قاسم سلیمانی افسانه نبود

بیژن مقدم،   3981013103 ۵۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴ تکراری یا غیرقابل انتشار
قاسم سلیمانی افسانه نبود

 قاسم سلیمانی افسانه نبود، او یکی از صدها ظرفیت بزرگ انسانی است که در سایه مکتب امام و رهبر انقلاب رشد کرد ‌‌؛ به بلوغ رسید و جهانی را تحت تاثیر خود قرار داد.

قاسم سلیمانی  با شهادتش نشان داد راهی که او و یارانش در سراسر جهان از سال ها پیش آغاز کرده اند ادامه خواهد داشت چراکه او بی تردید پایه گذار "مکتب مقاومت" است، نه به این معنا که اولین کسی است که در راس فرماندهی جریان مقاومت قرار گرفت. بلکه به این معنا که توانست مقاومت را به مکتبی قابل" تکثیر و بومی سازی" شده تبدیل کند. مدل هایی کارآمد و نشات گرفته از تجربه گرانسنگ ۸ سال دفاع مقدس.

مکتبی که علاوه بر عقلانیت و معرفت بر پایه محبت‌ دل ها سامان می یابد و رمز محبوبیت سردار سلیمانی در داخل و خارج از مرزها چیزی جز این نبوده و نیست. او فرمانده دل های مردمان بی شماری بود که هرگز او را از نزدیک ندیده بودند.

او همواره در آرزوی آسمانی شدن بود و برای چنین مردی"مرگ در بستر" ننگ بود. برای همین فرمانده اش رهبر انقلاب از خدا خواست تا عاقبت او را شهادت قرار دهد.(12-۱۱-۹۷).

آیا معرفی سردار سلیمانی دیگری(سردار قاآنی ) آنهم چند ساعت پس از شهادت حاج قاسم پیامی جز این داشت که این راه، راه مقاومت و راه سردار سلیمانی همچنان ادامه دارد و ما سردار سلیمانی های بیشماری داریم؟

امریکایی ها شادمانند و ترور بزدلانه سردار سلیمانی را اقدامی بزرگ برای در امان ماندن از خشم انقلابی مردم مختلف جهان می دانند. آنها به غلط می اندیشند با زدن فرمانده سپاه  قدس می توانند اهداف خود را محقق کرده و مانعی بزرگ را از سر راه بردارند.

اما غافل از آنند که با خشم متراکمی که در پی این ترور شکل خواهد گرفت در زمان مقتضی آنچنان ضربه ای را دریافت خواهند کرد که تصورش را هم نمی کردند.

البته ضربات جریان مقاومت به لشکرکشی های آمریکا و تجاوز آن به حریم کشورهای منطقه و اهداف پلیدش آنقدر بزرگ بود که باید انتظار خباثتی چون ترور شبانه را داشته باشیم.

آمریکا می خواست سوریه را تقدیم داعش کند، اما به مدد مقاومت، هم بشار اسد ماند و هم داعش شکست خورد.

آمریکا می خواست انقلاب مردم یمن را با بمب های فروخته شده به عربستان به نابودی بکشاند که نه تنها نتوانست بلکه ورق به نفع انصارلله برگشته است.

می خواست پس از سرنگونی دیکتاتور مورد حمایت خود در عراق آن را به دیکتاتور دیگری بسپارد که همواره خار چشم ملت ایران باشد اما نتوانست و ناکام ماند و دوستی ایران و عراق چه در سطح دولتمردان و چه در سطح مردم روز به روز عمق بیشتری یافت.

در لبنان می خواست با حمله ی اسراییل کار را تمام کند اما حزب الله لبنان در جنگ ۳۳ روزه که نقش سلیمانی در آن پر رنگ بود، اسراییل را وادار به عقب نشینی و شکست کرد.

