بیانیه عنابستانی: سرباز با باتوم به شکم من کوبید/ سیلی زدن در کار نبود/ از حیثیت من دفاع شود

سیاسی،   3991106048 ۸۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

عنابستانی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی که به دلیل انجام وظیفه سرباز راهور با او درگیر شده بود، در خصوص جزئیات این ماجرا و آنچه که رخ داده بیانیه‌ای منتشر کرد.

بیانیه عنابستانی: سرباز با باتوم به شکم من کوبید/ سیلی زدن در کار نبود/ از حیثیت من دفاع شود

به گزارش خبرآنلاین، متن بیانیه علی‌اصغر عنابستانی به شرح زیر است:

«راننده جوان و تازه‌کار من وقتی مطمئن می‌شود به برنامه سفر نمی‌رسیم و در حالی که من مشغول مصاحبه تلفنی هستم به راهبند ورودی خط ویژه نزدیک می‌شود.

سربازی جلویش را گرفته و چون کارت تردد ندارد مانع می‌شود. راننده می‌گوید ماشین مجلس است و نماینده عجله دارد. لذا سرباز برای اطمینان از نماینده بودن بنده از من کارت میخواهد که نشان میدهم. اما  سرباز دیگری از راه می‌رسد و از سرباز اولی می‌پرسد این فرد کیست؟ می گوید نماینده مجلس است. سرباز دومی بی‌مقدمه به راننده ما میگوید برو کنار بچه‌خوشگل!!!

راننده ما با اشاره به بنده تاکید می‌کند که ایشان نماینده مجلس است ولی سرباز دوم یکی دو بار می‌گوید هر خری هست برای خودش هست، من راه نمیدهم.

من که از توهین بی‌دلیل سرباز ناراحت شده‌ام پیاده می‌شوم و به او می‌گویم که شما حق نداری توهین کنی؟ راه نمی‌دهی اشکال ندارد اما حق نداری به هیچ شهروندی ولو نماینده مردم توهین کنی و او دوباره باتومش را به شکم من می‌کوبد و می‌گوید گفتم هر خری هستی برای خودت هستی!

دستم را روی شانه‌اش می‌گذارم و هلش می‌دهم، یکی دو قدم به عقب می‌رود و دوباره باتومش را به سمت من پرت می‌کند! 

برمی‌گردم و در صندلی عقب ماشین می‌نشینم و به راننده می‌گویم بشین برویم‌.

سرباز که جلو راه ما را سد کرده به راننده اتوبوس عقبی می‌گوید از عقب سپر به سپر این ماشین بچسبان تا نتواند تکان بخورد!
خواهش‌های راننده ما برای باز شدن راه به جایی نمی‌رسد!

بخاطر قفل کردن خودرو ما از عقب و جلو توسط سرباز مزبور، ترافیک شدیدی ایجاد می‌شود. سرباز مرتبا با موبایل خود صحبت می‌کند. موتورسیکلتی از راهور می‌رسد، افسری پیاده می‌شود و با سرباز صحبت می‌کند و اصلا به ماشین ما نزدیک نمی‌شود. افسر ناشناس ناگهان وسط خیابان می‌ایستد و شروع به فریاد زدن می‌کند و علیه مجلس و نمایندگان داد می‌زند و توهین می‌کند و تماشاگران این صحنه را علیه بنده تحریک‌ می‌کند و سپس با گوشی موبایل خود از صحنه تشنجی که ایجاد کرده فیلم‌برداری می‌کند و برخی از افراد حاضر در صحنه که تحت تاثیر جنجال ایجادشده علیه بنده قرار گرفته‌اند به سمت ماشین آمده و مشت و لگد می‌زنند و شیشه عقب ماشین روی سر من خرد می‌شود!

افسر دوم بعد از این همه جنجال راه را باز میکند و ما از صحنه خارج می‌شویم!

