قاضی زاده هاشمی: به ۶ دلیل بقا در انتخابات را برگزیدم

سیاسی،   4000329040 ۳۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: «گفتمان تحول در نظام حکمرانی» که در سطح کارشناسی و نخبگانی بود، اکنون به بدنه اجتماعی رسوخ کرده و علاقمندان بسیاری دارد و چشم انداز روشنی خواهد داشت.

قاضی زاده هاشمی: به ۶ دلیل بقا در انتخابات را برگزیدم

به گزارش فارس، سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: اینجانب حسب 13 سال تجربه به‌عنوان نماینده مردم شریف در مجلس شورای اسلامی به‌منظور تحقق منویات ولی امر مسلمین به چند دلیل، بقاء در انتخابات را علیرغم پیش‌بینی برخی سوء برداشت‌ها برگزیدم؛ اولاً ایجاد فضای رقابتی، ثانیاً دعوت از سلایق مختلف و افزایش مشارکت، ثالثاً پیشگیری از وسوسه خروج از انتخابات توسط رقبای جریان انقلاب و به چالش کشیدن جمهوریت نظام با انتخابات یک نامزدی، رابعاً آشتی گلایه‌مندان وضع موجود با صندوق رأی، خامساً اطمینان به جوانان امیدوار به «گفتمان دولت سلام» از نمایشی و پوششی نبودن برنامه‌های تحول در نظام حکمرانی و سادساً احترام به رأی شورای محترم نگهبان که به یک جوان نسل سوم به‌عنوان یک رجل سیاسی اعتماد کرده بود.

 متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

مردم غیور و شریف ایران سلام؛

بار دیگر شور و شعور مردم فهیم سرزمین ما حماسه آفرید و با لطف الهى سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در کمال آرامش برگزار شد و على‌رغم شیوع بیماری کرونا و ضرورت حفظ سلامت آحاد جامعه، گلایه‌مندی مردم از عملکرد دولتمردان فعلی و تبلیغات منفى رسانه‌هاى بیگانه، حضور گسترده و باشکوهى در پاى صندوق‌هاى رأى رخ داد که باید به چنین مردم هوشیار و وفادارى صمیمانه تبریک گفت و در برابر آنها سر تعظیم فرود آورد.

بنده به سهم خود این حضور حماسی و اقتدار آفرین را به رهبر معظم انقلاب اسلامی که با بیانات هدایتگر خود در آستانه انتخابات، راه را بر همگان آشکار کرد تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و ضمن حمایت از رأی مردم، به برگزیده ملت، حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی تبریک عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای ایشان توفیق خدمت روز افزون به  ملت بزرگ ایران را خواستارم.

در ادامه لازم می‌دانم نکاتی را به محضر شریف مردم ایران به ویژه جوانان عزیز عرض نمایم؛

اینجانب به عنوان جوان‌ترین نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، با کسب اجازه از حضرت ولیعصر (عج) و ادای احترام به محضر حضرت علی‌ابن‌موسی‌الرضا (ع) و همه شهیدان و ایثارگران سرزمینم، به پشتوانه عناصر علمی و تخصصی و به نمایندگی از جامعه نخبگانی جوان کشور پا به عرصه رقابت گذاردم و «گفتمان تحول در نظام حکمرانی» را مبتنی ضرورت نقش مردم در اداره کشور و جایگزینی نیروی جوان به عنوان عامل پیشرو و پیشران تحولات کشور مطرح نمودم. گفتمانی که داعیه‌دار تغییر رویکردها و برنامه‌های عدالت‌محور برای اجرای درست و دقیق گام دوم انقلاب اسلامی و استفاده صحیح از همه فرصت‌ها است و معتقد است که عبور از مسیر سخت پیش رو جز با ظرفیت و انگیزه نسل مدیریتی جدیدی از زنان و مردان جوان، خوش‌فکر و روزآمد میسر نیست.

