یک تابلو تبلیغاتی خوب، بهترین معرف برای کسب و کار شما

گزارش بازرگانی،   4001226043

تابلوهای تبلیغاتی نقش مهمی در معرفی کسب و کار ها دارند. برای اینکه بتوانید مشتری بیشتری جذب کنید، لازم است از ابزارهای تبلیغاتی مختلف بهره ببرید. این المان تبلیغاتی علاوه بر معرفی برند تجاری شما، میزان ذوق، سلیقه و مهارت شما در جذب مشتری را به نمایش می گذارد. با ما همراه باشید تا با بهترین ایده های ساخت تابلو آشنا شوید.

اهمیت استفاده از خدمات تابلو سازی در معرفی کسب و کار

در گذشته از تابلوهای سر در فروشگاه، برای معرفی نام و عنوان کسب و کار استفاده می شد. اما امروزه صنعت تابلو سازی وارد عرصه های نوین شده و از عنصر هنر و خلاقیت برای معرفی کسب و کارها بهره می برد. حتماً دقت کرده اید که تابلوهای تبلیغاتی حرفه ای و خلاقانه، به یک نقطه مکث در خیابان تبدیل شده و مشتری را برای حضور در فروشگاه ترغیب می سازند.

این در حالیست که تابلوهای کلیشه ای و بی محتوا، بدون اینکه در زاویه دید بیننده قرار گرفته و توجه خاصی را به خود جلب کنند، بر سر در فروشگاه جا خوش کرده اند. فرصت داشتن یک تابلوی تبلیغاتی حرفه ای، برای تمامی کسب و کارها وجود دارد. به شرط آنکه چند اصل مهم سرلوحه کار قرار دهید.

  1. در ساخت تابلو ایده پردازی کنید

مهم ترین اصل در انتخاب تابلو تبلیغاتی خوب، توجه به ایده پردازی آن است. تابلوهایی که ذهن بیننده را به چالش کشیده و موجب تحریک حس کنجکاوی آن می شوند، همواره بیشترین بازخورد را دریافت می کنند. اساساً در تابلو سازی حافظه بصری مشتری را مورد هدف قرار گرفته و تلاش بر آن است که برندهای تجاری به بهترین نحو ممکن در ذهن مخاطب ماندگار شود.

از این رو توصیه می کنیم طراحی و ایده پردازی تابلو خود را بیش از هرچیز مورد توجه قرار دهید. شرکت های تابلو سازی حرفه ای، عمدتاً از یک اکیپ مجرب طراحی برای ساخت تابلوهای منحصربفرد استفاده می کنند. گرافیست های فعال در این مراکز به خوبی از پس خلق ایده بر آمده و یک تابلو تبلیغاتی خوب برای معرفی کسب و کار شما می سازند.

  1. یک هارمونی مناسب میان رنگ و متریال ایجاد کنید

ایجاد تعادل در میان رنگ و متریال یکی از اصلی ترین مراحل ساخت تابلو تبلیغاتی است. به جرأت می توان گفت یک تابلوی تبلیغاتی تنها زمانی از پس برندسازی و معرفی کسب و کار شما برمی آید که جلوه ای متعادل و هارمونیک ایجاد کند. در غیر اینصورت هیچ بازخوردی ایجاد نکرده و از نگاه مشتری پنهان می ماند.

برای داشتن یک هارمونی زیبا لازم است متریال به کاررفته در رویه تابلو را در تناسب با کسب و کار خود انتخاب کنید. سپس تناژ رنگی به کاررفته در تابلو را در تناسب با نورپردازی آن و همچنین رنگ لبه ها به کار برید. استفاده از رنگ و طرح هماهنگ و متعادل، از خستگی چشم بیننده جلوگیری کرده و جلوه تابلو شما را دوچندان می کند.

برای انتخاب متریال دستتان کاملاً باز است. امروزه تابلوهای تبلغاتی از میان متریال های مختلف استیل، ترمووود، پلکسی گلاس، چلنیوم و ... انتخاب می شوند. تابلو چلنیوم ، تابلویی است که با نور و به صورت حروف برجسته طراحی و اجرا می شود و طراحی آن به گونه ای است که خلاقیت و نوآوری بیشتری نسبت تابلو های قدیمی دارد. هر یک از این متریال ها مشخصات مخصوص به خود را داشته و در یک هارمونی رنگ مشخص، خوش می درخشند. رنگ نورپردازی و همچنین رنگ لبه ها پس از انتخاب نوع متریال و در تناسب با آن انتخاب می شود.

