خرید انواع مکمل های ورزشی با تضمین بهترین قیمت

گزارش بازرگانی،   3971129118

اگر بدنسازی و یا ورزش ‌های سنگین دیگری مثل وزنه برداری و... کار می کنید باید بدانید بدن شما نیاز به دریافت پروتئین و مواد معدنی بیشتری دارد. تامین این میزان از مواد مورد نیاز بدن، با استفاده از خوراکی ‌ها نه منطقی است و نه به‌ صرفه اما حتما نام مکمل ورزشی یا مولتی ویتامین به گوشتان خورده ‌است. اگر تصمیم دارید به جای این‌ که داروخانه ‌ها را برای خرید مکمل ورزشی یا مولتی ویتامین مورد نظرتان بگردید، به‌صورت آنلاین خرید کنید در قدم اول باید سایت‌ هایی را پیدا کنید که با معرفی محصولات مختلف، امکان مقایسه قیمت محصولات موجود در این حوزه را به شما بدهند تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید و آگاهانه ‌تر خرید کنید.

موادمعدنی و ویتامین ها: عصای دست ماهیچه‌ ها و عضلات

مواد معدنی و ویتامین ‌ها باید به طور مرتب به بدن هر انسانی برسند اما برای یک بدنساز حرفه ‌ای یا یک وزنه ‌بردار قضیه کمی متفاوت است. زمانی که فردی مرتب ورزش می ‌کند به انرژی خیلی زیادی احتیاج دارد و عضلات نیز برای رشدشان دائم ویتامین و مواد معدنی طلب می‌ کنند. اگر یک ورزشکار رژیم غذایی درستی نداشته باشد، به مرور زمان ماهیچه ‌ها تحلیل می ‌روند، انرژی بدن تمام می ‌شود و مشکلات زیادی برای بدن به‌وجود می ‌آیند. بنابراین بهترین راه برای یک ورزشکار این است که با مشورت با یک متخصص یا مشاور، هم یک رژیم غذایی اصولی و درست را دنبال کند و هم اقدام به خرید مولتی ویتامین و مکمل ورزشی کند.

انواع ویتامین ها

ویتامین ‌ها به دو دسته کلی محلول در آب و محلول در چربی تقسیم می‌ شوند که مصرف هر دو گروه برای ورزشکاران ضروری است. ویتامین ‌های محلول در چربی، A,D,EوK  هستند که در بافت چربی در بدن ذخیره می ‌شوند و اگر بیشتر از حد نیاز بدن آن ‌ها را مصرف کنید دچار مسمومیت می ‌شوید، بنابراین ورزشکاران باید حسابی گوش به زنگ و مراقب باشند.

ویتامین ‌های گروه B و ویتامین C ویتامین‌ های محلول در آب هستند که حتی اگر زیاد هم مصرفشان کنید از بدن دفع می ‌شوند پس مشکل خاصی ایجاد نمی ‌کنند.

ویتامین A برای ساخت پروتئین در بدن استفاده می ‌شود و در نتیجه برای رشد ماهیچه ‌ای لازم است.

ویتامین D  برای جذب کلسیم و فسفر لازم است و همراه با آن‌ها از استخوان ‌ها و دندان‌ ها محافظت می ‌کند.

اگر می خواهید اکسیژن کافی به بافت ‌هایتان برسد و همین ‌طور در حین ورزش به خصوص ورزش ‌های هوازی کم نیاورید، باید ویتامین B1  مصرف کنید چون این ویتامین برای انتقال اکسیژن در بدن لازم است و ورزشکاران اگر مقدار کافی از این ویتامین را در بدنشان نداشته باشند پس از چند دقیقه ورزش کردن، تحمل ادامه تمرین را نخواهند داشت.

ویتامین B6 به طور مستقیم در جذب پروتئین دخالت دارد بنابراین باید این ویتامین را مصرف کنید تا پروتئین‌ هایی که از طریق خوردن گوشت، ماهی و... وارد بدنتان می شود، به طور کامل جذب شوند.

ویتامین B8 یا نیاسین باعث گشاد شدن رگ ‌ها و مویرگ ‌ها می ‌شود. بنابراین خون و اکسیژن بیشتری به بافت ‌ها می ‌رسد ولی یک ورزشکار باید بداند که این ویتامین را نباید حین تمرین مصرف کرد.

ویتامین B12 در سوخت‌وساز کربوهیدرات ها و نگهداری سیستم عصبی نقش دارد و از این نظر برای ورزشکاران به شدت واجب است.

قدم به قدم تا پیدا کردن مکمل مورد نظر

سایت‌ های قابل اعتماد با محصولات خوب و متنوعی در این زمینه فعالیت می‌ کنند که می ‌توانید با خیال راحت از آن‌ ها خرید کنید. بنابراین اولین فکری که به ذهنتان می‌ رسد این است که فهرستی از این سایت ‌ها پیدا کنید و ببینید آیا محصول مورد نظرتان را دارند یا نه؟ در مرحله بعدی قیمت ‌های سایت‌ ها را ببینید و جدا جدا با هم مقایسه کنید. این کار هم خسته ‌کننده است و هم زمان ‌بر و اگر بخواهیم کمی محتاط‌ تر باشیم می‌ توانیم بگوییم خیلی قابل اعتماد هم نیست. ممکن است گاهی به سایتی بربخوریم که قیمت پایین‌ تری برای محصول مورد نظر ما دارد و این ‌جاست که شک و تردید به سراغمان می‌ آید که آیا این همان محصول اصل است با قیمت پایین ‌تر یا این که حقه ‌ای در کار است؟

در این‌ جا سایتی را به شما معرفی می ‌کنیم که روند کارها را برایتان راحت‌ تر می ‌کند. این سایت تمام اطلاعاتی را که نیاز دارید، به صورت طبقه ‌بندی شده در اختیارتان می ‌گذارد. سایت ایمالز، آدرس سایت ‌هایی که محصول مورد نظر شما را با قیمت مناسب و کاملا اصل و مطمئن می ‌فروشند، به شما می ‌دهد و می ‌توانید با صرف کمترین وقت، به محصول مورد نظرتان با پایین ‌ترین قیمت برسید. ایمالز، اطمینان، سرعت و راحتی را یک جا در اختیار شما می‌گذارد.

 

بنابراین همان طور که گفته شد، خرید مکمل ورزشی و مولتی ویتامین برای یک ورزشکار لازم است و از آن ضروری تر پیدا کردن یک محصول باکیفیت و با قیمت مناسب است. خیلی از باشگاه‌ ها برای سود بیشتر محصولات بی‌ کیفیتی به ورزشکاران می ‌فروشند، بنابراین یا با جان مصرف ‌کنندگان بازی می ‌کنند یا در خوشبینانه ‌ترین حالت پودری بی ‌خاصیت را به خورد آن‌ ها می‌ دهند. همه سایت های مختلف که در زمینه خرید مکمل و مولتی ویتامین فعالیت می‌ کنند قابل اطمینان نیستند و یک خریدار کم‌تجربه در این بین نمی ‌تواند محصولی خوب با قیمت مناسب بخرد. یکی از سایت‌ های خوب در زمینه مقایسه قیمت، سایت ایمالز است که شما را به سایتی با محصول خوب با بهترین قیمت هدایت می ‌کند و با استفاده از خدمات این سایت می‌ توانید با انواع مکمل‌های ورزشی با بهترین قیمت آشنا شوید.