در ستاد مبارزه با کرونا چه خبر است؟!

محمد سجاد بهرامی،   4000123149 ۶۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۰ تکراری یا غیرقابل انتشار
در ستاد مبارزه با کرونا چه خبر است؟!

افزایش موارد ابتلا و فوتی های کرونا در کشور و شروع خیز چهارم این بیماری ، چند صدایی در دولت و نارضایتی مردم را در پی داشته است .

وزیر بهداشت در اظهارت روز گذشته خود که نوعی پاسخ به سخنان رییس جمهور تفسیر شد، درباره وضعیت کشور ضمن گلایه از مسئولان  امر گفت: ۱۱ اسفند درخواست لغو پروازهای خوزستان را داشتم، اما اجرا نشد. همانگونه که پیش از این نیز با درخواست مبنی بر لغو پروازهای ورودی از ترکیه نیز موافقت نشده بود.

از طرفی جامعه مذهبی کشور نیز با انتقاد از ستاد کرونا، منتقد بی توجهی این ستاد به کارشناسان این حوزه و خواستار رفتاری یک نواخت و بدور از تبعیض هستند. آنان معتقدند اولین راهکار این ستاد برای کاهش شیوع بیماری لغو  آیین های  مذهبی است،  حال آنکه درباره اماکن پرتردد دیگر چنین نیست. 

رئیس جمهور در سخنان روزهای اخیر خود، ضمن مقصر خواندن مردم در رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی در سفرها و خرید شب عید از زیر بار انتقادات شانه خالی کرد و رفت و آمدها از خوستان به عراق را عامل ورود ویروس انگلیسی کرونا به کشور دانست، این درحالی است که برخلاف ادعای مسئولان مبنی بر لغو پروازها از مبدا انگلیس با بررسی رسانه ها مشخص شد پروازها به قوت خود باقی بوده است.

به نظر می رسد مشکل اصلی در ستاد مقابله با کرونا است، چرا که در برخورد با این ویروس به مراتب با تاخیر و سلیقه ای عمل کرد. این وظیفه ستاد کرونا است که با راهنمایی درست و دقیق و تصویب قوانین به موقع، جلوی گسترش بیماری را بگیرد. در ایام پیش از نوروز شاهد شلوغی معابر و پاساژها بودیم در صورتی که این ستاد میتوانست خرید مایحتاج شب عید مردم را در یک بازه زمانی چند ماهه هدایت کند و یا با مصوباتی مانع افزایش حجم سفرهای نوروزی شود.   

بی تدبیری به اینجا ختم نمی شود چرا که در روزهای پایانی نوروز احتمالا با هدف جبران ( البته دیرهنگام) اشتباه، با دادن فرصت چند ساعته برای بازگشت مسافران به شهرها باعث شلوغی و ترافیک در مسیر برگشت شد! 

وظیفه ذاتی ستاد کرونا و مسئولان این نهاد پیش بینی رفتار جامعه در شرایط فعلی و اتخاذ تصمیمات متناسب با آن است.  در غیر این صورت عواقب تصمیمات سرسری گریبان همه را می گیرد.

در نهایت باید به این نکته اشاره کرد؛ که مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا در نهایت باید با نظر جامع کارشناسان، به خصوص کارشناس سلامت و متخصصان پزشکی باشد نه سیاستمداران.  

