نظر منتشر شده
۳۸
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 33877
تصمیمات رایحه و اصلاح‌طلبان درباره استیضاح کردان
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۸۷ ساعت ۱۲:۲۴
نمایندگان عضو رایحه خوش خدمت و فراکسیون اصلاح‌طلبان مجلس تصمیم گرفتند در جلسه استیضاح آقای کردان، به عدم ابقای وی رای دهند.

به گزارش "الف"، درحالیکه تلاش‌‌ برای انصراف نمایندگان از استیضاح و جلب نظر آنها برای رای به ابقای آقای کردان شکل‌های نامناسبی به خود گرفته است، نمایندگان عضو رایحه خوش خدمت، در جلسه دوشب پیش خوش مقرر کردند که اعضای عضو این تشکل سیاسی، در جلسه استیضاح آقای کردان، به اتفاق آرا به عدم ابقای وی رای دهند.

‌از سوی دیگر، نمایندگان عضو فراکسیون اقلیت مجلس نیز پس از بحث و بررسی در مورد موضوع استیضاح آقای کردان تصمیم گرفتند که به اتفاق آرا از برکناری وی حمایت کنند.

تصمیم فراکسیون اقلیت مجلس، روز یکشنبه به صورت رسمی هفته آینده اعلام خواهد شد.

این اقدام اصلاح‌طلبان مجلس پس از آن صورت گرفت که گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر حمایت اصلاح‌طلبان از ابقای کردان، در برخی روزنامه‌ها منتشر شده بود.

پیش از این، شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در جلسه خود به اتفاق آرا رای به عدم ابقای آقای کردان در روز استیضاح را مصوب کرده بودند.
  مرتبط:
تصميمات جلسه روحانيون مجلس درباره موضوع آقاي کرداناجماع شورای مرکزی اصولگرایان؛ یا استعفا، یا استیضاح  
 
۱۳۸۷-۰۸-۰۸ ۱۳:۰۴:۲۸
آقايان مجلس!
ننگ داستان اخير را حتما پاك كنيد.ايران را سربلند كنيد و كابينه را پاك كنيد.بگذاريد رايحه پاكي استشمام شود.خدا،خدا،خدا رااز ياد نبريد. (87836)
 
حسین
۱۳۸۷-۰۸-۰۸ ۱۳:۳۸:۵۶
چه عجب یک بار دیدیم بخشی از اصولگرایان با اصلاح طلبان در مورد یک موضوع به اجماع رسیدند. انسان یاد اوائل انقلاب که همه باهم مثل برادر بودند و کسی برای قدرت نزاع نمی کرد، می افتد. می گویند خدا همیشه یک جائی برای شکرگزاری باقی می گذارد. در جریان آقای کردان که اعتبار نظام خدشه دار شد، شاید باعث شود جرقه های همدلی گرایشهای سیاسی زده شود. انشاءالله (87851)
 
مهدي
۱۳۸۷-۰۸-۰۸ ۱۵:۵۳:۵۵
چرا اصرار داريد آقاي كردان استعفا بدهند ؟!
اگر ايشان ادله متقني دارند اجازه دهيد بيان كنند تا همه از جمله مردم روشن شوند. (87896)
 
۱۳۸۷-۰۸-۱۱ ۱۲:۱۰:۵۵
اقای عزیز مسئله اینست که ایشان چیزی ندارند که بگویند نه اینکه نمیگذارند که بگویید. ماشاالله مثلا\" وزیر کشور است و دسترسی به رسانه ها نیز دارند. (88390)
 
علي
۱۳۸۷-۰۸-۰۸ ۱۶:۴۹:۴۰
كمترين خواسته عمومي اين است كه مجلس براي تثبيت شأن و منزلت خودش هم كه شده در اين مورد كوتاهي نكند. (87916)
 
Nashenas
۱۳۸۷-۰۸-۰۸ ۱۷:۱۹:۳۱
Sobh bekheir ..., namayandehye azize che invari che onvari, bayad baratoun harf dar biyaran ta be vazifehyee ke barash entekhab shodid amal konid?HeyHat (87926)
 
