توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 96277
11 عضو کابینه این هفته به بهارستان می روند
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۱۷:۱۲
ده وزیر و معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور این هفته برای پاسخگویی به سؤالات نمایندگان به مجلس شورای اسلامی دعوت شده اند.
 
به گزارش واحد مرکزی خبر ، این هفته سؤالات نمایندگان مردم بجنورد، تهران و طرقبه از وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات، فرهنگ و ارشاد اسلامی و بازرگانی در صحن علنی مجلس مطرح خواهد شد.

وزرای علوم، تحقیقات و فناوری و آموزش و پرورش نیز با حضور در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به سؤالات نمایندگان پاسخ می دهند.

همچنین قرار است سؤالات نمایندگان از وزرای کار و امور اجتماعی و کشور در کمیسیون اجتماعی مطرح شود.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور هم با حضور در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، ضمن ارائه گزارش، پاسخگوی سؤالات نمایندگان خواهد بود.

این هفته همچنین علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل میهمان این کمیسیون است تا درباره تحولات منطقه صحبت کند.

وزیر نفت این هفته با حضور در کمیسیون های انرژی و صنایع و معادن پاسخگوی سؤالات نمایندگان خواهد بود.

وزرای رفاه و تامین اجتماعی، صنایع و معادن و ارتباطات و فناوری اطلاعات هم با حضور در کمیسیون بهداشت و درمان و صنایع و معادن مجلس پاسخگوی سؤالات نمایندگان خواهند بود.

قرار است این هفته فاطمه هاشمی رئیس بنیاد امور بیماری‌های خاص برای ارائه گزارش عملکرد این بنیاد به کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، در جمع نمایندگان حاضر شود.

مراسم تقدیر از زحمات و تلاش‌های حمید بهبهانی(وزیر سابق راه و ترابری) نیز این هفته در کمیسیون عمران برگزار می شود.
 
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.