نظر منتشر شده
۶۵
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 95941
درباره تجمع ضد انقلاب در 25 بهمن
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۱۲:۲۱
بخش تحلیلی الف

 

روز دوشنبه 25 بهمن ماه 89 پس از ده روز تبليغات گسترده اكثر رسانه‌هاي غربي و فراخوان يكپارچه گروه‌هاي ضد انقلاب اعم از سلطنت طلب‌، مجاهدين خلق، وهابي‌ها، پژاك و..., چند صدنفر در دو سه نقطه تهران تجمع و تلاش كردند نظم عمومي را به هم بزنند. اخباری هم از حضور تروریستهای مسلح در جمع این عده منتشر شده است.



درباره اين تجمعات نسبتاً كوچك، كه جرقه آن توسط دو نامزد شكست خورده در انتخابات سال 88 زده شد، تذكر چند نكته ضروري است:



1- در نظام جمهوري اسلامي تجمعات آزاد است مشروط بر اينكه مخل مباني اسلام و برهم زننده نظم و امنيت عمومي نباشد. قانون، مرجع تشخيص اين شرايط و موافقت با درخواست‌هاي برگزاري تجمعات را وزارت كشور تعيين كرده و بديهي است هركسي درخواست برگزاري تجمع قانوني مي‌كند بايد به ملزومات قانون يعني نظر وزارت كشور گردن نهند.



هرچند در شرايطي كه گروه‌هاي تروريستي مجاهدين خلق، ريگي، تندر، پژاك تحت حمايت مستقيم و تمام عيار رژيم صهيونيستي و آمريكا و انگلستان در كشورمان عمليات تروريستي انجام مي‌دهند، طبيعي است كه وزارت كشور نبايد با هر درخواستي براي تجمع موافق باشد بخصوص تجمعاتي كه راديو اسرائيل و صداي آمريكا با حرارت از آن حمايت مي كنند.



با اين حال از همه مسوولان انتظار مي رود با گسترش و تعميق شرح صدر و انتقادپذيري بيشتر، امكان نقد و اعتراض از درون نظام را بيشتر فراهم كنند تا نظام جمهوري اسلامي هرچه بيشتر از بركات نقد بهره‌مند شود و معترضان به سياستها و شرايط، نظراتشان را بيان كنند و پاسخ‌هاي استدلالي و اقناع كننده دريافت كنند.



2- با وجود تبليغات كم سابقه رسانه‌هاي غربي و همراهي ضد انقلاب با تقاضاي مجوز راهپيمايي 25 بهمن و نيز با وجود تلاش بسيار شديد و بي‌سابقه سايبري براي هک سايت‌هاي خبري و انتشار اخبار دروغ با هدف ايجاد بلوا و تهييج احساسات در این روز؛ حركت سايبري- تبليغاتي 25 بهمن عملاً شكست خورد و نتوانست ضد انقلاب را به طور گسترده به خيابان‌ها بكشاند و آشوبي بزرگ ايجاد كند.



حمايت گسترده رسانه‌هاي غربي و طرفداران رژيم صهيونيستي از حركت 25 بهمن در شرايطي كه انقلاب غافلگيركننده مردم مصر به نتيجه رسيده و اسرائيل پس از 4 دهه در محاصره و فشار رواني بي‌سابقه‌اي قرارگرفته است، بسيار قابل تأمل است.



در واقع اگر كودتاي سايبري – تبليغاتي 25 بهمن موفق مي‌شد، بهترين خبر براي اسرائيل و حاميان غربي‌اش مي‌بود و پس از چند هفته نفس در سينه حبس شده، مقامات غربي و اسرائيلي مي توانستند نفس راحتي بكشند و اسرائيل را از محاصره رواني نجات دهند.



بي جهت نيست كه همه اذناب و گروه‌هاي تحت حمايت آمريكا از ريگي و وهابي‌ها گرفته تا مجاهدين خلق و سلطنت طلبان و پژاك و تندر، يكصدا از فراخوان 25 بهمن حمايت كردند...



3- حضور طرفداران ضد انقلاب در ميان مردم موضوع جديدي نيست. پس از فروكش كردن آشوبهاي سال 60 و فرار سران مجاهدين خلق به غرب و سپس آغوش صدام، بازمانده‌هاي تروريست‌هاي منافق يا توبه كردند و يا به زندان افتادند و به تدريج در زندگي روزمره میان مردم حل شدند.



خيانت بزرگي كه فتنه سال 88 انجام داد، احياي بازمانده‌هاي مجاهدين خلق و سلطنت طلب و ايجاد فرصت براي عمليات تروريستي و آشوب طلبي آنها بود. پس از تودهني محكم ملت به سران فتنه در 9دي و 22 بهمن 88، تصور مي‌شد آن خائنان به جاي خود نشسته‌اند اما اين نو ضد انقلاب‌هاي لجباز با وقاحت نشان دادند لياقت و ارزش ترحم ندارند و آماده‌اند بار ديگر در پازل طراحي شده در واشنگتن و لندن و تل آويو نقش آفريني كنند.



در واقع 6 دي‌ماه 1388 مصادف با روز عاشورا، موسوي و كروبي با حمايت صريح از آشوبگري و حرمت شكني پياده نظام مجاهدين خلق و تندري، خط قرمزي بزرگ را شكستند و با مريم رجوي و فرود فولادوند و اربابان آمريكايي – اسرائيلي آنها رسماً همدستي كردند.



آن روز به اين دو هشدار داديم كه اگر حتي يك گام دیگر در این مسیر بردارند، قطعاً آخرين گام زندگي‌شان خواهد بود. پس از قيام ملي – ديني 9 دي و 22 بهمن 88و 89، آن دو خائن تحت مدارا و مماشات دستگاه قضايي قرار گرفتند اما حركت اخير آن دو، عمق نمك‌نشناسي و خيانت شان به كشور را نشان داد.