سلطانی
۱۳۸۷-۰۸-۰۸ ۲۰:۳۱:۵۴
متاسفانه عدم صداقت آقای کردان و حمایت های بی دریغ و غیر معقول آقای احمدی نژاد مشکلات عدیده ای را برای کشور بوجود آورده است که شاید بد ترین آن لطمه به باور های مردم در مورد دولتی است که همواره امام زمان را حامی و هادی خود معرفی نموده است . واقعا آقای احمدی نژاد معتقدند که آقا امام زمان موافق بودن فردی دروغ گو در دولتی کریمه! هستند.آنان که دائما از ایشان حمایت کرده و در مورد محصنات ایشان شعر گفته و کتاب مینوشتند حال چه جوابی دارند.بنا به فرمایش مقام معظم رهبری مردم دیگه از این حرف و حدیث ها خسته شده اند. آقای کردان از باور نمایندگان و مردم سوء استفاده کرده است و باید برود (87956)
 
علی.ع
۱۳۸۷-۰۸-۰۹ ۰۴:۲۲:۲۴
امکان ندارد رایحه خوش از کردان حمایت نکند این موضع ظاهر فریبی است . آنها می دانند افکار عمومی چه نفرتی از تبعیض وظلمی که در خصوص جعل مدرک تحصیلی ودروغ گوئی در مورد لیسانس وفوق لیسانس آقای کردان صورت گرفته است. بنا بر این برای حفظ آبرویشان این موضع موقتی را اتخاذ نموده اند . مگر آنها از رئیس جمهور محترم پیروی نمی کنند! (88014)
 
۱۳۸۷-۰۸-۰۹ ۰۸:۴۱:۱۰
سلام
مطمئن هستم که نظرم را منتشر نمی کنید ولی می گویم تا حقی را بر گردن شما قرارداده باشم
شما به عنوان یک سایت عدالت محور چگونه به خود اجازه دادید خبر 5 میلیونی کردان را از روی سایت حذف کنید؟ (88031)
 
ابراهيم قنبري
۱۳۸۷-۰۸-۰۹ ۰۸:۵۸:۰۹
به نام خدا
عزيزان لطفا در تحليل مناقشات داخلي از اين دست نقش بازدارندگي و عوامل موجود آن نزد طرفين قضيه را فراموش نفرماييد. (88037)
 
غریبه
۱۳۸۷-۰۸-۰۹ ۰۹:۳۹:۲۳
اگر من اشتباه می کنم یک نفر بگوید.
من نه به آقای کردان علاقه ای دارم و نه قصد حمایت از او را دارم اما درباره اینکه روش نمایندگان و خبرگزار ی شما درست باشد تردید دارم.
در این کشور استیضاح پدیده ای نادر و منحصر به فرد نیست.فکر کنم استیضاح چه از نظر واژه و چه از نظر اقدامی که در مجلس انجام می شود عملی است که برای روشن شدن جوانب یک موضوع انجام می شود.
حالا چطور طیفهای مختلف مجلس از یک هفته قبل از شنیدن توضیحات فرد مورد استیضاح تصمیم به رای ندادن به او می گیرند و از همه بدتر برای فشار به او این تصمیم را در بوق و کرنا می کنند.
جالب اینجاست که با همه این شرایط برای درک فاصله حرف تا عمل باید تا روز استیضاح منتظر بمانیم (88046)
 
علی کریمی
۱۳۸۷-۰۸-۰۹ ۰۹:۴۳:۳۷
با خواندن این خبر و خبر های مرتبط احساس آرامش کردم.امیدوارم تا روز استیضاح تغییری در مواضع اعلام شده به وجود نمی آید. (88049)
 
۱۳۸۷-۰۸-۰۹ ۱۰:۰۴:۲۰
آیا احمودی نژاد در انتخابات بعدی می تواند بازهم درباره صداقت و عدالت صحبت کند ؟ (88053)
 
عطا
۱۳۸۷-۰۸-۱۰ ۱۲:۵۹:۲۰
احمدي نژاد همين دو روز پيش در خرم اباد انقدر فرياد عدالت و عدالتخواهي سر داد كه صدايش گرفت / نيازي نيست تا انتخابات صبر كند /؟ او تا كنون شعار داده و بهر شكل موفق بوده .....؟ (88293)
 