معاون عملیات راهور از راه می‌رسد و عذرخواهی مختصری از ما می‌کند و قول می‌دهد که با سرباز و افسر خاطی برخورد کند و ما هم چون برای سفر به حوزه انتخابیه عجله داریم می‌رویم.

با وجود قول سردار اشتری به اینجانب مبنی بر حل مساله و برخورد با متخلفین، سه روز بعد فیلمی که افسر انتظامی از جنجال‌آفرینی خودش گرفته بود، با محوریت ادعای کاملا دروغ و کذب «سیلی زدن» بنده به «صورت» یک سرباز در حال انجام وظیفه در فضای مجازی پخش می‌شود و سر از رسانه‌های خارجی در می‌آورد! و حمله بی‌سابقه و همه‌جانبه به این حقیر، مجلس و نظام شروع می‌شود و باقی ماجرا که می‌دانید!

چند نکته پایانی؛

۱- بنده به وجه به خودم اجازه سیلی زدن به صورت هیچکس را نمی‌دهم چه برسد به صورت یک سرباز وظیفه و صرفا بعد از چندین بار توهین زشت و بکار بردن الفاظ ناپسند توسط سرباز دوم که قاعدتا بایستی حتی با مردم عادی چه برسد نماینده مردم در چارچوب قانون و ادب مواجهه نماید، فقط او را هل داده‌ام و اساسا سیلی در کار نبوده است!

۲- افسری که وظیفه حفظ نظم و رعایت قانون دارد خود عامل تشنج عمومی در خیابان و جنجال‌آفرینی شده و با ایجاد ناامنی و تهییج سایرین برای هجوم به سمت نماینده ملت با خیال راحت از صحنه سازیش با دوربین شخصی فیلم گرفته و آن را در فضای مجازی پخش می‌کند و هیچکس سراغی از نیت او نمی‌گیرد.

۳- اگر از حیثیت این همکار کوچکتان که همچون شما شأنیتی در این کشور جز خادمی و نمایندگی از مردم ندارد دفاع نشود تردید نکنید که این آخرین مورد نیست و بعد از این نمایندگی مردم جز اسباب تمسخر و هتک حرمت توسط سایرین چه اصحاب قدرت و ثروت و ... نخواهد بود و قاعدتا تکلیف رفتار این اصحاب با مردم عادی که نیز کاملا واضح خواهد بود.

این توضیحات را صرفا جهت اطلاع نوشتم.

والعاقبة للمتقین

علی‌اصغر عنابستانی
نماینده مردم شریف شهرستان‌های سبزوار، خوشاب، جوین، جغتای، داورزن، ششتمد»

