نظر منتشر شده
۳۸
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 98109
تقدیر و تشکر 56 عضو مجلس خبرگان از آیت الله هاشمی
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۸۹ ساعت ۱۷:۰۱
بخش خبری الف

 

 56 تن از نمایندگان مجلس خبرگان طی بیانیه ای پس از انتخابات خبرگان ضمن تشکر و حمایت ویژه از زحمات آیت الله هاشمی رفسنجانی، انتخاب شایسته آیت الله مهدوی کنی را نیز تبریک گفتند.



به گزارش الف متن این بیاینه بدین شرح است:



"حدود سه دهه از عمر مجلس خبرگان با جایگاه حساسش می گذرد در طول این مدت،وظائف خود را در گزینش رهبری و نظارت بر ایشان و انتخابات های داخلی به درستی انجام داده است.



خبرگان نشان داده اند که این مجلس صحنه رقابت های حزبی و گروهی و ردو بندهای سیاسی نبوده و نیست.



یکی از نمونه های آن انتخاباتی بود که امروز انجام گرفت.انتخاباتی که بر همه تحلیل های غلط کسانی که روحانیت را نشناخته و به قدرت طلبی متهمش می کردند،خط بطلان کشید.حضرت ایت الله هاشمی رفسنجانی که در مدیریت و سیاست ید طولائی دارد وسالها نائب رئیس و یا رئیس این مجلس بوده و مورد احترام خبرگان است،به نفع آیت الله مهدوی کنی که خود عالم نمونه ای در اخلاق و وارستگی است،کنار رفت و همه دوستان انقلاب اسلامی را شاد و دشمنان را شگفت زده کرد.این نمایش زیبا،الهام بخش،و افتخار آمیز از همراهی بود،ما امضا کنندگان این بیانیه بر خود فرض می دانیم که صمیمانه از درایت و وظیفه شناسی و تعهد انقلابی و خلاق آیت الله هاشمی رفسنجانی تشکر کنیم و خدمت آیت الله مهدوی کنی به خاطر قبول مسئولیت،عرض تبریک و تشکر داشته باشیم و توفیقات هر دو بزرگوار را از خداوند متعال خواهانیم."

 

 
 

 
 
۱۳۸۹-۱۲-۲۱ ۱۸:۳۲:۲۴
جالب بود
انشاالله که فضای سیاسی کشور هر چه زودتر پر شود از مهربانی و قدر هم دانستن و طوری نشود که فقط بعد از مرگ انسانها از آنها متشکر شویم و ممنون! (418264)
 
مسعودیان
۱۳۸۹-۱۲-۲۱ ۱۸:۳۹:۵۴
هاشمی نشان داد خط قرمزش نظام است نه جناحهای سیاسی . (418274)
 
علی
۱۳۸۹-۱۲-۲۱ ۱۹:۰۸:۱۹
اسامی شان را میتوانید بنویسید
با تشکر (418283)
 
مجید
۱۳۸۹-۱۲-۲۱ ۱۹:۲۱:۳۵
از کدام کار هاشمی تشکر کردند؟ (418286)
 
ali
۱۳۸۹-۱۲-۲۲ ۲۰:۵۶:۵۳
az vahdat masolane nezam ke agha takid farmodanad. (418728)
 
خط انقلاب
۱۳۸۹-۱۲-۲۱ ۲۰:۴۴:۴۷
پسرش را که برگرداند ما هم تشکر می کنیم. (418313)
 
m m
۱۳۸۹-۱۲-۲۱ ۲۱:۳۴:۱۴
ما هم از اینکه ایشان شرکت نکردند از ایشان تشکر می کنیم! هر چند اگر هم شرکت می کردند فرقی نمی کرد . امیدوارم صدای مردم را شنیده باشند (418327)
 
۱۳۸۹-۱۲-۲۲ ۰۹:۴۷:۴۵
من هم به نوبه خود از تمامی مسئولین دلسوزی که برای بهتر شدن فضای سیاسی کشور تلاش می کنند تقدیر و تشکر می کنم. (418375)
 
عليرضا
۱۳۸۹-۱۲-۲۲ ۱۲:۲۱:۴۱
...
هاشمي اشتباه دارد، شكي در آن نيست. ولي غوغا سالاري و فرافكني نمي كند و در لحظات حساس تصميماتي عقلانه و خردمندانه مي گيرد.
فراموش نكنيد تفرقه افكنان در ايران دير يا زود رسوا مي شوند و به سرنوشت منافقين مبتلا مي گردند. پس تا دير نشده به هوش بياييد و سخنان رهبر فرزانه انقلاب را بشنويد و دست از شيطنت و تفرقه افكني برداريد. (418519)
 
