پرستویی، مردم، هنرمندان و صدا و سیما ...

سعید ونکی، گروه فرهنگی الف،   4020313068 ۲۰۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۹۷ تکراری یا غیرقابل انتشار
 پرستویی، مردم، هنرمندان و صدا و سیما ...

1- این جستار، به مذاق مومنین به سلبریتی‌ها چندان خوشایند نیست؛ آنان که با هر نقد به این طیف اعم از هنری و ورزشی، روانه شبکه‌های اجتماعی و سایت‌ها شده و آنچه خود سزاوارش هستند را به ناقدان نسبت می‌دهند. پس اگر با تیغ تیز این انتقاد، عده‌ای، به اصطلاح عامیانه آمپر می‌چسبانند، بهتر است این متن را نخوانند!

2- پرویز پرستویی متاسفانه در گرداب عوام‌گرایی گرفتار شده؛ به زمین و زمان حمله و نام این کنش خود را «مردم‌گرایی» می‌نامد؛ گویا رسالت نمایندگی از مردم را به عهده دارد و در این گرداب به اندازه‌ای گرفتار شده که همگام با دشمنان میهن، به سربازان ایران حمله می‌کند؛ مرور اظهارات او قبل از عزیمت تیم ملی به جام‌جهانی در غائله پاییز سال گذشته نیز، گواهی بر این موضوع است.

3- او که لشکرهای سایبری و کامنت‌گذاران اینستاگرامی را معادل مردم قلمداد می‌کند؛ گفته بود که «مردم در کامنت‌ها آرزو می‌کنند که تیم‌ملی شکست‌خورده از جام‌جهانی برگردد» و با همین ادعا درک نادرست خود از مردم را به نمایش می‌گذارد.

4- پرستویی باز هم وارد معرکه‌ای شده و خطاب به رئیس صدا و سیما که در خصوص بازگشت برخی چهره‌های مشهور به تلویزیون موضع‌گیری صریحی کرده، گفته که «اگر هنرمندان ارتباطشان را با صدا و سیما قطع کرده‌اند، نمی‌خواهند قیافه شما و امثال شما را ببینند. یعنی، برای مردم احترام قائلند و اتفاقا علت عدم حضورشان در صدا و سیما شما هستید. مردم، شما را نمی‌خواهند ببینند...»

5- بسیار هم عالی جناب پرستویی؛ فرض را بر صحت و سقم ادعای شما می‌گذاریم. اما اندکی فکر کرده‌اید این رابطه‌ای که ترسیم کرده‌اید، ممکن است به شکل دیگری هم باشد؟ طیفی که شما آن را مردم قلمداد می‌کنید و چشم دیدن صدا و سیما و مدیرانش را ندارند، وجه دیگری هم دارد؛ همان‌ها که در محاسبات جناب‌عالی به حساب نمی‌آیند و قریب به یقین چشم دیدن سلبریتی‌های متفرعن را ندارند!

آنان که تنها در پی ارتزاق از فاجعه‌اند، آنان که یک ریال از ثروت کلان‌شان را خرج مالیات نمی‌کنند و دو قورت و نیم‌شان هم باقی است، آنان که موقعیت‌شان را از دستگاه قدرت گرفته و وقتی حاجت‌شان رفع شده، وسط بازی را کنار گذاشته و شمشیرها را از غلاف درآورده‌اند!

6- استاد پرستویی! مردم موضوعی یک‌وجهی نیست؛ شناخت آن پیچیدگی‌های خاصی خودش را می‌طلبد. نگاه شما به مردم، نازل، تک‌بعدی، کانالیزه و بالاشهری است، تفسیرتان از مردم، اینستاگرامی است، خوانش‌تان از این موضوع دچار نقصان و محدودیت است. به این مسئله از زوایه دیگری بنگرید و اندکی تامل کنید که شاید این رابطه بین مردم و برخی هنرمندان، به شکل دیگری هم قابل تفسیر باشد!

