نظر منتشر شده
۵۸
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 96103
اعلام موضع آیت الله هاشمی: کار خلاف قانون نکنید
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۱۰:۵۳
بخش خبری الف



آیت الله هاشمی نسبت به آشوب اسرائیلی 25 بهمن اعلام موضع کرد.



به گزارش الف، آیت الله هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از وقایع روز 25 بهمن تهران نسبت به این اتفاقات موضع گیری کرد و همگی را به اتحاد و وحدت دعوت کرد.



ایشان در گفت و گو با با شبكه خبر سيماي جمهوري اسلامي ايران در پاسخ به سؤال خبرنگار اين شبكه در مورد اقدامات غيرقانوني جمعي اغتشاشگر در روز ۲۵ بهمن، با اشاره به تشكيل جلسه امروز هيأت رئيسه مجلس خبرگان رهبري كه در آن مواضع اين مجلس در مورد وقايع ۲۵ بهمن تهران به صراحت اعلام شده است، اظهار کرد: بايد همه اقشار جامعه به قانون احترام بگذارند و هر اقدامي كه با قانون مطابقت نداشته باشد ضربه‌زننده به مملكت و خود انسان و به فتواي امام راحل(ره)، حرام است.



وی وحدت و انسجام را مهمتر از هر چيز ديگري خواند و با اشاره به اينكه همه بايد بتوانند حرف و سخن خود را در مجراي قانون بزنند، گفت: اقدامات خلاف قانون و هتاكي مذموم است و همه بايد در چارچوب قانون حركت كنند.



رئيس مجلس خبرگان رهبري با اشاره به آغاز هفته وحدت، نياز به وحدت را اولويت كشور دانست و تأكيد كرد: قانون اگر از محور جامعه خارج شود، باعث خودسري است و مردم شريف ما هم درك مي‌كنند كه الان زماني نيست كه طرد و دعوا صورت بگيرد.



رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام همه را به وحدت فراخواند و تصريح كرد: ما بايد با درايت و وحدت كامل در برابر توطئه‌هاي قدرت‌هاي بيگانه متحد باشيم.



رئيس مجلس خبرگان رهبري در پاسخ به سؤالي در مورد سوءاستفاده رسانه‌هاي استكباري از وقايع چند روز گذشته و عدم انعكاس مناسب راهپيمايي يوم‌الله ۲۲ بهمن گفت: رسانه‌هاي غربي و صهيونيستي همواره چه قبل و چه بعد از انقلاب تلاش كرده‌اند كه موارد منفي را بزرگ و نقاط قوت را كم‌رنگ كنند.



وی یادآور شد: قبل از انقلاب هم رسانه‌هاي غربي موفقيت‌‌ها و پيروزي‌هاي مردم و مبارزان را انعكاس نمي‌دادند و بعد از پيروزي انقلاب هم اين روند را با شدت بيشتري ادامه دادند و همواره به دنبال نقطه ضعف در ميان ما مي‌گردند.



رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام در ادامه گفت: در تمام دوران پس از انقلاب اسلامي، همواره مورد هجوم امواج منفي رسانه‌هاي استكباري قرار داشته‌ايم چرا كه آنان با انقلاب، اسلام و ملت ايران كه منافع استعماري آنان را به خطر انداختند، مسئله دارند.

 

 
 
محی الدین ایرانی
۱۳۸۹-۱۱-۲۸ ۱۱:۲۶:۵۴
چه عجب دست آقای هاشمی درد نکنه (البته این همان چرخش 180 درجه است یا اینکه بخاطر شعار های مردم) (406970)
 
سبزینه یاریگر الف
۱۳۸۹-۱۱-۲۸ ۱۴:۰۷:۴۴
میزان عزیزم.
من همان کسی هستم که تا دیروز میگفتم موسوی انقلاب را دوست دارد اما کسانی که اطرافش هستند فضارا بگونه ای کرده اند که موسوی یکبار در بیانیه هایش نگفت من این انقلاب را قبول دارم.
حالا هم بیانیه داده و گفته اینا در 25 بهمن مردم سلحضور هستند.
به عنوان یک ایرانی
به عنوان دوستدار خاتمی واصلاحات
به عنوان یک دانش اموز
به عنوان یک یار هاشمی
به عنوان یک دوستدار نظام اسلامی
از میرحسین موسوی برائت میجویم.
موسوی دیگر ان کسی نیست که 8 سال نخست وزیر امام بود. (407113)
 
