توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 97563
حسنی مبارک تنها در خانه مانده است!
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۸۹ ساعت ۱۲:۲۱
منابع خبری از بازگشت همسر و فرزند ارشد دیکتاتور مخلوع مصر به قاهره پایتخت مصر پس چندین روز اقامت در شرم الشیخ خبر می دهند.

به گزارش مهر به نقل از روزنامه القدس العربی، منابع امنیتی در کاخ دیکتاتور مخلوع مصر در شرم الشیخ اعلام کردند: "سوزان مبارک" همسر و "علاء مبارک" فرزند ارشد حسنی مبارک در ساعات گذشته شرم الشیخ را به مقصد قاهره ترک گفتند. این در حالیست که گفته می شود مبارک همچنان در شرم الشیخ است و "جمال مبارک" نیز در کنار وی حضور ندارد.


بر این اساس، فرودگاه "الماظه" در پایتخت مصر که یک فرودگاه نظامی محسوب می شود مقصد هواپیمای حامل خانواده مبارک بوده است. البته تا کنون علت اصلی بازگشت همسر و پسر ارشد مبارک به قاهره اعلام نشده اما احتمال می رود تصمیم اخیر دادستان کل مصر در زمینه بلوکه کردن دارایی خانواده مبارک و منع آنها از سفر به خارج از کشور موجبات تحقیق از آنان را به وجود آورد.

خاطر نشان می شود مبارک و خانواده اش در روز 11 فوریه (22 بهمن ماه) که به سقوط وی از قدرت منجر شد، قاهره را به مقصد شرم الشیخ ترک کرده بودند.
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.