نظر منتشر شده
۹
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 33301
مظاهري به جاي بهمني به واشينگتن رفت
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۸۷ ساعت ۱۲:۵۱
طهماسب مظاهری به جای محمود بهمنی در اجلاس سالانه بانك جهاني و IMF شرکت کرده است.

به گزارش "الف"، به دلیل تاخیر در صدور ویزای محمود بهمني، طهماسب مظاهری به جای وی در اجلاس سالانه بانک جهانی و صندوق بین المللی پول شرکت کرده است.

بنابراین گزارش، پس از آنکه ویزای محمود بهمنی، رییس بانک مرکزی، به دلیل تاخیر در صدور ویزا (یا تاخیر در درخواست صدور ویزا) صادر نشد، مقامات دولتی از مظاهری خواستند که به جای محمود بهمني، سيد شمس‌الدين حسيني وزیر اقتصاد را در این اجلاس همراهی کند.

سال گذشته و در آستانه اجلاس بهاره بانک جهانی و صندوق بین المللی پول نیز، به دلیل تغییر قریب الوقوع داود دانش جعفری، وزیر اقتصاد، اعلام شد که وی در این اجلاس شرکت نخواهد کرد و در نهایت نیز مظاهری به تنهایی به این اجلاس رفت.

جالب آنجاست که سید محمد خاتمی نیز در آخرین سال ریاست جمهوری، طهماسب مظاهری که در آن زمان وزیر وقت اقتصاد و دارایی بود را از این سمت برکنار کرد و با اینکه تشریفات وزارت اقتصاد بلیط وی را تهیه کرده بود، مظاهری از حضور در اجلاس بهاره  سالیانه بانک جهانی و صندوق بین المللی پول بازماند.


 
۱۳۸۷-۰۷-۲۵ ۱۱:۰۹:۳۷
ببين وقتي كاري نمي توانند انجام دهند فقط بايد برود آنجا وكنجكاوي هم پستان سابق خودش را پاسخ بدهد. در واقع توريست محترمانه است. براي حرام نشدن پول بيت المال است مثلاً....خوب بابا اين جاي خالي را مي داديد به دانشجوي دكترايي كه نياز دارد دوتا چيز ياد بگيرد و حضورش مفيد مي بود... ديگر اينكه هرسفر اينگونه از بليط گرفته تا تيم امنيتي وبليط و...چيزي حدور 20 ميليون تومان هزينه دارد كه كمترين ضرر تغيير مقامات ارشد كشوري است. حالا شما جمع بزنيد مجموع اينگونه ضررها را در دولت احمدي نژاد كه نسبت به سو مديريت خود اين افراد كه باعث عزل يعضي هايشان شده رقم درشتي نيست ! به اين مي گويند باختن دو طرفه ! (85920)
 
ااسمعيلي
۱۳۸۷-۰۷-۲۵ ۱۲:۴۸:۱۸
اقاي ناشناس .اولا مگه اعدامت ميكنند كه نام خودت را ناشناس ميگذاري.ثانيا اگه اين پول را بقول شما به دو داشجو ميدادند تا براي يادگيري دو چيز از ان استفاده ميكر نفرات بعدي نميگفتن چرا به فلان كسان دادند وبه من ندادند ؟ ثالثا چند نفر از همين بقول شما دانشجوي دكترا را ميشناسيد كه با هزينه همين ملت تحصيل كردند و پس از مدتي راهي ينگه دنيا شدند وبه ريش همين دولت وملت خنديدندورفتن وشدند به قول مرحوم جلال ال احمد غرب زده . (85930)
 
منصوري
۱۳۸۷-۰۷-۲۵ ۱۶:۰۸:۲۲
من متعجب هستم از اين آقا يا خانم اسماعيلي .اين دوست ناشناسمان راست گفته است ملاك انتخاب دانشجوي دكتري را مي گذاشتند موفقيت وكسب نمره يا مقاله بيشتر وموفقتر. آخر اين هم شد حرف كه مي زني؟ فقط براي اينكه چيزي بگويي ؟! در ضمن آقاي ناشناس، بودجه اختصاصي براي يك مقام متوسط بيش از 40000 دلار هزينه بر مي دارد نه 20 ميليون تومان ! وايكه رفتند خارج ونيامدند خوب بعضي هايشان هم آمدند به كشور مثل همين دكتر توكلي ونهاونديان و نعمت زاده و....بيخودي حرف نزنيم. (85953)
 
میثم
۱۳۸۷-۰۷-۲۵ ۱۵:۰۸:۱۱
سلام

بخش خبری الف دلبندم اون واشنگتن هستش نه واشینگتن.

اخه نمی گی اشتباه می نویسی بعد از مدتها کپی پیست کردن از روی بی بی سی حالا که اومدن از شما ( الف ) کپی پیست کردن ابروشون بره ..

http://www.tabnak.ir/pages/index.php (85944)
 
رضا
۱۳۸۷-۰۷-۲۵ ۲۳:۵۷:۵۲
نتيجه اينكه : مشت نمونه خروار است . برنامه هاى ديگرمان هم از همين قماش ميباشد .به هم باج مى دهند .56 (85999)
 
محمد
۱۳۸۷-۰۷-۲۶ ۲۱:۳۹:۴۷
آقای ناشناس کم بد نمی گوید. آخر این چه مدیریتی است که مظاهری را عزل می کند ولی او را به عنوان نماینده خود به اجلاس می فرستد. حتما آقای رئیس جمهور و یا معاون وی که این خطا را کرده اند باید در برابر دستگاههای نظارتی پاسخگو باشند. البته من با آقای ناشناس در مورد اعزام دانشجویان دکترا به عنوان نماینده دستگاههای اجرایی به اجلاسهای بین الملی موافق نیستم. اجلاسها محل مشق و درس نیستند بلکه محل بیان نظر رسمی دولتها و دفاع از مواضع کشور است و افراد مسئول و کار بلد را طلب می کند. (86066)
 
۱۳۸۷-۰۷-۲۷ ۱۰:۰۱:۲۱
این همه هماهنگی جای تعجب داره (86110)
 
یه ناشناس دیگه!
۱۳۸۷-۰۷-۲۷ ۱۱:۱۲:۳۱
جانا سخن از ...
شاید این ناشناس قبلی چندان هم ناشناس نباشن!
آخه بعضی دست اندر کاران! سایت الف خودشون دانشجوی دکتری اقتصاد هستن! (86122)
 
سلام
۱۳۸۷-۰۷-۲۷ ۱۴:۰۸:۵۲
آقای اسمعیلی
اگر مملکت درست و حسابی باشد هیچ درس خوانده ای راهی ینگه دنیا نمی شود. ولی وقتی مدرک دکترا در ایران به قول احمدی نژاد \" کاغذ پاره\" میشود، بنده هم کاغذ پاره ام را برمیدارم و میروم ینگه دنیا تا این مملکت بماند و آقای کردان... (86098)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.