نظر منتشر شده
۳۴
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 37301
لغو مصوبه عقد قرارداد دستگاه‌ها با کارکنان شرکتی
تاریخ انتشار : شنبه ۷ دی ۱۳۸۷ ساعت ۱۱:۴۵
مصوبه هیات وزیران مبنی بر عقد قرارداد دستگاه‌های دولتی با کارکنان شرکتی لغو شد.



به گزارش "الف"، پس از ایرادات هيات تطبيق مصوبات با قوانين مجلس درمورد مصوبه هیات وزیران مبنی بر عقد قرارداد دستگاه‌های دولتی با کارکنان شرکتی، اصلاحیه این مصوبه صادر و به دستگاهها ابلاغ شد.



بنابراین گزارش، هیات تطبیق مصوبات، مصوبه دولت را مغایر با تبصره ماده 32 قانون مدیریت خدمات کشوری تشخصیص داده است.



براساس ماده 32 قانون مدیریت خدمات کشوری، هر یک از کارمندان دستگاههای اجرایی، متصدی یکی از پستهای سازمانی خواهند بود و هرگونه به کارگیری افراد و پرداخت حقوق بدون داشتن پست سازمانی مصوب پس از یک سال ابلاغ این قانون ممنوع است.



براساس تبصره ذیل این ماده، دستگاههای اجرایی می‌توانند در شرایط خاص با تایید سازمان تا ده درصد (10%) پستهای سازمانی مصوب، بدون تعهد استخدامی و در سقف اعتبارات مصوب افرادی به صورت ساعتی یا کار معین برای حداکثر یک سال به کار گیرند.



گفتني‌ست، یکی از نگرانی‌های جدی کارکنان شرکتی بخش‌های خدماتی و تصدی‌گری، رفتار برده‌گونه‌ با آنهاست که برای حل این مشکل، ماده 18 قانون مدیریت خدمات کشوری وضع شده است.



در این ماده آمده است، "کارمندان بخشهای غیر دولتی که بر اساس احکام پیش‌بینی شده در این قانون، تمام و یا قسمتی از وظایف و تصدی امور دولتی و سایر امور قابل واگذاری که حسب قوانین و مقررات مربوط معین خواهد شد را عهده‌دار می‌باشد، کارکنان تحت پوشش کارفرمای غیر دولتی تلقی می‌گردند. دستگاههای اجرایی هیچ‌گونه تعهد و یا مسوولیتی در قبال این کارمندان ندارند. کارفرمایان این کارمند موظفند یا کارمندان تحت پوشش خود مطابق قانون و تامین اجتماعی و سایر قوانین و مقررات مربوطه رفتار نمایند و یا سخنگوی مقامات و یا مراجع ذی‌صلاح در این رابطه خواهند بود. دستگاههای اجرایی موظفند در صورت تخلف کارفرمای بخش غیر دولتی در احقاق حقوق کارمندان از محل ضمانت‌نامه دریافت شده تعهدات کارمندان ذیربط را پرداخت نمایند".

 
علي
۱۳۸۷-۱۰-۰۷ ۱۳:۴۵:۰۴
7 سال است در سازمان صدا و سيما با مدرک فوق ليسانس به صورت ساعتي کار ميکنيم. تحت پوشش هيچ گونه بيمه اي نيستيم با امدن دولت مهر ورز اميد در دلهايمان زنده شد اما تاکنون هيچ خبري از انجام ساماندهي به اين نيروها نيست.اين در حالي است که کارگران روزمزد ساختماني نيز بيمه هستند. (97364)
 
سهراب
۱۳۸۷-۱۰-۰۸ ۱۱:۳۷:۴۹
بنده نیز همان وضعیت دوستم را در صدا وسیما داشته ام و بعد از 6 سال تازه بیمه شدم و تمام سوابق کاری بنده پایمال شده پر واضح است این نابسامانی ها از برکات حضور جناب آقای دکتر علی کردان می باشد در سازمان صدا و سیما بیش از 10000 نفر همین وضعیت را دارند و خیلی ها حتی قرارداد هم ندارند و بالی 10 سال در سازمان مشغول هستند (97460)
 