«گفتمان دولت سلام» گفتمانی مستقل از سایر گفتمان‌های موجود در این انتخابات و نه ذیل یا مشترک با آنان است، بر همین اساس آنان‌که به دنبال گزینه‌ای جوان در گام دوم انقلاب بودند و آنان‌که نا امید از تحول بوده و بنای رأی دادن نداشتند و کسانی که به دنبال گزینه‌ای به دور از حواشی و زد و خوردهای سیاسی می گشتند، سید امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی را بهانه‌ی حضور خود در انتخابات یافتند. لذا اینجانب حسب 13 سال تجربه به‌عنوان نماینده مردم شریف در مجلس شورای اسلامی به‌منظور تحقق منویات ولی امر مسلمین به چند دلیل، بقاء در انتخابات را علیرغم پیش‌بینی برخی سوء برداشت‌ها برگزیدم؛ اولاً ایجاد فضای رقابتی، ثانیاً دعوت از سلایق مختلف و افزایش مشارکت، ثالثاً پیشگیری از وسوسه خروج از انتخابات توسط رقبای جریان انقلاب و به چالش کشیدن جمهوریت نظام با انتخابات یک نامزدی، رابعاً آشتی گلایه‌مندان وضع موجود با صندوق رأی، خامساً اطمینان به جوانان امیدوار به «گفتمان دولت سلام» از نمایشی و پوششی نبودن برنامه‌های تحول در نظام حکمرانی و سادساً احترام به رأی شورای محترم نگهبان که به یک جوان نسل سوم به‌عنوان یک رجل سیاسی اعتماد کرده بود.

در اینجا وظیفه دارم از اعضای محترم شورای نگهبان که اینجانب را واجد صلاحیت نامزدی انتخابات ریاست جمهوری تشخیص دادند تشکر کنم. همچنین موظفم از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که فضای مناسبی برای بیان دیدگاه‌ها و برنامه­‌های نامزدها بوجود آورد سپاسگزاری نمایم. از عموم نمایندگان رسانه‌ها، چه رسانه­‌های مکتوب و چه رسانه­‌های مجازی که در ایام انتخابات با انتشار اخبار مربوط به اینجانب اطلاع رسانی مفید و سازنده­ کرده­‌اند نیز تشکر می­‌کنم.

وظیفه­ خود می­‌دانم از عموم برادران و خواهرانی که در سراسر کشور در ستادهای انتخاباتی اینجانب صمیمانه و صادقانه تلاش کرده­‌اند یا در اجرای برنامه­‌های صدا و سیما مرا یاری نموده­‌اند سپاسگزاری کنم. از اینکه نمی­‌توانم با هیچ زبان و قلمی از عهده­ شکر محبت‌های آنان برایم از همگان پوزش می طلبم.

ما بر این باوریم با اقبالی که بوجود آمده است، «گفتمان تحول در نظام حکمرانی» که  در  سطح  کارشناسی و نخبگانی بود، اکنون به بدنه اجتماعی رسوخ کرده و علاقمندان بسیاری دارد و چشم انداز روشنی خواهد داشت و ما و جوانان گام دوم انقلاب آن را تا اقبال حداکثری دنبال خواهیم کرد. لذا با هدف کمک به تحقق آرمان‌های نسل جدید دلبسته به دولت جوانان، برنامه‌ها و رویکردهای «دولت سلام» را که بیانگر فصل پروانگی انقلاب در گام دوم است را در اختیار دولت منتخب قرار می دهیم.

 والسلام علی عبادالله الصالحین

سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی

۲۹ خردادماه ۱۴۰۰»