م م
۱۳۸۷-۰۸-۰۹ ۱۰:۵۱:۴۲
به نظر حقیر مجرم اصلی در موضوع کردان کسانی هستند که جهت گرفتن رای اعتماد مجلس از همه کس مایه گذاشتند
براستی بزرگان نظام در سه سال گذشته به واقعیات پی نبرده اند ؟آیا بازهم باید شاهد مایه گذاشتن از مقدسات وباورهای ملت به خاطر مسائل بی ارزش جناحی باشیم؟ (88068)
 
حسن
۱۳۸۷-۰۸-۰۹ ۱۱:۲۴:۵۴
آزمون سخت
روز چهاردهم آبان سال 87 برای نمایندگان مجلس روز سختی خواهد بود ، در این روز استیضاح فردی که بعنوان جاعل ودروغگو که با خدعه ونیرنگ سالهای متمادی بر پست های کلیدی ( صدا وسیما ، دانشگاه آزاد ، وزارت نفت و... ) وبر کرسی مهمترین وزارتخانه تکیه زده کلید می خورد .
قطعا در روز واقعه ویا آزمایش نمایندگان به دوسته تقسیم خواهند شد :
دسته اول )تعداد قلیلی که نماینده واقعی مردم بوده وبا افکار عمومی در حرکت بوده ودر مقابل اهریمن ایستادگی نموده وخائنین را به سزای اعمال خود خواهند رساند وبا کسی تعارف نداشته ومعامله ای در کار نیست.
دسته دوم ) تعداد کثیری راه یافته که با مردم نبوده وبا مردم فریبی به مجلس راه یافته وهدفشان نیز رضای خدا ومردم نبوده بلکه امیال شخصی ودنیوی سرلوحه کارشان بوده به هیچ طرح لایحه ای که منافع شخصی ومطامع دنیوی آنها را در بر نگیرد رای نداده شاید به جرات می توان گفت 100 میلیونی ها .
باید منتظر بود ودید 290نماینده در این آزمون سخت از دسته« فاما من ثقلت موازینه» خواهند بود ویا از دسته« واما من خفت موازینه »بنظر می ر سد اگر استیضاح شخص کردان رای بیآورد قطعا این استیضاح را باید به فال نیک گرفت زیرا در این مجلس 80 امضاء برعلیه وزیر آموزش وپرورش جمع می شود اما در یک چرخش 180 درجه ای امضاها پس گرفته می شود اظهر من الشمس است زیرا معامله در کاربوده نه منافع دانش آموزان وفرهنگیان وزیر ی که در دانشگاه پیام نور کارنامه روشنی از خود بر جای گذاشته ویک روز هم معلم نبوده وشایستگی اداره مدیریت یک دبیرستان رانداشته از سد این مجلس می گذرد پس ما چگونه انتظار داشته باشیم مجلس عصاره ملت باشد .
بنظر می رسد مشکل کردان در مجلس مشکل مدرک ویا سوء مدیریت نبوده بلکه عده ای بخاطر منافع شخصی دوست ندارند این آقا در راس وزارت کشور باشد البته تعداد انگشت شماری در مجلس با افشا شدن وضعیت با عهدی که با مردم بسته اند در مقابل این روند ایستادگی نموده ودر تلاش هستند رای خود را به کرسی بنشانند
در این برهه رییس جمهور مردمی باید قبل از اینکه کار به جای باریک می کشید وارد عمل می شد وقائله را خاتمه می داد. اما شنیده شده، قصد دارد در روز موعود دفاع جانانه ای را از شخص کردان در صحن علنی مجلس انجام دهد . مردم ما انتظار دارند عقلای نظام باید وارد صحنه شده وایشان را ارشاد نمایند زیرا حافظه ملت دفاع جانانه شخص رییس جمهور را از وزیرو قت آموزش وپرورش محمود فرشیدی را فراموش نکرده که بعداز سه ماه فرشیدی را عزل وعلی احمدی را به مجلس معرفی نمود .
کابینه ای که با شعار هفتاد میلیونی با شعار عدالت محوری واحیای ارزشهای انقلاب به میدان آمده بود از داخل دچار تزلزل شده وروز بروز نآکارمدی خود را منحصه ظهور می رساند وزرای که توانمند بوده کنار رفته وبی تجره ها برمسند قدرت نشسته اند . جناب رییس جمهور این تذهبون به کجا می روید بنطر نگارنده مشکل ما مجلس ووزرا نیستند مشکل ما خود شخص احمدی نژاد است که باید استیضاح وبرکنار شود شخصی که تعادل نداشته یکروز هاله نور می بیند وروز بعد آن را تکذیب می کند اقتصاد مملکت را به نابودی کشانده تورم لجام گسیخته که رسما 30% فقر ، فساد اداری ، اعتیاد ، بروکراسی اداری و... ماحصل فعالیت این دولت ناکارآمد است رییس جمهوری که وزیر کشورش مدرک تقلبی دارد معاون حقوقی وپارلمانی او نیز مدرک تقلبی داشته ونماینده خود را باچک 5 میلیون تومانی جهت رشوه به استیضاح کنندگان به مجلس می فرستد ورسوایی ببار می آورد در کدام دولت ودر کدام مجلس اتفاق افتاده بله استعفا در قاموس کردان جایی ندارد . (88090)
 
