توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 38337
نماينده کنگره آمریکا: استخوان کودکان غزه سکوي افتخار اسرائیل
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۸۷ ساعت ۱۱:۵۵
دنيس کوچينيچ نماينده مردم اوهايو در کنگره آمريکا روز چهار شنبه با سخنان شماتت بار خود دولت آمريکا را به خاطر حمايت از جنايت هاي رژيم صهيو نيستي به باد حمله گرفت.   

وي گفت : در حاليکه ما همچنان شاهد همان تخريب هاي گذشته با استفاده از سلاح هاي آمريکايي در خاور ميانه هستيم نه ميتوانيم سال نو را جشن بگيريم و نه دولت نو را.

من با حملات موشکي حماس حتي براي خاتمه دادن به محاصره غزه مخالفم و هيچ گونه توجيه اخلاقي در آن نمي بينم و معتقدم که عملي است غير قانوني و بايد متوقف شود.

اما رژیم صهيونيستي چطور با بمباران کردن غزه اي که حتي نه ارتشي دارد و نه نيروي هوايي و نه نيروي دريايي و يکسره تحت محاصره بوده است مي تواند ادعا کند که از خودش دفاع مي کند؟

کودکان فلسطيني و اسرائيلي هردو استحقاق زندگي کردن دارند اما ارزش جان کودکان غزه با دادن نسبت عيب جويانه "سپرانساني " به آن ها ناديده گرفته مي شود. کشتار هاي دسته جمعي اسرائيل توجيه مي شود. تلي از استخوان هاي کوچک در قبرستان هاي غزه سکوي افتخارات رفيع اخلاقي اسرائيل شده است.

دولت آمريکا مي‌داند که اسرائيل از سلاح هاي آمريکايي که ماليات دهندگان اين کشور پولش را داده اند با استفاده از به کار گرفتن بي تناسب زور و دامن زدن به درگيري ها به مجازات دسته جمعي اهالي غزه دست مي زنند و اين چيزي است که با قانون "نظارت بر صدور اسلحه" مغايرت آشکار دارد.

سلاح‌هاي آمريکايي با اين شرط به اسرائيل داده شده اند که از آنها براي تعرض و خشونت استفاده نشود. دولت آمريکا بالاخره يک روزبايد به جاي استقرار حکومت زور براي استقرار حکومت قانون اقدام کند .
 
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.