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۷۹۶۵۹۰۱۱:۲۳:۴۰ ۱۳۹۹/۱۱/۶
بايد با موضوع شما برخورد شود تا آخرین بار باشد.
ناشناس۱۷۹۷۱۶۳۱۴:۵۵:۴۱ ۱۳۹۹/۱۱/۶
باید با سرباز و فیلم بردار برخورد شود .
علی۱۷۹۷۶۹۲۲۰:۴۰:۲۸ ۱۳۹۹/۱۱/۶
و صد البته با نیروی انتظامی و دوربین های رصد ترافیک باید برخورد صورت پذیرد. چه معنی دارد که دوربین های ترافیک برخی صحنه های غیر مجاز را رصد کنند.
ناشناس۱۷۹۷۲۴۴۱۵:۳۱:۰۸ ۱۳۹۹/۱۱/۶
بیانیه بدی نوشته
ناشناس۱۷۹۷۷۵۷۲۱:۲۴:۳۰ ۱۳۹۹/۱۱/۶
باید دید قوه قضائیه چکار می کند.
ناشناس۱۷۹۶۶۰۲۱۱:۲۸:۳۰ ۱۳۹۹/۱۱/۶
عجب داستان سوزناکی. می گفت می خوام تا شب این ماجرا را جمع و جور کنم ولی خوب سناریو ضعیفه لا اقل اندازه سر سوزن تو این داستان خودتو مقصر می دانستی جناب نماینده
ناشناس۱۷۹۶۶۱۲۱۱:۳۰:۴۱ ۱۳۹۹/۱۱/۶
سربازی که در راهنمائی رانندگی کار میکند ، باطوم ندارد . سرباز کلانتری را با راهنمائی اشتباه گرفته. اقلا یک کم قبلش فکر نمیکند و بعد تهمت بزند.
ناشناس۱۷۹۶۸۴۰۱۲:۵۹:۰۲ ۱۳۹۹/۱۱/۶
الان که فیلمش آمده تازه به اسم عنوان سیلی خوردن سرباز در حالی چیزی نشان نمی داد در لحظه برخورد و وقتی ماجرا تمام شد زوم می کند باتوم دستش بود
ناشناس۱۷۹۷۱۸۴۱۵:۰۵:۰۰ ۱۳۹۹/۱۱/۶
فیلم که نشان داد باتوم دارد ولی سیلی در کار نبود! یعنی مشخص نبود
مهدی۱۷۹۷۶۹۸۲۰:۴۳:۴۰ ۱۳۹۹/۱۱/۶
ناشناس جان تو نمیخوای یه جند وقتی بری مرخصی؟ بخدا توی تموم کامنت هات تو الف بدجوری تابلویی.
ناشناس۱۷۹۶۶۱۸۱۱:۳۲:۴۲ ۱۳۹۹/۱۱/۶
خوب حالا یه باتوم خوردی...مگر چه میشود....راننده شما خام...خوب اون سربازم خام بوده....شما چطور واکنش نشون دادید....
ابراهیم۱۷۹۷۱۰۵۱۴:۳۶:۵۱ ۱۳۹۹/۱۱/۶
اصلا مگر شما دیده اید که او سیلی زده است. همه بدون علم و صرفاً ادعای یک طرف قضاوت می کنند. بگذارید ادعاهای دو طرف راستی آزمایی شود بعد حکم بدهید!
میثم۱۷۹۷۲۹۴۱۵:۵۶:۲۴ ۱۳۹۹/۱۱/۶
الان دیگه فیلم راهور هم‌منتشر شده و دیدیم. اگه باز هم نگی که نه فیلم قبول نیست و باید با چشم خودت میدیدی
امیر حسین سلطان/تهران۱۷۹۷۳۱۵۱۶:۰۹:۱۸ ۱۳۹۹/۱۱/۶
جالبه که تحت یک ویدئوی منتشر شده همه ماشاء الله هم بازپرس می شوند و هم قاضی و هم حکم صادر می کنند و بعضا حتی خواستار اجرای حکم هم می شوند! در حالی که حتی یک قاتلی که تمام جرمش ثابت شده و حکم مجازاتش هم صادر گردیده باز حق دفاع از خودش دارد و حتی می تواند اعاده دادرسی نماید. بنابراین اگر گفته های این نماینده صحت داشته باشد وای بر ...!
