گزارش رسانه اسرائیلی درباره نگرانی صهیونیست‌ها از پیشرفت علمی ایران

جهان،   3991105113 ۵۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

روزنامه اسرائیلی جروزالم پست در گزارشی به نگرانی و واهمه صهیونیست‌ها از پیشرفت چشمگیر ایران در عرصه علمی و تکنولوژی پرداخت.

گزارش رسانه اسرائیلی درباره نگرانی صهیونیست‌ها از پیشرفت علمی ایران

 به گزارش الف به نقل از مجله تحلیلی العصر الدولیه، روزنامه اسرائیلی «جروزالم پست» بر اساس یک تحقیقات میدانی پیرامون تهدیدات ناشی از پیشرفت علمی و توسعه فناوری در جهان اسلام برای امنیت رژیم صهیونیستی  تاکید کرد که کشورهای شیعه نشین تهدید بزرگی نسبت به کشورهای سنی برای اسرائیل هستند .روزنامه جروزالم پست  در مقدمه گزارش خود نوشت: جمهوری اسلامی ایران تلاش زیادی برای ساخت موشک‌های نقطه‌ زن در لبنان می‌کند و حضور ایران در نزدیکی مرز اسرائیل تهدیدی جدی برای امنیت تل‌‌آویو است و اگر جنگی در منطقه‌ مرزی فلسطین اشغالی ایجاد شود، رژیم صهیونیستی شاهد عواقب نظامی و اقتصادی ناگواری را در پی خواهد داشت.

مجله تحلیلی العصر الدولیه نوشت: بر اساس گزارش روزنامه مذکور کشورهای شیعه خطر بیشتری نسبت به سنی‌ها برای رژیم اسرائیل دارند و اتحاد موجود میان ایران، سوریه و لبنان و همچنین روسیه  نشان می‌دهد که این کشور قدرت و توان خود را از توانایی نظامی این کشورها نمی‌گیرد؛ بلکه این قدرت ناشی از از اعتقاد راسخ و مفهوم اساسی مشترک میان آن‌ها بر اساس اصول اسلام و شیعه است.

مجله تحلیلی مذکور در ادامه تاکید کرد: «پیروان شیعه به دنبال پیشرفت هستند و به آینده نگاه می‌کنند و گذشته را راهی برای ترقی و پیشرفت می‌دانند و انعطاف پذیری بیشتری نسبت به دیگر مذهب‌ها دارند».

العصر الدولیه نوشت: در همین راستا روزنامه جروزالم پست با تاکید بر اینکه پیروان مذهب شیعه تاثیر بسزایی در میراث علمی در تمدن اسلامی داشتند اعلام کرد که در حالی‌که علم و دانش در  نزد مذهب سنی از اهمیت اساسی برخوردار است؛ اما بسیاری از سنت‌های علمی و فلسفی غیر اسلامی در برنامه‌های درسی موسسات آموزش عالی در جهان تشیع گنجانده شده است.

 مجله مذکور در ادامه اعلام کرد: روزنامه صهیونیستی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران شاهد پیشرفت علمی بزرگ  در همه زمینه‌ها است و از توانایی بسیار عظیمی برخوردار است تاکید کرد: توانایی علمی ایران نشان می‌دهد که چگونه تحقیقات علمی در ایران در دوره معاصر شکوفا شده است؛ همانطور که بسیاری از موسسات تحقیقاتی پیشرفته نیز به توانایی نظامی مستقل و برنامه هسته‌ای قوی ایران اعتراف کرده‌اند.

بر اساس گزارش مجله تحلیلی العصر الدولیه:« یائیر گولان» جانشین اسبق فرمانده ارتش رژیم صهیونیستی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران دانشمندان زیادی دارد که در همه زمینه‌های صنعتی، نظامی متخصص هستند و همچنین ایران دارای یک زیر ساخت علمی جامعی است.وی با اشاره به اینکه جامعه ایران در حال حاضر یک تمدن عالی و قوی دارد تاکید کرد: ایرانی‌ها تهدید بزرگی برای امنیت ما هستند؛ چراکه در بسیاری از زمینه‌ها متخصص و کارآمد هستند.

العصر الدولیه تاکید کرد:  اسرائیل در دوره گذشته برای مقابله با نفوذ محور ایران در سوریه به انجام چندین مانور نظامی بزرگ در منطقه روی آورد ، اما شرایط فعلی ممکن است به مداخلات نظامی نیاز داشته باشد.

