توضیح سخنگوی قوه قضائیه درباره برخورد با مامورین خطاکار/ شرط اجرای کالابرگ الکترونیک از نظر خاندوزی/ جبلی : صدا و سیما در فضای مجازی دیده می شود 

  4010901075 ۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۶ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها ـ حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند ـ کار دشواری است. بسته خبری ـ تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

توضیح سخنگوی قوه قضائیه درباره برخورد با مامورین خطاکار/ شرط اجرای کالابرگ الکترونیک از نظر خاندوزی/ جبلی : صدا و سیما در فضای مجازی دیده می شود 

توضیح سخنگوی قوه قضائیه درباره برخورد با مامورین خطاکار

به گزارش ایسنا، مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری در پاسخ به سوالی درباره اقدام  نماینده رهبر انقلاب در دلجویی از مردم سیستان و بلوچستان و تاکید بر ضرورت برخورد با مقصران حوادث خاش و زاهدان و این‌که آیا در مورد این حادثه و حوادثی که در جریان ناآرامی‌های اخیر منجر به آسیب رسیدن به برخی اشخاص و اموال مردم شده پرونده‌ای تشکیل شده است؟ گفت:این سفر، سفر موفقی ارزیابی می‌شود.  این سفر برای بررسی اوضاع و احوال منطقه مورد بحث بوده است. دیدار چهره به چهره با مردم منطقه، معتمدین، علما و خانواده شهدا و جانباختگان اخیر و استماع دغدغه‌ها و نگرانی‌های آنان صورت گرفته است. این سفر با استقبال گسترده مردم سیستان و بلوچستان مواجه شد. سران طوایف و بزرگان استان از این سفر استقبال کردند.

وی ادامه داد: بر اساس مصوبات سفر، باتوجه به سخنان  نماینده مقام معظم رهبری،  شورای تامین استان و تاکیدات قوه قضاییه نسبت به پرونده متهمین اقدام کردیم که ۴۲ نفر از آن‌ها آزاد شدند و بقیه افراد بنا بود تا ۱۰۰ نفر تعیین تکلیف شوند که این افراد  تکلیف‌شان محقق شد و در این زمان ۱۰۰ نفر از آن‌ها آزاد شدند و  برخی هم  با قرار تامین آزاد می‌شوند و باید حواس‌شان باشد مقررات و قوانین را رعایت کنند و نشان دهند پشیمان شده‌اند.

وی ادامه داد: برخی بی‌گناه هستند یا گناه آن‌ها کم است که آزاد شدند.اجرای قانون وظیفه ذاتی قوه قضاییه است و مطالبه مردم در آن منطقه این امر  است که با مقصران و مسببان برخورد شود. مردم نمی‌پذیرند که مسببان و مقصران آزاد شوند و قوه قضاییه باید با در نظر گرفتن موقعیت و این‌که همه در مقابل قانون یکسان هستند برخورد قانونی و شرعی انجام دهد.

وی خاطر نشان کرد: اگر  کسی از ماموران هم مرتکب خطا و صدمات شده باشد  قوه قضاییه با تمسک به اصل قانون و بدون در نظر گرفتن ملاحظات و با تمسک به اصل قانون رفتار خواهد کرد. افراد می‌توانند شکایت کنند تا به شکایت آن‌ها رسیدگی شود.

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به این‌که‌ چنین پرونده‌هایی تشکیل شده است؟ گفت: سازمان قضایی نیروهای مسلح مرجع رسیدگی است و  با دقت و صحت این پرونده‌ها  مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

***

شرط اجرای کالابرگ الکترونیک از نظر خاندوزی

به گزارش ایسنا، احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد در نشست خبری هفتگی خود با بیان اینکه مسئله طرح کالابرگ الکترونیکی مشکلی در تامین‌ مالی ندارد، تصریح کرد: با توجه به اینکه این امر، نظام پرداخت یارانه را متاثر می‌کند، لازم بود دولت از مطمئن بودن زیرساخت فنی اطمینان حاصل کند و تغییرات در وزارت کار قدری تاخیر در بهره‌برداری پروژه انداخت‌ اما وعده داده شد که پس از آنکه این طرح در یک استان به شکل آزمایشی پیاده شد، از ماه‌های آینده برای کل کشور انجام می شود.