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۰۸۱۷۲۳۰۸:۵۴:۳۱ ۱۴۰۲/۳/۱۶
برادر من دیگه کار رو بجایی رسوندین که فیلم از کرخه تا راین رو دارین سانسور میکنین
ناشناس۳۰۸۱۸۵۵۱۰:۰۹:۲۴ ۱۴۰۲/۳/۱۶
وزن و اعتبار یک هنرمند را تنها و تنها مردم تعیین می کنند. هستند هنرمندانی که سالها از از انظار مردم دور بوده یا کنار گذاشته شدند، اما مردم هنوز به آنها عشق می ورزند.
ناشناس۳۰۸۱۸۸۱۱۰:۲۲:۱۴ ۱۴۰۲/۳/۱۶
هنرمندانی که برای کسب مال دنیا و شهرت پا روی همه اصول انسانی گذاشته و مردم را می فروشند، تجار بدبختی بیش نیستند.
ناشناس۳۰۸۱۹۹۲۱۱:۲۳:۱۳ ۱۴۰۲/۳/۱۶
یک هنرمند واقعی در همه حال و تحت هر شرایطی انعکاس دهنده واقعیات و دردها و مشکلات مردم است.
ناشناس۳۰۸۲۰۳۸۱۱:۴۹:۵۳ ۱۴۰۲/۳/۱۶
هنرمندی که در زندگی نقش واقعی خودش را بازی نکرده و به نرخ روز نان می خورد، دو دوزه بازی است که آثار هنریش ارزش ندارند.
ناشناس۳۰۸۲۰۵۸۱۲:۰۱:۴۶ ۱۴۰۲/۳/۱۶
این چه عادت زشتی است که هر کسی که موافق نیست را به باد انواع تهمت ها و صفات منفی بگیریم؟ این کار نه عقلانی است، نه منطقی .
ناشناس۳۰۸۲۱۱۲۱۲:۴۲:۰۷ ۱۴۰۲/۳/۱۶
سلبریتی را بد می نامند چون که توجه مردم را به خود جلب می کند!
ناشناس۳۰۸۱۹۹۷۱۱:۲۶:۴۰ ۱۴۰۲/۳/۱۶
وقتی با دست خودتون از رمال‌ها و رل‌بازها و هنرپیشه‌ها و توپ‌بازها بت میسازین بهتر از این نمیشه
ناشناس۳۰۸۲۳۲۱۱۴:۴۴:۱۷ ۱۴۰۲/۳/۱۶
با هر روشی میخواهید انتقاد کنندگان را ساکت کنید.
ناشناس۳۰۸۲۰۲۴۱۱:۴۲:۴۸ ۱۴۰۲/۳/۱۶
هنرمندان باید با دولت و مسئولان همراهی کنند تا خرابی های 8 سال گذشته اواربرداری و بازسازی شود.
ناشناس۳۰۸۲۰۳۵۱۱:۴۷:۴۸ ۱۴۰۲/۳/۱۶
بیخودی اینا رو بزرگ کردن
mostafa.kamali95@yahoo.com۳۰۸۲۲۳۷۱۳:۴۵:۱۲ ۱۴۰۲/۳/۱۶
خسارات مالی اغتشاشات را از سلبریتی های تاثیر گذار در نا آرامی ها بگیرید هر چند که برای کشته شدن افراد هم باید محاکمه میشدند که مورد عفو قرار گرفتند و فقط برای یکبار شامل رافت اسلامی میشوند
ناشناس۳۰۸۲۵۷۷۱۷:۲۶:۳۴ ۱۴۰۲/۳/۱۶
پرویز پرستویی و امثال ایشون هنرمند نیست ، هنر پیشه است هنرمند رو بشناسید و درست تعریف کنید بهتره هر کسی رو در حد و اندازه و قالب خودش تعریف کنید تا هوایی نشه تعداد روباتیکیِ تایید یا تکذیب هرگز نمیتونه حقیقت رو از بین ببره
ناشناس۳۰۸۲۸۱۵۲۱:۰۰:۰۱ ۱۴۰۲/۳/۱۶
هنر پیشه چه گلی تا حالا بسر این ملت زده است چرا هنر پبشه ها اینقدر طلاق و طلاق کاری می کنند اینها یعنی باید الگو باشند
ناشناس۳۰۸۱۸۸۹۱۰:۲۶:۳۷ ۱۴۰۲/۳/۱۶
مجیز گویی و تملق بافی دو آفت بزرگ شخصیت یک هنرمند است. هنرمندی که برای راضی نگه داشتن صاحب کارش حاضر می شود سیاه را سفید جلوه دهد، هیچ جایگاه و شأن اجتماعی در بین مردم ندارد.
ناشناس۳۰۸۲۵۵۵۱۷:۰۰:۲۰ ۱۴۰۲/۳/۱۶
ماهم همین را می گوییم برای کسی که صاحب کارش عنتر نشنال وبی بی سی باشد ارزشی قائل نیستیم حتی اگر به ظاهر دراقلیت باشیم
ناشناس۳۰۸۱۹۱۰۱۰:۳۴:۰۶ ۱۴۰۲/۳/۱۶
پرویز پرستویی و امثال ایشان وزنی ندارند که برای مردم تعیین تکلیف می کنند.
محمد۳۰۸۱۹۶۴۱۱:۰۸:۲۹ ۱۴۰۲/۳/۱۶
شما خودت کی هستی که از جانب مردم حرف می زنی
