سردار سرلشکر قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی المهندس در عراق به شهادت رسید/ حمله آمریکا به کاروان الحشد الشعبی در بغداد+جزئیات و واکنش ها

گروه سیاسی الف،   3981013001 ۶۸۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۴۵ تکراری یا غیرقابل انتشار

در جریان حمله به کاروان الحشدالشعبی در نزدیکی فرودگاه بغداد، سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه به همراه ابومهدی المهندس معاون الحشد الشعبی و چند نفر از اعضای این سازمان به شهادت رسیدند.

سردار سرلشکر قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی المهندس در عراق به شهادت رسید/ حمله آمریکا به کاروان الحشد الشعبی در بغداد+جزئیات و واکنش ها

به گزارش الف، در جریان حمله به کاروان الحشدالشعبی در نزدیکی فرودگاه بغداد، سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه به همراه ابومهدی المهندس معاون الحشد الشعبی و چند نفر از اعضای این سازمان به شهادت رسیدند و برخی دیگر نیز مجروح شدند.

۵:۵۰  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای اخبار مربوط به شهادت سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تایید کرده است.

***سپاه پاسداران در اطلاعیه خود آورده است: سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی پس از عمری مجاهدت بامداد امروز در حمله بالگردهای آمریکایی به شهادت رسید.

تصویر منتسب به دست و انگشتر شهید سردار سلیمانی

اولین تصاویر از محل وقوع حمله آمریکا

انفجار نزدیک فرودگاه بغداد/ اعضای الحشد الشعبی ترور شدند

 

*** برگزاری جلسه فوق العاده شورای عالی امنیت ملی

 کیوان خسروی سخنگوی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی با تسلیت شهادت غرور آفرین سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده پرافتخار نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: از ساعاتی دیگر جلسه فوق العاده شورای عالی امنیت ملی برای بررسی اقدام جنایتکارانه حمله به خودرو سردار سلیمانی در بغداد که منجر به شهادت ایشان شد برگزار می شود.

*** اطلاعیه‌ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تبریک و تسلیت شهادت این مجاهد عالیقدر به محضر مقدس حضرت ولی عصر (عج)، رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی (مد ظله العالی)، ملت قدرشناس ایران اسلامی، آحاد رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی، خانواده معظم و علاقمندان و ارادتمندان وی، اطلاعات و برنامه‌های مربوط به آئین‌های استقبال، تشییع و به خاکسپاری پیکر مطهر شهدای گرانقدر را به آگاهی خواهد رساند.

***منابع عراقی:  داماد قاسم سلیمانی هم در حملات صورت گرفته به کاروان فرمانده سپاه قدس، به شهادت رسید.

***  بیانیه وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران درخصوص ترور سردار حاج قاسم سلیمانی

دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در بیانیه ای با اعلام انزجار و محکومیت شدید اقدام تروریستی و جنایتکارانه نیروهای آمریکایی در به شهادت رساندن سردار سرفراز سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این ضایعه بزرگ را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا، نیروهای مسلح بویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مردم بزرگ ایران و خانواده بزرگوار ایشان و نیروهای مقاومت اسلامی تبریک و تسلیت گفت.

*** پنتاگون: به دستور ترامپ سردار سلیمانی را ترور کردیم

وزارت دفاع آمریکا در بیانیه‌ای گفته ارتش این کشور به دستور ترامپ به کاروان سردار سلیمانی حمله کرده است.

***احضار سفیر سوئیس به وزارت خارجه در پی شهادت سردار سلیمانی

 سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.

***۳ روز عزای عمومی در کشور در پی شهادت فرمانده نیروی قدس سپاه

رهبر معظم انقلاب در پیام تسلیت خود در پی شهادت حاج سردار قاسم سلیمانی اعلام کردند: ملت ایران یاد و نام شهید عالیمقام سردار سپهبد قاسم سلیمانی و شهدای همراه او بویژه مجاهد بزرگ اسلام جناب آقای ابومهدی المهندس را بزرگ خواهد داشت و اینجانب سه روز عزای عمومی در کشور اعلام میکنم و به همسر گرامی و فرزندان عزیز و دیگر بستگان ایشان تبریک و تسلیت می‌گویم.

سرلشکر رضایی: انتقام سختی از آمریکا خواهیم گرفت

در پی شهادت سرلشکر حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله نیروهای تروریستی ارتش جنایتکار آمریکا در بغداد، سرلشکر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به این حمله تروریستی واکنش نشان دادند.

وی در صفحه خود در توییتر خود نوشت: سپهبد شهید قاسم سلیمانی به جمع برادران شهیدش پیوست ولی انتقام سختی از آمریکا خواهیم گرفت.

وزیر دفاع: انتقام خون سردار سلیمانی از تمام عاملین و مرتکبین گرفته خواهد شد
وزیر دفاع در پیامی با تسلیت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد: انتقام این خون به ناحق ریخته شده از تمامی عاملین و مرتکبین گرفته خواهد شد.(جزئیات بیشتر)

واکنش رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به ترور سردار سلیمانی
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به ترور سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس واکنش نشان داد.
به گزارش تسنیم، نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به ترور سردار سلیمانی واکنش نشان داد و گفت: حملات امشب [ترور سردار سلیمانی] خطر افزایش جدی خشونت‌ها را دارد.(جزئیات بیشتر)

روایت سفیر ایران از جزئیات شهادت سردار سلیمانی؛ ١٠ نفر به شهادت رسیدند
سفیر ایران در عراق گفت: ١٠ نفر همراه سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس بودند که همه به شهادت رسیدند.

  ایرج مسجدی سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق در گفتگو با شبکه خبر در رابطه با جزئیات به شهادت رسیدن سردار حاج قاسم سلیمانی، گفت: حدود ساعت ۱ بامداد امروز جمعه دو خودرو که شهید سلیمانی و «ابو مهدی المهندس» را از فرودگاه بغداد به شهر بغداد انتقال می دادند مورد اصابت حمله موشکی قرار گرفتند و همه سرنشینان که ۱۰ نفر از همراهان و محافظان شهید المهندس و شهید سلیمانی بودند تماما به شهادت رسیدند.  

وی افزود: در حال هماهنگی برای انتقال پیکر شهدا به جمهوری اسلامی ایران هستیم که ان شاءالله در اسرع وقت این اقدام انجام شود. (جزئیات بیشتر)

رئیس جمهور: بی‌تردید انتقام شهادت سردار سلیمانی از آمریکای جنایتکار گرفته خواهد شد
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه شهادت سردار قاسم سلیمانی عزم ایران را برای ایستادگی و مقابله در برابر زیاده‌خواهی‌های امریکا و دفاع از ارزش‌های اسلامی دوچندان کرد، گفت: بی‌تردید انتقام این جنایت هولناک را ملت بزرگ ایران و دیگر ملت‌های آزاده منطقه، از امریکای جنایتکار خواهند گرفت. (جزئیات بیشتر)

سردار شریف: انتقام خون سردار سلیمانی در طول و عرض جهان اسلام گرفته خواهد شد

سخنگوی سپاه با تاکید بر اینکه قطعا شادی لحظه ای آمریکایی‌ها و صهیونیست ها دیری نخواهد پایید که به عزا تبدیل شود، گفت: سپاه پاسداران، مردم و جبهه مقاومت در طول و عرض جهان اسلام انتقام خون این شهید سرافراز را که به چیزی جز سرافرازی و سربلندی ملت ایران، امت اسلام و آزادی قدس نمی اندیشید خواهند گرفت.(جزئیات بیشتر)

وی افزود جزئیات مراسم تشییع و تدفین سردار شهید سلیمانی متعاقبا اعلام می شود.

سردار نقدی: کاخ سفید یا برچیدن پایگاه‌های خود را آغاز کند یا برای سربازانش تابوت سفارش بدهد
معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: کاخ سفید یا همین امروز برچیدن پایگاه‌های نظامی خودش از منطقه اسلامی را آغاز کند و یا به بازار برود و برای سربازان خودش تابوت سفارش بدهد.(جزئیات بیشتر)

ستادکل نیروهای مسلح: عاملان شهادت سپهبد سلیمانی منتظر انتقام سخت و پشیمان‌کننده باشند

ستاد کل نیروهای مسلح با صدور بیانیه‌ای با تبریک و تسلیت شهادت شهادت سردار سلحشور سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی و جمعی دیگر از همرزمانش در اقدام تروریستی توسط رژیم آمریکا، تاکید کرد: بی‌شک دستور دهندگان و عاملان این جنایت باید منتظر انتقام سخت و پشیمان کننده باشند. (جزئیات بیشتر)

با حکم رهبر معظم انقلاب/ سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه شد
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حکمی سردار قاآنی را به فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران منصوب کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر رهبر معظم انقلاب، درپی شهادت سردار پرافتخار حاج قاسم سلیمانی، حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا با صدور حکمی سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی را به فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب کردند. (جزئیات بیشتر)

سید حسن نصرالله: ‎ قصاص قاتلان سردار سلیمانی مسئولیت همه مجاهدان است
دبیرکل حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای شهادت سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران و ابومهدی المهندس را تسلیت گفت.

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای شهادت سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران و حاج ابومهدی المهندس معاون نیروهای حشد شعبی عراق را تسلیت گفت.

دبیرکل حزب الله لبنان در این بیانیه بر قصاص قاتلان سردار سلیمانی تاکید کرد و آن را مسئولیت همه مجاهدان راه مقاومت دانست . (جزئیات بیشتر)

آمریکا از اتباع خود خواست فوراً عراق را ترک کنند
وزارت خارجه آمریکا بعد از ترور سردار سلیمانی در بغداد، از اتباع خود در عراق خواست فوراً این کشور را ترک کنند.

محمد علی الحوثی: پایگاههای آمریکا در منطقه هدف قرار گیرد
عضو شورای عالی سیاسی یمن به شهادت سردار سلیمانی واکنش نشان داد و خواستار واکنش سریع و مستقیم علیه پایگاههای آمریکا در منطقه شد.

الحوثی تاکید کرد: این ترور محکوم است و واکنش سریع و مستقیم علیه پایگاه‌های آمریکایی در منطقه گزینه و راه حل است.

تحلیلگر اسرائیلی: از جایی ضربه خواهیم خورد که اصلا فکرش را هم نکرده ایم

شورای عالی امنیت ملی ایران: رژیم آمریکا مسئول عواقب کلیه تبعات این ماجراجویی جنایتکاران خواهد بود
شورای عالی امنیت ملی ایران اعلام کرد: رژیم آمریکا مسئول عواقب کلیه تبعات این ماجراجویی جنایتکاران خواهد بود.

  به دنبال حمله جنایتکارانه آمریکا به خودرو سردار سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی که منجر به شهادت ایشان و جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت گردید، شورای عالی امنیت ملی بیانیه ای صادر کرد(اینجا)

جزئیات مراسم تشییع پیکر «سردار سلیمانی» در بغداد/ خاکسپاری در کرمان
نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جزئیات تشییع پیکر سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» را تشریح کرد.

حجت الاسلام علی شیرازی نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با مهر، در رابطه با جزئیات مراسم تشییع و خاکسپاری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی،گفت: پیکر مطهر شهید سلیمانی و همرزمانش فردا در بغداد تشییع و در نهایت برای خاکسپاری به کرمان منتقل خواهد شد. (جزئیات بیشتر)

حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در منزل سردار شهید سپهبد سلیمانی
رهبر معظم انقلاب اسلامی ساعتی پیش با حضور در منزل سردار بزرگ و پر افتخار اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، ضمن تفقد از خانواده شهید، شهادت آن مجاهد مخلص و عالی‌مقام را تبریک و تسلیت گفتند.

حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در منزل سردار شهید سپهبد سلیمانی

ظریف در گفتگو با دبیرکل سازمان ملل؛ تبعات ترور «سردار سلیمانی» متوجه رژیم تروریستی آمریکا است
وزیر امور خارجه گفت: شهادت«سردار قاسم سلیمانی» دارای آثار و تبعاتی است که در اختیار هیچکس نیست و همه عواقب آن متوجه رژیم تروریستی ایالات متحده آمریکاست. (جزئیات بیشتر)