در شرايطي كه ماموران سرويس‌هاي جاسوسي سيا و موساد و MI6 با صريح‌ترين روش ممكن، در تهران دانشمندان هسته‌اي ما را به خاك وخون مي‌كشند و غرب به شكل ظالمانه‌اي ملت ايران را تحت فشار محاصره اقتصادي قرار داده است، خوش رقصي آن دو خائن برای اسرائیل و همدستی شان با تروریستهای مجاهدین خلق ديگر قابل تحمل نيست.



امروز صف‌ها بين نيروهاي انقلاب و دشمنان انقلاب به صريح‌ترين شكل ممكن قرار دارد. يك سو آمريكا و انگليس و اسرائيل و رسانه‌هايشان و نيروهاي تحت الحمايه‌شان اعم از مجاهدين خلق و سلطنت طلب‌ها و پژاك و بازماندهي‌هاي ريگي قراردادند و از سوي ديگر نظام جمهوري اسلامي كه 33 سال قهرمانانه در برابر فشار غرب مقاومت كرده است و امروز جوانه‌هاي حركت خميني كبير را در سرزمين‌هاي اسلامي به نظاره نشسته.



ايفاي نقش سرپل براي تروريست‌ها و آشوبگران تحت حمايت آمريكا و دادن اميد به اسرائيل تحت فشار و محاصره، مصداق صريح و كامل خيانت ملي است.

 

 
 
صاحبدل-هلند
۱۳۸۹-۱۱-۲۶ ۱۲:۴۲:۳۳
سلام
مدتی بود که با خودم فکر میکردم اینکه میگن آقایان موسوی و کروبی و ... عامل اسرائیل و آمریکا هستند حرف بی ربطی است و چطور این افراد رو متهم میکنند؟
اما با توجه به اینکه من در هلند زندگی میکنم و اینجا دسترسی به سایتها راحتتر است به جرات میتونم بگم که بیش از 100 سایت رو دیروز زیر و رو کردم از سایتهای داخلی و موافق بگیر تا سایتهای اسرائیلی و آمریکایی
اما متاسفانه باید بگم که حالا مطمئن شدم که این آقایان دقیقا برنامه هایی که اسرائیل برایشان دیکته کرده بود را اجرا کردند
متاسفم ما اصلاحات میخواستیم اما وطن فروشی نه! (404703)
 
سبزینه یاریگر الف
۱۳۸۹-۱۱-۲۶ ۱۴:۴۲:۴۶
به عنوان یک دوستدار میرحسین موسوی میگویم که این اقا باید محاکمه شود (404938)
 
م يخي
۱۳۸۹-۱۱-۲۶ ۱۵:۴۷:۵۲
اگر قوه ی قضائیه قاطعیت نشون بده و موسوی و کروبی بجرم محاربه بالای دار تلو تلو بخورن بخدا دیگه ریشه ی فتنه های آینده خشکیده میشه.
کسی نمیتونه عقده های شخصی خودش رو خالی کنه و سرمایه های یک ملت رو توی عرصه ی بین المللی به لجن بکشه.
----------
ما یکبار باید این هزینه رو برای همیشه بپردازیم پس قوه ی قضائیه یاعلی (405074)
 
۱۳۸۹-۱۱-۲۶ ۲۳:۳۱:۳۱
دوست دارم ببینم تو دادگاه مجبور میشوند که حرفهایشان رو بزنند، تمام سوالهایی که در این 2 سال برای ما بی جواب مونده رو باید به \"اجبار \" در دادگاه پاسخ بدهند.
این نمیشود که اقایان هی بیانیه بدهند یک حرف را تکرار کنند، ولی هیچ دلیلی نیاورند. (405549)
 
علی
۱۳۸۹-۱۱-۲۸ ۲۰:۰۳:۴۳
تفکری که اعتقاد دارد باید بکشیم یا ساخته دوستان ابله است یا دشمنان دانا. اینها می خواهند پرونده جمهوری اسلامی را سیاه نشان بدهند. باید به مسائل پاسخ منطقی داد. از اینکه در یک سال اندی گذشته هم این افراد به ادعای شما سران فتنه دستگیر نشدند بسود کشور بوده است.
باید به مسائل چاسخ منطقی داد به افراط گراهایی نظیر رسایی میدان نداد. (407342)
 
۱۳۸۹-۱۱-۲۶ ۱۶:۴۸:۴۰
دیروز یوم النفاق بود .
مرگ بر سران فتنه (405161)
 
مهدی
۱۳۸۹-۱۱-۲۶ ۱۷:۳۵:۳۰
چقدر جالب واقعا تاریخ تکرار میشه انگار این بار نوبته این اقایون رسیده که مثل جناب بنی صدر با لباس زنانه فرار کنن خسرالدنیا والاخره ذالک هوالخسران المبین (405206)
 
محمدرضا محلوجی
۱۳۸۹-۱۱-۲۶ ۲۰:۰۱:۱۸
من هم به عنوان یک نفر که هیچ دوستی با وی ندارد می گویم که باید محاکمه شود (405339)
 