ناشناس۱۷۹۷۴۱۵۱۷:۲۱:۱۹ ۱۳۹۹/۱۱/۶
شما که مدعی آبروی این نماینده هستی، آیا اون سربازم میتونه اینجوری برای دفاع از خودش بیانیه بده؟ در ضمن، امروز ششم بهمن، فیلم دوربین ثابت پلیس منتشر شد و به وضوح برخورد آقای نماینده با سرباز مشخصه.
علیرضا۱۷۹۶۶۲۵۱۱:۳۶:۰۸ ۱۳۹۹/۱۱/۶
(... شیشه عقب ماشین روی سر من خرد می‌شود) !!! با شیشه شکسته چه جوری تا حوزه انتخابیه رفتی ؟ دلم برای این همه احساس وظیفه شناسی پر از درد شد !! نماینده وظیفه شناس کی بودی تو!!!
ناشناس۱۷۹۶۶۲۸۱۱:۳۷:۱۹ ۱۳۹۹/۱۱/۶
عجب سنایوری نوشته بهتر است بعد از نمایندگی برود صدا و سیما
تبریزی (فیلمنامه نویس)۱۷۹۶۶۳۱۱۱:۳۹:۵۰ ۱۳۹۹/۱۱/۶
این فیلمنامه رو من داده بودم هالیوود از روش فیلم بسازه. ظاهرا سایتشون هک شده و درز کرده بیرون. :(
علیرضا۱۷۹۶۶۳۷۱۱:۴۲:۲۳ ۱۳۹۹/۱۱/۶
پس همه شاهدین دروغ میگن و شما راست میگین،قطعا تصاویر دوربین‌های امنیتی اونجا مشخص میکنه کی راست میگه.
ناشناس۱۷۹۶۶۴۶۱۱:۴۴:۱۵ ۱۳۹۹/۱۱/۶
سه بار بیانیه را خواندم اما دریغ از اینکه بنویسند اگر من نماینده خطایی کردم از آن سرباز عذرخواهی می کنم کافی بود نه متکبرانه ،متواضعانه خودمان را خادم ملت بدانیم چه سرباز و غیر سرباز؟
محمد۱۷۹۶۶۴۷۱۱:۴۵:۴۶ ۱۳۹۹/۱۱/۶
ان شاالله که راست میگویی . ولی صورت سرخ شده سرباز هم ساختگی بود . برادر نماینده همیشه از بچگی بما گفتند دوروغ گو دشمن خداست .
ناشناس۱۷۹۶۶۵۲۱۱:۵۰:۵۶ ۱۳۹۹/۱۱/۶
البته سال هاست که ما عادت به داستان سرایی ها و افسانه پردازی های مسئولان داریم و گوشمان هم از این رمان های صد من یه غاز پره
ناشناس۱۷۹۶۶۵۵۱۱:۵۱:۵۲ ۱۳۹۹/۱۱/۶
اگر حق هم با شما باشه که قطعا نیست باز هم دم سرباز شجاع مملکت گرم
شهروند ایرانی۱۷۹۶۶۵۹۱۱:۵۲:۴۵ ۱۳۹۹/۱۱/۶
من میگم تا دیر نشده و این آقای نماینده تا بیش از این طلبکار نشود سرباز را بیاورید از رسانه ها عذرخواهی کند اگر دست ایشان را هم ببوسد چه بهتر!!!!! اما این را هم بدانید افکار عمومی در این باره قضاوت میکند.
000۱۷۹۶۶۶۰۱۱:۵۲:۵۳ ۱۳۹۹/۱۱/۶
دروغگو کم حافظه است مگه نمیگفت پیاده نشده یکاره میگه دستم را آرام بر شانه هایش گذاشتم کمی هل دادمش به عقب رفت و ناگهان با باطوم بر شکم من کوبید
ناشناس۱۷۹۶۶۷۰۱۱:۵۶:۱۰ ۱۳۹۹/۱۱/۶
واقعا باید خجالت بکشی که این حرفها را میزنی اصلا در خط ویژه چه میکردی که حالا ادعا میکنی .