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۲۶۷۲۶۳۰۶:۳۰:۱۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
.ایشون با آن همه تجربه وشناخت از منطقه واوضاع چرا در این ایام اونم تو جاده فرودگاه و...چند روز قبل یکی از خبرنگاران اصلاح طلب نوشته بود قرارست کسی جانشین ایشان در سپاه قدس شود.کسی باور نمی کرد این اتفاق بیفتد.روحشان شاد.
ناشناس۱۲۶۷۳۱۷۰۷:۱۶:۴۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
چرا توی این اوضاع که مدیر لایق پیدا نمیشه، اجازه میدیم به این راحتی چنین افرادی رو از دست بدیم؟..ای کاش فرد دیگری رو میفرستادیم..به حاج قاسم توی تهران بیشتر نیاز هست تا بغداد..
ناشناس۱۲۶۷۸۵۸۰۹:۵۸:۰۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
از دست دادن سردار سلیمانی سخت هست و نمی دونم چی بگم ، خیلی حالم به هم ریخت چون چنین آدمی کمیاب هست و رفتنش جبران نشدنی
امیر حسین سلطان/تهران۱۲۶۸۰۱۲۱۰:۴۲:۳۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
تسلیت و تعزیت انا لله و انا الیه راجعون روح بلند حاج قاسم سلیمانی به آسمان پر کشید
ناشناس۱۲۶۸۳۴۴۱۲:۲۷:۵۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
عدم انتقام سریع، شکست بزرگی برای ایران است هر چه سریعتر هر چه دارید رو کنید و الا تأثیر منفی در روحیه مردم نسبت به قدرت ایران دارد.
ناشناس۱۲۶۸۴۳۳۱۲:۵۹:۵۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
انتقام . الان .
ناشناس۱۲۶۹۳۷۳۲۲:۳۰:۰۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
پاسخ ما مردم غیر نظامی انتخاب نمایندگانی حامی مستضعفین و فقرا به شدت ضد نظام سرمایه داری
ناشناس۱۲۶۸۴۷۶۱۳:۱۵:۵۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
واقعا خبر شهادت سردار سلیمانی شنیدم خیلی بهم ریختم.روحش شاد.
سید حسین سیدی۱۲۶۸۶۹۳۱۴:۵۲:۱۳ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
سلام .باورم نمیشه. پدری دلسوز ،شجاع واز خود گذشته رو ازما گرفتن .مصوبین این جنایت باید منتظر قصاص باشند.سردار عزیز شهادتت مبارک.
محمد جمیل۱۲۶۸۷۱۷۱۵:۱۰:۳۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
بگذار تا بگریم چون ابر در بهاران کز سنگ ناله خیزد روز وداع یاران
مهدی۱۲۶۸۸۹۵۱۶:۳۴:۲۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
شهادت سردار سلیمانی داغی بر دل ما گذاشت اما بدونید که سلیمانی های زیادی وجود دارند
ناشناس۱۲۶۸۹۶۸۱۷:۳۰:۲۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
بار دیگر ثابت شد که امریکا شیطان بزرگ دشمن اصلی ملت ایران و حامی اصلی تروریسم در منطقه و جهان است.
ناشناس۱۲۶۷۸۸۱۱۰:۰۶:۳۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
چون نقشه بود همش دعوت دولت عراق رسما و هزار اما و اگر
ناشناس۱۲۶۹۱۰۱۱۸:۵۰:۲۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
افرین بخدا خودشه
ناشناس۱۲۶۸۰۵۲۱۰:۵۹:۳۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
مگه اون یه نفر دیگه آدم نیست؟ خب عمرش تا اونجا بوده دیگه، بعدشم آمریکا با چراغ قوه دنبال حاج قاسم بود.
ناشناس۱۲۶۹۰۱۸۱۸:۰۵:۲۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
سردارعزیزمان همیشه دردلهازنده هستی من خیلی دوستت دارم
ناشناس۱۲۶۹۰۲۰۱۸:۰۶:۰۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
سردارعزیزمان همیشه دردلهازنده هستی من خیلی دوستت دارم
سیدمهدی۱۲۶۸۰۸۷۱۱:۰۸:۴۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
دیدگاه شماr در خط شیطان است.
ناشناس۱۲۶۸۴۶۵۱۳:۱۲:۵۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
سردار سلیمانی بی ادعا واقعا نماد شجاعت و وطن خواهی و آزادگی بودند کسانی که در دفاع مقدس و بقیه میدانهای مبارزه با جان و دل و شجاعانه جنگیدند
ناشناس۱۲۶۸۷۲۱۱۵:۱۲:۴۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
آره به نظر من هم درست میگی
علیرضا۱۲۶۷۳۳۱۰۷:۲۰:۵۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
ببخشید که ایشون همیشه در این مواقع در پر خطر ترین مناطق منطقه از قبیل سوریه و لبنان و عراق بودند.!! بالای ۲۰ سال کارشون همین بوده حالا شما میای میگی نمیدونست نباید اونجا باشه!!
ناشناس۱۲۶۷۳۷۴۰۷:۳۵:۳۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
دوست عزیز اگه قرار بود خونه بشینه که سردار سلیمانی نبود
فاطمه۱۲۶۷۸۰۱۰۹:۴۲:۰۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
فرق سردار سلیمانی با بقیه آدما این بود که مرد عمل و مرد خطر بود برای حفظ ناموس و عقایدش نه اینکه فقط احساس تاسف کنه امیدوارم ما هم فقط در حد اظهار تاسف نمونیم و در برابر ظلم سکوت نکنیم.
جعفرحسین ابادی۱۲۶۸۳۷۲۱۲:۳۹:۲۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
سردارراهت ادامه دارد۰
زهره۱۲۶۸۸۷۷۱۶:۲۳:۵۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
دقیقا
محمد۱۲۶۷۴۵۰۰۷:۵۷:۲۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
پیاده که نمی شه رفت اون جا آمریکای مدافع حقوق بشر را بشناسید منافع اش اقتضا کنند هر غلطی می کند‌نابودی امریکا نزدیک شد
نرگس۱۲۶۸۶۱۹۱۴:۱۵:۲۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
ترامپ ابله،نمیدونه دوباره،غلط کرد
ناشناس۱۲۶۸۹۹۸۱۷:۵۲:۴۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
ما ازکشورعزیزمان انتقام میخواهیم باید هزاران امریکای به جای سردارمون کشته بشن ادمای مثل سردار سلیمانی کم یابن خیلی غمکین شدیم اصلانمیدونیم چیکار کنیم ماهمه اماده جنگیم فقط انتقام میخواهیم
ناشناس۱۲۶۹۱۸۳۲۰:۰۰:۲۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
این دفعه خوب حالیش میکنیم چ غلطی کرده
ناشناس۱۲۶۷۴۷۷۰۸:۰۸:۳۳ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
چرا‌یکی‌هم‌که‌دلسوزه‌باید‌اینجوری‌شهبد‌بشه‌
ناشناس۱۲۶۸۹۶۷۱۷:۲۹:۰۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
آفرین سردار سلیمانی شهادتت مبارک
محمد۱۲۶۷۴۸۹۰۸:۱۳:۲۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
چرا من هنوز زنده ام حالم بده یکی بگه دروغه، تکذیب کنین، دارم میمیرم
ناشناس۱۲۶۷۷۰۴۰۹:۲۳:۱۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
عراق های هیچ وقت دوست ما نمیشن اینا ب امام حسین رحم نکردند منم دلم گرفته کاش دروغ باشه
ناشناس۱۲۶۷۹۶۲۱۰:۲۹:۱۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
چراچرت پرت میگی عراقی خودشون هم فرمانده از دست دادن
ناشناس۱۲۶۸۱۹۹۱۱:۴۴:۱۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
درمورد عراقی ها دریت صحبت کنید
ناشناس۱۲۶۸۴۳۸۱۳:۰۱:۳۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
آمریکا ترور کرده چه ربطی،به عراق داره ضمن اینکه عراق هم مهره باارزشی مثل مهدی المهندس رو نیز از دست داده
ناشناس۱۲۶۸۷۳۰۱۵:۱۷:۱۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
هیچ ربطی به عراق نداره چرا بیخود حرف میزنید؟همه میدونن کار آمریکا بوده شماهایی که اینطوری میگین جزو خود دشمن هستید چون میخواهید بین ایران و عراق تفرقه بندازید...
ناشناس۱۲۶۸۷۴۴۱۵:۲۵:۱۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
شک ندارم تو از منافقین آلبانی نشین هستی . ما در لحظه مناسب انتقام سختی را از آمریکا خواهیم گرفت . سراغ شما هم خواهیم آمد اما به موقع خودش .
ناشناس۱۲۶۸۹۷۵۱۷:۳۹:۰۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
کاش دروغ باشه و سردار شجاعمون زنده باشه
امیران۱۲۶۹۰۰۳۱۷:۵۴:۴۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
این نظر همان فتنه ی عرب عجم است که بسیار از آن ضربه خوردیم لطفان تاریخ راخوب مطالعه کنید غم واندوه جانکاه مارابیشتر نکنیدتسلیت سردار دلهای انسانهای آزاده
ناشناس۱۲۶۹۴۷۶۰۰:۵۰:۵۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
ترور سردار سلیمانی اثبات کرد که دشمن اصلی ما امریکاست / مرگ بر امریکا
عظیم پور۱۲۶۷۷۲۸۰۹:۲۸:۵۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
واقعیت داره
ناشناس۱۲۶۸۳۱۰۱۲:۲۰:۰۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
انتقام ما مردم غیر نظامی انتخاب نماینده های مجلس شدیدا ضد امریکایی و رئیس جمهور انقلابی در 1400
ناشناس۱۲۶۸۷۰۴۱۵:۰۰:۰۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
احسنتم دقیقا همینه
ناشناس۱۲۶۷۵۷۶۰۸:۴۴:۰۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
شهادتت مبارک سردار جانم فدای رهبر
ناشناس۱۲۶۸۴۹۶۱۳:۲۹:۰۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
همه کس خودم وازدست دادم.وای پدرم پدرم پدرم..........
ایرج فرض پور وحید۱۲۶۸۹۷۹۱۷:۴۳:۲۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
بنام خدا* باسلام و درود به روح پرفتوح امام وشهدا و با ارض ادب و تسلیت شهادت پر افتخار سردار سلیمانی به مقام معظم رهبری وملت شهید پرور ایران ( انشاالله تقاص خون شهیدان مان را خواهیم گرفت) جانم فدای راه شهیدان ولایت * مرگ بر آمریکا و اسراییل
محمدرضا۱۲۶۹۰۷۱۱۸:۳۰:۴۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
جانم فدای رهبر
ناشناس۱۲۶۷۶۰۷۰۸:۵۴:۱۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
تماس دیروز ترامپ لعنتی با اسراعیل ...باتمام وجودم ناراحتم هیچ وقت اینقدر غمگین وعصبانی نبودم شجاعترین وبزرگترین ومهربانترین فداکارترین فرمانده نظامی را از دست دادیم به یاری خدا به زودی امریکا از خاورمیانه محو خواهند شد مطمعنم
کریمی۱۲۶۸۷۳۲۱۵:۱۹:۵۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
بر همه مسلمانان آزاده دنیا ه لازم هست تا انتقام خونی شهید سلیمان را از آمریکا جنایت کار بکیرد
ناشناس۱۲۶۸۷۸۹۱۵:۴۱:۲۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
حتما انتقام می گیریم
ناشناس۱۲۶۷۶۹۷۰۹:۲۱:۵۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
هر درگیری بیشتری اوضاع را بدتر می کند و جنگ را به داخل ایران می کشد باید مذاکره بین ایران و آمریکا زودتر شروع شود.
ناشناس۱۲۶۷۷۳۷۰۹:۳۰:۵۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
این مظلومیت حاج قاسم نشون میده اون موقع که تو تو خواب نازی داره به خاطرمردمش میجنگه مذاکره با آمریکا محاله
امیر حسین علی پور۱۲۶۸۵۵۵۱۳:۴۸:۰۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
تسلیت میگم خیلی ناراحتم
ناشناس۱۲۶۷۷۹۹۰۹:۴۱:۴۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
مثل اینکه نمی خواهید از خواب بیدار شوید
ناشناس۱۲۶۷۸۷۲۱۰:۰۳:۰۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
دولت نه بایدبزاره همین جوری خونش پیمال بشه باید انتقام سردار پر افتخار رااز آمریکاخبیث بیگرن
ناشناس۱۲۶۸۵۲۲۱۳:۳۵:۴۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
مطمئنم تنها کاری که فردا انجام خواهند داد نامگزاری یک خیابان به نام سردار سلیمانی خواهد بود همین
رضا۱۲۶۸۵۷۳۱۳:۵۴:۴۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
خجالت بکش.. شرافت تو آدمای شریف و شجاع و مهین پرسته نه تو ترسوها و میهن فروشها.. با شرف مردن بهتر با ذلت زندگی کردن زیر سلطه استکبار جهانی.. مرد باش
ناشناس۱۲۶۹۳۰۲۲۱:۲۰:۴۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
شهادت ایشان مبارک
مصطفی۱۲۶۷۸۴۱۰۹:۵۱:۱۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
یه کم از شرافتت حرف بزن به تو هم میگن ایرانی !!!
حمید۱۲۶۸۳۷۷۱۲:۴۲:۲۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
آدم های کم عقل مثل شما ها بودند که سنگ آمریکا را به سینه میزدند هیهات من ذله شهادت افتخار ماست ما برای شهادت به دنیا امدیم لبیک یا حسین
علی۱۲۶۷۹۰۶۱۰:۱۲:۳۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
ای کاش‌ شما هاکه دیشب خوب بودید فقط‌خواب یک درگیری در ایران رو میدیدید واز خواب بیدار میشدین. توروخدابیدارشین دیگه آخه تاکی.
سارا۱۲۶۷۹۱۴۱۰:۱۴:۱۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
ما از اونا نمیترسیم . خجالت نمیکشی بگی بااون جنایتکارا مذاکره کنیم؟؟؟؟؟؟ مرگ باعزت بهتر از زندگی با ذلت است. مذاکره باامریکا ذلته.
محمد۱۲۶۸۳۷۰۱۲:۳۸:۴۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
خیلی مرد بود الان دلم میخاد این نامردا رو بکشم
ناشناس۱۲۶۸۹۷۲۱۷:۳۴:۵۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
به نظرم جنگ بهترین گزینه نیست
ناشناس۱۲۶۸۹۸۱۱۷:۴۵:۱۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
آفرین به غیرتت
نورسته۱۲۶۷۹۳۲۱۰:۱۹:۵۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
توفکرشکمت باش
ناشناس۱۲۶۷۹۷۱۱۰:۳۱:۴۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
مذاکره سرچی میشه دقیق بگی تا بریم مذاکره کنیم حماقت شماها تمامی نداره بمیرید
ناشناس۱۲۶۸۳۹۲۱۲:۴۸:۵۳ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
مردم ایران از هیچ جنگی حمایت نمی کنند این جنگ مقامات ایران با مقامات آمریکا برای تسلط بر عراق هست
ناشناس۱۲۶۹۱۸۴۲۰:۰۲:۲۳ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
نماینده افراد ترسو هستی شما؟
ناشناس۱۲۶۸۶۶۲۱۴:۳۴:۰۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
دیگه وقتش عزت و قدرت ایرانی وبه آمریکا ودشمنای اسلام نشان بدیم
امین۱۲۶۸۰۲۱۱۰:۴۵:۳۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
واقعا برای این تفکرت برات متاسفم .بزدل وترسو هستی.
امیر۱۲۶۸۳۸۹۱۲:۴۷:۱۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
یعنی حقیرتر از تو وجود داره؟ کسی تو رو بزنه می‌ری باهاش مذاکره می‌کنی که نزنتت؟
ناشناس۱۲۶۸۴۴۷۱۳:۰۴:۲۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
مذاکره‌؟؟؟؟ شهید سلیمانی قدرت مابود، حالا مذاکره، ترس جنگ‌؟؟ هه، مردن بهتره تا زندگی ذلت بار با مذاکره سگی مثل ترامپ
ناشناس۱۲۶۸۴۶۱۱۳:۱۱:۲۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
حیا کنید! یک امروز رو قلاف کنید این خزعبلاتتون رو حداقل! از فردا دوباره باز کنین
ناشناس۱۲۶۸۵۰۲۱۳:۳۰:۰۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
توهنوز هم کوتاه فکری
ناشناس۱۲۶۸۵۰۹۱۳:۳۱:۵۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
موندن شما بگین
ناشناس۱۲۶۸۵۱۸۱۳:۳۴:۵۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
خیلی ساده و کوته فکری
ناشناس۱۲۶۸۵۸۹۱۴:۰۰:۵۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
اصلامیفهمی داری چی میگی مزاکره اونم باامریکا محاله مانمیزاریم اگه یکم غیرت داشتی این حرفونمیزدی
بیو۱۲۶۸۶۰۳۱۴:۰۷:۳۳ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
کاری که نداره دعوتشون کن خدمت برسن
ایرانی۱۲۶۸۶۳۴۱۴:۲۰:۴۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
فقط بایدانتقام بگیریم
ناشناس۱۲۶۸۷۳۴۱۵:۲۰:۰۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
آمریکا حتی لیاقت نداره ما ایرانیا اسم لجنشو به زبون بیاریم بعد باهاشون بشیم سر یه میز برای مذاکره!؟
محمد۱۲۶۸۷۴۷۱۵:۲۶:۱۳ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
مذاکره.... طرف زده عزیزترین و لایق ترین سرباز وطن رو کشته حالا بریم تو مذاکره چی بهش بگیم؟؟؟؟ یا اون چی به ما بگه
ناشناس۱۲۶۸۷۹۹۱۵:۴۴:۰۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
ای ترسو پس زودتر فرار کن
ناشناس۱۲۶۸۸۸۷۱۶:۲۸:۴۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
کی دیدیم که یانکی‌ها مورد اعتماد هستند او سردار مارا ترور میکنه اون وقت کوتاه فکران به مذاکره فکر می‌کنند واقعا جای تاسف دارد.
ناشناس۱۲۶۹۳۵۸۲۲:۱۳:۱۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
مگر شیطانِ کثیف زبانِ آدمی زاد هم سرش می‌شود؟؟!! هرچه سریعتر باید انتقام گرفت و زمینه ظهور را فراهم کرد
خاک وطن۱۲۶۹۴۱۸۲۳:۳۰:۰۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
مذاکره بی مذاکره باید تمام پایگاههای امریکارو باخاک یکسان کنیم
ناشناس۱۲۶۷۷۴۲۰۹:۳۱:۳۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
حتما وزارتخانه خارجه ما یا محکوم می کنه یا نهایتا بشدت محکوم می کنه و ژست قهرمانانه هم با امریکائیها می گیره .
ناشناس۱۲۶۷۷۶۲۰۹:۳۵:۴۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
ظاهرا الان به نقطه ای در عراق رسیده شده که آیت الله سیستانی و مقتدا صدر نمی خواستند که عراق به آن کشیده شود و آن درگیری عراق و کشمکش عراق بین آمریکا و ایران هست و از طرفی هم ترامپ برای رای آوردن در انتخابات بعدی باید با ایران درگیر شود که ظاهرا در حال شروع هست. اگر ایران تلافی کند آنها هم تلافی می کنند و جنگ به داخل ایران می کشد و مردم از هیچ جنگی حمایت نمی کنند آن هم جنگی که بخاطر قدرت در عراق و ... باشد ! بهتر هست مقامات هشیارانه عمل کنند
امیر حسین حسینی۱۲۶۷۸۵۹۰۹:۵۸:۲۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
شهادت سر دار بزرگ سلیمانی را به ملت ایران تسلیت ارز میکنم از طرف سر بازی کوچک امیر حسین حسینی
ناشناس۱۲۶۹۰۶۵۱۸:۲۷:۲۳ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
عرض رو اشتباه نوشتی
ناشناس۱۲۶۷۹۱۷۱۰:۱۵:۱۳ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
سردار سلیمانی در حدود دوماه قبل به شهادت رسید
ناشناس۱۲۶۹۱۳۳۱۹:۱۳:۳۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
یعنی چی؟
هستی۱۲۶۸۰۱۶۱۰:۴۳:۱۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
واقعا درسته
ناشناس۱۲۶۸۲۱۸۱۱:۵۰:۳۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
ایران منتظر چیه باید تک تک امریکایی هاو اسراییلی ها زنده زنده بسوزانیم من یه مادرم اماده جنگ در راه انتقام
AR۱۲۶۸۸۴۸۱۶:۰۷:۵۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
آفرین دقیقا همینطوره.باید اسرائیل با خاک یکسان کنیم
توحید۱۲۶۹۰۱۴۱۸:۰۳:۲۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
باید هرچه زودتر خاموشم پنتاگون پروازشان خراب کنیم از صبح فقط به تلویزیون نگاه میکنم فقط گریه بخاطر از دست دادن مختارزمانمون متاسفم رحم تا کنه مالک اشتر ایران
ناشناس۱۲۶۸۲۴۷۱۲:۰۰:۲۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
آمریکایی پلید و جنایتکار حتما در داخل ایران ودر داخلی حشدالشعبی جاسوس دارد ویا اینکه یکی از دولت عراق لو داده است
ناشناس۱۲۶۸۳۷۶۱۲:۴۲:۲۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
از ترسشان بود که سردار را شبانه ترر کردند رودرو نبود ترسوها همیشه از پشت خنجر میزنند
ناشناس۱۲۶۸۷۳۳۱۵:۲۰:۰۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
عالی بودافرین
Reza۱۲۶۸۲۶۱۱۲:۰۶:۰۳ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
اگه 1جو غیرت داشته باشه ایران تمام خاور میانه و حتی خود آمریکا رو جهنم کن براشون دیگه ما چیزی برای از دست دادن نداریم آمریکا با این کار خواسته ایران و تست کن ببین فقط لب و دهن یا مرد عملیم به خدا مدیون شهدا هستیم اگه تمام پایگاه ها شون و تو منطقه نزنیم
محسن۱۲۶۸۹۳۹۱۷:۰۸:۴۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
درسته باید انتقام بگیریم ولی جو گیر نباید شد
رضا۱۲۶۸۲۸۵۱۲:۱۱:۵۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
شهادت سردارجان فدا تسلیت
ناشناس۱۲۶۸۳۳۰۱۲:۲۵:۳۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