kool
۱۳۸۹-۱۱-۲۸ ۱۸:۱۹:۰۰
متاسفانه کروبی و موسوی ضربه بسیار سنگینی بهجریان اصلاح طلبی و شخص آقای خاتمی مظلوم زدند و حدمت بسیار خوبی به احمدی نزادو جریان فتنه های درون نظام داشتند . کاش کاش کاش این را همه اصلاح طلبان دلسوز نظام متوجه شده باشند.ایها الناس این دو حامیان واقعی احمدی نزاد هستند.من از ایندو برائت میجویم. درود بر خاتمی مظلوم. وزنده باد اصلاحات. (407293)
 
فاضل
۱۳۸۹-۱۱-۲۹ ۲۱:۰۰:۰۱
مگه میشه کسی یار هاشمی باشه و از موسوی برائت بجوید؟ الان هشمی یار موسویه، موسوی یار هاشمیه، پس شما هم برائت بیخود نجو!! (407939)
 
م
۱۳۸۹-۱۱-۳۰ ۱۱:۲۵:۳۰
فاضل گرامی ،میشه بگی از کجا همچین نتیجه ای رو گرفتی؟!!!! این 2 چه ارتباطی به هم دارن؟!!ما 30 ساله طرفدار آقای هاشمی هستیم اما یک بار نگفتیم موسوی.آقای هاشمی با یک سری سیاستهای افراد بی ترمز و بی فکر که نظام رو در نظر نمیگیرن مخالفه وگرنه طرفدار موسوی نیستن. (408263)
 
سبزینه یاریگر الف
۱۳۸۹-۱۱-۲۸ ۱۴:۱۰:۳۰
هاشمی خوب میداند دارد چه میکند.
البته درست است ایت الله هاشمی باید موسوی را میکوبید اما بهتذین حرف تبعیت از قانون است.

موسوی ابروی اصلاحات را برد
موسوی ابروی هاشمی را برد
موسوی ابروی دوستدارانش را برد
موسوی دیگر ان موسوی نیست.
منی که عاشق او بودم دیگر او را ضد انقلاب میدانم. (407114)
 
م يخي
۱۳۸۹-۱۱-۲۸ ۱۴:۱۹:۲۵
آقایان الف
ولایت پذیری شاخ و دم ندارد.
الان چندین ماه است که رهبری عظیم الشان به صراحت همه را از سکوت و اتخاز مواضع دو پهلو نهی کردند.
این به به و چه چه شما بخاطر کدام موضع گیری اکبر هاشمی است؟ ایشان باید بطور قاطع و به اسم این خائنین را محکوم و مطرود میکرد نه اینکه بعد از اینهمه جنایت و خیانت آشکار ما را به وحدت با عده ای مرده ی متعفن فرا میخواند!
هیهات من الذله که این دو خائن را با ما سنخیتی نیست که بخواهیم دست دوستی با آنها بدهیم و ...
--------------------
الفی ها که برای یک توصیه ی رهبری به احمدی نژاد روزشمار ولایت مداری راه انداخته بودید! کجاست روز شمار ولایت مداری شما برای آقای هاشمی تا ملت ببیند چقدر از وقت آزمون ایشان گذشته. (407122)
 
۱۳۸۹-۱۱-۲۸ ۱۶:۱۲:۲۱
برادر یخی!

تند نرو


خود همین سخن هم برای آقای هاشمی حرکتی رو به جلوست

انشالله همه با هم به فکر پیشرفت ایران و گذر از این دوران سخت باشیم (407223)
 