ناشناس۱۷۹۶۷۰۱۱۲:۰۴:۵۹ ۱۳۹۹/۱۱/۶
آره تو راست میگی!
ناشناس۱۷۹۶۷۱۳۱۲:۰۹:۰۷ ۱۳۹۹/۱۱/۶
ماشاله چقدر خوب سناریو رو چیدی .بهتره نویسنده کتابهای تخیلی بشی
ناشناس۱۷۹۶۷۲۴۱۲:۱۲:۲۴ ۱۳۹۹/۱۱/۶
مام باور كرديم ههههههه
بیگی29۱۷۹۷۴۷۳۱۸:۰۵:۵۱ ۱۳۹۹/۱۱/۶
عجله نکن انی که قراره باور کنه باور میکنه...
علی۱۷۹۶۷۳۵۱۲:۱۷:۱۳ ۱۳۹۹/۱۱/۶
دستشون درد نکنه. شما که دیروز میگفتی از ماشین پیاده نشدم.
ناشناس۱۷۹۶۹۸۷۱۴:۰۳:۴۷ ۱۳۹۹/۱۱/۶
آخه دروغگو فراموشکار میشه :))))
ناشناس۱۷۹۶۷۵۲۱۲:۲۴:۲۸ ۱۳۹۹/۱۱/۶
قطعاشما نماينده مردم نيستي و صلاحيت نمايندگي آنها را نداري.
ناشناس۱۷۹۶۷۶۴۱۲:۲۸:۰۶ ۱۳۹۹/۱۱/۶
دروغ می گوید تازه بعد از دو روز فکر کردن
رضا۱۷۹۶۷۶۵۱۲:۲۸:۱۲ ۱۳۹۹/۱۱/۶
يعنى اين بنده خدا حاضر هر جور داستانى درست كنه و قضيه رو هم جورى نوشته و جنائى كرده كه يه پرونده هم واسه سرباز بيچاره درست كنه ، بابا يك كلام بگو معذرت ميخوام . به خاطر يه دروغ صدتا دروغ ديگه هم بايد بگى ؟
no one۱۷۹۶۷۷۶۱۲:۳۲:۵۱ ۱۳۹۹/۱۱/۶
هنوز به راننده یاد ندادی خلاف نکنه اونم از رییسش یاد میگیره دیگه
ناشناس۱۷۹۶۷۸۰۱۲:۳۳:۲۹ ۱۳۹۹/۱۱/۶
شما اول توضيح بده بدون مجوز براى چى ميخواستى وارد خط ويژه بشى بعداً طلبكار شو ضمناً باعث ترافيك شدى مردمو از كارشون انداختى توقع دارى احترام هم ببينى چرا شماها اينقدر احساس قدرت ميكنيد ؟؟
ناشناس۱۷۹۶۷۸۵۱۲:۳۴:۴۶ ۱۳۹۹/۱۱/۶
دروغ دروغ دروغ او که ابتدا اصرار داشت و در مطالب قبلی می گفت که من اصلا از ماشین پیاده نشدم الان پیاده شده و حتی هل داده دروغ دروغ دروغ
سعید۱۷۹۶۷۹۱۱۲:۳۷:۵۵ ۱۳۹۹/۱۱/۶
الان تو شدی نظام و مجلس . عمل افرادی چون شما مایه ی شرم ساری نظام و مجلس هست درست . ولی هیچ وقت برای توجیه کار زشت خود از نظام و اسلام و .... خرج نکن . مجلس انقلابی به قدر کافی در این مدت زیر سوال رفته است
ناشناس۱۷۹۶۸۰۲۱۲:۴۰:۱۱ ۱۳۹۹/۱۱/۶
این جوان چطور می خواهد وکیل مردم باشد باید دوبل مجازات شود چون دو تا خلاف کرده .عبور از خط ویژه .عبور از خط قرمز قانون(کتک زدن مامور حین خدمت)
ناشناس۱۷۹۶۸۰۳۱۲:۴۰:۳۳ ۱۳۹۹/۱۱/۶
شما که راست می گی ولی ...
ناشناس۱۷۹۶۸۰۶۱۲:۴۲:۲۷ ۱۳۹۹/۱۱/۶
سرباز با باتوم به شکم من کوبید.... باتوم را راهور داده به سرباز تا در مقابل آدمهای خلافکار و مهاجم از خودش دفاع کند.
ناشناس۱۷۹۶۸۰۸۱۲:۴۳:۱۷ ۱۳۹۹/۱۱/۶
چه سناریویی ساخته دروغ چرا تا این حد در بین این افراد رواج یافته؟ واقعا داریم به کجا میریم؟