اصلاح طلب و اصولگرا همه عاشق سردار بودن چون مرد عمل و نترس و مجاهد واقعی بود و امریکا و اسرائیل به بزرگترین ارزوشون رسیدن متاسفانه.
امیرحسین۱۲۶۸۳۷۸۱۲:۴۲:۲۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
امروز ما سرداری رو از دست دادیم که تنها سرداری بود که مقام ذوالفقار رو از آن خودش کرده بود. واقعا امروز یک ملت غمگین شدند.انشاءالله انتقام خون پاکش رو میگیریم. روحش شاد
ناشناس۱۲۶۸۵۴۷۱۳:۴۶:۱۳ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
خیلی خیلی ناراحت کننده است
سعید۱۲۶۸۷۵۶۱۵:۲۸:۱۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
باریختن خون سردار رشید اسلام ریشه های درخت مقاومت در منطقه جهان اسلام قوی تر شد روحت شاد دلاور مرد
Armin۱۲۶۸۷۸۱۱۵:۳۸:۳۳ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
منم خیلی ناراحت شدم من بودم بخدا همه اینا که دست به این کار زدن ریششون میکنم
ایت۱۲۶۹۶۷۴۰۹:۴۹:۳۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
خدا شهادت. نامه ما را هم امضاء کن
حسین۱۲۶۹۰۳۲۱۸:۱۲:۲۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
«امریکا در چه فکریه ایران پر از بهشتیه» این شعار ملت ایران بعداز شهادت شهید بهشتی ویارانشان بود الان هم ایران پر از سردار سلیمانی های ناشناخته است مگر بعد از شهادت بروجردی شهید همت شهید حسن باقری شهید حسین خرازی و ...... سرداران دیگر سپاه از جمله همین شهید سردار سلیمانی ظهور نکردند پس مطمئن باشید یکی دیگه از همین بچه های مخلص و بی آلایش سپاه جای این سردار بزرگ.را پر میکنه
ناشناس۱۲۶۸۵۵۷۱۳:۴۸:۳۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
نتیجه زحمات یک انسانی که تمام آرزوهاشو فدای دیگر ان میکنه همینه باعث افتخار یک ملت بود خوش به سعادتش
My.mons۱۲۶۸۷۶۸۱۵:۳۳:۵۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
سردار سلیمانی نه آدم حزبی بود نه آدم سیاسی.. یک سرباز وطن بود، سالها برای امنیت ما جنگید خوشحالی یا ناراحتی افراد در فقدانش سنگ محک مناسبی است برای وطن دوستی یا وطن فروشی! نقل انقلابی و غیر انقلابی نیست نقل ایران و ایرانیست
ناشناس۱۲۶۸۷۸۳۱۵:۳۹:۵۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
برادر اصلاح طلب از کجا خبر داشت؟؟؟؟؟
حمید ض۱۲۶۸۸۵۷۱۶:۱۱:۳۳ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
ترامپ با این کار قبر خود را گودتر. کرد ترامپ فقط گوشهایش دراز نیست .خرخوبی است از این به بعد باید باتری از ترس در تخت خوابش هم بلرزد انتقام خواهیم گرفت قاسم ها زیاد هستند
رضا داوری۱۲۶۸۹۵۴۱۷:۱۵:۲۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
ای کاش بجای حاج قاسم کسی دیگه رو می‌فرستادن یعنی سپاه انتقام حاج قاسم رو نگیره به تک تک مردم ملت ایران به دلشون لطمه زده. با گفتن اسم حاج قاسم فقط به یه چیز اشاره کنم کل مردم ایران تک به تک به حاجی دین دارن باید ادادکنن باید امنیت حاج قاسم تو بغداد برقرار میکردن کسانی که باعث این کار شدن باید باید جزای کارشونو خیلی خیلی بد بدن امیدوارم در روزهای خیلی نزدیک شاهد این انتقام باشم
فاطمه۱۲۶۹۰۲۲۱۸:۰۷:۰۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
شهادت هنر مردان خداست،شهادتت مبارک سردار دلها،خوش به سعادتت،کاش خیلیا از این انسان شریف یاد بگیرن،،،اللهم عجل لولیک الفرج،ترامپ با این کار ابلهانه نابودی خودش رو رقم زد،،،،من از خدا میخوام که پسرم بشه یک سردار سلیمانی دیگر به کوری چشم دشمنان اسلام
ناشناس۱۲۶۹۰۶۴۱۸:۲۶:۰۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
مشگل زیر سئوال رفتن غرور و اقتدار ایران هست .نیم ساعت بعدش باید تمام ناوهای امریکایی خلیج فارس منهدم میشد و خود ترامت تو کاخش ترور میشد این جواب در خور اقتدار ایران و ایرانی هست .تا حساب کار دست جهانیان بیاد و دولت آمریکا جرات بر زبان آوردن اسم ایران رو نداشته باشه
ناشناس۱۲۶۹۲۵۷۲۰:۵۹:۱۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
انگشتر های دوتا دست مثل هم نیستن هر آدمی نگاه کنه متوجه میشه
امین۱۲۶۹۳۷۴۲۲:۳۰:۱۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
کسی که در زنده بودنش برای دشمن خطرناک باشد مطمئن باشید بعد از شهادتش خطرناکتر خواهد بود
ناشناس۱۲۶۷۲۶۴۰۶:۳۷:۲۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
اصلا باورم نمیشه!!!! تو را خدا منو یکی از این کابوس بیدار کنه!
ناشناس۱۲۶۷۲۸۹۰۶:۵۹:۱۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
باید دید کدوم جاسوسی این پرواز رو لو داده
ناشناس۱۲۶۷۳۱۱۰۷:۱۴:۰۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
البته با حفظ آرامش و وحدت
ناشناس۱۲۶۷۳۶۴۰۷:۳۲:۳۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
واقعا قلب اسلام از شهادت سردار رشید اسلام به درد امد شهادت مبارک
فاطمه۱۲۶۸۱۵۲۱۱:۲۷:۰۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
سردار دلها راهت ادامه دارد ای مجاهد راه خدا
ایکس۱۲۶۸۱۴۲۱۱:۲۳:۳۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
خب معلومه خود عراقی ها لو دادند
ناشناس۱۲۶۸۳۳۹۱۲:۲۷:۱۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
احتمال صدرصد عراقی ها لو دادند
سجاد۱۲۶۷۲۹۰۰۷:۰۰:۱۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
فاتحشون خونده شد وسلام
حسین۱۲۶۷۴۲۲۰۷:۵۱:۰۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
منظورتون چیه.تورو خدا یه کم غیرت دینی یا حداقل غیرت ملی داشته باشید کسی که همه ی عمر و زندگیشو فدای دین ومیهن کرده سزاوار این جمله نیست
ناشناس۱۲۶۸۷۰۷۱۵:۰۰:۲۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
بابا منظورش آمریکایی ها هستند.
ناشناس۱۲۶۸۹۹۹۱۷:۵۲:۵۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
منظورش آمریکایی هاست
پ۱۲۶۹۰۸۹۱۸:۴۲:۵۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
همه دست ب دست همدیگ انتقام میگیریم
ناشناس۱۲۶۷۳۰۷۰۷:۱۲:۱۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
آخه تا کی باید صبر کنیم و اینگونه تلفات بدیم؟
ناشناس۱۲۶۸۳۲۶۱۲:۲۴:۲۳ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
تا زمانی که همه زیر پرچم امام خامنه‌ای متحد نباشیم تا زمانی که یک عده ساز خودشان را میزنند و جامعه را چندشقه می‌کنند
مائده۱۲۶۸۴۵۴۱۳:۰۹:۰۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
به خدا من اینقدر حالم بده که اگه بزارن با وجود زن بودنم خودم انتقام خونشو میگیرم . آخه مگه میشه ایران سردار سلیمانی نداشته باشه
ناشناس۱۲۶۷۳۰۹۰۷:۱۳:۰۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
همونطور که اباالفضل بعد از حمزه اومدن بعد از حاج قاسم هم مردهای زیادی خواهند اومد
محمد۱۲۶۸۲۰۲۱۱:۴۵:۱۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
مگر زمین بشکافد کسی مسال حاج قاسم بیاید من سیاسینیستم ولی قلبم بدرد امد
حسین۱۲۶۸۶۷۳۱۴:۴۱:۴۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
ترامپ این هو یه سگ از سردار می‌ترسید البته ترامپ نه حرام زاده
طاها۱۲۶۷۴۴۲۰۷:۵۴:۳۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
کابوس نیست واقعی
ناشناس۱۲۶۸۱۵۵۱۱:۲۷:۴۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
نمیتونم باورکنم خیلی سخته این ابرمردبازوی قدرتمندسپاه بودروحش شاد
ناشناس۱۲۶۷۵۷۹۰۸:۴۵:۰۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
سلام درسته به شهادت رسیده
ناشناس۱۲۶۷۷۰۲۰۹:۲۲:۵۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
بله
Ziba۱۲۶۷۷۴۱۰۹:۳۱:۳۳ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
من که خیلی ناراحت شدم
محسنی اهل افغانستان۱۲۶۸۱۶۰۱۱:۲۹:۲۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
شهادت مبارک سردارهمیشه ماهامیگفتیم خداکنه سردارتوافغانستان ام بره امنیت اونجاراهم برقرارکنه خیلی حالم بده پیش خودم میگم خداکنه دروغ باشه
ناشناس۱۲۶۸۴۱۴۱۲:۵۵:۵۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
ما هیچ کدوم باورمون نمیشه
ناشناس۱۲۶۹۰۰۲۱۷:۵۴:۲۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
منم کاری به عقاید بقیه ندارم ولی سردار با افتخار رفت خدایش بیامرزد روحش شاد یکی هم که خوب بود رفت من براش گریه کردم واقعا دلم گرفته به خانواده محترم تون و ملت ایران تسلیت میگم جایگاهت در بهشت
ناشناس۱۲۶۷۲۶۵۰۶:۳۸:۱۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
باورمون نمیشه، باید با امریکا جنگید
ناشناس۱۲۶۷۳۰۴۰۷:۱۱:۱۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
فق انتقام من آماده ام جانم را در این راه فدا کنم
ناشناس۱۲۶۷۴۰۴۰۷:۴۵:۴۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
پاشو برو بجنگ اگر وحودش رو داری
ناشناس۱۲۶۸۳۰۸۱۲:۱۹:۲۳ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
جنگ هم میریم
ناشناس۱۲۶۸۷۱۵۱۵:۱۰:۰۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
شما که اینجوری از جنگ میترسی بشین خونه تا بیان سراغت
ناشناس۱۲۶۷۴۹۵۰۸:۱۶:۰۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
سردار سلیمانی فقط سردار ایران نبود سردار مسلمان های جهان بود این کره ای خاکی دیگر چنین سردار با درایت با غیرت به خود نخواهد دید جایز است که آمریکا نیز ازصحنه روزگار محو شود
ناشناس۱۲۶۷۶۶۷۰۹:۱۵:۴۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
شمایی که منفی دادین واقعا بی وجودین . نه وطن پرستید نه انسان . فقط زندگی خودتون رو میبینید . واقعا حرفی برای گفتن با شما وطنفروشان ندارم
ایرانی۱۲۶۸۰۲۴۱۰:۴۷:۳۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
بی تربیتی متاسفانه در وجود خیلی ها نهادینه شده.همه از این ضربه سخت ناراحتیم یک شیرمرد دلاور دیگر را هم از دست دادیم ولی این دلیل نمیشه اگر کسی نظرخودشو بنویسه دیگران بی ادبانه جوگیر بشن و توهین کنند
ناشناس۱۲۶۸۱۲۰۱۱:۱۷:۱۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
بخدا خواب به چشمام نیومده خیلی متاسفیم سردارشجاع دلیر و...شهیدشدندانشاالله انتقامش راخواهیم گرفت جانم فدای سلیمانی
ناشناس۱۲۶۸۱۲۳۱۱:۱۷:۳۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
واقعا اینا که منفی میدن تو چه فازین روشنفکر بازی!!! طرف جونشو کف دستش گذاشته چند سال برا من و تو چیزی غیر ازین میتونه باشه؟؟ کی حاضره بره جایی که فقط یه درصد احتمال کشته شدن داره ؟؟؟!!! یکم فکر کنیم!! مباحثو باهم قاطی نکنیم!!
ناشناس۱۲۶۸۹۲۳۱۷:۰۰:۱۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
درود برهمه ایرانی های وطن پرست سردار عزیزمان اسطوره ای نایاب بود
ناشناس۱۲۶۷۷۳۸۰۹:۳۱:۰۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
عجب
ناشناس۱۲۶۸۴۶۷۱۳:۱۳:۱۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
جنگیدن بهتر از تحمل کردن ظلمه کاری که سال هاست داریم انجام میدیم اینه که تمحل میکنیم آخه تا کی؟!
سحر۱۲۶۸۶۵۵۱۴:۲۹:۵۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
خیلی ناراحت شدم بخدا عزیزی از دست دادیم
ناشناس۱۲۶۷۲۶۷۰۶:۳۸:۵۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
چرا انقدر دست دست میکنید باید با امریکا جنگید
ناشناس۱۲۶۷۹۶۱۱۰:۲۹:۰۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
باهات‌‌موافقم‌
محمد کریم کریمی۱۲۶۸۴۲۲۱۲:۵۷:۳۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
همه باید گوش به فرمان رهبر باشیم
ناشناس۱۲۶۸۷۴۱۱۵:۲۲:۵۳ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
شیعه ی باید تابع ولی امر ،رهبر عزیزسید علی خامنه ای باشد
ناشناس۱۲۶۷۲۶۸۰۶:۳۹:۲۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
این یانکی ها واقعا وحشی هستند. نباید به سفارتشون در بغداد حمله میکردیم!
ناشناس۱۲۶۷۲۹۱۰۷:۰۲:۵۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
حاج قاسم عزیز نیازی به دلسوزی ترسوهایی چون شما ندارد
مهدی۱۲۶۷۳۱۸۰۷:۱۷:۰۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
حاج قاسم که شهید شد اما راه واسه شهادت شما هم بازه اخوی
ناشناس۱۲۶۷۴۵۳۰۷:۵۸:۱۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
امثال شما بزدلان ترسو در تاریخ کم نبوده و نخواهد ترسوهایی که اعتقاد و ناموس خود رو از ترس پیشکش میکنند اف بر شما و دنیای شما
ناشناس۱۲۶۷۶۴۴۰۹:۰۶:۴۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
همه آماده ایم
مائده۱۲۶۸۴۶۴۱۳:۱۲:۰۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
عزیزم ما دلمون واسه خودمون میسوزا که دیگه سردارو نداریم
ناشناس۱۲۶۷۳۰۰۰۷:۰۹:۰۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
ایران حمله‌ای به سفارت آمریکا نکرده بود و ارتباطی با ایران نداشته. ولی الان باید سفارت آمریکا رو با خاک یکسان کنند چون ترور فرمانده نظامی و اعلام رسمی اون در واقع اعلان جنگ به یک کشور هست از نظر حقوقی.
ناشناس۱۲۶۸۱۲۲۱۱:۱۷:۱۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
سلام باید سفارت امریکا رو با خاک یکسان کنیم خواب بر چشم آمریکا و اسرائیل حرام کنیم
ناشناس۱۲۶۹۰۱۵۱۸:۰۳:۲۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
هرچه زودتر
ناشناس۱۲۶۸۲۸۲۱۲:۱۱:۳۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
خدالعنت کنه آمریکای ملعون ونجس رو،اسمش هم نجس خداخودش صحنه روزگاروانقشه کره زمین محوش کنه
ناشناس۱۲۶۷۳۵۸۰۷:۳۰:۲۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
مگه ما حمله کردیم....
ناشناس۱۲۶۷۳۹۴۰۷:۴۱:۲۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
ن تنها باید حمله میکردیم بلکه باید از دم همشونو میکشتیم
مجتبی۱۲۶۷۵۸۴۰۸:۴۵:۳۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
پس رحم چی
ناشناس۱۲۶۸۳۴۳۱۲:۲۷:۵۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
در مقابل انسان‌ها باید با رحم برخورد کرد و در مقابل جنایتکاران امریکایی و صهیونیست با قاطعیت
ناشناس۱۲۶۷۴۰۲۰۷:۴۵:۲۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
مگه ما حمله کردیم؟!
ناشناس۱۲۶۷۲۶۹۰۶:۴۳:۵۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
سردار شهادتت مبارک
ناشناس۱۲۶۸۳۴۰۱۲:۲۷:۱۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
سردارشهادتت مبارک
ناشناس۱۲۶۸۷۳۹۱۵:۲۱:۱۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
سردارم شهادت مبارک ژنرالم یادت همیشه در قلب ما جاری است .
ناشناس۱۲۶۷۲۷۰۰۶:۴۴:۲۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
خدایا، چه اتفاقی خواهد افتاد
ناشناس۱۲۶۷۳۰۱۰۷:۰۹:۴۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
مطمئنا بسوی یک جنگ منطقه ای پیش میرویم
حسینی۱۲۶۷۴۵۴۰۷:۵۸:۲۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
خوب برودما شهادت را دوست داریم امریکا ازمرگ می ترسد
مجتبی۱۲۶۷۵۸۸۰۸:۴۷:۲۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
ما هیچ وقت نباید از مرگ بترسیم خدا اون بالاست
ناشناس۱۲۶۷۷۶۵۰۹:۳۶:۱۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
تو اگر یک نفر از خانواده های تو برود ناراحت میشی پس خانواده‌ی شهید هم ناراحت میشوند
رسول۱۲۶۷۹۲۷۱۰:۱۸:۲۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
زنده موندن دیگه به درد نمی خوره غرور کشورمونو کشتن به آمریکا حمله کنیم
ناشناس۱۲۶۷۳۲۱۰۷:۱۸:۲۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
ایران با تمام بی تدبیری های داخلی، تدبیر خارجی خوبی داره. نگران نباشید. کم این چیزا رو نچشیده
سرباز ولایت۱۲۶۷۴۵۵۰۷:۵۹:۰۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
بله با وجود رهبر دلمون قرص و محکمه آمریکا پایان خودش و اسرائیل رو نزدیکتر کرد
ناشناس۱۲۶۸۴۴۶۱۳:۰۴:۰۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
انشالله به یاری خدا وبه حرمت خون شهدا اسراییل وامریکا با این کار سفره خودشون را به دست ایرانی ها جمع میکنن
ناشناس۱۲۶۷۶۳۵۰۹:۰۵:۲۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
رهبری فرمودند انتقام سخت
سربازی۱۲۶۸۳۶۷۱۲:۳۷:۴۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
جان به فدای رهبر اصل مطب را فرموده اند انتقام مقابله بمثل. تاجای که رامش نداشته باشند رجاهای امریکا وصهیونیست ها
ناشناس۱۲۶۸۴۲۰۱۲:۵۷:۰۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
ما اگه به مرگ طبیعی بمیریم تلف شدیم مارو از جنگ و شهادت نترسون
ناشناس۱۲۶۸۶۱۰۱۴:۱۱:۰۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
ای کاش من بجاش میمردم حیف حیف حیفو صد حیف هر کسی که خیلی خوبه رو دارن به راحتی از ما میگیرن هر شب دعا میکنم ترامپ به کثیف ترین شکل ممکن بمیره
ناشناس۱۲۷۰۱۵۰۱۶:۰۱:۴۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
مقابه به مثل و انتقام سخت تر از این باید از ترامپ دیوانه گرفت
ناشناس۱۲۶۷۲۷۲۰۶:۴۵:۲۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
ترامپ ماشه جنگ با ایران را نواخت
ن۱۲۶۸۵۷۸۱۳:۵۶:۴۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
ترامپ منتظر مرگ خودش باشه ما مثل سردار سلیمانی کم نداریم
ناشناس۱۲۶۸۷۴۹۱۵:۲۶:۴۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
رهبر جوابشونو بدجور میده
ناشناس۱۲۶۷۲۷۳۰۶:۴۵:۵۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
شهادت سردار سلیمانی را به رهبر معظم انقلاب تسلیت میگویم.
محمد۱۲۶۷۲۷۴۰۶:۴۶:۲۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
ایران فقط رجز خوانی میکنه آنوقت آمریکاییهای وحشی زاغ سیاه چوب میزنند و ضربه وارد میکنن.... حالا هم دوباره فقط حرف بزنید قیافه انتقام بگیرید... بایدما هم سریع در سطح بالاترین مقامات امریکا بکشیمشون. والسلام
ناشناس۱۲۶۷۲۹۶۰۷:۰۷:۴۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
محسن رضایی در پیامی در توییتر خود وعده داده است که «انتقام سختی» از آمریکا گرفته خواهد شد.
ناشناس۱۲۶۷۴۰۹۰۷:۴۸:۱۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
این همان وعده ترامپ پس از حمله به سفارتشون است! 3شنبه اعلام کرد!
سیدمهدی۱۲۶۸۱۶۱۱۱:۲۹:۳۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
خداکنه با همون ترامپ محشور بشی.ان شاالله
ناشناس۱۲۶۷۴۸۱۰۸:۱۰:۵۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
چجوری؟
هاشمي۱۲۶۷۸۸۳۱۰:۰۷:۲۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
ايشان فقط مي گه چه وفت مي ره منتظريم؟
ناشناس۱۲۶۷۵۸۹۰۸:۴۷:۵۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
صددرصد موافقم
ناشناس۱۲۶۷۶۸۷۰۹:۲۰:۵۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
بنظرم حداقل باید فرمانده سنتکام را ترور کنند
ناشناس۱۲۶۷۲۷۵۰۶:۵۱:۳۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
خدایا شکرت که دعای این رزمنده و مجاهد در راه خودتو مستجاب کردی و یقینا خون حاج قاسم ریشه این حرامیان رو خواهد سوزاند. از رزمنده های زمان جنگ که کلی رفیق هاشون شهید شدن شنیدم که در بین خواب و بیداری و گلایه از تنها گذاشتن جا مونده ها، اشاره به برگشت داشتند.و ان شاءالله همین هست.لعنت خدا بر آمریکا و دوستداران آمریکا
