طی نامه ای به رئیس سازمان برنامه و بودجه؛ حاجی بابایی خواستار تسریع در پرداخت فوق العاده ویژه در احکام حقوقی معلمان شد

  4000603085 ۳۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

حاجی بابایی رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در نامه ای به رئیس سازمان برنامه و بودجه خواستار تسریع در پرداخت فوق العاده ویژه در احکام حقوقی معلمان شد.

حاجی بابایی خواستار تسریع در پرداخت فوق العاده ویژه در احکام حقوقی معلمان شد

به گزارش الف، حمیدرضا حاجی بابایی نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی درپی تاخیر در پرداخت حقوق فرهنگیان دست به قلم برد.

وی در مکاتبه خود با مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه به مشکلات معیشتی معلمان و نظر مساعد رئیس جمهور محترم در راستای حل این مشکلات اشاره کرده و افزوده است: باستناد بند (۱۰) ماده (۶۸) قانون مدیریت خدمات کشوری با رعایت مصوبه شماره ۱۳۸۰۹۱/ت ۵۰۰۰۰ ه مورخ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ هیات وزیران برای مشمولین طرح طبقه بندی مشاغل معلمان کشور به میزان حداقل ۲۱٪ و حداکثر ۲۷% و براساس ترتیبات مندرج در جزء(۵) بند (الف) تبصره (۱۲) قانون بودجه سال ۱۴۰۰"، پرداخت فوق العاده ویژه در احکام حقوقی معلمان درج گردیده و فرهنگیان عزیز هم این مبلغ را در تامین هزینه های زندگی خود لحاظ نموده اند.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس تاکید کرده است: تاخیر در پرداخت این مبلغ موجب دلسردی فرهنگیان عزیز از قولهای مساعد دولت مردمی خواهد شد و در معیشت آنها تاثیرگذار خواهد بود.

 حاجی بابایی از رئیس سازمان برنامه وبودجه دولت سیزدهم درخواست کرده است که نسبت به استمرار بهره مندی فرهنگیان از مبلغ این فوق العاده با سازوکارهای انعطافی بودجه از قبیل جابجائی اعتبار و ... اقدام لازم بعمل آید.

وی در پایان نامه خود به میرکاظمی بر مساعدت کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس برای حل مشکلات تاکید کرده است.

این نامه با قید خیلی فوری به سازمان برنامه وبودجه کشور ارسال شده است.