رحمان
۱۳۸۹-۱۲-۲۱ ۲۲:۰۹:۱۳
نوش دارو پس از مرگ سهراب؟؟؟؟! تعجب می کنم چرا بعضی ها بعضی مسائل را بعدا متوجه می شوند؟! (418331)
 
۱۳۸۹-۱۲-۲۱ ۲۲:۵۱:۵۶
اسامی آنها را استخراج کنید
... (418322)
 
رضوان
۱۳۸۹-۱۲-۲۱ ۲۳:۱۴:۲۶
تشکر و حمایت ویژه از زحمات آیت الله هاشمی رفسنجانی را نمیفهمم!

ایشان پست مهمی داشته و حقوق خوبی دریافت کرده. بعضی ها ادعا میکنند که ایشان میلیادر اند. بالاخره آدم روزی باید بازنشسته شود. (418352)
 
امید فرجی حصار
۱۳۸۹-۱۲-۲۱ ۲۳:۵۴:۲۲
اگر منظور از صدای مردم صدای مشتی افراطی است که حضرت اقا هم شنیدند و جوابشان را هم دادند اما گویا اینان تصمیم به بیداری از خواب غفلت ندارند (418360)
 
Prince
۱۳۸۹-۱۲-۲۲ ۰۱:۲۶:۳۵
می دونم که خیلی هاشمی رو دوست دارید و ممکنه که اینو نذارید ولی خوبه بدونید که :

واقعاً که کاراش تقدیر و تشکر داره.
مخصوصاً حراج ایران به قیمت مهدی و فائزه.
سوزوندن مهره هایی که بعداً می تونست ارزشمند باشه بازم به قیمت مهدی ها یا فائزه ها.

راستی اسم منم بنویسید زیرش چون واقعاً ممنونشم !!! (418381)
 
رضا آقاسی
۱۳۸۹-۱۲-۲۲ ۰۱:۴۹:۰۸
جهت حفظ وحدت این تشکر بد نیست ولی خب همه میدونند موضوع اصلی چیه. (418384)
 
رضا
۱۳۸۹-۱۲-۲۲ ۰۶:۴۸:۱۲
آقاي هاشمي با آنهمه بدي كه داشت يك خوبي بزرگي داشت كه هميشه سپر بلاي نظام شد و متاسفانه دوستان اين را نفهميدند. (418402)
 
حاج مجید
۱۳۸۹-۱۲-۲۳ ۰۸:۵۰:۲۴
دوست عزیز
انسان اگر در مسیر فعالیتهای اقتصادی قرار بگیرد و در این مسیر سالهای متمادی را سپری کند ، اتوماتیک وار وارد معقوله ای میشود بنام برنامه سرمایه گزاری و سود که هر چقدر مدت زمان سرمایه گزاری بیشتر باشد نهایتاً مقدار سود هم بیشتر میشود و بطور خلاصه تفکرات اقتصادی در آخر به سود بیشتر ختم می شود و در طول تمام تاریخ هیچ کسی را نداشتیم که ذهن اقتصادی داشته باشد ولی در باطن به سود فکر نکند ( البته لازم به توضیح است که فعالیتهای اقتصادی بسیار سالم و خوب و اسلامی هم داشته ایم که تا آخر کوچکترین لغزشی نداشته اند مانند تجارت حضرت رسول اکرم (ص) با سرمایه حضرت خدیجه و مثال هایی از این قبیل ) ولی کسانی که در این کار دچار اشتباه میشوند صرفاً با یک قدم اشتباه به بی راهه میرونداکه ظرافت موضوع فقط در این قسمت نهفته و آن این است که گاهاً در جهت سود بیشتر انسان ضعیف النفس تن به لغزشهای جزئی می دهد و همین امر شروع یک مسیر انحرافی است که اگر فردی بسیار زیرک و باهوش باشد می تواند با قدرت و یا سمت و یا هر رانت دیگری ظاهر این انحراف را تا مدتها پوشش داده و حتی کار به جایی می رسد که به توهماتی که خود برای خود ساخته است ، فعالیت خود را توجیه کرده و انجام کارها را به نحوی ادامه میدهد که فقط هدف را میبیند و هدف وسیله ها را توجیه میکند که با علم به اینکه در انتخاب راه دو دل و شک دارند و لحظه به لحظه بر دلهره ایشان در درست بودن کارها اضافه میشود متاسفانه چنین افرادی بدلیل اینکه زمانی متوجه میشوند که راه برگشت بسیار سخت است (418831)
 