یا علی
۱۳۸۹-۱۱-۲۹ ۱۱:۲۰:۲۰
آقای هاشمی امتحان خود را پس داد

ملت از خواص طلحه و زبیر صفت متنفر است (407623)
 
hamid
۱۳۸۹-۱۱-۲۸ ۲۲:۰۳:۳۶
سلام و امید به داشتن ایرانی اباد . شما متاسفانه از ادب که شرط لازمه برای یک انسان مومن است مدتها گذشته اید و این رفتار در تاریخ کشور ما بسیار تکرار شده است لذا بهوش باشید ان هنگام که این رفتارها را نسل من در جنگ و دیگر مسائل جاری ان زمان با عقیده و عشق به دین و ائین انجام میدادندکه با رفتارهای امروزه تفاوتهای اشکار داشت که مهمترین ان این است که شما همانند دیگر سیستمهای رایج دنیا در ازای این فعالیتهای متاسفانه پول دریافت مینمایید. مردم دیگر به این باور قلبی رسیدهاند که امثال مثل شما هم دین را لکه دار کرده اید هم امکان این هست که مدتی باشید و دل خوش کنید که این طریق علوی است . پیشنهاد میکنم این پیشنهاد را جایی در کنج حافظه داشته باشید و اینده ای که امید دارم دور نباشدشما باشید انها باشند و همه با هم این خاک را به ثریا برسانیم در غیر این صورت شما طلب چیزی را دارید که لیاقتش را نداریدو مطمئن باشید شما بهترین راه را انتخاب نکردهاید و روزی به مسئله فکر خواهید کرد چنانچه کردند. از سایت الف برای ایجاد فضای بحث تشکر میکنم (407392)
 
الف خوان
۱۳۸۹-۱۱-۲۸ ۱۷:۴۷:۵۲
آقای هاشمی در یک ماهه اخیر چندین بار به صراحت اعلام کرده که مواضعش همان مواضع نمازجمعه 26 تیر سال گذشته است و از آن
عقب نشینی نکرده است. (407279)
 
۱۳۸۹-۱۱-۲۹ ۱۷:۵۵:۳۴
اگه واقعا نیت خوبی داشت بلافاصله اعلام موضع می کرد نه بعد از دو روز و شنیدن شعارهای تند، قضیه هاشمی قضیه یکی به میخ کوبیدن و یکی به نعل کوبیدنه (407831)
 
فاضل
۱۳۸۹-۱۱-۲۹ ۲۰:۵۸:۰۰
چرخش 180 درجه کجاست عزیزم، این همون حرفهای دو پهلوی همیشگیه (407937)
 
۱۳۸۹-۱۱-۳۰ ۰۰:۴۹:۱۴
در مواضع رفسنجانی تفاوتی حاصل نشده و ایشان از عواملش در فتنه این گونه دفاع کرده اند:« مردم شريف ما هم درك مي‌كنند كه الان زماني نيست كه طرد و دعوا صورت بگيرد.»
یعنی محاکمه و مجازات رو بی خیال شین.بر گذشته ها صلوات. (408050)
 
رحمانی
۱۳۸۹-۱۱-۲۸ ۱۱:۳۸:۴۴
اگر موضع گیری نکند می گویید نکرد اما اگر موضع گرفت بعدا می گویید که ما موضع گیری او را قبول نداریم. حالا کمی صبر کنید. خودتان واکنش امثال آقای پناهیان را می بینید. (406982)
 
. میزان
۱۳۸۹-۱۱-۲۸ ۱۳:۳۷:۳۴
طوری از موضعگیری سخن می گویند که انگار با مواضع قبلی ایشان تفاوتی دارد. وقتی می گوییم موضع بگیرد منظور این نیست که مواضع ایشان مجددا موجب دلگرمی این رو سیاه ها شود. موضع درست یعنی موضعی که منجر به نا امیدی اینان شود. به این سخنان دقت کنید:
\"نياز به وحدت اولويت كشور است.... الان زماني نيست كه طرد و دعوا صورت بگيرد.\"
آیا این موضع منجر به هراس آنها می شود یا موجب دلگرمی و امیدواری آنان است؟
این آدم مردم را احمق فرض کرده است. اگر اعضای مجلس خبرگان در این شرایط فکری به حال ریاست آن مجلس نکنند خیانتی بزرگ مرتکب شده اند. (407092)
 
علي
۱۳۸۹-۱۱-۲۸ ۲۰:۳۸:۳۰
آقاي مريخي جسارت و بي ادبي شما كه خود را محق مي دانيد حتي بجاي مقام معظم رهبري دستور صادر كنيد.لطفا شما من بعد سكوت كنيد اگر واقعا دوستدار انقلابيد.اگر شما هم فتنه گر هستيد به خزعبلات خود ادامه دهيد.شما هرگر تن به قانون نخواهيد داد و اصلا مفهوم قانون را نمي فهميد.مقام معظم رهبري هميشه همگان را به تبعيت از قانون دعوت مي كند و تكليف هم همين است. (407364)
 
