توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 35262
تغییرات در وزارت جهاد کشاورزی
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ آذر ۱۳۸۷ ساعت ۱۴:۵۸

معاون برنامه ريزي و اقتصادي وزير جهاد كشاورزي در شرف تغيير است.

به گزارش الف، دكتر صادق خليليان عضو هيات علمي دانشگاه تربيت مدرس كه سابقه همكاري با آقاي مهندس اسكندي در طرح محوري گندم،را در كارنامه خود دارد،در آغاز فعاليت مهندس اسكندي در دولت نهم،به معاونت وزير منصوب شده بود.

اخبار دیگر جايگزيني دكتر جعفر خلقاني بجاي دكتر خليليان حكايت دارد.

يادآوري مي شود در وزارت جهاد كشاورزي در دولت نهم تغييراتي در سطوخ مختلف انجام شده است كه اين تغيير تازه ترين آنها در ماههاي پاياني دولت است و مهندس اسكندري وزير محترم جهاد كشاورزي، در چند نوبت (دو يا بيشتر)، معاونين خود را تغيير داده است.

مهمترين تغييرات در سطح معاونت وزارت جهاد كشاورزي كه در طول دوره جديد،تاكنون اتفاق افتاده است، عبارتند از:

معاون آب و خاك (اجلالي پس ازصمدزاده)، معاون اداري و مالي و نيروي انساني (رضانيا پس ازصفايي)، معاون زراعت(جهانسوز پس از نادري شهاب)،حذف معاونت باغباني (يوسفي)، ترويج و نظام بهره برداري(جهانسوز پس از شاعري،خلقاني پس از جهانسوز-رجب بيگي و قريشي در سطوح دوم-)،رئيس سازمان شيلات ايران (زارع پس از نظامي)، رئيس سازمان جنگل ها و مراتع كشور (شريفي پس از جلالي)، سازمان تعاون روستايي (موسوي بجاي شم آبادي).
 
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.