نظر منتشر شده
۱۱۲
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 36275
سفر حج چندباره - خانوادگی اطرافیان رییس‌جمهور
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۸۷ ساعت ۱۴:۱۶



در حالی که دکتر احمدی نژاد تشرف مسوولان دولتی به حج تمتع برای بار دوم را ممنوع اعلام کرده است، برخی از اطرافیان رییس‌جمهور امسال برای دومین بار و یا به همراه خانواده عازم سفر حج شدند.



به گزارش "الف"، فرم مانیفست پرواز شرکت هواپیمایی سعودی در روز 3 دسامبر امسال نشان می‌دهد، علی‌اکبر جوانفکر، رحیم مشایی به همراه همسر، مسعود زریبافان، کردان و ... تعداد دیگری از نزدیکان رییس‌جمهور عازم سفر حج شده‌اند.



خبرنگار الف در تماس با منابع دولت، حضور آقایان زریبافان و شیخ‌الاسلامی در سفر حج را تایید کرد. آقایان مشایی و جوانفکر سال گذشته نیز عازم حج شده بودند. دسترسی به آقای جوانفکر و بقیه اعضای فهرست پرواز 03DEC5347 هواپیمایی سعودی برای تایید انجام سفر با پرواز مذکور یا عدم حضور در این پرواز میسر نشد.



سفر اطرافیان رییس‌جمهور به حج در حالی صورت می‌گیرد که متوسط زمان انتظار برای سفر حج برای افراد عادی به گفته مسوولان سازمان حج و زیارت 17 سال است.

 
دریافت فرم اسکن شده با وضوح بالاتر لیست پرواز هواپیمایی سعودی


سفر اطرافیان رییس‌جمهور به حج در حالی صورت می‌گیرد که طی هفته‌های گذشته نیز اسامی دو آقازاده آقای احمدی‌نژاد و دو آقازاده آقای مشایی در کاروان 340 (اختصاصی وزارت خارجه) مشاهده می‌شد.









/images/old_docs/20125_519.jpg


/images/old_docs/20124_352.jpg








دکتر احمدی نژاد در جلسه 30 آذر سال 84 هیئت دولت، تشرف مسوولان دولتی به حج تمتع برای بار دوم را ممنوع اعلام کرد و به اعضای هیات وزیران دستور داد این امر را در همه زیرمجموعه های خود اجرا کنند.



دکتر احمدی‌نژاد همواره بر رعایت موازین عدالت‌خواهانه و ضدتبعیض و نیز مبارزه با مناسبات رانتی در دولت و اطرافیان خود تاکید کرده‌اند. الف آماده انتشار توضیحات احتمالی اشخاص نامبرده شده در این خبر است.
 
 
بيگي
۱۳۸۷-۰۹-۲۰ ۱۴:۵۳:۴۱
در صورت صحت اطلاعات فوق : مرگ حق است(براي همسايه) (95366)
 
۱۳۸۷-۰۹-۲۰ ۲۲:۱۱:۵۴
دقیقاً. بدون شرح و مرتبط:
http://www.adlroom.info/vgld.90x2yt0zkhf62yyal..html (95453)
 
۱۳۸۷-۰۹-۲۲ ۱۱:۵۵:۳۵
وقتی بحث برکناری وزیر اقتصاد هنوز داغ بود، خبر از سفر آقای رفسنجانی و انثار (خانم بچه‌ها و آقای محسن رضایی و ...) اومد. بعدش عکس‌ها رو که نگاه کردیم دیدیم که بله، آقای وزیر اقتصاد سابق که این همه هم شاکی بود، رفیق گرمابه و گلستان آقایون بوده.
انصافاً شما اون زمان چه می‌کردید که این آقایون با خانواده و ... رفتن مکه؟ اون انتقاد نداشت؟ چی شده الآن یادتون افتاده؟ (95454)
 
۱۳۸۷-۰۹-۲۱ ۰۳:۴۸:۲۶
حداقل اونا ادعای نداشتند (95488)
 
۱۳۸۷-۰۹-۲۱ ۰۸:۴۶:۵۷
اعوان و انصار آقای هاشمی هر سال میروند حج؟ که این آقایان هر سال دارند مشرف! میشوند؟ (95501)
 
۱۳۸۷-۰۹-۲۱ ۱۷:۰۲:۱۸
اونا ادعا هم تداشتند ولي اينا خيلي مدعيند (95584)
 
۱۳۸۷-۰۹-۲۰ ۱۵:۰۶:۳۵
در این حالت بهترین فرض آن است که بگوییم افرادی قانون شکنی کرده اند. سوال این جاست که آیا مدعی العموم از این افراد شکایت می کند؟ آیا مجلس درباره این موضوع تحقیق می کند؟ آیا... (95369)
 
Reza
۱۳۸۷-۰۹-۲۰ ۱۵:۳۷:۲۲
har che begandad namakash mizanand, vay be rozi keh begandad namak (95374)
 
نكته جو
۱۳۸۷-۰۹-۲۰ ۱۵:۵۰:۴۷
اي كساني را كه ايمان آورده ايد چرا چيزي به زبان ميگوييد كه در مقام عمل خلاف آن انجام ميدهيد.؟ اين عمل كه سخن بگوييد وخلاف آن عمل كنيد بسيار سخت خدا را بخشم وغضب مي آورد. سوره صف آيات 2و3
آيا كسي كه صاحب خانه از او غضبناك است مهمان مقبول وعزيزي است؟ (95378)
 
۱۳۸۷-۰۹-۲۰ ۱۵:۵۱:۰۲
چه شد عدالت طلبي و مهر ورزي
چه شد مافياي پول و ثروت
چه شد
آرمانگرايي رئيس جمهور
ساده زيستي
آرزوهاي مردمي كه ريئس جمهوري از جنس خود مي خواستند
چه شد (95379)
 
سعید م.
۱۳۸۷-۰۹-۲۰ ۱۶:۳۴:۱۹
با سلام
مرگ خوب است اما برای همسایه! (95382)
 
ف-ج
۱۳۸۷-۰۹-۲۰ ۱۶:۵۰:۱۳
با جديتي كه رئيس جمهوري در اقوال خود دارند بعيد مي دانم كه اين اخبار صحت داشته باشد -ما نمي دانيم حرف كي را باور كنيم اي خدا تو از درد دل ما آگاهي .... (95386)
 
حسین
۱۳۸۷-۰۹-۲۰ ۲۱:۵۵:۴۸
برادر چشم بسته متعصب نباش.
نمی دونیم قسم حضرت عباس رو باور کنیم یا دم خروس (95448)
 
said
۱۳۸۷-۰۹-۲۱ ۱۸:۰۳:۲۲
اين سايت الف فعلا دارد حقايق را افشا مي كند نه افترا چون اين جور موارد بحث برانگيز با سند صحبت مي كند مانند قضيه كردان كه تا بلوكه شدن سايت هم رفت
پس دليل موجهي ندارد با اين همه حساسيت روي اين سايت مطالب غير مستند قراردهد
راسي دوستان آقاي كردان مدعي العموم ندارد ؟ آيا راهي هست اين قضيه را دنبال كنيد كه ببينيم آيا افراد بالاي نظام هم رنگ دادگاه را مي بينند ؟! (95556)
 
حسینی
۱۳۸۷-۰۹-۲۰ ۱۷:۰۱:۲۴
به همه ما اموخته اند که راه انداختن کار مردماز اوجب واجباتاست. حج دوم هم که اصلا واجب نیست. این اقایان چرا لا اقل به حرف رییس خودشان گوش نمیدهند؟ (95388)
 