آیا این همه شکست برای جنون سرمداران کشوری که داعیه دار ابرقدرتی است، کافی نیست؟

مقاومت امروز ریشه دارتر از آن است که وصل به یک نام و فرد باشد، مکتب مقاومت تنومندتر از آن است که تبری تیز در دستان لرزان دیوانه ای چون ترامپ بتواند آن را از پای در آورد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۲۶۹۴۵۲۰۰:۱۴:۲۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
ترامپ نه تا به حال جنگی را دیده و نه مذاکره ای را برده است! انتقام ما سخت و هوشمندانه خواهد بود.
mostafa.kamali95@yahoo.com۱۲۶۹۵۳۰۰۵:۳۸:۲۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
انتقام ما باید دو سویه باشد باید طوری برنامه ریزی کنیم ضمن وارد کردن تلفات مالی و جانی به نقاط حساس که قدرت پوشالی امریکا معلوم و شاخص های اقتصادی امریکا از جمله بازار سهام انها ریزش کرده و قیمت نفت بشدت بالا رود
حرف بس است۱۲۶۹۶۲۳۰۸:۵۲:۱۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
رهبری عزیز و مراجع اعظام در صورت صلاحدید حکم مهدورالدم بدهند و دولت هم جایزه سنگین برای کشتن ترامپ تعین کند والسلام
ناشناس۱۲۶۹۷۹۸۱۱:۲۸:۲۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
ترامپ زیاد مهم نیست. به زودی یک نفر بدتر از او جایگزینش می شود. این دولت(رژیم) امریکاست که مورد نفرت جهانیان است.
ناشناس۱۲۷۰۱۹۷۱۶:۳۲:۰۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
پیشنهاد من تحریم کامل محصولات امریکایی و نرم افزارهاش هست از نرم افزارهاش و تولیداتش کسی استفاده نکنه تا ضربه بخوره
ناشناس۱۲۶۹۸۵۴۱۲:۰۸:۵۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
سردار سلیمانی دلاور کابوس شبانه یانکی ها و صهیونیست های کودک کش بود که خواب را از چشمان دشمنان ربوده بود و البته ما هزاران سلیمانی دیگر داریم که راه این شهید عزیز را ادامه خواهند داد.
ناشناس۱۲۶۹۴۵۳۰۰:۱۶:۰۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
جگر سوخته ما فقط با انتقامی سخت آرام خواهد شد.
ناشناس۱۲۶۹۶۴۷۰۹:۲۱:۳۳ ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
تا پایان مراسم تشییع هیچگونه انتقامی پیش بینی نمی شود
ناشناس۱۲۶۹۶۶۹۰۹:۴۴:۳۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
یک قانونی در بورس هست که در شرایط اضطرار بازار سهام تعطیل میشود برای جلوگیری از ضربه اقتصادی بورس را موقتا تعطیل کنید سهامداران احساس بروز جنگ کردند و دارند ناخواسته به نفع دشمن عمل میکنند
على اصقر۱۲۶۹۴۵۴۰۰:۱۶:۲۳ ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
مهم اينست كه دوستانش عملكرد خود را در جبهه اقتصادي اصلاح كنند
ناشناس۱۲۶۹۶۰۵۰۸:۴۰:۴۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
منظورت دوستان کیست؟؟ دوستان چه کسی باید عملکرد اقتصادی خود را تصحیح کنند؟؟
ناشناس۱۲۷۰۴۶۳۱۹:۴۸:۱۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
دوستان عزیز دیگه
ناشناس۱۲۶۹۴۵۵۰۰:۱۸:۳۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
بخدا سوگند مرگ تو ای مالک، جهانی را ویران و جهانی را شاد می سازد امام علی (ع) ... و این است مرز کفر و ایمان!
ناشناس۱۲۶۹۸۰۱۱۱:۳۴:۰۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
آفرین. و برای آنان که شاد شدند یک نفر گفت: وقتی دیدید که کفتارها در حال رقصیدن هستند، بدانید که یک شیر کشته شده است.
ناشناس۱۲۶۹۴۵۷۰۰:۲۱:۵۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد...
ناشناس۱۲۶۹۴۵۸۰۰:۲۳:۳۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
راه مقاومت ادامه دارد . اين علم بر زمين نخواهد ماند
ناشناس۱۲۶۹۴۶۰۰۰:۲۴:۰۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
مبادا خویشتن را واگذاریم امام کوفه را تنها گذاریم زخون هر شهیدی لاله ای رست مبادا روی لاله پا گذاریم قیصر امین پور
ناشناس۱۲۶۹۵۵۳۰۶:۵۳:۱۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
وای که چطور به خودتون اجازه میدین مولا علی رو با هر شخص دیگه ای یکی بدونین؟؟؟ خدایا خدایا پناه بر تو
ناشناس۱۲۶۹۶۴۵۰۹:۱۷:۴۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