  1. از معجزه نورپردازی غافل نباشید در تابلو سازی

نورپردازی در پس زمینه تابلوهای تبلیغاتی به طرز معجزه آسایی جلوه آنان را تقویت می کند. با استفاده از عناصر نورانی همچون لامپ های ال ای دی و یا چراغ های اس ام دی، می توانید یک جلوه نورانی و خاص به تابلوی تبلیغاتی خود ببخشید.

با استفاده از انواع تکنیک های نورپردازی، می توان تابلو فروشگاه را به یک المان تبلیغاتی شبانه روزی تبدیل کرد. خوشبختانه نسل جدید لامپ های ال ای دی با مصرف بهینه خود مشکلاتی همچون مصرف بی رویه برق را از بین برده اند.

ویژگی های یک تابلوی تبلیغاتی خوب

تأثیر تابلو تبلیغاتی در معرفی کسب و کارها غیر قابل انکار است. همانطور که می دانید امروزه اغلب مردم به تماشای محتوای تصویری بیش از خواندن محتوای نوشتاری اشتیاق نشان می دهند. این مسئله موجب شده تا ابزارهای تبلیغاتی شکل و شمایل تازه ای به خود بگیرند.

همچنین این موضوع محتوای بصری تابلوهای تبلیغاتی را نیز دستخوش تغییرات بسیار کرده است. تا جایی که محتوای آنان از حالت نوشتاری فاصله گرفته و به سمت اشکال مفهومی، فونت های خاص و لوگوهای انتزاعی متمایل شده است. در سایت تابلو سازی namatabesh.com به شما در خلق یک تابلوی تبلیغاتی خوب و حرفه ای کمک می کند تا از این طریق برند تجاری خود را معرفی کرده و به رونق کسب و کار خود بپردازید.

برای اینکه شما نیز بتوانید بهترین و بیشترین بازخورد را از المان تبلیغاتی تابلو دریافت کنید، لازم است با مشخصات یک تابلوی تبلیغاتی خوب و حرفه ای آشنا شوید.

  1. یک تابلوی تبلیغاتی خوب، حرف نمی زند، بلکه با محتوای تصویری خود ذهن بیننده را به چالش می کشد.
  2. تابلوی تبلیغاتی با کیفیت الزاماً پیچیده و پر جزئیات نیست. گاهی برخی طرح ها در عین سادگی، مفهومی جذاب را به مخاطب منتقل می کنند.
  3. یک تابلوی خوب از لحاظ ترکیب رنگ و هویت بصری، تأثیری مثبت بر نگرش رهگذران و مشتریان می گذارد.
  4. یک تابلوی حرفه ای تلاش می کند تا با ساختار با کیفیت خود، ارزش برند شما را بهبود دهد.
  5. تابلوهای با کیفیت، بدون نقص و ایراد اجرا می شوند و کیفیت خود را در طولانی مدت از دست نمی دهند.

نتیجه گیری

تابلوهای نصب شده در سر در فروشگاه ها از جمله المان های تبلیغاتی ماندگار هستند که به معرفی کسب و کارها می پردازند. این دسته از ابزارهای تبلیغاتی قادرند به شکلی سودمند موجب رونق کسب و کار و توجه مشتریان شوند. اما تنها در حالتی که از تکنیک ساخت خوب و ایده پردازی جذاب بهره برده باشند.

yektanetتریبون

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های دیروز

    1. مزد خوش خدمتی جولانی به اسراییل

    2. بگومگوی رسانه‌ای پزشکیان با وزیر | پزشکیان: اتاق من از نمایشگاه شما سردتره/ وزیر: مثلا آمدیم نمایشگاه هی بهم چیز می‌گید!

    3. شغل جدید بشار اسد مشخص شد!

    4. از آخر اول شدیم!؛ رکورد شکنی تهران در هوای آلوده

    5. امیرحسین ثابتی: بودجه هست، وزارت بهداشت آن را جای دیگری خرج می‌کند

    6. سلام مجدد به قطعی برق خانگی!