ناشناس۱۷۹۶۸۳۸۱۲:۵۷:۱۳ ۱۳۹۹/۱۱/۶
دروغ را هم به توانایی های این نماینده اضافه نمایید به فیلم آنجا در این زمینه مراجع شود
ناشناس۱۷۹۶۸۷۴۱۳:۱۴:۴۱ ۱۳۹۹/۱۱/۶
باتوم!؟ تو این بیانیه در اولین باری که به زدن با باتوم اشاره شده است کلمه (دوباره) استفاده شده است! چرا به بار اول استفاده از باتوم اشاره نشده است!؟
ناشناس۱۷۹۶۸۹۸۱۳:۲۳:۲۱ ۱۳۹۹/۱۱/۶
اقای به اصطلاح نماینده چرابه طرف خط ویژه رفت ،چراراه بندان ایجادکردی؟وچرابعدازدستورمامورانتظامی لجاجت کردی؟
ناشناس۱۷۹۶۹۰۶۱۳:۲۷:۳۰ ۱۳۹۹/۱۱/۶
دو روز گذشته فکر می کردی تا اینها را جعل کنی!؟ میخوای آن سرباز را مجازات کنند؟ دروغ دروغ دروغ دیگه حالم داره بهم میخوره!
ناشناس۱۷۹۶۹۰۸۱۳:۲۷:۵۰ ۱۳۹۹/۱۱/۶
شما بدون مجوز در خط ویژه چیکار داشتید؟اصل بی قانونی را توضیح دهید نه مسائل حاشیه ای
ناشناس۱۷۹۶۹۲۲۱۳:۳۸:۱۷ ۱۳۹۹/۱۱/۶
اتفاقا کانون های قدرت از این قبیل افراد حمایت می کنند
ناشناس۱۷۹۶۹۴۴۱۳:۴۳:۱۷ ۱۳۹۹/۱۱/۶
نماینده ای که نتواند از خودش چطور دفاع کند چگونه می خواهد از حقوق مردم دفاع کند ایشان خود شیفته شده اند.
ناشناس۱۷۹۶۹۴۶۱۳:۴۴:۱۳ ۱۳۹۹/۱۱/۶
سرباز راهنمایی ورانندگی باطوم ندارد راننده BRTازسربازدستورنمیگیردکه راه ماشین شماراببنددوخودش و10تااتوبوس دیگه رامعطل کند
ناشناس۱۷۹۶۹۴۹۱۳:۴۴:۵۱ ۱۳۹۹/۱۱/۶
خط ویژه مردم مظلومیت و فقر و فریادوبغض در گلو مانده است .
ناشناس۱۷۹۶۹۵۲۱۳:۴۶:۰۴ ۱۳۹۹/۱۱/۶
دروغ پشت دروغ خجالت هم نمی کشه مرد حسابی مامور راهنمایی رو قبل اینکه تو صورتش میزدی یه نگاه می کردی کدوم مامور راهنمایی باتوم داره؟ جای عذرخواهی و ندامت حالا دروغ های مختلف هم بهش اضافه می کنه
ناشناس۱۷۹۶۹۶۸۱۳:۵۲:۱۴ ۱۳۹۹/۱۱/۶
چطوری از ماشین پیاده نشده بود که
علی۱۷۹۶۹۸۶۱۴:۰۳:۴۳ ۱۳۹۹/۱۱/۶
خودتو زود به نظام چسباندی که از زیرش در بری.
ناشناس۱۷۹۶۹۸۸۱۴:۰۳:۵۱ ۱۳۹۹/۱۱/۶
یک عده اصلا نمی دونم نماینده مجلس و شورای به چه درد مردم میخورن البته برای یک عده رانت خوار فقط فایده دارن
ناشناس۱۷۹۷۰۰۰۱۴:۰۸:۱۶ ۱۳۹۹/۱۱/۶
مملکت چند تا نماینده و مسئول مثل این آقا داشته باشد به دشمن نیازی ندارد
محمد۱۷۹۷۰۶۳۱۴:۲۴:۰۶ ۱۳۹۹/۱۱/۶
چقدر تو خوبی! وی را نصیحت کردی و پدرانه و با مهربانی دعوت به ارامش کردی و فقط لپش را کشیدی! از اینهمه ارامشت در شگفتم
ناشناس۱۷۹۷۰۹۴۱۴:۳۲:۵۹ ۱۳۹۹/۱۱/۶
