نظر منتشر شده
۶۷
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 36658
فعاليت حاميان نامزدي ميرحسين موسوي جدي شد
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۸۷ ساعت ۱۷:۲۲
حامیان نامزدی میرحسین موسوی در انتخابات 1388، فعالیت رسانه‌ای خود در فضای آنلاین را آغاز کردند.



به گزارش الف، سایت "کلمه" دات آی آر، پایگاه اطلاع رسانی نزدیک به جمعیت توحید و تعاون، با هدف نامزدی میرحسین موسوی، فعالیت خود را آغاز کرد.



بنابراین گزارش، فعالیت رسمی سایت حامیان میرحسین موسوی با گسترش فعالیت گروه‌های‌ آنلاین همسو با مواضع این تشکل در سایت‌های شبکه‌سازی اجتماعی همانند کلوب دات کام همراه شده است.



سیدعلیرضا بهشتی، قربان بهزادیان‌نژاد، غلامرضا ظریفیان، جمشید انصاری، حمزه غالبی، مجتبی امیری، عباس منوچهری، محمدرضا تاجیك و محمد باقریان،  اعضای شورای مركزی 9 نفره جمعیت توحید و تعاون هستند.



ششمین مجمع عادی سالانه این جمعیت مهرماه سال جاری با حضور اكثریت اعضا برگزار شد.



بنابراعلام مسوولین جمعیت مذکور، اعضای این تشکل بیش از پنج سال است كه مطالعات و تحقیقات فشرده نظری خود را در حوزه مسائل اجتماعی، اقتصادی و سیاسی آغاز كرده‌اند و قرار است جمع‌بندی این مطالعات در آینده نزدیك در قالب كتابی منتشر شود.



گروهی که به شورای مرکزی این تشکل راه یافته‌اند، افرادی هستند که در انتخابات نهم ریاست‌جمهوری و تا آخرین ساعات مانده به مهلت ثبت‌نام، در پی راضی کردن مهندس موسوی به نامزدی بودند.

 



در ششمین مجمع عادی سالانه این تشکل، دكتر سیدعلیرضا بهشتی، فرزند شهید دکتر بهشتی، در سخنان خود به عنوان دبیر جمعیت ضمن اشاره به تلاش‌های چندساله كارگروه تبیین و تدوین مواضع این جمعیت گفت: بخش عمده بسته نظری مواضع جمعیت آماده شده است و ما در این مدت به طرح نظریه‌ای پایه رسیده‌ایم كه عنوان «عقلانیت جمعی توحیدی» را برای آن برگزیده‌ایم.



وی ضمن توضیح این مطلب كه هدف بلندمدت جمعیت توحید و تعاون تحقق یك «الگوی زیست مسلمانی» است، اظهار داشت: ما فكر می‌كنیم چنانچه تغییرات موردنظر در بطن اجتماع صورت نگیرد و فعالیت‌ها تنها معطوف و منوط به كسب قدرت سیاسی باشد، تغییرات بسیار ناپایدار خواهد بود.



وی افزود؛ جمعیت توحید و تعاون به جای آن كه به رسم موجود، حول یك یا چند شخصیت یا روابط شخصی شكل گرفته باشد، براساس میزان همدلی و همزبانی با مواضع تبیین شده گسترش خواهد یافت و از همین‌رو از شیوه‌های كلاسیك فعالیت و سازماندهی فاصله گرفته و با رویكرد شبكه‌سازی اجتماعی بر پایه اجماع بر چارچوب مواضع اعلام شده، برنامه‌های فصل جدید فعالیت‌های‌مان را در پی خواهیم گرفت.



دبیركل این جمعیت در پایان سخنان خود، ضمن برشمردن برنامه‌های خود برای سال آینده، برخی از موارد این برنامه را به این شرح برشمرد: برگزاری جلسات گفت‌وگو با شركت صاحب‌نظران و نخبگان جهت بررسی متن مواضع و بسته‌های نظری، راه‌اندازی شبكه اطلاع‌رسانی، توسعه شبكه سازماندهی ملی، توسعه اعضای جمعیت با تاكید خاص بر حضور بانوان و جوانان، و تشكیل كارگروه اصلاح اساسنامه.



در یادداشت اولیه پایگاه اطلاع‌رسانی "کلمه" با عنوان "در جستجوی کلمه"‌ آمده است:



"هیچ نبود در ابتدا.  فقط کلمه بود و کلمه خدا بود. همه ی معلومات و مجهولات عالم را می توانستی در نقطه ی بسم الله جستجو کنی. یکی بود و یک حرف بس بود. تنها کلمه، توحید محض بود. "کلمه الله" بود. می بینی؟ لفظ  "قالو بلی" را  شنید و "کلمه" را گفت. همان شد که زخم زد بر دل . بی راه نیست که معنای "کلمه" در لغت، زخم و جراحت است. نانت نبود که از گندم ممنوعه چیدی پدر؟ دیگر مجازات از این بالاتر که "کلمه" از یادمان رفت؟ زخم،  آن قدر عمیق بود بود که "علی" در همه ی عمر میل به نان گندم نکرد. حالا که هبوط کرده ایم به جهان کثرات. دیگر از روزنه ی اضداد هم  وحدت را جستجو می کنیم. هفتاد و دو ملت شده ایم ما فرزندان ناخلف. با تو هستم! می گویم چگونه برگردیم این راه پر پیچ سنگلاخ را. حکیمی گفته: تو  که راهت را گم کرده ای، باید به ابتدا بازگردی، اگر بتوانی ! شاید با هم بتوانیم. دیگر نباید خفت. باید رفت. راه اگر مقصد نیست اما قٌرب هست. پس دستت را به من بده".



تشدید فعالیت حامیان نامزدی میرحسین موسوی در حالی صورت می‌گیرد که این تشکل از سوی اصلاح‌طلبان موسوم به پیش‌رو (به قرائت اصلاح‌طلبان) یا تندرو (به قرائت اصولگرایان)، برای کاهش فعالیت‌های خود تحت فشار است.



میرحسین موسوی در آخرین مواضع خود، نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری را رد نکرده است.



انتظار می‌رود، نامزدی میرحسین موسوی در انتخابات آینده با حمایت طیف‌هایی از اصولگرایان و اصلاح‌طلبان مواجه شود. 



 
 
استاد
۱۳۸۷-۰۹-۲۵ ۱۹:۰۴:۴۲
درود بر مرد مورد اطمینان امام راحل و مرد مورد اطمینان ملت.
حال چه بیاید و چه نیاید. (96044)
 
۱۳۸۷-۰۹-۲۶ ۱۶:۰۹:۰۱
اگر خاتمي عزيز نيايد فقط مير حسين مي تواند كشور را نجات دهد (96233)
 
مهدی
۱۳۸۷-۰۹-۲۷ ۱۹:۲۰:۰۵
شکی نیست میر حسین مورد تایید و وثوق و اعتماد و علاقه امام راحل بود و به همین دلیل بایکوت شد و الااین سید اهل استراحت و دنیا نبود پس در این مدت کجا بود چرا سکوت کرده مطرح کردن سید خوب میر حسین فقط و فقط برای مقابله با فرزند فاضل ومتقی امام خمینی محمد خاتمی است ما که کلاه سرمان نمیرود میر حسین و خاتمی از یک جنسند با هم کاندید نخواهند شد تیر جماعت به ناحق مدعی اصولگرایی به سنگ خورده است امام الغریق یتشبث بکل حشیش (96328)
 
rouhallah
۱۳۸۷-۰۹-۲۵ ۱۹:۳۶:۲۰
بسم الله (96046)
 
زیرک
۱۳۸۷-۰۹-۲۵ ۲۰:۱۲:۴۰
مرد محترمی است. (96055)
 