العصر الدولیه در پایان گزارش نوشت: رژیم اسرائیل اکنون با دو مشکل و معضل جدی روبرو است و اگر تصمیم به حمله نظامی بگیرد ، خسارات مادی و انسانی زیادی متحمل خواهد شد و اگر بخواهد سکوت کند نیز عواقب ناگوارتری در انتظارش خواهد بود.

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۷۹۶۲۱۸۰۷:۱۶:۰۱ ۱۳۹۹/۱۱/۶
خلاصه اینکه این صهیونیست های کودک کش در محاصره هستند
ناشناس۱۷۹۶۳۹۸۱۰:۰۶:۰۵ ۱۳۹۹/۱۱/۶
وضعیت علمی یک کشور را باید از ارزشی که برای تحصیل کرده ها و دانشگاهیان آن کشور قایل می شوند، شناخت.
ناشناس۱۷۹۷۴۹۹۱۸:۲۰:۴۸ ۱۳۹۹/۱۱/۶
خود حقیر پندار بی..
ناشناس۱۷۹۶۳۹۹۱۰:۰۸:۰۳ ۱۳۹۹/۱۱/۶
اوج پیشرفت علمی آنجایی بود که می خواستند با آب پاشی توسط هواپیمای سمپاش، آلودگی هوای تهران را برطرف کنند.
رضی۱۷۹۷۱۶۵۱۴:۵۶:۰۵ ۱۳۹۹/۱۱/۶
به نظر من هم این گزارش کامل نیست جامعه علمی ما جامعه خود کم بین و مایوس است یکی از جملات پرکاربرد اساتید ما اینه که شما هیچی نمیشید عمق‌ خود کم بینی رو میشه در کامنت ها دید
ناشناس۱۷۹۶۲۷۸۰۸:۲۹:۴۳ ۱۳۹۹/۱۱/۶
اگر علم در ایران پیشرفته شده بود، امروز این قدر مشکل نداشتیم.
ناشناس۱۷۹۶۳۹۰۱۰:۰۲:۴۷ ۱۳۹۹/۱۱/۶
نباید خود را گول بزنیم. آمار و شاخص ها می گویند که ما در همه زمینه ها عقب گرد داشته ایم.
ناشناس۱۷۹۶۴۰۸۱۰:۱۳:۳۸ ۱۳۹۹/۱۱/۶
اتفاقا مشکلات سخت عامل رشد یک جامعه است
ناشناس۱۷۹۶۲۸۱۰۸:۳۱:۰۱ ۱۳۹۹/۱۱/۶
آیا تفکرات ما هم علمی است؟ علم در حال پیشرفت است. آیا تفکرات ما هم پیشرفت می کنند؟
ناشناس۱۷۹۶۲۸۲۰۸:۳۲:۱۶ ۱۳۹۹/۱۱/۶
یک سال قبل ماهواره نور را به فضا فرستادید. آیا این ماهواره هنوز هم زنده است و کار می کند؟
ناشناس۱۷۹۶۲۸۴۰۸:۳۲:۵۲ ۱۳۹۹/۱۱/۶
اوج پیشرفت ایران تولید پراید است.
ناشناس۱۷۹۶۴۲۶۱۰:۲۱:۰۷ ۱۳۹۹/۱۱/۶
اوج ما هسته ای و نانو و.. است که بچه های خودی می سازند و پراید هم دوستان شما....!
ناشناس۱۷۹۶۶۰۰۱۱:۲۸:۰۱ ۱۳۹۹/۱۱/۶
اینها نه تنها مشکلی را حل نکرده اند، بلکه تمام مشکلات ما از این ها است. علمی خوب است که زندگی مردم را راحت کند نه این که بر مشکلات اضافه کند.
ناشناس۱۷۹۶۹۱۴۱۳:۳۱:۳۳ ۱۳۹۹/۱۱/۶
وقتی در زندگی روزمره ات از این دانش ها استفاده می کنی که می شود محصولات البته چون فقط شما فقط محصول را می بینی و نه چگونگی ایجاد ان
ناشناس۱۷۹۶۹۷۱۱۳:۵۳:۲۶ ۱۳۹۹/۱۱/۶
از کدام محصولات؟ یک محصول بگو که از نانو ذرات درست کرده و تولید صنعتی کرده باشیم ( البته اگر بدانی نانوتکنولوژی چه هست). هسته ای هم که جای خودش را دارد. چند تا ایزوتوپ دارویی را می توان از خارج با قیمت ارزان خرید. نیروگاه و بقیه بند و بساطش هم برای کشوری که برای 200 سال گاز دارد صرفه ای ندارد.
ناشناس۱۷۹۷۰۳۷۱۴:۱۶:۰۲ ۱۳۹۹/۱۱/۶
من این فناوری را دیدم. جوراب نانو. تو مترو می فروشن
ناشناس۱۷۹۶۳۰۵۰۸:۵۰:۳۸ ۱۳۹۹/۱۱/۶
این پیشرفتهای علمی چقدر در افزایش سطح رفاه مردم موثر بوده ؟؟؟
علی۱۷۹۶۳۱۵۰۹:۱۰:۵۵ ۱۳۹۹/۱۱/۶