وی ادامه داد: این‌ طرح مشکلی ندارد و مشکلی در تامین بودجه هم موجود نیست، پیش‌بینی این است که دوره آزمایشی یک ماه به طول بیانجامد و بعد از یک‌ماه برای سایر استانها هم انجام شود.

سخنگوی اقتصادی دولت درباره برنامه دولت برای جلوگیری از افزایش تورم در ماه های پایانی سال، اعلام کرد: کمیته و کارگروهی که با دستور رییس جمهوری در پایش تورم ایجاد شد با حضور معاون اول جلساتی تشکیل می شود و دستگاه ها گزارش عملکرد خود را ارائه می دهند. بانک مرکزی هم هدف‌گذاری رشد نقدینگی خود را مشخص کرده که به بانک ها ابلاغ می شود و بانک مرکزی در این جلسات از پایش نقدینگی گزارش می دهد.

***

روی صحبتم با شماست !

فرهیختگان درباره شکست تیم ملی کشورمان از انگلیس نوشت: « بله ما باختیم، ما در بین برنده‌ها و بزرگان باختیم و فعلا همین یک‌بازی را باختیم.

اصل ماجرا را اما افراد دیگری باختند، آنهایی باختند که تا دیروز نان این سفره را می‌خوردند اما چندماهی است بوی کباب شنیده‌اند، لابد برای روی پلویی که در سفارت ملکه سفارش داده‌اند. البته خودشان خوب می‌دانند که بوی کباب را اشتباه شنفته‌اند، خوب که صحنه را ببینند می‌فهمند دارد حمار داغ می‌شود.

نه اشتباه نکنید، مساله‌ام آن هموطنی نیست که ممکن است با قضاوتی درست یا غلط به‌خاطر یک اظهارنظر غلط یک امام‌جمعه، به‌خاطر یک سیاست غلط مثل گشت ارشاد، به‌خاطر اهمال در برخورد با عوامل فلان اختلاس، به‌خاطر بی‌ایده دیدن دولت، به‌خاطر فشار اقتصادی، به‌خاطر اصرار بی‌مورد عده‌ای بر طرح خردگریز صیانت و به‌خاطر... دلش دیشب با تیم کشورش نبود و از باخت ناراحت نشد و احیانا ابراز خوشحالی هم کرد، البته با او همدل نیستم و معتقدم حتی اگر همه‌ آن دلایل بالا وارد باشند نباید انتقامش را از گربه وطن گرفت.

روی صحبتم با آنهایی است که در محضر وجدان و تاریخ بازنده‌ بزرگ شده‌اند، با آنهایی که هرچه دارند از این وطن دارند اما الان در صف پلوی سفارت چارلز و شرکا ایستاده‌اند، با آنهایی هستم که روزی به ساک وسایل تیم ملی لگد زدند و حالا با پشت کردن به وطن می‌خواهند غرور ملی را لگدمال کنند، با آن سلبریتی است که روزگاری برای این مملکت طحالش را داد ولی وقتی در معذوریت خانواده افتاد، علی‌رغم اینکه فهمید در موضع‌گیری اشتباه کرده اما مسیر غلط را ادامه داد و با تیم ملی همراهی نکرد، با آن مربی هستم که سالی 30-20 میلیارد از بیت‌المال به جیب می‌زند و همزمان به شاگردانش در تیم ملی لگد می‌زند، روی صحبتم با حاج‌کاظم است که دیگر امنیت ملی را برایش عباس‌ها تعیین نمی‌کنند، لایک‌ها و کامنت‌های صفحه اینستاگرامش تعیین می‌کند و...

راستی یادمان نرود گاهی چیزهایی که فکر می‌کنیم پیروزی هستند شکست‌های بزرگی را رقم می‌زنند، مثل توهم پیروزی در یکدست کردن حاکمیت، که نتیجه‌اش می‌شود افتادن سپر و ضربه‌گیر نظام و شکست به‌همراه می‌آورد و گاهی ممکن است از دل چیزهایی که فکر می‌کنیم شکست‌های بزرگ هستند پیروزی خلق شود، مثل همین سیاست اشتباهی اعمال حجاب با گشت ارشاد، مثل باخت اعصاب خردکن به انگلیس.»

***

رفتار براندازان با زیدآبادی نشان دهنده چیست؟

عصر ایران درباره حمله مخالفین نظام به زیدآبادی به دلیل یک توصیه ساده به حامد اسماعیلیون نوشت: «زیدآبادی در برابر رنج و محنت احضار و بازداشت و بازجویی و انفرادی و زندان، ایستاد و خم بر ابرو نیاورد چرا که با طرف هایی مواجه بود که قرائت شان درباره این مفاهیم، به طور عیانی دیگرگون بود ولی در برابر سیل کلماتی شکست که با خود "دیکتاتوری آزادی خواهان!" را می آورد.