    7. موافقت ایران با نظارت‌های شدیدتر در فردو؛ جزئیات ادعای جدید آژانس

    8. ضرورت توجه  به علل سقوط بشار اسد

    9. محسن رضایی: حداقل ۴ کشور به شورشیان سوریه کمک کردند

    10. زمانی که اردوغان به جوک‌های بشار اسد می‌خندید

    11. سفیر ایران: در صورت حمله تروریستی به عراق، کنار عراقی‌ها می‌جنگیم

    12. مک گرگور: ما سوریه را نابود کردیم تا به اینجا برسد!

    13. بیانیه مهم سپاه در خصوص سوریه

    14. چوغولی اروپایی‌ها به شورای امنیت درباره برنامه هسته‌ای ایران!

    15. نقشه ای که باید روزآمد شود

    16. دستگاه های اجرایی مکلف شدند تمام پرداختی کارکنان خود را در یک فیش حقوقی صادر نمایند

    17. فرمانده نیروی دریایی سپاه: پهپاد جدید ما دنیا را متعجب خواهد کرد

    18. قطع برق از شنبه دوباره رسمی می‌شود!

    19. خاطره رئیس قوه قضاییه از مسافرتش با یک متهم به استان کرمانشاه

    20. آخرین کسانی که سوریه را ترک کردند بچه‌های سپاه بودند

    پربحث‌های هفته

    1. چرا اسد رفت؟!

    2. ذوق زدگان وطنی در فردای سوریه !

    3. چرا ارتش سوریه نمی جنگد؟!

    4. مطالبه به حق یا فشارِ ناحق؟!

    5. مزد خوش خدمتی جولانی به اسراییل

    6. نماینده مجلس : بی حجابی ، اعتراض به عملکرد ماست / مردم ناراضی هستند، ابتدا باید مشکلات اقتصادی آنها را حل کنیم

    7. کنایه‌های شمخانی به احمدی‌نژاد و جلیلی/ اظهارات عجیب فائزه هاشمی درباره حجاب/ زنگ خطر برای امنیت‌ ملی

    8. هیولای نئولیبرالیسم «اسد» را بلعید!

    9. آغاز «نمی‌گذارند»‌های پزشکیان/ کمی هم به اقتصاد بپردازید آقای همتی!/ توصیه زیدآبادی به افرادی که از سقوط بشار اسد شاد شده‌اند

    10. اجرای قانون حجاب به تاخیر افتاد/ جزئیات تصمیم شورای امنیت ملی کشور

    11. رهبر انقلاب: وقایع سوریه محصول نقشه آمریکایی و صهیونیستی است/ یک دولت همسایه هم ایفای نقش می‌کند/ بدون شک مناطق تصرف‌شده‌ آزاد خواهد شد

    12. دردسرهای اردوغان با سوریه جدید

    13. اتهام‌افکنی‌های عجیب علیه قالیباف/ انتقاد شرق از سخنان جواد لاریجانی/ یک ادعا درباره رویگردانی بشار اسد از ایران

    14. نظرات برگزیده مخاطبان «الف»: قبل از آنکه دیر شود، ایران را به سلاح هسته‌ای مجهز کنید/ نیمی از بی‌حجابی‌ها ناشی از اعتراض به وضع موجود است

    15. تحلیل "نیویورک تایمز" از سقوط بشار اسد

    16. عاقبت «با دشمنان مدارا»/ یک کنایه تند به شمخانی/ نگاه عبدی به ضعف شناختی‌ ایران پیرامون وقایع سوریه

    17. بزک کردن تروریست ها !

    18. بگومگوی رسانه‌ای پزشکیان با وزیر | پزشکیان: اتاق من از نمایشگاه شما سردتره/ وزیر: مثلا آمدیم نمایشگاه هی بهم چیز می‌گید!

    19. شغل جدید بشار اسد مشخص شد!

    20. اردوغان:‌ رهبر واقعی یکی منم، یکی پوتین !

    21. جریمه‌ها در قانون حجاب بر چه اساسی تعیین شد؟

    22. راه پرپیچ و خم بنزینی به کجا ختم می‌شود؟

    23. نامه مجتبی ذوالنوری به ظریف: بدون هرگونه تعلل از سمت غیرقانونی خود کناره گیری کنید

    24. نظر «مهاجرانی» درباره اوضاع سوريه

    25. از آخر اول شدیم!؛ رکورد شکنی تهران در هوای آلوده

    آخرین عناوین