امیرمحسنی
۱۳۸۷-۰۹-۲۵ ۲۰:۱۳:۰۵
با سلام . باید به یاد آوریم که میرحسین موسوی عزیز در زمانی این کشور را اداره که هم جنگ و ویرانی بود وهم نفت ما را ارزان میخریدند . ولی این مردم فداکار اینقدر مشکلاتی را که امروز تحمل می کنند نداشتند . لذا با عنایت به اینکه وضع فروش نفت آینده خوبی نخواهد داشت مناسب است جهت ریاست جمهوری دور آینده از چنین افرادی بهره گیری نماییم . انشاالله (96056)
 
محسن
۱۳۸۷-۰۹-۲۵ ۲۰:۲۴:۵۳
به عنوان يك ايراني پاي خاتمي و موسوي ايستاده ام حاضرم براي رئيس شدن هر كدوم از اين دو عزيز تلاش كنم صداقت وتوانمندي اعتقاد به اصلاحات سرمايه هر دو عزيز و ملت است ما احتياج به تغيير داريم (96058)
 
اسدالله احمدی
۱۳۸۷-۰۹-۲۵ ۲۱:۳۲:۰۸
من ضمن تبریک به آقای بهشتی و همفکرانشان این شروع در واقع خیلی به جا ومناسب است.ودلیلش هم ضعف دولت فعلی و ترس دولت قبل است.می دانم که اینقدر الفیها نباید باز فکر کنند که مطلب مرا نمایش بدهند. (96069)
 
محمد
۱۳۸۷-۰۹-۲۵ ۲۲:۰۲:۰۲
آقای میرحسین موسوی با عنوان کردن این مطلب که بورس نماد کاپیتالیستی است در دوران نخست وزیری خویش بورس را تعطیل نمود و مراکز اقتصادی و صنعتی کشور را از بهره گیری از سرمایه های مردم محروم ساخت و آنها را وابسته به دولت ساخت.
نتیجه تصمیمات اقتصادی ایشان منجر به تأسیس شرکت های مضاربه ای گردید که نیاز مردم را به سرمایه گذاری نشان می داد ولی متأسفانه باعث مشکلات برای سرمایه گذاران گردید . (96078)
 
۱۳۸۷-۰۹-۲۵ ۲۲:۱۳:۰۹
در صورتیکه آقای خاتمی نیاید، آقای موسوی نیز انتخاب خوبی میباشد. آقای موسوی در بین اصلاح طلبان از جایگاه خوبی برخوردار بوده و ضمنا ایشان میتواند حمایت گروههایی از اصولگرایان را نیز داشته باشد. اگر بخواهیم فارغ از باندبازیهای سیاسی قضاوت کنیم، آقای موسوی یک اصولگرای واقعی هم هست. البته لازم است ایشان در صورت کاندیداتوری، برنامه های اقتصادی و دیپلماسی خارجی خود را به تفصیل بیان کنند. (96082)
 
علی
۱۳۸۷-۰۹-۲۵ ۲۲:۲۰:۰۵
او نماید. ولی اگر بیاید قدمش بر چشم مردم است. تنها فردی است که همه بررگان در ظاهر ، و همه ملت در قلب بر او متحدند. با این همه خدا یارش باد. (96085)
 
navid
۱۳۸۷-۰۹-۲۵ ۲۳:۴۸:۳۶
به نظرم آقاي موسوي يكي از ارزشمند ترين مهره هاي انقلاب و اصلاح طلبان است ولي به نظر من در انتخابات شركت نكند بگذارد كساني مثل خاتمي بيايند چون آقاي موسوي براي فقط ميانسالان جامعه آشناست ولي قشر جوان هنوز شناخت كاملي روي ايشان ندارند به همين خاطر به احتمال هرچند كم شكست بخرند و اين خيلي بد است ولي در صورتي كه خاتمي نه گفت ايشان بايد صددرصد بيايند (96095)
 
ک
۱۳۸۷-۰۹-۲۶ ۰۳:۰۹:۲۹
در حال حاضر یا خاتمی یا مهندس موسوی و لاغیر. جالبست برخی از اصولگرایان دل خوش کرده اند که ایشان (موسوی) گرایش های اصوگرایی هم دارد، و به نوعی دنبال تفرقه افکنی اند. (96107)
 
۱۳۸۷-۰۹-۲۶ ۰۴:۲۸:۴۱
آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا؟! (96118)
 
احمد
۱۳۸۷-۰۹-۲۶ ۰۸:۰۶:۳۰
تنها گزینه ای که می تواند حضور حد اکثری مردم را در پای صندوقهای رای را ایجاد نماید (96128)
 
Sk
۱۳۸۷-۰۹-۲۶ ۰۸:۱۳:۱۳
اصلاح طلبان و اصولگرایان آزمون خود را پس دادند، هم در مجلس و هم در دولت. و نتیجه چیزی نبود جز آشکار شدن ضعف ها و نقص های اساسی دو جناح.
در شرایطی که اصلاح طلبان برای سالهای سال، حاکمیت را در اختیار داشتند، مردم انزجار خود را از آنها با تعویض جناحی کل قدرت نشان دادند. و اما اکنون مردم پی برده اند که اصولگرایان هم آن نیستند که به درد مملکت بخورند. و اشتباه محض و حماقت است اگر بخواهند چرخه را تکرار کرده و دوباره سراغ اصلاح طلبان بروند.
همه آزمونشان را داده اند و سرشکسته از آزمون بیرون آمدند، پس چه باید کرد، کسی مانده که بتوان رویش حساب کرد.
آری ، هنوز امید باقیست. میرحسین، همانی که هم اصلاح طلبان و هم اصولگرایان سعی در مصادره ی نام وی در جناح خود را دارند، همانی که جناح بندی ها در وصفش در عاجزند، یک فراجناحی . و نه فرا جناحی مثل رفسنجانی، که رفسنجانی فراجناحی بودنش از سیاست باز بودنش و --- نشئت می گیرد و اما میرحسین فراجناحی است چون پیرو حق است.
\"نمی دانم، در آینده، یکبار دیگر جامعه ی ما «مثل او» را در عرصه ی سیاست و قدرت تجربه خواهد کرد یا خیر، اما می دانم، «او» و «مثل او» چه «بیایند» و چه «نیایند»، همیشه در زیباترین حوض های نقاشی مردم این سرزمین کهن حضور سبزشان نقش شده است؛حضوری به مثابه یک الگو؛ به مثابه کسی که چون بپرسیم که آیا می توان «درقدرت» و در عین حال «برقدرت» بود، بی درنگ «او» در پاسخمان می نشیند\" (96049)
 
سعد فراجناح
۱۳۸۷-۰۹-۲۶ ۰۸:۱۶:۴۰
موسوي يا ولايتي بدون هيچ رجحاني. (96132)
 
