نظر منتشر شده
۵۰
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 96070
آخرین فرصت خاتمی برای برائت از خونریزی و جنایت
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۱۶:۱۹
احمد توکلی درباره حوادث روز در گفت و گو با مهر گفت: بعد از قضایای انتخابات و آن اتهام بی اساس تقلب بزرگ، حوادث تلخی در کشور بوجود آمد که مسبب اصلی آن آقای کروبی و موسوی بودند. ولی نظام در برابر این دو نفر مدارا کرد.

 

وی افزود: مقام معظم رهبری دو روز بعد از این موضع گیری های کذب، موسوی را خواست و نصیحتش کرد و به او فرمود که مطیع قانون باش، این راه آغازش با شماست اما از دست شما خارج خواهد شد و برعلیه خود شما می شود. اما متاسفانه گوش نکردند و کار را ادامه دادند و حوادث بعد، حقانیت رهبری را روشن کرد. اینها با لجاجت با توجه به عنادی که با انتخاب ملت داشتند چشمشان بسته شده بود و این ماجرا ادامه پیدا کرد. تا جایی که رهبر معظم انقلاب به قوه قضائیه دستور دادند که فعلا از تعقیب قضایی آنها خودداری کند.

 

رئیس مرکز پژوهشهای مجلس با بیان اینکه بعد از این وقایع دو نتیجه ای که شرح می دهم ، مورد انتظار بود گفت: یک راه این بود که آنها توبه می کردند و با بخشش مردم و رهبری به زندگی عادی می پرداختند یا اینکه به کینه ورزی و خودزنی ادامه می دادند که در این صورت خیانت آنها آشکار تر می شد و استحقاق مجازات سنگین را پیدا می کردند و شرایطی پیدا می شد که دیگر هیچ کسی نظام را برای تعقیب این دو نفر ملامت نمی کرد، چون خیانت آنها آشکار تر می شد.

 

وی ادامه داد: متاسفانه اینها راه دوم را انتخاب کردند، به کوری خود افزودند و رسیدند به جایی که امروز می بینیم. چرا می گویم کور سیاسی؛ چون در 25 بهمن اوج نفاق این دو نفر آشکار می شود. وقتی در وقایع تابستان 88 طرفداران آنها شعار "نه غزه، نه لبنان،جانم فدای ایران" سر دادند، من در یک نامه در تاریخ 29/6/88 خطاب به موسوی و خاتمی گفتم که اگر صداقت دارید موضع بگیرید، اما نگرفتند. حالا هم به جای اینکه با ملت ایران در بزرگداشت دستاورد امام امت وحمایت از مردم منطقه، همراه باشند تازه یادشان افتاده که در 25 بهمن در حمایت از مصر و تونس جدای از ملت ایران راهپیمایی کنند.

 

نماینده تهران تصریح کرد: وقتی می بینند دو صف درست می شود و در یک طرف آمریکا، اسرائیل، منافقین، سلطنت طلب ها و نظام سرمایه داری چپاولگرمی ایستند و دسته جمعی از موسوی و کروبی و راهپیمایان ضد انقلابیون حمایت می کنند و در صف دیگر قاطبه مردمی که در 22 بهمن شرکت کرده بودند ، ولی فقیه، منتخبان مردم در قوای مجریه و مقننه و  مراجع و روحانیت کشور ایستاده اند، کوری سیاسی این افراد چقدر باید باشد که بین این دوصف، صف باطل را تشخیص ندهند.

 

 وی ادامه داد: البته خائنانی که از این دو ورشکسته حمایت کردند در راهپیمایی روز دوشنبه در خیابان های تهران شعار دادند "نه غزه، نه لبنان، فقط فلات ایران"، دانشجو را کشتند و اموال عمومی را تخریب کردند وعرض خود بردند و زحمت ما داشتند.

 

توکلی خاطرنشان کرد: معلوم است این دو نفر راضی به این افکار هستند و در برهمان پاشنه باطل می چرخد. الان وقت محاکمه این دو فرا رسیده و این خواست عمومی است، وقت پاسخگویی به خیانت های 20 ماه گذشته است. من فکر می کنم دستگاه قضایی باید با عدالت و قاطعیت به اتهامات این دو رسیدگی کند و منافقینی را که روز دوشنبه دست به ارعاب و تخریب و قتل و ضرب و جرح زدند مجازات کند و هیچ اغماضی نداشته باشد.

 

عضوفراکسیون اصولگرایان مجلس یادآور شد: یک نکته باقی می ماند و آن موضع آقای خاتمی است. این آخرین فرصت برای بازگشت آقای خاتمی است که به آغوش ملت برگردد. علت اینکه من نمی گویم مثل آن دو نفر به ته پرتگاه افتاده برای این است که در خبرها آمده بود آقای خاتمی از دعوت آن دو ورشکسته برای راهپیمایی ناراحت و معترض بوده است. حال که این خیانت به خونریزی وجنایت کشیده شد، آقای خاتمی باید بداند فقط همین یکی دو روز را فرصت دارد که ازسکوت خارج شود و تکلیف خود را مشخص کند. فردا خیلی دیر است اگر این کار را نکند، درباره اش قضاوت خواهد شد.

 

وی ادامه داد: دنیا به این نمی ارزد که کسی بخواهد از خدا و مردم ببرد و دنیا و آخرتش را بسوزاند. محاکمه و مجازات آن دو خائن قطعا انجام می شود خاتمی نگذارد که برای او هم تکرار شود.

 

توکلی در خصوص صدور بیانیه دیگری از موسوی و کروبی که در آن وقایع 25 بهمن را شکوهمند و افتخاری برای جنبش سبز خواندند نیز گفت:  این خود بهترین دلیل است که مردم و نمایندگان مردم درست تشخیص داده اند. برای اینکه وقتی از یک حرکت تخریبی، آمریکا و کلینتون و صهیونیست ها و اوباما حمایت کنند و منافقین و امثال این احمق ها به صحنه بیایند؛ این نشان می دهد که همه چیز در اینها عوض شده و وقتی عوض شده باید پاسخ دهند.

 

وی افزود: پاسخ دهند با چه مقیاسی این حرفها را می زنند و می گویند این حرکت و دانشجو کشی شکوهمند است؟ اگر ملاک ندارند، باید سهم خود را در این خیانتها جنایت ها، تخریب ها و ارعابی که ایجاد کرده اند، بپردازند و هیچ اغماضی صورت نگیرد.

