توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 99826
دستگيری برخي از معترضان به كشتار مردم بحرين در مشهد
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۳۷
در حالي كه اعتراض جمعه شب جمعي از دانشجويان ، طلاب و ساير اقشار مردم مشهد در اعتراض به لشکرکشي آل سعود به بحرين در نزديکي کنسولگري عربستان در مشهد در تدابير شديد امنيتي برگزار شد نيروي انتظامي بيش  از 50نفر از آن ها را دستگير كرد.
به گزارش الف، اين تجمع در مقابل مسجد امام سجاد (ع) در حالي برگزار شد که ماموران موتور سوار يگان ويژه با موتور روشن تجمع کنندگان را در محاصره خود داشتند.اين تجمع پس از حدود يک ساعت به آرامي و با ذکر صلوات پايان يافت و تجمع کنندگان در مسير مخالف جهت کنسولگري عربستان (انتهاي بولوار سجاد) در حالي که شعارهايي همچون «ا... اکبر» و «لااله الاا...» سر مي دادند در حال حرکت بودند.در حالي که رئيس پليس خراسان رضوي و نيز فرمانده نيروهاي يگان ويژه پاسداران استان در محل حاضر بودند،موتور سواران يگان ويژه به سمت تجمع کنندگان که در حال حرکت به سمت انتهاي بولوار سجاد بودند يورش بردند تا آن ها را متفرق کنند.در همين حين پليس با استفاده از گاز فلفل و نيز شوک الکتريکي چند نفر را مجروح  و بيش از 50نفر از آن ها را دستگير كرد. به گفته يك منبع مطلع برخي از اين افراد جهت تشكيل پرونده به دادسراي انقلاب معرفي شده اند.
كنسولگري عربستان در مشهد در پي مقابله با دو تجمع اعتراض آميز قبلي در مقابل كنسولگري عربستان در اين شهر در صدور ويزاي عمره وقفه ايجاد كرده است. به گفته منابع آگاه اين نهاد سعودي در اعتراض به استاندار خراسان رضوي تهديد كرده بود كه در صورت ادامه اين تجمع ها مقابل كنسولگري عربستان در مشهد صدور ويزاي عمره به طور كامل تا اطلاع ثانوي قطع مي شود. 
 
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.