۱۳۸۷-۰۸-۰۹ ۱۲:۱۵:۲۶
از 5 میلیون که نماینده ها گرفتن تا امضاشونو پس بگیرن چه خبر؟ (88104)
 
۱۳۸۷-۰۸-۰۹ ۱۳:۲۴:۳۳
از اینکه نام دکتر توکلی در لیست امضاء کنندگان استیضاح \"کردان\" (که توسط سایت تابناک اعلام شده) نبود، بسیار متاسف شدم و علت آن را نفهمیدم. فقط احساس کردم مدتی سایت الف مرا سرکار گذاشته بود و وقتم تلف شد! (88119)
 
منصوری
۱۳۸۷-۰۸-۰۹ ۱۳:۲۸:۱۸
این قضیه 5 میلیون چی شد؟نوشتین بعد حذف کردین؟
شاید دوباره نظام به خطر افتاد.
جالبه که نظام با جعل ودروغ و رشوه به خطر نمی افته ولی در برخورد با انها به خطر می افته! خیلی زشته .
این قضیه 5 میلیون برای برکنار کردن یه لشکر آدم کافیه ولی اگه اب از اب تکون خورد! (88120)
 
۱۳۸۷-۰۸-۰۹ ۱۷:۱۲:۳۱
بنظرميايد كه اين موضوع كردان تجربه ي مناسبي براي سنجش فاصله ي شعار مبارزه با فساد تا مبارزه با فساد در عمل توسط رييس محترم جمهوري را نشان داد. من اگر نماينده بودم راي به عدم كفايت احمدي نژاد ميدادم (88158)
 
مرتضي
۱۳۸۷-۰۸-۰۹ ۲۰:۵۲:۳۴
من به عنوان يك مسلمان، ايراني و شيعه امام علي خجالت مي‌كشم بگويم در سرزميني زندگي مي‌كنم كه افراد براي رسيدن به پست و مقام به هر اقدامي دست مي‌زنند، واقعاً اگر امروز پيامبر سلام( ص) زنده بود در باره ما چه فكري مي‌كرد،‌متاسفانه دولت آقاي احمدي نژاد كه بيشترين بهره برداري را از احساسات پاك مردم ايران كرده، حاضر نيست كوچكترين قدمي براي پاك كردن چهره جمهوري اسلامي انجام دهد( يعني اخراج آقاي كردان) ولي من به عنوان يك معلم مي‌گويم ، آقاي احمدي نژاد تاريخ در باره شما قضاوت خوبي نخواهد داشت زيرا دو صد گفته چون نيم كردار نيست. (88203)
 
یه بسیجی
۱۳۸۷-۰۸-۰۹ ۲۲:۳۲:۴۸
با رو شدن قضیه کردان ضربه سختی به رئیس جمهور محبوبم وارد شده
آقای کردان سرسختی و لجبازی هم حدی داره
برادران مجلسی تا آخرین نفس سعیتونو واسه برکناری این آقا بکنید
یه بسیجی (88215)
 
سلام
۱۳۸۷-۰۸-۱۰ ۰۰:۲۶:۱۵
من میگم لازم نیست کردان عوض شه چون اون زمان که آدمای باسواد بدند چیکار کردند که حالا این بی سواد میخواد چیرو خراب کنه
بابا بذارید اینم حقوق ویزیری رو بگیره و بره خوش باشه ول کنید (88228)
 