 

رئیس مرکز پژوهشهای مجلس درخصوص تاثیر انقلاب اسلامی در قیام مردم مصر و تونس و القای دروغین تاثیرپذیری این قیام ها از جنبش سبز گفت: من هر روز رسانه های خارجی را در این زمینه نگاه می کنم و رسانه های آمریکایی، انگلیسی فرانسوی را می بینیم و هرخبری مربوط به ایران را می بینم. این حرف و طنزی که گفتند که جنبش سبز مورد توجه ملت مصر است حرف خنده داری است که هیچ آدم عاقلی آن را نمی پذیرد.

 

وی ادامه داد: من پرس.تی.وی را نگاه می کردم صحنه های انقلاب بحرین را نشان می داد. شعار"هیهات من الذله" شعار اصلی مردم بود. در حالی که جنبش سبز جنبشی است که آمریکا از آن حمایت می کند. آمریکا از یک حکومت قداره کش و دیکتاتور 30 ساله حمایت کرد و برای آنکه انقلاب مردم را بتواند منحرف کند، ژست حمایت از مردم گرفته است. این چه ربطی به جنبشی دارد که  با پول آمریکایی ها، اسرائیلی ها و اروپایی ها راه افتاد برای مقابله با حکومتی که 32 سال با آمریکا مبارزه می کند.

 

توکلی گفت: ایران در طی این 32 سال 33 انتخابات برگزار کرده است. آیا اگر این خائن ها نتیجه انتخابات به نفعشان می شد از این مزخرفات می گفتند، وقتی دیدند که به نفعشان نشد اشتیاق و شعف قدرت آنها را کور کرد و به لجاجت انداخت. واضح است که قیاس جنش سبز با قیام مردم مصر و تونس قیاس مع الفارق است. در مصر و تونس حکام مورد حمایت آمریکا حاکمند و مردم علیه آنها قیام می کنند.

 

نماینده تهران گفت: در ایران ملت می روند پای صندوق رای و برای سی و دومین بار رای می دهند و یک نفر رئیس جمهور می شود. اما طرفین بازنده مثل اوکراین و گرجستان می آیند میدان و علیه رای مردم و نظام به پا می خیزند و با پررویی  اعتراض می کنند.

 

توکلی در پاسخ به این سئوال که غیر از کمیته بررسی حوادث روز 25 بهمن ماه، آیا نمایندگان طرح دیگری در این زمینه دارند، گفت: حرکت رئیس مجلس حرکت بسیار مناسبی بود.

 

وی ادامه داد: اصولا این کارهم براساس ماده 33آیین نامه داخلی مجلس صورت می گیرد. یک انجام وظیفه قانونی که نمایندگان انجام می دهند. قوه مقننه نمی تواند کسی را تعقیب کند اما می تواند فضا را برای تعقیب خائنان به اسلام، ایران و انقلاب و امام فراهم کند.

 

 
 
خط انقلاب
۱۳۸۹-۱۱-۲۷ ۱۶:۴۷:۴۴
در مورد خاتمی
با وجود احترامی که به آقای توکلی قائلم اما به نظر می رسد ایشان در این مورد خوشبین هستند. چه بسا این خصیصه خوبی باشد.
اما خاتی هیچ گاه از این ها تبری نخواهد جست.
adihamed.blogfa.com (406243)
 
موسوی
۱۳۸۹-۱۱-۲۷ ۱۶:۵۷:۱۶
به نظر من در این دوران باید تقوی خود را حفظ کنیم و مطیع رهنمودهای رهبری باشد
خدا خیرتان دهد و عاقبت همه ما را ختم به خیر کند (406253)
 
رضا قربانی
۱۳۸۹-۱۱-۲۷ ۱۹:۲۵:۴۶
اخوی...گویی زمان زمان جنگ صفین است..و فتنه گران قرآن سر نیزه کردند..خوارج ناآگاه بر امامشان حکم کردنند که جنگ را تمام کند...مالک .استخوان بر گلو بر امر امام زمان خود از گردن نهاد...و شد انچه نباید میشد...اخوی یادت باشه کسانی که به امام زمان خود خروج کردند .خود شدند دشمن امام زمان خود....پس بیا دعا کنیم عاقبتمان ختم بخیر شود..و حسابمان را به حساب خوارج نگذارند...اندکی بصیرت اخوی (406385)
 
عرفان
۱۳۸۹-۱۱-۲۷ ۱۷:۰۳:۵۹
آقای توکلی من و امثال من انتظارمان از شما بیشتر است چون شما را فردی منطقی تحلیل گر می دانیم نباید شما را شعار ها تحت تاثیر قرار دهد بدتر از این حوادث هم درسال قبل هم اتفاق افتاده اگر خلاف است سال گذشته هم خلاف بوده چرا اقدامی نشده جرمی که بنظر شما سزاوار مرگ و اعدام است چرا سال گذشته انجام نشده چرا برخورد امسال شدید تر بوده؟
ما از نمایندگانمان برخورد منطقی و قانونی انتظار داریم نه شعار! (406259)
 
۱۳۸۹-۱۱-۲۷ ۱۷:۲۵:۴۲
آقای توکلی با سلام:
فرموده اید هر روز اخبار مربوط به ایران را در رسانه های دنیا دنبال می کنید
پس اگر امکانش باشد به مهمترین پرسشی که این چند روز در این رسانه ها مطرح شده پاسخ دهید
می گویند ایران در حالی نظام های عربی منطقه را به خشونت علیه معترضانشان محکوم می کند که بسیاری از آن ها (معترضین)هدفشان سقوط این نظام ها می باشد.
و در مقابل به معترضین خودش به بهانه های مختلف اجازه بیان عقایدشان را نمی دهد(این در حالیست که بنده معتقد هستم 80 در صد معترضین قصدشان تغییر و اصلاح است)
ممنون می شوم جای سانسور پاسخ دهید
و بنده منتظر پاسخ آقای توکلی خواهم ماند و نه دوست یخی و ...
با تشکر (406276)
 
فاطمه .
۱۳۸۹-۱۱-۲۷ ۲۲:۵۶:۱۰
به ناشناس

توکلی:
«من پرس.تی.وی را نگاه می کردم صحنه های انقلاب بحرین را نشان می داد. شعار\"هیهات من الذله\" شعار اصلی مردم بود. در حالی که جنبش سبز جنبشی است که آمریکا از آن حمایت می کند» (406542)
 
۱۳۸۹-۱۱-۲۸ ۰۸:۵۹:۴۵
چطور پرس تی وی در بحرین کار کنه، BBC فارسی در ایران نه؟ نظام مردمی ما چرا باید از ابراز نظر بترسه؟ (406825)
 