داداش
۱۳۸۹-۱۱-۲۹ ۲۰:۰۲:۱۵
تو چقد خشنی میذاشتی یه کمه دیگه سر کار باشه، پسر بدی نیستا.
آخه هموطن اگه مردم رو احمق فرض کرده بود که متوجه منظورش نمی شدی. (407888)
 
م يخي
۱۳۸۹-۱۱-۲۸ ۱۴:۲۲:۱۶
بحث سر موضع گیری نیست
بحث سر شفافیت است. هاشمی باید بگوید کهآیا اینها را قبول دارد یا نه.
این جا دیگر جای سیاست بازی نیست.
نمیشود تا ابد مردم رو فریب داد و یکی به میخ و یکی به نعل زد (407123)
 
۱۳۸۹-۱۱-۲۸ ۲۱:۵۸:۵۰
ببخشید چرا مثلا مشایی موضع نمیگیره یا خود احمدی نژاد. شما میخواین هاشمی یا خاتمی رو بکوبین میگین یالا موضع بگیر اما به خودتون که میرسه سکوت میکنین (407388)
 
بچه ابادانی
۱۳۸۹-۱۱-۲۹ ۱۹:۴۶:۳۳
خنده داره مگر احمدی نژاد یا مشائی بودند که از این جریان حمایت کردند ؟ و تازه چرا بحث را عوض میکنید (407884)
 
یا علی
۱۳۸۹-۱۱-۲۹ ۱۱:۲۳:۵۹
دختر هاشمی بانوی جمل سوار بود ..از این شفاف تر برادر ...

پسرش فرزندزبیر که با .... پالوده می خورد ازاین شفاف تر ..

همسرش مردم را به خیابان دعوت می کند ....از این شفاف تر ...
خودش نامه ی بدون سلام و پراز ایجاد تشویش به نایب ولی عصر می نویسد ....و درخطبه های نماز آن می گوید که شنیدین ...از این شفاف تر ... (407629)
 
علیرضا
۱۳۸۹-۱۱-۲۸ ۱۹:۰۷:۲۷
من هم نفهمیدم این چه جور موضع گیری است از قول شما؟؟
مثلاً ما از این موضع گیری چه چیزی باید می فهمیدیم؟؟
اینقدر آقای هاشمی دوپهلو حرف زده که برای امثال من کاملاً معلومه ایشان می خواد هم از نظر سیاسی زنده باشه هم از مواضع نادرست قبلیش در زمان انتخابات کوتاه نیاد.
از من کوچک خرده پای نظام به فرد بزرگی چون آقای هاشمی نصیحت که شتر سواری دولا دولا نمی شه. زمانی که باید موضع صریح گرفت، دوپهلو حرف زدن عین بی موضعی است. با این حرفها نمی توانید اعتباری بین مردم بازیابید. (407311)
 
بچه ابادانی
۱۳۸۹-۱۱-۲۹ ۱۹:۴۵:۰۰
میشود بگوئید چه موضع گیری انجام داد؟ با این طرز سخن گفتن ظاهرا فقط خلاف قانون صورت گرفته که در حد یک تخلف رانندگی است و تازه همه را هم به وحدت دعوت کرده یعنی بازهم با هم باشیم یعنی با جلبکی ها (407883)
 
مرتضی
۱۳۸۹-۱۱-۲۸ ۱۱:۴۱:۲۲
به نظر بنده آقای هاشمی عاقلانه ترین سخن را گفته اند ، و البته در شرایطی که هر کسی جرئت گفتن آن را ندارد. (406983)
 
م يخي
۱۳۸۹-۱۱-۲۸ ۱۴:۲۴:۲۰
ما هر گونه موضع گیری دو پهلو را محکوم میکنیم و خواهان لبیک گویی همه ی رجال سیاسی به ولی امر مسلمین در راستای اتخاذ مواضع شفاف و قاطع هستیم (407128)
 