دیدگاه کاربران

محمد۱۹۱۵۸۵۷۰۱:۳۱:۴۳ ۱۴۰۰/۱/۲۴
ستاد رو منحل کنید خیلی خیلی بهتر میشه
ناشناس۱۹۱۶۱۷۰۰۹:۰۰:۲۲ ۱۴۰۰/۱/۲۴
مگر همین آقای وزیر نبود که در اواخر بهمن ماه 98 در مصاحبه ای ورود ویروس ووهان به ایران را انکار نکرد؟ مگر معاون ایشان نگفت که قرنطینه مربوط به جنگ جهانی دوم است؟
ناشناس۱۹۱۶۵۳۸۱۲:۰۸:۱۵ ۱۴۰۰/۱/۲۴
ستاد سیاسی کرونا برای اینکه دولت بتونه اعتراضات به بی کفایتیها و گرونیها رو کنترل کنه
ناشناس۱۹۱۷۰۷۶۱۵:۰۷:۲۳ ۱۴۰۰/۱/۲۴
فرصت طلایی عید رو برای تعطیلی سراسری با کارشکنی بعضی از عزیزان از دست دادیم ، و با پیام "مسافرت با رعایت پروتکل " در راستای احیاء وانتشار و تقویت ویروس گام برداشتیم
ناشناس۱۹۱۶۱۷۴۰۹:۰۳:۲۴ ۱۴۰۰/۱/۲۴
وزیر بهداشت یک داروساز است. ایشان نه تا به حال در اتاق ICU بالاسر مریض بوده و نه اینکه شاهد جان دادن یک مریض کرونایی بوده است. باید همان پارسال عذر ایشان خواسته می شد.
ناشناس۱۹۱۶۳۰۲۱۰:۱۸:۲۳ ۱۴۰۰/۱/۲۴
استاندار تهران، محسنی بندپی، پزشک و متخصص اپیدمولوژی است! چرا همیشه مخالف تعطیل شدن «Lockdown» تهران است؟؟؟
ناشناس۱۹۱۶۸۷۷۱۳:۵۳:۴۸ ۱۴۰۰/۱/۲۴
انوشیروان محسنی بند پی استاندار تهران دارای دکتری مهندسی بهداشت محیط هست .
ناشناس۱۹۱۶۳۵۷۱۰:۴۳:۳۶ ۱۴۰۰/۱/۲۴
این که منطق درستی نیست تو همین سایت الف قبلا منتشر شده خیلی از وزرای بهداشت کشورهای دیگه اصلا پزشک یا رشته مرتبط با این حوزه نیستند مدیر خوبی هستند
ناشناس۱۹۱۶۳۸۲۱۰:۵۷:۱۹ ۱۴۰۰/۱/۲۴
چرا از افراد دارای بیماری های خاص، قبل از تزریق واکسن کرونا، رضایت نامه کسب می شود؟! یعنی تبعات ناشی از تزریق واکسن پای خودشان است؟ آیا در کشورهای دیگر هم چنین رضایت نامه ای کسب می شود؟
ناشناس۱۹۱۷۱۶۷۱۵:۴۴:۳۴ ۱۴۰۰/۱/۲۴
شما نفست از جای گرم بلند میشه شما واکسن پیدا کن امضا مهم نیست
ناشناس۱۹۱۶۳۹۶۱۱:۰۵:۳۶ ۱۴۰۰/۱/۲۴
روحانی باید پاسخگو باشد که چرا پیشنهاد وزیر بهداشت برای لغو پروازهای خوزستان و ترکیه را نپذیرفت و باعث شیوع شدید کرونا در کشور شد.
ناشناس۱۹۱۶۷۲۴۱۳:۱۴:۲۲ ۱۴۰۰/۱/۲۴
وزاري سابق كه پزشك بودند هم ديديم كه حداكثر كاري كه در دوران آرامش و وجود منابع مالي كافي وزارت بهداشت انجام دادند، سياست (خودت بمال) بود. پس بي جهت و بدون مطالعه و از روي غرض ورزي اظهار نظر نفرمائيد.
ناشناس۱۹۱۶۱۷۸۰۹:۰۴:۴۱ ۱۴۰۰/۱/۲۴
همانقدر که ستاد آلودگی هوای تهران برای وضعیت هوای تهران توانست کاری کند، ستاد ملی کرونا هم خواهد توانست برای کرونا کاری انجام دهد!
ناشناس۱۹۱۶۳۳۷۱۰:۳۲:۰۵ ۱۴۰۰/۱/۲۴
وزیری که در تلویزیون گریه و زاری و التماس کند، قدرت مدیریت ندارد.
ناشناس۱۹۱۶۳۵۵۱۰:۴۲:۰۲ ۱۴۰۰/۱/۲۴
با اجرای طرح منع تردد شبانه در بیشتر معابر رانندگانی را می‌توان دید که با پوشاندن، سوزاندن و یا دستکاری پلاک خودرویشان اقدام به تردد در ساعات ممنوعه می‌کنند. چرا نیروی انتظامی این خودروها را جریمه و توقیف نمی کند؟