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۰۵۰۶۳۷۱۱:۱۲:۱۵ ۱۴۰۰/۳/۲۹
خدایش از همه باسوادتر بودی
ناشناس۲۰۵۰۶۴۴۱۱:۱۳:۴۷ ۱۴۰۰/۳/۲۹
آفرین زنده باد
علی 671۲۰۵۰۶۵۳۱۱:۱۸:۲۶ ۱۴۰۰/۳/۲۹
ایشان آدم پاک و صادقی هستند ولی اینجا دیگر نمی توان اغراق کرد و باید قبول کرد مقداری غرور چاشنی کار شد .جلیلی اگر مانده بود تا هفت میلیون رای تضمینی داشت بلکه بیشتر ولی کار عاقلانه کرد برای وحدت ولی..
ناشناس۲۰۵۰۶۵۴۱۱:۱۸:۴۴ ۱۴۰۰/۳/۲۹
حالا عزیز جان دیگه انتخابات تمام شده ..
ارش۲۰۵۰۶۶۸۱۱:۲۴:۲۶ ۱۴۰۰/۳/۲۹
درود بر جوانان فهیم و غیرتمند این مرز و بوم و امیدان این نظام و انقلاب.
ناشناس۲۰۵۰۶۸۶۱۱:۳۴:۴۷ ۱۴۰۰/۳/۲۹
آفرین
ناشناس۲۰۵۰۸۱۹۱۲:۳۱:۱۸ ۱۴۰۰/۳/۲۹
دمت گرم با این بیانیه ات
ناشناس۲۰۵۰۸۶۸۱۲:۴۹:۲۰ ۱۴۰۰/۳/۲۹
درود خدا بر شما
علی۲۰۵۰۸۷۰۱۲:۴۹:۵۹ ۱۴۰۰/۳/۲۹
درود خدا بر شما
رضا روستا۲۰۵۰۹۱۷۱۳:۰۷:۲۶ ۱۴۰۰/۳/۲۹
من به شما رای ندادم ولی به اضافه برنامه هات از پشت پرده ستیز با فسادت هم باخبرم برنده نشدن شما چیزی از علاقه من و بنظرم علاقه دوستان انقلابی ، بشما کم نخواهد کرد
ناشناس۲۰۵۰۹۵۸۱۳:۲۰:۳۵ ۱۴۰۰/۳/۲۹
احسنت بر جناب قاضي زاده كه طرح احتمالي رقبا را خنثي كرديد
ناشناس۲۰۵۰۹۶۴۱۳:۲۳:۴۹ ۱۴۰۰/۳/۲۹
ایشان با اخلاق آمد و با اخلاق ماند و امیدواریم با همین اخلاق خوب در مجلس به رفع مشکلات مردم بپردازند.
ناشناس۲۰۵۰۹۷۱۱۳:۲۶:۳۶ ۱۴۰۰/۳/۲۹
من به دلایلت کاری ندارم مخالف خط سیاسیت هم هستم اما بهت تبریک می گم که به هوادارات از همون اول کار دروغ نگفتی !
یاسین اعتمادی۲۰۵۱۰۸۲۱۴:۱۴:۴۴ ۱۴۰۰/۳/۲۹
از تلاش خستگی ناپذیر آقای قاضی زاده هاشمی در ارایه برنامه‌های بسیار کلیدی برای اداره کشور آماده کرده بودن کمال تشکر را دارم، ایشان شخص بسیار محترم و قابل اعتماد هست. درسته که کمترین آرا رو کسب کرده ولی مطمئنم اگر آقای رییسی نبود ایشان رییس جمهور بود و ان شا الله در دولت آقای رییسی از افراد اصلی کابینه باشد و ایضأ رییس جمهور بعدی کشور من در برنامه‌های تلویزیونی و بررسی سوابق ایشان متوجه شدم شخص تحصیل کرده کاردانی هستند و میشه روی برنامه هایش حساب باز کرد. برایش آرزوی موفقیت و سربلندی دارم
ارام۲۰۵۱۱۰۸۱۴:۲۳:۵۶ ۱۴۰۰/۳/۲۹
احسنت به شما آقای محترم ماازحضورشما تاانتهای انتخابات خوشحال شدیم وازشما واقعاممنونیم شماهم لیاقت ریاست جمهوری داریدانشالله در۸سال آینده منتظرتان هستیم
ناشناس۲۰۵۱۱۲۳۱۴:۳۰:۴۶ ۱۴۰۰/۳/۲۹
زنده باشی دکتر
ناشناس۲۰۵۱۲۲۶۱۵:۰۲:۵۶ ۱۴۰۰/۳/۲۹
آقای دکتر قاضی زاده هاشمی از حضور و برنامه های جامع و خوب تان صمیمانه سپاسگزارم. با میدانداری جنابعالی و امثال شما، امروز همه مردم ایران پیروز انتخابات هستند.
ناشناس۲۰۵۱۲۷۳۱۵:۲۰:۱۳ ۱۴۰۰/۳/۲۹
آقای قاضی زاده ، میزان رای مردم به شما در اصل میزان رای به تفکر و منش سیاسی و نوع نگرش شما به سیاست ها و مسائل حاکم بر کشور است ! دیدگاه شما نسبت به جامعه و مشکلات آن فاقد مقبولیت بوده و مورد تایید عموم مردم نیست ، البته دیگر همفکران سیاسی شما مانند جلیلی - زاکانی ....از این قاعده مستثنی نیستند !
پهلوانی۲۰۵۱۲۸۹۱۵:۲۸:۱۰ ۱۴۰۰/۳/۲۹
سید دوست داشتنی
ناشناس۲۰۵۱۲۹۶۱۵:۳۱:۲۰ ۱۴۰۰/۳/۲۹
آفرین‌بر‌غیرت‌ومعرفت‌شما‌
ناشناس۲۰۵۱۳۲۰۱۵:۴۱:۱۰ ۱۴۰۰/۳/۲۹
زبان فارسی را پاس بداریم . اول ، دوم و ..
ناشناس۲۰۵۱۳۴۵۱۵:۵۱:۳۸ ۱۴۰۰/۳/۲۹
شما محسن رضایی انتخابات های آتی خواهید بود
ناشناس۲۰۵۱۳۴۶۱۵:۵۱:۵۱ ۱۴۰۰/۳/۲۹
نسل سوم؟!!! نسل سوم متولد دهه شصت هستن. ولی خوب کاری کردی مثل زاکانی و جلیلی خودت.. نتیجه .. حداقل پای حرفت وایسادی.
ناشناس۲۰۵۱۳۴۷۱۵:۵۱:۵۸ ۱۴۰۰/۳/۲۹