۱۳۸۹-۱۱-۲۷ ۱۴:۴۷:۴۷
من هم بعنوان یک ایرانی مقیم خارج از کشور که سایت های بسیاری را مرور کردم باید به آقای موسوی بگویم کسانی زیر پرچم ایشان سینه می زننند که هیچ سنخیتی با آقای موسوی ندارند . بعد بنده موفق شدم با یکی از رهبران یک گروه افراطی قبل از 25 بهمن تماس بگیرم از ایشان پرسیدم تکلیف چیست آیا باید از موسوی حمایت کنیم پاسخ ایشان این بود که نه باید شرایط را رادیکال کنیم ما به موسوی اعتقادی نداریم موسوی از طرفداران رژیم است که با آنها اختلاف دارد ما از اساس با آنها مخالفیم باید با شعار هایی که خودمان طرح می کنیم شرایط را کاملا بنفع خودمان برگردانیم. در اظهار نظرهایی که به پیام آقای موسوی نموده اند نیز هرچه فحش لازم بود نثار ایشان کرده اند. جالب است بنام موسوی کسانی وارد میدان می شوند که در واقع منافق هستند حتی شهامت ندارند بنام خودشان تظاهرات برپا کنند قانونی ویا غیر قانونی صرفا منافقانه و زشت از موسوی استفاده می کنند که جای شرم برای هردو طرف است. انها که از موسوی برای مقاصد خود استفاده می کنند. موسوی که نمی فهمد یا خود را به نفهمی می زند که چه کسانی زیر علم وی سینه می زنند که به هیچ چیز نظام و فداکاری های انجام شده برای ان کوچکترین اعتقادی ندارندو ارزشی هم برای آن قائل نیستند. البته دادن کار کشور بدست افرادی نظیر و اهانت به افرادی نظیر هاشمی که در دلسوزی وی نسبت به نظام هیچ شکی نیست و دیگر دلسوزان نظام همین عواقب را هم دارد بسیاری طرفداران نظام را خنثی و میدان رااز طرفداران نظام خالی و در اختیار گروههای افراطی و دشمن انقلاب قرار خواهد داد. (406107)
 
۱۳۸۹-۱۱-۲۶ ۱۲:۴۳:۳۰
واقعا صد افسوس به جمهوری اسلامی بازیجه دلقکهایی مثل کروبی و موسوی! (404708)
 
علی
۱۳۸۹-۱۱-۲۶ ۱۲:۴۸:۱۲
من خودم دیروز اونجا بودم حتی یک شعار در حمایت از مصر و تونس داده نشد و تمامی شعارها متاسفانه رادیکالی و اصل انقلاب و امام و آرمانهای شهدا رو هدف گرفته بود از اول هم معلوم بود جریانی که شاخص ترین شعارش نه غزه نه لبنان بود چطور میخواست از ملت مصری دفاع کنه که شاخص ترین شعارشون تو میدان التحریر مرگ بر اسرائیل بود و همین آقای مبارک بود که پارسال سینه چاک از جنبش بی سر دفاع میکرد و موسوی هم به این حمایت ها افتخار میکرد. از اولم مشخص بود که به قصد آشوب و اغتشاش موسوی و کروبی بیانیه داده بودن اما موسوی باید یادش باشه انتقام خون دانشجوئی که دیروز به دست منافقین به شهادت رسید رو ازش میگیریم. (404719)
 
احمدشاه مسعود
۱۳۸۹-۱۱-۲۶ ۱۲:۴۸:۳۸
من هم موافقم که دشمن از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام بهره برداری کامل می کند
اما از نویسنده محترم سؤال دارم که تاکنون به کدام تجمع برای بیان اعتراض به نظام مجوز داده شده است
ما قشر تحصیل کرده به دلیل سیاست های نادرست و بی هدف توسعه د انشگاه ها امروز باید از پدرمان پول بگیریم
آیا می توانیم با یک تجمع حرفمان را به گوش مدیران خواب آلود کشور برسانیم
چون مسئولان از مسیر رسانه به حرف های ما گوش نمی دهند (404720)
 
moderator 7
۱۳۸۹-۱۱-۲۶ ۱۵:۱۸:۱۰
سلام
شما نقدهاي مستدل تان درباره مسايل روز را براي الف ارسال بفرماييد
اگر از منطق و استدلال كافي برخوردار باشد و در چارچوب قانون اساسي و مصالح نظام باشد در الف منتشر مي كنيم.
منتظريم (404991)
 
۱۳۸۹-۱۱-۲۶ ۲۳:۳۵:۱۱
اقای عزیز حد اقلش این بود که مثل پارسال در راهپیمایی 22 بهمن شرکت میکردند، و حرفشان را میزدند. اگر هم اتحاد میخواستند میتوانستند یک مسیر را مشخص کنند که از انجا شروع کنند.
چیزی که واضح است این است که این اقایان به دنبال تفرقه اندازی هستند.
چرا روز 22 بهمن که برای مبارزه با استکبار تعریف شده، باید کنار گذاشته بشود و روز 25 بهمن رو انتخاب کنند؟
زدن دکمه مخالف دردی از شما دوا نمیکند پاسخ منطقی بدهید لطفا. (405554)
 
شمس
۱۳۸۹-۱۱-۲۶ ۱۲:۵۳:۱۵
ترحم بر پلنگ تیز دندان
جفا کاری بود بر گوسپندان

____

وقتی که هتاکان و جاسوسان مورد رافت اسلامی! قرار میگیرند باید هم منتظر جری شدن این قماش بود. (404739)
 
احسان
۱۳۸۹-۱۱-۲۶ ۱۲:۵۵:۱۰
به نظر من اگه چوب توی چاه فاضلاب بکنی و تکون بدی بوش بدتر بالا میاد........
حالا ماجرای محاکمه ی سران فتنه هم همینه......... اینا خودشون از طرف مردممحاکمه شدن (404744)
 
مصطفی
۱۳۸۹-۱۱-۲۶ ۱۳:۰۳:۰۲
در بند اول یک اشتباه آشکار وجود دارد که به نظر میرسد عمدی باشد. در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران برگزاری تجمعات به شرطی که مخل مبانی اسیلام و همراه داشتن سلاح نباشد آزاد است. نویسنده تعمدا مخل نظم و امنیت عمومی را اضافه کرده است که تحریفی است آشکار. مخل نظم و امنیت عمومی به شدت قابل تفسیر به رإی شدن است. (404758)
 