ناشناس۱۹۱۶۳۵۹۱۰:۴۴:۳۸ ۱۴۰۰/۱/۲۴
کاری که نمیکنن ولی خب نمیشه به حال خودشم رها کرد
ناشناس۱۹۱۶۳۶۲۱۰:۴۵:۴۶ ۱۴۰۰/۱/۲۴
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تخلفی که در یکی از اتوبوس‌ها رخ داد و یک روحانی به مسافران اعلام کرد که نیازی به استفاده از ماسک نیست، گفت: با پیگیری‌های انجام شده اتوبوس و شرکتی که این اتوبوس در آن مشغول به فعالیت بوده را پیدا کردیم و راننده و شرکت این اتوبوس مشمول جرایم پیش بینی شده قرار گرفتند.
ناشناس۱۹۱۶۶۴۱۱۲:۴۸:۰۷ ۱۴۰۰/۱/۲۴
زرگریه از اصلاحطلبا همه چیز برمیاد
ناشناس۱۹۱۷۰۸۲۱۵:۰۹:۵۱ ۱۴۰۰/۱/۲۴
خبري نيست بيشتر آقايان بر سر رفع محدوديت بعضي اماكن خاص چاانه زني مي كنند وزير بهداشت هم نقش نخودي دارد سلامتي هم برقرار است
امید۱۹۱۵۸۷۴۰۱:۵۸:۴۵ ۱۴۰۰/۱/۲۴
بسم الله الرحمن الرحیم روحانی طوری کشور را اداره می کند که اگر بدترین دشمن را هم رئیس جمهور کرده بودیم نمی توانست اینقدر دقیق کشور را به این افتضاحی اداره کند . روحانی فکر می کرد اگر قوه قضائیه برادرش را زندانی کند می تواند هر کاری بکند و چون نتوانست ، دارد از ملت ایران انتقام می گیرد . یک دولت را نام ببرید در تمام دنیا که : برادر رئیس جمهور را زندانی کرده باشند و برادر معاون اول رئیس‌جمهور را محاکمه کرده باشند و محکوم شده باشد و دختر وزیرش(نعمت زاده) در زندان باشد و پسر وزیرش (آخوندی) را بخاطر رشوه وزارت اطلاعات همان کشور دستگیر کرده باشد . آیا امکان دارد این همه افتضاحات پشت سر هم بخاطر بی تدبیری باشد ؟؟؟
ناشناس۱۹۱۶۲۵۶۰۹:۵۸:۲۳ ۱۴۰۰/۱/۲۴
دولت محمود. 2 تا از معاون اول هایش را زندانی کردند. رییس دفترش در زندان است. وزرای تریالدرش......
ناشناس۱۹۱۶۵۴۶۱۲:۱۱:۲۳ ۱۴۰۰/۱/۲۴
لطفا مدیریت این دولت را با دولت های قبل مقایسه نکنید که نیازی به دفاع کردن نیست
ناشناس۱۹۱۶۲۸۹۱۰:۱۳:۴۶ ۱۴۰۰/۱/۲۴
تردیدی نیست که مردم با داشتن بصیرت در انتخابات پیش‌رو و کنار زدن مسئولین بی‌کفایت و بی‌تدبیر از فتنه‌ها و مشکلات عبور خواهند کرد و دشمنان داخلی و خارجی روسیاه‌تر از گذشته خواهند شد.
ناشناس۱۹۱۶۹۶۴۱۴:۲۴:۵۶ ۱۴۰۰/۱/۲۴
تا زمانی که احساسات بر عقل حاکم شود چنین اتفاقی رخ نخواهد داد
ناشناس۱۹۱۶۵۰۷۱۱:۵۷:۵۰ ۱۴۰۰/۱/۲۴
مگر ۸ سال ریاست جمهوری آقای روحانی و دولتش مطبوعش توانسته است فقط فقط فقط ...... یک سانتی متر کشور را رو به جلو حرکت دهد که حالا انتظار دارید ستاد مبارزه با کرونا تحت ریاست ایشان غیر از این عمل کند و مفید فایده باشد .
مسيح۱۹۱۵۸۸۱۰۲:۰۵:۰۱ ۱۴۰۰/۱/۲۴
تمامي نوشته فاقد يك نظر كارشناسي صحيح بود
ناشناس۱۹۱۵۸۹۲۰۲:۱۸:۱۸ ۱۴۰۰/۱/۲۴
مرز عراق مگه دست دولت ؟؟ اقایان مرزبان پاسخگو باشند
ناشناس۱۹۱۶۴۰۶۱۱:۰۹:۰۵ ۱۴۰۰/۱/۲۴