همه از ایران ترس و هراس دارند پیشرفتهای علمی و نظامی ما را می‌بینند و به لرزه می افتند . بسه دیگه یک خرده واقع گرا باشید . خود دولت معتقد به آسیب پذیری سه چهارم معیشت خانوارها است . مجلس میخواهد یارانه نیمی از یارانه بگیران را دو برابر کنه .وقتی پول بی پشتوانه چاپ میکنند و حقوق و یارانه میدهند نتیجه این است که همه میبینیم . هر چقدر کار میکنیم فقیر تر میشیم چون کالا و خدمات و مسکن گرانتر میشود.
ناشناس۱۷۹۶۳۱۷۰۹:۱۲:۲۶ ۱۳۹۹/۱۱/۶
والا ما هنوز داریم پرایدی رو سوار می شیم که اولین بار 1986 کره تولید می کرد. هنوز داریم سمندی رو سوار میشیم که آلمانی ها در 1997 طراحی کردن. نمی دونم منظور از پیشرفت تکنولوژی ایرانی ها چیه؟!!!
ناشناس۱۷۹۶۴۲۷۱۰:۲۲:۱۲ ۱۳۹۹/۱۱/۶
ما هم دنا سوار می شویم که بچه های ایران می سازند
ناشناس۱۷۹۶۶۰۴۱۱:۲۸:۳۹ ۱۳۹۹/۱۱/۶
دنا همان سمند است
ناشناس۱۷۹۶۷۵۰۱۲:۲۳:۲۶ ۱۳۹۹/۱۱/۶
دنا ایرانیه؟ موتور tu5 طراحی شده 20 سال قبله. بقیه قطعاتش هم همون ماله 206 و سمند هست.
ناشناس۱۷۹۶۹۱۹۱۳:۳۵:۲۲ ۱۳۹۹/۱۱/۶
عزیزم کل ماشین های دنیا بر اساس تجربه های قبلی ساخته می شود
ناشناس۱۷۹۶۹۷۴۱۳:۵۵:۴۴ ۱۳۹۹/۱۱/۶
تولید نکردن ماشین به صرفه تر و بهتر است برای کشور. تولید ماشین بی کیفیت با مصرف سوخت بالا و فاقد ایمنی کار درستی نیست.
ناشناس۱۷۹۷۰۵۴۱۴:۲۱:۴۸ ۱۳۹۹/۱۱/۶
عزیزم. تجربه قبلی. نه تکرار عینا مشابه قبلی. موتور ماشین های ایرانی هیچ فرقی نکرده. اما شما هیچ کارخونه خارجی رو نمی تونی پیدا کنی که چند سال یه مدل رو تکرار کنه. حتی کارخونه های ترکیه ای و هندی
ناشناس۱۷۹۶۵۱۲۱۰:۵۵:۱۱ ۱۳۹۹/۱۱/۶
قیاس شما اشتباه هست. کره حتی در همان زمان قطعات الکترونیکی می ساخت که ایران هنوز هم نمی تواند بسازد. پس ایران بیشتر از 50 سال از کره عقب تر هست.
ناشناس۱۷۹۶۷۵۳۱۲:۲۴:۳۲ ۱۳۹۹/۱۱/۶
کره در 1979 در تمامی امور از ایران عقب تر بود و آرزوی کارخانه های موجود در ایران رو داشت. این رو شهردار سئول در سفرش به تهران در سال 1353 اعلام کرد
ناشناس۱۷۹۶۳۱۹۰۹:۱۳:۱۷ ۱۳۹۹/۱۱/۶
کشوری که دان مرغ رو نمی تونه تولید کنه و از خارج وارد می کنه قطعا پیشرفت براش معنی نداره
ناشناس۱۷۹۶۴۳۲۱۰:۲۲:۵۵ ۱۳۹۹/۱۱/۶
چه ربطی دارد
ناشناس۱۷۹۶۶۱۰۱۱:۳۰:۱۶ ۱۳۹۹/۱۱/۶
ربطش در این است که به جای توسعه کشاورزی، رفته دنبال موشک و هسته ای و تمام منابع کشور را صرف آنها کرده و تحریم و دشمنی را برای کشور به ارمغان آورده.
ناشناس۱۷۹۶۹۱۶۱۳:۳۳:۳۶ ۱۳۹۹/۱۱/۶
موشک برای دفاع است که باز در علوم دیگر کاربرد دارد و هسته ای یک بخش کوچگ آن برای برق و صدها استفاده در دیگر امور
ناشناس۱۷۹۶۹۸۱۱۴:۰۰:۲۱ ۱۳۹۹/۱۱/۶
برای دفاع از کشور باید سیاست دوستی را پیشه کرد و دست از سیاست دشمن سازی کشید. فکر نکن که فقط تو موشک داری. همه موشک دارند چه بسا قویتر و بهتر. هسته ای هم فقط ریختن منابع کشور در چاه ویل است. کشوری که جاده درست و حسابی ندارد، بسیاری از شهرها و روستاهایش آب آشامیدنی مناسب ندارند و هزار و یک کمبود و بدبختی دارد، نباید تمام منابعش را پای هسته ای بریزد و با دنیا در بیافتد و تحریم شود.
ناشناس۱۷۹۷۰۷۷۱۴:۲۸:۰۸ ۱۳۹۹/۱۱/۶