مشتاق بصیرت
۱۳۸۹-۱۱-۲۶ ۲۳:۳۲:۳۸
آقای مصطفی تفسیر به رای پیشکش دیگر کسی به اجرای قانون اعتقادی ندارد این سایت الف کم نوشت قانون گریزی کو گوش شنوا؟ (405551)
 
موسوی
۱۳۸۹-۱۱-۲۷ ۱۱:۲۴:۴۷
در قانون احزاب این بند قانون اساسی تفسیر شده است و مخل امنیت نیز برای آن ذکر شده است (405922)
 
۱۳۸۹-۱۱-۲۶ ۱۳:۱۶:۱۲
باید با ضد انقلاب به شیوه خودش برخورد کرد پس چی شد اقتدار نظام (404780)
 
بیباک
۱۳۸۹-۱۱-۲۶ ۱۳:۳۳:۰۳
روز جمعه 29 بهمن، حرکت مردم انقلابی به سوی لانه شیاطین (منازل موسوی و کروبی) و اعدام این خائنین به دست مردم انقلابی. (404814)
 
سبزینه یاریگر الف
۱۳۸۹-۱۱-۲۶ ۱۴:۴۹:۵۲
رهبر معظم انقلاب باید مثل امام خمینی(ره) دستور دهند تا منافقان را بکوبیم.
اون موسوی که 8 سال نخست وزیر امام بود حالا شده بازیچه دست چند تا منافق بی دین

موسوی
موسوی
واقعا برات متاسفم
شماها ابروی خاتمی رو هم بردین (404950)
 
م يخي
۱۳۸۹-۱۱-۲۶ ۱۳:۳۳:۵۳
آقا مردم از بس فریاد زدم
یک نفر محارب را برای من معنی کند! (404816)
 
۱۳۸۹-۱۱-۲۶ ۱۵:۴۳:۱۴
محارب يعني کسي که در روز 22 بهمن با ملت همصدا نميشود و در روز 25 بهمن، نماينده آمريکا و انگليس ميشود. البته با دعوت به تظاهرات ضد نظام نه در طرفداري از مردم مصر و تونس. محارب يعني موسوي و کروبي و نوچه هاشون... (405064)
 
۱۳۸۹-۱۱-۲۶ ۱۳:۴۵:۰۸
با قرار دادن اين عكسها در كنار هم راه به جايي نمي بريد شما اصلا به فكر نظام جمهوري اسلامي ايران نيستيد فقط به فكر حزب خود و افكار آن هستيد شما داريد منافق و سلطنت طلب مي سازيد شما داريد به مردم مي گوئيد اينگونه باشيد اينها مردم هستند حال شما هر چه مي خواهيد آنها را بناميد چه دوست داشته باشيد چه نداشته باشيد
اين مقالات نيز راه به جايي نمي برد (404836)
 
م يخي
۱۳۸۹-۱۱-۲۶ ۱۳:۵۶:۱۶
مرد حسابی مثل اینکه تو اصلا توی باغ نیستی؟!!
مگه سلطنت طلب و منافق چیکار میکنه که اینها نمیکنن؟!!
بابا روی سلطنت طلب و منافق رو سفید کردن.
سلطنت طلب بدبخت نشسته اونجا یه تلوزیون راه انداخته داره مردم رو میخندونه.
---------
بابا آی کیو
چشمای کورت رو باز کن تا ببینی که الان موسوی و کروبی هستن که به منافقین و سلطنت طلبها خط میدن نه اونها به اینها (404859)
 
صادق
۱۳۸۹-۱۱-۲۶ ۱۳:۴۸:۴۱
من فكر مي كنم فراخوان 25 بهمن نمي تونسته كار موسوي و كروبي بوده باشه. چون خيلي مشهود بود كه بيشترين نفع را از اين تجمع اسرائيل مي بره پس اشتباه به اين بزرگي كار اينها نيست. شايد اصلا سايتاي موسوي را هك كردن تا اين فراخوان احمقانه رو بهش نسبت بدن (404801)
 
۱۳۸۹-۱۱-۲۶ ۱۴:۵۴:۵۹
طرفداراشون دارن آب میرن
==============
از طرفی حمایت از مصر از طرفی شعار علیه غزه
اطلاع رسانی و خط گیری از بی بی سی
حمایت آمریکا و انگلیس
دستگیر نشدن عوامل فتنه و نداشتن بهانه
فتنه گری و آشوب
==============
دم خروس یا قسم حضرت عباس (404959)
 
ميثم
۱۳۸۹-۱۱-۲۶ ۱۵:۵۴:۴۱
يا شما خواب بودي يا اصلا تو باغ نيستي اره راست ميگي اصلا تو انتخابات هم شركت نكرده و اونهمه قضاياي بعد از انتخابات و مطرح كردن تقلب هم كار اسرائيل بوده بيانيه ها هم كار خودش نبوده و.....ديگه دستش برا ي يه بچه مدرسه اي هم رو شده ........... (405089)
 
۱۳۸۹-۱۱-۲۶ ۲۳:۳۷:۲۱
اگر کار این اقایان نباشد میتونن از صدا و سیما اعلام کنند که بیانیه از سوی ما نبوده ( سایتهای کلمه و جرس که رسما دست دوستان لندن نشین است ) (405556)
 
lمهر
۱۳۸۹-۱۱-۲۷ ۲۱:۲۸:۲۱
نه آقا صادق
آمریکا و اسرائیل مغز و اندیشه ی موسوی و کروبی رو هک کردن
و لعنت الله علی القوم الظّالمین (406484)
 