مهدي سعيدي
۱۳۸۹-۱۱-۲۸ ۰۸:۴۳:۵۷
براي مقايسه دو حركت و اعترا اجتماعي و ارزشگذاري بر روي آنها تنها نبايد به ظاهر آن توجه كرد. آنچه يك حركت را تا يك نهضت اصلاحي از جنبش نهضت انبياء الهي بالا مي برد نيات و اهدافي است كه در پس آن حركت قرار دارد.
و از سويي ديگر اهداف و خواسته هاي ديگري مي توان آن حركت را به وادي ارتجاعي بودن و خيانت ورزي و حركتي منافقانه بدل سازد.
براي قضاوت در اين موضوع كافي است كه سري به تاريخ صدر اسلام بزنيد.
آيا حركت خوارج در جنگ نهروان و خروج بر حاكم اسلامي و اقدام طلحه و زبير در خروج بر علي(ع) مقدس است يا منفور!؟
اين اقدام آنها شباهتهايي بر خروج امام حسين(ع) بر يزيد ندارد؟
حال با صرف اينكه اين اقدام همگي خروج بر حاكم زمان بوده پس خوب است يا بد است قضاوت كرد؟
در نهايت تاكيد دارم كه آنچه موجب تفاوت قيام مردم مصر و مسلمانان منطقه با اقدامات جريان فتنه وجود دارد آن است كه قصد فتنه گران براندازي نظامي است كه امروز به رهبر مبارزه با آمريكا و رژيم صهيونيستي مبدل شده و برعكس مردم مسلمان منطقه بر عليه همپيمانان آمريكا و اسرائيل خروشيده اند. (406817)
 
هدی
۱۳۸۹-۱۱-۲۷ ۱۷:۲۷:۴۸
میدونم نظرم چاپ نمیشه اماشعار نه غزه نه لبنان بخاطرکمک های مالی واقتصادی ایران به اون کشورهابودنه بحث سیاسی. (406278)
 
عرفان
۱۳۸۹-۱۱-۲۷ ۱۷:۵۶:۵۲
آقای توکلی شما اقدام قانونی را می پسندید؟ یا اقدام احساسی را ؟
اگر قانون مجازات اعدام را در مورد آقایان پیشبینی کرده دیگر چه نیاز به شعار در داخل مجلس است ؟
اگر قانون کمبود دارد . کمبود قانون را رفع کنید
اگر مصلحت نظام جلوی این کار می گیرد فشار به رهبری هم کار پسندیده ای نیست . (406306)
 
حمید
۱۳۸۹-۱۱-۲۷ ۱۸:۲۵:۴۵
حق کاملآ با آقای توکلی است. اکنون بعد از تمام شدن همه اتمام حجت ها و سعی و کوشش ها ی تمامی افراد دل سوز مملکت و نظام و مخصوصآ رهبر بزگوار آنهم با آن همه سعه صدر و بردباری برای خارج کردن سران فتنه از مسیر خیانتشان, دیگر بعد از وقایای اخیر جای سکوت و اغماض نمانده است. طبق مثل معروف ایرانی: ترحم بر پلنگ تیز دندان هار شده ظلم غیر قابل قبولی در حق گوسفندان خواهد یود.

نمیتوان از مردمی پا برهنه که فرزندان خود را برای آزادی, استقلال و حاکمیت ملی ایران و اسلام صد ها هزار صد ها هزار به قربنگاه برده و فدا کردند, انتظار فدا کردن بیشتر و در صحنه بودن را داشت و در مقابل آنها به گرگهای وحشی و هار و وطن فروشان خائن و سر سپرده ای چون موسوی و کروبی هنوز اجازا ادامه خیانت را داد!

امروز اگر دستگاه قضائی کشور در مقابل این آخرین جنایت سکوت کند, مشروعیت نظامی را زیر سئوال خواهد برد که بنام اسلام خکومت میکند.

والسلام (406331)
 
سعیدچرچیل
۱۳۸۹-۱۱-۲۷ ۱۸:۳۲:۳۲
ب..
اگه میخواهیم سگ را بشناسیم باید به صاحبش بنگریم.
صاحب خائنینی همانند موسوی و کروبی بریتانیا این استعمارگر پیر مکار میباشد که برای پیشبرد سیاستهای مکارانه اش از اهرم مظلوم نمائی استفاده میکند و هنگامیکه زمان فروپاشی خود را ببیند از شورش هایی که بین مردم ایجاد میکند سعی در فرار از نابودی میکند چون طماع و مکار است.صاحب خاتمی ایالات متحده امریکا میباشد پس چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است.در این مقطع حساس سیاسی و زمانی به مصلحت کشور میباشد که هرچه سریعتر با شدیدترین موضع گیری با پرونده موسوی و کروبی و خاتمی برخورد شود تا مشت کوبنده ای بر دهان سلطنت طلبان و سازمان مجاهدین و توده ایها که همچنان همانند ویروس در جامعه پراکنده هستند و در حال از بین بردن بنیان اتحاد ملی میباشند زده شود.وقت تنگ است اشباهی که در 32سال پیش انجام شد نباید حالا تکرار شود .اگر همان زمان مسعود رجوی و بنی صدر خائن و مشرک اعدام میشدند دیگر کشور ان همه متضرر جانی و مالی نمیشد.در زمینه سیاست به اقای خامنه ای یقین داشته باشید که بهترین تصمیمهای سیاسی را میگیرد چو ن به یقین سیاستمدار است و تنها عاملی که تا کنون کشور را از هرج و مرج و فروپاشی نظام مصون نگه داشته تدابیر سیاسی این رهبر بود .... یقینا
این گوی و این میدان (406334)
 
amir hossein
۱۳۸۹-۱۱-۲۷ ۱۸:۳۵:۳۹
آقای توکلی عزیز قصد هیچ کس براندازی نظام نیست نه آقای موسوی و نه آقای کروبی و اصلا به نفع هیچ کس نیست!
باید واقع بین بود و اصلاحات را پذیرفت اصلاحات اجتناب ناپذیر است.
اگر به این آقایان اجازه فعالیت داده میشد و مجوز فعالیت حزبی به آنان داده می شد می توانستند نظرات و اهدافشان را به طرفدارانشان منتقل کنند. و مطمئن باشید هیچ گاه بحث به این جاها نمیرسید و شاهد این چنین روزی (25 بهمن) نبودیم با این شعارهای انحرافی.
فضا باید باز باشد و هر کس حرف خود را بدون ترس بزند.
آقای خاتمی موضعشان مشخص است: اصلاحات در چارچوب قانون ایران اسلامی.
لطفا به شعور مردم توهین نکید که هر عملی
عکس العملی دارد.

دروغ،دروغ،دروغ،...