بحرین، امارات، قطر، سنگاپور، کره جنوبی، ژاپن و... حتی یک موشک بالستیک هم ندارن. اما میزان امنیت اونها صد برابره امنیت ایران هست و سایه جنگ و تحریم هم رو سرشون نیست
ناشناس۱۷۹۷۰۸۷۱۴:۳۰:۴۱ ۱۳۹۹/۱۱/۶
لطفا چند مورد از مصرف هسته ای رو تو کشور نام ببر. کشور ترکیه که هسته ای نداره قطب پزشکی هسته ای خاورمیانه و شرق اروپا است. برای هسته ای شدن نیاز نیست حتما خودت غنی سازی کنی. حتی کشور روسیه هم خودش اورانیوم رو غنی نمی کنه و از استرالیا وارد می کنه
ناشناس۱۷۹۷۲۱۲۱۵:۱۶:۴۲ ۱۳۹۹/۱۱/۶
وقتی مردم در رفاه و ارامش باشند می شه دنبال کارهایی رفت که اولویت برای جان و زندگی مردم نداره نه اینکه مردم گرفتار نان هستند شما دنبال موشک و...
ناشناس۱۷۹۷۳۸۵۱۶:۵۷:۰۲ ۱۳۹۹/۱۱/۶
بحرین و امارات و.. بر عکس شما هویت و تاریخ و اقوام مختلف ندارن که تجزیه بشوند در ضمن آنها عوامل کد خدا را اطاعت می کنند وگرنه تا الان..
ناشناس۱۷۹۷۰۰۲۱۴:۰۸:۴۸ ۱۳۹۹/۱۱/۶
بدون تحقیق نظر ندید. سهم بودجه دفاعی از کل تولید ناخالص داخلیمون جزو پایین ترین رقم ها در جهانه. مرغ و گوشت و .. باید از دولت طلب کنی که قیمتش رو 3 تا 5 برابر کرده. مغلطه دیگر کافیست. موشک چه ربطی به کشاورزی دارد؟ دولتی سر کار آوردید که فشله و چشمش به دستان آمریکا و مشکل آب کشور رو هم به آمریکا واگذار کرد. حالا بشینید تا همون آمریکا بیاد بهتون مرغ و گوشت و کشاورزی بده
ناشناس۱۷۹۶۷۵۸۱۲:۲۵:۳۱ ۱۳۹۹/۱۱/۶
ربطش اینه که تکنولوژی تولید دان مرغ از کمترین تکنولوژی هاست. اما ما نداریم و مجبوریم نفت بفروشیم و دان مرغ رو از خارج وارد کنیم
ناشناس۱۷۹۶۹۱۷۱۳:۳۴:۰۹ ۱۳۹۹/۱۱/۶
رانت واردات خوب بوده
محمد۱۷۹۶۳۴۶۰۹:۳۰:۴۸ ۱۳۹۹/۱۱/۶
اسرائیلی ها خودشونو خراب کردن، آفرین به عظمت و قدرت ایران، "البته ایران هم بعد از دوران 6،7 هزار ساله شاهنشاهی داره روی پیشرفتو میبینه"
ناشناس۱۷۹۷۲۱۴۱۵:۱۸:۲۰ ۱۳۹۹/۱۱/۶
اسرائیل چون خودشو خراب کرده اعراب دسته دسته باهاش توافق می کنندو داره مملکت را با دوستان و هم پیمانهاش محاصره می کنه
ناشناس۱۷۹۶۴۸۴۱۰:۴۰:۵۹ ۱۳۹۹/۱۱/۶
هندونه میزارن زیر بغلتون باور نکنید هر کس ندونه ما که از خودمون خبر داریم
ناشناس۱۷۹۶۵۴۱۱۱:۰۶:۵۵ ۱۳۹۹/۱۱/۶
شما فقط ارزش پول ملی و اعتبار پاسپورت ایرانی و خط فقر و میزان بیکاری ما را با همه جا مقایسه کن !
ناشناس۱۷۹۶۶۷۴۱۱:۵۷:۴۴ ۱۳۹۹/۱۱/۶
دارد از علم ایران حرف می زند نه پول پاشی ول شده متورم دوستان شما و سیاسی کردن اقتصاد برای کد خدا جان!
ناشناس۱۷۹۷۲۱۷۱۵:۲۰:۴۰ ۱۳۹۹/۱۱/۶
معلوم هست چی می گی ؟؟ ارزش پول ملی و اعتبار پاسپورت ایرانی و سطح رفاه مردم برآیند عملکرد چندین ساله مسئولین این مملکته سال به سال دریغ از پارسال محمود شماها خیلی گل و بلبل بود ؟؟
ناشناس۱۷۹۶۵۷۳۱۱:۱۷:۳۱ ۱۳۹۹/۱۱/۶
پیشرفت علمی خود را در رفاه مردم در ارزشمند شدن ریال نمایان میسازد زمانی می توانیم ادعای پیشرفت علمی کنیم که مردم مرفه و راحت زندگی کنند
ناشناس۱۷۹۷۲۲۵۱۵:۲۳:۲۲ ۱۳۹۹/۱۱/۶
و اعتبار و روابط دوستانه در دنیا هم با اعتبار پاسپورت نمایان می شه ما فقط ..
ناشناس۱۷۹۷۳۷۵۱۶:۴۹:۴۵ ۱۳۹۹/۱۱/۶