قاضی القضات
۱۳۸۷-۰۹-۲۶ ۰۹:۰۶:۳۵
موسوی چه در حوزه شخصیت چه در حوزه فکر وچه در حوزه عمل انقدر دوست داشتنی است که نمی توان شادی و رضایت خود را از این ورود مجدد به صحنه ایشان کتمان کرد . ولی بنده بر اساس یک فرضیه احمقانه و بی پایه واساس و فقط بر اساس یک حالت حسی و شهودی انتخابات دهم را انتخاباتی بسیار نگران کننده و خطرناک میدانم و فکر میکنم هر قدر این انتخابات رقابتی تر و متضمن حضور افرادی قدرتمندتر برگزار شود به همان میزان خطرناکتر تر خواهد بود.رفتار سیاسی برخی از صاحبان قدرت نشان از ان دارد که برای رفتن نیامده اند وممکن است برای ماندن دست به اقداماتی بزنند که کیان کشور را با مشکلاتی اساسی مواجه سازند. عدم حضور افراد قدرتمند در انتخابات دهم موجب میشود این اقدامات خطرناک کمتر بروز وظهور پیدا کند ولی حضور افراد قدرتمند و دارای پشتوانه مردمی میتواند منجر به اقداماتی برای ماندن در قدرت برخی صاحبان قدرت شود که کشور را با چالشی
ا ساسی روبرو خواهند کرد . موسوی نگرانی انان را تشدید خواهد کرد.چشمهای نگران را باید دریافت. شاید هنوز درک نکرده ایم چه اتفاقی در کشور افتاده است وچه اتفاقاتی احتمال وقوع دارد.
خدایا نازکی پوستمان را به سال 57 برگردان. (96139)
 
اميد
۱۳۸۷-۰۹-۲۶ ۲۲:۲۹:۵۰
اطمينان دارم دشمن تر از مشاركت و اصلاح طلبان براي ملت و اين مملكت وجود نداره
شما خيالت راحت احمدي نژاد اگر براي ماندن آمده بود سهميه بندي رو اجرا نمي كرد
همون كاري كه اصلاح طلب ها و هاشمي ها انجام دادن تا به قول خودشون تو قدرت بمونن و ملت هم كه ديديد چطور جوابشون رو دادن (96278)
 
۱۳۸۷-۰۹-۲۶ ۰۹:۱۴:۰۳
زنده باد هر کسی را که برای اعتلای \"ایران\" تلاش می کند (96141)
 
احمد شریفی
۱۳۸۷-۰۹-۲۶ ۰۹:۱۵:۴۶
بنام خدا
گزینه بسیار مناسبی است کسی که مورداعتماد امام (ره) بوده ودرکوران انقلاب وجنگ تحمیلی امتحان خودرا پس داده همچنین تجربه وکارآیی از مشخصه بارز ایشان
است .امیدوارم بیاید انشاءالله (96142)
 
omid
۱۳۸۷-۰۹-۲۶ ۰۹:۳۴:۴۶
اگه بشه چي ميشه (96144)
 
0302
۱۳۸۷-۰۹-۲۶ ۱۰:۰۰:۳۶
كسي كه واقعيت هارادرك كند- به مردم اعتماد باشد-باكشورهاي جهان ارتباط
منطقي برقرار كند--- منافع ايران عزيز رادنبال كند--شان ومنزلت ايران وايراني
راپاس بدارد-هركدام ازفرزندان اين مرزوبوم باشدقدمش مبارك باشد (96150)
 
پیمان
۱۳۸۷-۰۹-۲۶ ۱۰:۴۰:۳۰
من احترام زیادی برای شخصیت آقای موسوی و کردار و گفتارشون قائلم.
اما
واقعا ایشان میخواهد بیاید که چیکار کنند؟! برنامه ی ویژه ای برای اداره ی کشور دارند؟! کاری میخواهند بکنند که پیشینیان نکردند و یا از عهده اشون نیامده؟! حالا خود تصمیم ایشان به کنار..
مردمی که فکر میکنند ایشان بیایددوره ی جدیدی میشود..تحولات شگرفی میشود:
واقعا بر اساس کدوم استدلال فکر میکنند؟!
چرا همیشه دنبال قهرمان میگردیم؟ چرا دنبال یک آدم خاص میگردیم (که نیست اصلا) چرا فکر میکنیم و همیشه تصور غلتی داریم که بعضی آدم ها خاصّ اند؟!
هیچ آدم خاص و آدم قهرمانی وجود ندارد.هیچکس توانایی های ویژه ندارد. تا وقتی اینو نفهمیم به هیچ کجا نمیرسیم..
حالا باز انتخابات بعدی بیفتیم دنبال یک شخص دیگری که مدت ها کنج عزلت نشسته و فکر کنیم که با آمدن اون .. چیزی درست میشه. (96153)
 
کایزر شوزه
۱۳۸۷-۰۹-۲۶ ۱۱:۰۳:۲۴
بنده حقیر از ایشان تمنا مکنم در انتخابات کاندید نشوند.حفظ شان ومنزلت ایشان در گرو شرکت نکردن ایشان است.جناب مهندس موسوی باید بر این مساله واقف باشند که شرایط کنونی باشرایط اوایل انقلاب زمین تا اسمان تغییر کرده.در اخر ایشان بدانند بیشتر توده مردم ایشان را قهرمان ملی میدانند. (96159)
 
۱۳۸۷-۰۹-۲۶ ۱۱:۱۹:۵۸
بسمه تعالي
هر چند همان زمان نيز مخالفان فراواني داشت اما امام ره قدر او را به خوبي مي شناخت و او نيز به خوبي نه تنها موقعيت هاي گوناگون را درك مي كرد كه عاشقانه راه امام را دنبال مي كرد و در رهپويي بسيار عاقلانه عمل مي كرد . حقيقت آنست كه پايه گذاري برنامه هاي چهارگانه انجام شده كنوني در دوران او شكل گرفت و در تمام اين مدت در مقابل مخالفان پر شماري كه اكنون برخي از آنان نيز بر قدرت نشسته اند نگفت كه اگر سخن از تحولات عاقلانه متناسب با شرايط است ، دولت من آن را در سال هاي 67 و 68 با چشم انداز تا سال 86 و 87 پي ريزي كرده است . در تمام اين دوران ها و هم اكنون نيز اگر فعاليت درستي به ثمر مي نشيند در همان دولت پيش بيني شده و در برنامه گنجانده شده بود و مي بايستي هر پنج سال با همان دقت و سخت كوشي كه در برنامه اول كار شد در برنامه هاي ديگر نيز كار كرده و در اجرا نيز مصالح كشور و برنامه را بر مصالح مناطق و افراد و كارهاي درجه دوم و سوم ترجيح نميدادند كه امروزه مواجه با مشكلات كنوني شويم و يا اصولا برنامه و چشم انداز را بي توجهي نمي كردند كه گريبان به دست مشكلات كنوني دهيم .
چه آن زمان و چه در تمام دوران هايي كه سپري شده است كارهاي انجام شده مديون دقت نظر ، جامع بيني و همكاري همه بوده است كه به لطف خدا كارهاي مهمي سامان گرفته است . اكنون همان صلابت ، صداقت ، جامع نگري ، همكاري با بيشترين افراد متخصص و متدين و در يك كلام پشتيباني ملت لازم است تا مشكلات مرتفع شده و پختگي هاي كنوني موجود ، دست مايه آينده توسعه معنوي و ملي كشور شود . وجود افرادي مانند دكتر عليرضا بهشتي در اين جمع مايه افتخار و عزت كشور است كه با ايمان و صداقت و تخصصي كه دارند ، حتما نويد بخش تحقق الطاف الهي خواهند بود . (96164)
 
محمد صالحی
۱۳۸۷-۰۹-۲۶ ۱۱:۲۱:۵۰
انشاءالله می آید (96166)
 
رضا
۱۳۸۷-۰۹-۲۶ ۱۱:۵۱:۵۸
امیدوارم جناب موسوی مردی که با درایت و داشتن تیمی فعال در دوران دفاع مقدس سنگر اداره کشور را حفظ نمود و برای مردم ایران در ان نابسامانی و تحریم اقتصادی مایحتاج کشور را تامین نمود و همیشه مورد حمایت حضرت امام بود امیدوارم این مرد بی اداعا و دلسوز مردم وارد صحنه انتخابات شود برای شما ارزوی موفقیت دارم . (96181)
 