مرزبانی زیر نظر وزارت کشور و دولت است.
ناشناس۱۹۱۶۵۲۸۱۲:۰۵:۱۴ ۱۴۰۰/۱/۲۴
این بازی مسخره و نخ نما شده ( توپ را در زمین دیگران انداختن ) را تمام کنید فهم و درک و هوش ملت ایران خیلی بالاتر از آن است که شما فکر می کنید .
ناشناس۱۹۱۵۹۱۴۰۳:۰۴:۵۰ ۱۴۰۰/۱/۲۴
خبر خاصی نیست و همان بلبشوی رایج در همه جای کشور در اینجا هم هست.
ناشناس۱۹۱۵۹۳۵۰۳:۴۴:۴۸ ۱۴۰۰/۱/۲۴
روحانی برای نرفتن خودش به مجلس مصوبه تصویب میکند که رفتنش به مجلس بخاطر کرونا خطرناک است. ولی حرف وزیرش را که خواهان لغو پروازها و لغو مسافرت ها است گوش نمی کند. معلوم است ایشان به جان خودش بیشتر اهمیت می دهد و جان مردم برایش ارزشی ندارد.ستاد ملی کرونا باید متولی اش وزارت بهداشت که تخصصی است باشد. نه ریس جمهوری که تخصص پزشکی ندارد.
ناشناس۱۹۱۵۹۵۷۰۵:۱۲:۰۳ ۱۴۰۰/۱/۲۴
ویروس بی کفایتی‌های روحانی خطرناکتر از ویروس کرونا و تحریم است _____ بجای مدارا برای همیشه مداوا کنید ویروس را
ناشناس۱۹۱۵۹۵۹۰۵:۱۵:۴۱ ۱۴۰۰/۱/۲۴
وزير بهداشت اگر واقعا معتقد بوده كه بايد سفر به خوزستان لغو شود ولي به حرفش بي توجهي شده مي بايد استعفاء ميداد كه اكنون مجبور نشود اعلام كند من ميدانستم موج چهارم مي ايد وچنين وچنان جون با اين حرفها مسووليت وزير بهداشت كم نميشود بلكه سنگين تر هم ميشود كه جرا همان زمان اعلام عمومي نكرده وكنار نكشيده از ميز ومقام
یه الفی۱۹۱۶۰۰۷۰۶:۳۸:۱۸ ۱۴۰۰/۱/۲۴
مشکل ستاد ملی کرونا نیست مشکل فقط، فقط، فقط، فقط و فقط خود روحانی است
ناشناس۱۹۱۶۰۱۱۰۶:۵۱:۳۱ ۱۴۰۰/۱/۲۴
وظیفه مجلس است که رییس جمهور را سریعا طرح سوال کند چه برای مسائل کرونا و چه مسائل اقتصادی و چه مسائل سیاسی و اگر مجلس قانع نشد از حق خود که رهبری هم فرمودند مجلس می تواند از حقوق خود استفاده کند آنگاه رییس جمهور و دولت را به سبب نداشتن کفایت کاری و سیاسی استیضاح و پس از آن برای محاکمه به قوه قضاییه معرفی نمایند
ناشناس۱۹۱۶۴۳۷۱۱:۲۶:۳۱ ۱۴۰۰/۱/۲۴
مجلس خودش مهم ترین مرکز اشاعه کرونا است با تجمعات داخل مجلس و عدم رعایت پروتکلهای بهداشتی و سفرهای تبلیغاتی به استانها. هر روز هم یکی از نمایندگان مبتلا می شود
ناشناس۱۹۱۶۰۱۳۰۶:۵۴:۵۷ ۱۴۰۰/۱/۲۴
واقعا خیلی مسخره است که وزارت بهدآشت که نظرش باید فصل الخطاب در زمینه کرونا باشد باید یک رای داشته باشد مسخره تر از این از اینکار از دولت تدبیر کار دیگری نیست
ناشناس۱۹۱۶۰۱۴۰۶:۵۷:۱۸ ۱۴۰۰/۱/۲۴
دیشب سخنگوی ستاد مبارزه با کرونا میگفت گاها من اطلاعیه هایی را برای مردم عنوان می کنم که به هیچ وجه نظر و اعتقاد وزارت بهداشت نیست
ناشناس۱۹۱۶۰۱۶۰۶:۵۸:۵۳ ۱۴۰۰/۱/۲۴
در تصویر حرکت زننده که روحانی انگشت خود را به طرف وزیر گرفته مشاهده می کنید
ناشناس۱۹۱۶۰۲۷۰۷:۱۵:۲۰ ۱۴۰۰/۱/۲۴