ناشناس۱۲۶۷۶۴۸۰۹:۰۷:۳۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
خدارحمتشون کنه،سردارسلیمانی اسمش قلبهارو میلرزوند چه برسه دشمن که ازاسمش هم وحشت داشت ،شهادت مبارک سردار،صددرصد کشورم انتقام تورورا ازاین خونخواهان توخواهد گرفت،
ناشناس۱۲۶۷۲۷۶۰۶:۵۱:۳۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
مرد جبهه هامون رو از دست دادیم، یتیم شدیم
ناشناس۱۲۶۷۳۳۵۰۷:۲۱:۱۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
جبهه هامون مرد زیاد داره. حاج قاسم یکیش بود. میگید نه، ببینید...
ناشناس۱۲۶۷۲۷۷۰۶:۵۲:۰۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
درود خداوند بر قاسم سلیمانی عزیز که عاقبت به آرزوی دیرینه اش یعنی شهادت رسید.
ناشناس۱۲۶۷۲۷۸۰۶:۵۲:۳۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
حمله الکی به حشد الشعبی بهونه بود تا مردم عراق ضد آمریکا عکس‌العمل نشون بدند و بعد با وقاحت آمریکا این مسئله رو بهونه کنه و این طرح کثیف رو اجرا کنه.
ناشناس۱۲۶۷۲۸۱۰۶:۵۳:۴۳ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
حاج قاسم شهادت گوارایت باد در جوار مولایت حسین انتقام ما ترامپ را پشیمان خواهد کرد و البته انتقام خدا بالاتر است
صبا۱۲۶۷۷۹۱۰۹:۴۰:۱۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
سردار سخندان وبا اقتدارمون به شهادت رسیدن واقعا از دست دادن این عزیزان حیفه
ناشناس۱۲۶۷۲۸۲۰۶:۵۳:۵۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
شهید سلیمانی رفت و به اوج نهایت بشریت ارتقاع یافت. قاتلان و خونخواران این جنایت انتقام الهی را بشدت پس خواهند داد!!!. شهادت این عزیزان راه را برای ما هموارتر کرد. خون به نا حق اریخته شان چراق ما شد تا چهره کثیف و کریح این خونخواران و تروریستان بزرگ را بهتر بشناسیم. شهید سلیمانی و شهید مهندس همیشه زنده خواهند ماند وجاودنه شدند. نزد خدای خویش سر بلند شدندو پیش رهبرشان و آقایشان علی ابن ابی طلب و حسین ابن علی. امروز چهره آقایمان حضرت امام زمان عج الله شاد شد که فرزندانش را در آغوش گرفت. شهید حاج قاسم : شهیدحاج مهندس: شهادتان مبارک. رهبر عزیز شهادت شاگردانتان را تبریک مگویم. چه سربازان رشیدی را این مکتب حسین تربیت کرد. الحمد الله تمامی ندارد. وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْيَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ يُرْ‌زَقُونَ .
ناشناس۱۲۶۷۲۸۴۰۶:۵۵:۵۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
آنهایی که دستور حمله به سفارت امریکا را داده اند، در شهادت سردار سلیمانی مقصرند . باید بازخواست و مجازات شوند .
سجاد۱۲۶۷۲۸۵۰۶:۵۶:۱۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
شخصا اقدام میکنیم
محسن۱۲۶۷۸۴۸۰۹:۵۳:۵۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
تسلیت به همه رزمندگان اسلام و ملت ایران انتقام سردار را خواهیم گرفت قبل از نماز صبح فردا خدا رحمت کند
ناشناس۱۲۶۸۰۲۰۱۰:۴۴:۵۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
بعد شما شخصا چیکار می خواهید بکنید ؟؟؟ اتش به اختیار می خوای منافع امریکا در ایران یا مزدورانش رو بکشی خدا به خیر کنه از فردا افرادی مثل شما به هر کسی که پول بدهکار باشی می زنی می کشی و میگی مزدور امریکا بود
ناشناس۱۲۶۷۲۸۶۰۶:۵۶:۳۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
نامردیم اگر همین امروز انتقام خون این قهرمان ملی را از این وحشی ها نگیریم. به فرموده رهبر معظم انقلاب دوران بزن در رو تموم شده.
ناشناس۱۲۶۷۵۳۷۰۸:۳۱:۳۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
مرگ بر امریکا باشهادت سردارما به ما لطمه میزنن مطما باشید باریختن خون پاک این سردار بزرگ هزاران سردار به پا میخیزد
ناشناس۱۲۶۷۹۹۵۱۰:۳۸:۲۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
کو مرد تو این دوره زمونه همه یک مشت ترسو
علی۱۲۶۸۳۶۰۱۲:۳۵:۳۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
مرد زیاد است شما نمی بینید ایران پراست از شیرمردانی که هنوز هیچکس رنگ آنها ندیده .
ناشناس۱۲۶۷۲۸۷۰۶:۵۷:۱۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
شهادت این سردار بزرگ نشان داد آمریکا با هر بهانه فقط به دنبال پیاده کردن طرح‌های کثیف خود در منطقه است.
ناشناس۱۲۶۷۲۹۲۰۷:۰۴:۰۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
شهادتت در باغی است به روی هر کس باز بشود شهادتت مبارک سردار
ناشناس۱۲۶۷۶۶۵۰۹:۱۵:۱۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
خداوند روح سردار پر افتخار ایران حاج قاسم سلیمانی را با اربابش امام حسین مشهور کند ،مرگ بر امریکا
ناشناس۱۲۶۸۶۵۸۱۴:۳۱:۴۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
شهادت هنر مردان خداست شهادتت مبارک سردار دلها انتقامت را از شیطان خواهیم گرفت
ناشناس۱۲۶۷۲۹۴۰۷:۰۶:۵۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
خیلی افسوس خوردم وناراحت شدم،اراده خدا اینطور تعلق گرفته بود الهی رضا بقضائک وصبرا علی البلائک، حاج قاسم های دیگر خواهند آمد وانتقام خواهند گرفت انشاالله
ناشناس۱۲۶۷۲۹۵۰۷:۰۷:۱۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
این چه دولتی است در عراق که به بالگرد ها و هواپیماهای آمریکا اجازه پرواز در عراق می دهد.
ناشناس۱۲۶۷۸۷۷۱۰:۰۴:۲۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
عراق اگه کشوری بود دست به دامان ایران نمی شد... یه کشور بی در وپیکره که الکی الکی سردار عزیز ما رو به کشتن دادن،. به نظرم اول باید عراق استیضاح بشه، و دوم باید جواب دندان شکنی به آمریکا داده بشه؛ حتما باید این کار انجام بشه...
ناشناس۱۲۶۷۲۹۷۰۷:۰۷:۵۳ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
امریکا رسما گور خودش را در منطقه کند
علی یانگ۱۲۶۷۳۰۲۰۷:۱۰:۴۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
تسلیت به ملت بزرگ ایران
مهر بان۱۲۶۹۱۲۳۱۹:۰۶:۱۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
سر دار شهادت مبارک ولی امریکا غلطی نمی توا ند بکند اگر جنگ بشه من یک زن تمام حق شهدا را میگیرم دلم سوخت روحش شاد
ناشناس۱۲۶۷۳۰۳۰۷:۱۱:۱۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
قلبم درد گرفت
ابوالفضل۱۲۶۷۷۲۰۰۹:۲۶:۰۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
منم از وقتی شنیدم اعصابم خرد شده
ناشناس۱۲۶۷۳۰۵۰۷:۱۱:۲۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
سردار شهادت مبارک آمریکای تروریست بدون ایران سردار سلیمانی زیاد داره
ناشناس۱۲۶۷۳۰۶۰۷:۱۲:۱۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
روحش شاد. ما به دنبال جنگ نیستیم، جوابش را گرفتیم با ناکارامدی در مدریت و ترس از رفع آن ،نتیجه ای جز این ندارد این سریال ادامه دار است.برای سردار شهید و عزیزمان عزاداری نکنید ...برای خودمان با این مدیران بی سواد و ناکارامدمان ،عزاداری کنبد...
ناشناس۱۲۶۷۳۱۲۰۷:۱۴:۱۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
ترامپ شوخی نداره
سید اسماعیل۱۲۶۷۳۷۲۰۷:۳۵:۳۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
مگر ما شوخی با ترامپ داریم تقریبا همه دنیا را بیدار کردیم ومرگ بر امریکا می گویند
ناشناس۱۲۶۷۳۸۱۰۷:۳۷:۱۳ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
ترامپ غلط کرده از این قاسم سلیمانی ها زیادند که جانشان رافدای رهبری وملت نمایند
ناشناس۱۲۶۷۵۰۶۰۸:۲۱:۳۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
خدایایکی نیس این ترامپ لعنتی روترورکنه ازشرش راحت بشیم
مشهدی۱۲۶۷۵۳۲۰۸:۲۸:۵۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
هیچوقت دشمن شوخی نداشته... سلام خدا بر همه شهیدان... ویژه شهید سلیمانی
ناشناس۱۲۶۷۶۵۵۰۹:۰۹:۴۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
رهبر هم فرموده انتقام سختی خواهیم گرفت
ناشناس۱۲۶۷۶۶۴۰۹:۱۵:۱۳ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
ماهم شوخی نداریم
رسول۱۲۶۷۹۴۱۱۰:۲۲:۴۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
به امید فتح آمریکا جنایت کار
ایران۱۲۶۸۶۶۹۱۴:۳۹:۳۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
همه ما قاسم سلیمانیم . یادت باشه
ناشناس۱۲۶۹۰۱۱۱۸:۰۰:۵۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
مگه تو از ترامپ بترسی اعصابم خراب شده این قد بی غیرت نباشین اون سردار کشور ما رو کشته کاش دستم به ترامپ می رسید
سید محمد۱۲۶۷۳۱۵۰۷:۱۵:۱۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
مالک اشتر اسلام پرکشید سید علی جان تسلیت انالله وانا الیه راجعون
ناشناس۱۲۶۷۷۲۹۰۹:۲۹:۰۳ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
تسلیت سردار سلیمانی
ناشناس۱۲۶۷۳۱۶۰۷:۱۶:۰۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
شهادت مبارکت سردار دلها
سیدامید مام محمودی۱۲۶۸۱۲۹۱۱:۲۰:۰۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
سردار شهادت مبارک ایرانم تسلیت..
S j۱۲۶۸۹۷۰۱۷:۳۲:۱۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
پایان زندگی دنیوی مردان خدا شهادت است امریکای جهانخوار وجنایتکار تاوان جنایاتش را خواهد داد سردار بزرگ اسلام روحت شاد وراهت مستدام
ناشناس۱۲۶۷۳۲۰۰۷:۱۸:۰۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
حسین، حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست.
ناشناس۱۲۶۷۳۲۲۰۷:۱۸:۲۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
خدا ریششونا بکنه
ناشناس۱۲۶۷۵۹۷۰۸:۵۱:۳۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
ماازسردارقاسم سلیمانی هاکم از دست ندادیم وکم هم نداریم این شعاروفراموش نکنید ازخون جوانان وطن لاله دمیده
ناشناس۱۲۶۷۳۲۳۰۷:۱۹:۳۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
گزارش‌ها حاکیست تفنگداران دریایی آمریکا «هادی العامری»، فرمانده سازمان بدر عراق و «قیس خرعلی»، دبیر کل گروه عصائب اهل حق را نیز دستگیر کرده‌اند.
ناشناس۱۲۶۷۳۲۴۰۷:۱۹:۴۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
سلام . شما را به خدا قصاص کنید . والله اگر کسی کاری نکند شخصا می توانم تا امریکا بروم و پمپو و اسپر را هنگام بازدید از کانادا قصاص کنم . این عهد من با خداست : از الان تا وقتی که بمیرم تا وقتی قصاص سردارمان گرفته نشود هر کافر ملحد مشرک امریکایی نجس که در این کار دست داشته است و وزیران خارجه و جنگ امریکا را به قصاص به جهنم خواهم فرستاد .
ناشناس۱۲۶۸۶۱۸۱۴:۱۳:۴۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
پس حتما برو. خودت رو تو کاخ سفید منفجر کن حداقل بیشتر تلفات بدن
سهیل۱۲۶۷۳۲۵۰۷:۱۹:۴۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
روحت شادسردار بزرگ
نامی۱۲۶۷۳۲۷۰۷:۲۰:۱۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
خیلی ناراحتم
محمد۱۲۶۷۳۲۹۰۷:۲۰:۴۳ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
سردارعزیز مالک اشترایران روحت شاد
ناشناس۱۲۶۷۳۳۰۰۷:۲۰:۵۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
شهادت آرزوی مردان خدا یی می باشد.
ایران۱۲۶۷۳۳۳۰۷:۲۱:۰۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
سردار شهادت مبارک انتقام سختی برای خون شهید گرفته می شود
ناشناس۱۲۶۸۳۳۸۱۲:۲۶:۵۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
سردار عزیز شهادت مبارک..غم بزرگی است برای ایران ..یک تکیه گاه بزرگ از دست دادیم
امیر۱۲۶۷۳۳۴۰۷:۲۱:۱۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
شهادت ادامه دارد
ناشناس۱۲۶۷۳۳۶۰۷:۲۱:۴۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
ترامپ اگه از ترکیه اینطرف تر بیای کارت تمومه
ناشناس۱۲۶۷۷۲۷۰۹:۲۷:۳۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
یا شهادت هنر مردان خداست
Valor۱۲۶۷۳۳۷۰۷:۲۱:۵۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
ژنرال های آمریکایی منتظر انتقام ما باشید. سردار اسلام به همراه دوست عزیزش به آرزویشان رسیدند. ولی شما دست جمعی به جهنم می روید دیگر هیچ جای خاورمیانه برای شما امن نیست.
ناشناس۱۲۶۷۳۴۰۰۷:۲۳:۲۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
رهبری فرمودند دوران بزن و در رو تمام شده . الوعده وفا ... انتقامش را باید بگیریم
ناشناس۱۲۶۷۳۴۴۰۷:۲۵:۳۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
روحش شاد یادش گرامی
ناشناس۱۲۶۷۳۴۵۰۷:۲۶:۱۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
سردار اسلام شهادتتون مبارک....برای ماهم دعا کنید که خداوند مرگمون را شهادت در راه خودش قرار دهند....من بفدای قلب امام زمان عج و نایبشون....
ناشناس۱۲۶۷۳۴۶۰۷:۲۶:۱۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
سردار شهادتت مبارک عزیزان صبور باشید فقدان این سردار عزیز بالاتر از فقدان و ارتحال امام خمینی (ره )نیست فرج نزدیک است
ناشناس۱۲۶۷۳۸۷۰۷:۳۷:۵۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
اره خدا ما رو از دست شما بنی عباس نجات میده ان شاء الله
مهدی۱۲۶۷۳۴۷۰۷:۲۶:۲۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
باورش سخته خدایا به ماصبر بده.
ناشناس۱۲۶۷۳۴۸۰۷:۲۷:۱۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
انا لله و انا الیه راجعون سردار شهادتت مبارک. ترامپ دیوانه و دارودسته اش بدانن تمام ملت ایران انتقام سردار را خواهند گرفت و کشورمون مثل سردار سلیمانی زیاد داره
ناشناس۱۲۶۷۳۴۹۰۷:۲۷:۲۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
سرداررفت‌ولی‌بزرگان.مملکت‌بدانند‌که‌باید‌راهش‌را‌ادامه‌بدهند‌‌مثل‌‌دورن‌هشت‌سال‌دفاع‌مقدس‌پشت‌ملت‌را‌داشته‌باشند‌نه‌اینکه‌خون‌ملت‌را‌به‌لب‌بیاورند‌‌ملت‌ماهمه‌قاسم‌سلیمانی‌هستند‌آمریکاهم‌غلطی‌نمیتواند‌بکند‌‌‌❤❤❤❤❤
محمد۱۲۶۷۳۵۰۰۷:۲۷:۴۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
بار دیگر تاریخ اسلام تکرار شد و مالک اشتر علی زمان با توطئه و دسیسه معاویه ها و عمروعاص های زمان به حق خویش رسید. رهبرا جانمان فدای تو باد.
سرباز۱۲۶۷۳۵۱۰۷:۲۷:۴۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
خیلی حیف شد. شاید در حفاظت از ایشان دقت کافی به عمل نیامده است که به این راحتی محل حضور ایشان لو رفته است.
ناشناس۱۲۶۷۵۴۲۰۸:۳۳:۳۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
جاسوس داخلی.دولت غربی.به نظرت هنوز معلوم نیست از کجا خبر رفته ؟
ناشناس۱۲۶۷۳۵۲۰۷:۲۷:۵۳ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
روحش .شاد
دکتر محمد سلیمانپور۱۲۶۷۳۵۳۰۷:۲۷:۵۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
اناالله و اناالیه الراجعون خوشا بحال این مرد خدا که حقا از اولیاالله بود و به جایگاه والایی دست یافته و به نزد معبودش شتافت و بلاشک از این لحظه درهای جهنم واقعی بروی شیطان بزرگ قرن و دارودسته کریه و پلیدش باز شده و در سرتاسر کره خاکی با ریختن خون کثیفشان تاوان سختی پرداخت خواهند کرد و دیگر دوران تحمل و صبر غیور مردان اسلام و قرآن به سر آمد و لحظه ای خواب راحت این شیاطین نخواهد داشت مگر اجساد نجشان به زیر خاک برود.
سیداسماعیل۱۲۶۷۳۵۴۰۷:۲۷:۵۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
دیروزهواپیما ما را درخلیج فارس با ۲۹۰زدند و... و امروز قاسم سلیمانی ما چه کردیم؟
ناشناس۱۲۶۷۳۵۵۰۷:۲۸:۱۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
جریان صدر باید جوابگو باشه ،امریکایی ها از نا ارامی های عراق استفاده کرد. امریکایی ها ناوتون رو هواست
ناشناس۱۲۶۷۷۶۳۰۹:۳۵:۵۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
دریا هم کم از هوا نداره فقط چگالیش بیشتره
ناشناس۱۲۶۷۳۵۶۰۷:۲۹:۴۳ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
یا حسین
ناشناس۱۲۶۷۳۶۰۰۷:۳۱:۰۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
رهبر اگر فرمان دهد جان را فدایش میکنم اسراییل نابود است
ناشناس۱۲۶۷۵۸۷۰۸:۴۷:۱۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
پس تا الان ملت داشتن چیکار میکردن , تمام هزینه های امریکا ستیزی با ملت بوده و با جان و مالشون پرداخت کردن
ناشناس۱۲۶۷۳۶۱۰۷:۳۱:۰۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
انا لله واناالیه راجعون تسلیت به رهبرعزیزوامت اسلام آمریکا با شهادت سردار قاسم سلیمانی قبرش کندوانتقام سخت باید گرفت
ناشناس۱۲۶۷۳۶۳۰۷:۳۲:۱۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
روحش شاد .
ناشناس۱۲۶۷۳۶۵۰۷:۳۴:۰۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
حاج قاسم شهادت مبارک ولی بدان تحت فرمان ولی امر تقاص خونت رامیگیریم مابچه شیران ایرانیم
ناشناس۱۲۶۷۳۶۸۰۷:۳۵:۰۳ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
باید فورا و شدیدا به این جنایت پاسخ داد. سکوت یا انفعال در برابر شهادت سردار سلیمانی تاثیری های مخربی در وجهه نظام جمهوری اسلامی در پی خواهد داشت.
اکبر۱۲۶۷۳۷۰۰۷:۳۵:۱۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
با دلی پرخون از جنایات وحشی ها به سوگ خواهیم نشست
۱۱۱۱۱۲۶۷۳۷۳۰۷:۳۵:۳۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
اگر ترامپ شوخی نداره ما هم شوخی نداریم حالا می بینید
ناشناس۱۲۶۷۳۷۶۰۷:۳۶:۳۳ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
سردار شهادتت مبارک
حاجی زاده۱۲۶۷۳۷۷۰۷:۳۶:۳۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
چه گوارا ایران شهید شد تاریخ اگر شهادت همه را فراموش کند ولی نامت در جهان ماندگار خواهد ماند. روحت شاد نامنت ماندگار
ناشناس۱۲۶۷۳۷۸۰۷:۳۶:۴۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
مرگ بر آمریکا شهادت سردار سلیمانی شجاع بر ملت بزرگ ورشید ایران تسلیت باد. آمریکا در چه فکری سردار سلمانی های زیادی از این سرزمین شیران برمی خیزد و انتقام شهدای عزیز را میگیرند.
Hossein۱۲۶۷۳۷۹۰۷:۳۶:۵۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
این آخر راه نیست مطمئن باشید انتقام هولناکی در انتظار آمریکا و همدستان آنها خواهد بود. لعنت بر قوم ظالمین.
مهرسادات..ع۱۲۶۷۳۸۳۰۷:۳۷:۱۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
شهادت اجر مردان خداست تورستگار شدی وما اگاه وهشیار ...که دشمن درکمین است باید همه باهم باشیم... سلیمانی زنده تر از همیشه باماست راهش ادامه دارد
داریوش۱۲۶۷۳۸۴۰۷:۳۷:۴۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
کلا با برنامه ریزی کار کردن .اول حمله به مواضع تو عراق تا بتونن سردار رو وادار کنن بیاد عراق ،بعدشم نقششون رو عملی کردن .نباید رو دست میخوردیم .در هر صورت تسلیت .واقعا بیشتر از اینا باید مواظبش میبودیم
ع خ۱۲۶۷۳۸۵۰۷:۳۷:۴۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
آدم شریف و نجیب و با صداقتی بود.
محسن نصر۱۲۶۷۳۸۶۰۷:۳۷:۴۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
من الذین رجال ........سردار سلیمانی به جنت موعود رسید ولی فقدان این عزیز ثلمه ای به نظام و کشور وارد می کند که جایگزینی ندارد،سردار به یاران شهیدش پیوست ولی خدا لعنت کند کسانی را که به حیفه دنیا دلبسته اند و لحظه ای درک از این مجاهدتها ندارند ،روحش با امام شهیدان محشور باد.
مهدی۱۲۶۷۳۸۸۰۷:۳۸:۵۳ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
فدای مظلومیت بشم سردار انشاالله با امام حسین محشور بشی شهادتت مبارک
