بهترین هتل های ۵ ستاره تهران برای اقامتی لوکس

گزارش بازرگانی، 132000،   4010807032

با توجه به هدف سفر می‌توانید هتل‌ های متنوعی را رزرو کنید.همراه ما باشید تا بهترین هتل های ۵ ستاره تهران برای اقامتی لوکس را به شما معرفی کنیم.

تهران به عنوان یک کلانشهر و پایتخت ایران، همواره جذابیت خاصی برای گردشگران دارد. سفر به تهران تنها محدود به گردش و تفریح نمی‌تواند باشد، سفرهای کاری، درمانی و... از دیگر اهداف مسافرت به پایتخت به حساب می‌آیند. با توجه به هدف سفر می‌توانید هتل‌ های متنوعی را رزرو کنید. اگر خرید بلیط هواپیما مشهد تهران را انجام داده‌اید، حتما به دنبال رزرو هتل هستید. همراه ما باشید تا بهترین هتل های 5 ستاره تهران برای اقامتی لوکس را به شما معرفی کنیم.

رزرو هتل تهران

رزرو هتل تهران با بهترین قیمت

برای رزرو هتل تهران با مجموعه ‌ای از هتل های متنوع در نقاط مختلف شهر روبه رو خواهید بود. اگر بخواهید در منطقه ای خوش آب و هوا اقامت داشته باشید، هتل اسپیناس پالاس و یا هتل پارسیان استقلال از بهترین هتل های تهران به شمار می روند. برای اقامت در مرکز شهر هم هتل لاله و اسپیناس هم، پیشنهاد های جذابی هستند. برای رزرو ارزان هتل های تهران در فلای تودی کافی است نام هتل مورد نظر را جست و جو کرده و پس از انتخاب تاریخ و تعداد نفرات، خرید خود را انجام دهید

هتل اسپیناس پالاس از بهترین هتل های 5 ستاره تهران

اقامتی لوکس و فراموش نشدنی در هتل اسپیناس تهران برای شما رقم خواهد خورد. این هتل لوکس در سال 1394 و در محله سعادت آباد تهران به بهره‌ برداری رسید. معماری هتل اسپیناس پالاس تهران ترکیبی از معماری مدرن و معاصر ایرانی است. این هتل 21 طبقه ای، 400 اتاق و 21 سوئیت برای رزرو دارد.

هتل اسپیناس پالاس

امکانات و خدماتی که هتل پنج ستاره اسپیناس پالاس تهران به مهمانان خود ارائه می‌دهد؛ مطابق با آخرین استاندارهای جهان و در نوع خود بی‌نظیر است. با رزرو آنلاین هتل اسپیناس پالاس تهران به مجموعه ای از امکانات نظیر لباسشویی و خشکشویی، انواع رستوران، وای فای، ترانسفر، مجموعه آبی و اسپا، آژانس مسافرتی و خدمات بلیط و... دسترسی خواهید داشت. هتل پنج ستاره اسپیناس پالاس در فاصله نزدیکی از برخی از جاهای دیدنی تهران مانند پارک ژوراسیک، فرحزاد، بام تهران و برج میلاد قرار دارد.

هتل پارسیان استقلال تهران بزرگترین هتل 5 ستاره ایران

هتل پارسیان استقلال تهران، بزرگ ترین هتل 5 ستاره ایران به شمار می‌آید. این هتل که زیر مجموعه هتل های هیلتون بوده، فعالیت خود را از سال 1341 آغاز کرده است. هتل پنج ستاره پارسیان استقلال تهران دارا 2 برج 15 طبقه‌ای است. از مهم ترین ویژگی های هتل استقلال می‌توان به امکان رزرو 10 ساعته اتاق ها اشاره کرد.

هتل استقلال تهران در زیباترین خیابان تهران، ولیعصر، قرار گرفته و دسترسی نزدیکی به کاخ نیاوران، سعد آباد و میدان تجریش خواهد داشت. اگر برای بازدید از نمایشگاه خاصی به تهران سفر می‌کنید، هتل 5 ستاره پارسیان استقلال در فاصله چند دقیقه‌ای از نمایشگاه بین المللی تهران قرار دارد.