در حال حاضر باید به بلوغ سیاسی رسید.
ایران سربلند آرزوی همه ماست و به هیچ کشوری اجاره دخالت نمی دهیم . (406337)
 
۱۳۸۹-۱۱-۲۸ ۱۲:۱۴:۵۲
اصلاحات در خیابان؟
با شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه؟
یا با سوزاندن عکس امام؟
کتک زدن چطور؟ (407022)
 
مهدی
۱۳۸۹-۱۱-۲۸ ۱۷:۲۱:۴۳
کاملا موافقم....این وسط یه عده میخوان با علم کردن چهره های دیگه اصلاحات مثل خاتمی به اهداف حزبی پست خودشون برسن...
اونا دلشون نه واسه اسلام میسوزه نه مملکت...
یاعلی (407263)
 
مهدی
۱۳۸۹-۱۱-۲۷ ۱۸:۵۱:۴۳
اینقدر نگوییم ( این اخرین فرصت است برای باز گشت .)
تا کی چرا اینقدر فرصت میدهیم فرصت تا کی.
دیگر هیچ فرصتی نیست .فرصتها تمام شد
فقط محاکمه فتنه گران (406357)
 
امییر
۱۳۸۹-۱۱-۲۷ ۱۹:۴۳:۳۰
والا من از اول آقای خاتمی رو زیر نظر داشتم، به غیر از چند روز اول تا حالا ندیدم از این دو نفر حمایت کنه. البته نظر مخالف هم نداده.
آقای موسوی قبل از انتخابات انسان فوق العاده محبوبی بین تمام ملت بود، اما نمی دونم چی شد. . . . (406395)
 
فریدون
۱۳۸۹-۱۱-۲۷ ۱۹:۵۸:۲۷
در این مورد که باید حدود و مرزبندی ها صورت گیرد تا دشمنان و سودجویان از آب گل آلود ماهی نگیرند کاملا با شما موافقم ولی معتقدم از طرفی باید بپذیریم که این نظام منتقدانی دارد که در درجه ی اول انسان هستند و در این حامعه زندگی می کنند و نظراتی دارند، انتقاداتی دارند که بنا به هر دلیل نمی توانند آن را بیان کنند.
شاید به علت ضعف در بیان ، عنان کلامشان را به نوعی به کسانی وا گذاشته اند که مصلحت آن ها را تمام و کمال نمی بینند.
این عده هر چند اندک هم باشند ولی دارند در این کشور زندگی می کنند و حق دارند که حقوق خودشان را مطالبه نمایند. متاسفانه حس می شود که سرکوب مطالبات آن ها را بازیچه ی دست دیگران کرده است.
به امید روزی که جهان پر از همدلی و تفاهم شود. (406409)
 
رضا قربانی
۱۳۸۹-۱۱-۲۷ ۲۰:۰۹:۰۰
اخوی...خشت خونت کجه...یه سئوال من که تا بحال یا تو این بیست ماه هیچ اعتراض معقولی ندیدم...همش حرف حرف توهم بود...و هر دفعه با یه شیوه و ترفند جدید اظهار وجود میکنند.که هیچ کدام ربطی بهم ندارند..و در کلی از قضایا اصلا با هم همخونی ندارند که هیچ ..کاملا با هم در تضاد هستند....اقا...مثل بچه ادم و از راهکارهای قانونی بیایند و مطلبشان را بیان کننند...کی از حرف منطقی بدشان می اید...ولی تو هم میدونی منم میدونم...همه ایران میدونند...که همه این خط دهی ها از جای دیگه اب میخوره....اخوی مگه تا الان انتقاد نبود...بینی و بین الله..بیشترین هجمه برای یه کشور...فقط تو ایران بروز کرده...اخوی حرف از انتقاد گذشته..همه این حرفها بهانه است...بریا جواب تو لازم نیست دکتر نظر بده..منه مردم کوچه و بازار کاملا فهمیدم موضوع از چه قراره....لطفا خودت به.نزن (406422)
 
۱۳۸۹-۱۱-۲۷ ۲۰:۲۱:۴۱
آقای توکلی، من یک سوال دارم!
شما روز 25 بهمن وضعیت خیابانها را دیدید؟
چه کسانی تفنگ با خود داشتند؟ چه کسانی جو را متشنج میکردند؟ مردم یا حامیان احمق موسوی؟
منافقین یا نیروهای بسیجی؟ (406435)
 
سینا
۱۳۸۹-۱۱-۲۷ ۲۰:۳۶:۱۹
اگر نظام جمهوری اسلامی بخواهد اقتدارش حفظ شود، ناگزیر از محاکمه این سه نفر است. (406440)
 
۱۳۸۹-۱۱-۲۷ ۲۰:۴۱:۱۵
قانونگرایی نه احساس گرایی انتظار ما از نمایندگان (406442)
 
۱۳۸۹-۱۱-۲۷ ۲۰:۴۱:۵۱
قانون گرایی به جای شعار گرایی (406443)
 
سرباز روح الله
۱۳۸۹-۱۱-۲۷ ۲۰:۵۰:۴۵
جناب اقای دکتر توکلی با عرض وادب واحترام .نگارنده این مطلب به هیچ یک از گروهای معاند انقلاب تعلق خاطر ندارد که هیچ .بلکه در راه ارزش های انقلاب ونظام وارمانهای امام مظلوم با گروهکهایی پلیدکه امروز نعره مکشند جنگیدم. چه سیاسی وچه امنیتی .وچه نظامی .جناب اقای دکتر.ایا این دو نفر یعنی موسوی وکروبی که امروزه به این وضع افتادندکه به گفته برخی تازه به دوران رسیده ها حتی اقای هاشمی !باید اعدام شوند!وحکم قتل انان توسط اقای احمد خاتمی ویا پناهی وامثالهم صادر می شود .تنها خودشان مقصرند؟ وبه خودی خود ویا قدرت طلبی وثروت اندوزی به اینجا رسیده اند .یعنی ضد انقلاب وضد نظام شده اند؟یا خیر .علل وعوامل دیگری باعث سقوط انان وصدها تن دیگر که روزگاری مدافعان نظام وانقلاب که برخی پدرانشان وبرخی فرزندانشان هم تقدیم اعتلای انقلاب عزیزوکشور کردندتا به مرحله اعدام رسیده است!! جناب اقای دکتر ایا رفتار وگفتار حاکمان ونهادهای متصل به قدرت بی عدالتی های رایج سیاسی حاکم برکشور توهین ها وتحقیر ها نقشی در سقوط انان نداشته است ؟؟به اعتقاد حقیرکه اکنون بازنشسته هستم ودر گوشه ای ازکشور جریانات بیست ماه گذشته وحتی قبل از ان را رصد می کنم .به پذیرید که همه در سقوط فرزندان انقلاب وامام مقصرند ومسئول.واگر به خود نیایند.وهمچنان بی تقوایی وبی عدالتی.پیشه کنند خداوند این نعمت الهی را ازهمه خواهد گرفت وبه دست یک حاکم ظالم وستم کار خواهد داد. وخدا انروز را نیاورد. والسلام توفیقات حضرتعالی را هم از خداوند متعال خواستارم (406449)
 
