توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 34647
احمدي مقدم: از هيچ نيرويي در دنيا الگو نمي‏گيرد
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ آبان ۱۳۸۷ ساعت ۱۶:۰۹
فرمانده انتظامي جمهوري اسلامي ايران درمراسم رزمايش امنيت و آرامش در تهران ، با بيان اينکه ناجا از هيچ نيروي امنيتي در دنيا الگو نمي گيرد، گفت : امروز نيروي انتظامي کشور به نيرويي الهام بخش تبديل شده است.   
به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار اجتماعي ايرنا ، سرتيپ پاسدار "اسماعيل احمدي مقدم " در ادامه اظهار داشت : همچنين نيروي انتظامي بايد به نيرويي الهام بخش براي نيروهاي انتظامي در کشورهاي اسلامي تبديل شود.
وي با اشاره به اينکه ناجا موضوع امنيت را اجتماعي کرده است ، گفت: هدف ناجا اجتماعي کردن موضوع امنيت است تا برخلاف ساير کشورها جنبه امنيتي به مسايل اجتماعي راه نيابد.
فرمانده ناجا در ادامه با بيان اينکه در ايران امنيت مبتني بر همراهي مردم براي حل وفصل بحران ها است،گفت : فعاليت نيروي انتظامي مبتني بر پژوهش، استاندارد سازي رفتار و قدرت تفاهم بالا با دستگاه ها براي ادغام بهتر وظايف است.
احمدي مقدم سپس با اشاره به اينکه حضور نيروهاي چند مليتي بخصوص امريکا و انگليس در افغانستان نه تنها باعث برقراري آرامش و کاهش مسايل تروريستي نشده است، گفت: بلکه در چند سال گذشته که نيروهاي اين قدرت ها در افغانستان حضور داشته اند، شاهد افزايش کشت و توليد مواد مخدر و مسايل تروريستي بوده ايم.
وي با بيان اينکه در سايه آمادگي و تلاش هاي ناجا وديگر دستگاه هاي امنيتي ، هيچ گروه ودسته تروريستي امکان رسيدن به اهداف خود را در ايران نيافته اند ، با تشبيه ايران به جزيره ثبات وآرامش گفت: با وجود اينکه در کانون بحران هستيم ، توانسيته ايم با تلاش هاي جدي جزيره اي امن را براي خود و کشورمان ايجاد کنيم.
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.