علی
۱۳۸۹-۱۲-۲۲ ۰۷:۲۶:۱۷
درود بر هاشمی باگذشت و فداکار و مرد خدائی (418407)
 
تافردا
۱۳۸۹-۱۲-۲۲ ۰۷:۳۷:۲۱
بسمه تعالی
هم هاشمی نشان دادهاشمی امام است وهم اکثریت نمایندگان مجلس خبرگان نشان دادنددارای شم سیاسی وتعهدوتقوای الهی هستندواین سم پاش های مسموم کننده نتوانسته است کوچکترین خللی دراراده ی آن هابوجودآورد (418408)
 
غريب آشنا
۱۳۸۹-۱۲-۲۲ ۱۳:۲۱:۲۱
با سلام،
وقتي نوجوان بودم چشم كنجكاو را گشودم و همه جا آقاي هاشمي بود. هرجا بحران ايران را در بر مي گرفت ايشان حاضر بودند. گرچه در برخي مواقع سياست هاي آقاي هاشمي را نمي پسنديدم ولي احساس مي كردم كه دولتمردان ما به وقايعي آگاه هستند كه ما نيستيم. بالاخره آقاي هاشمي رفسنجاني هم از صحنه سياست ( بطور عملي)خارج شد.حالا اين تشكر اگر فقط براي حفظ وحدت باشد دلچسب نيست. ولي اگر براي يك عمر دنباله روي امام و گذراندن ايران از بحرانهاي بسيار ، بوده باشد بسيار خوب و نيكو است.
قابل توجه ما كه بدانيم اصلاح طلبان ديروز بر طبل حذف ايشان كوبيدند و حالا اين مخالفان اصلاح طلبان نيز محكم تر بر اين طبل مي كوبند. جناح بندي هاي سياسي اكثر اوقات چشم حقيقت بين را تار مي كند. قبول كنيم كه جاي ايشان براي هميشه خالي خواهد بود.
كاش . . .
والله اعلم بذات الامور (418583)
 
۱۳۸۹-۱۲-۲۳ ۰۰:۱۱:۵۰
مخصوصا ان یک چهارم رای ممتنع (418777)
 
۱۳۸۹-۱۲-۲۲ ۰۸:۵۱:۰۴
الف نیوز

بی شک نظیر روحانی مانند هاشمی در تاریخ صدهای اخیرا کم نظیر است شاید اگر در جریان فتنه اخیر از نظریات هاشمی استفاده می شد هزینه ای بمراتب کمتری می پرداختیم

متاسفانه جریان تندروی همراه با توهین وگاها با بغض های سیاسی مانع از این کار شد

وامروز شاهد هستیم که بسیار ی از پیش بینی های هاشمی درست از آب در امد و تندروی وفضای امنیتی نه تنها مشکل حل نکرد بلکه مشکلات را افزود شاید بهترین راه کار خطبه هاشمی بعد از مسائل سال قبل بود (418431)
 
جواد
۱۳۸۹-۱۲-۲۲ ۰۹:۴۱:۵۳
هاشمی نشان دادکه بزرگ بوده،هست وخواهدبود.
هاشمی به افراطیون درقدرت درس ولایت پذیری داد.
...
هاشمی سخن نگفت بلکه عمل کرد.
... (418459)
 
طاها
۱۳۸۹-۱۲-۲۲ ۰۹:۴۵:۳۸
...
چند تا از دوستان هم بودند که تشکر کردند و چند روز پیش خط ونشان نمیکشدند وفضا رو الوده نمیکردند که جای تشکر دارد (418415)
 
محمد
۱۳۸۹-۱۲-۲۲ ۱۱:۲۲:۵۶
درود بر هاشمی ثابت کرد قواعد سیاست رابهتر از همه می فهمد با دیدن فهم وبصیرت او ادم های مساله دار انگشت به دهان شدند. (418526)
 
احمد
۱۳۸۹-۱۲-۲۲ ۱۴:۰۱:۴۲
اینکه به خاطر کاندید نشدن آقای هاشمی از وی تشکر وقدر دانی شده : حضرت ایت الله هاشمی رفسنجانی که در مدیریت و سیاست ید طولائی دارد وسالها نائب رئیس و یا رئیس این مجلس بوده و مورد احترام خبرگان است،به نفع آیت الله مهدوی کنی که خود عالم نمونه ای در اخلاق و وارستگی است،کنار رفت و همه دوستان انقلاب اسلامی را شاد و دشمنان را شگفت زده کرد. کاندید شدن دوباره ایشان چه مشکلی ایجاد می کرد ؟ (418602)
 
۱۳۸۹-۱۲-۲۲ ۱۴:۱۵:۱۷
هاشمی زنده است چون انقلاب زنده است>دورودبران امام واین مرید...> (418607)
 