جاوید
۱۳۸۹-۱۱-۲۷ ۲۱:۱۸:۲۰
با سلام و احترام . بنده با نظرات اقای دکتر موافقم . مثل همیشه منطقی مطالب را عنوان کرده اند . خدا میداند که چقدر بنده به اقایان کروبی و موسوی ارادت ، و دوستشان داشتم . ولی اکنون بدون حب و بغض ، هر دو را از قلبم بیرون کردم . بعد از انتخابات به ارامی و با تحقیق و تفحص در رفتار واعمال انها به این نتیجه رسیدم . امروز در سایتی خواندم که خانم کروبی خطاب به اقای لاریجانی گفته اند که شوهر من همان کروبی اوایل انقلاب است . اما واقعا اینطور است؟ که البته نیست به دلایل مختلف که مثنوی میشود اگر همه را نوشت . اکنون کسانی مدح و سرایی از این اقایان (کروبی و موسوی) میکنند که دستشان به خون پاک بهترین جوانان این مرز و بوم الوده است. با این فرق که ان موقع دشمن رو در رو بودند و اکنون پشت سر این خوارج ... با دست اینها خنجر کید و دشمنی را بر پیکر این مردم رنج دیده که جز احترام و محبت به اینها تا بحال کاری نکرده اند، با بی رحمی تمام فرو میبرند، واز این کار لذت میبرند و انرا پیروزی و دستاورد بزرگ مینامند . اما توبه نمیکنند ، تا اینکه خشم ملت بار دیگر چون سیلی خروشان ، انان را چون اربابانشان ، از سرزمین پاک ایران بیرون کنند، تا این تخم نفاق از میهن عزیزم دور و به سرای اربابانشان، اسرائیل غاصب و .....فرستاده شوند . البته اقوام و بستگانشان چون منافقین و ...برایشان از هم اکنون کاسه گدایی از دول غربی بعنوان کمک به دمکراسی مورد نظر امریکا و اسرئیل و .... میبرند ، که ما در اروپا عینه به چشم میبینیم، که اینها برای چند یورو حتی کفش های صهیونیستها را می لیسند چه برسد به..... لعنت خدا به شما ای خوارج بد طینت که روی ابن ملجم مرادی را با اعمال و رفتارتان و زبانتان ، سفید کردید ، که ان ملعون یکبار شمشیر زهرالود را بر فرق بهترین انسان افرینش فرود اورد ولی شما با اعمال و رفتارتان و زبان زهرالودتان ، عده ایی را الوده کرده اید، و ویروس سبز رنگی را از خارج وارد کرده که ظاهری زیبا ولی در زیر میکروسکوپ لجنی و بد بو و....با سرنج الوده فساد اخلاقی به عده ای جوان بی ایمان و ساده دل تزریق میکنید ، که این فریب خوردگان با این ویروس به نشئه و رخوت میروند و خواب دمکراسی ویروس سبزی ، می بینند که در ان هیچ قید و بندی در ان نیست ، و در کمال ازادی حیای دختران و زنان را بدرند و دست در دست ترانه (سبزی فروشان، و یار دبستانی) مستی و بی خبری سر دهند و تا انجایی که چشم باز است مشروب بخورند تا به کمال ازادی از نوع سبز(لجنی) برسند . در این دنیای سبز لجنی دیگر نه نشانی از خدا هست و نه دین و نه خانواده و نه غیرت و .... کما اینکه حامیان اینها را در المان می بینیم که روز و شب مشغول عیاشی و هرزگی و...هستند، تا پولشان تمام میشود سریع به گداخانه محل میروند که پولی بگیرند به اسم دمکراسی و حقوق بشر و....بله اینها حقایقی است که شما جوانان در ایران و ... نمیبینید ، اما من روزگاری است که منافقین دیروز و منافقین امروز را میبینم که براستی کپی برابر اصل است . روزی نچندان دور شماها نیز در دادگاه عدل الهی محاکمه میشوید، و ان روز نقاب سبز نفاق از چهره اتان برداشته میشود و سزای خیانتهای خود را خواهید دید . ان روز همه خانواده هایی که خون جوانانشان بخاطر ویروس سبز شما بر زمین ریخته ، از شما خون خواهی خواهند کرد ، و همگی از شماها خواهند پرسید برای چی؟ بخاطر چی؟ چرا وقتی جوانان ما بخاطر دنیا پرستی شماها خونشان بر زمین ریخت ، شاد شدید و انرا دست اورد بزرگ میدانید . پس اگر حمام خون براه افتد ، انوقت شماها به ارزویتان میرسید، و ان نابودی میهن اهورایی من است . اما زهی خیال باطل ، که مردم گول ویروس سبز اسرائیلی و امریکایی و ...شماها را نمی خورند . لعنت خدا بر شما و عوامل و پیروان و اربابانتان . (406474)
 