به عبارتی پیشرفت آن چیزی است که بتوان آن را خورد! عجیب نیست که چنین انسانهایی سرخورده و نا امید باشند. زندگی سزاواری است!
ناشناس۱۷۹۶۹۷۰۱۳:۵۲:۵۸ ۱۳۹۹/۱۱/۶
خود گویی و خود خندی ، عجب مرد هنرمندی. شاید صهیونیست ها بترسند ولی ما که اینجا زندگی میکنیم مطئنیم اینهایی که گفته میشه نصفش هم درست نیست
Kazemkhaledi68@gmail.com۱۷۹۷۳۸۹۱۶:۵۸:۳۸ ۱۳۹۹/۱۱/۶
چه پیشرفتی؟ پیشرفتی که دیپلم ناقص ها را با چند ماه آموزش پیش پا افتاده میکنن معلم‌ نسل‌ آینده اما فوق لیسانس ها برن برای مسافر کشی
عبدالرضا ب۱۷۹۷۶۴۸۲۰:۱۰:۰۹ ۱۳۹۹/۱۱/۶
کور شوند کشورهای غربی مثل امریگا واسراییل که نمی توانند پیشرفتهای ایران اسلامی را ببینند که از نظر نظامی. وبهداشت ولوازم های دیگر در دنیا هم تانداریم
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  2. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  3. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  4. و ناگهان اخلاق!

  5. این ۲ مشکلِ بزرگ در بازار مسکن ایران

  6. زیباکلام: اسرائیل برای رهگیری موشک ایران خیلی هزینه داد/ ۷ اکتبر نشان داد که فلسطین هنوز زنده است!

  7. بخش املاک "دیوار"مسدود می‌شود/ فرصت یک هفته‌ای به سکوها

  8. خیانت و وطن فروشی علنی در مقابل دوربین

  9. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  10. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  11. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  12. موضوع خودروهای لوکس پسران معاون سابق قوه قضائیه چه بود؟

  13. سرانجام دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟

  14. توقیف محموله صادراتی رژیم صهیونیستی در مرز بازرگان

  15. فریب نخوریم! 

  16. دبی؛ چند روز پس از سیل

  17. تصاویر اختصاصی شبکه پاکستانی از اسکورت جالب زمینی و هوایی رئیسی در لاهور

  18. رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه!

  19. قالیباف: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. برخورد محترمانه پلیس با یک خانم برای اعمال قانون و توقیف خودرو

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. کمی دیر نیست؟

  8. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  9. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  10. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  11. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  12. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  13. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  14. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  15. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  16. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  17. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  24. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  25. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

آخرین عناوین