چقدر دروغ گفته در این دو روز از این نماینده وای که ایشان نماینده ملت هم هست
ناشناس۱۷۹۷۱۲۹۱۴:۴۳:۱۱ ۱۳۹۹/۱۱/۶
باید از مجلس اخراج شود
سعید۱۷۹۷۱۵۳۱۴:۵۰:۳۸ ۱۳۹۹/۱۱/۶
حداقل کاری که باید انجام بشه اخراج ایشون از مجلسه
ناشناس۱۷۹۷۱۷۱۱۴:۵۸:۱۴ ۱۳۹۹/۱۱/۶
بند بازی هم هنریست
ناشناس۱۷۹۷۱۷۲۱۴:۵۹:۱۸ ۱۳۹۹/۱۱/۶
خخخ چقدر خندیدیم خدایا کیا شدن نماینده مجلس
ناشناس۱۷۹۷۲۱۶۱۵:۱۸:۲۹ ۱۳۹۹/۱۱/۶
چوب خدا صدا ندارد همين اقا به اقاي حسين زاده مدير عامل بانك ملي تهمت زد در انتصابات بانك ملي ان موقع. هم دروغ مي گفت
ناشناس۱۷۹۷۲۶۷۱۵:۴۲:۱۶ ۱۳۹۹/۱۱/۶
مزخرف نگو، بابت هر اشتباهی شاید عذرخواهی کار رو آسون کنه که در مرام مسئولان نیست.. شما «مسئولید».. مسئول
بابک۱۷۹۷۲۶۹۱۵:۴۳:۴۴ ۱۳۹۹/۱۱/۶
چقد تکراری شده این صحبتا. چقدر ما عادت کردیم به دروغ شنیدن. چرا هیچکی تو این مملکت با اینکارا تنبیه نمیشه. اونوقت میگن از چی آمریکا و غرب خوشتون میاد.!
ناشناس۱۷۹۷۳۰۹۱۶:۰۸:۲۷ ۱۳۹۹/۱۱/۶
اقای نماینده قبلا ادعا کرده بود از خودوری خود پیاده نشده است.
ناشناس۱۷۹۷۳۱۰۱۶:۰۸:۳۲ ۱۳۹۹/۱۱/۶
آخی دلم سوخت، چقدر مظلوم واقع شدند ایشون
ناشناس۱۷۹۷۳۱۲۱۶:۰۸:۴۶ ۱۳۹۹/۱۱/۶
دقیقا مثل قضیه آبادان دارن صحنه سازی می کنند پروژه ای هماهنگ از مجلس خدمتگزار
ناشناس۱۷۹۷۴۰۲۱۷:۰۸:۲۱ ۱۳۹۹/۱۱/۶
اونقدرفاصله بین مسئولین ومردم زیادشده که بایدشاهداین ماجراههاباشیم متاسفم
ناشناس۱۷۹۷۴۳۹۱۷:۳۵:۴۹ ۱۳۹۹/۱۱/۶
روز اول می گفت اصلأ برخوردی نداشتم الان می گه هل دادم !!!
ناشناس۱۷۹۷۴۴۴۱۷:۴۰:۵۲ ۱۳۹۹/۱۱/۶
دیروز که میگفتی من اصاا از ناشین پباده نشدم؟! عجب دروغگوی کم حافظه ای!
ناشناس۱۷۹۷۴۴۸۱۷:۴۴:۱۴ ۱۳۹۹/۱۱/۶
تنها یک سئوال آقای قانون گذار بدون مجوز تردد خودرو یتان در خط ویژه چرا وارد شدید ؟
ناشناس۱۷۹۷۴۹۳۱۸:۱۹:۵۹ ۱۳۹۹/۱۱/۶
فقط اعدام این نماینده یک عده کاسه داغتر از اش را ارام میکند
محمد معظمی۱۷۹۷۵۰۰۱۸:۲۰:۵۵ ۱۳۹۹/۱۱/۶
ایشان دروغ می گوید
ناشناس۱۷۹۷۵۵۳۱۸:۵۶:۲۱ ۱۳۹۹/۱۱/۶
اخر راننده شد مقصر اول و سرباز شد مقصر دوم
یک ایرانی۱۷۹۷۷۰۵۲۰:۴۵:۴۷ ۱۳۹۹/۱۱/۶
الان اگر این داستان در بلاد کفر اتفاق می افتاد شخص مربوطه رو مادام العمر از هرگونه مسئولیتی محروم میکردن
ناشناس۱۷۹۷۷۳۴۲۱:۱۰:۲۱ ۱۳۹۹/۱۱/۶
این بیانیه کار را بدتر کرد هنوز از موضع بالاصحبت می کنی آفرین به سرباز وطن
ناشناس۱۷۹۷۷۸۲۲۱:۴۴:۵۱ ۱۳۹۹/۱۱/۶
حیثیت داشتی معذرت خواهی میکردی نه با دروغ ادامه بدی!