آریا
۱۳۸۹-۱۱-۲۷ ۲۱:۴۴:۳۱
آقای توکلی درود بر شما
کاملا منطقی و علمی بود.
چند سالی است که در پاریس زندگی میکنم و از نزدیک با اکثر جریانات آشنا هستم.به جرات می توانم بگویم که اعتراضات انتخاباتی حتی در خارج از ایران فقط 2 روز اول در چارچوب مطالبات مردمی بود و از آن پس ابتکار عمل بدست گروه هایی افتاد که سالها است زیر نظر سرویس های بیگانه فعالیت میکنند.
تمامی گروه های سیاسی وابسته به غرب تقریبا مرده بودند اما آنها روی موج اعتراضات سوار شده و استراتژی خود را پیش برده اند.
آنها با سوء استفاده از آقایان اصلاح طلب جبهه واحدی را در عین تفاوت های عقیدتی و سیاسی تشکیل دادند که امروز دیگر از دست اقایان موسوی ،کروبی و خاتمی خارج شده است.
گروه تروریستی رجوی و سایر گروه های وابسته از همان ابتدا گروه ها و انجمن هایی در حمایت از جنبش سبز تشکیل داده و پس از آن خود مدعی جنبش سبز شدند.
من که از نزدیک با جریانات داخل و خارج آشنا هستم بوضوح می بینم که تمامی تحرکات داخلی در خارج از ایران برنامه ریزی می شود و متاسفانه آقایان اصلاح طلب هم در دام آنها افتاده اند و تاکتیک های آنان را اعمال میکنند.
25 بهمن از قبل برنامه ریزی شده بود و در هماهنگی با گروه های خارج اعمال شد.
شاید باور نکنید،محیط آقایان موسوی،کروبی و خاتمی تا اعماق به گروه رجوی و سرویس های امنیتی موساد و سیا آلوده است.چنین گروه های وقتی موسوی و دیگران آب می خورند مطلع می شوند.واقعا متاسفم برای آنها که بازیچه گروه هایی شده اند که سالیان سال ادعای مبارزه با آنان را داشته اند.
یک جمله از گروه رجوی را در اینجا می آورم و حرف ام را تمام میکنم تا بدانید که چگونه موسوی و سایر اصلاح طلبان بازیچه سرویس های غربی شده اند.البته حرف زیاد است و فرصت کم.موفق باشید.
گروه رجوی امروز نوشته است:\"با دیدی نسبی و حداقلی. ریزش نیروهای رژیم را به فال نیک بگیریم و تا مرحله ای با آنها پیش رویم. آنها را به چشم کاتالیزورهای سیاسی که از امکاناتی در داخل برخوردار هستند، بنگریم و نیروهایی را که در داخل نومیدانه به آنها چشم دوخته اند، به میدان مبارزه بکشانیم. بدنه و راس رژیم را به جان هم بیندازیم. از تمامی حرکت های اعتراضی علیه ولایت فقیه دفاع کنیم. تضعیف هر چه بیشتر رژیم ما را نیز به هدف خود که سرنگونی باشد، نزدیک تر خواهد ساخت. کسانی را نیز که دیروز جنایت می کردند و امروز به صفوف آزادی خواهان پیوسته اند در فردای ایرانی آزاد به دادگاه های عادلانه ارجاع دهیم.

\"جنبش سبز\"، اما نه جبهه است و نه تشکیلاتی خاص. نام مستعاری بیش نیست. \" (406493)
 
۱۳۸۹-۱۱-۲۷ ۲۲:۰۵:۳۴
آقای توکلی اولتیماتوم شما خیلی خوب است ولی کاش در مورد بودجه سال 90 هم چنین اولتیماتوم های می دادی! که فکر کنم این قضیه بیشتر به وظیفه نمایندگی شما مربوط باشه (406508)
 
احمد توکلی
۱۳۸۹-۱۱-۲۷ ۲۲:۲۶:۲۳
سلام
یک تفاوت و یک مشابهت وجود دارد که توجه بدانها پاسخ را روشن میسازد تفاوت در ماهیت دو رژیم است. در مصر یک دیکتاتوری سی ساله چپاولگر دست نشانده آمریکاو حامی اسراییل مورد هجوم مردم است مرد می که میخواهند از سلطه خارجی و بی قانونی های داخلی نجات یابند ج اا و قاطبه ملت ایران از مردم مصر حمایت میکند ولی در ایران یک حکومت مردمی که سی و دو سال است با سی و سه انتخابات دوام یافته و مستمرا با دشمنی های آمریکا و اسراییل روبرو بوده و دسته کوچکی (لااقل در این مرحله) از مردم با پشتیبانی آمریکا و اسراییل میحواهند این حکومت منتخب مردم را به نفع امربکا و اسراییل سرنگون کنند. ج اا و قاطبه مردم به مخالفت بر می خیزند و نمی گذارند. پس تفاوت صددرصد در در ماهیت دوحکومت و مخالفان دو حکومت وجود دارد . مشابهت نیز در رفتار نظام ج اا و قاطبه مردم ایران برای مصر و برای ایران است : در هر دو جا با آمریکا و اسراییل و نیروهای مورد حمایت آنان مبارزه میکنند. با احترام احمد توکلی (406523)
 
امید فرجی حصار
۱۳۸۹-۱۱-۲۷ ۲۳:۱۷:۴۳
اقای توکلی خسته نباشید حرف دل ما را گفتید من نیز امیدوارم که اقای خاتمی به اغوش مردم ایران که میلیونها رای به ایشان دادند باز گردند (406559)
 
پيرو رهبر
۱۳۸۹-۱۱-۲۸ ۱۵:۴۵:۲۸
يادمان باشد راي به رئيس جمهور ابتدا راي به نظام است بعد هم راي به حكومت اسلامي ولي فقيه و من ميشناسم خيلي را كه چون خاتمي با دستان خود ثابت كرد نه اين نظام را قبول دارد و نه ولي فقيه را بسيار ناراحتند كه حضور ارزشمند آنها در راي به نظام چرا بايد براي خاتمي ثبت شود ، ومن ياد آورم براي اقاي توكلي روزهايي را كه رقيب خاتمي در انتخابات بودند وما راي داديم به ايشان فقط براي اينكه روحيه انقلابي از ايشان سراغ داشتيم اما متاسفانه خاتمي راي آورد / حالا اين روحيه كجا رفته نميدانم/ كاش آقاي توكلي خودش را به ياد آورد (407192)
 
مهدی
۱۳۸۹-۱۱-۲۷ ۲۳:۳۱:۰۴
در پاسخ بدوست ارجمند با عنوان ناشناش توجه ان عزیز را به این نکته جلب میکنم که مخالفت با نظامی که از حمایت عظیم مردمی که نمونه محدودی از ان را در 22بهمن در گستره کشور شاهد بودیم با حاکمانی که حتی در میان اقوام درجه یک خود پایگاه محکمی ندارند نباید مقایسه کرد . در حال حاضر اعتراض مردمی که این نظام را با تقدیم صدها هزار شهید بدست اورده و نگهداری کرده اند به مسئولین این است که چرا مماشات میکنند و با این فتنه با قاطعیت برخورد نمیکنند لذا به قطع و یقین میگوییم اگر حل این مسئله به مردم واگذار میشد قطره ای از بیکران ملت 22بهمنی ریشه ای از فتنه و فتنه گر میکند ند که تا ظهور حضرت حجت ع فتنه ای ظهور پیدا نکند برای ملتی که پوزه استکبار ومستکبران را بخاک مالیده محو چند معلوالحال خائن چون موسوی کروبی خاتمی چند ارازل و اوباش اجیر شده و حامیان خارج نشینش کاری ندارد (406571)
 