ايران
۱۳۸۹-۱۲-۲۲ ۱۶:۲۶:۰۶
ايران سر بلند است چون مرداني همچون هاشمي دارد بزودي هياهو خواهد خوابيد رسوا مي شوند آنانيكه آرامش كشور را بمطا ع چند روز دنيا به اين ملت خيانت كردند (418663)
 
۱۳۸۹-۱۲-۲۲ ۱۶:۴۰:۵۳
هنوز زود است که اکثریت اصول گراها بفهمند که آقای هاشمی برای نظام چه فدا کاریی کرد
کمی فکر کنید تمام حرکات ایشان از بعد از انتخابات در جهت نظام بود و حفظ آن ایشان ابروی خود را در جهت حفظ نظام بطور کامل گذاشت ولی شاید در کل ایران افراد کمی فهمیدند . (418668)
 
رضا
۱۳۸۹-۱۲-۲۲ ۱۸:۲۹:۲۶
آقابارهافرمودندهاشمی راتخریب نکنید.تخریب هاشمی حرام است. ولی من نمیدانم این بزرگواران مطیع امر کدام رهبرهستند که کماکان به انحاء مختلف باز هم ایشان راتخریب میکنند و آیا این تخریبات حرام وخلاف امر رهبری نیست؟ (418697)
 
m m
۱۳۸۹-۱۲-۲۳ ۰۲:۴۷:۴۰
دوستان! همه باید گوش شنیدن برای همه حرف های رهبری فرزانه انقلاب را داشته باشند . آنها که جهت گیری های معنی دار کردند آیا صحبت رهبری را در عدم سکوت و لزوم مرزبندی صریح از فتنه گران را نشنیدند ؟ فرمایشات رهبری خیلی قبل از اینکه این مشکلات پدید بیاید در مورد آقازاده ها و ثروت اندوزی نشنیدند؟ در این 6 سال صحبت رهبری را در مورد عدم سیاه نمایی نشنیدند؟ و .... ولی مردم مسلمان و آگاه ایران مانند همیشه به گوش جان شنیدند و به دیگران هم یاداوری صریح وآشکار کردند . که اگر نشنیده بودند الان فتنه گران منزوی نبودند . که اگر پیروی همیشه ولایت نبودند ، خون شهدا را خواص بی بصیرت و دنیا طلب به باد داده بودند ؟ صحبت این مردم باید شنیده شود . هرچه که آقایان نمره مردودی یا بعضی تجدیدی گرفتند اما مردم با سربلندی قبول شدند . انتقاد های جدی هم بر خود آقای هاشمی و هم بر خانواده ایشان و هم بر طرفداران آنها و هم بر مسامحه کنندگان از برخورد با متخلفین خانواده ایشان ، وارد است . هیچ اهل عدالتی نمی تواند از این انتقاد ها بگذرد هرچند یک عده تندروی کنند یا یک عده فیلم بسازند ویا نامه های تهدید کننده بنویسند ویا هرچیز دیگر از جمله سوابق انقلابی آقای هاشمی هم باعث طرح نشدن این انتقاد های کاملا جدی ، نمی شود . (418799)
 
m m
۱۳۸۹-۱۲-۲۳ ۰۳:۱۳:۱۰
کاندیدا نشدن آقای هاشمی ظاهرا دو دلیل می تواند داشته باشد :
یا یک تاکتیک سیاسی مبنی بر حداقل کردن ضرر عدم انتخاب ایشان است .که پس منتظر اقدامات شبیه به آنچه که در این سالهای اخیر از ایشان دیده ایم ، خواهیم بود
یا برای تقویت نظام است و برای جلو گیری از اختلاف است و برای عدم سوء استفاده دشمنان می باشد . که امیدوارم همین باشد . اگر این دلیل باشد برای تقویت نظام و جلوگیری از اختلاف و عدم سوء استفاده دشمن ایشان خیلی کارهای دیگر هم باید بکند.در فرمایشات رهبری فراوان از این رهنمود ها وجود دارد . اگر برخلاف بعضی از اقدامات گذشته آقای هاشمی از این به بعد این تغییرات حاصل شود نتیجه گرفته می شود که این دلیل صحیح است . برای مثال هر عقلی این را می گوید که با فتنه گریهای فائزه هاشمی باید برخورد شود ، در مورد اتهامات بسیار مهم وجدی مهدی هاشمی باید محاکمه صورت بگیرد . ایشان باید حمایتش را از اینها بردارد . ریشه خیلی از اعتراضات صحیح و یا تند از ایشان ، فائزه و مهدی هاشمی است و برخورد نکردن آقای هاشمی با اینها است (418805)
 