روی سخن با معترضانی که خواسته های بر حق ملت را از حاکمیت مطالبه می کنند نیست؛ مقصود این کلام همان ها هستند که اتفاقاً اهل رسانه و سیاست و پیگیری رویدادهای سیاسی هستند و آزادی و دموکراسی را ارزش های بنیادین خود می دانند ولی در شرایطی که قدرتی جز کیبوردهای لپ تاپ و موبایل هایشان ندارند، نویسنده یک مطلب را با شنیع ترین واژه ها خطاب قرار می دهند و خواستار قتل و تجاوز جنسی به او می شوند که چرا در نوشته ات پیشنهادی را مطرح کرده ای که ما خوشمان نیامد؟!

اگر امروز نقدی بر مسوولان نظام سیاسی حاکم است دقیقا با این محوریت است که آزادی و دموکراسی را آن طور که باید، پاس نمی دارند و باید در برابر این مفاهیم، مطیع مطلق باشند. حال چگونه می توان با ادبیاتی که در فقره حمله به زیدآبادی شاهدش بودیم، این مطالبه را پیگیری کرد؟! آیا مردم نمی پرسند کسانی که در فقدان قدرت شان این گونه یک یک نویسنده را تهدید به قتل و تجاوز جنسی می کنند، اگر بر سریر قدرت بنشینند، چه قتل های زنجیره ای فجیعی راه خواهند انداخت؟!»

***

باید با معترضان گفتگو شود

محمدحسن آصفری نماینده اراک در گفتگو با مهر، با تاکید بر اینکه خواست نظام این است که صدای معترضان شنیده شود، اظهار داشت: حساب معترضان از اغتشاشگران جداست و ما آنان را یکی نمی‌دانیم.

وی بیان کرد: باید با معترضان صحبت شود و قطعاً صف این افراد از کسانی که در جامعه ناامنی و آشوب ایجاد می‌کنند، جداست.

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس تصریح کرد: ما اعتقاد داریم باید با کسانی که این روزها در جامعه اغتشاش کردند، اموال عمومی را از بین بردند، به جان و مال مردم تعرض کردند، مدافعان امنیت را مجروح کردند و به شهادت رساندند، برخورد قاطع شود.

آصفری با تاکید بر اینکه اعتراض در کشور ما غیرقانونی نیست، تصریح کرد: جریانی به دنبال آن است که اعتراضات منجر به بحران، ناامنی و آشوب شود و نمی‌خواهد صدای معترضان شنیده شود که این افراد باید بدانند نظام به مطالبات معترضان توجه دارد و به طور کلی مطالبات مردم را پیگیری می‌کند.

وی اظهار داشت: باید به این مسئله توجه شود که بسیاری از معترضان علاقمند به کشور و نظام هستند که قطعاً باید با این افراد صحبت و در مقابل، با آشوبگران برخورد قاطع شود.

چانه‌زنی برخی نمایندگان برای تغییر برخی روش‌ها

مجتبی توانگر، نماینده تهران در مجلس در یک رشته توییت نوشت:

«آنچه در روزهای اخیر در جلساتی منظم با شورای عالی امنیت ملی، وزیر کشور، وزیر اطلاعات، اطلاعات سپاه، فرماندهان نظامی و انتظامی داشتیم، جمع‌بندی آن شده ‎تا امروز که با تجمعات و بعضاً اغتشاشات برخورد سخت انجام نمی‌دهند، اما اگر خدشه‌ای به امنیت ملی و تمامیت ارضی وارد شده و گروهک‌های معاند قصد برهم زدن نظم و امنیت عمومی را داشته باشند، ذره‌ای مدارا صورت نمی‌گیرد و جهت حفاظت از امنیت این شهرها با قدرت با آشوبگران برخورد می‌شود.

لذا تصمیمات تازه‌ای در حمله به مقر گروهک‌های تروریستی انجام و اقدامات پنهانی جدیدی در مقابله با آشوب‌ها در کف خیابان انجام خواهد گرفت.