سید محمد۱۲۶۷۴۸۶۰۸:۱۳:۰۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
انشاءالله انتقامی باتدبیر واصولی انجام بگیرد دشمن بینهایت نامرد و حیله گر است....
احمدی۱۲۶۷۳۸۹۰۷:۳۹:۲۳ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
انشاءالله منتقم خون شهدا بزودی ظهور میکنه سردار شهادتت مبارک
ناشناس۱۲۶۷۴۶۰۰۸:۰۲:۰۳ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
خدایابه ماصبربده
ناشناس۱۲۶۷۳۹۰۰۷:۳۹:۴۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
خون شهدا انشا الله ملت بیدار و متجاوزان را وحشت زده و فراری می دهد وعسی ان تنکرون شی وهو خیرون لکم
ناشناس۱۲۶۷۳۹۲۰۷:۴۰:۱۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
خوش به سعادتت سردار . شهادتت مبارک
ناشناس۱۲۶۷۳۹۷۰۷:۴۲:۲۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
قلبم درد گرفت....شهادتت مبارک و امروز روز خوشحالی شما که به دیدار صاحب الزمان رهبر شیعیان و ایران میروید.......قطعا انتقام سختی خواهیم گرفت و انتقام الهی سختتر از آن...آمریکا گور خودش را کند.....
من۱۲۶۷۳۹۹۰۷:۴۳:۴۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
بازهم یتیم شدم سخت است از دست دادن کسانی که دوستشون داری وبا دیدنشون احساس غرور می کنی ای مرد خدا شما افتخار ما هستی برای من هم دعا کن
امیر۱۲۶۷۴۰۰۰۷:۴۳:۴۳ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
دلم خبر انهدام ناو هواپیمابر میخواد ، باید بزنیم باید
ناشناس۱۲۶۷۴۰۱۰۷:۴۳:۴۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
یکی بزنند ۱۰ تا میخورند. هر چند سردار سلیمانی یکی نبود یک لشکر بود روحش شاد.
ناشناس۱۲۶۷۸۱۴۰۹:۴۴:۱۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
وقت می گم شهادت مبارک سردار سلیمانی
کمیل۱۲۶۷۴۰۵۰۷:۴۶:۰۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
الفاتحه برا امریکای جنایتکار
ناشناس۱۲۶۷۴۰۶۰۷:۴۶:۱۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
یک ژنرال امریکایی در همین سطح باید کشته شود. ما منتظر و گوش بفرمان دستور هستیم برای اقدام. سردار سفرت بسلامت. پاینده باد ایران
سید اسماعیل۱۲۶۷۴۰۸۰۷:۴۷:۰۳ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
بعضی ها هنوز امید به مهربانی از سوی امریکا و.... دارند شایدشهادت سلیمانی انها را بیدار کنند ولی متاسفانه اینها با لگد هم از خواب نمی شوند
یک بسیجی کوچک۱۲۶۷۴۱۰۰۷:۴۸:۲۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
حاج قاسم سلیمانی یک قهرمان بود سردار رشید اسلام هیچ وقت خونش پایمال نخواهد شد الموت لی امریکا و الموت لی اسرائیل و نوکران انها
سعید۱۲۶۷۴۱۱۰۷:۴۸:۴۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
به خانواده محترم سردار سلیمانی عزیز و ملت غیور ایران صمیمانه تسلیت میگویم ، اما اگر سپاه انصاف داشته باشد که دارد باید برای تسلی خاطر بازماندگان و شادی روح سرداران بزرگ تا قبل از مراسم خاکسپاری تمامیه ادوات جنگی و نفرات کثیف آمریکایی را در عراق از بیخ و بن بکوبد والسلام
ناشناس۱۲۶۷۴۱۳۰۷:۴۹:۰۳ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
سردار دوست داشتنی شهادتت مبارک به آرزوت رسیدی
خواهر حاج سلیمانی۱۲۶۷۴۱۴۰۷:۴۹:۰۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
سردار عزیز شهادتت مبارک توبه آرزویت رسیدی وما تا جان در بدن داریم ادامه دهنده راحت هستیم در باغ شهادت هنوز بازاست باز
ناشناس۱۲۶۷۴۱۷۰۷:۴۹:۵۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
تسلیت به رهبر عزیز، سپاه قدرتمندو مردمی که حاج قاسم افتخار ملی انها بود وهست ۰ دولت ناکارامد این هم ضرب شستی دیگر ۰شماباچه کسانی پای مصالحه رفتید؟؟ بازهم در برجام میخواهید بمانید؟؟ قهرمان باغیرتمان رفت۰۰۰
سالار۱۲۶۷۴۱۸۰۷:۵۰:۱۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
حالا باید چکار کنیم یا خدااااااااااااااااااااااااا
ناشناس۱۲۶۷۴۲۳۰۷:۵۱:۲۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
وای بر من که بورس فردا ترکید فاتحه بورس
نیما۱۲۶۷۹۶۶۱۰:۳۰:۲۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
بورس؟؟؟ با بازار بورس خدا چه کنیم؟ بورس واقعی آنجاست. خدا اگر بخواهد بورس اینجا رو درست میکنه. روزی دست خداست. به فکر آخرتت باش.
امیر۱۲۶۷۴۲۴۰۷:۵۱:۴۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
با کاتیوشا چطوری اخه مگه میشه
محمدابراهیم ابراهیمی۱۲۶۸۹۳۰۱۷:۰۳:۴۳ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
اگرانهافکرکردندسرداربزرگ اسلام سلمانی راشهیدکنددیگرسردارنداریم امادوشمن بدانت که از هرقطری خون شهیدسلمانی هزاسرداردیگربووجو می اید
ناشناس۱۲۶۷۴۲۵۰۷:۵۲:۰۳ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
روحش شاد
ناشناس۱۲۶۷۴۲۷۰۷:۵۲:۴۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
قلبم درد گرفت
ناشناس۱۲۶۸۷۰۶۱۵:۰۰:۱۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
باعرض تسیلیت ما مردم ایران تا آخرین قطره خون با آمریکا به ایستیم واین ترامپ بی پدر و مادر باید مثل خوک کشته بشه
ناشناس۱۲۶۷۴۲۸۰۷:۵۳:۰۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
شیعه با شهادت بزرگ شده. شهادت افتخار است.
علی۱۲۶۷۴۳۰۰۷:۵۳:۰۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
امریکا هیچ غلطی نمیتونه بکنه
م.ن۱۲۶۷۴۳۲۰۷:۵۳:۳۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
بسم رب شهداء وصدیقین شهادتتون مبارک التماس دعای شهادت انشاءالله ظهورآقا حضرت مهدی عج نزدیک خواهدبود وانتقام خون همه ی شهداء ی مظلوم گرفته خوهدشد خصوصا سالارشهیدان آقااباعبدالله ع اللهم عجل لولیک الفرج عج یاعلی
مرتضی شجاعی۱۲۶۷۴۳۳۰۷:۵۳:۳۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
واقعا ناراحت شدم. قلبم درد گرفت
ناشناس۱۲۶۷۴۳۶۰۷:۵۳:۵۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
انالله و انا الیه راجعون روحشون شاد
ناشناس۱۲۶۷۴۴۱۰۷:۵۴:۳۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
ایران من تسلیت،
رهروان۱۲۶۷۴۴۴۰۷:۵۵:۴۳ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
شهید قلب تاریخ است... شهادتت مبارک
ناشناس۱۲۶۷۴۴۶۰۷:۵۶:۱۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
سیدعلی لب تر کند جان را فدایش می کنم انتقام خونت رادخواهم گرفت.
ناشناس۱۲۶۷۴۴۷۰۷:۵۶:۲۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
انشالله به امام حسین محشور شوی ولی قلبم را خبر شهادتت به درد اورد
ناشناس۱۲۶۷۴۴۸۰۷:۵۶:۲۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
سردارروحت شادبه آرزوی دیرینه ات رسیدی واقعاقلبم شکست خداوندریشه ظلم وظالمان روبخاطراین خونهای به ناحق ریخته شده خواهدکندمطمئمن باشیدایران حاج قاسم های زیادی داره وراه ایشان رو ادامه خواهنددادانشاا...
ناشناس۱۲۶۷۴۵۷۰۷:۵۹:۵۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
خدایا تومیدانی من چقدر دوستش داشتم الهی خدا طالمان را به سزای اعمال بد شان برساند
حمید۱۲۶۷۴۵۸۰۸:۰۰:۲۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
سردار شهادتت مبارک
ناشناس۱۲۶۷۴۵۹۰۸:۰۱:۲۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
تورو خدا بیاید دست از تفرقه و دو دستگی بردارید همه با هم تو ی صف مقابل دشمن وایسید بحق این خون‌های پاک
عبدالا۱۲۶۷۴۶۱۰۸:۰۲:۰۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
پس دیگه کی انتقام میگیریم
مسعود۱۲۶۷۶۱۴۰۸:۵۹:۰۳ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
صبر کنید تا رهبری مون دستور بدن تا به سزای عمالشون برسن
ناشناس۱۲۶۷۷۵۲۰۹:۳۳:۳۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
دستور دادن. ساعت خواب
بب۱۲۶۷۴۶۲۰۸:۰۲:۲۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
قلبم درد گرفت
مم۱۲۶۷۴۶۴۰۸:۰۳:۳۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
مرگ بر امریکا
ناشناس۱۲۶۷۴۶۶۰۸:۰۴:۰۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
انتقام میگیریم
ناشناس۱۲۶۷۴۶۷۰۸:۰۴:۱۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
حاج قاسم که به آرزویش رسید ولی ترامپ و دار و دسته جنگ طلبش منتظر این روز بودند.
دشمن آمریکا۱۲۶۷۶۵۰۰۹:۰۷:۵۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
آخه چرا به این راحتی باید سردار مارو شهید کنند؟
صادق۱۲۶۷۴۷۱۰۸:۰۵:۵۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
سردار دلها شهادتت مبارک
Amir۱۲۶۷۴۷۲۰۸:۰۶:۲۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
یاالله ،،،،ملت بزرگ ایران تسلیت،،،سردار عزیز شهادتت مبارک
ناشناس۱۲۶۷۴۷۳۰۸:۰۶:۵۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
خاک بر سر ترامپ
ناشناس۱۲۶۷۴۷۴۰۸:۰۷:۱۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
باید صبر کرد وصبورانه انتقامی سخت گرفت
ناشناس۱۲۶۷۴۷۶۰۸:۰۸:۲۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
من با سیاستها موافق نیستم ولی بسیار متاسف شدم از این خبر. سردار سلیمانی کاملا قابل احترام بود و خواهد ماند. این عمل آمریکا رسماً ترور هست و من مطمن هستم اینها برای ایران برنامه دراز مدت دارن. من فقط دعا می کنم و امیدوار هستم سران حکومت از روی احساس کاری انجام ندهند و با نهایت هوشمندی عمل کنند.
شیوا۱۲۶۷۴۷۸۰۸:۰۹:۰۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
شهادت راه مردان خداس و ترس راه بزدل ها، حاج قاسم واقف بود که این راه پر از خطره، مرگ بر خاءنین به اسلام، مرگ بر مزدوران جیزه خوار، مرگ بر آمریکا.
کاظم۱۲۶۷۴۷۹۰۸:۱۰:۱۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
خدایا باورش سخته ،الهی بمیرم براش، تو را به خدا جبرانش کنید ای مسولین که خواب هستید
ناشناس۱۲۶۸۳۶۵۱۲:۳۷:۲۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
شهادت سرداررشیداسلام رابه محضررهبرانقلاب اسلامی ایران تبریک و تسلیت عرض میکنم
لیلا۱۲۶۷۴۸۴۰۸:۱۲:۵۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
شهادت مبارکش اما دلم خیلی شکست
ناشناس۱۲۶۷۴۸۸۰۸:۱۳:۱۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
روحش شاد و یادش گرامی و مرد علم و عمل بود
ناشناس۱۲۶۷۴۹۲۰۸:۱۴:۱۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
باید بلافاصله انتقام بگیریم و قصاص کنیم تا همه مردم جهان بفمهند علت انتقام ما چیست و مگر ما گروه نجس سنتکام را تروریست نمی دانیم خوب بسم الله ....
احمد۱۲۶۷۴۹۳۰۸:۱۴:۳۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
حاج قاسم عزیز شهادتت مبارک تو را به جان حضرت زهرا ما را هم در قیامت شفاعت کن خیلی دوستت دارم
علی توفیق۱۲۶۷۴۹۴۰۸:۱۵:۵۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
روحش شاد و یادشان گرامی ، مرد بود مرام و معرفت داشت
ناشناس۱۲۶۷۴۹۹۰۸:۱۸:۲۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
شهادت هنر مردان خداست. ولی برای حاج قاسم خیلی زود بود ایشان باید نابودی اسرائیل را میدید روحشان شاد ویادشان گرامی
ناشناس۱۲۶۷۵۰۱۰۸:۲۰:۲۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
خدا فرصتي بده چون حسين فهميده از اين ابليس هاي زمان انتقام بگيرم
ناشناس۱۲۶۷۵۰۲۰۸:۲۰:۲۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
حالا واقعا باید جواب ترامب رو اد تادیگه غلط بکند ازاین کارا انجام دهد
محمد مرادی۱۲۶۷۵۰۴۰۸:۲۰:۵۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
روحش شاد
ناشناس۱۲۶۷۵۰۵۰۸:۲۱:۱۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
شهادت مبارک سردار دلها
ناشناس۱۲۶۷۵۰۷۰۸:۲۲:۰۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
آه امام زمانم تسلیت رهبرم تسلیت
ناشناس۱۲۶۷۵۰۹۰۸:۲۲:۴۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
قلبمو آتیش زدن سردار سرافراز شهادت برازنده قامت رعنایت بود
ناشناس۱۲۶۷۵۱۰۰۸:۲۲:۵۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
اعصابم خورده چرا ایرانی ها جواب نمیدن فرمانده سپاهمون رو ترور کردند ما پس فقط هارت و پورت الکی
امیر۱۲۶۷۵۱۲۰۸:۲۳:۰۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
سردار بزرگ روحت شاد امید وارم هر چه زودتر انتقام خون ات گرفته شود
david۱۲۶۷۵۱۴۰۸:۲۳:۳۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
منتظر واکنش سپاه هستیم باید از خون شهیدان انقلاب اسلامی دفاع کنیم وانتقام بگیرد
سمیرا۱۲۶۷۵۱۶۰۸:۲۳:۵۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
سردار شهادت مبارک،واقعا لایق تمام خوبی‌های دنیا و اخرتی
هلما۱۲۶۷۵۱۷۰۸:۲۴:۰۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
کاش همش خواب بودو کابوس تا یکی بیدارم کنه و بگه سردار سرزمینت زندس ناراحت نباش اما حیف... حیف که اون نیس و منم خواب نیستم...
ناشناس۱۲۶۷۵۱۹۰۸:۲۴:۴۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
او م،دی بزرگ ومجاهدي بی بدیل و پشتوانه ارزشمندی برای جهان اسلام .شهادت این سردار رشید اسلام تسلیت باد. ترامپ مجازات عمل تروریست خود،اخواهدگرفت.
ناشناس۱۲۶۷۵۲۰۰۸:۲۵:۳۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
مالک اشتری قوی تر خواهدآمدانشاالله
ناشناس۱۲۶۷۵۲۲۰۸:۲۵:۵۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
آمریکابااین کارکثیفش دنبال جنگ باایرانه،آخه مگه میشه دست رودست گذاشت ونگاه کردکه هربلایی میخوان سرمون بیارن،خون حاج قاسم عزیزپایمال نمیشه،سپاه انتقام انتقام
ناشناس۱۲۶۷۵۲۶۰۸:۲۷:۴۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
سردار عزیز شهادتت مبارک دشمن بداند که سردار قاسمی ها ی دیگر هستند وراه پدر عزیزمان را ادامه خواهند داد سردار عزیز بدان تا آخرین نفس ایستادگی خواهیم کرد
ناشناس۱۲۶۷۵۲۷۰۸:۲۸:۰۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
وای اگر از عربستان و اسرائیل انتقامی سخت دردناک نگیرید.
حمیدرضا۱۲۶۷۵۲۸۰۸:۲۸:۰۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
خداوندا باورم نمیشه،چقدر داغون شدم، خدواندا به هم مون صبر عنایت فرما، انتقام خونت را از آمریکا میگیریم سردار شهید،خدایا تاکی ظلم، من آماده جهاد در خدا هستم، آنا لله و انا الیه راجعون
ناشناس۱۲۶۷۵۳۶۰۸:۳۱:۲۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
کارمون تمومه
فدایی سید علی۱۲۶۸۷۶۵۱۵:۳۲:۱۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
کی گفته کارمون تمونه؟؟؟ تا حضرت آقا هستن آب تو دل کسی تکون نمیخوره
دل۱۲۶۷۵۳۸۰۸:۳۲:۱۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
با این حفره اطلاعاتی که در دولت بوجود آمد ه این اتفاق افتاد باید پاسخ دندانشکن داد انشاله
محمد۱۲۶۷۵۳۹۰۸:۳۲:۱۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
خدا. رحمت کنه واقعا برای کشور ما بسیار کوشید اما من واقعا باورم نمیشه!
فاطمه۱۲۶۷۵۴۱۰۸:۳۳:۲۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
ای کاش خواب بود اصن باورم نمیشه
جواد۱۲۶۷۵۴۳۰۸:۳۳:۴۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
ان شاءالله جوششی گردد جهت از بین بردن حزب استکبار منتظر ظهور آقا هستیم
ناشناس۱۲۶۷۵۴۵۰۸:۳۳:۵۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
شک نکنید ایران هیچ‌کاری نخواهد کرد.
ناشناس۱۲۶۸۶۱۱۱۴:۱۱:۰۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
شک ندارم مطمئن هستم کاری نمیکنن حیف سردار عزیزمان که خونش پایمال بشه اگر در توانم بود حتما برای جنگ با باعثش میرفتم
ناشناس۱۲۶۷۵۴۶۰۸:۳۴:۲۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
سردار به خواسته اش رسید حالا وظیفه ما چیست با تدبیر و صبر انتقام را خواهیم گرفت
سعید۱۲۶۷۵۵۰۰۸:۳۶:۰۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
چه اشکال داره ما هم مثل آمریکایی ها واسرائیلی هادست به ترور سردمدارانشون بزنیم واقعا چیزی کمتر از ترور ترامپ بنده رو متقاعد نمی کنه،خدایا یاریمان کن که این مدعیان حقوق بشر را سرجایشان بنشانیم،من ایرانی باغیرتم وتا انتقام خون سرداران شجاعی چون حاج قاسم از پای نمی نشینم.
ناشناس۱۲۶۷۵۵۱۰۸:۳۶:۳۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
بسم الله شهادت برای حاج قاسم کم بود به ولله سالهاست عاشق سردار بودم و هستم و خواهم بود این خون خواهد جوشید و انتقام خواهد گرفت تسلیت به امام زمان و تمام ملت و امت اسلام
رضا۱۲۶۷۵۵۶۰۸:۳۸:۳۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
خیر شهادت حاج قاسم باورم نشد شبکه شش رو زدم دیدم درسته به خانوادم گفتم گفتن از الان دروغ سیزده رو ساختی باورم نمیشه چرا بی احتیاطیکرد؟
علی۱۲۶۷۵۶۳۰۸:۳۹:۲۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
خدا لعنت شان بکنه شهادتت مبارک مردی به تمام معنی
ناشناس۱۲۶۷۵۶۵۰۸:۴۰:۱۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
اگه قرار بود سردار به این راحتی به شهادت برسه چندین سال پیش این اتفاق میشد کسی که لوکیشن داده باید پیدا شود باید درسی داده شود به امریکا تا دیگر چنین فکری به سرش نزند
ناشناس۱۲۶۷۵۶۶۰۸:۴۰:۳۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
درود به شرفش مرد بزرگی بود این طور مردن ها سرقفلی داره .....سردار هجرتت مبارک
ناشناس۱۲۶۷۵۶۹۰۸:۴۱:۵۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
سلام شهادت سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران را به خانواده وملت ایران تبریک و تسلیت می‌گویم روحش شاد و یادش گرامی باد
ناشناس۱۲۶۷۵۷۰۰۸:۴۲:۳۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
سردار عزیز شهادتت مبارک. راهت ادامه دارد... ما هستیم...
مهدی۱۲۶۷۵۷۳۰۸:۴۳:۱۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
سردار شهادتت مبارک. به یاری صاحب الزمان انتقامت را خواهیم گرفت. اسراییل وآمریکا منتظر پاسخ کوبنده سربازان حاج قاسم باشید
ناشناس۱۲۶۷۵۸۱۰۸:۴۵:۱۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
شهادتت مبارک سردارعزیز راهت را ادامه میدهیم تنها یک فرزندسربازدارم که صبح قبل رفتن به پادگان اشک در چشمانش جمع شد روحت شاددرکناراربابمان حسین ع و عباس وفادار تسلیت به مقام معظم رهبری جانم فدای حسین و ننگ برامریکای جنایتکار
ناشناس۱۲۶۷۵۹۳۰۸:۵۰:۲۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
تیری بود تو چشم دشمن ولی بدانند انتقام خواهی گرفت
ناشناس۱۲۶۷۵۹۴۰۸:۵۰:۴۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
حمله آمریکا یک کار اطلاعاتی دقیق بود.همکاری روسها.اسرائیل را باآمریکا فراموش نکنید.متاسفانه کشور ما متحد قوی نداره.روسها جاسوس آمریکا و اسرائیل در ایران هستند.بیشتر ضربه ها از این ناحیه است.
ع۱۲۶۷۵۹۸۰۸:۵۱:۳۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
شهادت مبارک راهت را ادامه میدهیم
ابو جواد امین۱۲۶۷۶۰۳۰۸:۵۳:۰۳ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
سلام حاضریم با دستور فرماندهی کل قوا امریکا را سزای عملش برسانیم
ناشناس۱۲۶۷۶۰۵۰۸:۵۳:۳۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
اول باید روسها از عراق و سوریه بروند.بزرگترین جاسوس دشمن ما همین روسها هستند.از پشت خنجر میزنند.این حمله کار اطلاعاتی دقیقی بود و همکاری چندین کشور بوده است بدون شک.