لطفا به شعور مردم توهین نکنید و هیچیک از اعضای این دولت را به مجمع تشخیص و یا سایر مراکز دانشگاهی و دولتی نفرستید در فرصت مناسب هر کدام را که لازم شد محاکمه کنند
ناشناس۱۹۱۶۰۴۰۰۷:۲۹:۴۱ ۱۴۰۰/۱/۲۴
در ستاد کرونا چه خبر است هیچ خبری بجز بی تدبیری نیست
مجید۱۹۱۶۰۵۳۰۷:۳۹:۲۸ ۱۴۰۰/۱/۲۴
همه این مصیبتها تقصیر نمکیه که البته اونم سعی داره با مظلوم نمایی و انداختن توپ تو زمین دیگران از زیر بار افتضاحی که به بار آورده شونه خالی کنه.آقای محترم این کاره نیستی استعفا بده برو کنار بزار یه مدیر کار بلد بیاد اوضاع رو سرو سامون بده.
ناشناس۱۹۱۶۰۵۹۰۷:۴۴:۲۲ ۱۴۰۰/۱/۲۴
بی تدبیری این دولت و این ژنرال ها امان مردم را بریده.اگه جنگ نظامی با زیمبتبوه هم می کردیم با این شاه حسن های باقیمانده از دوران صفوی بایست ناموس و خاکمون هم رو هم می دادیم.تاریخ به نوبه ای دیگر تکرار شده است
ناشناس۱۹۱۶۰۶۴۰۷:۴۷:۳۷ ۱۴۰۰/۱/۲۴
اخه این دولت تدبیر وامید نام دارد!!!!!!!!!!
ناشناس۱۹۱۶۲۶۵۱۰:۰۲:۱۶ ۱۴۰۰/۱/۲۴
از دولت مهرورزی بهتر عمل کرده است.
ناشناس۱۹۱۶۰۸۰۰۸:۰۸:۱۲ ۱۴۰۰/۱/۲۴
احسنت چیه بابا هرچی میشه فوری میرن سراغ هیئت ها
ناشناس۱۹۱۶۰۸۳۰۸:۱۰:۲۷ ۱۴۰۰/۱/۲۴
بنظرم با وجود اینکه رئیس جمهور رئیس این ستاد شده اما بازم قدرت اجرای پروتکل های بهداشتی تقویت نشده چون خود رئیس جمهور حرف وزیرشو گوش نمیده
ناشناس۱۹۱۶۰۹۰۰۸:۱۳:۵۱ ۱۴۰۰/۱/۲۴
به جای پاسخ گویی جنگ زرگری راه انداختند اقایون نه واکسن ساختید ونه خریدید ونه شهر راقرنطینه کردید ونه جاده ها رابستید وارد سال سوم کرونایی می شویم داد از این همه بی عملی
ناشناس۱۹۱۶۱۰۸۰۸:۳۰:۱۴ ۱۴۰۰/۱/۲۴
ستاد شده مظهر خودرأیی.
مهران۱۹۱۶۱۲۰۰۸:۳۷:۴۲ ۱۴۰۰/۱/۲۴
در هر ستاد و جلسه ای که رئیسش اقای روحانی باشه مشخص هست که چی میگذرد: بی کفایتی
ناشناس۱۹۱۶۱۷۱۰۹:۰۰:۴۵ ۱۴۰۰/۱/۲۴
آخه مگه تو کشور کدوم کار با تدبیر و درست انجام میشه ؟ ستاد کرونا هم مثل تمام دستگاههای دولتی دیگر . بهم ریخته و افتضاح
ناشناس۱۹۱۶۳۶۳۱۰:۴۶:۱۸ ۱۴۰۰/۱/۲۴
ای قربون دهنت
ناشناس۱۹۱۶۱۸۹۰۹:۱۱:۵۰ ۱۴۰۰/۱/۲۴
روحانی با عملکرد خود باعث هزینه زیادی بر رهبری شده ولی رهبری بنا به مصلحت جامعه این هزینه ها را بر خود تحمیل کردند
ناشناس۱۹۱۶۹۱۲۱۴:۰۲:۴۱ ۱۴۰۰/۱/۲۴
کی تموم میشی کی مزرعه ایران رو افت زد با این رایشون این با روحانی تا 1400 کجا هستند که خودشون تیکه کردن
ناشناس۱۹۱۶۲۱۹۰۹:۳۶:۳۰ ۱۴۰۰/۱/۲۴
ستاده نمایشی مبارزه با کرونا کارنامه مردودی گرفته و باید منحل شود چون بود و نبودش تفاوتی ندارد
ناشناس۱۹۱۶۲۲۱۰۹:۳۶:۵۶ ۱۴۰۰/۱/۲۴
روحانی در عکس داره به وزیر گردشگری اش دستور میده چه طور بساط بدبختی جدید ملت رو فراهم کنند. هر دو نفر به اتفاق وزیر محترم کشور باید محاکمه بشن. به چه مناسبت باید بشینیم تماشا کنیم تا چهار ماه دیگه که این آقا تیشه به ریشه کشور و نظام و مردم بزنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس۱۹۱۶۲۴۰۰۹:۴۹:۲۷ ۱۴۰۰/۱/۲۴