رضا
۱۳۸۷-۱۰-۰۷ ۱۴:۴۱:۳۲
البته خود دولت هم میداند دلیل این کار شکنی ها چیست شما نیخواهید مردم از مشکلات رهایی پیدا کنند ما کارکنان وزارت صنایع حدود 1 سال است قراردادی شدیم براستی نمیدانیم دلیل مخالفت شما چیست مدتی میگویید پرداخت نقدی یارانه ها در کار نیست بعد دولت تکذیب میکند! بعد میگویید لایحه خدمات اجرا نمیشود بعد میگویید اجرا میشود مدتی میگویید دستگاهها ملزم به عقد قرارداد با نیروها هستند بعد میگویید....اقا ما بخدا نفهمیدیم حرف کی درسته! یکی به ما بگه مصوبه هیئت وزیران درسته یا نظر نمایندگان! (97373)
 
علیرضا
۱۳۸۷-۱۰-۰۷ ۲۰:۰۳:۵۵
این هم از آثار کاهش قیمت نفت است
ملت اثر قیمت نفت تو سفره را که احساس نکردند... حالا باید آثار کاهش قیمت آن را لمس کنند (97398)
 
۱۳۸۷-۱۰-۰۷ ۲۲:۳۷:۲۲
اقاي علي اقا به اميد مهر ورزي براي اين دولت تبليغ كردم اما مديري از همان صدا و سيماي شما بدون هيچ پش زمينه اي براي مان منصوب كردند او هم نه پايين گذاشت و نه بالا براي خود شيريني به اصطلاح رشادت گونه اخراجم كرد زهي خيال باطل فكر مي كنند به دولت مطبوعشان خدمت مي كنند نمي دانند چه موج بد بيني و بي اعتمادي درست كردند هر نفر به تنهايي سرمايه ايست كه از دست مي دهند (97412)
 
۱۳۸۷-۱۰-۰۸ ۰۸:۲۳:۴۱
در بسياري از مراكز دولتي مخصوصا مراكز تحقيقاتي مديراني وجود دارند كه كارمند جاهاي ديگر مي باشند و در آن محل داراي قراردادي براي انجام وظايف خود مي باشند. (97426)
 
اكرم
۱۳۸۷-۱۰-۱۶ ۰۸:۲۴:۳۲
اي بابا مثل اين كه من ازهمه بدبخت ترم حدود 18ساله كه بامدرك فوق ليسانس دروزارت بهداشت كارميكنم دوساله قراردادي شدم بعدازعمري شركتي بودن اما اين ازاون بدتره چرا ؟ چون مثل شترمرغ موقع عيدي دادن ميشي همانند كاركنان رسمي طبق مصوبه دولت ميگيري .توي قراردادت نوشته طبق قانون كار بااحتساب سنوات خدمت اما اين اولين اجحاف دوم اينكه طبق قراردادبايدبيشتراز 40 ساعت اضافه كارنگيري اما بايد مثل يه برده كاركني بموني ونموني 40 ساعت ميگيري اقايان محترم اگر ماباپارتي هم امده باشيم قاتل كه نيستيم شروع بكار18سال پيشمون پارتي بود سالهاست داريم مجازات ميشيم چراباپارتي اومديم اون موقع كارنبودفقط سهميه خانواده شهدا بايد رسمي ميشد مثه اينكه يادتون رفته حالا داريم تقاصه اون پارتي رو پس ميديم ازلحاظ شخصيتي ازلحاظ مادي ازلحاظ ..... اي بابا حرف زياده به اميد روزي كه فقط اقام بياد عدل ودادرابگستراند (98685)
 