۱۳۸۷-۰۹-۲۰ ۱۷:۰۳:۴۵
اینم از نتایج دولت مهرورزه
شمارشش از دستم رفته این چندمین باره که آقای احمدی نژاد بر خلاف حرفش عمل می کنه؟ (95389)
 
يک کشاورز زاده
۱۳۸۷-۰۹-۲۰ ۱۷:۱۶:۳۸
از آقا زاده هاي هاشمي رفسنجاني هم اينطوري انتقاد مي کرديد ؟ اگر اينها آقازاده اند و چند بار آنرا منتشر مي کنيد از آقازاده هاي دولت قبل و بويژه هاشمي هم اي کاش اينقدر انتقاد مي کرديد . البته من از اينکه پديده آقازاده ها در کشور وجود دارد دفاع نمي کنيم و در هر دولتي باشد محکوم است اما آقازاده داريم تا آقازاده . ما را فيلم نکنيد . (95395)
 
۱۳۸۷-۰۹-۲۰ ۲۱:۳۱:۲۸
از آقا زاده هاي هاشمي رفسنجاني هم اينطوري انتقاد مي کرديد ؟ اگر اينها آقازاده اند و چند بار آنرا منتشر مي کنيد از آقازاده هاي دولت قبل و بويژه هاشمي هم اي کاش اينقدر انتقاد مي کرديد . البته من از اينکه پديده آقازاده ها در کشور وجود دارد دفاع نمي کنيم و در هر دولتي باشد محکوم است اما آقازاده داريم تا آقازاده . ما را فيلم نکنيد .
آقای محترم گیرم هاشمی رفسنجانی بد روزگار. آقای احمدی نژاد که این همه ادعا کرد که می خواد با مفاسد مبارزه کنه و جلوی همین آقازاده ها رو بگیره پس چی شد خودشم به این جرگه پیوست
لااقل مردم می گفتند هاشمی اگر می خوره کارم برای مردم می کنه (95444)
 
علی
۱۳۸۷-۰۹-۲۱ ۱۰:۲۹:۰۴
هاشمی با شعار \"عدالت\" نیامده بود اما احمدی نژاد چرا. حالا 2 تا پسراشون هم سر قباله حج شدن. (95519)
 
دفتر توجيهي
۱۳۸۷-۰۹-۲۰ ۱۷:۲۰:۵۳
دليل سفر چندم نزديكان رئيس جمهوري جهت پيگيري و شناسايي مديراني است كه از دستور رياست جمهوري تخطي كرده اند. در ضمن اين عزيزان جهت جوانفكري و گسترش اهداف گردشگري به سفر حج رفته اند و علاوه بر آن با توجه به تخصص يكي از آنها ماموريت شناسايي كساني را به عهده داشته كه با جعل مدرك براي چندمين بار به سفر حج رفته اند. شما الفي ها شورش را درآورده ايد و به همه چيز گير مي دهيد. (95392)
 
اميد
۱۳۸۷-۰۹-۲۰ ۱۷:۳۶:۵۱
عدالت؟ (95397)
 
۱۳۸۷-۰۹-۲۰ ۱۷:۵۴:۳۶
به به .. حج تان قبول خدا و ملت باشد (95401)
 
ali
۱۳۸۷-۰۹-۲۰ ۱۷:۵۸:۵۹
معنای عدالت را هم دیدیم مردم ده سال صبر می کنند تا یه بار حج برند ایشان خانواده و دوستان را چند بار چند بار می فرستد ..... (95405)
 
UGDVQH
۱۳۸۷-۰۹-۲۰ ۱۸:۱۰:۲۶
KHILI KHOBE (95407)
 
۱۳۸۷-۰۹-۲۰ ۱۸:۳۰:۰۰
واي بر نمازگزاران ! آن نمازگزاراني كه..... از پدر پير من كه گذشت وعمرش به دنيا نماند اما واي بر دروغگويان ،با چه رويي قرآن به سر مي گيرند و دعا مي خوانند در بقيع؟ خدا هم مي ماند در پاسخ دعاي آنها چه بگويد.... شما كه بد وبيراه چاپ نمي كنيد اما خدا از هرچي دروغگو ومال مردم خور است چه به شكل سهميه چه پول چه وام زودبازده نگذرد..... (95410)
 
فهیمه
۱۳۸۷-۰۹-۲۰ ۱۸:۴۴:۰۸
فقط میشه بهشون گفت :
حجکم مقبول! و سعیکم مشکور ! (95413)
 
۱۳۸۷-۰۹-۲۰ ۱۸:۵۷:۳۸
سال آخر و دم غنیمت است شاید دیگر از این فرصتها پیش نیاید تاریخ مصرف دستور رییس هم متاسفانه احتمالا تمام شده است ! (95415)
 
۱۳۸۷-۰۹-۲۰ ۱۹:۰۹:۴۵
خيلي جالبه فقط كه احمدي نژاد خوب شعار مي دهد تا عمل كند. (95417)
 
ايراني
۱۳۸۷-۰۹-۲۰ ۱۹:۳۱:۱۱
حرف احمدي نژاد را خود ياران نزديكش هم حساب نميكنند و ساز خود را ميزنند خدا خودش عاقبت ما را بخير كند. (95420)
 
میلاد
۱۳۸۷-۰۹-۲۰ ۱۹:۳۷:۲۸
به نظر من حج رفتن اینطوری از شرعا مورد قبول نیست و خدا هم از آنها نخواهد پذریفت (95423)
 
said
۱۳۸۷-۰۹-۲۱ ۱۴:۲۲:۴۴
هرچه مي خوريم از اين دين نما هاست خدا را چه به اين ها (95559)
 
احمدی
۱۳۸۷-۰۹-۲۰ ۱۹:۵۵:۵۱
میترسیم اگر نظر بدهیم آقای احمدی نژاد در جواب بگویند آنقدر نظر بدهید تا نظر دانتان پاره شود! بهمین دلیل نظر نداده موضوع را ختم میکنیم. (95426)
 
مهدي
۱۳۸۷-۰۹-۲۰ ۲۰:۲۷:۵۲
آقا جان!
چرا شلوغ مي كنيد!؟ مردم ايران همه هزار ماشالله پولدار تشريف دارند! هنوز از اون فروش معروف سيم كارت 10 سال نگذشته! هنوز همه ساله مي بينيم كه طرف از نون شبش ميگذره كه بره حج؛ چه رسد به اينكه به فكر 40 خانه ي اطراف باشد كه كسي سر گرسنه زمين نگذارد!

اينها هم كه رفته اند نهايتاً 40 الي 50 نفر بشوند كه از خادمين به مردم در دولت مهرورز هستند. اين 40-50 نفر به جايي نمي رسد ميان اين خيل عظيم روندگان هر ساله ي حج از ايران...

من اصلاً مانده ام كه عربستان سعودي چرا نفت مي فروشد؟ 2 ميليون زائر و 5 ميليون خط و گوشي موبايل همين الان در مكه است! همان هزينه ي رومينگ كفايتشان را مي كند!