سیدحسن هاشمی
۱۳۸۹-۱۱-۲۸ ۲۰:۱۷:۵۵
به ولی امر یا به تفکر مشائیلیزم؟ (407352)
 
۱۳۸۹-۱۱-۲۸ ۱۱:۴۲:۵۲
\"کار و تظاهرات خلاف قانون محکوم و حرام است\" اما هنوز هم میگویم که زندانیان فتنه پارسال آزاد شوند و همان مواضع نماز جمعه را دارم! تعجب نکنید! چرا؟ معلوم است : اولا پارسال فتنه ای نبود. ثانیا اگر هم فتنه ای بود از ناحیه رئیس جمهور بود. ثالثا اصلا کی گفته حرکت معترضان در سال قبل خلاف قانون بوده؟ کاملا قانونی بود چون وزارت کشور بی خود به انها مجوز نداده بود. آنها حق داشتند ابطال انتخابات را بخواهند . من هم همین را در مجالس خصوصی می خواستم اما گوش نکردند!!!
ای بابا! آقای هاشمی بس کن این بازی ها رو! روز قیامت چه جوابی داری به خون شهدا بدی؟ (406986)
 
رضا جاهد
۱۳۸۹-۱۱-۲۸ ۱۱:۴۷:۲۷
این مواضع مناسب هفته اول اغتشاشات است نه مرحله ای که ضد انقلاب عملا وارد فاز استفاده از سلاح شده است.
این مواضع آقای هاشمی را از فتنه گران جدا نمیکند. (406990)
 
انسان
۱۳۸۹-۱۱-۲۸ ۲۲:۲۵:۳۳
سلام.
رهبر عزيز ما الان بين يه سري ها هست كه مملكت رو به جنگ كشيدن.
كاش همه ما يادمون باشه كه ايراني هستيم و مسلمان.
برادر هميم.بهترين راه اتحاد هست تا با يك صدايي مشت محكمي به دهان دشمنان و بيگانگان بزنيم.
زنده باد رهبري.مرگ بر منافق... (407403)
 
رضا جاهد
۱۳۸۹-۱۱-۲۹ ۱۹:۱۷:۱۳
آقای هاشمی 2 هفته قبل اتحاد یادشان رفته بود که در نماز جمعه حضرت آقا شرکت نکردند؟ یا دیگر ارباب جمعی ایشان کجا بودند؟ چگونه است که وقتی افکار عمومی به سمتی که به ضرر ایشان است بیاد اتحاد و قانون می افتند؟
البته واقعا قلبا دوست دارم هاشمی برا ما عزیز بماند. از دست رفتن ایشان برای هیچ دوستدار کشور راحت نیست. (407866)
 
. میزان
۱۳۸۹-۱۱-۲۸ ۱۲:۰۵:۴۰
بفرمایید ایشان چه موضع مثبتی داشته است؟
ایشان گفته :\"مواضع مجلس خبرگان در مورد وقايع ۲۵ بهمن تهران به صراحت اعلام شده است.\"
اما مواضع خودش را اینگونه بیان می کند:
\"نياز به وحدت اولويت كشور است.... الان زماني نيست كه طرد و دعوا صورت بگيرد.\"
نادان است اگر کسی نفهمد ایشان هنوز هم که هنوز است بزرگترین حامی و پشتوانه اصلی این بیشرفهاست. و اینها هر غلطی که می کنند با امید به همین پشتوانه است. چه چیزی را باید به فال نیک گرفت؟ کدام موضع ایشان فال نیک گرفتن دارد!؟ (407009)
 
رضا
۱۳۸۹-۱۱-۲۸ ۱۲:۱۴:۴۹
باسلام
الان يه عد ه اي مي گويند كه اعلام نظر بايد مطابق نظر ما باشه .يعني فقط بايد شامل مرگ بر و اعدام گردد باشد . (407021)
 
م يخي
۱۳۸۹-۱۱-۲۸ ۱۴:۲۸:۲۴
نخیر
ایشان حداقل میتواند بگوید من با آنها هستم!
آن موقع که لازم بود رهبری همه را به وحدت فرا خواندند و اصل را بر جذب حداکثری گذاشتند ولی 8ماه صبر ملت فایده ای نداشت و اینها به جهالت و عناد خود ادامه دادند و رهبری نیز آنها را در جرگه ی مطرودان قرار دادند و خواستار موضع گیری شفاف همه در قبال این مسایل گردیدند.
پس لازم نیست هاشمی نقش حکمیت بازی کند و هنوز دم از وحدت بزند و موازی رهبری حرکت کند و ... (407133)
 