بیننده تاتر۱۷۹۷۸۴۶۲۲:۳۳:۱۰ ۱۳۹۹/۱۱/۶
این طوری که از داستان این نماینده مظلوم معلومه سربازه اسرائیلی بوده و باید از ارتش اخراج بشه.
ناشناس۱۷۹۷۹۰۷۲۳:۴۸:۲۲ ۱۳۹۹/۱۱/۶
این دروغ گو وخلافکار میخواد قانون این مملکتا بزاره..... فاتحه
ناشناس۱۷۹۷۹۵۳۰۰:۳۵:۱۸ ۱۳۹۹/۱۱/۷
به نازم به قدرت فضای مجازی که اگر نبود با صدا وسیما ۳۶۰ درجه همه چی عوض میشد
حميد۱۷۹۸۰۹۴۰۸:۱۷:۱۸ ۱۳۹۹/۱۱/۷
آخر اين سرباز بيچاره محكوم ميشه. ولي نوع واكنش هاي مردم تو اين صحنه درس هاي زيادي براي آموختن داره اگه اراده اي براي آموختن وجود داشته باشه.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  25. اسراییل چه باید بکند؟ 

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  2. این صدای اقتدار ایران است ...

  3. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  4. وحدت ملی با وعده صادق

  5. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  6. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  7. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  8. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  9. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  10. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  11. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  12. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  13. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  14. اسراییل چه باید بکند؟ 

  15. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

  16. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  17. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

  18. واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران

  19. واکنش خاندوزی به ادعای منفعت دولت از افزایش قیمت ارز/ حمایت خاتمی از عملیات وعده صادق

  20. این تریبون به مرجعیت نمازجمعه کمک کرد؟

  21. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  22. تحلیل صالحی از حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی/ توضیحات کنعانی درباره کشتی توقیف‌شده در تنگه هرمز

  23. مشتِ آهنینِ ایران و" گنبدِ کابوسِ" اسرائیل

  24. حسین دهباشی به دادسرا احضار شد

  25. عبدالکریمی: مدافع تمام‌قد نیروهای دفاعی‌ ایران هستم

آخرین عناوین