توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 34602
طائب: قدرت باقي‌مانده امريکا، رسانه‌ است
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۸۷ ساعت ۱۷:۵۱
فرمانده نيروي مقاومت بسيج تأکيد کرد: تنها قدرت باقي مانده امريکا قدرت رسانه اي است که با انجام عمليات رواني سعي مي کند خود را سرپا نگه دارد.
   
به گزارش ايرنا ، حجت الاسلام حسين طائب فرمانده نيروي مقاومت بسيج که در اولين همايش سراسري مسئولين بسيج طلاب سخن مي گفت با اشاره به انتقال قدرت از جمهوري خواهان به حزب دموکرات در آمريکا، اين جابجايي قدرت را فرصتي مناسب براي بازسازي قدرت آمريکا در عرصه داخلي و بين المللي عنوان کرد.

حجت الاسلام حسين طائب با تأکيد بر اينکه حاکميت آمريکا در ريشه يکپارچه است خاطرنشان کرد: صاحبان قدرت در حاکميت جديد آمريکا دنبال اين هستند تا با تغيير تاکتيک در ديپلماسي خارجي، قدرت از دست رفته خود را دوباره بازسازي کنند و از يک درگيري سخت به يک تهاجم نرم تغيير روش بدهند.

وي با اشاره به اينکه ملت ما يک ملت ضداستکباري است و هر چند متوجه تهديد بيشتري شود انسجام و مقاومتش بيشتر مي شود گفت: از کسي که با نقاب دوستي مي آيد اما هدفش خيانت است و از زاويه مذاکره بدون قيد و شرط وارد مي شود بايد بيشتر احساس خطر کرد.

طائب با اشاره به چالشهاي جدي آمريکاييها در مقابله با نظام اسلامي ايران خاطرنشان کرد: برآورد آمريکا اين بود که تا سال 2025 جهان را به يک دهکده ارتباطي با يک ناظم واحد تبديل کند و براي اين امر پيش بيني برخي از شکستها را هم کرده بود و با استفاده از تمامي عوامل قدرت خود همچون نظامي، اقتصادي، سياسي و عمليات رواني تمام تلاش خود را در نشان دادن قدرت خود در افغانستان، عراق، فلسطين و لبنان در عرصه نظامي به نمايش گذاشت اما مقاومت ملتهاي مستضعف و اين ابزار قدرت نظامي آمريکا را درهم شکست.

وي همچنين به تصميم آمريکاييها براي به انحصار کشيدن قدرت علمي و تکنولوژي جهان اشاره کرد و گفت: امروزه ملتهاي جهان مرزهاي علمي را يکي پس از ديگري پشت سر مي گذارند.

طائب با اشاره به اينکه حاکميت گذشته آمريکا با هدف اينکه در لشکرکشي به خاورميانه مي تواند صاحب اين منطقه ژئوپولتيک بشود گفت: امروز به فرموده مقام معظم رهبري خاورميانه نمايشگاه شکست آمريکاست.

معاون فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: طائب با تحليل شرايط داخلي کشورمان و اينکه در ورود به مرحله چهارم شاهد جابجايي نيروهاي انساني نسل اول انقلاب هستيم خاطرنشان کرد: آگاهي نسل چهارم انقلاب که نه دوران دفاع مقدس را ديده و نه دوران انقلاب را از نزديک تجربه کرده امروز با کمک بسيج طلاب اين چالش را بايد تبديل به فرصت کرد و نيروي جوان را بعنوان يک فرصت ملي هدايت کنيم تا جامعه به اهداف خود برسد.

وي با اشاره به طرح تحول در سپاه و انتظارات بوجود آمده براي نيروها و مخاطبين اين طرح گفت: بايد دقت کنيم که به انتظارات پاسخ قانع کننده داده مي شود تا شاهد پيشرفت باشيم لکن اگر به انتظارات پاسخ مناسبي داده نشود انفعال و پرخاشگري نيروها را به دنبال خواهد داشت.

حجت الاسلام طائب عمق بخشي و مقابله با تهديدات نرم را از جمله انتظارات مجموعه بسيج از طلاب بسيجي ذکر کرد و افزود: اگر ما اين مأموريت را به درستي اجرا کنيم شتاب انقلاب بيشتر خواهد شد.

وي براي اجراي اين مأموريت شناخت دقيق آسيبها را خواستار شد و افزود: بايد پس از احصاء آسيبها و برآورد وضعيت موجود براي حل مسائل و گروه هاي کور تصميم گيري کنيم.
فرمانده نيروي مقاومت بسيج گفت: يکي از مهمترين کارهايي که مي توان از بسيج طلاب انتظار داشت تربيت کادر طلبه مورد نياز انقلاب است.
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.