۱۳۸۹-۱۱-۲۸ ۰۰:۲۱:۲۷
حالا که ناطق نوری و رفسنجانی حرف امید و وحدت را دوباره سرداده اند خاتمی دلمون رو نشکن تو هم از این غافلین خودرا جدا کن و به دامان ملت و ایران برگرد انقلاب به وجود هیچکدام ا ز شما نیازی نداره اما جدایی دوستان و پیوستن انان به صف دشمنان درداور است (406631)
 
علی احمدی
۱۳۸۹-۱۱-۲۸ ۰۱:۰۴:۲۰
این افرادی که توکلی نام برده دردشان دموکراسی و راحتی مردم نیست اونها دلشان برای مردم نسوخته اینان به گفته امام راحل خواستار اسلام امریکایی هستند و به دنبال راهی برای ورود فرهنگهای کشورهای غربی درایران هستند ...به نظر من این ابلهان اصلا منطق و اراده از خودشان ندارند که اقای توکلی ازشان میخواهداعلام موضع کنند اینها اگر میخواستند اصلاح شوند تا حالا وقت داشتند ولی مثل اینان همچون خری است که قران بار میکنند و عرعرشان به راه است.این چند نفر فقط وفقط باید اعدام شوند به جرم مفسد فل ارض.... وسلام (406659)
 
m m
۱۳۸۹-۱۱-۲۸ ۰۱:۱۴:۲۲
فرصت خاتمی خیلی وقت است که تمام شده است . حساب خاتمی از موسوی و کروبی جدا نیست حتی خطای خاتمی بیشتر است (406661)
 
علی
۱۳۸۹-۱۱-۲۸ ۰۳:۰۵:۲۹
جناب آقای توکلی، با سلام
پیرو پیگیری اخبار ایران لطفا ما را هم از سرانجام پرونده و پرسشهای گوناگونی چون کوی دانشگاه، کهریزک، محفل خیابان فاطمی، گزارش دیوان محاسبات و ... آگاه ساخته و تمامی قوا را به پیگیری سریع تر این موارد تشویق فرما.یید.
با سپاس (406717)
 
قاسم
۱۳۸۹-۱۱-۲۸ ۰۴:۱۴:۳۲
جناب اقای توکلی:
با شناختی که از آقای خاتمی داریم، شکی نیست که ایشان صد در صد با اغتشاش و جنایت و خونریزی مخالف هستند. ولی تفسیر ایشان از عوامل بروز این حوادث با شما متفاوت است. به زور که نمیشود عقاید افراد را عوض کرد. لازم است تریبون آزادی مثل تلویزیون باشد و با استدلال و بحث های منطقی به نتیجه رسید. میتوان نظر شنونده ها را نیز از طریق پیامک جویا شد.
لطفا سانسور نکنید و اگر جوابی دارید من و موافقان نظر مرا قانع کنید. (406734)
 
mihan
۱۳۸۹-۱۱-۲۸ ۰۵:۱۴:۱۶
با سلام:
قوه مقننه نمی تواند کسی را تعقیب کند اما می تواند فضا را برای تعقیب خائنان به اسلام، ایران و انقلاب و امام فراهم کند.
انقلاب خشونت زدائی است......
آقای توکلی خدا خیرتان دهد شما چرا؟ (406745)
 
حمید
۱۳۸۹-۱۱-۲۸ ۰۶:۳۰:۰۸
خطاب به 2 بزرگوار که بازنده انتخابات شدند و 2 بزرگوارخاتمی و توکلی

نبیند مدعی جز خویشتن را
که دارد پرده پندار در پیش

گرش چشم خدابینی ببخشند
نبیند هیچکس عاجز تر از خویش

به این 2 نفر که وقت زیادی هم دارند توصیه میکنم که علاوه بر قران یک دور گلستان و بوسان سعدی را بخوانند و تامل کنند قطعا ظرفیت وجودی انها افزایش و خاستگاه انان تغییر خواهد کرد. البته این کار را همه مردم از جمله دولمردان هم باید انجام دهند. من فکر میکنم با تدبر وبه دور از لجاجت با خواندن متونن غنی مانند گلسان و بوستان خیلی انسان عوض میشود. (406764)
 
ali
۱۳۸۹-۱۱-۲۸ ۰۷:۳۱:۵۵
بنظر من آقاي توكلي خيلي منطقي ومنصفانه بحث ميكنند ودليل غير احساسي بودنشان هم اينجا روشن ميشود كه عليرغم شعارهاي مردم ومسولين براي دستگيري خاتمي كروبي وموسوي ايشان خاتمي را جدا كرده وحتي با كلمه آقاي از اينها نام برده است. (406779)
 
صالح
۱۳۸۹-۱۱-۲۸ ۰۸:۱۶:۲۵
یک نکته مهم را فراموش کردید : 25 بهمن روز تاسیس حزب ضدانقلابی کومله ( حزبی که نوکر صدام بود و دهها سپاهی و ارتشی ما را در زمان جنگ شهید کرد ) می باشد و ضدانقلاب با ترور مرحوم ژاله ( این مرحوم کرد و سنی اهل کرمانشاه است ) قصد داشت دامنه این ناامنی را به نقاط کردنشین بکشد که نتوانست .
25 بهمن روز والنتاین ( به قول یکی از دوستان روز توالت آین !!) نیز است که مظهر فحشا و سکس است ... (406804)
 
۱۳۸۹-۱۱-۲۸ ۰۸:۳۳:۵۵
با سلام برادر توكلي
شما خود روا يك ادم منطقي و به روز مي دانيد پس مي دانيد جامعه ايران تكثر قومي ، ديني،فرهنگي .... دارد و حذف هر كدام از اينها باعث ناآرامي كشور مي گردد وقتي ما حاضر به شنيدن حرف گروهي نيستيم كه در ايران كم نيستند و فقط شما و گروه شما همه مردم را سمت خودتان و هم فكر خودتان مي دانيد و همه را امت حزب اله خطاب مي كنيد اين مسائل وجود دارد و خواهد داشت (406813)
 
jsl
۱۳۸۹-۱۱-۲۸ ۱۱:۰۷:۴۲
برادر جان عاقبت همه ما به دست خودمان است
لاتخف ان الله معک (406949)
 
۱۳۸۹-۱۱-۲۸ ۱۵:۵۹:۵۴
دقیقا اقای توکلی کلیات خارجی و داخلی را در نظر میگیرد و حرفشان کاملا منطقی است.خاتمی یک سرمایه است .عزیزان عینک تعصب را کناربزنید واقعیت را ببینید.سیاست خارجی ما خیلی نگران کننده است حتی پیامبر در زمان خود سعی می کرد حصر های اقتصادی را بشکند و ملایمت از خود نشان می داد. (407210)
 