۱۳۸۹-۱۱-۲۶ ۱۳:۵۱:۴۶
ديشب يورو نيوز مفصل فيلم تظاهرات را نشان ميداد و از افراد مختلف نظر مي خواست و جالب اين بود كه براي مستند كردن وقايع 25 بهمن فيلم تجمع 25 خرداد پارسال را پخش مي كرد!!
اينها فكر نكردن تهران الان هوا سرده و كسي با آْستين كوتاه نمياد تو خيابون و برگي به شاخه درختا نيست؟
با اين تصاوير چه كسي را خر فرض كرده اند؟ (404805)
 
۱۳۸۹-۱۱-۲۶ ۱۵:۰۱:۱۳
آخه چطور میشه طرفداری از مصر و تونس رو با شعار نه غزه نه لبنان جمع کرد
غیر از چسب نفاق (404970)
 
امیر
۱۳۸۹-۱۱-۲۶ ۱۵:۴۲:۳۵
وقتی یه تجمعی مثل 22 بهمن قراره انجام بشه فراخوان میدن و نیروی انتظامی امنیت اون تجمع را به عهده داره ، خوب یه روز هم وزارت کشور بیاد به این دو تا منافق مجوز بده تا طرفدارهاشون بیان بیرون و نیروی انتظامی هم فقط مثل روز 22 بهمن امنیت را به عهده بگیره .اونوقت تکلیف اذهان عمومی هم روشن میشه چون طرفدار های این منافقین اونقدر کم هستند که خودشون ابروشون میره ، اشتباه میگم به نظر تو؟ (405062)
 
امین
۱۳۸۹-۱۱-۲۷ ۰۲:۴۶:۱۰
این حرف هایی که زدی 3 اشکال داره
1-اول این که گفتی\"یه روز هم وزارت کشور بیاد به این دو تا منافق مجوز بده تا طرفدارهاشون بیان بیرون و نیروی انتظامی هم فقط مثل روز 22 بهمن امنیت را به عهده بگیره \"
به نظر تو این تناقض نداره که نیروی انتظامی بیاد امنیت طرفدارای منافقین رو تامین کنه؟!
(اگه منافق نیستن پس خود منافقی که حرف خودتو واضح نمیزنی)

2-فرض هم که امنیت برقرار شد و خیلی آدم اومدن مثلا صد هزار نفر؟ نه،یه میلیون خوبه؟ نه،2میلیون چی؟
آخرش چی میخواین بگین؟ می خواین تجمع 22 بهمن رو با تجمع خودتون درگیر کنی؟
کی این وسط سود می بره؟
به نظرت بعد از اون چی میشه؟
فکر می کنی اونایی که 22 بهمن اومدن ساکت می شن؟
اگه با جنگ داخلی موافقی بسمه الله!!

3-\"من کان یرید العزّة فلله العزّة جمیعاً\"
موسوی و کروبی آبرویی ندارند که برود
چه طرفدار کم داشته باشن چه زیاد. (405674)
 
۱۳۸۹-۱۱-۲۷ ۰۹:۱۸:۱۸
مقایسه با 22 بهمن اشتباهه چون اونجا مردم به آرامی میان برای یه راهپیمایی اما 25 بهمن یه بهانه هس واسه سواستفاده و کنترلش هم سخت تر (405817)
 
عليرضا
۱۳۸۹-۱۱-۲۶ ۱۴:۰۱:۴۵
با اين حال از همه مسوولان انتظار مي رود با گسترش و تعميق شرح صدر و انتقادپذيري بيشتر، امكان نقد و اعتراض از درون نظام را بيشتر فراهم كنند تا نظام جمهوري اسلامي هرچه بيشتر از بركات نقد بهره‌مند شود و معترضان به سياستها و شرايط، نظراتشان را بيان كنند و پاسخ‌هاي استدلالي و اقناع كننده دريافت كنند.
اين قسمتي از مقاله شماست!جز سايت الف كه اقدام به نشر نظرات مخالف و منتقد ميكند كدام سايت ،رسانه،مديران ارشدكشوري و لشكري و .... اجازه نشر چنين افكاري را داده اند!بر خلاف اين اتفاق ، عمدتا سعي در تهييج مخالفان خود ازجمله سر لشكران بي لشكر و انگليسي و آمريكايي و اسرائيلي و .... نموده اند!دقيقا محتواي نتيجه گيري شما درسته!اما واقعا معترضين كي و چگونه و كجا مجازند حرف بزنند؟كي به فكر اينه كه كمي تحمل كنيم تا معترضين نظراتشون رو بيان كنن تا نظام اسلامي اعتلاي بيتري پيدا كنه؟چند درصد از افراد اصولگرا و اصلاح طلب منافع كلان مملكت رو در نظر دارن نه منافع گروهي؟ (404871)
 
ميثم
۱۳۸۹-۱۱-۲۶ ۱۶:۰۴:۱۱
بله راست ميگي چند بار فرصت داده شد آمديد تو خيابان و اما حرف حسابتان چي بود ؟ تقلب در انتخابات با بهانه هاي الكي و بدون مدرك هاي مستدل خودت قضاوت كن از تقلب در انتخابات براي بهانه آشوب آخرش به حمايت مردم مصر برا ريختن در خيابانها و آشوب رسيديد.لابد فيلمهاي آشوبها هم دروغ است؟!!!!!!!!!!!!!!!!! همين كسبه و بازاريها يادمه كه كلافه شده بودند از كسب و كار افتاده بودند و فقط ميخواستند زودتر تمام بشه!!! (405106)
 
Aghil barzin
۱۳۸۹-۱۱-۲۶ ۱۴:۰۲:۳۴
الان دیگه خودشون هم دوست دارن محاکمه بشن (404873)
 