این استعاره است وای بر شما که مانند پینه بسته های جاهل خوارج نظر میدید!
ناشناس۱۲۶۹۷۴۸۱۰:۵۶:۵۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
شما حق نداری هیچ کسی و تو استعاره هم در حد حضرت علی بالا بیاوری ، همونطور که حضرت علی رو در حد خدا تو استعاره هم نباید بیاری
ناشناس۱۲۶۹۶۵۵۰۹:۲۷:۰۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
بحث یکی دانستن نیست؛ خطی است که از اول تاریخ تا آخرش امتداد داشته و دارد و در هر دوره ای رهپویانش، نامها و چهره هایی گوناگون داشته و دارند ... کمی بیشتر فکر کن!
ناشناس۱۲۶۹۴۶۳۰۰:۳۱:۵۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
اَشِدّاءُ عَلَی الکُفّار ...
ناشناس۱۲۶۹۴۷۱۰۰:۴۱:۴۳ ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
در دولت قبل ؛ دشمنان دانشمندان هسته ای ما را ترور و شهید کردند زیرا نگرانی اصلی امریکا و اسرائیل برنامه هسته ای ما بود اما با برجام نگرانی دشمنان از بابت هسته ای ما بر طرف شد و حالا نگرانی آنها بر مسئله موشکی و اقتدار منطقه ای ما متمرکز شده و ترور شهید سردار سلیمانی عزیز به همین دلیل بود و اگر پاسخ قاطع و پشیمان کننده به دشمن ندهیم این ترورها ادامه خواهد داشت.
ناشناس۱۲۶۹۶۰۶۰۸:۴۱:۳۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
با برجام مسئله هسته ای ما حل شد؟؟؟ یعنی چه؟؟
ناشناس۱۲۶۹۶۶۲۰۹:۳۸:۵۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
یعنی با تخریب و بتن ریزی صنعت هسته ای 30 میلیارد دلاری ایران نگرانی امریکا و غرب بر طرف شد.
ناشناس۱۲۶۹۸۳۶۱۱:۵۶:۳۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
قرار بود برجام سایه جنگ را از سر کشور دور کند ! اما حالا باعث افزایش ناامنی ها و ترور و خشونت در منطقه شد.
ناشناس۱۲۷۰۲۰۳۱۶:۳۳:۳۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
دقیقا اثبات کرد که تنها راه جهاد و شهادت است
ناشناس۱۲۶۹۶۶۷۰۹:۴۳:۱۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
روحانی باید پاسخگو باشد که چرا برجام چالش هسته ای ایران با غرب را به چالش موشکی و منطقه ای تعمیم و گسترش داد ؟!
ناشناس۱۲۶۹۸۴۹۱۲:۰۳:۵۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
تشدید تحریم ها و فشار حداکثری دشمن و گستاخ تر شدن دشمنان نتیجه برجام است.
امید۱۲۶۹۴۷۲۰۰:۴۳:۰۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
بسم الله الرحمن الرحیم وقتی مومن به خداوند تبارک و تعالی دل می بندد و همه هستی خود را در راه خداوند جل و جلاله می دهد خداوند سبحان ، دست و زبان و گوش و چشم و عقل او می شود و این خداوند محبوب و رئوف و لطیف است که قلب‌ها را به سوی بنده خود هدایت می کند .
ناشناس۱۲۶۹۴۷۴۰۰:۴۴:۲۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
ترور حاج قاسم سلیمانی دلاور اثبات کرد که دشمن اصلی ما و حامی اصلی تروریسم در منطقه امریکای جنایتکار است.
ناشناس۱۲۶۹۴۷۷۰۰:۵۴:۱۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
این آغازی بر پیروزی نهایی خواهد بود که وعده تمام پیامبران بوده است.
اصفهانی۱۲۶۹۴۸۳۰۱:۰۱:۵۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
دریک جمله سپبهد شهید حاج قاسم زینت جهان اسلام ومظلومان دنیا بوداقتدار سردار سلیمانی وتیزهوشی ایشان نه تنها برنده جنگ باداعش بود بلکه با خلوص بودن ومردمی بودن حتی مردمان ایزدی ومسیحی برای این شهید قهرمان امنیت اشک ریختند
ناشناس۱۲۶۹۴۸۹۰۱:۱۱:۲۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
از صبح چشم از اخبار برنداشتن برای پاسخ این جنایت چرا خبری نمیشه؟؟؟
ناشناس۱۲۶۹۵۸۱۰۷:۵۹:۲۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
صبر داشته باش دشمن باید از جایی تادیب شود که خبر نداشته باشه
ناشناس۱۲۶۹۴۹۶۰۱:۲۴:۱۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