مصطفی نظری
۱۳۸۹-۱۱-۲۸ ۱۷:۱۰:۵۹
با درود
عقل نا اگاه من میگه کروبی و موسوی برای تصدی قدرت میجنگن(اخه یه نفر نیست بگه هر دوی شما که نمیتونستین برنده انتخابات باشین ریس جمهور یه نفره)چون اگه دردشون توده مردم بود هر دو قبلا فرصت خدمت به مردم را داشتن! زمان اقای موسوی بنده به جرم بازی کردن با فوتبال دستی در سن 10 سالگی تشریف بردم بازداشتگاه، حالا این اقا تازه به فکر منو امثال من افتاده!
امیدوارم برخی مسیولین مملکتی بجای جنگ قدرت وگرفتین پست بالاتر در همان سمت و جایگاهی که هستن به فکر ابادانی و رفاه کشور باشن و چوب لای چرخ همدیگر نزارن..
خواننده کم سواد شما از روستای علی اباد (407256)
 
محمد
۱۳۸۹-۱۱-۲۸ ۲۰:۰۷:۵۴
منم معتقدم به آقای خاتمی بایستی فرصت داد ........... ایشون بعد از وقایع عاشورا خود رو از بیگانگان و منافقان جدا کردند و گفتند چه نظامی بهتر از نظام کنونی .......... بارها بر بودن این نظام تاکید کردن و در قبال این مجوز اخیر هم گفتن که قطعا طرفداران ما نخواهند آمد جز یه عده آشوبگر و منافق (407345)
 
یک ایرانی
۱۳۸۹-۱۱-۲۸ ۲۳:۲۵:۵۵
با سلام اقای توکلی عزیز اگر حسین شریعتها بپذیرند که مخالفین حق تنفس دارند همگی قاعده بازی را یاد میگیریم به عقیده من بزرگترین خائن به وحدت ملی صدا وسیماست شما که تریبون دارید چرا کمک نمی کنید تا جو ارام شود لااقل بگوئید مخالف وجود دارد تعدادش قابل توجه است و او هم حق دارد اقای توکلی با مرگ واعدام هیچ چیزی درست نمی شود اگر تریبون ازاد وجود داشت همه برنده بودند تا کی باید بشنویم ...اعدام باید گردد انهم در جائی مثل مجلس با انهمه فرهیخته راستی اقای توکی شما هم انروز شعار مرگ دادیید ؟؟؟ (407422)
 
. میزان
۱۳۸۹-۱۱-۳۰ ۰۰:۳۹:۳۵
مخالف، معترض، منتقد همه محترمند و حق آزادی بیانشان (در صورت لحاظ مواردی خاص) محفوظ، تا وقتی که پای اجنبی را وسط نکشیده باشند. در غیر اینصورت مرگ ، اعدام و .... برای آنها خیلی کم است. مجلس هم باید خیلی زودتر از اینها دست به این اقدام می زد تا سریعتر باد اینها خوابیده شود. اگرچه انصافا همین الانش هم دست مریزاد دارد. (408047)
 
۱۳۸۹-۱۱-۲۹ ۰۰:۲۹:۲۲
من نه به جناح اصلاح طلب و نه به جناح اصول گرا اعتقادی ندارم چون هردو جناح همه انرژیشان صرف جنگ و دعوا با هم هست بجای اینکه در جهت توسعه و افزایش بهر ه وری بوده باشند هر دو جناح فرصت ها و میدان های زیادی داشته اند ولی عملکردشان با توجه به شاخص های قابل ارزیابی ضعیف بوده است و نتوانسته اند مشکلات مردم و کشور را حل کنند بلکه ایجاد مشکلات نموده اند.انها را سیاستمداران و مدیران خبره، متخصص و حرفه ای نمی بینم.این کشور با اینهمه منابع غنی خدادادی باید وضع خیلی خوبی داشته باشد و مردم تحت فشار های اقتصادی نباشند.متاسفانه باعث سدهاند از منابع کشور و همچنین نیروی انسانی بصورت بهینه استفاده نشود.پیشنهاد می کنم به نظرها و پیشنهاد هادی مشاورین و کارشناسان خارج از دو جناح اصول گرا و اصلاح طلب دعوت کنند تا رهنمود به انها بدهند.کارشناسان خبره ، متخصص و حرفه ای دلسوز و بی خط غیر وابسته به هیچ جناح و ضمنا میهن دوست باشند.ضمنا در پایان مطالبم عرض کنم تمام مسوولین در هر رده که هستند بدانند که باید در خدمت مردم و کشور باشند و باید مطالبات مردم را واقع بینانه برخورد نمایند. (407450)
 
عیسی اسدی
۱۳۸۹-۱۱-۲۹ ۰۹:۲۹:۳۳
با سلام
جناب آقای دکترتوکلی
با اهداء سلام

اگر وظیفه قانونی سمت نمایندگی تان را بنابراختیارحاصل از براساس قانون اساسی انجام بدهید.به نفع مردم خواهد بود

1_ هرگونه نظر و ایده ای که مایل هستید به اقای خاتمی منتقل کنید می توانید توسط جناب اقای تابش نماینده محترم مجلس شورای اسلامی به سهولت انجام دهید وجوابش را دریافت کنید
2_ جنابعالی می توانستید ، جناب اقای خاتمی را به مناظره دعوت کنید و اگر احیانا برای خود جایگاه و پایگاهی در نزد مقامات محترم مسول می دانید ، تقاضا کنید تا مناظره علنی فی مابین جنابعالی و اقای خاتمی را ازطریق رادیو و تلویزیون و سایر وسایل ارتباطی پخش گردد. ومردم غیور ایران اسلامی ، خود قضاوت کنند.
3_ همانطوریکه آقای احمدی نژاد درمناظره تلویزیونی مطالبی را بیان داشتند ومقام رهبری درنمازمعه بعد ازان به آن اشاراتی داشتند نابعالی هم بهنوعی همان روش راپیشه کرده اید.
4_اینجانب به عنوان شهروند کشورعزیز ایران اسلامی که جنابعالی که همواره ازطریق صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران به بیان نظرات خویش می پردازید ، به مناظره دعوت می نمایم
امیدواراست موافقت فرمایید. (407578)
 
محمد
۱۳۸۹-۱۱-۲۹ ۱۳:۵۳:۳۵
با توجه به رفتارهایی که موسوی و کروبی انجام داده اند به اعتقاد من ضربه سنگینی به جبهه اصلاحات وارد کردند به اعتقاد من آقای خاتمی باید هر چه سریعتر از این دو دوری جویند زیر افراد تندرو بزرگترین دشمن مردم هستند (407714)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.