کارمند 27 سال خدمت دولت
۱۳۸۷-۱۰-۰۸ ۰۸:۲۳:۵۰
قانون مدیریت خدمات کشوری، یعنی کشک یعنی سرکار گذاشتن کارکنان بیچاره وفقیر دولت ما که تا به حال از این کرامت ومعجزه دولت نهم هیچ خیری ندیدیم اصلا\" مگر این طرح اجرایی شده است که ماخبر نداریم (97427)
 
reza
۱۳۸۷-۱۰-۰۸ ۰۹:۰۰:۲۴
ما کارکنان سازمان تامین اجتماعی و سازمانهای زیربط حدود 9000 نفر از سال 86 قراردادی شدیدم.بالاخره نفهمیدیم مجلس چی میگه مصوبه هیئت وزیران لازمالاجرا میباشد براستی دلیل این شایعه پراکنی ها و کارشکنی ها برای دولت چیست .مجلس هشتم واقعا خیلی چوب لای چرخ مردم میگذارد !بهتر است مردم در دور بعدی حسابی فکری بکنند و به این افراد کار شکن و شایعه پراکن رای ندهند! (97435)
 
شاهنظری
۱۳۸۷-۱۰-۰۸ ۰۹:۲۸:۳۷
با سلام


بنده مشمول بخشنامه نیستم ولی با توجه به اینکه با مقررات اداری اشنای

کامل دارم فقط یک نکته را عرض کنم درهر کاری اگر به نظر کار شناسی اهمیت

داده نشود نتیجه همین است که می بینید (97439)
 
كارمند قراردادي ديگه نامي براش نمونده
۱۳۸۷-۱۰-۰۸ ۰۹:۴۲:۰۶
8 سال در يكي از سازمانهاي دولتي مشغول به فعاليت در زمينه كامپيوتر ميباشم.
آنچه كه من و بقيه همكاران فهميدم كارمند قراردادي در حد يك افغاني هم نيست .
كارمند قراردادي يك برده بيش نيست . كارمند قراردادي هيچ جايگاهي ندارد.
حتي اگر نظر كارشناسي هم بدهيم مخالف ميل مدير باشد باعث اخراج ما خواهد شد. كارمند قراردادي چه مزايايي دارد! كلاس آموزشي نميتواند برورد ارتقاء پيدا نميكند . مزايا ندارد سرويس ندارد حق تخصص ندارد . اضافه كاري معني ندارد مگر مطابق ساعت سيستم( در حالي كه كارمندان رسمي به تعداد ساعات لازم اضافه كاري در يافت ميكند) كمترين حق و حقوق و بيشترين ظلم در حق كارمند قراردايست .

هرجا بخواهيم نظري بدهيم ميگويند شما كارمند قراردادي هستي نظر نده لطفا ؟! چون جايگاهي در اين سازمان ندارين ؟
هر وقت ميگويم چرا عيدي يا پاداش ما را نميدهيد . كارمند قرار دادي عيد و پاداش تعلق نميگيرد.
سرويس رفت و امد سازمان به كارمند قراردادي تعلق نميگيرد.
مسافرت ميخواهيم برويم از مهمانسراهها نميتوانيم استفاده كنيم.
حق ماموريت نداريم.
سابقه كارمند قراردادي چيزي جز بردگي نيست . سابقه كاري ما در افزايش حقوقمان اعمال نميشود. (97442)
 
حجت
۱۳۸۷-۱۰-۰۸ ۱۰:۱۱:۴۹
به فرمایش امیر المومنین العامل علی غیر بصیره کالسائر علی غیر طریقه لایزیده سرعه السیر الا بعدا
عمل کننده بدون بصرت مثل رونده در غیر مسیر است که هر چه بیشتر می دود از مقصد دورتر می شود
متاسفانه مصوبات غیر کارشناسی دولت نهم هم در زمان تصویب مشکلات زیاد ی راهم ازجهت مالی وهم گسترش بدنه غیر کارشناسی دولت و..... به همراه داشت وهم در زمان لغو ان که آثار سوئ خود را بدنبال خواهد داشت (97449)
 