سبزینه یاریگر الف
۱۳۸۹-۱۱-۲۶ ۱۴:۵۴:۰۰
اگه رهبری به مردم نگه اینارو سرکوب کنین خودم میام تو خیابون
منافقا
سلطنت طلبا با شما هستم
شماهایی که هیچ کدوم موسوی و انقلابو قبول ندارین اما پشتش وایسادینو میریزین تو خیابون باید بدونین
ما سرمون بره نمیزاریم نظام اسلامی از بین بره
میفهمین؟
این انقلاب مثل اون شاه نیست که پشتوانه مردمی نداشته باشه.
اگه تا دیروز با دولت مخالف بودید یه چیزی اما حالا هدف نظامه. (404957)
 
۱۳۸۹-۱۱-۲۶ ۱۴:۵۹:۳۳
اگر محاکمه نشن و به زندان نرن منقرض میشن
زندانی به اندازه ایران برایشان بهانه ایجاد نمی کنه بعد از یک مدت دیگه مردم فراموششون میکنن

25 بهمن واقعا افتضاح شورشی ها بود چند تا بچه الاف و بی کار بیشتر نبودن
خدا رو شکر 22 بهمن بود که مقایسه کنیم (404965)
 
امیر
۱۳۸۹-۱۱-۲۶ ۱۵:۴۳:۳۶
اینو خوب اومدی خوشم اومد از افکارت (405065)
 
ایرانیان
۱۳۸۹-۱۱-۲۶ ۱۴:۳۰:۳۰
در تجمع دیروز همه جور شعار شنیده می شد جز حمایت از مردم مصر و تونس وقتی از رفیق دو آتشه ام پرسیدم پس چرا شعار برای حمایت از مردم مصر نمی دیم گفت حمایت از مردم مصر کیلویی چنده ما اومدیم دخل رژیم رو بیاریم ، از همون جا خودمو از جمعشون جدا کردم به طرف ایستگاه اتوبوس می رفتم که صدای چند شلیک رو شنیدیم و مردمی که به این طرف و اون طرف می دویدند اولش فکر کردم گاردیها شلیک می کنن ولی چند لحظه بعد با چشم خودم دیدم سه تا از نیروهای شبه نظامی که اون طرف خیابون ایستاده بودن روی زمین افتادن وحشت زده شده بودم نمیدونستم گلوله ها از کدوم طرف دارن میان شانس آوردم یکی از دوستامو که موتور داشت دیدمو بلافاصله فلنگو بستیم. (404919)
 
مصطفی بروجن
۱۳۸۹-۱۱-۲۶ ۱۴:۳۸:۴۲
مرگ بر موسوی و کروبی و هر کس از این دو حمایت می کند چند نفر دیگه باید کشته شود تا اینها دست برداند قوه قضائیه فقط حکم اعدام باید بدهد واسلام (404930)
 
محمد
۱۳۸۹-۱۱-۲۶ ۱۵:۰۶:۵۹
با سلام از قديم گفتن بعضي ها دوست دارند فحش بخورند 22 بهمن چند ميليون جمعيت امدن گفتن وحدت و هيچكس هم به اين دو مفلوك توهيني هم نكرد چيزي هم نگفتن ولي مثل اينكه اين دوتا دلشون تنگ شده بود براي نفرين مردم خدا وكيلي توي اين سياست امروز خاورميانه با كدام استدلال و درك وشعور سياسي اين حركت را كردند ؟ غير از خود خواهي و سوزش و خيانت چيزي در اين فراخوان از اين دو ديديد ؟ (404978)
 
حسین
۱۳۸۹-۱۱-۲۶ ۱۵:۳۸:۲۲
موسوی و کروبی اعدام باید گردند (405049)
 
مرتضی
۱۳۸۹-۱۱-۲۶ ۱۶:۰۵:۲۳
با یک راهپیمایی مردمی در 29 بهمن به دشمنان ایران نشان بدیم که آرزوی سقوط نظام اسلامی ایران را با خود به گور خواهند برد.
یه راهپیمایی مثل 9 دی و 22 بهمن 88 و 89 کافیه تا قوه قضائیه کار رو تمام کنه و شر این دو خائن وطن فروش رو از سر مردم ایران کم کنه.
همه با هم بعد از نماز جمعه 29 بهمن
\"مرگ بر منافق\"، \"منافق اعدام باید گردد\" (405110)
 
مجتبی
۱۳۸۹-۱۱-۲۶ ۱۶:۱۳:۰۶
آیا نباید شاکر بود وقتی رهبری آزاده داریم.
به مصر و تونس نگاه کنید ، مرم آزاده ولی رهبران نوکر صفت - بهتر نیست بجای اغتشاش به سازندگی فکر کنیم.؟ (405116)
 
۱۳۸۹-۱۱-۲۶ ۱۷:۳۱:۳۶
خودمون باید یه فکری براشون کنیم (405204)
 
۱۳۸۹-۱۱-۲۶ ۱۹:۵۱:۲۷
مرگ بر منافقینی که جوانان کشور را به کشتن می دهند و انرژی کشور را صرف امور بیهوده می کنند و مانع پیشرفت کشور هستند (405332)
 
۱۳۸۹-۱۱-۲۶ ۲۰:۲۷:۲۰
بدبختی موقعی است که شکر دیروز به اشغال امروز تبدیل میشه انموقع که ابو مهدی قهرمان ملی بود و حالا که به عبد المهدی هاشمی تبدیل شده هر روز با سکوت خود ضربه های کشنده به ملت و انقلاب و ایران ودین میزند هاشمی رفسنجانی شرمت باد دینت را بازیاب حتی نوح هم که بوده باشی امروز از امتحان نمزه قبولی نگرفتی نه به ان تاتر و خیمه شب بازی حضور در تظاهرات 22 بهمن نه به این سکوتت در مقابل وحشی بازی های 25 بهمن اگر تو ادای شیخ باشتین را میخواهی در بیاوری و هر روز موضعه های دو جانبه بگیری و هم شریک دزد و رفیق قافله باشی مردم خر نیستند فقط دلشان میسوزد برای یک موضوعات الکی بیانیه میدی اما نه کشته شدن 25 هزار ایرانی در زلزله بم نه این اعمال فتنه گران تو را به کلامی که دل مردم و امام زمان را شاد کند وا میدارد (405374)
 