خلاصه اينكه آقاجان شلوغ پلوغ نكنيد! \"اسفنديار خان رحيم مشايي\" خيلي هم خوب كاري كرده! (95430)
 
محمد رجبي
۱۳۸۷-۰۹-۲۰ ۲۰:۲۸:۳۰
شما الفي ها ديگه شورش را در آورديد اي كاش شماها كه اينقدر اعمال و كردار دولتي ها را زير ذره بين خودتون گرفتيد كمي دايره تان را وسيع تر مي كرديد و سراغ اشخاصي هم ميرفتيد كه كسي اجازه سوال كردن از آنها را ندارد مانند همايش اصل 44 با حضور دانشجويان بسيجي كه دانشجو به علت سوال شفاهي از آقاي هاشمي به بيرون از همايش راهنمايي شد و درخواست وي بي پاسخ ماند (95431)
 
said
۱۳۸۷-۰۹-۲۱ ۱۴:۲۹:۳۴
محمد آقا سايت وزين رجا نيوز و فارس و غيره دارد همين كار را مي كند شما نگران نباشد بگزاريد حداقل يك سايت براي اين ما چند نفر در اين دهكده جهاني بماند (95560)
 
said
۱۳۸۷-۰۹-۲۱ ۱۴:۳۲:۲۸
محمد جان اصلا چرا ففصته ( لطفا\" غلط املائي را تصيح فرمائيد) موضوع چيز ديگري است يك رانت دسته جمعي در دولت مدعي عدالت نه عدم پاسخ به سوال . (95562)
 
۱۳۸۷-۰۹-۲۰ ۲۰:۳۲:۲۷
در کتاب ( 1954, George Orwell) هفت فرمان اولیه گروه برای اداره مطرح میشه که فرمان هفتمش اینه:

فرمان هفتم- همه دارای حقوق برابر هستند.

بعد به مقتضیات زمان گروه حاکم برای توجیه کارهاشون قانون هفتم را با تبصره ای اصلاح می کنند:

فرمان هفتم (اصلاح شده)- همه دارای حقوق برابر هستند. اما گروهی خاصی دارای حقوق برابر بیشتری هستند.

کتاب(نسخه زبان انگلیسی ) را به فرمت pdf از اینجا دانلود کرده و بخوانید تا از اینگونه سوالات تخریب گرایانه به ذهنتان خطور نکند....
http://www.msxnet.org/orwell/print/animal_farm.pdf (95380)
 
samad
۱۳۸۷-۰۹-۲۰ ۲۰:۳۳:۱۸
در مملکتی که متعلق به امام زمان و مملکت اسلامی است و پرچم عدالت علی در آن برافراشته است با وجود اینکه بسیاری از مردم حداقل درآمد کافی جهت اداره زندگانی و تامین حداقل مایحتاج خود را ندارند آيا این امر طبیعی است که کاروانهای ویژه وزارت خارجه با نفرات خاصشان ، آقای رئیس میراث فرهنگی با همسر مکرمه شان ، آقای رفسنجانی و ، جاسبی و دانشگاه آزادشان ، کردان و مدرک تحصیلی شان و و و و و
جای تامل است . جیب سعودی ها پر پول باد .
خواهش میکنم این مطلبو حتماً قرار بدین در سایت . (95399)
 
۱۳۸۷-۰۹-۲۰ ۲۰:۳۴:۰۴
جناب آقای رییس جمهور لطفا راجع به این موضوع اظهار نظر کنید
جناب آقای دکتر الهام لطفا در مورد این موضوع اظهار نظر کنید
جناب آقای مهندس باهنر لطفا در مورد این موضوع اظهار نظر کنید
جناب آقای حسین شریعتمداری لطفا راجع به این موضوع اظهار نظر کنید
جناب آقای حسین فدایی لطفا در مورد این موضوع اظهار نظر کنید
سرکار خانم فاطمه رجبی لطفا راجع به این موضوع اظهار نظر کنید
راستش من فکر میکردم ( عدالت ) طعم شیرینی داره ولی نمیدونم چرا اینقدر مزه دهنم تلخه !
به خدا , به پیر , به پیغمبر این عین تبعیضه , عین رانت خواریه , این کارها خلاف روحیه عدالتخواهیه
(95400)
 
ایرانی
۱۳۸۷-۰۹-۲۰ ۲۰:۳۵:۲۹
ما دچار مشکل تئوری شده ایم و این اغتشاش فکری در دولت بیشتر به چشم میخورد هرچند نقش رسانه ها در این میان نیز مغفول مانده است
ای کاش اصل 44 به طور کامل اجرا میشد و صدا و سیمای خصوصی هم بوجود می آمد و تلویزیون های خصوصی که دامنه تاثیر و وسعت مخاطبانشان بسیار بیشتر از سایتهای اینترنتی است به این مسایل می پرداختند تا این اغتشاش فکری( خوشبینی به لغت ریاکاری) بیشتر در جامعه به نمایش در می آمد (95412)
 
نيما
۱۳۸۷-۰۹-۲۰ ۲۰:۳۸:۰۹
جالبه بدونيد رديفهاي 3، 4 و 5 در ليست مانيفست سعودي ايرلاين، گذرنامه سياسي دارند در حالي كه جناب مشايي و همسر گرام و . كردان با گذرنامه عادي عازم حج شده اند. (95411)
 
said
۱۳۸۷-۰۹-۲۱ ۱۴:۱۷:۴۱
ميشه كمي توضيح بيشتر بدهيد چه تفاوتي اين گذرنامه ها دارد ؟ (95557)
 
اریان
۱۳۸۷-۰۹-۲۰ ۲۰:۴۳:۱۶
بسی جای تاسف که اقایان که انطور دم از عدالت زدند و اینطور عمل میکنند وقتی مردم این رفتارها را شاهد هستند چطور میتوانند اعتماد کنند که ثروت کشورشان به تاراج نمیرود. ایا فکر میکند (95422)
 
ج
۱۳۸۷-۰۹-۲۰ ۲۰:۴۶:۰۱
آقای احمدی نژاد جواب بدهید. به سخن دانی نیست به عمل کار برآید. (95433)
 
رسول
۱۳۸۷-۰۹-۲۱ ۱۰:۳۴:۲۰
البته در مورد ایشان باید گفت:
به عمل کار برآید به سخنرانی نیست! (95521)
 
۱۳۸۷-۰۹-۲۰ ۲۰:۵۱:۰۶
عدالت اجتماعی به این نیست که همه مردم بطور مساوی درآمد داشته باشند. بلکه یکی از ملاکهای مهم عدالت اجتماعی اینست که فرصتها بطور مساوی در اختیار همه مردم قرار گیرد، تا هرکس تلاش بیشتری داشت به منفعت بیشتری نیز برسد. هرجا که فرصتهایی استثنایی برای افرادی خاص (نه همه مردم) فراهم شود، طبقه رانت خوار ایجاد خواهد شد.
آقای احمدی نژاد چندسال است که از افشاگری علیه مافیا و رانتخواران حرف میزند. ظاهرا منظور ایشان تعدادی از رانتخواران هستند که قبل از سال 84 پرورش یافته اند.
فراهم شدن فرصت سفر حج برای نزدیکان رئیس جمهور مثال بسیار بسیار کوچکی از شکل گیری طبقه رانتخوار جدید است. آیا فرصتی که برای آقای محصولی فراهم شد تا در عرض 10 سال ثروت هنگفتی بدست آورد، برای همه مردم فراهم است؟ آیا فرصتی که برای آقای بذرپاش فراهم شد تا در سن کمتر از 30 سالگی به ریاست کارخانه سایپا برسد برای همه جوانان زیر 30 سال کشور فراهم است؟
تقسیم کردن افراد مملکت به خودی و غیر خودی به معنای فراهم شدن فرصتهای خاص برای عده ای خاص است. متاسفانه در این بین، عده ای ظاهرالصلاح و ریاکار هم فرصت را غنیمت شمرده و ظاهر خود را شبیه خودی ها کرده و شعارهای شبیه خودی ها را سر میدهند تا از این فرصتهای استثنایی استفاده کنند. مثالی از حکومت حضرت علی (ع) میزنم. از آنجا که حضرت علی همراه با حق بوده است، قاعدتا هرکس یار نزدیکتری به حضرت علی بوده است نیز به حقیقت و اسلام نزدیکتر بوده است. آیا حضرت علی در زمان حکومتش فرصتهای خاصی برای یاران نزدیک خود (باصطلاح خودی ها) فراهم کرد؟ (95434)
 