۱۳۸۹-۱۱-۲۸ ۱۲:۳۲:۵۷
بخاطر صلاح مملکت و نظام به همین هم راضی هستیم و از ایشان تشکر میکنیم
اما یادش بخیر انموقع که ایشان صریح و قاطع و جذاب حرف میزدند (407043)
 
محمد
۱۳۸۹-۱۱-۲۸ ۱۳:۲۰:۱۷
آقای توکلی گویا شما متوجه نشده اید که آقای هاشمی موضع اش را تغییر نداده اند و به خاطر همین یک جمله که مشخص نیست به این طرفی ها گفته اند یا آن طرفی ها ، هاشمی را تطهیر کرده اید ولی یدانید هاشمی هنوز مواضع اش را تغییر نداده است.
و در مورد آقای خاتمی نیز متذکر شوم به آقای توکلی که ایشان یکی از سران فتنه می باشند فرصتی در کار نمی باشد. (407087)
 
یاور
۱۳۸۹-۱۱-۲۸ ۱۳:۲۱:۲۸
آنهایی که فکر میکنند هاشمی نظر خود را واضح و روشن در مورد فتنه های دیروز و امروز بیان میکند و فتنه گران را محکم میکند در اشتباهند چون خود هاشمی قسمتی از این جریان هست. (407088)
 
۱۳۸۹-۱۱-۲۸ ۱۴:۰۱:۴۵
بابا شما ها دیگه کی هستین ؟؟؟؟؟؟؟
سکوت میکنه تهمت میزنین
موضع میگیره گیر میدین
واقعا مظلوم واقع شدن ایشون (407105)
 
عبدالله
۱۳۸۹-۱۱-۲۸ ۱۴:۱۰:۳۶
سایت مبارک و کاملا عدالت محور الف که به هیچ وجه جز مطالبی که دوست دارید بقیه را کاملا عادلانه سانسور می کنید و از صد نظر مخالف ذوقتان، یکی را هم اجازه انتشار نمی دهید امید وارم این نوشته ام را هم مثل بقیه نوشته هایم منتشر نکنید چون به نفعتان نیست.
تخریب هاشمی قدم برای تخریب دیگران و خصوصا ولایت فقیه است. الان تمامی سدها و دژهای محکم را شکسته ایم و بعد از هاشمی و دو سه نفر دیگر این منتقدین محترم قطعا می دانیم که شروع به حمله مستقیم به ولایت خواهند کرد. حمله به هاشمی به نام دفاع از ولایت، قران برنیزه کردن عمروعاص ها می باشد. (407115)
 
علیرضا
۱۳۸۹-۱۱-۲۸ ۱۹:۱۴:۰۸
آقای عبدالله عزیز، لطفاً از خواب بیدار شوید. جبهه ولی فقیه و شخص رهبری الآن دو سال است مستقیماً توسط توپخانه ان طرفی تحت شدیدترین توهین ها و حملات قرار گرفته است.
شما نقد رو ول کردین چسبیدین به نسیه.
فعلاً برای اثبات برادریت بیا به چنگ دشمنان خنجر عریان کرده ولایت فقیه. وقتی اون دشمن فرضی شما هم به میدان اومد ما میایم کمک شما. (407314)
 
بهار محمدی
۱۳۸۹-۱۱-۲۸ ۱۴:۳۶:۱۳
((ما محکوم کردن را محکوم میکنیم)) تا کی بشینیم و فقط محکوم کردن ها راببینیم هیچ کس کاری انجام نمیده همه حرف میزنند. (407136)
 
ابدی
۱۳۸۹-۱۱-۲۸ ۱۵:۵۶:۵۱
ببخشید ، این معنای موضع گیری است؟ تعدادی منافق و فتنه جو بعد از شکست در به آشوب کشاندن مملکت، جوانی مستضعف را کشته اند.
ایادی اسرائیل خدمتی ولو کمرنگ را به دشمنان این خاک و بوم کرده اند، آن موقع دعوت به وحدت با این خائنین را موضع گیری می نامیم!؟ (407206)
 