مهرداد
۱۳۸۹-۱۱-۲۶ ۲۱:۲۸:۲۲
سلام دیروز 25 بهمن سالروز صدور حکم تاریخی امام خمینی رحمة الله علیه در ارتداد سلمان رشدی کثیف بود ولی متاسفانه در توحش نوچه‌های اسرائیل گم شد لطفا مطلبی در این مورد در سایت درج کنید تا این حکم تاریخی فراموش نشود.
یا علی (405420)
 
علي سعيدي
۱۳۸۹-۱۱-۲۶ ۲۱:۳۲:۴۲
چرا نمي فهميم؟ والله تنها هدف دعواي ديروز جدا نشان دادن خاتمي از موسوي بود. موسوي دم مارمولک شده و بايد فدا شود. اما مي خواهند به لطايف الحيل خاتمي را برگردانند. اما کيست که نداند خاتمي مغز فتنه و رابط سوروس و مايکل لدين است؟ (405422)
 
علی
۱۳۸۹-۱۱-۲۶ ۲۱:۴۴:۴۹
من با مدرک دکترا مدرس دانشکاه هستم تا دیروز فکر میکردم موسوی و کروبی واقعا دو رهبر اطلاحات هستند و با حفظ اصول و منافع ملی بدنبال تغییراتی در الگو ها هستند اما دیروز برام مسجل شد که اینها دانسته مهره های امریکا هستند و هیچی از قواعد بازی و رقابت حزبی نمی دانند و خیلی پیاده و ساده لوح هستند دستگیری اینها فرصت طلایی برایشان خواهد بود (405432)
 
رسول
۱۳۸۹-۱۱-۲۶ ۲۲:۴۴:۴۸
فقط وفقط با اعدام این فریب خوردگان است که همه مشکلات حل میشود (405494)
 
۱۳۸۹-۱۱-۲۶ ۲۳:۲۰:۰۱
اعتراضات بعد از انتخابات يك اتفاق قابل توضيح بود. عده زيادي مثل خود من معتقد بودند كه در سلامت انتخابات ترديد هست و خشمگين بودند. اما الآن چي؟ اعتراض به چيست؟ به احمدي نژاد؟ او چه بخواهد و چه نخواهد، بايد دو سال ديگر كنار برود! آقايان موسوي و كروبي هم كه مدعي اعتقاد به حكومت اسلامي و ولايت فقيه هستند! پس اعتراضشان به حكومت هم نيست! به نگاه من كه يك زن عامي و نه اهل سياست و روشنفكري هستم، اين فراخوان دو علت دارد.
1- مردم را به خيابان ها كشاندند چون معتقدند كه به ناحق با آبرو واعتبارشان بازي شده كه اگر اينطور هست؛ چرا مردم بايد تاوان دهند!ايشان بايد بدانند كه كساني كه به آنها رأي دادند، كساني بودند كه مخالف سياست هاي احمدي نژاد بودند وگرنه كسي آنها را قهرمان ملي نمي دانست و خاطرشان را نمي خواست.
2- بهانه اي به دست عده اي داده اند كه حالا ناچارند هرچه آنها گفتند، اطاعت كنند.

شايد به نظر بسياري از دوستان، اين نظر من غيرمسئولانه، خام،ابلهانه و ساده انگارانه باشد ولي من به اين نتيجه رسيده ام كه وقتي مطمئن نيستيم تغيير باعث شرايط بهتر مي شود، نبايد دنبال تغيير باشيم.بخصوص كه ندانيم چه كساني پشت صحنه هستند . نبايدخون و هيجان و آينده جوانانمان را فداي راهي كنيم كه بعد بفهميم بيراهه بوده است. متأسفانه جوانان نمي دانند كه دنياي سياست، دنياي كثيف و پليدي است! (405532)
 
r2.gh 89
۱۳۸۹-۱۱-۲۶ ۲۳:۴۳:۱۶
با این عملی که میرحسین و مهدی کروبی و طرفداراشون در روز 25بهمن انجام دادند بعبارتی گور خودشونو کندند.امیدواریم قوه قضاییه دیگه لطفی به این اغتشاش گران نکنن/میخوام بدونم این خانواده های اشخاص بزرگ مملکت که مدام از این ضد انقلاب حمایت میکردن حالا هم هنوز به این کارشون ادامه میدن؟تو اشرف البلاد خانواده شهید مهرزادی که سردار سپاه 25کربلا بود طرفدار پروپاقرص این میر حسین منافق بودن.ولی امیدوارم ،از ته دل از خدا میخام عقل درست و حسابی به این مردم منحرف بده ویا بصورت ادبیاتی و دینی این ادم هارو به راه راست هدایت کن اگه قابل هدایت نبودن نیست و نابود بگردان. (405560)
 
غلامرضا نجفی سولاری
۱۳۸۹-۱۱-۲۷ ۰۰:۴۱:۳۷
سلام

ما که نفهمیدیم گیر کجاست

اونائی که جرمشون از اینا کمتر بود یا زندانند یا محکوم شدند

ولی این دوتا عامو هیچ برخوردی باهاشون نشده

دیگه میخواهید چکار کنند که هنوز نکردند ...