مجتبی۱۲۶۷۶۰۹۰۸:۵۵:۲۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
ما هیچ وقت نباید از مرگ بترسیم تا آخرین قطره خون باید از دینمون حفاظت کنیم نباید بزاریم دشمن اسلام مارو بترسونه. خدا با ماست هرجا که باشیم(حتی میان ترامپ و همه دشمنان)
ناشناس۱۲۶۷۶۱۲۰۸:۵۸:۱۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
انالله واناالیه راجعون روحش شاد
حمید۱۲۶۷۶۱۵۰۸:۵۹:۱۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
مرگ بر امریکا و جاسوسان موزدور درود بر شرف قاسم سلیمانی
ایرانی۱۲۶۷۶۲۴۰۹:۰۲:۰۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
امیدوارم قبل از اتمام دوره ریاست جمهوری ترامپ جواب مناسب به این جنایت داده شود.
ناشناس۱۲۶۷۷۴۴۰۹:۳۲:۰۳ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
انشاالله
ناشناس۱۲۶۷۶۲۵۰۹:۰۲:۰۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
من‌مادر‌شهیدم‌خداشاهدانقد‌که‌برا‌سردار‌دلها‌ناراحتم‌برا‌پسرم‌گریه‌نکردم‌لعنت‌خدا‌بر‌امریکا‌‌راهت‌ادامه‌دارد‌سردار
سجاد صمدی۱۲۶۷۶۲۶۰۹:۰۲:۲۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
یا صاحب زمان خودت فرجی کن که دلم امروز خونه
مریدرهبر۱۲۶۷۶۲۷۰۹:۰۲:۳۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
مثل سردار سلیمانی کم ا زدست ندادیم واز ایشان کم هم نداریم. این شعارو فراموش نکنید ازخون جوانان وطن لاله دمیده ازخون سردارسلیمانی هم لاله هامیروید مرگ بر آمریکا
ناشناس۱۲۶۷۶۳۰۰۹:۰۴:۰۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
من یک افغانی هستم واهل سنت هم هستم ولی قلبم خیلی درد گرفت
ابو جواد امین۱۲۶۷۶۳۶۰۹:۰۵:۲۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
سلام حاضریم با دستور فرماندهی کل قوا امریکا را سزای عملش برسانیم
قاسم سلیمانی۱۲۶۷۶۳۹۰۹:۰۵:۳۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
شهادت هنر مردان خداست این شهادت مقدمه ظهور است انشاءالله
محمد رضا۱۲۶۷۶۴۳۰۹:۰۶:۴۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
سردار اسلام مایه غرور ما بود شهادت بر شما گوارا یا حسین
کیان۱۲۶۷۶۴۵۰۹:۰۷:۰۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
قلبم شکست خیلی ناراحتم کاش ایرانیان باهم یک صدا باشن یویتوپ همه مناففین خوشحالن مرگ بر اسرائیل مرگ بر آمریکا.
شقایق۱۲۶۷۶۴۶۰۹:۰۷:۱۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
چرا؟چرا؟اخه تواین وضعی سردارباید اونجا باشد چرا ازش محافظت نکردید چرادل ماراسوزوندید؟
ناشناس۱۲۶۷۶۴۷۰۹:۰۷:۲۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
این‌دست‌بوسیدن‌دارد
ناشناس۱۲۶۷۶۴۹۰۹:۰۷:۴۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
بسم الرب الشعراء و الصدیقین. سردار دلها هدیه خداوند که همان شهادت هست مبارکت باد.اقاسیدعلی پرچم یاحسین وبالاببر ما فرزندان هشت سال دفاع مقدس آماده ایم خون هایمان را فرش زیر پاید کنیم .یدالله فوق آیدین
ناشناس۱۲۶۷۶۵۱۰۹:۰۸:۲۳ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
اول شهادتشون مبارک دوم من خودم بچه جبهه حنگم واقعا دلم تکون خورد و ترسیدم باورم نمیشه این یانکی ها اینقد اشراف اطلاعاتی داشته باشن برما هنوز دلم داره میلرزه
Ali۱۲۶۷۶۵۲۰۹:۰۹:۰۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
اگه من دولت بودم... یک لحظه هم برا جنگ با آمریکا دست دست نمیکردم...
ناشناس۱۲۶۸۱۳۰۱۱:۲۰:۰۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
حتما باید جنگ کنیم لعنت بر آمریکا واسراییل
مهناز۱۲۶۷۶۵۸۰۹:۱۱:۲۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
وای خدا باورم نمیشه حاج قاسم شهید شده..حالا کی مراقبمون باشه
حسن۱۲۶۸۴۵۵۱۳:۰۹:۱۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
نگران نباش تا الان کی مواظبمون بوده بقیه اش هم خودش مواظبمونه امثال سردار میان و میرن
کیان۱۲۶۷۶۶۱۰۹:۱۲:۲۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
ایران تسلیت جات تو بهشته بی شک
ناشناس۱۲۶۷۶۷۳۰۹:۱۷:۰۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
سردار عزیز شهادات مبارک
MY IrAn۱۲۶۷۶۷۷۰۹:۱۸:۳۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
بریم همه ی این آمریکایی ها و عربستانی هارا به فنا بدیم . حاج قاسم سلیمانی:(اگر آنان یکی ازمارا بزنند ما ده تا از آنان میزنیم.)
رسول۱۲۶۷۹۸۶۱۰:۳۶:۴۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
ای کاش من بجاش میمردم من و خانواده ام وطایفه ام آماده ایم جانمون را در راه سردارمون وانتقام خونش را بدیم و منتظر فرمان رهبر هر چه سریعتر
منصور۱۲۶۷۶۷۸۰۹:۱۸:۴۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
تسلیت به رهبر عزیزم وملت ایران باید انتقام سختی بگیریم تا کمی دل مردم آرام گیرد
ناشناس۱۲۶۷۶۸۴۰۹:۲۰:۱۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
سردار به امام حسین پیوست . خون حاجی میجوشه تا صاحب الزمان ظهور کنه و انتقام مارو بگیره
متین۱۲۶۷۶۹۰۰۹:۲۱:۱۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
بدم المظلوم اللهم عجل لولیک الفرج
ناشناس۱۲۶۷۶۹۳۰۹:۲۱:۲۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
شهادت گوارایت سردار رهبرم تسلیت تسلیت
ناشناس۱۲۶۷۶۹۶۰۹:۲۱:۵۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
تورا خدا بکید دروغ سردار عزیزم اندازه خدا پرستشت می کردم
ناشناس۱۲۶۷۷۰۱۰۹:۲۲:۵۳ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
دیگه چاره ای جز جنگ نیست برید بجنگید
اردشیری۱۲۶۷۷۰۳۰۹:۲۳:۰۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
هنوز باورم نیست!!! این بزرگ مرد،،قهرمان قلب ها بود، منجی امنیت بود،... بی او چه کنیم؟؟
آرزو۱۲۶۷۷۰۵۰۹:۲۳:۱۳ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
این دیگه بررسی نمیخواد رهبر اعلام جهاد بده فقط حرف میزنن یه کمی هم عمل کنین
ن۱۲۶۷۷۰۸۰۹:۲۴:۰۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
امریکای وحشی خواب خوش نخواهی داشت.چرک عالم.
ناشناس۱۲۶۷۷۱۴۰۹:۲۴:۴۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
سردار شهادت مبارک راه ادامه دا رد به لطف حق
سید۱۲۶۷۷۲۱۰۹:۲۶:۰۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
چرا فوراجواب نمیدین
ناشناس۱۲۶۷۷۲۴۰۹:۲۶:۴۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
شهادت مبارک سردار این را بدان ازرهر قطره خونت هزارن سلیمانی می رویید تاریخ و ما فراموشت نمیکنیم
افسری۱۲۶۷۷۲۶۰۹:۲۷:۳۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
یا لثارات الحسین ، آماده انتقام سخت از آمریکا هستم ، لبیک یا خامنه ای، اجازه میدان بدی گردنشان را میشکنم یک تنه
جلال۱۲۶۷۷۳۰۰۹:۲۹:۰۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
خدا همه رو نجات بده بوی جنگ میاد...
حسین۱۲۶۷۷۳۲۰۹:۲۹:۳۳ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
باید ایران جواب این جنایت امریکارا با موشک بده
سرباز امام زمانم۱۲۶۷۷۳۶۰۹:۳۰:۴۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
کاش خواب باشه ازخواب بیدار بشم ببینم خواب بوده ،،،، خدایا به دل امام زمانم به قلب رهبرم صبر بده خدایا خودت به دست سربازای امام زمان انتقام این کارشونو از آمریکای جنایتکار بگیر
منوچهر۱۲۶۷۸۴۲۰۹:۵۱:۲۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
باید اون خوک کثیف ترامپ وزنشو کشت من حاضر این کارو بکنم جدا دلم پر خونه
مهریان۱۲۶۷۷۳۹۰۹:۳۱:۰۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
گرگها خوب بدانند ، در این ایل غریب گر پدر مرد ، تفنگ پدری هست هنوز گر چه مردان قبیله همگی کشته شدند توی گهواره چوبی پسری هست هنوز آب گر نیست نترسید ، که در قافلمه مان دل دریایی و چشمان تری هست هنوز
ابوالفضل۱۲۶۷۷۴۵۰۹:۳۲:۲۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
ای کاش این پیام من به دست یک مقام آمریکایی برسه یک بچه بسیجی ایرانی برابر پنج تکاور آمریکاییها ست آمریکایی ها با این اقدامشان در روزهای نزدیک شاهد عزادار شدن خانواده های افسرانش باشد
سید۱۲۶۷۷۴۷۰۹:۳۲:۴۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
شهادت مبارک آقادستوربده ماآماده ایم
حسین ایروانی۱۲۶۷۷۴۹۰۹:۳۲:۵۳ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
فقط آه وهزار دریغ نامت بلند وجاویدان بر بلندای ایران
مجتبی عظیم پور۱۲۶۷۷۵۰۰۹:۳۳:۰۳ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
شهادت مالک اشتر را تسلیت می گویم
هم وطن ایرانی۱۲۶۷۷۵۶۰۹:۳۴:۴۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
تسلیت عرض میکنم .قلبم واقعا درد گرفت خدا صبر و ب خانواده ی گرانقدر شون عنایت بکنه "'مرگ بر امریکا،،،
ز۱۲۶۷۷۵۸۰۹:۳۴:۵۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
تسلیت
احسان۱۲۶۷۷۵۹۰۹:۳۵:۰۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
ملت ایران ماقاسم های سلیمانی زیاد داریم ازخون جوانان وطن لاله دمیده تسلیت میگم به ملت ایران عزیزم
ناشناس۱۲۶۷۷۶۱۰۹:۳۵:۳۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
وای یا زینب از صبح شنیدم باورم نمیشد گریه امانم رو بریده برادران سپاه جواب دندان شکن بدهید منتظریم از طرف خواهر یک شهید
ناشناس۱۲۶۷۷۶۷۰۹:۳۶:۲۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
...تسلیت....
بابک رسولی۱۲۶۷۷۶۹۰۹:۳۶:۴۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
باید انتقام سختی گرفته شود حاج قاسم یکی از بزرگان ما بود شهادت مبارک سردار
ناشناس۱۲۶۷۷۷۱۰۹:۳۷:۰۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
شهادتون مبارک و مطمئن هستم که حضرت زینب و امام حسین و اهل بیت در بهشت به استقبال شما آومدن. روحشون شاد و انشاءالله خدا به خانوادتون صبر عنایت کنن
ناشناس۱۲۶۷۷۷۲۰۹:۳۷:۱۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
سردار استراحت کن تا ظهور مولا.انتقامتو میگیریم دشمن مثل یک ازت می ترسید راهت ادامه داره
ناشناس۱۲۶۷۷۷۵۰۹:۳۸:۰۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
واقعا باورم نمیشه امیدوارم بودم شوخی باشه و خبر تکذیبش و از اخبار ببینم‌اما متاسفانه...
ر.ح۱۲۶۷۷۸۰۰۹:۳۹:۰۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
واقعا خبر ناراحت کننده ای بود اول صبح حالم گرفته شد
روژین۱۲۶۷۷۸۹۰۹:۳۹:۵۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
من حالم خیلی خرابه از صبح شنیددم ی جوری شدم انگار پایه محکمو استوارمون رو ازدست دادیم خدایا صبر بده واقعا گریه م گرفت
ناشناس۱۲۶۷۷۹۲۰۹:۴۰:۲۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
اگرماپاسخ کوبنده ای به آمریکایی هاندهیم دیگرایرانی نیستیم ومرگ برمارواباشداگرانتقام نگیریم
عباسی۱۲۶۷۷۹۶۰۹:۴۱:۲۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
بافتن سردار همه ما عزادار شدیم سردار یک سردار نبود باید جواب دندان شکنی به آمریکا و رژیم سیهنونیستی اسراییل و عربستان داد تا بدانم با رفتن یک سردار از ایران هزاران سردار جوانه میزند
مسعودرحیمی۱۲۶۷۸۱۵۰۹:۴۴:۲۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
شهادت هنرمردان خداست حاج قاسم به خیل دوستان شهیدش پیوست لحطه درنگ خیانت به خون سرداربزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی ودیگرشهدای بزرگوارمان خواهد بود رهبرعزیزاذن جهاد دهند
سعید۱۲۶۷۸۲۱۰۹:۴۵:۲۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
چرا دولت عراق سردار را دعوت کرده؟ این نقشه دولت عراق و آمریکا بوده ما هر چه ضربه میخوریم از عراق اگه اتقام این جنایت نگیریم پای حضرات هم تو این کاره
ناشناس۱۲۶۷۸۲۲۰۹:۴۵:۳۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
تنم لرزید چرا اخه سردار ارامش دور شد روحت شاد سردار
شهادت طلب۱۲۶۷۸۳۱۰۹:۴۷:۵۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
شهادتت مبارک سردار عزیز هر چند که ما را تنها گذاشتی ولی حق شما همین شهادت بود .شهید بزرگواربرای مردم و فرج امام زمان (عج)دعا کن .
داودی۱۲۶۷۸۴۳۰۹:۵۱:۴۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
آمریکای خبیث مطمئن باش جواب اعمال خبیثانه خودرا خواهید گرفت شما بااین کاراتون ملت ایران را بیشتر به هم نزدیکتر می کنید مرگ بر دولت آمریکا مرگ برترامپ
حسین۱۲۶۷۸۴۴۰۹:۵۱:۵۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
جوابم دون مگریدامریکای خبیث این یک سردارسلیمانست چقدرسردارسلیمانی وجوددارد تسلیت به رهبرعزیز
ناشناس۱۲۶۷۸۵۳۰۹:۵۵:۳۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
روحش شاد
طاهری۱۲۶۷۸۶۷۱۰:۰۰:۲۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
مرگ بر منافقین وجاسوس ها .واقعا باورش سخت است .شهادت مبارک مالک اشتر زمان
ناشناس۱۲۶۸۳۶۹۱۲:۳۸:۱۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
واقعا مالک اشتر بود خیلی سخته که دیگر در میان مانیست تولدش مبارک باد
Z۱۲۶۷۸۷۰۱۰:۰۱:۴۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
عاشقتم سردارقلب ها،،شهادتت مبارک
هستی۱۲۶۷۸۸۵۱۰:۰۷:۳۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
سردار عزیز شهادت حقت نبود تو باعث آرامش دل های ما بودی تا با همه ی این بدبختی ها حداقل‌ با ترس از مرگ نخوابیم بعد از خدا تو حافظ ما بودی ایران ب خون نشست با شهادتت
محمد۱۲۶۸۱۵۰۱۱:۲۵:۵۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
سردار دلها
ناشناس۱۲۶۸۱۷۹۱۱:۳۷:۱۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
شهادتت مبارک تسلیت به تمام مسلمانان مرگ برمنافقین وترامپ خبیث
سجاد۱۲۶۷۸۹۶۱۰:۱۰:۱۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
وقت آن رسیده که دولتمردان ما از خواب زمستانه مذاکره برخیزند.سردار عزیز روحت شاد:همیشه راهی برای مقابله پیدا کردی اینبار با شهادت،این آتش انتقام با نیرو های فاسد در دل ما ریشه زده ، و مادامی که رهبرم فرمان دهد.، فقط همین . یا عباس ء
ناشناس۱۲۶۷۹۱۶۱۰:۱۴:۵۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
بسم الله الرحمن الرحیم شهادت هنر مردان خدا است ان شاءالله انتقام خون سردار پرافتخار ایرانی را از آمریکای جنایتکار و تروریست خبیث خواهیم گرفت.عاملان فتنه دیگر لبانشان رنگ خنده را نخواهند دید...
محسن۱۲۶۷۹۳۵۱۰:۲۰:۵۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
روحشان باامام حسین محشور باد..
محمد۱۲۶۷۹۳۹۱۰:۲۲:۳۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
ایران وجهان اسلام عزادار شد تسلیت خواهش میکنم جواب محکمی به این تروریستهای خونخوار بدهید کاش میتونستم کاری انجام دهم وانتقام سردارمون رابگیرم
ناشناس۱۲۶۷۹۴۵۱۰:۲۴:۳۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
من با این شهید موافق با سپاه مخالف بودم ولی منتظر یه پاسخ دندان شکن اونم در کمترین زمان هستیم
مهدی۱۲۶۷۹۵۰۱۰:۲۶:۲۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
سر صبح جمعه روان آدم بهم ریخت ملت ایران دلش به ای مرد بزرگ گرم بود خدا رحمتش کنه انشاالله با امام حسین همنشین شه
ناشناس۱۲۶۷۹۵۳۱۰:۲۷:۰۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
وای خدا احساس ناامنی کردم اسمشون برام دلگرمی و قوت قلب بود کاش خدا یه جونه دیگه بهشون میداد.....
علی۱۲۶۷۹۵۴۱۰:۲۷:۱۳ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
لذتی که دربخشش هست در انتقام نیست احتمالا شهادت سردارسلیمانی گشایشی باشد برای صلح .پشت پرده چه خبر است الله اعلم!
ناشناس۱۲۶۷۹۵۹۱۰:۲۸:۲۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
خیلی حالم بده خدایا چرا آدم های دلسوز ومردم دوست باید از بین ما برن روحت شاد استوره باغیرت
فاطمه۱۲۶۷۹۶۴۱۰:۳۰:۰۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
دلم خون میدونستم زمینی نبودی ولی حالا خیلی زود بود امام زمان نیروی مثل تو دیگه ندارم شهادت مبارک سردار عزیز
ناشناس۱۲۶۷۹۶۵۱۰:۳۰:۱۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
مالک اشتر شهدتت مبارک در رکابیم تا رهبر اذن بده والله اماده دفاع و انتقام از امریکای کثیف و جنایتکار هستیم
ناشناس۱۲۶۸۷۷۵۱۵:۳۶:۵۳ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
مالک اشتر امام خامنیی شهادتت مبارک است ایشان هزاران دشمن امام خامنیی به هلاکت رساند و شهید راه امام علی شد
ناشناس۱۲۶۷۹۶۷۱۰:۳۱:۰۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
شهادت لایق مردان بزرگ است خداوندا مرگ با عز ت وشهادت در راه اسلام وطن را نصیب ما هم کن
ناشناس۱۲۶۷۹۶۸۱۰:۳۱:۰۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
مرد بود مرد
ناشناس۱۲۶۸۵۴۱۱۳:۴۴:۰۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
خدایا لعنت و سرنگون کن ترامپ و آمریکای لعنت شده را سردار عزیز سرافراز شهادتت مبارک همیشه در یادها خواهی ماند و بدان که انتقام خونت را خواهیم گرفت
محیا۱۲۶۷۹۷۵۱۰:۳۳:۲۳ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
مختار دوران بود سردار افسوس وصد افسوس روحش شاد تسلیت ب هر کسی که مث من قلبش به درد اومد
ناشناس۱۲۶۷۹۷۸۱۰:۳۴:۵۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
تسلیت رهبرم.امان از دل خونت آقا جان.
ناشناس۱۲۶۷۹۸۳۱۰:۳۶:۲۳ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
ازخون‌شهید‌سردار‌هزاران‌سردار‌سلیمانیها‌بوجود‌خواهد‌امد‌انشاالله
ناشناس۱۲۶۷۹۸۴۱۰:۳۶:۲۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
شهادت هنر مردان خداست خیلی خیلی ناراحت شدم روحت شاد ای مرد بزرگ، خیلی ارادت داشتم به ایشان ، اسم این سردار که می آمد احساس غرور میکردم
کریمی زاده۱۲۶۷۹۹۳۱۰:۳۷:۴۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
سردارعزیزم، خوش به حالت ،چه سعادتی! بدبه حال ماکه درحسرت شهادت ماندیم!! شهدا مارادریابید...
علی رضا۱۲۶۸۰۰۲۱۰:۴۰:۰۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
مرگ بر کسانی که با این همه خباثت های آمریکا باز دم از سازش وصلح میزنند
ناشناس۱۲۶۸۰۰۷۱۰:۴۰:۵۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
منتظر فرمان اقایمان‌هستیم
زهرا۱۲۶۸۰۱۳۱۰:۴۲:۴۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
سردار عزیزم شهادتت مبارک. به امید خدا آمریکا با خاک یکسان میشه
ناشناس۱۲۶۸۰۳۷۱۰:۵۴:۰۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
با اينكه بسيار بسيار ناراحتم ولى معتقدم بلعخره روزى بايد به اين اتفاقات خاتمه داد
ناشناس۱۲۶۸۰۴۱۱۰:۵۵:۰۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
خداب خانوادش صبر بده وتسلیت ب ملت عزیزم ایران پراز سردار سلیمانی هس ک میتونن خودشونو ثابت کنن ولی دولت ماپارتی بازی شده و پول ملتو خوردن امیدوارم ک این دولت یکم ب فکر مردم باشن
مرتضی۱۲۶۸۰۴۴۱۰:۵۶:۲۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
خارچشم دشمنان کنده شدولی اگرمتحد شویم جایش روبا هزاران خاردیگرپرمی کنیم تا دشمن دیگر به خوداجازه چنین کاری ندهد
فرهاد۱۲۶۸۰۵۱۱۰:۵۸:۱۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
سردار حاج قاسم تو برام مثل پدربودی خیلی دوستت دارم خیلی چیکارکنم غرورایرانی ها بودی بااون شخصیت مهربونت ادب و احترام ات به همه ماایرانی ها