ناشناس
۱۳۸۹-۱۲-۲۳ ۰۹:۳۸:۰۸
کاشکی مسئولین همان روز بعد از خطبه ماندگار در تاریخ ایشان جدای از جناح بندیهای سیاسی نسبت به انچه که به نفع نظام بوداقدام میکردند الان این طوری نبود چون تمام صحبتهای ایشان خارج از جناح بندی سیاسی بود باز هم با از بین بردن خودش برای نظام کاری ماندگار انجام داد انشااله دیر نشده باشد تشکر از ایشان (418852)
 
علی
۱۳۸۹-۱۲-۲۳ ۱۳:۵۶:۱۹
باز هم هاشمی خود را قربانی کرد. امیدوارم افراد افراطی و کوته فکر بدانند که هاشمی یار رهبری و یاور نظام در تمام سختیهای کشور و انقلاب است. بزرگی آدم ها را می توان هنگام رقابت شناخت. (418974)
 
جواد
۱۳۸۹-۱۲-۲۳ ۱۴:۳۱:۳۱
آقای هاشمی این روزها وقتی صحبت میکند آدم دلش به حال او میسوزد. راستی هاشمی سفید است یا خاکستری؟ درجه خاکستری اش به سفید نزدیک است؟ رییس که بود می گفتند سیاه است حالا سفید شده است.چه جور آدم ها در این کشور مدام خوب و بد میشوند.اگر یک نفر مطمئن باشد رای نمی آورد و کاندیدا نشود به مقام دنیوی پشت کرده است؟ ح که سنگ هاشمی را به سینه می زند چی شد از شیراز رفت؟ ما کمتر از بزرگان از پشت پرده خبر داریم. اما مگر ممکن است دختر یک کشاورز بدبخت جرمی مرتکب شود بعد چند عدد هتاکی بشنود و خودش و خاندانش از تمامی اتهامات تبرئه شوند و حتی ابوی اش را کشاورز از خود گذشته و نمونه کنند؟ لطفا این نظر را منتشرکنید چون دوست دارم شما را حداقل مستقل بدانم. (418567)
 
m m
۱۳۸۹-۱۲-۲۴ ۱۱:۱۵:۳۶
اشتباه نکنید در دوران تصدی امور خیلی ها معتقد بودند ایشان سفید است هر چند خاکستری خیلی متمایل به سفید بود . در یک سال و نیم اخیر است که بعضی ها می گویند سیاه است هرچند خاکستری کمی متمایل به سیاه هستند . البته این در مورد آقازاده های ایشان صادق نیست . آنانی که سیاه هستند و روی نظر مردم بر آقای هاشمی هم تاثیر گذاشته اند مهدی و فائزه هاشمی هستند (419395)
 
ناصر
۱۳۸۹-۱۲-۲۳ ۲۱:۱۶:۱۹
حضرات آیات عظام، هاشمی رفسنجانی و مهدوی کنی فرزندان خلف امام رحمه الله و یاوران رهبری معظم و دوستان صمیمی و باصفای دیروز و امروز و دلسوزان امام، رهبری، انقلاب و جمهوری اسلامی ایران و امت ایران اسلامی هستند. این دو بزرگوار و سایر رهروان حقیقی و با بصیرت خمینی کبیر چه با اسم اصولگرا ویا اصلاح طلب ، نگران از این هستند که ثقلین امام امت که همان انقلاب و نظام اسلامی و اصل ولایت فقیه است، توسط نامحرمان نابود ویا بدست نااهلان متحجر همانند
پوستینی وارونه از اسلام، امام،انقلاب به نمایش گذاشته شود، که انشاالله و به برکت خون شهدای انقلاب و دفاع مقدس، وحدت و همدلی و روحیه گذشت و با توجه به سرانگشت اشارات رهبر فرزانه حضرت آیت الله خامنه ای، این نگرانی برطرف شود و حیله نامحرمان و کینه نااهلان به خودشان باز گردد. به امید وحدت و همراهی همه یاران امام عزیزدر یک صف و در یک سنگر. انشاالله. یاعلی. (419194)
 
....
۱۳۸۹-۱۲-۲۴ ۱۲:۴۸:۲۰
يادمان باشد اگر خواستيم فردي را بسنجيم اول خود را بسنجيم و اعمال ديگران را به حساب شخص ديگري ننويسيم پس از آن همه اعمالش رابسنجيم وبعد نظر بديم انتقاد كنيم يا محكوم كنيم حقيقت را در همه جهات آن براي همه هم بايد ديد نه براي يك فرد يا معدودي (419450)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.