شما اگر انصراف می دادید این بنده خدا رای بالا می گرفت شما که می دانستید رای نمی آوردی تو با رضایی
ناشناس۲۰۵۱۳۸۳۱۶:۱۴:۱۰ ۱۴۰۰/۳/۲۹
آفرین به شما ..امام خامنه ای فرموده اند من جوانان را باور دارم یکی ش شما
حسن۲۰۵۱۴۵۲۱۶:۵۴:۴۳ ۱۴۰۰/۳/۲۹
سلام دکتر جان مردی مرد دوست داریم
مرضیه۲۰۵۱۴۷۶۱۷:۱۵:۵۳ ۱۴۰۰/۳/۲۹
ما از شما ممنونیم‌ آقای قاضی زاده .مطمئن باشین مردم فهیم ایران علت انصراف ندادن شما رو میدونن موفق و سربلند باشید
ناشناس۲۰۵۱۴۹۷۱۷:۲۸:۴۸ ۱۴۰۰/۳/۲۹
من نمی دونم چرا این آقا خودشون را جوان می دونن. اگر ای طوری باشه بی بی منم جوونه
ناشناس۲۰۵۱۵۱۶۱۷:۳۷:۳۴ ۱۴۰۰/۳/۲۹
نگرون نباش. وزیر بهداشت بعدی هستی!
رضا۲۰۵۱۵۱۷۱۷:۳۸:۰۵ ۱۴۰۰/۳/۲۹
ان شاء الله در آینده از شما جوان برومند حمایت بیشتری خواهد شد و به اهداف والایتان برسید
ناشناس۲۰۵۱۵۲۶۱۷:۴۰:۵۱ ۱۴۰۰/۳/۲۹
خدا خیرت دهد. مرد و مردانه تا لحظه آخر از اهداف مورد نظرت برای تعالی این نظام مقدس دفاع کردی. اجراکم عندالله.
ناشناس۲۰۵۱۵۳۱۱۷:۴۲:۲۹ ۱۴۰۰/۳/۲۹
فرق بصیرت داشتن آدما همینه..
علیرضا۲۰۵۱۵۴۰۱۷:۴۶:۲۱ ۱۴۰۰/۳/۲۹
دورد بر شما
ناشناس۲۰۵۱۵۹۸۱۸:۱۴:۴۵ ۱۴۰۰/۳/۲۹
خیلی کارخوبی کردی انصراف ندادی ..
ابراهیم رضایی۲۰۵۱۶۴۵۱۸:۴۵:۲۵ ۱۴۰۰/۳/۲۹
عالی بودی ولی فکر کنم با این تصمیمت فرصت خودت را برای آینده سوزاندی هرچند هدف و گفتمانت ارزشمند هستند.
ناشناس۲۰۵۱۸۸۴۲۱:۵۸:۳۳ ۱۴۰۰/۳/۲۹
دمت گرم دکتر من به تو رأی دادم
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  8. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  9. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  12. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

پربحث‌های هفته

  1. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  2. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  3. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  4. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  5. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  6. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  7. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  8. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  9. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  10. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  11. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  12. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  13. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  14. نظرات برگزیده مخاطبان الف: آموزش و تربیت در رعایت حجاب بیشترین تاثیر را دارد/ عملیات وعده صادق یک پیروزی بزرگ برای ایران بود

  15. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  16. هزینه عملیات وعده صادق به ۲۰ میلیون دلار هم نرسید/ دست آخرین توان نظامی ایران هنوز رو نشده است

  17. اژه‌ای: در قضیه حجاب نمی‌خواهیم هر فردِ کم توجه به قوانین را کیفر کنیم  

  18. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  19. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  20. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  21. عملیات "وعده صادق" ؛ بررسی ابعاد تسلیحاتی نظامی

  22. شبيه‌سازي جنگ ايران و آمريكا

  23. یک سیلی برای تنبیه

  24. رئیسی: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم        

  25. نگاهی به جایگاه و موقعیت ارتش شاهنشاهی

آخرین عناوین