بصیرت
۱۳۸۹-۱۱-۲۸ ۱۶:۰۵:۵۲
البته اگر این بار سکوت می فرمود دیگر قابل گذشت نبود بالاخره صبر ما هم حدی دارد .
البته افرین بر ایشان و بصیرت شان (407217)
 
kool
۱۳۸۹-۱۱-۲۸ ۱۸:۲۷:۴۴
آقای توکلی.کروبی و موسوی از یاران سرسخت احمدی نزاد هستند. چرا که ایندو با ایجاد فضاهای سیاسی خاص در جامعه اذهان رو یسمت دیگر سوق داده و از طرفی تخلفات دولتیها یا دیده نمیشود یا در گیر ودار مصلحت مخفی میماند.از سوی دیگر به اصلاحات ضربه میخورد. (407297)
 
ريزه ميزه
۱۳۸۹-۱۱-۲۸ ۱۸:۵۱:۴۹
آقاي رفسنجاني خودش عين قانون است. وهرچه غيراووعملكرداوست خلاف قانون است .آهاي مردم خلاف قانون نكنيد.آقامهدي ما وفائزه خانم رادل آزرده نكنيد!اينها هم عين قانون است.
الف جان خوشت آمد!حالاسانسورش نكن ديگه...!. (407304)
 
سالار ابادانی
۱۳۸۹-۱۱-۲۸ ۲۳:۲۹:۵۱
عاقلان پا به فرانند ز پیچ و خم عشق وان دراین راه بسی خوف و خطرها باشد . این یعنی عافیت طلبی ! (407424)
 
علی
۱۳۸۹-۱۱-۲۹ ۰۰:۴۳:۳۷
برادران عزیزمخالف آقای هاشمی این رابدانید نه من ونه شماها چه قبل ازانقلاب وچه بعدازآن به اندازه این آقا نه جان ونه آبروی خودرا برای اسلام واین انقلاب به خطر انداخته ایم ونه به اندازه ایشان سیاست میدانیم پس اینقدر به گفتار ورفتاروی ایراد نگیرید ایشان همیشه به قانون تکیه میکند وبیان وی قانونی وبجاست (407456)
 
مهدی
۱۳۸۹-۱۱-۲۹ ۰۱:۰۳:۳۰
کسانی که از موضع گرفتن هاشمی ذ وق زدهشده اند
بدانند .موضع گرفتن ابکی هاشمی دیگر خریدار ندارد به دو دلیل
1-خیلی دیر شده 2-هاشمی خودش وهمسر وفرزندانش فتنه گرند وباید محاکمه شوند (407464)
 
محمد رمضان پور
۱۳۸۹-۱۱-۲۹ ۰۲:۰۵:۳۸
قانون اساسی حق تظاهرات داده پس چرا اجازه نمیدهند یک روز در گوشه ای ایننان بیایند حرفشان را بزنند چرا روزنامه ای یا تلوزیونی با انان مناظره نمیکنند گره ای که با دست باز شود با چاقو نمی برند اگه بریدند اسراف کردند (407485)
 
دانشجو
۱۳۸۹-۱۱-۲۹ ۰۲:۲۵:۰۴
مثل اینکه هر چی جلو میریم حکومت بدهکارتر به آقایونه بله؟ ببخشید همون اول کم گفتن بیاید مناظره؟نمیایید نمایندتون رو بفرستید؟همین الف اعلام آمادگی نکرد؟باید به جون عمشون قسم داد بیان حرف بزنن؟
نه عزیز آقایون تو جو لنز دوربین بی بی سی بودن رسانه های ایرونی براشون دیگه افت داشت در ضمن کار از این حرفا گذشته حرفاشون و براعتهاشون و حرکت در راه قانون برای پارسال بود نه الان نه بعد اینهمه گند زدن
گره ای قرار نیست باز بشه چون خودشون نخواستن ایشالا گره رو میذاریم برای طناب دار (407494)
 
کیان
۱۳۸۹-۱۱-۲۹ ۱۷:۳۹:۳۲
اگه انگلیس به طرفداران القاعده و یا ارتش آزادیبخش ایرلند جواز راهپیمایی داد جمهوری اسلامی هم به این عناصر فاسد و دورو جواز میده!
جریان فاسدی که زیر بار قانون نرفت و آخرش شد اینی که همه دیدند علنا توی خیابونهای تهرون تیراندازی میکنن و رسانه های بیگانه هم پوشش خبری میدن!
واقعا شرم آوره کسانی که تمام هویتشون از جمهوری اسلامیه تبدیل به دلقکهای انگلیس و آمریکا شده اند!

