توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 41138
كروبي: آنهايي كه فكر مي‌كنند دقيقه 90 كنار مي‌روم در اشتباهند
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۸۷ ساعت ۱۶:۵۱
دبير كل حزب اعتماد ملي گفت: افرادي كه فكر مي‌كنند من در دقيقه 90 كنار مي‌كشم در اشتباهند چرا كه ما در حال كار كردن هستيم.

حجت‌الاسلام مهدي كروبي دبير كل حزب اعتماد ملي در گفتگو با فارس در پاسخ به اين سوال كه برخي افراطيون دوم خردادي اظهاراتي مبني بر كنار كشيدن شما در دقيقه 90 مطرح مي‌كنند، ارزيابي شما چيست، اظهار داشت: من نمي‌دانم انگيزه اين افراد از مطرح كردن اينگونه اظهارات چيست.

وي با بيان اينكه من بارها گفته‌ام در عرصه انتخابات مي‌مانم، تاكيد كرد: من اولين نفري بودم كه كانديداتوري خود را رسما اعلام كردم و مدت‌ها است كه در اين عرصه كار مي‌كنم، طبيعي است كه وظيفه خود مي‌دانم تا پايان در اين عرصه باشم.

كروبي افزود: در عرصه انتخابات تا پايان هستم اما در نهايت تصميم با مردم است كه به چه كسي راي دهند از اين رو نبايد به تخريب يكديگر بپردازيم و بايد همواره مردم را در عرصه انتخابات تشويق كنيم.

وي ادامه داد: نبايد در خصوص افراد شايعه‌پراكني كرد و افرادي كه فكر مي‌كنند من كنار مي‌كشم در اشتباهند چرا كه ما در حال كار كردن هستيم و طبيعي است كه عده‌اي از ما حمايت و به ما دلبسته‌اند و با "طناب من به چاه افتاده‌اند "؛ حال من بيايم كنار و رهايشان كنم.

دبير كل حزب اعتماد ملي در ادامه با تاكيد بر اينكه من و خاتمي از جبهه دوم خرداد اعلام آمادگي كرده‌ايم، خاطرنشان كرد: بر اساس شواهد و قرائن برمي‌آيد كه مهندس موسوي وارد صحنه شوند اما هنوز تا پايان ثبت‌نام احتمال دارد افراد ديگري بيايند و معلوم نيست تا پايان چند نفر از جناح اصلاح‌طلب و اصولگرا مي‌آيند.

وي با اشاره به اينكه من براي كسي تكليف تعيين نمي‌كنم اما فكر مي‌كنم هر كسي ترديد و شك دارد قبلش بايد ترديد و شك خود را برطرف مي‌كرد نه حالا، گفت: بايد همه تلاش كنيم براي برگزاري انتخابات سالم و با شكوه و مردم در نهايت تصميم مي‌گيرند به چه كسي راي دهند.

كروبي در پايان از احمدي‌نژاد، قاليباف و جهرمي به عنوان گزينه‌هاي احتمالي اصولگرايان در عرصه انتخابات ياد كرد.
 
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.