با این همه برای اقدام به تغییر در برخی روش‌های حکمرانی جلساتی با وزرای اقتصاد، علوم، ارشاد، رفاه، و… خواهیم داشت که بایستی نهادهای مدنی، حکومتی، فعالین پلتفرم‌هایِ ‎اقتصاد دیجیتال و.. ما را در این زمینه یاری نمایند. مسلماً هرگونه بهبود خواهی بدون تحقق حکمرانی مشارکتی رخ نخواهد داد.»

***

دولت برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین ندارد

به گزارش ایرنا، سازمان برنامه و بودجه در پاسخ به گزارش روزنامه تعادل با عنوان «اکران نمایش افزایش قیمت بنزین» اعلام کرد: به استناد ماده ۳۹ قانون برنامه ششم توسعه، قانون هدفمند کردن یارانه‌ها، تبصره (۱۴) قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور و قوانین بودجه سنواتی، منابع حاصل از فروش داخلی فرآورده‌های نفتی از جمله بنزین جزو منابع سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها بوده و ارتباطی با بودجه عمومی دولت ندارد.

در این راستا تمامی منابع حاصل از فروش داخلی فرآورده‌های نفتی به‌حساب سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها نزد خزانه واریز و بر اساس ردیف‌های مصوب مصارف جدول تبصره (۱۴) قوانین بودجه سنواتی توسط سازمان برنامه و بودجه کشور برای پرداخت یارانه نقدی و سایر ردیف‌های قانونی تبصره مذکور تخصیص داده می‌شود.

با توجه به موارد یاد شده دولت در صورت وجود کسری بودجه، برای تأمین آن در بودجه عمومی خود قانوناً اختیاری برای اختصاص منابع ناشی از فروش فرآورده‌های نفتی به درآمدهای عمومی دولت را ندارد. از طرف دیگر دولت به‌صورت متداوم هرگونه افزایش قیمت بنزین را تکذیب کرده است و برنامه نیز برای اصلاح قیمت بنزین ندارد. معلوم نیست چرا برخی جریان‌های سیاسی به هر بهانه و بدون داشتن اطلاعات دائم از قصد دولت برای افزایش قیمت بنزین می‌گویند، آیا در شرایط فعلی دامن‌زدن به التهابات افکار عمومی در جهت منافع ملی است؟

***

آغاز اجرای اقدامات ایران در واکنش به قطعنامه شورای حکام

به گزارش ایسنا، سازمان انرژی اتمی در واکنش به قطعنامه شورای حکام اقدام به تولید اورانیوم تا غنای ۶۰ درصد در سایت فردو کرد و صبح روز دوشنبه تولید آن به مرحله پایداری رسید.

به نظر می رسد سازمان انرژی اتمی به دنبال آن است تا از امکانات و فضای سایت فردو برای تجهیز و تولید حداکثر استفاده را به کار گیرد.

 غنی سازی ۶۰ درصد در مجتمع شهید احمدی روشن (نطنز) نیز همچنان ادامه دارد. 

همچنین در دومین اقدام در واکنش به قطعنامه مذکور، ایران دو آبشار دیگر IR-۲m و IR-۴ را در سایت نطنز بازبینی و گازدهی کرد و دو آبشار دیگر از این ماشین‌ها برای گازدهی آماده شده است.

***

موافقت رئیس‌جمهور با استعفای رستم قاسمی

به گزارش ایرنا، «سید ابراهیم رئیسی» ضمن قدردانی از تلاش‌های رستم قاسمی در دوران مسئولیتش در وزارت راه و شهرسازی با استعفای وی به دلیل تشدید بیماری‌اش موافقت کرد.

رئیس‌جمهور با آرزوی سلامتی برای رستم قاسمی ابراز امیدواری کرد بتوان از توانمندی‌های وی پس از بهبودی کامل استفاده شود.

در پی قبول استعفای قاسمی، رئیسی «شهریار افندی‌زاده» معاون حمل و نقل این وزارتخانه را با حفظ سمت به‌عنوان سرپرست وزارت راه و شهرسازی منصوب کرد.

«سیدمحمد حسینی» معاون پارلمانی رئیس‌جمهور نیز شب گذشته با اشاره به تغییرات جدی مدیریتی در وزارت راه، به ایرنا گفت که گزینه پیشنهادی برای جایگزینی رستم قاسمی یکشنبه آینده (ششم آذر) به مجلس معرفی می‌شود. وی از مهرداد بذرپاش به عنوان جدی ترین گزینه این وزارتخانه نام برده بود.