۱۳۸۷-۰۹-۲۶ ۱۲:۰۶:۴۳
1 - اگر با افكار دهه 60مي آيد بهتر كه نيايد چون احمدي نژاد هست وغليظ تر از او
2- اگر با افكار نزديك به خاتمي مي آيد خوب است وبيايد بهتر.
3- ضمنا اين سايت كاركرد چندگانه دارد هم تبليغ موسوي ، واگر نيايد تبليغ اصلاح طلبان ، لذا مبارك است (96185)
 
A REAL MAN
۱۳۸۷-۰۹-۲۶ ۱۲:۳۵:۲۳
نظرم خیلی مثبته. فکر کنم اگه بیاد بتونیم ایرانو از نو بسازیمش و بکنیم نمره اول دنیا حتا از امریکا هم پیش می افتیم... (96188)
 
احمدی
۱۳۸۷-۰۹-۲۷ ۲۱:۲۹:۱۰
لطفا شما اول غلطهای املایی خودتان را اصلاح کنید بعد در این امور نظر بدهید.
خاب نه خواب
حتا نه حتی (96335)
 
محرمی
۱۳۸۷-۰۹-۲۶ ۱۳:۲۰:۰۸
او خواهد آمد (96199)
 
سپهر
۱۳۸۷-۰۹-۲۶ ۱۳:۲۹:۴۳
1)مهندس موسوي براي اين كشور زحمات زيادي كشيده كه هيچكس نميتواند منكر آنها شود.ولي حكايت مير حسين و انتخابات مثل حكايت عمو نوروز ميمونه كه سالي يك روز مي ياد وديگه تا سال بعد خبري ازش نيست به رسم عادت مالوف 12سال گذشته باز هم دم انتخابات گمانه زني ها واحتمال امدن ونيامدن آخرش هم هيچي.
2)مهندس موسوي يك اصلاح طلب ميباشد وهنوز دليل اينكه ميگيد اصولگراست رانفهميدم .از اصولگرايان خواهشمندم ديگه افراد زنده را به نام خودشون ثبت نكنندولااقل در اين يك مورد دست از اقتدار گرايي بردارند.
3)اگر تو اين كشور خشتي روي خشت ديگر گذاشته شده كار مديران اصلاح طلب بوده پس دولت بعدي بايد از اصلاح طلبها باشد.
4)از بين گزينه هاي اصلاحات موسوي و خاتمي اگر حتي بهترين هم نباشند محبوب ترين هستند.فقط مهندس موسوي اگر واقعا ميخواهد بيايد بايد از برنامه هاي اقتصاد دولتي اش صرف نظر كند وخاتمي اگر ميايد محكمتر بايستد. (96202)
 
يدالله چلمقاني
۱۳۸۷-۰۹-۲۶ ۱۳:۴۲:۰۳
جامعه ملتهب وسياست زده امروز ما به سياست ورزي خردمند و مدبرو معتقد به حاكميت خرد جمعي وارزشمدار ومورد وثوق عموم عاشقان اسلام ومعتقدان به ولايت فقيه ورهرو واقعي حضرت امام كه \" خيرالامور اوسطها \"روش او وتعادل وتوازن درهمه امور مشي پرتكرار وي باشد . نياز دارد وان شخص ميتواند ميرحسين باشد ورود او به صحنه باعث خشنودي دوستداران انقلاب خواهد شد (96206)
 
۱۳۸۷-۰۹-۲۶ ۱۴:۰۷:۱۴
من سنم اونقد نیس که دوران نخست وزیری آقای موسوی یادم بیاد اما وقتی خبر احتمال اومدن ایشان رو به پدرم گفتم خیلی خوشحال شد و از آقای موسوی برام بسیار تعریف و تمجید کرد . (96211)
 
محمد
۱۳۸۷-۰۹-۲۶ ۱۴:۱۱:۴۴
فقط میر حسین است که میتواند دانشجویان را پای صندوق بیاورد من خودم فقط به میر حسین موسوی رای میدهم. (96214)
 
دانش
۱۳۸۷-۰۹-۲۶ ۱۴:۱۱:۴۷
متاسفانه كنتور موافق و مخالف كه زيرنظرات گذاشته ايد درست كار نميكند. (96215)
 
دانشجو
۱۳۸۷-۰۹-۲۶ ۱۴:۲۹:۵۷
اگر آقای خاتمی کاندید نشوند بهترین انتخاب هست ولی کمی مسئله بیچیده تر می شود.
باید تاریخ را مرور کرد و به یاد بعضی اختلافات افتاد (96219)
 
۱۳۸۷-۰۹-۲۶ ۱۴:۵۴:۵۶
خواهش مي كنم كمي هوشيار باشيد. سال 76 نيز دقيقاً‌همين اتفاق افتاد. الان نيز دوباره در حال تكرار شدن است. چهره اي مثل او مي تواند همه آتش هايي را كه در حال روشن شدن هستند خاموش كند. ترا به خدا هوشيار باشيد. همه چيز خوب پيش مي رود ولي با آمدن مير حسين دوباره تاريخ تكرار مي شود و همه آب ها حداقل براي 6- 8 سال از آسياب مي افتد و دوباره سناريوي 76 - 84 تكرار مي شود. بياييد كمي منطقي و منصف باشيد. نزاريد با اين حربه ها، احمق فرض شويد. بياييد باري ديگر احمدي نژاد را كه زاييده تفكر افراطي اسلامي است را دوباره انتخاب كنيد تا همه تلخي ها و ناكامي هاي اين نوع تفكر بيرون بريزد و شايد مردم به ...... (96223)
 
مجمع كارمندان اصلاح طلب ايران
۱۳۸۷-۰۹-۲۶ ۱۵:۲۰:۴۴
دولت نهم كه نتوانست نظام هماهنگ را اجرا نمايد اميدواريم موسوي عزيز با قاطيعت و بصورت كامل آن را اجرا نمايد. (96229)
 
حسین
۱۳۸۷-۰۹-۲۶ ۱۹:۳۴:۰۱
با سلام
این همه اقبال به ایشان، جزلطف خداوند متعال می تواند باشد؟
این محبت خدایی است دقت کنید هم پاکارهای خوب انقلاب وهم نسل سومی ها
که دوران او را بررسی نموده اند ازاو حمایت می کنند.
ای دوست
می دانم سخت است
اما بیا ! (96257)
 
ehsan
۱۳۸۷-۰۹-۲۶ ۲۲:۲۷:۵۱
man motmaennam ke mardome azize iran az hameye afrade donya bishtar varede siyasat shodan,az ranande taxi ta ostad daneshgah hame mikhan ye tori dar in mozo bahs konan amma shode khodayish ye bar be harfayi ke mizanim tavajjoh konim? mamlekate ma alan bayad 20sal az nazare egtesade afkar dar majamee beinolmelal jelo biyofte ta bargarde be 30 sal pish.man az mardome iran khahesh mikonam ba afkareshon be in mamlekat komak konan.vagti man az yeki miporsam chera be rayis jomhore vagt ray dadi mige hamintori nabayd entezare jolo rftane in mamlekato dashte bashim.mamlekate ma az nazare siyasat be hashemi az nazare afkare omomi be khatami va az nazare mardanegi va karamadi be mosavi niyaz dare.enshallah ke be layeghtarineshon ray bedimo mamlekat az in vaze daghoni ke dare biyad biron.mokhlese hamaton. (96277)
 