۱۳۸۷-۱۰-۰۸ ۱۰:۵۶:۲۱
به نام خداوندي كه خود از همه چيز آگاه و بر تمام امور تسلط دارد
خدا لعنت كند كليه دستندركاران ، مديران و تمام اشخاصي كه با ايجاد استخدام كارمندان به صورت قراردادي با شركتهاي پيمانكاري هم از توبره و هم از آخور در اين سالها خوردن،انشالله آقا امام زمان و امام حسين در همين ماه محرم جوابشونه بدن
هنوز در بيمه ايران يك ماه نيست كه همكاراني با سابقه 15 سال كاركردن به صورت شركتي با خود شركت قرارداد عقد كردن كه حالا بازهم آقايان از خدا بي خبر دست به تصويب چنين مصوبه اي زدن،خدا لعنت كنه اين از خدا بيخبران را... (97453)
 
محسن
۱۳۸۷-۱۰-۰۸ ۱۱:۴۸:۱۹
بنده و همكارانمان در وزارت ....... بطور متوسط 5 سال است كه بصورت قراردادي مشغول فعاليت در دولت هستيم كه بعد از مدت خبر دادند كه قرار است از سال جديد زير نظر يك شركت با ما قرارداد ببندند. در اين مدت خبرها ضد و نقيض بگوشمان رسيده است كه ميتوانند يا نميتوانند يا با شرايطي مي شود يا با شرايطي نمي شود و .... از جمله خبر فوق. واقعا معلوم نيست كه با اين همه نيروي انساني چه برخوردي مي شود. هر سال هم 3 تا 4 ماه حقوق نداريم كه همه اينها نتيجه اين تصميمات در آخر سال است. واقعا تكليف ما چيست؟ واقعا كسي پاسخگو نيست؟ (97462)
 
جنبش نجات كارمندي ايران
۱۳۸۷-۱۰-۰۸ ۱۲:۴۲:۲۶
اين يك ظلمي بزرگ د رحق كاركنان شركتي ميباشد بنابراين نمايندگان دلسوز و مردمي بايد در اسرع وقت چاره انده يشي كنند. (97473)
 
زهرا
۱۳۸۷-۱۰-۰۸ ۱۳:۱۶:۳۸
الان 12 سال شده که با آموزش و پرورش همکاری دارم .همه نوع قرارداد را تجربه کرده ام تمام وقت پاره وقت .....در 10 ساله اول بیمه ام تمام وقت بود .امسال با همان کار و وضعیت می گویند پاره وقتید و باید بیمه تان نیمه وقت محاسبه شود .نمیدانم چطور می توانم 60 سال خدمت کنم و بیمه بپردازم و بازنشسته شوم.مربی پیش دبستانی و مسئولیت سنگین 30 کودک به همین آسانی نیست که بعضی ها در پشت میز اداری در رابطه با آن اظهار نظر کنند.....لطفا کسی به داد ما هم برسد....از وزیر مر بوطه کاملا نا امید شده ایم.....7 (97477)
 
۱۳۸۷-۱۰-۰۸ ۱۴:۵۵:۳۷
با تشکر و تقدیر از دولت مهرورز بایستی به عرض برسانم من کارمند 18 سال کار در دانشگاه اراک (عالی علوم قدیم ) هستم علاوه بر عدم اجرای هر یک از آئین نامه های دولت یکی از پیشرو ترین دانشگاهها در ایجاد ناراضی سازی کارکنان دانشگاه علی الخصوص قراردادی (رسمی ها هم می نالند ) از دولت نهم هستند . (97493)
 
