توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 99951
تولید بخش دوم مستند انحرافی "ظهور نزدیک است"
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۲۷

به تازگی یک موسسه فرهنگی با هزینه ای کلان و با استفاده از تکنولوژی پیشرفته در یکی از استودیوهای تهران در حال تلاش برای تولید مستند جنجالی دیگری با عنوان «ظهور بسیار نزدیک است2» می باشد.

به گزارش مشرق، پس از انتشار و توزیع گسترده مستند جنجالی و انحرافی"ظهور بسیار نزدیک است" که با واکنش گسترده مراجع ، علما ، محافل علمی و حوزوی روبرو شد، شنیده های موثق حاکی است که با حمایت یک گروه خاص سیاسی قرار است مجموعه دوم این مستند نیز به زودی تولید و توزیع شود.

مستند "ظهور بسیار نزدیک است" با استناد به برخی روایات ضعیف السند ، برای برخی شخصیت های آخرالزمانی مانند سید خراسانی، شعیب بن صالح، سید یمانی، سفیانی و دجال ، مصادیقی یافته و مدعی شده که ظهور حضرت ولی عصر (عج) نزدیک شده است.

اگرچه مرتضی آقاتهرانی استاد اخلاق دولت از واکنش منفی رئیس جمهور به این مستند خبر داد اما اسفندیار رحیم مشایی روز یکشنبه گفت که چنین چیزی از احمدی نژاد نشنیده است.

 بر اساس این گزارش،برای تولید مستند جدید که فعلا "ظهور بسیار نزدیک است2" نامگذاری شده است استودیویی حرفه ای در تهران در نظر گرفته شده و قرار است از جدیدترین تکنولوژی های روز با امکانات فنی ویژه برای تولید آن بهره گرفته شود.

برای تولید این مستند جدید که پیش بینی می شود جنجال های دامنه داری را در پی داشته باشد، یک تیم تحقیقاتی مشغول به کار شده و می کوشند در مستند جدید به منتقدان سی دی اول پاسخ دهند و در این راستا از گفتگو با برخی کارشناسان همسو با خود نیز بهره برده اند و قرار است اینگونه القاء شود که مخالفان و منتقدان مجموعه شماره 1 ظهور بسیار نزدیک است، به دلیل منافع جناحی و گروهی خود به طور کل از ظهور امام زمان(عج) متضرر می شوند و به همین دلیل به مخالفت با این مستند برخاسته اند!

همچنین قرار است این مستند "ظهور بسیار نزدیک است2"  پس از طی کردن مراحل تهیه و تولید و با دو زبان فارسی و عربی در آستانه جشن های نیمه شعبان توسط موسسه فرهنگی "س" گسترده تر از سی دی اول توزیع شود.

  گفته می شود بیش از 2 میلیون سی دی "ظهور نزدیک است 1 " در سراسر کشور توزیع شده است؛ این در حالی است که بسیاری از مراجع ، علما و اندیشمندان باطل بودن و انحرافی بودن ادعاهای مطرح شده در این سی دی را گوشزد کرده اند.

مشکل شعیب بن صالح نیست، مشکل احمدی نژاد است!

 گفتنی است اخیرا برخی مسئولان این موسسه به همراه تهیه کنندگان مستند جدید با یکی از اعضای ارشد تیم مشایی که از دیگر چهره های حاشیه ای دولت محسوب می شود دیدار کرده و گزارشی از برنامه های خود را ارائه کرده اند که با حمایت این چهره سیاسی مواجهه شده است.
این چهره سیاسی با تاکید بر اینکه در این مسیر نباید از تخریب ها و مخالفتها ناامید و دلسرد شوید تصریح کرد:با استفاده از نظرات علما و کارشناسان بصورت مستدل و علمی و زبان امروزی به تبیین فرهنگ مهدویت بپردازید. در این زمینه ما حامی و پشتیبان شما هستیم چرا که دولت یکی از وظایف خود را ترویج فرهنگ مهدویت در جامعه می داند.
وی با بیان اینکه من این روزها از کلام مخالفان جز سفسطه و مغالطه چیز دیگری نمی یابم گفت: بجای اینکه از تلاش چند طلبه و دانشجو مومن و انقلابی که بچه های این نظام هستند تشکر کنند و اشتباهات احتمالی را گوشزد کنند با بد اخلاقی تمام شروع کرده اند به تخریب .

این چهره سیاسی با بیان اینکه چه بخواهیم چه نخواهیم ظهور بسیار بسیار نزدیک است، گفت: این آقایان بجای اینکه افتخار کنند که در چنین زمانی واقع شده اند و از خداوند بخواهند امر ظهور هرچه زودتر محقق شود و تلاش کنند که درک ایام ظهور در دلها زنده تر شود مدام ساز مخالف زده و به یاس و نا امیدی دامن می زنند.
وی با اشاره به اینکه عده ای برای تخریب دولت و رئیس جمهور حاضرند دست به هرکاری بزنند مدعی شد: این افراد با دادن اطلاعات ناقص و غلط به مراجع و علما اینگونه القا کردند که این سی دی بیش از 10 میلیون توسط دولت تکثیر شده است. در صورتی که این فیلم به صورت خودجوش و مردمی تکثیر شده و دست به دست در بین مردم می گردد.

 وی با اشاره به اینکه اصلیترین ویژگی این مستند زنده کردن نام و یاد حضرت حجت در بین مردم بود افزود: مطمئنم اگر شعیب بن صالح را از این فیلم حذف کنیم برخی از این مخالفان به مدح آن خواهند پرداخت! مشکل این افراد احمدی نژاد است نه تحریف روایات و...!
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.