30میلیونی حتما حتما تا آخر بخونید
۱۳۸۷-۰۹-۲۷ ۰۲:۰۳:۰۱
سلام به دوستان و هموطنان عزیزم پیشا پیش از کسانی که ممکن از مطالب من ناراحت بشوند عذر خواهی میکنم
بله همانطور که گفتم من آرزو دارم تا آقای خاتمی در این دوره کاندید شوند و یک بار دیگر خود را در معرض آرا مردم قرار دهند که البته با شناختی که من از ایشان دارم احتمال این کار تقریبا غیر ممکن است و ایشان هرگز حداقل تا چند دهه ی آینده دست به چنین کاری نخواهند زد وام علت این آرزوی من آن است که اطمینان دارم که همگانی آخرین سخن رانی ایشان را بعد از هشت سال ریاست جمهوری به یاد داشته باشند این احساس درونشان به جوش می آید که چگونه هشت سال گول شعارهای ... ایشان را خور دند و در پایان این سال مهمترین دستاورد ایشان کاستن از قدرت نظام در داخل و خارخ و به خطر انداختن استقلال مملکت و البته مهمتر از همه شعار آزادی که ایشان هرزگی و بی بند و باری بدل کردند
وحال جریان 30 میلیون
من شناخت زیادی نسبت به جناب آقای میر حسین موسوی ندارم ولی تا به حال هرچه درباره ی ایشان شنیده ام خوبی بوده و بدی نشنیده ام ولی نظر من ایشان باید تا انتخاباب دور یازدهم صبر کند زیرا آن زمان دیگر رغیبی مانند احمدی نژاد را در کنار خود نخواهد دید و شانش بیشتری برای پیروزی خواهد داشت
به نظر من قطعا پیروز انتخابات دهم آقای احمدی نژاد است آن هم با یک رای بی سابقه(بالای 30 میلیون) و اما چرا.؟
1-نظر من این است که تا بحال رییس جمهور ایران توسط آرای مردم کلان شهر ها انتخاب می شده ودلیل آن هم توجه همه ی دولت ها به این شهر ها بوده است
و خوب طبعا انتخاب مردم این کلان شهرها روی انتخاب مردم شهرهای اطراف خود نیز تاثیر گذار بوده و دلیل ان هم پرسه ی طولانی شناخته شدن یک کاندیدا در دو دهه ی گذشته بوده است ولی امروز شرایط با به میدان آمدن رسانه ی جدید و همه گیر شدن آنها (مثل اینترنت و موبایل) این پرسه کوتاه تر شده و طبعا مردم دورافتاده ترین شهر ها نیز میتوانند همه ی کاندیدا ها را شناخته و در واقع خود برای خود تصمیم گیری کنند و طبعا مردمی که در گذشته با دیدن عکس یک کاندیدا و عبا و عمامه به او رای مدانند امروز وقتی آن کاندیدا (آقای احمدی نژاد) را در شهر و روستای میبینند که به دیدار آن ها رفته و برای حل مشکلات آن ها چاره جویی میکند ... خودتون جای خالی را حدس بزنید
2-چیزی که مسلم است همه ی کاندیداها برای انتخاب شدن شعار هایی را می دهند که بعد از انتخاب شدن یا آن ها را فراموش می کنند و یا می گویند ما می خواستیم به آن ها عمل کنیم ولی نگذاشتند(مثل خاتمی بعد از هشت سال)
و لی در مورد احمدی نژاد فراموش که نکرده به سمت آن ها هم حرکت می کند و اگر میگوید نمی گذارند بلافاصله می گوید ولی ما کار خودمان را انجام میدهیم(ما میتوانیم)
و اما این که احمدی نژاد مرد عمل است(البته نه مثل معتادها) مرد کارهای سخت است مرد توهین و افترا شنیدن است بیایید از خود بپرسیم این اصلاح طلبانی که مگویند دولت احمدی نژاد همه کارها را خراب کرده است و دیگر بد تر از این نمیشده است کار کرد حال چرا به دنبال قدرت هستند آنها که نتوانستند آبادی های آقای هاشمی را آباد تر کنند چگونه میخواهند خرابی های آقای احمدی نژاد را درست کنند ؟
و سخن آخر این که ان شا الله آقای احمدی نژاد در چهار سال آینده ی ریاست جمهوری با رای بی سابقهای که از مردم بدست می آورند کارهای بزرگی را که دیگران برای حفظ قدرت خود از به زبان آوردن آن نیز ابا داشتند عملی کنند و برای همیشه بر صفحه ی تاریخ این مرز و بوم بدرخشند
وسلام یا علی (96288)
 
۱۳۸۷-۰۹-۲۸ ۰۹:۵۲:۳۴
بنده خدا لااقل یک حرف حسابی میزدی که اینطور همه را به خواندنش دعوت میکنی.
تا آخرش خواندیم فکر کردیم مطلبی داری.
خدا همه مان را هدایت کند. کی این ذهنهای ما از این همه بند اسارت آزاد میشود تا آنطور که شایسته یک انسان است آزاده باشیم؟... (96365)
 
کمک
۱۳۸۷-۰۹-۲۷ ۱۵:۰۴:۴۴
راستش من دیگه نمی دونم این کشور به چی نیاز داره فقط میدونم یک مدیر میخواد (96320)
 
عمران
۱۳۸۷-۰۹-۲۷ ۱۶:۰۶:۰۳
آمدن موسوی میمون است اما امیدوارم با سال ها دوری از دنیای اجرا و سیاست او بتواند به روز باشد. در میان اصلاح طلبان نیز نباید تاریخچه اختلاف نظر های او با مسئولان ارشد نظام در زمان کنونی را از یاد ببریم. من به عنوان یک رای دهنده این مطالب را البته در نظر می گیرم. بعید است بتواند بصورت مطللوبی کارآیی داشته باشد. مگر اینکه او را نمادی بدانیم که گروهی کارشناسی از طیف های میانه رو چپ و راست پشت سر او هستند. وحدت ملی در سایه می تواند نام این مدل باشد. اما در این مورد هم بروز نبودن او در عرصه سیاسی کشور و بده بستان نداشتن مانع اصلی است. (96321)
 
فرزاد
۱۳۸۷-۰۹-۲۷ ۲۰:۳۷:۲۸
موسوی جان بسم الله (96333)
 
ابوالفضل جعفرپور
۱۳۸۷-۰۹-۲۷ ۲۲:۰۲:۱۸
سرا پا اگر زرد و پژمرده ای
ولی دل به پاییز نسپرده ای
چو گلدان خالی لب پنجره
پراز خاطرات ترک خورده ای
اگر داغ دل بود تو دیده ای
اگر خون دل بود تو خورده ای
اگر دل دلیل است اورده ای
اگر داغ شرط است تو برده ای
اگر دشنه دشمنان گردنی
اگر خنجر دوستان گرده ای
گواهی بخواهند اینک گواه
همین زخمهاهی که نشمرده ای
دلی سربلند وسری سر به زیر
از این دست عمری به سر برده ای


ان شاءالله خرداد 88با حضور دوباره یکی از وفادارترینٍ صادقترین واصولگراترین فرزندان انقلاب خمینی کبیر درعرصه سیاسی ایران تبدیل به نقطه عطفی در دهه سوم انقلاب شود. (96336)
 