رضا
۱۳۸۷-۱۰-۰۸ ۱۷:۴۷:۵۵
من هیچ مخالفتی با حل کردن مشکلات این افراد ندارم ، ولی یک چیزی را میخواهم بگویم در اکثر ادارات ، سازمانها و شرکتهای دولتی نیروهایی بصورت غیر رسمی و در غالب شرکتهای خدماتی مشغول بکار هستند که در بین این نیروها از مستخدم و آبدارچی معمولی گرفته تا لیسانس و بالاتر هم وجود دارد . اما این افراد چطور وارد این سازمان شده اند آیا با شرکت در آزمون و مصاحبه و یک روند منطقی یا اینکه به واسطه داشتن یک مدیر و آدم صاحب نفوذ و یا به واسطه تلفن و سفارش یک فرد صاحب نفوذ دیگر ، چون برای ورود این نیروها که مانند افراد رسمی ظوابط خاصی وجود نداشته و سازمانها هم ملزم به رعایت یک مقررات خاصی در خصوص این نیروها نبوده اند . من خودم حد اقل در ادارات مختلف دیده ام که اکثر نیروهای شرکتی بخصوص آنهایی که در مشاغل کارمندی و پشت میز نشین مشغول بکار هستند از اقوام و بستگان و حتی فرزندان مدیران همان اداره و یا از بستگان و فرزندان مدیران اداره ای دیگر که در قبال انجام کار مشابه برای مدیران آن اداره ، به سر کار آمده اند . و گاها بعد از چند سال به واسطه حمایتی که میشوند در اداره حتی از یک نیروی رسمی بدون پارتی هم صاحب قدرت و منزلت بیشتری شده اند.
حالا شما با یک طرح و به اسم رفع مشکل نیروهای قراردادی میخواهید این افراد را بصورت رسمی به آن وزارتخانه و یا اداره دولتی اضافه کنید. آیا این کار شما بی عدالتی و اجحاف به آن نیرویی که با شرکت در آزمون ، مصاحبه ، تحقیقات و گزینش و رد شدن از هزار جور مانع دیگر و با عبور از آنها در یک رقابت جذب آن سازمان شده نیست .؟
آیا این عدالت است. (97504)
 
عدالت
۱۳۸۷-۱۰-۰۹ ۱۶:۳۸:۵۲
اتفاقا\" در کارکنان رسمی این چنین میباشد مثلا\" در سازمان ...... که خواهرزاده معاون آمده و بصورت پیمانی قرارداد بسته شده است که یک مرحله به رسمی نزدیک میباشد کسانی آمده اند که پدرانشان کارمند و فرزندانشان نیز داخل سازمان نفوذ پیدا کردند.
و در نهایت اذعان میدارم که این سایت یک سایت قلابی میباشد و خبر مربوط به لغو مصوبه یک خبر 100% کذب میباشد و صحت ندارد و مصوبه طبق پیگیریهای اینجانب از هیئت دولت , کماکان به قوت خود باقی میباشد و ما شرکتی ها به حق خودمان طبق مصوبه هیئت دولت به حق خودمان خواهیم رسید - جهت اطمینان بیشتر میتوانید با شماره 6133 یا 64451 هیئت دولت تماس حاصل فرمائید تا متوجه دروغ این مسئله شوید- بالاخره دیر یا زود این ارگانهای دولتی مجبوراند که قرارداد با ما شرکتیها ببندند و ما نیز از مزایا و امکانات ارگانهای دولتی استفاده کنیم (97645)
 
مهدی
۱۳۸۷-۱۰-۰۸ ۱۸:۰۸:۰۷
سلام
به نظر بنده کمترین که البته از شمول این بخشنامه خارج است اینگونه به نظر می رسد که هر طرحی برای عملی شدن نیاز به یک برنامه ریزی، فراهم کردن امکانات و مقدمات و بقولی کار کارشناسانه دارد.
چگونه سازمانی که بیش از 7000 نیروی شرکتی دارد یک شبه کلیه نیرو ها را جذب خود کند؟
اگر جواب مرا میدانید مفتخرم میکنید مرا راهنمایی کنید. (97506)
 
رضا
۱۳۸۷-۱۰-۰۹ ۱۱:۲۴:۱۵
اگر جلوی دزدیها نون بریها وچشم تنگیهاو ...گرفته شود و حسادتها نباشد راحت میشود این کار را انجام داد7 (97569)
 