جریان
۱۳۸۷-۰۹-۲۰ ۲۱:۱۷:۴۲
حتما ÷شت قباله ان وصلت میمون سفر اجباری حج برا والدین عروس مفروض شده بوده ... توفیق اجباری مقبول (95440)
 
امیرحسین
۱۳۸۷-۰۹-۲۰ ۲۱:۱۸:۰۳
سفر یا حضر؟مساله این است؟آب از آب تکان نمی خورد.چه در سفر چه در حضر و اصولاَ این مقام ها و پست های دولتی و دنیوی کاغذ پاره ای بیش نیستند و مقامداران بابت این ها کاغذ پاره هایی بیش نمی گیرند و سفر هم جز مقادیری کاغذ پاره که خرج شود هزینه ای در بر ندارد.پس سفر کنید و خیالتان آسوده که ملت بیدار است و تا برگردید اوضاع مرتب.{امروز جهت امضای کاغذ پاره لیسانسم به دلیل تشرف مسئول مربوطه و کسالت جانشین بزرگوار ایشان به روز شنبه حواله گردیده شدم!} (95441)
 
mehran
۱۳۸۷-۰۹-۲۰ ۲۱:۲۰:۱۸
قابل توجه خبرنگاران با شرف جهت پیگیری از مدعیان عدالت ! (95442)
 
حامی
۱۳۸۷-۰۹-۲۰ ۲۱:۲۵:۵۷
حناها بی رنگ ، دلها سنگی ،زبانها یاوه گو ،لبخندها تلخ ومغزها تعطیل شده است
میان حق وباطل دیگر دیدنی نیست ، پدرپیرم درآرزوی حج مرد او پدر شهید بود، باز پدران ومادران منتظر خواهند مرد ،ای کاش ندایی آسمانی از خانه امن الهی بیرون می آمد وخطاب به به این به اصطلاح زاعران می گفت : دور شوید ای بندگان شیطان که ازحق الناس کنده اید وبه حج آمده اید.آیااینها صحرای عرفات را به سخره نگرفته اند ومیقات ومنا را بازیچه امیال نفسانی خود قرار نداده اند؟ نه آنها خود را مسخره ورسوا کرده اند وبزودی در محکمه حق همه ما حاضر وشاهد اجرای عدل الهی خواهیم بود!
حال یک سوال از شما که با اشتیاق فراوان به انتشار وافشای این خبرها همت گمارده اید می پرسم : آیا خود شما ونفس حق جوی شما اگر در مقام رئیس جمهور قرار بگیرید ازاین گونه رانت خواریها نخواهید کرد؟ رنگ گلهای قالی خانه هایمان زرد شده ! (95443)
 
سید مهدی
۱۳۸۷-۰۹-۲۰ ۲۱:۴۷:۳۹
شاید اینها از طرف کهنسالان در انتظار که هنوز نتوانسته اندبه حج مشرف شوند ودیگر امیدی به زنده ماندنشان نیست نایب شده اند. (95446)
 
حسین
۱۳۸۷-۰۹-۲۰ ۲۱:۵۹:۳۰
حاج آقا تقبل الله (95449)
 
م.ع
۱۳۸۷-۰۹-۲۰ ۲۲:۲۵:۰۰
بخدا آدم از این همه دروغ و دو رویی حالت تهوع پیدا می کند. بیچاره این مردم که آقای رحیم مشایی نگهبان میراث فرهنگی آنهاست و آقای احمدی نژاد هم حامی سرسخت او. (95455)
 
احد
۱۳۸۷-۰۹-۲۰ ۲۲:۴۴:۱۳
ردیف 9 حمید بقایی قائم مقام مشایی در میراث فرهنگی است.چطور در اطلاعیه روابط عمومی!میراث نامی از همه کاره انجا یعنی \"حمید خان\"برده نشده
بایستی گفت\"حجکم مجهول وسعیکم مشکوک؟
خجالت دارد .به هر حال این امور هزنیه دارد (95459)
 
علی
۱۳۸۷-۰۹-۲۰ ۲۳:۰۲:۴۲
حتما تقصیر دولت قبل اقای خاتمی است (95461)
 
مرنجان مرا
۱۳۸۷-۰۹-۲۰ ۲۳:۱۰:۳۵
مرنجان دلم را که این مرغ وحشی
ز بامی که برخواست مشکل نشیند
آیا این مردم میتوانند دوباره به وعده های عدالت طلبی کسی اعتماد کنند؟ (95463)
 
نامه بر
۱۳۸۷-۰۹-۲۰ ۲۳:۳۲:۰۲
فقط می تونم برای رییس جمهور محترم متاسف باشم که تو این سه سال و اندی ، فقط شعار دادند، اما وقتی پای عمل رسیده، به هیچ کدوم عمل نکردند، نمردیم و معنی عدالت رو از زبان رییس جمهور عدالت محور هم فهمیدیم.
واقعا از سایت الف و دست اندرکاران این سایت کمال تشکر را دارم که با شفافیت اطلاع رسانی می کنند... (95465)
 
حجت
۱۳۸۷-۰۹-۲۰ ۲۳:۳۴:۱۳
بابا آقای مشایی رفته اونجا در مراسم اعلام برائت از دولت اسرائیل شرکت کنه. چرا اینقدر بهش گیر می دین؟
راستی تورو خدا اگه اونجا حالی بهشون دست داد بگید هم ما و هم این الفی ها رو دعا کنند که... (95467)
 
اشکذری
۱۳۸۷-۰۹-۲۰ ۲۳:۳۹:۳۵
کجای کارو گرفتید.از این پایین تراش هر ساله میروندحج .وهر ساله بر مکنت وجاه وکسب کارشان هم افزوده میشه .این اقایون که سهل است. مقصود توییی کعبه وبتخانه بهانه است. (95468)
 
مولايي
۱۳۸۷-۰۹-۲۰ ۲۳:۵۵:۴۴
آيا شما از همه افراد و ارگانها اينطور انتقاد ميكنيد؟! (95471)
 
سلطانی
۱۳۸۷-۰۹-۲۱ ۰۰:۱۸:۴۶
روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی در اطلاعیه ای حضور آقای مشائی در حج امسال را بدلیل دعوت مقامات سعودی ذکر کرده و با توجه به ملاقاتهای ایشان با پادشاه ،وزیر امور خارجه و چند تن دیگر از مقامات سعودی برای کشور سودمند خوانده است . این سئوالات را روابط عمومی سازمان مذکور پاسخ دهد.
1-معمولا زمانی که از مقامات رسمی توسط مقامات دیگر کشور ها دعوت بعمل میاید این موضوع بلافاصله از طریق وسائل ارتباط جمعی باطلاع عموم رسانده میشود ،چگونه است که تا کنون در این مورد اطلاع رسانی انجام نگردیده است
2- آقای مشائی با چه مجوزی با پادشاه ، وزیر امور خارجه و دیگر مقامات کشو سعودی ملاقات خواهد کرد
3- با توجه به گاف بزرگ سعودی ها در رابطه با اجلاس اخیر نیویورک آیا ملاقات یک مقام رسمی جمهوری اسلامی ایران با مقامات سعودی بمعنای تائید آن اجلاس نمی باشد؟
4-آقای مشائی با آنهمه مشکلاتی که بدلیل صحبت های نسنجیده اش برای جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرده است ،چگونه از سوی مقامات بالای مملکتی برای مذاکره با مقامات سعودی انتخاب شده است
5-آیا هیئت همراه ایشان نیز توسط سعودی ها دعوت شده اند یا خیر . اگر خیر بر اساس کدام قانون این افراد توانسته اند خارج از نوبت به حج مشرف گردند.
6- اگر قرار است مذاکره ای با مقامات سعودی انجام گردد بهتر نیست از افراد زبده و صاحب فکر استفاده شود تا از آقای مشائی که در حال حاضر بعنوان معضلی برای نظام نقش ایفا میکند
7- مدیر محترم روابط عمومی سازمان مذکور پیش از شروع سفر به نتایج مثبت آن برای مملکت اشاره نموده است که این پیش گوئی ایشان جای تعجب بسیار دارد
امیدوارم که جواب سئوالات بالا برای تنوین افکار عمومی داده شود (95474)
 