Lover
۱۳۸۷-۰۹-۲۷ ۲۲:۱۷:۳۲
فکر می کردم این جمعیت (توحید و تعاون) از سنخ حزب ها و گروههای دیگه سیاسی باشه،حق طلب باشه . ولی با این مدت بسیار معدود فعالیت سایت کلمه، کم کم داره خیلی چیزها رو میشه. اینکه اینها هم از همون دار و دسته ی اصلاح طلبان هستند و میرحسین عزیز را فقط به عنوان یه ابزار بهش نگاه می کنند. میرحسین والاتر و بالاتر از اینهاست که یه عده آدم منفعت طلب بخواهند از اسمش و از حقانیتش برای انگسزه های باطل خودشون استفاده کنند و مطمئنا\" میرحسین هم اونها رو نخواهد پذیرفت. میرحسین نه تنها با افکار التقاطی مدعیان اصلاخات نسبتی نداره، بلکه سخت پایتند به اصول و مدافع واقعی پیشرفت حقیقی مملکت هست. زمانی که شیفتگان غرب هزاران انگ به برنامه ها و سیاست های وی می زدند و او را مخالف توسعه می خواندند ، وی توانست با ایمانش و با تواناییفوق العاده اش پایه های لرزان کشور را محکم کمد. . همان سیاست های به اصطلاح توسعه با تاخیری 8 ساله البته در زنینه ای بسیار مساعدتر و در زمانی که کشور حتی تا حدی آمادگی اش را داشت، چنان افتضاخی به بار آوردند که نه تاکنون جبران نشده بلکه روند صعودی دارد و جز با اراده و توانائی شخص \"میرحسین موسوی\" قابل جبران نخواهد بود. و البته اصول ارزشمند وی از سنخ اصول ناموصول مدعیان اصولگرایی نیست که دانه جوئی ارزش نداشته باشد.
میرحسین تنهاست، (البته در طبقه سیاسیون و در بین اصخاب قدرت؛ و صد البته دلهای تمامی ملت با او و تنها اوست) و طمعکاران فراوان. مگذاریم جناحین --- با انتساب وی به خود، پاکی او را در اذهان ذائل کنند. (96259)
 
Lover
۱۳۸۷-۰۹-۳۰ ۱۳:۴۰:۰۰
متاسفانه غلط تایپی در ابتدای این نظر وجود دارد که معنی آن را تغییر داده و مبهم می کند. فعل جمله ی اول \"نباشه\" صحیح است.
فکر می کردم این جمعیت (توحید و تعاون) از سنخ حزب ها و گروههای دیگه سیاسی\" نباشه\". (96504)
 
صالح
۱۳۸۷-۰۹-۲۸ ۱۰:۲۹:۳۴
آن قدر کاندید معرفی کنید تا کاندید دانتان پاره شود ما استوار ایستاده ایم ؟ (96369)
 
علیرضا
۱۳۸۷-۰۹-۲۸ ۱۳:۴۸:۰۹
آقای موسوی محترم.............


بیا ....وحتما بیا..............ولی ترو خدا جنگ راه نندازیدها.........

که دیگه مردم طاقت جنگ ندارند............همین تحریم ها برای هفت پشتمان

بسه.............مگه نمیشه اصول انقلاب را نگه داریم ولی انقدر جنگ و سختی

برای مردم درست نکنیم...............آخه این مردم گناه دارند یک کمی هم طعم

راحتی وزندگی بی دغدغه............عیبی داره .دیگه انقلابی نیستیم؟

این کشورهایی که قبلا انقلاب شده .همه اش توی ناراحتی اند؟

اگر درایت باشه هم اصول رو حفظ میکنیم هم انقدر مردم را حول وولا

نمی دیم...........الان هر کسی برای امنیت زندگیش دنبال خارجه میگرده


خوب دشمن هم همینو میخواد......خودمون هم دامن میزنیم............

موسوی عزیز...... بیا واین فرهنگ را عوضش کن.....امنیت زندگی با حقوق
خوب کارمندی و ازدواج و محکم کردن اساس خانواده........وجمع کردن
بساط متعه بازی عد ه ای وووووجمع کردن بساط مال حرام............

خدا پشت و پناهت..............

یا علی..................... (96381)
 
۱۳۸۷-۰۹-۲۸ ۱۴:۳۷:۲۳
البته این فعالیت قبلاً به طور آزمایشی با سایت beheshtnews.ir شروع شده بود (96384)
 
سيد علي
۱۳۸۷-۰۹-۲۸ ۱۹:۲۸:۵۹
بسمه تعالي باسلام و با تشكر از اظهار نظر ها با ديدگاههاي مختلف و البته ارزشمند .و صد البته از سايت نسبتا موفق و فعال الف كه اين شرايط را فراهم ميآورد و از گروهيكه ازهم اكنون به فكر ايجاد فضاي مناسب براي حضور يرادر بزرگوار جناب آقاي مهندس موسوي افتاده اند (كه البته من جزو اين گروه نيستم )گرچه به عنوان كسي كه سالها در خدمت اين يزرگ مرد توفيق خدمت و شاگردي به نظام مقدس اسلامي را داشتم و ازاو در سها آموختم

درس مريد امام بودن نه در حرف كه در عمل چرا كه او حداقل يكبار كه تنها درخدمتش بودم گفت هر بار كه فشارهاي طاقت فرسا ميرفت كه بي طاقتمان كند به جماران ميرفتم و با نجواهاي آن امام فرزانه آرام ميگرفتم و برميگشتم و تا مدتها كه ... ادامه ميدادم.

درس ساده زيستي با همه باور كه شايد اگر بعضي موارد عيني از زندگي ايشان در ابعاد مختلف مطرح گردد .. ..شايد باور تان نشود اما او بدون هيچ تبليغي و فيلمي و ... صبورانه زيست و.. ادامه داد .

در س مقاومت كه در آغاز شروع كار در نخست وزيري يكبار كه مصاحبه بني صدر را كه تازگي فراركرده بود به ايشان نشاندادم كه گفته بود ايران ورشكسته است و جمهوري اسلامي در خزانه 60 ميليون دلار پول بيشتر ندارد گفت 60 ميليون هم نداريم ؟! و او ماندو جنگ تحميلي را سرافرازانه پشتيباني كرد و رزمندگان ايران اسلامي را با همه توان پشتيباني كرد .
بد نيست بدانيد كه وقتي حمله ناجوانمردانه بعثي ها به عنوان سر پل استكبار به ايران اسلامي ادامه داشت مسئوليت پذيرفت و وقتي جنگ تمام شد او صبورانه و بي سر وصدا رفت و در مقابل بعضي نامهر بانيها كه ...... وقتي از او درخواست شد خاطرات خودرا بنويسد تا... گفت اين خاطرات متعلق به تظام ايران اسلامي است و ... دم برنياورد و هنوز هم ...

ودرس صبوري كه وقتي به او اتهام كپنيسم ...و كمونيسم ....ميزدند واينكه چرا به مردم بعضي از واقعيت هارا نميگوييد واينكه وضعيت مايحتاج مردم نظير گندم و برنج و .. چگونه است گفت اينهارا بمردم نميشود گفت وادامه داد كه ما ديشب براي تصميم گيري در شوراي اقتصاد براي اينكه با ارزي كه دار يم شير خشك بر اي اطفال وارد كنيم و ياتانك براي جبهه مشكل داشتيم. و البته او نگفت و ديگرن گفتند آنچه نبايد ميگفتند و هنوز هم ظاهرا رها نميكنند و ....

ودرس علم و آگاهي ومطالعه كه در فشار طاقت فرساي آنزمان كه واقعا بزبان و نوشته و فيلم نميتوان آنرا تصوير كرد او بسيار مطالعه ميكرد و اطلاعاتش بروز بود و هنرمندانه كشور را اداره ميكرد و ااكنون هم او به عنوان يك هنرمند ميتواند و فقط او ميتواند و بس .. والله و عالم
و درس اقتصادو تاكيد برحضور مردم و.. كه در همانزمان كه بعضي سرمايه داران وابسته كشور را رها كرده بودند و دولت به حكم اجبار و يا مصادره بعضي واحد هاي اقتصادي را اداره ميكرد به كرات تاكيدكرد كه دولت نبايد در اين بنگاهها بماند و اينهارا باي به بخش خصوصي واگذار كرد. و در همان حال و البته اكنون نيز هنوز او آن بزرگمرد متهم است كه ..