یادداشت محمود دولت آبادی در سوگ شهادت‌ سردار سلیمانی: چه سازم به خارى که در دل نشیند؟ به پا گر خَلَد خارى آسان برآید- چه سازم به خارى که در دل نشیند! ازلحظه اى که خبر فاجعه ترور سردار قاسم سلیمانى را شنیدم، مفهوم این عبارات بالا ذهنم را رها نمى کند:چه سازم به خارى که در دل نشیند؟ و ازخود مى پرسم آیا این است سرنوشت همه فرزندان شایسته این آب و خاک ، با هر اندیشه و هرگرایشى؟ انهدام؟ بارى...ایران باردیگر یکى ازفرزندان شایسته خود را با دریغ تمام، از دست داد. شخصیتى که سدٌى سترگ در برابر خون آشامان داعش برآورد و مرزهاى کشور ما را از نکبت حضور آنان ایمن داشت. من نیز در اندوه عمیق ازدست دادن آن انسانى که شخصاً دورادور دوست مى داشتمش ،سوگوارم . منبع: ایران
ناشناس۱۲۶۹۵۵۵۰۷:۰۲:۳۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
با اینکه میدانم جنگ با امریکا اقتصاد و وضعیت زندگی همه ما را باز هم اسفناکتر از این که هست میکند ولی نباید گذاشت این جنایت بی پاسخ بماند
ناشناس۱۲۶۹۸۳۸۱۱:۵۸:۰۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
پاسخ ایران سخت و پشیمان کننده خواهد بود.
جانباز 70 درصد۱۲۶۹۵۹۰۰۸:۱۴:۱۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
به نزد شهیدان آزادی و ازادگی را آموختیم ----- تا درسی باشد برای نسلهای بعد و بعد و بعد خداوند همه شهیدان راه حق را رحمت نموده است شهید قهرمان سلیمانی عزیز نیز همینطور . در دوران جنگ صحبت از شهید شدن فراوان بود فرمانده امان نکته ایی بسیار ارزنده به ما می گفت شهادت فضیلت است نسیب هر کسی نمی شود ... اینکه برویید جلو تیر دشمن و بگویید خدایا شهیدم کن اصلا درست نیست . با دشمن قدار تا پای جان باید جنگید و جان با ارزش را برای هدفی بزرگ باید خرج کرد ... سخنم با سرداران بزرگ نظام می باشد شما سرمایه های با ارزش این ملک و میهن می باشید ...آرزوی شهادت داریید که به خیل شهدا و رفقا بپیوندید اما قیمت و هزینه شهادتتان را برای خصم زبون بسیار بالا ببریید نگذاریید دشمن به راحتی شما را شهید کند . باید زهر تلخ را به جانشان بیاندازیید شهادت نقطه آخر باشد نه اول راه و نه نیمه راه و نه به سادگی لایه های امنیتی فراهم کنید تخصص و تجربه شما نبایستی به راحتی حذف شود ... جان شیرینتان را سخت کنید . شهادت یک فیض است اما دشمن را ناکام بگذاریید . اجازه دهید هزینه شهادتتان بسیار بالا باشد نه ارزان دشمن را عصبی کنید از این همه جان سختی اتان جانباز 70 درصد محمدرضا بهشتی
امیر۱۲۶۹۶۳۶۰۹:۰۳:۳۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
یعنی اگر ما یکی از ژنرالهای امریکایی را زده بودیم اونها هم مثل ما دست روی دست میگذاشتن ، چرا ما نباید انتقام بگیریم ، چرا مماشات میکنیم ، مگر رسم حضرت علی اینگونه بود مگر با معاویه نجنگید او هم میتوانست صبر کند تا پایه های حکومتش قویتر شود . حرف من اینه که باید بجنگیم باید ضربه بزنیم که همانا پیروزی از ان ماست .
ناشناس۱۲۶۹۸۱۱۱۱:۴۴:۲۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
واقعیت اصولا تلخه. فعلا در حدی نیستیم که با امریکا مستقیم رو در رو بشیم و درایت زیادی لازمه. شاید خواست امریکا یه جنگ باشه و نباید به این دام افتاد. تدبیر از انتقام مهمتره.
ناشناس۱۲۷۰۱۳۰۱۵:۴۶:۳۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
سرنگون کردن پهپاد گلوبال هاواک 200 میلیون دلاری و توقیف نفت کش انگلیسی اثبات کرد که امریکا و انگلیس هیچ غلطی نمی توانند بکند.
ناشناس۱۲۷۰۳۸۷۱۹:۰۰:۴۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
پاسخ را باید در زمان مناسب و مکان مناسب با بهترین سیاست و در عین حال قاطعانه داد.
ناشناس۱۲۶۹۶۹۶۱۰:۰۷:۴۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد....
ناشناس۱۲۶۹۷۱۸۱۰:۲۵:۰۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
من نقد‌های جدی به دیدگاه‌های رسمی جمهوری اسلامی دارم. اما ژنرال سلیمانی را از دو جهت می‌ستایم و برایش احترام ویژه قایلم: (۱) او یک نظامی حرفه‌ای بود و خود را آلوده فعالیت‌های اقتصادی که برخی هم رده‌های وی کرده‌اند نکرد. (۲) موقعی که تحت عنوان «مرزبندی با فتنه» یک عده «کاسبی فتنه» راه انداختند، او بازی نخورد و به کار حرفه‌ای خود ادامه داد. او حتی یک کلمه هم ناسزا به نامزدهای محبوس ریاست جمهوری ۸۸ نگفت.
ناشناس۱۲۶۹۷۲۹۱۰:۳۵:۳۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
