توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 39563
بازنگري آيين‌نامه دوره دكتري دانشگاهها
تاریخ انتشار : جمعه ۴ بهمن ۱۳۸۷ ساعت ۱۴:۳۴
مدير كل دفتر گسترش وزارت علوم، تحقيقات و فناوري از بازنگري آيين‌نامه دوره دكتري خبر داد و گفت: بر اين اساس سقف واحدهاي آموزشي دوره دكتري و همچنين ساختارهاي كيفي آن بازنگري خواهد شد.

دكتر برزويي در گفت‌وگو با ايسنا، با بيان اينكه در حال برنامه‌ريزي براي اجراي دوره‌هاي دكتري پژوهش محور در مراكز پژوهشي هستيم، اظهار كرد: اين دوره‌ها در مراكز داراي مجوز اجراي دوره دكتر از شوراي گسترش برگزار مي‌شود.

وي با بيان اينكه در حال حاضر در دانشگاهها هيچ تغييري نخواهيم داشت، گفت: صرفا در حال بازنگري آيين‌نامه دوره دكتري هستيم.

مدير كل گسترش وزارت علوم در خاتمه از برگزاري همايش مطالعات ميان رشته‌اي با محوريت پژوهشكده مطالعات فرهنگي اجتماعي در ارديبهشت 88 در تهران خبر داد و گفت: هدف از برگزاري اين همايش بررسي چالش‌ها و راهكارهاي كيفي و هدفمند كردن رشته‌هاي ميان رشته‌اي و توسعه هدف دار آنهاست. اين همايش در محورهاي علوم ميان رشته‌اي و آموزش عالي، مباني نظري مطالعات ميان رشته‌اي، علوم ميان رشته‌اي و نظام آموزش عالي در ايران و مطالعات ميان رشته‌اي و پژوهشهاي كاربردي برگزار مي‌شود.
 
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.