چند روز پیش مجتبی توانگر در توییتی با کنایه به مهرداد بذرپاش نوشته بود: «هر وزارتخانه‌ای که احتمال تغییر آن می‌رود این آقای همه‌جا گزینه از طریق یکی از معاونین به رئیس‌جمهور برای تصاحب آن کرسی فشار می‌آورد.

آقای مهندس! چقدر توانایی دارید که هم می‌توانید شهردار شوید هم وزیر راه بشوید هم وزیر صمت هم وزیر رفاه هم...؟

 

***

جبلی : صدا و سیما در فضای مجازی دیده می شود 

پیمان جبلی، رئیس سازمان صداوسیما در گفت وگو با شفقنا، در واکنش به این پرسش که برخی دیگر صدا و سیما را رسانه ملی نمی دانند و نسبت به برنامه ها و سیاست های این رسانه، نقد دارند، اظهار کرد: ما به همه دیدگاه ها احترام می گذاریم و حتی از نظرات منتقدین رسانه ملی استفاده می کنیم. قطعاً در بین همه دیدگاه هایی که مطرح می شود مواردی است که در راهبردها به ما کمک می کند؛ اما اینکه برخی می گویند صدا و سیما دچار تنزل مخاطب شده، ادعایی است که باید اثبات شود.

وی ادامه داد: مخاطبین صدا و سیما با توجه به تنوع رسانه هایی که در دسترس دارند الزاماً شاید رسانه ملی را در قاب آنتن برودکست دنبال نکنند، اما همان برنامه ها را در فضای مجازی دنبال می کنند. یکی از شیوه های به روز نشده که متأسفانه هنوز هم ادامه می دهیم، شیوه های نظرسنجی براساس مشاهده آنتن برودکست است. در صورتی که بسیاری از مخاطبین برنامه ها را از طریق پلتفرم های فضای مجازی مشاهده می کنند و این افراد در حقیقت مخاطب رسانه ملی محسوب می شوند منتها رسانه آنها تغییر کرده است.

آقای جبلی افزایش مخاطبین فضای مجازی نسبت به صدا و سیما را تأیید و بیان کرد: شکی نیست که رسانه های اجتماعی در کل دنیا رسانه های برودکست را به چالش کشیدند، تمام آمارها و بررسی های بین المللی حاکی از این امر است.

 

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۷۷۵۴۴۰۰۰:۰۷:۴۱ ۱۴۰۱/۹/۲
متاسفانه مسئولین ما در توهماتی عجیب و غریب گرفتار شده اند که انها را از واقعیات جامعه دور نگه میدارد.به عنوان نمونه همین جناب اقای جبلی با پست و مقام بالایی که دارند اما متاسفانه چون در اجتماع حضور ندارند و حداکثر حضورشان فقط در هیئت ها و مراسمی است که همفکرانشان در ان حضور دارند .اینگونه افراد چگونه میتوانند گره ای از مشکلات مردم و کشور باز کنند؟
ناشناس۲۷۷۵۴۶۳۰۶:۰۵:۰۰ ۱۴۰۱/۹/۲
یعنی اینکه هیچ ماموری تا بحال حتی بازخواست هم نشده چه برسه محاکمه و مجازات
ناشناس۲۷۷۵۶۰۱۱۲:۱۹:۴۰ ۱۴۰۱/۹/۲
تصاویر مستند بسیاری حاکی از رفتارهای نادرست و تخلفات مکرر مامورین در سطح جامعهوجود دارد اما تا بحال اعلام نکردن پیگیری و اقدام به مجازات شده باشه!!
ناشناس۲۷۷۵۷۰۹۱۷:۵۷:۴۲ ۱۴۰۱/۹/۲
تا حالا کدام مامور دستگیر و محاکمه شده .
yektanetتریبون

پربحث‌های هفته

  1. دست یابی سپاه به فناوری های جدید و اعلام نشده برای پاسخ به اسراییل

  2. مقایسه قدرت نظامی ایران با رژیم صهیونیستی

  3. اصلاح قانون برای نجات ظریف؟!

  4. ۲ پیام شگفتانه بزرگ ایران

  5. ادعای دوباره امارات درباره جزایر سه‌گانه ایرانی

  6. این بزک کرده‌ها! ...