کرار۱۲۶۸۰۵۳۱۰:۵۹:۵۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
سلام نمیدونم چرا همش با لفظ الکی خودمونو گول میزنیم تا کی... یه بار هم ما عمل کنیم فقط یک بار شعار الکی به چه دردی میخوره آخه
هموطن۱۲۶۸۰۵۴۱۱:۰۰:۲۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
حیف شد .سردار امام زمان رفت. لعنت به خائنین به ایران وایرانی. خارچشم دشمنان بود
مهرداد۱۲۶۸۰۵۷۱۱:۰۰:۳۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
به نظر من برای انتقامش باید ترامپ رو بکشند
رضا۱۲۶۸۰۷۰۱۱:۰۴:۰۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
تسلیت به تمام ایران و رهبری انشاالله آمریکا با این کارش باعث نابودی خودش شده ملت پشت رهبری هست آمریکا جواب این جنایت رو خوااد گرفت
ناشناس۱۲۶۸۰۷۲۱۱:۰۵:۱۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
شهارت سردار بزرگ اسلام را تسلیت عرض نموده علو درجات ان شهید را از خداونذ بزرک خواهانم......
ناشناس۱۲۶۸۰۹۶۱۱:۱۱:۱۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
بایستی انتقام خون برادر شهیدمان از مزدوران و نفوذی های وطن فروش و خائن دوتابعیتی داخلی شان گرفته شود.
ناشناس۱۲۶۸۰۹۸۱۱:۱۱:۳۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
بهترین شکار فرمانده نیروهای سنتکام
ناشناس۱۲۶۸۱۰۲۱۱:۱۲:۲۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
السلام علیک یا ابا عبدالله اقا جان مهدی جان فدای شما ومادر پهلو شکستت بشم ما رو هم مثل سردارت حاج قاسم لایق شهادت کن
یوسفی نژاد۱۲۶۸۱۱۴۱۱:۱۴:۵۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
سردار عزیز مان در سن63 سالگی (سن رحلت پیامبر عظیم الشان اسلام) در سحرگاه روز جمعه ان هم بدست شقی ترین اشقیای امروز شهید شدن اینها اتفاقی نیست شهادت حق سردار عزیزمان بود برای خودمون باید نارحت باشیم به ایشان باید تبریک گفت
ناشناس۱۲۶۸۱۱۷۱۱:۱۵:۵۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
حاج قاسم ارتش تک نفره
ناشناس۱۲۶۸۱۲۸۱۱:۲۰:۰۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
از زنده بودن خودم بدم میاد بعد از حاج قاسم حالم ازاین دنیا بهم میخوره
ناشناس۱۲۶۸۱۳۲۱۱:۲۰:۳۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
شهادت هنر مردان خداست خداوند مهربان به رهبر عزیزمان صبر وبه ملت بزرگ وارمان بصیرت عنایت فرمایت انشاالله
سیدحسن بنی هاشمی۱۲۶۸۱۳۶۱۱:۲۱:۳۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
سر ما را برنیزه میخواهند،مرد میخواهد...تسلیت اقا،یه ایران باشما و خانواده سلیمانی شریک دراین غم است،تسلیت ایران
ناشناس۱۲۶۸۲۹۳۱۲:۱۴:۲۳ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
واقعا متاثر شدیم شهادتت مبارک سردار... لبیک یا خامنه ای لبیک یا حسین... انتقام خواهیم گرفت
ناشناس۱۲۶۸۱۴۰۱۱:۲۲:۲۳ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
برام سخته شهادت سرداررشیداسلامی دردیگرکسی پیدا نمیشه مثل شهیدسردارسلیمانی
ناشناس۱۲۶۸۱۴۴۱۱:۲۴:۱۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
سردار روحت شاد
بسیجی۱۲۶۸۱۴۶۱۱:۲۴:۵۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
حیف بود که سردار در بستر بیمرد شهادت برزنده اوبود ولی نه حالا شهادتت مبارک مرگبرترامپ خبیث
ناشناس۱۲۶۸۱۵۱۱۱:۲۵:۵۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
در این جور اتفاقات ناگوار همیشه پای یک خائن در میانه ...
ناشناس۱۲۶۸۱۵۷۱۱:۲۸:۴۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
خیلی خیلی ناراحتم دارم میمیرم ازغصه باید دستهای کثیف پشت پرده این فاجعه رو پیدا کرد
عبدالرضا۱۲۶۸۱۶۶۱۱:۳۱:۲۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
دلم گرفته نمیدونم چی بگم عزیز دل همه شهادت مبارک سردارقلبها
علی۱۲۶۸۱۷۱۱۱:۳۳:۲۳ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
روحت شاد یادت گرامی سردارعزیز
ناشناس۱۲۶۸۱۷۶۱۱:۳۵:۳۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
قلبم درد آمد شما ای شهید گرانقدر به وصال دوست رفتی ما با این غم بزرگ چه کنیم مرگ بر آمریکا و اسرائیل جنایتکار ان شاالله خود مسیح شما را نابود کند
ناشناس۱۲۶۸۱۷۸۱۱:۳۷:۱۳ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
گرچه شهادت حاج قاسم یک ضایعه جبران ناپذیر است،ولی دشمن کور خوانده ایران ما از این قهرمانان کم ندارد. انشاالله انتقام سختی از دشمنان خواهیم گرفت. ناصر
ناشناس۱۲۶۸۱۸۳۱۱:۳۹:۰۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
شهادت سردار بزرگ کشورمون رو به همه تسلیت مگویم باید انتقام شدیدی از امریکا وهمدستانش گرفته شود سردار عزیز شما را مثل پدری مهربان میدانستیم شهادت مبارکت باد دست ماروهم بگیر
ناشناس۱۲۶۸۱۸۸۱۱:۴۰:۳۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
قطعا باید خواب رو برای همیشه از فرمانده گروه تروریستی سنتکام برد
ناشناس۱۲۶۸۲۰۴۱۱:۴۵:۵۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
رئیس جمهور ما رو باش هی دم از مذاکره با ترامپ میزنه
بیژن۱۲۶۸۲۱۶۱۱:۵۰:۱۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
شهدات مبارک نستوه خستگی ناپذیر
مرتضی۱۲۶۸۲۱۷۱۱:۵۰:۲۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
روحش شاد محبوب قلبها بودند به قطع تمام ایران ناراحت است این واقع قابل باور نیست منتظر پاسخ و ضربه محکم مردم و مقاومت هستیم،
رضایی۱۲۶۸۲۱۹۱۱:۵۰:۴۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
شهادت مبارک باشد ولی حالا ودراین زمان زود بود همسر جانباز میباشم که دلمان را پرخون کردی امدوارم با امام شهدا مهشور شوی
ناشناس۱۲۶۸۲۲۲۱۱:۵۱:۰۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
روحشان شاد یادش گرامی باد یا الله این آمریکا را نابود کن خدایا
ناشناس۱۲۶۸۲۲۵۱۱:۵۱:۳۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
مرگ بر امریکا ای سردار شهادت بر تو مبارک شهادتت هماننند حسین است دل ما امروز خون است
رضا۱۲۶۸۲۳۰۱۱:۵۳:۲۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
مرد میدان سردار انقلاب یار با وفا روحش شاد،
مجید۱۲۶۸۲۳۵۱۱:۵۵:۳۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
سردار حاج قاسم شهادتت مبارک ترامپ جون کثیفشو سر این خباثت گذاشت.الان یا ده سال دیگه یکی از شاگردان سردار ترورش می کنه....
ناشناس۱۲۶۸۲۳۷۱۱:۵۶:۳۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
صبح افتضاح و اعصابم خورد هست شما هم عکس دست سرداررا گذاشته اید که نمی دونم چه بگویم ، دوست دارم بخوابم و خبر اشتباه باشد دوست دارم نشنوم ، این مرد فوق العاده سالم و شریف بود و انتقام سختی از امریکا خواهیم گرفت
چای باغی.۱۲۶۸۲۴۲۱۱:۵۸:۴۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
جاجی قاسم سلیمانی یک فرد نبود بلکه به تنهایی یک لشگر بود که خوف به جان دشمنان اسلام انداخته بود.روحت شاد سردار بزرگ.
حسین۱۲۶۸۲۴۳۱۱:۵۸:۵۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
شهادت مبارک سردار عزیز..ولی برادران اطلاعاتی باید به جد پیگیر موضوع باشند کار نفوذی های افساد طلب در ترور شهید سلیمانی در کار است.
بهمن۱۲۶۸۲۴۴۱۱:۵۹:۲۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
مسوولین خواهشا انتقام بگیرید وقتشه به آمریکا و اسراییل یه ضربه شصت حسابی نشون بدیم تا بدونن ایران نه افغانستانه نه عراق
ی هوادار سردار۱۲۶۸۲۵۵۱۲:۰۲:۵۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
خیلی ناراحتم خیلی اصلا تا حالا اینقدر حالم بدنبوده اصلا اعصاب ندارم نفرین خدا بر کسی باد که اینکارو کرد به آه دل ما بچه های بی پدر که زود خال آمریکا با ترامپ نابود بشه الهی امین سردار شهید راهت ادامه دارد
ناشناس۱۲۶۸۲۵۷۱۲:۰۴:۰۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
اگر غیرت دارید، حمله کنید. اسراییل رو بزنید
ناشناس۱۲۶۸۲۵۹۱۲:۰۵:۱۳ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
بعد از سردار ما هیچی نمی خواهیم، حمله کنید، دیگر چقدر انتظار
حمیدخان۱۲۶۸۲۶۴۱۲:۰۶:۵۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
بدترین خبر در صبح جمعه
ناشناس۱۲۶۸۲۶۶۱۲:۰۷:۲۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
انتقام سختی میگیریم دزدا خوشحال نباشندخدا لعنت کنه منافقینو
ناشناس۱۲۶۸۲۶۸۱۲:۰۷:۳۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
جانم فدای رهبر
سیروس۱۲۶۸۲۶۹۱۲:۰۸:۴۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
ان الله یحب الذین یقاتلون فی سبیله صفا کانهم بنیان مرصوص
صفایی۱۲۶۸۲۷۰۱۲:۰۸:۴۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
جنگ جنگ تا پیروزی .....
علیرضا حضوری۱۲۶۸۲۸۰۱۲:۱۱:۱۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
با سلام .مردانی ک در میدان نبرد هستند مقامشان نزد خداوند متعال بالا تر است .سردار شربت شهادت گوارا.ما منتقم خون شماییم
ناشناس۱۲۶۸۲۸۱۱۲:۱۱:۲۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
از مقام معظم رهبری خواهانیم انتقام سردار را بگیرند ما این بار ساکت نمی نشینیم کافی است چقدر یاید این امریکا را تحمل کنیم
فرزاد۱۲۶۸۲۸۴۱۲:۱۱:۴۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
سردار عزیزم خبر شهادتت دور از انتظار نبود اما داغونم کرد. .شهادتت مبارک.
kashefali437@gmail.com۱۲۶۸۲۸۶۱۲:۱۲:۵۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
انا لله و انا الیه راجعون شهادت سردار پاسدارانقلاب رابه محضر رهبر معظم انقلاب وتمام دلیر مردانی که در راه امنیت میهن صادقانه جانشونوکف دستشان گرفتندتسلیت عرض میکنم""" سردار سلیمانی روحت شادراحت پرافتخارباد
ناشناس۱۲۶۸۲۸۷۱۲:۱۳:۰۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
خیلی سخته باورکردنی نیست کاش دروغ باشه چراب این راحتی بایدترورکنن عراق هیچ وقت دوستی باایران نداشته هم امریکای جنایت کاربایدپاسگوباشه هم عراق
ناشناس۱۲۶۸۲۸۹۱۲:۱۳:۳۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
چقدردلم کرفته اشگم خشک شده کاش یکی بیدارم کنه بکه خواب بودی سردارزنده است خوش به سعادت سردار
ناشناس۱۲۶۸۵۰۶۱۳:۳۱:۱۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
من که بابرم نمیشه سردار به شهادت رسیده
ناشناس۱۲۶۸۲۹۲۱۲:۱۳:۵۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
تا کی باید ساکت بمونیم هیچی نگیم پس کی وقت جواب دادنه
ناشناس۱۲۶۸۲۹۴۱۲:۱۶:۰۳ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
احتمالا فردا ادارات تعطیله
ناشناس۱۲۶۸۲۹۹۱۲:۱۶:۴۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
اگر سردار نبود، داعش توی خاک ایران بود، ما مردم خواستار جنگ علیه اسراییل و امریکا هستیم
سرباز سید علی۱۲۶۸۳۰۶۱۲:۱۸:۵۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
خوشا به حالت مرد خدا سالها مخلصانه در راه خدا جهاد کردی و به افتخار شهادت نائل شدی بهای جهاد همین است ، مشیت خدا این بود با شهادتت مستضعفان جهان آزاد شوند و آمریکا و اذنابش فرار کنند
ناشناس۱۲۶۸۳۲۱۱۲:۲۳:۲۳ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
حتما باید مهره اصلی ازبین برود که تهدیدها را جدی بگیرند بامرگ بر امریکا چیزی درست نمیشود عمل باید کرد ترامپ عمل کرد
ناناس۱۲۶۸۳۲۳۱۲:۲۳:۳۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
جنایتکاران عالم خصوصا آمریکاییها بدانند تفکر جوانان ما و مقاومت سلیمانی است ما را داغدار کردید ولی بدانید این راه ادامه دارد
ناشناس۱۲۶۸۳۲۴۱۲:۲۴:۰۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
همه ناراحتیم وکینه امریکارابیشتر وبیشتر داریم.راهش را ادامه میدهیم
سعادتی۱۲۶۸۳۳۶۱۲:۲۶:۳۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
این خبر بدترین خبری بود که می شد تواین روزا شنید و واقعا تاسف‌بار و ناراحت کننده هست .شهادت این بزرگوار رو به امام زمان(عج) ورهبری تبریک و تسلیت می گویم.
ناشناس۱۲۶۸۳۴۲۱۲:۲۷:۳۳ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
آینده فکر کنم این طور بشه: در مناطق اشغالی به اسراییل حمله بشه و یا چند نظامی آمریکایی در منطقه هدف قرار بگیرند بعد آمریکا بزنه تمام پالایشگاه های ما و نیرو گاه ها را با خاک یکسان کنه. برق و اینترنت تا مدتی طولانی قطع بشه
ناشناس۱۲۶۸۵۳۱۱۳:۳۹:۳۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
توفقط فکر اینترنت هستی که سر گرم بشی این مردان شهید میشوند که چراغ راه امثال شما جوانان بیکار شود متاسفم برات
فریدون راستگو۱۲۶۸۳۴۶۱۲:۲۹:۱۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
امروز من خیلی ناراحت شدم این مرد بزرگ را به شهادت رساندید دورد بر روح پاگ شهید واقیی اسلام سردار سرلشکر قاسم وبقیه هم رزمان مرک بر ترامپ مرک بر ترامپ مرک بر ترامپ خبیس
ناشناس۱۲۶۸۳۵۲۱۲:۳۲:۳۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
روحت شاد سرباز بزرگ و قهرمان. رهبر مان نخواهد گذاشت خونت پایمال بشه و انتقام سختی از آمریکایی ها گرفته میشه.
ناشناس۱۲۶۸۳۶۱۱۲:۳۵:۴۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
سردارپرغرورشهادتت تسلیت باد.خیلی غم تودلم نشسته.مثل اون محاله پیداشه.امنیت وناموسمون رومدیون اوبودیم.یقین دارم که خونش پایمال نخواهدشدوسپاه انتقامش روخواهدگرفت.
ناشناس۱۲۶۸۶۷۹۱۴:۴۶:۰۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
سرداربزرگ تو همیشه دریادماخواهی ماند مامردم همه مدیون توهستیم تسلیت به تمام مردم ایران
امیرحسین۱۲۶۸۳۶۲۱۲:۳۵:۵۳ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
ما امروز سرداری رو از دست دادیم که تنها کسی در دنیا بود که مقام ذوالفقار رو از آن خودش کرده بود. روحش شاد و یادش گرامی
ناشناس۱۲۶۸۳۶۴۱۲:۳۶:۴۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
چقدر سخته تحمل چنین عزایی تسلیت
رضا۱۲۶۸۳۷۱۱۲:۳۹:۰۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
خدایا خودت به ملت شریف ایران کمک کن وصبر عنایت کن شهادت حاج قاسم قلب همه ملت ایران را بدرد اورد خدایا خودت امریکا را نابود کن
ناشناس۱۲۶۸۳۸۸۱۲:۴۶:۴۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
بزرگ مردی را از دست دادیم که افتخاراتش همه برای وطن و هموطنش بود اما باز هم هستندکسانی که حاضرند در راه وطن جان بدهند اگر آموزش داده شوند.... ما قاسم سلیمانی‌
ناشناس۱۲۶۸۳۹۰۱۲:۴۸:۴۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
اگر تمام دست اندر کاران این جنایت را بکشیم انتقام خون سردار گرفته نخواهد شد
ناشناس۱۲۶۸۳۹۵۱۲:۵۱:۴۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
با شنیدن خبر شهادت این عزیز خون هر ایرانی بجوش خواهد امد. مرگ بر امریکا.غیرت ایران واسلام این است
ناشناس۱۲۶۸۳۹۸۱۲:۵۲:۴۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
انتقام خون سردار را میگیریم
ناشناس۱۲۶۸۳۹۹۱۲:۵۳:۰۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
امریکا‌ واسرائیل‌ وقتی‌ نمی‌تونن‌ توی‌ میدون‌ و رو در رو بجنگند‌ ، مجبورند‌ مثل‌ ترسو‌ ها‌ و بزدلها‌ از‌ سوراخ‌ موش‌ها‌ حمله‌ کنن،،، سردار‌ شهادتت‌ مبارک،،
ابولفضل۱۲۶۸۵۴۲۱۳:۴۴:۱۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
شهادت مبار ک سردار دلاور انشا الله انتقام خواهیم گرفت
ناشناس۱۲۶۸۴۰۰۱۲:۵۳:۴۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
مرگ بر آمریکا
مامان امیر۱۲۶۸۴۰۷۱۲:۵۵:۳۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
یعنی اگ دولت ایران بخواد در برابر همچین ظلمی سکوت کند دیگه حرفی ندارم . اصلا باورم نمیشه
ناشناس۱۲۶۸۴۰۸۱۲:۵۵:۳۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
همه ی ما ایرانیها این امنیت کنونی رو مدیون سردار بزرگ و مرد عمل جناب قاسم سلیمانی هستیم .درود بر تو روحت شاد ویادت تا ابد در دل ها باقی خواهد ماند
ناشناس۱۲۶۸۴۲۶۱۲:۵۷:۴۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
امام خمینی در مورد سلمان رشدی فتوا داد, رهبر انقلاب نیز باید در مورد ترامپ فتوا دهد. من آماده کشتن ترامپ تروریست هستم.
حسین۱۲۶۸۵۸۲۱۳:۵۸:۱۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
همه مثل شما فکر کنن خوبه باید منتظر جنگ جهانی بعدی باشیم
سوادکوهی۱۲۶۸۴۳۶۱۳:۰۰:۱۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
امام خمینی در مورد سلمان رشدی فتوا داد, رهبر انقلاب نیز باید در مورد ترامپ فتوا دهد. من آماده کشتن ترامپ تروریست هستم.
علی۱۲۶۸۴۴۱۱۳:۰۱:۵۳ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
همه زوار امام حسین ع .مد یون حاج قاسم سلیمانی است زحمت فراوانی کشیدن
ناشناس۱۲۶۸۴۴۴۱۳:۰۲:۳۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
شهادتت مبارک سردار انتقام نزدیک است مرگ بر آمریکای جنایتکار
حاج قاسم عزیز۱۲۶۸۴۴۸۱۳:۰۴:۲۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
دلم میخاست پیش رهبر بودم دلداریم میداد خیلی غم بزرگیه
محمد کریم کریمی۱۲۶۸۴۴۹۱۳:۰۵:۱۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
باید گوش به فرمان رهبری باشیم
ناشناس۱۱۲۶۸۶۳۰۱۴:۱۹:۲۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
فقط مذاکره
ناشناس۱۲۶۸۴۵۲۱۳:۰۷:۳۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
سردار پر افتخار اسلام قاسم سلیمانی عزیز سعادتت مبارک
محمد۱۲۶۸۴۵۶۱۳:۰۹:۱۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
ایران تسلیت سردارت شهید شد
دلشکسته۱۲۶۸۴۷۳۱۳:۱۴:۰۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
سردار عزیز شهادتت مبارک ما آرامشمان وخواب راحتمان را مدیون شهدایی همچون شما هستیم از خدا میخواهم اینطور که دشمن با شهادت شما دل ما را اندوهگین کرد هرچه زود تر با نابودی آمریکا واسراییل دلمان راشاد کند .در قلب ما زنده هستی تا قیامت انشاالله که با شهدای کربلا محشور باشید.، کجا پیدا شود چون شمایی
محمد۱۲۶۸۴۸۶۱۳:۲۲:۵۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
من سیاسی نیستم و شغلم آزاده ،،ولی ارادت خاصی به سردار داشتم.ما توکشورمون مثل سردار دیگه نداریم.
رحمان۱۲۶۸۴۸۹۱۳:۲۵:۱۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
ملت ایران به پا خیزید تا خون این شهید والامقام را ازدشمنان دیرین انقلاب بگیریم روحت جاودان باد حاج قاسم عزیز
مهدی باقری ساری۱۲۶۸۴۹۷۱۳:۲۹:۱۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
دو چیز در عالم کارهای بزرگی می کنه خون و اشک ترامپ بزرگترین اشتباه دوران حیاتش را انجام داد . با این خونهای مبارک عراق از چنگال آمریکا رهایی خواهد یافت و گرداب اشکهای ملت مظلوم و مقتدر ایران آمریکا را غرق خواهد کرد.
حسن۱۲۶۸۵۰۵۱۳:۳۱:۱۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
سردار تا آخرین قطره خون پشت ولایت رهبری هستیم آسوده بخاب فرزندان ایران از امروز با نام سلیمان یادت را زنده نگه میدارند روحت شاد
احسان۱۲۶۸۵۱۲۱۳:۳۲:۲۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
همیشه همین طوربوده سرداران ومردان باغیرتمان می‌روند ودرجنگ شهیدمیشوند واونهایی که می‌مانند روحمایت نمی‌کنیم لعنت برمنافق ونفوزی های داخلی
ناشناس۱۲۶۸۵۲۸۱۳:۳۸:۵۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
من دیگه تحمل ندارم انتقام می خوام
