توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 37768
دانشگاه تهران؛رژه 4هزار نفري گردان‌هاي استشهادي
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۸۷ ساعت ۱۴:۵۱
قواي محمدرسول‌الله (ص) گردان‌هاي استشهادي «لبيك يا خامنه‌اي»، كفن‌پوشان از لانه جاسوسي سابق به سمت دانشگاه تهران رژه مي‌روند.

به گزارش فارس، بيش از 4 هزار نفر از قواي محمدرسول‌الله گردان‌هاي استشهادي «لبيك يا خامنه‌اي» شامل دانشجويان دختر و پسر، كفن‌پوش و با پوشيدن لباس نظامي در حاليكه پرچم‌هاي ايران، فلسطين و حزب‌الله لبنان را در دست دارند، با آرايش نظامي از لانه جاسوسي سابق به سمت دانشگاه تهران رژه مي‌روند.

اين دانشجويان كه پرچم بزرگي از فلسطين را نيز به همراه دارند براي اعزام به غزه اعلام آمادگي كرده و در دانشگاه تهران بصورت نمادين سازماندهي عملياتي خواهند شد.

رژه روندگان همچنين پلاكارد بزرگي از فرمايش اخير رهبر انقلاب را در دست دارند كه جمله مهم "همه‌ مجاهدان فلسطين و همه‌ مؤمنان دنياي اسلام به هر نحو ممكن موظف به دفاع از زنان و كودكان و مردم بي‌دفاع غزه‌اند و هر كس در اين دفاع‌ مشروع و مقدس كشته شود شهيد است" در آن نوشته شده است و به اين طريق آمادگي خود را براي اجراي فرمايشات رهبر انقلاب اعلام داشتند.

تجمع كنندگان همچنين در ابتداي حركت خود تصاوير اولمرت نخست وزير رژيم صهيونيستي و حسني مبارك رئيس جمهور سازشكار مصر را به آتش كشيدند.
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.