  7. میراث رئیسی برای تقابل امروز ما با اسرائیل 

  8. حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی + فیلم/ سپاه پاسداران: قلب اراضی اشغالی را هدف گرفتیم

  9. خبر مهم وزیر کشور از اخراج مهاجران غیرقانونی /تمام منابع و یارانه‌های کشور صرف اتباع می‌شود

  10. واکنش اژه‌ای به برخورد فراجا با قصور ماموران/ پیشنهاد ابطحی درباره پاسخ ایران به اسرائیل

  11. آنچه اسرائیل درباره خود نمی گوید!

  12. اسرائیل از اجنه برای جاسوسی استفاده می‌کند!

  13. خوابی که تعبیر نشد

  14. اسرائیل در موقعیت ارّه !

  15. مستندات قانونی پاسخ موشکی ایران به تجاوز اسرائیل

  16. چشم دیدن ایرانی قوی را ندارند !

  17. پاسخ عراقچی به سوال خبرنگار که در شرایط جنگی نترسیدید به لبنان بیایید؟

  18. نتانیاهو: هدف بزرگترین حمله قرار گرفتیم، پاسخ خواهیم داد

  19. روایت عراقچی از حضور در قطر و خداقوت به تیزپروازان ارتش

  20. اگر سازمان های بین المللی جلوی نتانیاهو را نگیرند ما پاسخ مناسب را خواهیم داد

  21. در رثای شجاعت

  22. واکنش آمریکا به حمله موشکی ایران به اسرائیل

  23. «نشان فتح» بر سینه سردار

  24. ادعای آکسیوس درباره طرح تل‌آویو برای پاسخ به عملیات ایران

  25. پاسخ مهم معاون سپاه به انتقادها درباره تعلل در انتقام از اسرئیل

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. دست یابی سپاه به فناوری های جدید و اعلام نشده برای پاسخ به اسراییل

    2. اصلاح قانون برای نجات ظریف؟!

    3. این بزک کرده‌ها! ...

    4. میراث رئیسی برای تقابل امروز ما با اسرائیل 

    5. حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی + فیلم/ سپاه پاسداران: قلب اراضی اشغالی را هدف گرفتیم

    6. خبر مهم وزیر کشور از اخراج مهاجران غیرقانونی /تمام منابع و یارانه‌های کشور صرف اتباع می‌شود

    7. واکنش اژه‌ای به برخورد فراجا با قصور ماموران/ پیشنهاد ابطحی درباره پاسخ ایران به اسرائیل

    8. اسرائیل در موقعیت ارّه !

    9. چشم دیدن ایرانی قوی را ندارند !

    10. روایت عراقچی از حضور در قطر و خداقوت به تیزپروازان ارتش

    11. در رثای شجاعت

    12. «نشان فتح» بر سینه سردار

    13. پاسخ مهم معاون سپاه به انتقادها درباره تعلل در انتقام از اسرئیل

    14. حمله احتمالی اسرائیل به ایران؛ محدود و در امتداد دکترین تحریم

    15. تمجید روزنامه اصولگرا از پزشکیان و عراقچی/ توضیح وزیر ارتباطات درباره مقابله با فیلترشکن به جای فیلترینگ

    16. رهبر انقلاب: امت اسلامی در مقابل دشمنان اسلام باید متحد باشند/ در انجام وظیفه نه تعلل می‌کنیم نه شتاب‌زده عمل می‌کنیم

    17. پزشکیان: درد مردم بود که مرا به سیاست کشاند/ فکر نمی‌کردم رئیس‌جمهور بشوم

    18. ادعای جنجالی ثابتی درباره عملیات انتقام شهید هنیه

    19. هشدار به طرفداران جنگ سریع با اسرائیل /لااقل وصیت نامه سیدحسن نصرالله را بخوانید

    20. روایت عراقچی از پیام ایران به آمریکا/ درخواست روزنامه اصولگرا از جلیلی/ نظر همتی درباره مالیات‌ستانی از دهک‌های پایین

    21. پزشکیان: درباره ۶ میلیارد دلار دارایی ایران به تفاهمات خوبی رسیدیم

    22. ناتوان از حماسه آفرینی!

    23. دستور رئیس‌جمهور برای رسیدگی جدی به فروش فیلترشکن

    24. موشک مقدس

    25. نظرات برگزیده مخاطبان الف: قرار نیست دولت پزشکیان دولت رئیسی یا دولت روحانی باشد/ ایران باید به تغییر دکترین اتمی در برابر اسرائیل فکر کند

    آخرین عناوین