توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 95226
شرط غضنفری برای ادغام وزارت خانه
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۱۳:۴۶
در صورتي كه موضوع ادغام وزارتخانه‌هاي بازرگاني و صنايع و معادن با هدف قرار دادن توسعه صادرات غير نفتي صورت بگيرد، بهترين ادغام اين است كه مي‌توان به آن پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، دكتر مهدي غضنفري ـ وزير بازرگاني ـ گفت: از ادغام دو وازتخانه بازگاني و صنايع و معادن در صورتي كه با نگاه به تنظيم بازار داخلي و تحقق بخشيدن تجارت باشد و بر مبناي توسعه آرمان توسعه صادرات غير نفتي صورت بگيرد استقبال مي‌كنيم.

وي كه در همايش برنامه‌ريزي و فن‌آوري اطلاعات مديران ستادي شركت بازرگاني و دولتي ايران سخن مي‌گفت، ايجاد تراز جديد براي خريد گندم كشاورزان در سال 90 را مورد تاكيد قرار داد و گفت:‌ شركت غله (gtc) بايد براي سال 90 ركورد جديدي از سطح رضايت مشتري را به نمايش بگذارد. همان طور كه براي اعلام كيفيت نان توسط مردم سامانه 30001518 را طراحي كرد براي گندم هم در سال 90 اين موضوع را لحاظ كند.

غضنفري با تاكيد بر بهبود و ارتقاي شاخص‌هاي رضايتمندي خاطر نشان كرد: انتظار وزارت بازرگاني از شركت غله شركت بازرگاني دولتي اين است تا سال آينده به نسبت سال‌هاي قبل بهتر عمل كند و بر اين اساس ايجاد تراز جديد براي خريد گندم كشاورزان در سال 90 را در دستور كار خود قرار بدهد.
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.