ننگ بر این جریان فاسد (407821)
 
رضا جاهد
۱۳۸۹-۱۱-۲۹ ۱۹:۲۳:۱۰
همان قانونی که حق تظاهرات داده، اجازه آن را به دست وزارت کشور سپرده است.
شرایطی برای درخواست راهپیمایی هست و نهایتا این وزارت کشور که تشخیص میدهد.

از جمله شخص نمیتواند باشخصیت حقیقی درخواست راهپیمایی دهد. حتما باید تشکل قانونی این درخواست را داشته باشد.
ثانیا باید مسیر، شعارها، اهداف و مسئولین انتظامات راهپیمایی معرفی شوند. ثالثا باید فضای مناسب محیا باشد و برخی موارد دیگر که می توانید مطالعه کنید. (407871)
 
۱۳۸۹-۱۱-۲۹ ۰۸:۴۴:۱۲
من در طول سال گذشته به این کسانی که ادعای حمایت از موسوی در خارج را میکردند میگفتم که من موسوی را بیشتر از شما دوست دارم چون شما موسوی را برای براندازی حکومت جمهوری اسلامی ایران میخواهید اما من موسوی را برای اسلام و ایران و نام خودش دوست دارم برای همین هم هست که دلم بیشتر میسوزد و از دست او عصبانی هستم (407564)
 
عماد
۱۳۸۹-۱۱-۲۹ ۱۲:۰۵:۰۱
حقيقتا بايد به مجاهد نستوه و بصير و بيدار و هميشه در صحنه، حضرت آيت الله هاشمی رفسنجانی خسته نباشيد گفت ! باز کردن دهانی که تا کنون جز به تأييد فتنه گران و ترديد در رفتار نظام گشوده نشده بود، ولو در حد يک هوم گفتن نيم بند و دوپهلو دربرابر فتنه گران ، مجاهدتی خطير و نفس گير بود و به فضل خدا ايشان موفق به آن شدند . خسته نباشيد ! (407649)
 
محمد
۱۳۸۹-۱۱-۲۹ ۱۳:۴۶:۲۰
درسته هاشمی هم بالاخره موضوع گیری کرد اما به اعتقاد بنده باز هم موضع گیرهایش دو پهلو بود نمیدانم شاید این هم از سیاستهایش باشد اما بداند که ما حامی کسانی هستیم که پشت سر ولایت فقیه تا آخر ایستاده باشند و باز هم نمیدانم چرا جناب آقای هاشمی دوپهلو حرف می زنند (407706)
 
۱۳۸۹-۱۱-۲۹ ۱۷:۵۰:۳۱
هاشمی هاشمی خدا نگهدارتو
تو نگهدار و سکان دار انقلابی
عمود و پشتبان ولایتی
با اینه خطبه نمیخوانی
ولی فریاد خطبهایت را شنیدیم لبیک (407828)
 
علی
۱۳۸۹-۱۱-۲۹ ۲۳:۲۰:۴۵
سکوت هاشمی بی دلیل نمی باشد سکوت او یک بصیرت است و او با ادامه این سکوت خود یک جریان انحرافی و تند را که قصد شان کنار زدن هاشمی و حمله به رهبری می باشد را خنثی خواهد نمود و این گفته امام راحل به وقع خواهد پیوست با مضمون اینکه تاهاشمی هست نهضت زنده است. لطفا سانسور نکنید چوت ممکن است عزیزی به این جملات جواب و پاسخی داشته باشد (408002)
 
محسن
۱۳۸۹-۱۱-۳۰ ۰۲:۱۰:۴۵
تخریب و حذف هاشمی اشتباه استراتژیک نظام است. از حذف هاشمی چند نفر خوشحال می شوند. منافقین. استکبار.
و عده ای ناراحت می شوند. رهبری. انقلابیون اصیل . (407995)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.