جواد رستگاري
۱۳۸۷-۰۸-۱۰ ۰۳:۲۶:۴۹
چشممان روشن!رشوه پردازي !
واقعا اين همه تلاش و تقلا براي ابقا يك شخص خلافكار در يك مسند مهم ممكت براي چيست؟
خدا عاقبت همه ما را به خير كند! (88255)
 
۱۳۸۷-۰۸-۱۰ ۱۳:۴۵:۱۴
5 ميليون ميدن راي ميخرند حالا ديديد پول خزانه كجا مصف ميشه حداد عادل هم دادش در امده از اين خريد راي براي كردان وا مصيبتا نماينده هم راي ميفروشه دولت راي ميخره بابا اين مملكت را به كجا ميبريد (88298)
 
محمد نصر
۱۳۸۷-۰۸-۱۰ ۱۵:۳۴:۴۶
با سلام
پیشنهاد میکنم جلسه استیضاح علنی باشد و رای گیری هم به روش آشکار -ونه رای مخفی- انجام شود !
چرا که عده ای از نمایندگان ممکن است الان برای همراه نشان دادن خود با جو عمومی ادعا کنند موافق استیضاح هستند ولی روز رای گیری ( اگر مخفی باشد)رای موافق برای ابقای وزیر کشور بدهند و بعد هم بگویند ما رای منفی دادیم و نمی دانیم چه کسانی رای مثبت داده اند و....
باید از ماجراها و لابی های پشت پرده خوف داشت! سیاست است دیگر! هزار رمزو راز دارد.
با عینک بدبینی که این دولت و مجلس روی چشمان ما گذاشته اند؛ حس میکنیم توافقات پشت پرده ای صورت گرفته تا حتما کار به استیضاح بکشد ودر روز استیضاح، نمایندگانِ موافق دولت در یک رای گیری مخفی وزیر کشور را ابقا کنند که تثبیت جایگاهش به اصلاح 2قبضه شود و دیگر توپ هم نتواند ایشان را از جایش تکان بدهد !
اگر دولت مطمئن بود که استیضاح، حتماً منجر به برکناری کردن منجر میشود، بعید میدانم که رئیس جمهور حاضر بشود خود را در مقابل مجلس قرار دهد و وجهه خود را در این چند ماه باقیمانده از دولت بیش از این مخدوش کند ! (88208)
 
سید هادی
۱۳۸۷-۰۸-۱۰ ۲۰:۱۹:۳۱
بسمه تعالی این مجلس محترم هرروز به حل مسائلی می پردازد که مشکل اصلی مردم نیست مانند همین استیضاح ویا حقوق نمایندگان و یا تذکرات اکثرا بی فائده و ....که بیشتر وقت مفید مجلس را می گیرد . آنگاه قانون مهم مالیات بر ارزش افزوده را به کمیسیون اقتصادی واگذار می کنند تا حداکثر پانزده نماینده ، به جای آن که قانون مالیات بر درآمد که فشل ومانع فعالیت مردم است را از سیستم چانه زنی خارج کنند ، قانونی تصویب می کنند که اصلا اجرای آن در توان مردم وصنایع واصناف نیست . ده ها هزار نفر به دلیل بدهکاری غیر ارادی مانند دیه بر خلاف نظر شارع مقدس در زندان ها عمر می گذرانند وخانواده های بسیاری از آن ها برای نان شب معطل می باشند . قوانین فرار دهنده سرمایه از کشور مانند تامین اجتماعی وکار وبانکها و..... اکثرا تقلید شده از کفار ، منتظر اقدام مجلس محترم در جهت تحول آن ها می باشد . امیدوارم مجلس محترم ساز وکاری برای فعالیت خود تصویب کند تا قوانین طبق اولویت ها مطرح و تصویب شود و امثال این استیضاح ها به کمیسیون ها واگذار شود . (88335)
 
منصوری
۱۳۸۷-۰۸-۱۱ ۱۱:۴۵:۵۸
این حذف قضیه 5 میلیون نیاز به توضیح از طرف سایت داره.
هر جای دیگه دنیا میشه به خاطر اینکار یه کابینه را برکنار کرد.

جالب اینکه تو مملکت ما با دروغ و جعل وکلاهبرداری وغیره
نظام به خطر نمیافته ولی وقتی کسی بخواد با این چیزا مبارزه کنه،نظام به خطر میافته.واقعا جالبه.