دقت کردید از سردار سلامی و حاجی زاده خبری نیست بوی انتقامی سخت در راهه
ناشناس۱۲۶۹۸۴۰۱۱:۵۹:۳۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
عراق و سوریه را به قبرستان یانکی ها تروریست و جنایتکار تبدیل خواهیم کرد ان شاءالله.
ناشناس۱۲۷۰۰۴۹۱۴:۲۰:۰۳ ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
ظاهرا تو تیوی نگاه نمیکنی ویا چشمات ضعیف شده اتفاق هردو را تیوی نشان داده ومصاحبه کردن
ناشناس۱۲۶۹۷۸۵۱۱:۲۱:۴۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
پیشنهاد : تا یک سال در تمامی برنامه های تلویزیونی و سریالهای ایرانی از این سردار بزرگ یاد شود و این یاد کردن تبدیل به فرهنگ ایرانی شود - باید از همین الان برای ویرایش کتابهای درسی برنامه ریزی کرد - ورزشگاهها باید قبل از مسابقات تقدیر داشته باشند - فرهنگ الگو و تقدیر از این سردار باید ملی شود - فقط مراقب بدسلیقه ها باشید
ناشناس۱۲۶۹۸۵۰۱۲:۰۵:۴۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
حاج قاسم سلیمانی عزیز افسانه نبود بلکه اسطوره مبارزه با تروریسم و داعش بود.
ناشناس۱۲۷۰۲۱۰۱۶:۳۸:۴۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
به نظر بنده شهید سردار سلیمانی بزرگترین نابغه نظامی تاریخ ایران بعد از اسلام می باشد. جهان کفر با همه خباثتش از او می ترسید و لب به تحسین او گشوده بود و اکنون از راه او و یاران او میترسد. جهان اسلام مانند او ندیده است. خداوند او را با ائمه و معصومین محشور گرداند.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  6. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  7. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  8. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  9. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  14. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  19. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  20. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  23. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  24. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  25. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

    2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

    3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

    4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

    5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

    6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

    7. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

    8. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

    9. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

    10. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

    11. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

    12. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

    13. توضیحات سردار جعفری درباره تذکر رهبری پیرامون مبارزه با بی‌حجابی/ توصیه همتی درباره نرخ‌های متفاوت ارز

    14. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

    15. سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو

    16. رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد/ اگر حال جامعه کارگری خوب شود، حداقل نیمی از مردم حالشان خوب می‌شود

    17. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

    18. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

    19. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

    20. رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل‌شدن هستند  

    21. سوء استفاده عباس عبدی از «ماچه الاغ ماده»!

    22. ضرب‌الاجل مجلس برای دولت / منتظر مدیریت بازار ارز هستیم  

    23. رئیسی: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است

    24. همسر سید مصطفی خمینی درگذشت

    25. قالیباف: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

    آخرین عناوین