حمید
۱۳۸۷-۰۹-۲۱ ۰۰:۲۸:۰۲
من به عنوان یک جوان که دوران انقلاب را درک نکرده ام و متعلق به دهه دوم انقلاب هستم سوالات متعددی ذهنم را به خودش مشغول کرده که شاید ربطی به این خبر نداشته باشد ولی امیدوارم بتوانم پاسخ آنرا پیدا کنم و یا حداقل آنرا در سایت شما مطرح کنم و حداقل کسی باشد که به آنها پاسخ دهد:

1- مدیر مسوول محترم سایت الف: در خبر \"تنش در سخنرانی هاشمی در اجلاس اصل 44 \" همانطور که می توانستم حدس بزنم هیچ جایی برای اظهار نظر کاربران درباره این خبر وجود نداشت! چرا؟ نمی دانم چرا برای خبرهای مربوط به رییس جمهور می شود اظهار نظر کرد -که باید هم همینطور باشد- ولی برای خبرهای مربوط به رییس مجمع تشخیص مصلحت نمی شود؟
2- مگر نه اینکه تلویزیون ما در خبرهای مربوط به اعتراض دانشجویان خارجی به مسوولانشان در مراسم سخنرانی آنها، آنرا یک اقدام نامناسب تلقی کرده و برخورد با آن دانشجویان را امری ... پس چرا ... - بقیه اش را نمی نویسم چون می ترسم بخاطر آن مطلبم را منعکس نکنید و می دانم که منظور مرا کامل فهمیده اید-

3-در خبرها همه خواندند: تعدادی از طلاب حوزه علمیه قم، حین سخنرانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در حرم حضرت معصومه(س) خواستار اظهار پرسش های شفاهی خود از وی شده بودند که با ضرب و شتم عوامل امنیتی به بیرون از جلسه هدایت شدند و دادگاه ویژه روحانیت نیز برای این افراد احکامی مانند زندان، شلاق، اخراج از قم و منع اشتغال در مشاغل علمي و حوزوي محكوم كرد.
چرا در یک مملکت اسلامی یک فرد -آنهم یک روحانی - بخاطر سوال از یک مسوول مملکتی مورد ضرب و شتم، زندان و شلاق قرار می گیرد؟ آیا در حکومت حضرت علی (ع) که حضرت خویش را در معرض پرسش و سوال مردم قرار می دادند نیز وضع همینگونه بود؟ تا آنجاکه خودم از منابع مختلف مطالعه کردم حضرت نه تنها با پرسش گران بلکه با توهین کنندگان به ایشان و آبائ و اجدادشان به نیکی و رحمت و مهربانی رفتار می کردند ولی الان ... .آیا این یک حکم و برخورد اسلامی است؟ بنظر شما وقتی با این برخوردها مواجه می شوم چه برداشتی می توانم نسبت به مملکتم و تناقض رفتار برخی از مسوولین با گفتارشان داشته باشم؟
4- و دهها سوال دیگر که هر روز آنهارا از زبان پدر و پدربزرگم و در کوچه و خیابان و از مردم می شنوم ولی هیچگاه نه پاسخی برای آن یافته ام و نه جایی برای مطرح کردن آن و نه جراتی برای بیان آن.

وقتی این سوالات را از طیف های مذهبی دور و برم می پرسم سریع بعنوان یک جوان بی دین که عقاید دینی اش در خطر است با من برخورد می کنند و وقتی که اینها را از اطرافینم با تفکرات آنطرفی می پرسم برخوردها و انتقادهایی غیرمنصفانه ای از آنها در مورد آقای هاشمی می شنوم که آنها را نه قبول دارم و نه می توانم باور کنم.
از طولانی شدن مطالبم عذرخواهی می کنم.ولی باور کنید که نه دنبال تخریبم و نه چیز دیگر. فقط دنبال جوابی برای آرام کردن ذهن و عقل پردغدغه خود. (95476)
 
۱۳۸۷-۰۹-۲۱ ۱۷:۱۴:۲۳
آقاي عزيز در جلسه قم روحاني نما بود نه روحاني چرا كه هيچگاه يك فرد كه از فرهنگ بالايي برخوردار است اينطور در مجلسي ظاهر نمي شود حقير خودم يك روحاني هستم ولي هرگز حاضر نيستم مجلس هيچ كس را بهم بزنم اينان دنبال مطامع سياسي خود هستند اگر نمي دانيد تشريف بياوريد قم بلوار جمهوري اسلامي وضعيت اين فرد و دوستانش را متوجه خواهي شد. ما در انقلاب شاهد قضيه تهمت به بهشتي و ... بوديم نمي پسنديم ديگر اين قضايا در مورد آقاي هاشمي تكرار شود مگر مملكت ما چند نفر امثال هاشمي دارد خوب است در قضايا درايت باشد مهم در هر مسئله درايت است نه روايت. (95585)
 
امیر
۱۳۸۷-۰۹-۲۱ ۰۰:۵۲:۴۶

اقای رئیس جمهور جواب بده اسلام . عدالت . مردم یعنی فقط اقوام واطرافیان شما که راس دولت هستی . (95478)
 
۱۳۸۷-۰۹-۲۱ ۰۸:۰۲:۱۱
جشم ما روشن_ واعظان کین جلوه در محراب و منبر میکنند - - چون به خلوت می روند ان کار دیگر میکنند (95498)
 
زیرک
۱۳۸۷-۰۹-۲۱ ۰۱:۳۵:۰۱
یاد فیلم تبلیغاتی ساخته شده برای انتخابات ریاست جمهوری احمدی نژاد افتادم که برای --- ساخته شده بود. (95437)
 
بردیا
۱۳۸۷-۰۹-۲۱ ۰۱:۳۵:۱۳
آقای حسین شریعتمداری میشه بگین چرا الان --- گرفته اید ؟ (95439)
 
امیر
۱۳۸۷-۰۹-۲۱ ۰۱:۴۵:۰۳
--- به امید روزی که در برابر مردم مستضعف ومحروم ایران محاکمه شوی (95458)
 
زنبور عسل
۱۳۸۷-۰۹-۲۱ ۰۱:۴۶:۳۶
فتبارك الله احسن الخالقين
حجكم مقبول حاج آقا انشاءالله !
راستي كسي كه دوبار ميره مكه دوبار جاجي ميشه ؟مثلا بايد بهش بگند:حاج حاج فلاني؟!
--- (95469)
 
vahid
۱۳۸۷-۰۹-۲۱ ۰۱:۴۷:۱۱
man nemidonam chera har kasi be maghami ya posti resid hame chi ro faramosh mikone be khoda hame az ye --- (95477)
 
