توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 37417
مصاحبه اسکندری علت اصرار نمایندگان بر استیضاح
تاریخ انتشار : يکشنبه ۸ دی ۱۳۸۷ ساعت ۱۸:۴۰
نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی علت اصلی اصرار نمایندگان بر استیضاح وزیر جهاد کشاورزی را مصاحبه اخیر اسکندری عنوان کرد.

محمد حسن ابوترابی فرد  که در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس با خبرنگار مهر گفتگو می کرد با اشاره به اعلام وصول طرح استیضاح وزیر جهاد و کشاورزی در این باره بیان داشت : اخیرا اسکندری مصاحبه ای انجام داده بود که در آن برگزاری جلسات با نمایندگان انکار شده بود، به همین دلیل علی رغم برخی توافق های اولیه برای انصراف نمایندگان از استیضاح، این طرح به هیئت رئیسه ارائه داده شد.   

نماینده مردم قزوین خاطرنشان کرد : نمایندگان استیضاح کننده معتقدند که ادعای وزیر کشاورزی مبنی بر عدم تشکیل جلسه بین او و نمایندگان، سبب سلب اعتماد مردم به آنها در حوزه های انتخابیه آنها خواهد شد.

وی در پاسخ به سوالی در رابطه با طرح تحول اقتصادی اظهار داشت: طرح تحول اقتصادی سه شنبه این هفته از سوی دولت به مجلس شورای اسلامی ارائه خواهد شد و قرار است رئیس جمهور خود برای ترسیم لایحه در مجلس حضور پیدا کند ولی ما اعتقاد داریم که چنین کاری لازم نیست و اگر هر چه زودتر طرح تحول به دست نمایندگان مجلس برسد بهتر خواهد شد.
 
 
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.