توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 35878
تمامی گروگانهای ناجا توسط گروهک ریگی به شهادت رسیده‌اند
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۸۷ ساعت ۱۳:۲۶
با حضور خانواده 11 نفر از سربازان وظیفه نیروی انتظامی که در خردادماه سالجاری توسط گروهک تروریستی ریگی به گروگان گرفته شده بودند، روز گذشته در مقابل وزارت کشور، موضوع احتمال شهادت مأموران نیروی انتظامی جدی تر شد.

به گزارش مهر روز گذشته خانواده این عزیزان خواهان اعلام آخرین وضعیت فرزندان خود از مقامات این وزارتخانه شده بودند . از سوی دیگر بر اساس اخبار بدست آمده بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی رسماً موضوع شهادت 7 نفر از 16 گروگان نیروی انتظامی که دراسارت گروهک تروریستی ریگی بوده اندرا به اطلاع خانواده آنان رسانده است و قرار است در همین رابطه مراسم یاد بودی برای  این شهدا در روز شنبه ‏16‏ آذرماه جاری همزمان با سالروز شهادت امام محمد باقر(ع) در محل مهدیه مشهد برگزار شود‏.

در این باره یک مقام آگاه به خبرنگار مهر گفت: بر اساس شواهد بدست آمده تمامی گروگانهای نیروی انتظامی که در اسارت گروهک تروریستی جند الله قرار داشتند، توسط این گروهک به شهادت رسیده اند.
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.