و درس با همه كار كردن حتي اگر مخالف نظر او باشد كه تركيب كابينه اورا ميتوان در آن ايام ديد .و جالب بود كه وقتي بعضي روزنامه ها حرفهاي مختلفي را مينوشتند معتقد بود دولت مبتواند بعضي از ضعفهاي خودرا از زبان منتقدين بفهمد و .. و او هرگز گروهي كار نكرده است و ضمن احترام به تشكلهاي درون نظام در خط اما و انقلاب كار كرد و يقينا كار خواهد كرد

و درس شهادت طلبي كه به حكم يك كار اتفاقي ! خطوط اول وصيت نامه اورا خواندم و از اينهمه عشق به انقلاب و اسلام سرمست شدم و البته ادامه ندادم كه ديگر كارم اجازه نميداد ادامه دهم ؟! و آنهاكه فضاي تحت فشار آنروز هارا به خاطر دارند نيك ميدانند كه نه ايشان و نه اطرافيان نزديك ايشان به هيج عنوان به زندگي فردايشان فكر نميكردند و دشمن تلاش ميكرد تا در داخل كشور و در جبهه ها خودرا فعال نشان دهد كه البته رهبري آن مام فرزانه و آن مراد سفركرده همه توطئه هاي آن هارا به خودشان برگرداند و امروز هم با رهبري فرزند بزرگوار و هم رزم و يار ديرينه ايشان دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب اين آرزو را بگور خواهند برد انشئالله

ودرس هاي بي شمار ديگري كه بسيار آنها ناگفته ماند و يا نميشود گفت و
او در مدت مسئوليت خود به حج نرفت و نزديكانش را نيز واقعا نگذاشت بيش ازيكبار به حج بروند و... او بامردم بود بارها تلفن مستقيم رسيدگي به شكايات نخست وزيري را خود جواب ميداد بدون آنكه طرف مقابل بداند با چه كسي صحبت ميكند و.. .... واعتبرو يا اولوالابصار
تاكنون و دردوره هاي مختلف براي حضور ايشان در انتخابات رياست جمهوري از نزديك و خارج از هياهوهاي سياسي و باندي و.. با اين استاد بزرگوارم صحبت كرده و از ايشان خواسته ام كه يكبار ديگر مثل سالهاي بسيار سخت 1360 وصيت نامه خودرا بنويسد و پا به ميدان بگذارد . اما هربار.... و اما اين بار
به نظر اين حقير موسوي يك كنجينه انقلاب است كه نبايد اورا ارزان خرج كرد و اينروز ها كه عيد غدير است و عيد امامت و ولايت و عيد برگزيدن شايسته ترين ها گرچه در آنزمان هم اتفا ق ديگر افتاد و شد آنچه نبايد ميشد؟!
حالا هم بايد از اين فرزند خلف و سيد بزرگوار خواست كه پا بميدان بگذارد و كشور را پشت سر رهبر عظيم الشان انقلاب به جلو ببرد
خواستن توانستن است...... و الذين جاهدو فينا لنهدينهم سبلنا

خدايا چنان كن سرانجام كار توخوشنود باشي و ما رستگار (96393)
 
پدرام
۱۳۸۷-۰۹-۲۹ ۰۷:۵۹:۱۶
متاسفانه باز هم ممکن است این اشتباه را تکرار کنیم که کسی که \"آدم خوبی است\" را انتخاب کنیم بدون توجه به اینکه برای مدیریت کشور آدم خوب بودن اصلا شرط کافی نیست. آقای موسوی در بهترین حالت ما را به دوران کوپن بر می گرداند. زمانی که برای یک پیکان بی قابلیت باید مدتها در انتظار می نشستی و بعد با 20-30 هزار تومان سود در بازار آزاد می فروختی. ایشان به فکر تولید ثروت نیست. حداکثر همین پول نفت را بین همه مساوی تقسیم میکند. فرار سرمایه و مغز از کشور تشدید می شود و باز دوبی با ثروت ایرانی ساخته می شود. همه کارمند دولت می شوند و برای حواله روغن و برنج و لوبیا به دولت التماس می کنند. مثل اینکه دارم از شوروی سابق حرف می زنم نه؟ (96412)
 
۱۳۸۷-۰۹-۳۰ ۱۰:۲۳:۱۱
اگر امکان داره لاتین سایت کلمه دات ای ار رو برام بفرستید
a.mohajer2008@gmail.com (96481)
 
انجمن سعادت كارمندان ايران
۱۳۸۷-۰۹-۳۰ ۱۱:۳۹:۵۵
دولت مهندس موسوي دولت هماهنگ ملي (96488)
 
VQ
۱۳۸۷-۰۹-۳۰ ۱۴:۰۲:۱۶
پیشنهاد می کنم سری به سایت \"کلمه\" بزنید، همانی که دارن به اسم میرحسین خیلی کارها می کنن. تا به معنای واقعی آین عده را بشناسید و حساب آنها را از حساب میرحسین جدا کنید. یه سری به مطالب و نیز نظرات خوانندگان بزنید. حال یک نظر متفاوت ساده بنویسید، مثلا\" اینکه \"حساب موسوی از خاتمی جداست\"، تا ببینید تنگ نظری این گروهک را. البته این به عنوان یک مثال بود. کافی است مطالب سایت را با کمی دقت بنگرید تا بفهمید که هدف آن چیست؟ حمایت از میرحسین در انتخابات؟ یا حمایت از اصلاح طلبان به اسم میرحسین موسوی؟
بلی؛ تلخ است ولی واقعیت دارد که این گروهک هدفی جز استفاده ی ابزاری از میرحسین را ندارند. برای نمونه مطلب \"آن دو\" را بخوانید : که در آن میرحسین موسوی را نه تنها با خاتمی مقایسه کرده آن دو را دقیقا\" یک نفر دانسته با یک تفکر. بلی روش این است که تا می توان تبلیغ میرحسین را کرد( که میرحسین بالاتر از آن است که یک عده بی هویت بخواهند برایش کاری انجام دهند) و در لوای این برنامه، از محبوبیت و مقبولیت بی حد و حصر میرحسین استفتده کرده ، عناصر طرد شده ی اصلاحطلبان را مشروعیت ببخشند.
زهی خیال باطل، ننگ بر نفاق. (96509)
 
محسن
۱۳۸۷-۱۰-۰۱ ۱۱:۲۹:۳۹
ظاهرا اصولگرايان اساسا با رسانه رابطه اي ندارند مخاطبان شما در الف هم اصلاح طلبند حال مي فهمم چرا شما جماعت هميشه مورد تائيد با گسترش رسانه ها مخالفت مي كنيد (96554)
 
amin
۱۳۸۷-۱۰-۰۲ ۰۸:۴۲:۰۵
من 20 ساله هستم فقط ميدانم ايشان در زمان جنگ نخست وزير بودند و با اينكه جنگ بوده قيمتهارا ثابت نگه داشته اند يعني لياقت (96696)
 