ستاد مبارزه با کرونا ربطی به گردشگری و حج و زیارت و افراد نظامی و مردان اقتصادی دارد؟؟؟؟؟ یا باید متخصصین رشته های پزشکی و بهداشت آن را مدیریت کنند و تصمیم گیری کنند؟؟
ناشناس۱۹۱۶۳۷۸۱۰:۵۶:۱۰ ۱۴۰۰/۱/۲۴
اعضای ستاد مبارزه با کرونا در ایران را نگاه کنیم خیلی موضوعات برای آدم روشن میشه..... اولویت با چیه واقعاً؟
ناشناس۱۹۱۶۴۴۴۱۱:۲۹:۳۱ ۱۴۰۰/۱/۲۴
در ستاد مبارزه با كرونا چه خبر است ؟ ----------- برادر جان ابن طور كه در امر مبارزه با كرونا پيش مي رويم ... ببخشيد ... بهتر است بگويم عقب مي رويم ، بايد ستادي ديگر تشكيل دهيم با عنوان « ستاد مقابله با ستاد مبارزه با كرونا « !! ... شايد اين جوري بهتر جواب داد !! ... ستاد مبارزه با كرونا بدش نيايد !!
ناشناس۱۹۱۶۴۶۷۱۱:۳۷:۵۳ ۱۴۰۰/۱/۲۴
بعد از یکسال مواجه با این بیماری و اینکه تقریباً تمام خانواده ها در بین اعضا خود یا نزدیکان درگیر این بیماری بوده اند رعایت پروتکلها و اجتناب از موارد خطر آفرین نیاز به مصوبات جدید و وضع محدودیت های مجدد ندارد.
ناشناس۱۹۱۶۴۹۰۱۱:۴۵:۵۶ ۱۴۰۰/۱/۲۴
هر کی ساز خودشو میزنه فقط رهبر ارکستر معلوم نیست این وسط کیه ؟
ناشناس۱۹۱۶۹۴۰۱۴:۱۲:۴۹ ۱۴۰۰/۱/۲۴
جواب روحانی: شما بودید از تردد روزانه و شبانه ۷۰ میلیون خودرو در هر ۲۴ ساعت درآمد عالی کسب نمی کردید ما جمعیت زیاد داریم و تازه اگر ۷ میلیون تا خرداد ۱۴۰۰ بشویم تدبیر بزرگی کرده ایم
علی۱۹۱۷۴۱۳۱۷:۴۹:۱۹ ۱۴۰۰/۱/۲۴
بازی یقل و دوقل و به سخره گرفتن جان و مال مردم
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  9. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  10. انتقام از پوتین؟

  11. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  12. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  13. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  14. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  15. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  16. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  17. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  18. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  19. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  20. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  21. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  22. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  23. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  24. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  25. جریمه تخلفات حادثه ساز ۵ برابر شد/ اعمال از هفته آینده            

آخرین عناوین