شاهدتنها
۱۳۸۷-۰۹-۲۱ ۰۳:۵۹:۱۱
اظهارنظر شما ذیل عنوان (تنش در سخنرانی هاشمی ...درباره اصل 44)درخصوص برخورد با فرد طلبه که از وی سوال کرده بوددرست نیست وجانبدارانه به قضاوت پرداختیدچراکه اولا سوال بهانه بود برای بر هم زدن سخنرانی وی ثانیا وقتی محکمه قضایی چنین حکمی صادر نموده باید پذیرفت که پشت پرده خبرهایی بوده که البته شما قطعا از آن باخبرید پس صحیح نیست خودتونو به ندانستن بزنیدثالثا اگه ریگی به کفش سوال کنندگان نیست خب کتبی سوال کنند اداره این جلسه هم که با خود دانشجوها بوده وجای نگرانی نسبت به خوانده نشدن سوالها هم وجود نداشته است. (95490)
 
کربلائی محمد
۱۳۸۷-۰۹-۲۱ ۰۶:۱۱:۲۰
متاسفانه بعضی از مدیران مملکت ما بر این باور هستند که
بغیر از ما هیجکس نمیفهمه (95494)
 
۱۳۸۷-۰۹-۲۱ ۰۷:۴۵:۵۹
عدالت آقاي رييس جمهور را هم ديديم . واقعا كه مرگ فقط براي همسايه خوب است . (95496)
 
مسعود
۱۳۸۷-۰۹-۲۱ ۰۸:۴۸:۴۲
اگر من جاي او بودم همان یک لحظه اول که اول ظلم را می دیدم جهان را با همه زیبایی و زشتی بروی یکدگر ویرانه می کردم .

عجب صبري خدا دارد ، اگر من جای او بودم
که می دیدم یکی عریان و لرزان دیگری پوشیده از صد جامه رنگین
زمین و آسمان را
واژگون مستانه می کردم

عجب صبري خدا دارد ، اگر من جای او بودم
که می دیدم مشوش عارف و عامی ز برق فتنه این علم عالم سوز مردم کش
بجز اندیشه عشق و وفا معدوم هر فکری
در این دنیای پر افسانه می کردم

عجب صبری خدا دارد!
چرا من جای او باشم
همین بهتر که او خود جای خود بنشسته و تاب تماشای تمام زشتکاریهای این مخلوق را دارد
وگرنه من جای او چو بودم
یکنفس کی عادلانه سازشی
با جاهل و فرزانه می کردم

عجب صبری خدا دارد! عجب صبری خدا دارد (95503)
 
رضا
۱۳۸۷-۰۹-۲۱ ۰۹:۰۷:۳۱
کاشبه جای حج رفتن کمی از پولهایشان رو به من میدادند تا یک جون 27 ساله بیکار و علاف و هزار کوفت زهرمار دیگه نباشم (95507)
 
۱۳۸۷-۰۹-۲۱ ۰۹:۰۷:۵۰
سلام _خداوند به داد این ملت مظلو م برسد (95508)
 
علي
۱۳۸۷-۰۹-۲۱ ۰۹:۲۵:۲۰
آقاي رييس جمهور در تبليغات انتخاباتي خود را شبيه شهيد رجايي عنوان نمود حال بايد اين سوال را پرسيد ايا رفتار و كردار ايشان تا چه اندازه به ريس جمهور فقيد شباهت دارد مطمنافرستادن آقازاده هايشان به حج شبيه اعمال رييس جمهورشهيدمان نيست (95510)
 
۱۳۸۷-۰۹-۲۱ ۰۹:۵۱:۲۵
آقای به اصطلاح الف < خوب پیراهن عثمانی را یافته ای - هیچ وقت یکطرفه قضاوت نکن حتی اگه ...... (95515)
 
رضا
۱۳۸۷-۰۹-۲۱ ۱۰:۵۴:۱۸
روز اول که ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد شروع شد ایشان میثاق نامه امضا نمودن که در امور دولتی از فامیل و بستگان دعوت به کار نشود ولی همه دوست آشنا هم امدن .
در رابطه با حج برادر بزرگوار اگر این زیارت حج توسط آقای هاشمی یا خاتمی و بستگان ایشان استفاده میشد که الان در سر تیتر روزنامه کیهان بود خوب مدیران عدالت طلب به دنبال حق خودشان و اقوام هستند آقای کردان که برای توبه به مکه رفته و پس از بازگشت هم پست خوبی را در ریاست جمهوری به عهده خواهد گرفت آقای رئیس جمهور و این همه بحث و گفتگوی نمایندگان مجلس در رابطه با آقای کردان هم بی فایده است ایشان همچنان برای شما فردی مثبت و دارای خلاقیت بسیار بالا در امور ....... . هستند (95526)
 
۱۳۸۷-۰۹-۲۱ ۱۰:۵۹:۱۲
خدا مرا ببخشد که به آقای احمدی نژاد رای دادم. (95527)
 
fmi
۱۳۸۷-۰۹-۲۱ ۱۱:۰۵:۰۴
نمردیم معنای عدالت را هم فهمیدیم (95528)
 
ناصر
۱۳۸۷-۰۹-۲۱ ۱۱:۱۱:۲۲
آقاي ريس جمهور لطفا پاسخ بدهيد ؟ پدر و مادر من هم آرزوي رفتن به حج را دارند اما به خاطر خيلي دلايل همچون عدم روعايت نوبت نتوانسنه اند مشرف شوند (95529)
 
ميثم
۱۳۸۷-۰۹-۲۱ ۱۲:۰۵:۴۹
فقر و فساد و تبعيض - احمدي نژاد بپاخيز (95536)
 
mohadi
۱۳۸۷-۰۹-۲۱ ۱۲:۱۹:۱۸
1-مگر توي شهرداري كه بودن غير اين عمل كردن 2-مگر با درامد هي كشور بهتر عمل كردند 3-ما تا بكسي تو اين مملكت راي داديم يعني هر كاري خواست ميتونه بكنه .در ضمن اسم اقاي كردان عوض علي است كه لابد باپارتي بازي گذرنامه را گرفته. (95540)
 
سعید
۱۳۸۷-۰۹-۲۱ ۱۲:۲۱:۰۱
مادرمن برای حج عمره ثبت نام کرد با76 سال سن که اسمش درنیومد ومعلوم نیست عمرش وصال بدهد که به خانه خدا برود ولی اقازاده های احمدی نژادومشایی بااستفاده ازرانت به این سفربروند من راضی نیستموازخدا می خواهم جواب انهارا هم دراین دنیاوهم دران دنیا بدهد (95541)
 
محمدرضا منتظرالقائم
۱۳۸۷-۰۹-۲۱ ۱۲:۲۴:۳۰
خانواده همين رحيم مشايي و زنش بود ؟!
(95542)
 
۱۳۸۷-۰۹-۲۱ ۱۲:۳۲:۲۴
ردیف 6 اسم اقای علی کردان به چشم می خورد. این سفر هم به پاس قدردانی از جعل مدرک دکترا و ادعای دروغین داشتن مدرک لیسانس و فوق لیسانس. (95543)
 
