توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 97087
نظر سردار نقدی به حصر خانگی موسوی و کروبی
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ اسفند ۱۳۸۹ ساعت ۱۴:۱۷
سردار محمدرضا نقدي در حاشيه يادواره شهداي اصناف در پاسخ به سوالي كه به تحريم وي از سوي آمريكا اشاره داشت، گفت: ايالات متحده يك كشور دچار ورشكستگي اقتصادي است و هر انسان عاقلي كه پولي داشته باشد در آمريكا سرمايه‌گذاري نمي‌كند و ثروت خود را به آنجا نمي‌برد بلكه به جاي امن‌تري مي‌برد.

به گزارش ايلنا ، وي تاكيد كرد : اقتصاد ايالات متحده فرو پاشيده و دولتمردان آن سعي مي‌كنند با زد وبندهايي تظاهر به سرپا بودن خود كنند.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين به اينكه از سوي آمريكا مورد تحريم قرار گرفته است خنديد و گفت: اگر من ثروتمند بودم حتما پول خود را در آمر يكا نمي‌گذاشتم و در كشورامني مي‌گذاشتم.

نقدي با بيان اينكه بلوكه كردن حساب اشخاص از سوي دولت آمريكا نشانه ذلت و حقارت غرب است ، به قطعنامه‌هايي كه تحت تاثير سياست‌هاي آمريكا از سوي سازمان ملل صادر مي‌شود اشاره و آنها را نيز محكوم كرد.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين در مورد خبري مبني بر اينكه وي همچنين حدود سه ماه قبل از سوي دولت روسيه نيز مورد تحريم قرار گرفته بود ، تصريح كرد: ما نيازي به اينها نداريم كه ما را تحريم مي‌كنند. از سوي ديگر افتخار سربازي در جمهوري اسلامي ايران است كه همه ابرقدرتها در برابر آن متحد مي‌شوند.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين قطعنامه‌هاي سازمان ملل متحد و موضع گيري‌هاي غرب را در همكاري دولت‌هاي شرقي و امضاي اين قطعنامه‌ها توسط آنها دانست و گفت: اين‌ها(غرب و شرق) همه با هم هستند و اهداف آنها با هم واحد است اما حتما از اسلام شكست خواهند خورد و عليرغم اينكه تصور مي‌كنند افكار عمومي را از طريق رسانه‌هاي خود هدايت مي‌كنند سرجاي خود خواهند نشست.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين همچنين در پاسخ به سوال ديگري كه به حصر خانگي دو كانديداي انتخاباتي و افراط و تفريط‌هاي ناشي از آن اشاره داشت گفت: همه بايد اعتدال را رعايت كنند و افراط و تفريط صحيح نيست.

وي با تاكيد بر اينكه هيچگاه نبايد در نظام اسلامي دهان خود را به توهين باز كنيم گفت: انقلاب اسلامي با همه شهامت و خروش خود به سوي عدالت پيشرفته و مي‌رود.

ما نيز بايد عدالت و تقوا را رعايت كنيم.
سردار نقدي افزود: اما آنهايي كه به ضد انقلاب پيوسته‌اند و در صف ضد انقلاب از رسانه‌هاي بيگانه دستور مي‌گيرند مستحق شعار مرگ مردم هستند.
وي تاكيد كرد: اما در هر حال توهين به هيچ كس حتي آنها روا نيست.
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.