در همین یکسال چندین پرونده از مقامات دولتی و دانشگاهی بود که عملا ماستمالی شد و خبر انچنانی هم نشد تا نظام به خطر نیفته.
همین سایت الف هم اینجور نظرها را بعضا چاپ نمیکنه که نظام به خطر نیفته.
به نظر میاد منظور از نظام ،منافع بعضیهاست که ممکنه به خطر بیفته. ولی بار کج به منزل نمیرسه،دیر و زود داره ولی سوخت و سوز نداره. (88386)
 
ugd
۱۳۸۷-۰۸-۱۱ ۱۳:۰۴:۳۰
سوق دادن مسئولیت ماجرای \"کردان گیت\" به سمت مجلس از سوی دولت اقدامی برای تضعیف مجلس است زیرا در اینصورت دولت مشکل کم کاری و تغییرات پی در پی مدیران توسط خود را کم رنگ کرده و با این کار همه را گردن مجلس بیاندازد (88403)
 
حمید
۱۳۸۷-۰۸-۱۱ ۱۶:۲۰:۱۸
استعفا یعنی چه؟ استیضاح یعنی چه؟ ایشان یک دغل کار و یک جاعل اسناد هستند. آبروی نظام را در سطح بین المللی خدشه دار کرده اند. وی باید به جرم دریافت حقوق غیر قانونی و خدشه دار کردن اعتبار نظام جمهوری اسلامی محاکمه شود.
دانشجویان مظلوم ما شهریه به دانشگاه نداده اند که توی جیب این آدمهای متقلب برود. (88483)
 
منوچهر
۱۳۸۷-۰۸-۱۱ ۱۷:۳۱:۰۷
بنده در سال 1380 یکی از مدیران سازمان صدا و سیما بودم همان موقع من و تعداد بسیاری از کارکنان سازمان از جعلی بودن مدرک تحصیلی آقای کردان اطلاع داشتیم اما تعجب میکنم چرا در روز رای اعتماد به ایشان نمایندگان محترم مجلس خیلی راحت از کنار این موضوع مهم گذشتند (88168)
 
رضائی
۱۳۸۷-۰۸-۱۱ ۲۱:۲۲:۳۵
لطفا یک صفحه مخصوص جهت رای گیری روز سه شنبه باز نمائید تا آنها که موافق رای گیری علنی هستند نظرات خود را اعلام نمایند.مطمئنا آنان که با 5 میلیون تومان مردم و رای آنها را میفروشند در رای گیری مخفی به وظیفه خود عمل نمی نمایند اما در شعار تند تر از همه می نمایانند. اگر میشود بررسی کنید ببینید کسانی که قبلا هم اوراق استیضاح از دیگر وزرا را امضاء اما بعدا آن را پس گرفتند ،کمک های دولتی برای ساخت مسجد ! دریافت داشته اند یا نه (88594)
 
اسدآبادی
۱۳۸۷-۰۸-۱۱ ۲۳:۴۷:۰۴
درود وسلام بر
نمایندگان مجالس اول تا ششم
که دامن اکثریت قریب به اتفاقشان آلوده به این مسائل نشد. (88635)
 
اسدآبادی
۱۳۸۷-۰۸-۱۱ ۲۳:۴۸:۵۱
درود وسلام
بر نمایندگان مجالس اول تا ششم
که دامن اکثریت قریب به اتقاقشان که این کونه مسائل آلوده نشد. (88638)
 
هودرجی
۱۳۸۷-۰۸-۱۱ ۲۳:۵۱:۵۵
به خدا نمی دانم
چرا این دسته گلهای پی در پی مدعیان اصول و ارزشها
آدم را به یاد کفن پوشان می اندازد! (88640)
 
محمدی
۱۳۸۷-۰۸-۱۲ ۰۹:۱۳:۳۱
اصولگرایی آقایان را دیدیم عبدالله نوری باآن سوابق وسلامت را بیندازندوکردان را نماد اصول گرایی معرفی کنند .الله رکبر (88708)
 
۱۳۸۷-۰۸-۱۲ ۱۰:۰۸:۳۲
رای به نفع کردان کیلویی 5 میلیون تومان (88739)
 
همشهری
۱۳۸۷-۰۸-۱۴ ۰۸:۴۲:۰۶
کاش همه ی سیاسیون مثل رایحه بودند. با انصاف و حقیقت طلب. باید بهشون افرین گفت (89513)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.