مهرداد
۱۳۸۷-۱۰-۰۹ ۱۳:۵۵:۳۴
عزيزان اصولگراي مجلس بايستي توجه داشته باشند كه منافع عزت و سربلندي دولت مستقيماً به آنان برمي‌گردد و از كارشكني در مقابل خدمات دولت بپرهيزند. بديهي است زمين خوردن دولت اصولگرا برابر است با بازگشت دشمنان نفوذي اين انقلاب و در نتيجه شكست همان عزيزان اصولگراي مجلس. (97606)
 
احمدی
۱۳۸۷-۱۰-۰۹ ۱۷:۱۳:۵۷
تمامی این خبر در مورد لغو شدن قرارداد با کارکنان شرکتی شایعه ای بیش نیست که منبع آن نامشخص و مصوبه ای که نه شماره دارد و نه تاریخ , چرا باور می کنید ؟
قراردادهای کارمندان شرکتی باید اجرا شود و این ارگانهای دولتی هستند که از ترس اینکه پول هنگفت به آنان نرسد اینقدر بال بال می زنند و شایعه پراکنی میکنند , دیگه بسه وقتی مسئول بالاتر شماها مصوبه زده که قرارداد با کارمندان شرکتی بسته شود دیگر این مسخره بازیها یعنی چه به قول معروف می گن شاه میبخشه , غلام نمی بخشه و اینکه رسمی ها دارند از بیت المال استفاده میکنند و حق ما کارکنان شرکتی نیز میباشد (97654)
 
habib
۱۳۸۷-۱۰-۰۹ ۲۰:۵۵:۲۷
با سلام اینجانب بعد از 15 سال خدمت بعنوان نیروی شرکتی تازه الان قانون جدید آوردن به عنوان شبه پیمانی نه پیمانی نه شرکتی فقط هدف آنها قطع عیدی کارگری وحق لباس وبن کارگری بوده و گرنه هیچ سودی ندارد تعداد این نیروهای که مدرک دیپلم دارن 320 نفر و330 دیگر بعنوان شرکتی دردانشگاه کار میکنند سابقه کاری آنها از 15 تا25 سال میرسد این نیروها صدها ار با مسئولین مکاتبه کردیم ولی فقط حرف وعدهای دروغ تحویلمان دادند .









با تشکرحبیب اله از علوم پزشکی ایلام (97694)
 
homa
۱۳۸۷-۱۰-۱۰ ۰۸:۲۰:۱۰
البته قصد جسارت به کلیه پرسنل قراردادی ندارم، یا کسانی که به گونه ای محدود به کاری گمارده میشوند. ولی فکر نمی کنید یکی از عوامل فساد اداری همین عدم اطمینان به تامین آینده میباشد ، و به میز خود به عنوان منبع درآمد نگاه میکنند؟(حتی در یکی از گفته های دو سه سال پیش مقام معظم رهبری به مسئولین آین جمله آمده بود ولی افسوس کو گوش شنوا) (97752)
 
عبدالله
۱۳۸۷-۱۰-۱۰ ۰۹:۲۱:۳۳
اين مصوبه مثل شمشيري تيزي است كه به نيروهاي شركتي زده شده است
شما با اين كار شعار دولت احمدي نژاد برادري است اين تبعيض بين نيروها يعني چه تا كي اين ظلم ادامه دارد (97780)
 
نيروي كارمعين
۱۳۸۷-۱۰-۱۰ ۰۹:۵۶:۴۱
با سلام
بنده و تعداد زيادي از فارغ التحصيلان دانشگاهي اكنون در وزارتخانه اي عظيم به صورت كارمعين انجام وظيفه مي كنيم . با توجه به اينكه وضعيت استخدامي مشخصي نداريم مجبوريم خيلي از كارها را كه به ما مربوط نمي شود انجام دهيم اين درحالي است كه حقوق ومزاياي مشخصي نداريم . اين افراد كه اكثرا كارشناس وبالاتر هستند ومدرك دانشگاهي دارند و كل كارهاي سخت و وقت گير را انجام مي دهند ومدتي به صورت شركتي واكنون شبه شركتي هستند آيا تا كي بايد فقط به دنبال ثبات وضعيت استخدامي خود باشند و از كمترين حقها محروم شوند . تو را به خداي علي فكري به حال اين نيروهاي كارمعين كنيد تا زاني وضعيت بدر ايند مگر نه اينكه يكي از كارهاي دولت و مجلس جذب نيروي با مدرك دانشگاهي است.
درحاليكه خيلي از كاركنان روز مزد اكنون پيماني و رسمي شده اند. (97795)
 