۱۳۸۷-۰۹-۲۱ ۱۲:۳۸:۰۲
آقا من دلم داغ است و لک زده برای تشرف به حج وقتی این خبرهای رنگ و وارنگ را می بینم داغ دلم بیشتر می شود. کاش فقط موضوع به حضور همین چند نفر ختم می شد.من اعتقاد دارم که این سفر که یکی از فروع دین ما است، فرصتی است برای توبه، آمرزش گناهان و قرب الهی و و ظیفه دولت اسلامی بوجود آوردن شرایط یکسان برای تمامی شیفتگان است. اگر سهمیه محدودیت نداشت حرفی نبود ولی با وضع موجود که هر ساله تعداد زیادی از هموطنان ما علیرغم ثبت نام در سالهای گذشته امکان تشرف نمی یابند یا به خاطر کهولت یا فوت حجشان فوت می شود، شرایط متفاوت است. اگر ما این حدیث شریف را قبول داریم که اگر کسی مستطیع باشد و بدون رفتن به حج از دنیا برود به دین یهود و نصاری مرده است، پس وای به حال ما و اگر بگوییم فرد با ثبت نام کردن تکلیف خود را انجام داده است پس وای به حال مسوولینی که با عدم برنامه ریزی دقیق و اجرای قانونی منظم راه خدا را برای عده ای بسته اند. این موضوع به چند نقری که نامشان ذکر شده محدود نمی شود. هر ساله عده زیادی از طرق مختلف به حج می روند. در سایت حج و زیارت در قسمت سوال و جواب نوشته شده که مسوولیت کاروان 340 به مدیریت وزارت امور خارجه بر عهده این سازمان نیست. صدا و سیما هم که هر ساله افراد زیادی را در پوشش خبرنگار و گزارشگر و تصویر بردار و غیره اعزام می کند. عده ای هم که چهره های شناخته شده مراسم برائت از مشرکین هستند و برای شعار دادن و غیره می روند. اینکه هر دستگاهی برای خودش کاروان و سهمیه ای راه بیاندازد که نشد. خدا نگذرد از کسانی که حق مردم را در این راه هم ضایع می کنند و خاله خاله بازی برای رفتن به خانه خدا راه انداخته اند.
از مسوولین سایت الف برای درج این اخبار و پیگیری آن و حساس نمودن افکار عمومی نسبت به نقض قانون و عدالت در کشور کمال تشکر را دارم و امیدوارم حتی برای یک روز هم که شده در فضای تهی از رانت و نقض قانون نفس بکشم. (95544)
 
علی سلیمانی
۱۳۸۷-۰۹-۲۱ ۱۲:۴۶:۵۴
آقای مشایی سنگ تمام گذاشته اند . ایشان حتی برادر زاده خود را که نام خانوادگیش فرق دارد بنام آقای آرش کوشا که رئیس کمیته طبیعت گردی سازمان و مشاور مشایی می باشد را برای سومین بار به حج فرستاده اند . (95545)
 
۱۳۸۷-۰۹-۲۱ ۱۳:۱۵:۳۱
بسمه تعالی


سایت محترم الف

سلام علیکم

احتراماملت اگاه ایران به بخشنامه صادره معاون اول ریس جمهور را ملاحظه فرمایند

در خصوص حج شماره317/30/س مورخ 1/5/1387 (95547)
 
رضا
۱۳۸۷-۰۹-۲۱ ۱۴:۴۵:۳۱

خیلی عذاب آوره ! منی که پول ندارم یه زندگی ساده راه بندازم باید بشینم با

حسرت مسافرتهای رنگارنگ آقازاده ها رو ببینم

ای خدا ! خودت به دادم برس (95565)
 
۱۳۸۷-۰۹-۲۱ ۱۵:۱۷:۵۷
اول اینکه قانونی که رئیس جمهور تصویب کردند مربوط به وزرا و معاونان اونها بود چراکه هر کدام از اونها مجموعه ای تحت سرپرستی خود دارند که نباید برای مدت طولانی بدون مدیریت رها شود و در میان اسامی بالا هیچکدام وزیر نیستند .. تنها مشایی معاون رئیس جمهور است که اصلا دولت سعودی طبق اعلام سازمان میراث فرهنگی از وی دعوت کرده که به این کشور سفر کند و در اخبار هم دیدار وی با امیر عربستان و غیرهم پخش شد .. بقیه افراد هم مثل اقای جوانفکر عملا کار زیادی در دولت ندارند و مدیریت هیچ جایی رو هم بر عهده ندارن که کارمندان آ« ول معطل شوند و کارها بخوابد ..

دوم اینکه برادر من اقازاده احمدی نژاد رو با هاشمی قابل مقایسه می دونی ؟! آقازاده های جناب هاشمی یکی رئیس مترو است احتمالا تا مادامی که زنده است و دومی هم در زما دولت هاشمی و تا پیش از این دولت مدیرعامل یکی از شرکتهای بزرگ نفتی بود .. اما آقازاده احمدی نژاد چه کاره مملکت است .. دست از تخریب احمدی نژاد و انتقامجویی بردارید

مورد سوم اینکه این پروازی که شما نام بردید حق هیچ کس را ضایع نکرده ... این پرواز همیشگی وزارتخارجه به عربستان در ایام حج هست که با موافقت دولت عربستان تا هر میزان که اونها ویزا صادر کنند بنا بر نظر وزارتخارجه و دولت افرادی می تونن با این پرواز برن .. و هیچ ربطی به سهمیه سازمان حج پیدا نمی کنه .. خوب است اسامی کسانی که در دولتهای قبلی با این پرواز رفتن رو هم منتشر کنین .. (95568)
 
ناشناس
۱۳۸۷-۰۹-۲۱ ۲۳:۰۲:۲۴
آي فسقلي نكنه شما هم ؟ (95627)
 
تنها
۱۳۸۷-۰۹-۲۱ ۱۷:۴۱:۳۲
مرگ خوب است براي همسايه......... (95590)
 
رضا
۱۳۸۷-۰۹-۲۱ ۱۷:۴۹:۴۸
من که خیلی متاسف شدم
از این رویه و مرامی که این سایت در دست گرفته است
گناه این همه نظرات که بی اطلاع داده شد را چه کسی پاک خواهد کرد ؟!
این برنامه واقعه ای از تاریخ را به اذهان متبلور میکند که یقیناً خود ایشان هم جزو این افراد قرار می گیرد و آن گروهی که قران بدست گرفتند بر علیه امام مظلومان علی (ع) ادعا کردند و علی را بی دین خواندند
بینکم بین الله کمی سیستمی و کلی و منطقی نگاه کنید چه فرقی می بینید بین این مقاله و آن قران بدستان مشرک؟ کلام حق در زبان باطل زبانی که قادر نیست این ادعا را بکند که درگیری 30ساله روستای ما که چندین کشته داشت با دست همین رییس جمهور برطرف شد ! روستای ما با دست همین رییس جمهور در عرض 4سال هم دارای آب و هم تلفن و هم گاز شد! پلهای ضد ترافیک شهر ما که می توانست نشود و در کارهای ظاهر پسندان بکار گرفته شود که درچشم هم بسیار محبوب می نمود ...........!
ما چیزس نمی گوئیم وارزو می کنیم رییس جمهور این دوره کاندید نشود تا انشالله این اقایون شاهدی فردی باشند در راس امورات ریاست جمهوری که لایق اینها باشد نه مال اعصار و تاریخ اینده! (95499)
 
سعید
۱۳۸۷-۰۹-۲۱ ۱۸:۳۳:۴۱
با توجه باینکه احمدی نژاد توانست با نام و روش و خطوط اصولگرایی رأی قاطبه مردم را به خود جلب نماید و جهت استقراراصولگرایی تمام اقدامات را گفت انجام خواهد داد حال که اینگونه کرد و اینگونه شد به که باید شکایت کرد؟
شاید آنان که این آدم را معجزه هزاره سوم نامیدند همین ها را میدانستند و گفتند که همین اوست که در این قرن اصول و اصولگرایی را ... خواهد کرد.
چه کسی میتوانست به این راحتی اینقدر مردم را از اصولگرایی که حاصل خونها و شهادتها و رأس آن خمینی کبیر بود ؛ ناامید و مأیوس و دلزده کند؟ (95596)
 