حجت محمدشاهی
۱۳۸۷-۱۰-۰۲ ۰۹:۱۴:۵۰
مثل اینکه هنوز بعضی ها فکر می کنند که با آمدن یک نفر قرار است یک ملت و یک کشور نجات پیدا کند! هر کس تواناییها و ظرفیتهای مشخص و محدود دارد. یاران محدود دارد و در میدان رقابت و بازی سیاسی مهره های محدود و شانسهای محدودی پیش رو دارد. بهتر است به افراط و تفریط نیفتیم و صرف حضور حتی میرحسین موسوی را به معنی حل کامل تمامی مشکلات ریز و درشت ایران (اقتصادی, سیاسی, و...) ندانیم که با آمدن و انتخاب میرحسین نیز معلوم نیست که بتواند به آنچه می خواهد و می گوید برسد. باید آزمون و خطا کرد و پیش رفت. باید اقدام کرد و به جلو رفت. باید تمرین کرد و عمل نمود تا راه خود بگویدت که چون باید رفت. در عین حال برنامه ریزی و هدفگذاری و دکترین سازی و انتخاب استراتژی مناسب و سیاستگذاری صحیح و راهکارهای مشخص و شفاف و روشن لازم است تا یک فکر و ایده از مقام نظر به مقام عمل درآید و به سرانجام برسد. (96697)
 
صادق
۱۳۸۷-۱۰-۰۲ ۱۰:۱۲:۴۶
من با شناختی که از دکتر ظریفیان و آقای بهشتی دارم خیلی بعید می دانم که این عزیزان آقای موسوی را به خاتمی ترجیح دهند.
من مطمئن هستم شما خبرهای مربوط به نیامدن آقای خاتمی یا آمدن موسوی را در هیچ سایت دیگری جز الف به این شدت نمی بینید. اگر به حرفهای الفی ها بود آقای خاتمی تا حالا هزار بار اعلام انصراف کرده بودند. و آقای موسوی هزار بار اعلام کاندیداتوری. در این یک مورد اصلا حرف الف را جدی نگیرید. اما در اکثر موارد الف سایت قابل قبول و مطمئنی است. (96703)
 
كاميار محسن پور
۱۳۸۷-۱۰-۰۳ ۰۵:۵۱:۱۰
1-جنبش اصلاحات بدنبال اسطوره زدايي بود و اين يكي از موارد مثبت اين طيف بود اما متاسفانه ما ايرانيان نمي توانيم بر اين ضعف بزرگمان غلبه كنيم و دوست ميداريم با پيش انداختن اسطوره هاي محبوب بار مسووليتهاي اجتماعي را به گردن يك نفر بيندازيم و سپس در اولين فرصت ممكن كه عطش اسطوره گرائيمان فرو مينشيند اسطوره ها را به زير مبكشيم و تخطئه ميكنيم.
2- يادمان باشد آقاي خاتمي پس از خودداري آقاي موسوي در انتخابات سال 76 بعنوان نامزد طيف چپ به ميدان آمدند و اگر آقاي موسوي به ميدان مي آمدند نوبت به آقاي خاتمي نمي رسيد.
3- مظلوميت و شرم حضور در عالم سياست نه تنها مزيت نيست بلكه آفت هم مي تواند باشد. از شعار بپرهيزيم . نمي توان بدون شجاعت در تصميم گيري (ولو تصميمهاي اشتباه) وارد ميدان پر آشوب سياست شد.
4- ريسك پذيري جزئ لاينفك اقدامات سياسي بويژه ورود به عرصه ي انتخابات است . لذا يك سياستمدار ريسك پذير نمي بايد زياد نگران ميزان مقبوليت مردمي و شكست در انتخابات و تخديش در آن و امثالهم باشد . در اين باره شجاعت امثال آقايان هاشمي و كروبي ( صرفنظر از گرايشهاي سياسي ايشان ) در كانديداتوري مكرر جالب توجه است.
5- شرط و شروط براي ورود به عرصه ي انتخابات كمكي به افزايش ميزان مقبوليت اشخاص نمي نمايد بلكه ممكن است زمينه ي سهم خواهي بعدي حاميان پس از پيروزي را فراهم نمايد . مگر قائل به اين باشيم كه اينگونه شروط ( كه بعضا داراي مانع قانوني هستند)بمنزله ي سنگ بزرگ علامت نزدن است .
6-در هر دو طيف سياسي اشخاص معتدل و با شهامتي هستند ليكن لزوما مقبوليت اجتماعي ندارند و لازمست براي كشف مقبوليت اجتماعي ايشان نظرسنجي هاي دقيق علمي با گستره وسيع اجتماعي صورت گيرد.
7- شرايط بين المللي اقتضا دارد تا زمانيكه كشور عزيزمان به درجه ي عالي منطفه اي و بين المللي مبدل نشده(قدرت مهم بين المللي) اشخاص شجاع و منطقي و مردمگرا بدون پيش شرط بمنظور عمل به تعهدات اجتماعي وديني و سياسي وارد كارزار انتخابات شوند .
8- قطعا يك سياستمدار شجاع ( ولو تند مزاج) كه داراي مقبوليت كمتر مردمي باشد به نسبت يك سياستمدار محبوب اما ماخوذ به حيا شانس بيشتر پيروزي خواهد داشت چراكه اعتماد به نفس اشخاص شجاع يكي از مهمترين فاكتورهاي جذبه اجتماعي و رسانه اي ايشان محسوب ميگردد.
9-لازمست به جاي شعارگرايي عمل گرايي پيشه مان گردد و با اسطوره سازي موجب استفاده ابزاري از اشخاص محترم نگرديم چراكه آبرو و حرمت اشخاص به راحتي بدست نيامده اند كه به سادگي به حراج گزارده شوند.
10-اميدواريم اشخاص محترم و صبوري چون آقاي سيد مير حسين موسوي خامنه اي (چه ازطيف راست و چه چپ ) خود پيشقدم شوند و شيريني خدمت به اين مردم خوب و با ذكاوت را بر تلخي ملامت دوستان و دشمنان ترجيح دهند.

راه امام ( ره ) و شهدا مستدام (96857)
 
محمد
۱۳۸۷-۱۰-۰۳ ۲۲:۵۳:۴۲
بسم الله الرحمن الرحيم
من به عنوان يك جوان روستايي با غرور ميگويم من جانم را در راه هدف آقاي موسوي ميدهم. من ميگويم ديگر از دروغ نيرنگ خسته شدم بيست سال است كه به شعور همه ملت ما توسط عده اي قليل كه با سو استفاده از ارمانهاي امام راحل بر مسند قدرت سوار شده اند توهين ميشود به امام ما به انقلاب ما به شهيدات ما بهشتي رجايي باهنر صياد شيرازي و خيلي هاي ديگر از همه مهمتر به دين ما به مذهب ما ديگر برايمان طاقتي نمانده اگر اقاي موسوي اين بار هم سكوت كنند هم در برابر خدا وهم در برابر ملت مسئولنند پس شما را به روح امام وشهيدان راه حق و عدالت قسمتان ميدهم بشكنيد اين روزه سكوت را (96986)
 
۱۳۸۷-۱۰-۰۴ ۰۹:۰۲:۴۳
فقط کسانی که خشتهای اول را گذاشته اند میتوانند ساختارهای انحرافی را اصلاح کنند (97040)
 
حدادی
۱۳۸۷-۱۰-۱۳ ۲۱:۱۰:۰۶
ایشان با امدنش همان موجی را ایجاد میکند که هنگام امدن اقای خاتمی
ایجاد شد
امدن ایشان مبارک است بر ملت ایران
مورد اتفاق قاطبه عقلای ملت
هم اصولگرا
هم اصلاح طلب
هم پیرو ولایت
هم یادگار افتخارات دفاع مقدس
هم انقلابی
هم معتدل (98232)
 
طاهری - تهران
۱۳۸۸-۰۱-۰۴ ۲۲:۲۰:۵۷
تخصص و تعهد و مملکت داری ایشان زبانزد خاص و عام است و با رهبر هیچ اختلافی ندارند و این الفاظ تفرقه انگیز است و به صلاح کشور نیست.آمدن موسوی به عرصه انتخابات قطعا تزریق خون تازه به پیکر عظیم و مقدس نظام اسلامی خواهد شد. (110672)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.