رحمان۱۲۶۸۵۳۵۱۳:۴۱:۴۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
شهادت سردار سرافراز امت اسلامی را به تمام مسلمانان ایران اسلامی وجهان تسلیت میگویم روحش شاد ویادش گرامی باد . مرگ بر امریکا مرگ بر اسرائیل .
علی۱۲۶۸۵۳۷۱۳:۴۲:۵۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
حیف شد. به همه ملت ایران تسلیت میگم. آخرالزمان شده. انسان شجاع وبااخلاقی را از دست دادیم. خیلی ناراحتم
مائده۱۲۶۸۵۵۶۱۳:۴۸:۲۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
باید هرچه زودتر انتقام ایشان را از آمریکا بگیریم آمریکایی ها فکر کردن با شهادت سردار شهید سلیمانی دیگه کسی نیست راه ایشان را ادامه دهد. ولی اشتباه می‌کنند. ما همه راه ایشان را ادامه می دهیم تا انتقام سردار سلیمانی و شهدا ی دیگر را بگیریم.
رها۱۲۶۸۵۶۲۱۳:۵۰:۲۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
سردار شهادتت مبارک چون تومردی دیگر نمی‌بینیم واقعا با تمام وجودم متاسف و غمگین شدم هنوز تو شوک این خبر هستم خوش به حال تو سردار و بد به حال ما که چون تویی از دست دادیم واقعا قلبم پر از درده
مهرسا۱۲۶۸۵۶۳۱۳:۵۰:۳۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
روحت شاد فقط خدا می دونه از این به بعد چه بلایی سرمون میاد امنیت دست خدا بود و سردار که الان فقط دست خدا خدا به دادمون برسه
F. S۱۲۶۸۵۶۷۱۳:۵۲:۰۳ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
چرا من باورم نمیشه...از صبح تا العان میگم ک دروغه سخته واسم بفههمش
ناشناس۱۲۶۸۵۹۱۱۴:۰۲:۴۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
اسراییل، عربستان و امارات و بحرین که خرج این عملیات را دادند باید سریع و قاطع تقاص پس بدهند کوچکترین اهمال در مجازات این جنایتکاران به تکرار این عملیات ها خواهد انجامید
ناشناس۱۲۶۸۶۰۱۱۴:۰۶:۵۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
سردارم .افتخار میهنم .برادر غیورم با شهادتت ثابت کردی که آمریکا دشمن اصلی ایران و ایرانیان است .
نعیمه۱۲۶۸۶۰۹۱۴:۱۰:۵۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
روح بزرگ این مرد بزرگ رفت به جایی که بهش تعلق داشت،رفت نزد پروردگار مهربانم، زمین برای همچین انسانهایی خیلی کوچیکه، شهادتت مبارک مرد مردا
ناشناس۱۲۶۸۶۱۷۱۴:۱۳:۱۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
رحمت خدا بر سرداری که با صحرا و تپه ها اشناتر بود تا میز و برج ها. اگر واکنش سریع و قاطع دیده نشه به همه حرفا باید شک کرد..
سیامی سلیمان۱۲۶۸۶۴۲۱۴:۲۴:۵۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
حقش این بود سردارانی مثل حاجی حیف بود پیر شود او تنها نیست ما جان بر کف به فرمان رهبری اگر لایق باشیم ما چشمان لبان مبارک ایشان است این ایران سلیمانی ان زیادی دارد. درود به روح پاکش امیدوارم از ما راضی باشد
ناشناس۱۲۶۸۶۵۲۱۴:۲۸:۰۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
ایران تسلیت سردار شهادتت مبارک
ی۱۲۶۸۶۵۴۱۴:۲۹:۳۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
درود و سلام خدا بر سردار رشید و شجاع و دلاور مرد بزرگ اسلام و یاور راستین و با اخلاص آقا امام خامنه‌ای سردار حاج قاسم سلیمانی، شهادتت مبارک، هر چند دل امت حزب الله در سر تا سر جهان در غم از دست دادن شما خون است، مطمئن باشید انتقام خون پاک و به ناحق ریخته شده شما رو از آمریکای جنایتکار و شخص ترامپ حرامی پس خواهیم گرفت انشاءالله
ناشناس۱۲۶۸۶۶۰۱۴:۳۲:۳۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
بایدجواب دندان شکن داده بشه
ناشناس۱۲۶۸۶۷۵۱۴:۴۲:۳۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
جانم فدای ایران.. سردار عزیز شهادتت مبارک.
ویسی۱۲۶۸۶۷۶۱۴:۴۲:۳۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
شهادت هنر مردان خداست شهادتت مبارک سردار دلها بزودی انتقامت را از شیطان خواهیم گرفت
ناشناس۱۲۶۸۶۸۶۱۴:۴۷:۵۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
من شناخت زیادی از این شهید نداشتم ولی خداییش امروز با شنيدن خبر شهادتشون ناراحت شدم. انگار یکی از عزیزان را از دست داده ام. روحشان قرین رحمت.
ناشناس۱۲۶۸۶۹۴۱۴:۵۲:۱۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
آمریکا با این جنایتش نه تنها مردم رو از خواب غفلت بیدار کرد بلکه انگیزه انتقام شهید سردار سلیمانی رو و امسال اون رو در ما بیشتر کرد
ناشناس۱۲۶۸۶۹۶۱۴:۵۶:۱۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
تنها یک کلمه.ما منتظر ظهور حضرت مهدی هستیم.شهادت مبارکش باشه.واقعا از ته دل داغدار شدیم
ناشناس۱۲۶۸۷۰۵۱۵:۰۰:۰۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
آرزوی شهید سلیمانی نابودی اسرائیل بود ای کاش بود و با دست خود جهان را از شر این فتنه گر نجات می داد و ما را به آرزوی مان می رساند .شهادتت مبارک سردار
ناشناس۱۲۶۸۷۱۴۱۵:۰۹:۳۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
خدایا ما تا ابد مدیون شهداییم, اما ازتو میخواهیم کمکمون کنی تا شرمنده شهدای عزیزمون بخصوص سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی نشیم,کمکون کن فرزندان پاکی تربیت کنیم که همچون سردار سلیمانی جانثار حریم ولایت واهل بیت باشند,شهادتت مبارک سردار دلاور میهنم.
ناشناس۱۲۶۸۷۳۵۱۵:۲۰:۲۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
جواب گلوله باید با موشک داد
افرین۱۲۶۸۷۳۷۱۵:۲۰:۴۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
واقعاحیف همگی درحال خواب نازبودین سرداربه خطرمابه شهادت رسید لطفا بیدارشین
سرباز وطن۱۲۶۸۷۴۵۱۵:۲۵:۴۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
رهبرم،سپاه،ایرانی تسلیت،انشالله به همین زودی انتقام شهیدان گرفته خواهد شد
علی۱۲۶۸۷۵۱۱۵:۲۷:۰۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
حیف شد او خالص و مخلص ترین بنده گان خدابود خداوند رحمتش کنه روحش شاد وراهش پر رهرو باد
مهدی۱۲۶۸۷۵۲۱۵:۲۷:۲۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
حاجی شهادت مبارک باید بدون هیچ ترسی تمام ناوهای آمریکایی را در منطقه نابود کرد که بدانند هر که به ایران در افتاد نابود می‌شود
مجتبی۱۲۶۸۷۵۹۱۵:۲۹:۵۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
حاج قاسم عزیز شهادتت مبارک خوش به حالت رفتی پیش حاج احمد کاظمی
افرین۱۲۶۸۷۶۳۱۵:۳۱:۵۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
تسلیت مادرخواب نازبودیم که سرداربه شهادت رسیدلطفابیدارشین تاایناهستند من وتومی تونیم بخوابیم
حمید۱۲۶۸۸۶۱۱۶:۱۲:۵۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
روحت شاد قهرمان خوش نام ایران شهادتت مبارک ومن قلبم به درد آمد از رفتن این ابرمرددلسوز وشجاع
ناشناس۱۲۶۸۷۷۰۱۵:۳۴:۴۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
امشب باید دبی و ریاض و کویت و بحرین با خاک یکسان کرد مقصر شهادت سردار سلیمانی بن سلمان یهودی نسب
ناشناس۱۲۶۸۷۷۳۱۵:۳۵:۴۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
شهادت هنرمردان خداست آسمانی ترین سردارشهادتت مبارک، انشالله انتقامت خواهیم گرفت
وطن پرست۱۲۶۸۷۸۶۱۵:۴۰:۳۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
شهادت سرافراز سردارراب تمامی ایران تسلیت میگم من ساعت ۷شنیدم دیگه ارام قرارندارم دارم میمیرم شهادتت مبارک ای سردار
امان از دل زبنب۱۲۶۸۸۰۰۱۵:۴۴:۱۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
کاش خودم میمردم کاش همسرم و بچه هام میمرد آقا جان دارم دق میکنم خددددددا صبر بده کارم شده گریه پدرم میمرد انقد خون به جگر نمی‌شدم خدا صبر بده کاش جای تو من تو اون ماشین میشدم ترامپ بدن گردنتو میجوم خونتو مثل آدم خوار می‌خوردم
ناشناس۱۲۶۸۹۵۸۱۷:۱۶:۱۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
معلوم شد اصلا احساس نداری که می گی بچه ام بگیره بچه ی معصوم وبی گناه اگر جای همسر امام حسین بودی چه کار می کردی
روحش شاد یادش گرامی واقعا مرد عمل بود۱۲۶۸۸۲۷۱۵:۵۴:۰۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
قلبن دوس داشتنی بود
ناشناس۱۲۶۸۸۲۸۱۵:۵۴:۰۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
برای شهید حججی سردار سلیمانی قول داد تا سه ماه داعش پاک میشود و شد . حالا برای سردار شهید ما چه کسی مدت زمان تعیین میکنه که انتقام خونش رو میگیره ودل ملت رو اروم کنه
ناشناس۱۲۶۸۸۳۳۱۵:۵۷:۰۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
سردار شهادتت مبارک.واقعا دلم به درد اومد.هنوز باورم نمیشه.چی به همسر و بچه هاشون داره میگذره خدا میدونه.سردار دست ما رو هم بگیر.
ناشناس۱۲۶۸۸۳۶۱۵:۵۹:۵۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
تسلیت و مبارک باد شهادت حاج قاسم رو،، باهم مهربان باشیم با دشمن غضب کنیم و ولایت مدار باشیم تا راه او ودیگر همرزم های شهیدش را ادامه دهیم.
مهدی۱۲۶۸۸۳۹۱۶:۰۲:۵۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
سردار سلیمانی با تمام وجود جان وناموس همین عراقی های نمک نشناس رو از دست داعش و بقایای حزب بعث نجات داد اونوقت عوضش توی تظاهرات هاشون میگفتن ایران برو بیرون سردار سلیمانی
حسین۱۲۶۸۸۷۹۱۶:۲۴:۴۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
شهادتت مبارک تو همیشه سردار دلها هستی ایران باید در مقابل این خیانت آمریکای مزدور اسرائیل وتمام پایگاههای آمریکا در منطقه رو نابود کنه تا بگیم ما هم انتقام گرفتیم
ناشناس۱۲۶۸۸۸۴۱۶:۲۷:۴۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
امروز یکی از بهترین مردان خدا توسط شقی ترین افراد به شهادت رسید. سردار عزیز حاج قاسم سلیمانی شهادت مبارک باد.
رضا۱۲۶۸۸۸۸۱۶:۲۹:۰۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
شهادت سردار ایران زمین از فرزندان سورنا را تسلیت عرض میکنم
محمودزاده۱۲۶۸۹۲۱۱۶:۵۸:۴۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
تسلیت سردار جان انشالله زود انقام گرفته خواهد شود
زرین ازبم۱۲۶۸۹۴۴۱۷:۱۰:۳۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
گرچه یک حاج قاسم دادیم هزاران حاج قاسم دیگر بیدارشدن ما در رکابیم
امید۱۲۶۸۹۵۷۱۷:۱۶:۰۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
خدا باورم نمیشه یعنی ایشون با اون عظمت ترامپ تونست خیلی راحت اونو به شهادت برسونه خدایا خودت رحم ما و دیگر مسولین سپاه انگشت کوچیکه قاسی سلیمانی هم نمیشیم کار هممون تمومه و باید منتظر شهادت باشیم لبیک خامنه ی
ناشناس۱۲۶۸۹۶۰۱۷:۱۷:۵۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
روحش شاد ویادش گرامی باد
زهرا۱۲۶۸۹۷۷۱۷:۴۲:۴۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
سردار عزیزم شهادتت مبارک. به آرزویت که شهادتت بود رسیدی، وصال یار مبارکت. خداوندا مرا هم به سربازان شهیدت ملحق کن خداوندا
سروش۱۲۶۸۹۸۵۱۷:۴۶:۴۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
من بسیجی و سپاهی نیستم دلخوشیم از حکومت ندارم اما واقعا ناراحت کننده بود خدا رحمتش کنه
حسن‌عبدیانی۱۲۶۸۹۹۱۱۷:۵۰:۰۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
ایران‌لرزید‌،‌سردار‌مارا‌‌شهید‌کردند‌ولی‌ما‌هستیم‌هشتاد‌میلیون‌‌ایرانی‌‌‌،دوباره‌متهد‌شدیم‌اگر‌کمی‌‌اختلاف‌داشتیم‌با‌خون‌سردار‌بازهم‌یکی‌شدیم‌‌‌‌
ناشناس۱۲۶۹۰۰۰۱۷:۵۳:۰۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
شهادت مالک اشتر زمان را به امام زمان و رهبر ، وهمه شیعیان تسلیت عرض میکنم
ناشناس۱۲۶۹۰۰۹۱۸:۰۰:۳۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
جانم فدای سردار حاج قاسم سلیمانی انشالا مردم ایران عرضشو داشته باشن انتقامت رو بگیرن و به خانواده ی محترمت تسلیت میگویم برای از دست دادنت خیلی ناراحت شدم
فاطمه بختیاری۱۲۶۹۰۱۰۱۸:۰۰:۴۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
بمیرم .خدابه خانواده ش واقعاصبربده.ازصمیم قلب تسلیت میگم به خانواده ش.شریک غمتون هستم.من پدرندارم .والان کاملاحال بچه هاشودرک میکنم.ازوقتی شنیدم واقعااعصابم خورده وناراحتم
منصور۱۲۶۹۰۴۸۱۸:۱۸:۱۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
رسانه های آمریکایی و اروپایی از واژه killing بجای terror استفاده کردند که به دنبال تطهیر این جنایت هستند. اگر همین کار با یک پهپاد ایرانی بر ضد یک سرباز آمریکایی انجام می‌گرفت ترور بود. دل بستن به اروپا بزرگترین اشتباه بود که سران آنها تماما صهیونیستی هستند. انشاالله خون پاک شهید باعث بیداری مسوولان و انسجام مردم عراق گردد.
ناشناس۱۲۶۹۲۶۵۲۱:۰۵:۰۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
کجای زبان انگلیسی terror به معنی کشتنه که از نظر شما اینا جاش از killing استفاده میکنن؟ یکم مطالعه کن بعد تز بده.
ناشناس۱۲۶۹۰۵۸۱۸:۲۳:۱۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
سردارمان در 63 سالگی (سن رحلت پیامبر عظیم الشان) در مجاورت عتبات عالیات سحرگاه جمعه میلاد حضرت زینب بدست اشقیا به ارزوی خود رسید تبریک به سردار دلاور و تسلیت به همه انسانها جدا از هر دین-مذهب
جانم فدای رهبر۱۲۶۹۰۷۷۱۸:۳۴:۱۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
شهادتت مبارک سپه سالار ایران .شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی واقعا غم بزرگی است برای همه ی مسلمانان مخصوصا ملت شریف ایران آمریکا با این کارش برگه ی مرگشو امضا کرد امیدوارم که درس خوبی به آن ها بدهیم تا حتی دیگر نتوانند فکر ترور عزیزان مارا بکنند
محمدطاها۱۲۶۹۰۷۸۱۸:۳۴:۲۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
سردار عزیزدوست دارم شهادتت مبارک به رهبر عزیزم هم می‌گویم آقا جان تسلیت،،، وتسلیت بزرگتر رابه ساحت مقدس امام زمانم می‌گویم،، آقاجان سرت سلامت،، ماراهم لایق شهادت کن،،، دلم گرفت.
سرباز گمنام۱۲۶۹۰۹۸۱۸:۴۷:۳۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
انا لله و انا الیه راجعون سرباز وطن به آرزوی دیرینش رسید تسلیت به خانواده گرامی و همرزمانش
فهیمه۱۲۶۹۱۱۳۱۸:۵۷:۳۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
بارفتن سردار گویی ایران بی دفاع شد.روحش شاد
اسم۱۲۶۹۱۳۹۱۹:۱۹:۲۳ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
سلام کی اسنویسی دارید برای انتقام .. بسیج ...سپاه .. اسم نویسی کنید ... ارتش .... نیروی بسیج... انتقام..
منصور۱۲۶۹۱۵۳۱۹:۳۲:۴۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
رسانه های آمریکایی و اروپایی از واژه killing بجای terror استفاده کردند که به دنبال تطهیر این جنایت هستند.
علي۱۲۶۹۱۷۰۱۹:۵۰:۰۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
من نگرانيم اينه كه ايران مثل بقيه سردارهايي كه درسوريه كشته شدن وقراربود انتقامشون گرفته بشه هيچ كاري نكنه و خون ايشون بدون انتقام پايمال شه
ناشناس۱۲۶۹۲۳۱۲۰:۲۹:۱۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
مرگ برامریکای جنایتکار لعنت این جلادان خون خار.مرگ بر ترامپ سرزمین مارم تباه کرد
یاسمن۱۲۶۹۲۴۴۲۰:۴۶:۱۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
اگر ایران می خواد انتقام بگیره باید یکی یکی پاییگاهاشو بزنه
ناشناس۱۲۶۹۵۱۲۰۲:۵۳:۰۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
یک کلام بایدانتقام بگیریم اونم ترامپ روترورکنیم
ابراهیم ساسانی۱۲۶۹۲۴۵۲۰:۴۶:۲۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
موشک جواب موشک به زودی جواب دندان شکنی به دشمن خواهیم داد سردار عزیزم شهادتت مبارک
صادق۱۲۶۹۲۷۴۲۱:۱۰:۲۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
مرگ بر امریکا ما باید اسم امریکا و وجودش را در خاور میانه حذف کنیم ما میتوانیم الله اکبر
مجید۱۲۶۹۳۴۹۲۲:۰۳:۵۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
جانم فدای رهبرحاج قاسم راهت ادامه داردب یاری خداوندمتعال
مریم۱۲۶۹۴۱۲۲۳:۲۰:۲۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
اگه جواب آمریکارو ندیم کم کم عراق بعد خود ایرانو اشغال میکنه
مریم۱۲۶۹۴۱۳۲۳:۲۳:۵۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
واقعا به این انسان واقعی غبطه میخورم .ای کاش ماهم بتونیم در حد توانمون انسان خوبی باشیم .خوش به سعادتش ،نتیجه ی تلاشها و زحمت ها ش رو گرفت وبه شهادت رسید
مالک۱۲۶۹۴۳۴۲۳:۴۴:۲۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
رحمت خدا براین مرد دلاور
عبدالله فاطمی۱۲۶۹۴۵۹۰۰:۲۴:۰۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
حاجی شهادت مبارک باورم نمیشه هنوز ک رفتی بعد از عکسای ک دیدم بازم هنوز باورم نمیشه حاجی تو سوریه چندین بار اومدین بین نیروها ولی یبارم شانس یار نبود ببینمتون از نزدیک قلبم بدرد اومد حاجی تسلیت برای همه شیعیان
ناشناس۱۲۶۹۴۹۹۰۱:۲۶:۵۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
ان شاءالله همین امشب و در همون زمان شهادت حاج قاسم عزیز ترامپ تاوان خون سردار رو بده. من اینقدر گریه کردم کور شدم. بمیرم الهی چه سخت و هولناک بوده اون لحظه
ناشناس۱۲۶۹۵۱۰۰۲:۴۹:۴۳ ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
یک کلام انتقام تمام باید بزنیمشون
هانیه۱۲۷۰۸۰۳۰۱:۴۹:۲۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
خیلی دوست دارم سردارم ممنونم که ازما دفاع کردی با نبود تو چطور احساس امنیت کنیم
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  6. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  7. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  8. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  9. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  10. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  11. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  12. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  13. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  14. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  25. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  10. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  11. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  12. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  13. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  14. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  15. توضیحات سردار جعفری درباره تذکر رهبری پیرامون مبارزه با بی‌حجابی/ توصیه همتی درباره نرخ‌های متفاوت ارز

  16. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  17. هزینه عملیات وعده صادق به ۲۰ میلیون دلار هم نرسید/ دست آخرین توان نظامی ایران هنوز رو نشده است

  18. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  19. سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو

  20. رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد/ اگر حال جامعه کارگری خوب شود، حداقل نیمی از مردم حالشان خوب می‌شود

  21. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  22. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  23. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  24. رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل‌شدن هستند  

  25. شبيه‌سازي جنگ ايران و آمريكا

آخرین عناوین