امین
۱۳۸۷-۰۹-۲۱ ۱۸:۳۷:۱۷
با شعار عدالت آمدند و عدالت را ذبح می کنند. شعاری که گوش همه را کر کرد. این هم از آقای رئیس جمهور که جلوی بستگان خود را نتونست بگیره کار به دیگران برسه.
موفق باشید و باشند (95597)
 
مجيد
۱۳۸۷-۰۹-۲۱ ۱۹:۳۶:۱۸
اگر كتاب خاطرات سال 64 آقاي هاشمي را بخوانيد مي بينيد كه در آن شرايط سخت جنگي خانواده ايشان فقط در سال 64 دو بار به عمره مي روند تازه آقاي هاشمي در اكثر سفرهاي خارجي آن سال مثل چين و ژاپن و ليبي آقا زاده هاشون را هم همراه مي كنند ( آقا مهدي و ياسر) حالا خدا به داد احمدي نژاد برسه اگه توي يك سفر استاني پسرهاش ببره اونوقت بيايند و ببينيد الف چه كار كه نمي كنه (95607)
 
۱۳۸۷-۰۹-۲۱ ۱۹:۴۵:۴۲
می گویند یک روحانی نما پای منبر می گفت اگر نجاست روی قالی دیدید, آن قسمت از قالی را که نجس شده با قیچی از قالی جدا سازید.
از قضا پای منبر خانم این حاجی آقا نما نیز بود.
حاجی آقا نما شب که به خانه رفت دید که قالی خانه سوراخ , سوراخ شده , فریاد براورد که ای زن ترا چه شده, زن گفت خودت گفتی.
حاجی آقا نما گفت باباجان من اون حرف ها را برای مردم زدم , نه برای خودمان!

حالا قصه برادر بسیجی مان آقای رئیس جمهور محبوب مردم و دلهاست!
اون فرمایشات و بقیه فرمایشات برای مردم است نه ایشان و کابیه محترمشان.

ای برادرجان
خیلی چیز های دیگر را هم مردم , کارمندان, معلمان و .... از بزرگواران دولت نهم می دانند که شما می دانید و برایتان گفته اند ولی اجازه نشر
آن را نمی دهید ولی در میان مردم دهان به دهان می چرخد. برای همین است که جوک های مردمی به صنعتی تبدیل گشته که خیلی زود در میان آنان رایج شده و در جریان قرار می گیرنند
یه چیزی مثل اول انقلاب
میگویند فردی به آقا امام زمان فرمود که چه جمعیت کثیری به خزیارت خانه خدا آمده اند.ایشان با نشان دادن چهار انگشت عمد بر هم فرمودنن ببین تنها عده ای از این زوار حجشان صد در صد مورد قبول خداوند است. (95608)
 
ستايشي
۱۳۸۷-۰۹-۲۱ ۲۰:۱۹:۰۶
پرداختن به اخبار از اين نوع عين بي عدالتي است چرا روز ها و شبهايي كه بچه هاي آقاي احمدي نژاد در حسرت ديدارش هستند را يادآور نمي شويد . حالا بنده خدا براي جبران اين بي توجهي ها به بچه هايش آنها را فرستاده حج . توقع داشتيد مثل بعضيها براي خريد بروند پاريس . انصاف هم خوب چيزي است والله (95609)
 
رضا
۱۳۸۷-۰۹-۲۱ ۲۰:۳۳:۴۴
همه این جمله را خیلی خوب فهمیدهاند که :

نان را باید به نرخ روز خورد.


ضمنا در این زمانه :

گر نخواهی شوی رسوا همرنگ جماعت شو.


تازه این یک سفر عزیز ولی کم خرج است یعنی از همین جا باید فهمید که در داخل این جماعت متدین چه خبر است ! (95612)
 
edalt khah
۱۳۸۷-۰۹-۲۱ ۲۱:۵۱:۰۸
har chi bashe famil age ghooshte ham ra bekhore ostokhun ham ra nemikhore (95618)
 
یک آدم بی حسرت
۱۳۸۷-۰۹-۲۱ ۲۲:۴۳:۱۳
من حسرت این جور سفرها را هم ندارم. چه فایده با پول مردم آدم حاجی شود! اما یادتان باشد که شما آقایان خیلی ادعاها داشتید اما از یک سفر اینجوری هم حاضر نیستید دست بردارید و فکر هم نمی‌کنید که روز جزایی در کار است و باید جوابگو باشید! (95621)
 
۱۳۸۷-۰۹-۲۱ ۲۲:۵۷:۱۴
من رييس جمهور را نماينده بر حق جريان اصول گرايان مي دانم آقايان الف!
آيا اينطور نيست؟!
البته ميدونم كه ممكنه مطلبم را منتشر نكنيد اما بيني و بين الله بشينيد حساب كنيد كه چه كسي يا چه كساني واقعا اين اتفاقات رو داره(دارن) رقم مي زنند و چرا ؟!
آيا اين اتفاقات عمدي نيست؟ (95625)
 
محسن باقرزاده
۱۳۸۷-۰۹-۲۲ ۰۰:۵۰:۰۳
اگر از شروع دولت نهم،دولتمردان عمق معرفت سیاسی داشتند بی دلیل به زمین وزمان اتهام مفاسد- انحصار گرایی-باندبازی نمی زدند تا امروز این همه سنگ رو یخ نشوند.
البته منظورم این نیست که با مفاسد اقتصادی وسیاسی مبارزه ومقابله نشود،بلکه درک وکشف مفاسد به استناد دقیق در هر کاری امری ضروری و لازم است وامروز می بینیم که دولت عدالت مدار کارهایی را که در دولت های قبلی نادر بوده در این دولت فراوان است وحتی زحمت عذر خواهی وجبران خطا را هم نمیکشد. (95634)
 
دلاور
۱۳۸۷-۰۹-۲۲ ۰۱:۴۹:۴۱
بين حرف (شعار) تا عمل هميشه فاصله بوده اينكه جاي تعجب ندارد دلاور. (95638)
 
بهناز
۱۳۸۷-۰۹-۲۲ ۰۷:۴۹:۴۹
با عرض سلام
يك سئوال داشتم:
آقاي علي كردان در حال حاضر چه نسبتي با آقاي رئيس جمهور و نهاد رياست جمهوري دارد؟ (95648)
 
علی
۱۳۸۷-۰۹-۲۲ ۰۸:۰۷:۲۴
میلیارد ها دلار ثروت یتیمان و بیوه زنان حیف و میل شده و ما برای یک حج سینه می زنیم .وای بر ما که چه ساده لوح و چه بی دادرسیم. (95650)
 
م. ب.
۱۳۸۷-۰۹-۲۲ ۱۰:۰۹:۱۹
تا رديف نهم هواپيماهاي سعودي فرست كلاس هستند با صندلي چرمي و مهمانداران بسيار عالي. اينهم از ساده زندگي كردن آقايان. (95656)
 
۱۳۸۷-۰۹-۲۲ ۱۲:۲۴:۱۹
این دوران هم می گذرد. آیا حکومت مداران به آینده فکر می کنند؟ تاریخ برملا گر اسرار و نقاد بی نظیری است. می توانم به خوبی تصور کنم.... (95615)
 
سعید
۱۳۸۷-۰۹-۲۲ ۱۳:۵۶:۵۱
دیدار به قیامت...؟! (95673)
 
رضا
۱۳۸۷-۰۹-۲۳ ۱۲:۴۳:۰۳
از دولت نهم انتظاری نیست ! (95731)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.