توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 35880
هرمزگان مقام اول درخواست سرمایه گذاری خارجی
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۸۷ ساعت ۱۳:۳۶
استاندار هرمزگان گفت: حجم سرمایه گذاریهای صورت گرفته و درخواست شده خارجی در استان طی سالهای اخیر در مجموع به بیش از 32 میلیارد دلار رسیده است که مقام اول را در کشور داراست.

به گزارش مهر از بندرعباس، عبدالعلی صاحب محمدی صبح امروز در حاشیه دیدار با صنعتگران هرمزگان اظهار داشت: حجم سرمایه گذاری صورت گرفته در حوزه های متعدد انرژی، صنایع مادر و تبدیلی، صنایه پائین دستی و گردشگری در هرمزگن طی 15 سال اخیر به بیش از 14 میلیارد دلار رسیده و هم اکنون برای بیش از 18 میلیارد دلار سرمایه گذاری درخواست وجود دارد.

وی ادامه داد: آلومینیوم، فولاد، پالایشگاه نفت و گاز، کارخانه سیمان، نیروگاه برق و چندین طرح کوچک و بزرگ صنعتی و گردشگری در شمار پروژه های دست اجرا و یا درخواست شده برای سرمایه گذاری است که به فراخور گونه طرحها و نحوه اجرای آنها بررسی و وارد مراحل اجرایی می شود.

مقام عالی دولت نهم در هرمزگان افزود: بهره مندی این استان از معادن غنی، همجواری با دریا، سامانه های ترابری مناسب، بنادر و اسکله های دریایی و جزایر از ظرفیت های بالای هرمزگان در جذب سرمایه گذاریهای خارجی به شمار می رود که می توان با مدیریت مناسب و با نگاه برخواسته از دلسوزی و خدمت آنها را به سرانجام مطلوب رساند.
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.