یه یا حسین دیگر ... (405599)
 
علی
۱۳۸۹-۱۱-۲۷ ۰۸:۳۲:۱۳
آقای م.یخی
هیچ ایرانی از آشوب خوششش نمیاد ولی اگر این اعتراضات از ابتدا کنترل می شد و از حضور منافقان و سلطنت طلب ها در بین مردم عادی گرفته می شد کار به این جا نمی کشد .
فقطاینو یادمون باشده دشمن بلاخره یه راه برای ضربه زدن پیدا میکنه این دوست عاقله که باید بهنونه دست دشمن نده (405775)
 
مهدي
۱۳۸۹-۱۱-۲۷ ۰۸:۳۷:۲۱
با سلام به تمام دوستان
انگليس و آمريكا سابقه خوبي در اين كشور ندارند و هيچگونه منفعتي براي مردم ما به ارمغان نخواهند آورد تاييد آنها از گروهي خاص در ايران يعني بازوي آنها براي سرنگوني نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و بازگرداندن آن به دوران بدبختي كه قبلا در آن بوده ايم، به يغما بردن ثروت ملي ايران به اميد متمدن ساختن ايران، اينها گرگ صفتند و سبز را هم بازيچه خود كرده اند آنها دلسوز نيستند خدا مرگ دهد آمريكا و انگليس و اسرائيل را كه باعث بدبختي ايران هستند.
به خواست خدا 25 بهمن شكست اين جريان و فتنه است.
مردم محترم ايران
به خود بباليد
كه كشورهاي دشمن جمع شده اند تا شما را از ميدان بدر نمايند ولي هميشه ناكامترند.
بباليد كه عرصه هاي علمي و دانشي كشور پايه گذاري شده و ما در رتبه خوبي از دانش و فناوري قرار گرفته ايم و از يك كشور صرفا مصرفگرا به يك كشور تاثير گذار در فناوري مي رويم
حسودان كور دل را مي بيند چه كوششي مي كنند كه ذات پاك مردم و كشورمان را جريحه دار نمايند هر چه سعي كنند در گرداب نادانيشان غرق خواهند شد.
زنده باد جمهوري اسلامي ايران
زنده باد خودباوري
زنده باد ... (405780)
 
۱۳۸۹-۱۱-۲۷ ۰۸:۴۶:۲۰
آقا محاکمه برای وقتی که معلوم نیست که متهم مجرم است یا نه.مگر در زمان جنگ شما اول دشمن را محامه میکنی بعد میجنگی ؟؟؟؟


کروبی و موسوی باید هرجه زودتر اعدام شوند (405785)
 
حسن
۱۳۸۹-۱۱-۲۷ ۰۹:۱۵:۳۱
مثل اینکه این اوباش بعد از خیابان اومدن سر وقت الف!! به هر نوع برخورد و محاکمه ای نظر مخالفت می دن؟ می گم می خواهید به اون دوتا رئیساتون نشان شجاعت هم بدن؟ اون روز رو باشم و به سیخ کشیدن رؤسای بذدلتون رو ببینم. (405814)
 
۱۳۸۹-۱۱-۲۷ ۱۰:۵۹:۱۲
تا قبل از فراخوان 25 بهمن قسمتی از حق را به موسوی می دادم و میگفتم حرفهایش را نزده و نمیشود او را متهم کرد و به دلیل اینکه من تمام واقعیات را نمیدانم نمیتوانم نظر بدهم
تا اینکه 25 بهمن برای حمایت از مسلمانان مصر و تونس معرفی شد
سئوال این بود اگر موضوع تظاهرات برای حمایت است که ما 22 بهمن را داشتیم - ایشان چه مشکلی با روز ملی دارند
سئوال دیگر کسانی که برای حمایت از مسلمانان مصر و تونس می آیند چرا به غزه و لبنان شعار داده اند
سئوال دیگر چه کسی نفع میبرد بعد از اینکه ملت مصر در تمام رسانه ها هستند و ایشان میخواهد جهت رسانه ها را عوض کند
سئوال دیگر اینکه این چه مظلومیتی است که آمریکا و اسرائیل را بعد از ناراحتی استقلال مصر خوشحال میکند
ایشان برای تصلای خاطر دشمنان و درست کردن خوراک رسانه ای برای شنیده نشدن صدای مسلمانان مصر و تونس این کار را کرده است و اگر چنین مقصودی نیز نداشته باشد صلاحیت حمایت شدن ندارد و این کار احمقانه را به سود دشمن انجام داده است
خوشحالم که رهبر انقلاب فرصتی ایجاد کرد که فتنه ماهیت خود را نشان دهد و شبهه برای من و امثال من بر طرف شود
خداوند فتنه گران اسلام ستیز و دشمن شاد کن را که برای مدتی من و امثال من را به شبهه انداختند لعنت کند
و خداوند مرا ببخشد برای شکی که مثل خوره در وجودم بود (405905)
 
ناشناس
۱۳۸۹-۱۱-۲۷ ۱۱:۵۶:۴۹
به نظرمن تازماني كه فضاي انتقادسازنده درجامعه ايجادنشه وفضاي تك صدايي وتك حذبي باشه دوست ودشمن رانشناسيم وهردوراباهم دشمن بخوانيم (ترراباخشك بسوزانيم)متاسفانه آب به آسياب دشمن خواهيم ريخت .
به نظرمن نبايدافرادي مثل هاشمي وخاتمي رابااين آقايان كه خودرامترسك غربيهاكرده اندمقايسه كردوآنهارادرعرصه سياست واقتصادايران درگيركردوالبته كه شاهديك فضاي خوبي خواهيم بود.اگراين دولت بگذاردوظرفيت اين كاروداشته باشد.
اميدوارم مطلب مرابراي بازديدكنندگان نشان دهيد. (405954)
 
صدرا
۱۳۸۹-۱۱-۲۹ ۲۳:۴۹:۲۸
اقایان اگر دین نداریدوبه قیامت اعتقادندارید ازاده مرد باشید.به خداوند
قسم روز بازخواست وجود دارددران روز شما چه خواهید کرد.

حاسبوا ات تحاسبوا (408025)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.