از امکانات هتل پارسیان استقلال می‌توان به خدمات خانه داری و لباسشویی، غرفه فروش سوغاتی، زمین تنیس، رستوران، ترانسفر، خدمات CIP، کافی شاپ، مجموعه آبی و ماساژ و... اشاره کرد.

هتل ونک تهران در یکی از بهترین مناطق پایتخت

یکی دیگر از هتل های پنج ستاره تهران، هتل ونک تهران در حوالی میدان ونک است. این هتل برج 16 طبقه‌ای، 177 واحد اقامتی به صورت اتاق ‌های یک تخته، دو تخته تویین و دبل، سوییت‌ های یک خوابه و دو تخته را برای اقامت ارائه می‌دهد. رفتار محترمانه پرسنل هتل ونک از نقاط قوت این هتل محسوب می‌شود. با رزرو 8 ساعته هتل ونک می‌توانید از 8 صبح تا 8 شب در این هتل اقامت داشته باشید.

هتل ونک تهران نیز مانند سایر هتل های پنج ستاره تهران دارای خدمات و امکانات کاملی نظیر خدمات خانه‌ داری و لباسشویی، غرفه فروش سوغاتی، تاکسی سرویس 24 ساعته، زمین تنیس، صندوق امانات، سالن اجتماعات وکنفرانس، رستوران 24 ساعته و... به مهمانان خود ارائه می‌دهد. با رزرو هتل ونک تهران علاوه بر دسترسی نزدیک به پارک آب و آتش و پل طبیعت به مراکز خرید ونک فاصله چند دقیقه‌ای خواهدی داشت.

رزرو هتل لاله تهران در قلب پایتخت

اقامتی خاطره انگیز و لوکس در قدیمی ترین هتل تهران، هتل لاله، برایتان فراهم است. هتل لاله تهران (اینترکنتینانتال سابق) در قلب شهر تهران قرار دارد. از رستوران های بین المللی هتل لاله تهران می‌توان به رستوران چینی تیاره و فرانسوی روتیسری اشاره کرد. دسترسی نزدیک به خطوط اتوبوسرانی و مترو، رفت و آمد به نقاط مختلف شهر تهران را بدون گذراندن وقت در ترافیک، امکان پذیر می‌کند.

اتاق های هتل لاله تهران به صورت اتاق ‌های یک تخته، دو تخته و سوییت ‌های جونیور، رویال و امپریال هستند. قیمت رزرو هتل لاله تهران نسبت به سایر هتل های پنج ستاره مناسب‌ تر است. هتل بین المللی لاله دارای مجموعه خدمات کاملی برای ارائه به مهمانان خود در نظر گرفته است.

هتل رکسان تهران اولین هتل فرودگاهی کشور

اگر قصد سفر خارجی دارید و یا پروازتان کنسل شده است، با رزرو هتل رکسان (نووتل سابق) تهران می‌توانید اقامتی آرام را در این هتل تجربه کنید. این هتل پنج ستاره فرودگاهی، رو به روی ترمینال یک فرودگاه امام قرار دارد. هتل رکسان اولین هتل فرودگاهی کشور و عضوی از هتل های اکور فرانسه به شمار می‌آید. برای رزرو ارزان هتل رکسان تهران می‌توانید به صورت 6 ساعته، این هتل را برای استراحت رزرو نمایید.

رزرو هتل رکسان (نووتل سابق) تهران

امکانات هتل رکسان شامل خدمات خانه داری و لباسشویی، روم سرویس، صبحانه رایگان، استخر و سونا، اسپا، رستوران و کافی شاپ و... می‌شوند.

رزرو ارزان هتل و خرید بلیط هواپیما تهران در فلای تودی

برای سفر به تهران پس از مشخص شدن تاریخ و تعداد نفرات خود می‌توانید با مراجعه به صفحه هتل های تهران در سایت فلای تودی هتل مورد نظر خود را رزرو کنید. امکان خرید بلیط هواپیما تهران با تخفیف ویژه، از سایت فلای تودی نیز برایتان فراهم است تا در سریع ترین زمان ممکن به پایتخت برسید. در سایت فلای تودی امکان مقایسه انتخاب ایرلاین‌ های مختلف در بازه های زمانی نیز وجود دارد.