عباس
۱۳۸۷-۱۰-۱۰ ۱۰:۳۶:۰۴
چرا قبلا ماده32خلاف قانون نبود .اين بود دولت عدالت محور ؟آفرين بر اين عدالت ؟موش آزمايشگاهي كه نيستيم (97804)
 
!!!
۱۳۸۷-۱۰-۱۰ ۱۰:۵۱:۵۵
تو مرکز تحقیقات بانک ملت کار میکنیم تعداد زیادی در حدود 60 نفر اینجا به صورت قراردادی بدون بیمه و هرگونه حقوقی کار میکنیم در سال 87 هیچگونه افزایش حقوقی نداشتیم. با حقوق سال قبل کار میکنیم.
قبلا میتوانستیم از سرویس استفاده کنیم حالا دیگه نمیتونیم.
افراد زیادی هستند که 3 تا 6 سال است بدون بیمه اینجا کار میکنند.
و اگه بخوای بری سریع از ت یک امضا میگیرن که هیچگونه حق و حقوقی نداری و ادعایی نداری!
اینجا بیعدالتی بیداد میکنه
وقتی میگی قرار دادی ام یعنی هیچی نیستی! (97808)
 
ناشناس
۱۳۸۷-۱۰-۱۰ ۱۶:۴۹:۳۶
مدت معين در نفت و گاز پارس مفهموي ندارد هيچ چيز به آنها تعلق نميگيرد (97874)
 
hassn
۱۳۸۷-۱۰-۱۵ ۲۰:۲۴:۰۱
در اداره كل پست مازندران بيش از 30 كارمند بيش از 7سال سابقه قرار دادي به دليل درآمد كم ما را بيرون كردند در صورتي كه آقاي بوداغي مدير كل پست مازندران بستگان نزديكش را كه فقط دوسال سابقه داشتند را بيرون نكرد اين يعني عدالت كامل در صورتي كه الان مديركل باند باز و پارتي باز و بي عدالت گر كه يك روز خودش رو اصلاح طلب معرفي مي كنه و روز ديگر خودش رو اصولگرا واقعا ؟آقاي دكتر توكلي كي ما درست مي شيم چطو مديركلي با اين همه شكايت ماندني است و حمايت مي شود اما ما كه بيش از 7سال سابقه كار داشتيم بيرونمان كردند كسي از ما حمايت نمي كند پس شما نمايندگان چكار مي كنيد (98625)
 
علی هاشمی
۱۳۸۷-۱۰-۱۵ ۲۲:۰۸:۰۹
این کجای عدالت است که دو نفر در یک اتاق یک کار مشترک را انجام بدهند (یکی استخدام و با حقوق و مزایای کافی در حد 8000000 ریال) و دیگری شرکتی و با حقوق و مزایای 3500000 ریال و کسانی که این قوانین را بررسی میکنند خود به مدت سه ماه زندگی خود را با حقوق شرکتی اداره نمایند بماند بقیه رفتارهای برده گونه با کارمند شرکتی و با این سطح تورم و گرانی در حال حاضر که این متن را مینویسم دختر 5ساله ام دندان درد شده و هیچ پولی برای ترمیم دندان او ندارم و او درد میکشد ایا فرزندان شما هم همین گونه اند و ایا شما هم همینطور خجالت زده اید تو را به خدا این متن را منعکس کنید (98640)
 
reza
۱۳۸۷-۱۰-۱۷ ۰۰:۰۰:۵۷
ندانم کاری پشت ندانم کاری (98828)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۰۵ ۱۳:۰۸:۵۰
با سلام لطف بخشنامه به دسگاها ي مربوطه ارسال گردد (625892) (alef-11)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.