ناشناس۳۰۸۲۰۱۴۱۱:۳۶:۴۴ ۱۴۰۲/۳/۱۶
بنده از طرف میلیون ها ایرانی انقلابی پای کار نظام نظر میدهم.
ناشناس۳۰۸۲۰۵۱۱۱:۵۶:۴۹ ۱۴۰۲/۳/۱۶
داداش تو فقط نماینده خودت هستی
ناشناس۳۰۸۲۳۶۴۱۵:۰۳:۲۰ ۱۴۰۲/۳/۱۶
شاید پرویز پرستویی پیش شما جایگاهی نداشته باشد اما یک جستجوی ساده اینترنتی که انجام بدی متوجه میشی امثال پرستویی و رسول خادم دعای خیر بسیاری از مردم مناطق محروم کشور بخصوص مردم سیستان و بلوچستان پشت سرشونه.
ناشناس۳۰۸۲۱۲۰۱۲:۴۷:۲۱ ۱۴۰۲/۳/۱۶
ارزش کاریک هنرمند باید باهدفش سنجیده بشه کاراگه براخدا باشه ارزش داره
ناشناس۳۰۸۲۲۳۳۱۳:۴۲:۵۷ ۱۴۰۲/۳/۱۶
هنرمند بله ولی پرویز پرستویی از هنرمندی در اومده و کنشگر سیاسی شده
ناشناس۳۰۸۱۸۶۵۱۰:۱۵:۲۸ ۱۴۰۲/۳/۱۶
دنیا دنیا اگر تلاش شود، تبلیغ شود، پول خرج شود، نمی توان فردی را که فاقد صفاتی چون آزاده گی، مردم دوستی، رادمردی، جوانمردی،... را به اسم هنرمند در دل مردم جا کرد.
هموطن۳۰۸۲۲۴۴۱۳:۴۸:۳۷ ۱۴۰۲/۳/۱۶
ما مردم کسانی مانند ترانه علیدوستی ، فرخ نژاد ، پرستویی و ..... که در مواقع حساس لگد به کشورشون زدند رو هنرمند نمیدونیم
المیرا۳۰۸۲۶۱۴۱۷:۵۸:۴۴ ۱۴۰۲/۳/۱۶
با چه منطقی آقای پرستویی رو کنار آقای فرخ نژاد گذاشتید؟
ناشناس۳۰۸۲۷۷۴۲۰:۲۴:۵۳ ۱۴۰۲/۳/۱۶
هنر مندان هم که می فرمایید عددی نیستند .حالا کیا را قبول دارید
ایرانی۳۰۸۲۹۳۱۲۳:۱۰:۰۲ ۱۴۰۲/۳/۱۶
ما!!!تو خودت رو کل مردم میدونی
ناشناس۳۰۸۲۴۵۴۱۵:۵۹:۴۳ ۱۴۰۲/۳/۱۶
جناب ونكى جهت اطلاع شما ١- هركسى كه انتقاد حتى جدى داشت كه به قباى خيلى ها هم ممكن است بربخورد ، هم پياله دشمنان نظام نيست چنانچه هركسى هم دم از نظام و انقلاب ميزند و خيلى هم جدى فرياد ميزند گاهى هم دستار انقلابى بگردن مى اندازد يار نظام و انقلاب نيست و خيلى از انها اكنون در كانادا به ريش همه ميخندند ٢- اگر منصف و مصلح هستيد چرا قبل از اين داستانها و انتقادها به اداره ماليات كشور ، مسئولين اقتصاد ، نماينده هاى مردم تذكر نداديد كه اكثر جماعت هنرمندان ميلياردى ماليات نداده و نميدهند ٣- چرا فكر ميكنيد سخنان صدا و سيما حتماً درست است كه اگر روشهاى صدا و سيما درست بود اين ريزش عظيم تماشاچى را نداشتيم و مسبب انتقال بينندگان به شبكه هاى جم و امثالهم همين صدا و سيماى محبوبتان ميباشد . ٤- آقاى ونكى بسيارى مثل پرستويى ها نظام صحيح اسلامى را حتماً دوست داشته و دارند قبلاً بيشتر هنرمندان كم و بيش با نظام بودند ببينيد علت ريزش چيست ، دنبال تخريب و تكذيب آدمها نباشيد اگر واقعاً دلسوز نظام هستيد و اگر مخلص و نابيد بياييد مشكلات و نابسامانيها و علت العلل هاى اين اوضاع را بگوييد. موفق باشيد
ناشناس۳۰۸۲۷۹۳۲۰:۴۵:۴۳ ۱۴۰۲/۳/۱۶
دولت با اینهمه مشاور و معاون و مدیر و اندیشکده نمیتونه دقیق مشکلی رو حل کنه اونوقت یه سلبریتی با کامنت فضای مجازی با اونهمه اکانت فیک و اپلیکیشنی که برای دشمن نتیجه گیری میکنه، خدایا ....
ناشناس۳۰۸۱۷۲۶۰۸:۵۷:۴۰ ۱۴۰۲/۳/۱۶
یک هنرمند باید در همه حال در کنار مردم بوده و صدای آنها باشد.
ناشناس۳۰۸۲۳۴۱۱۴:۵۲:۲۴ ۱۴۰۲/۳/۱۶
اینها استاد سیاسی کاری و بازیگری هستند.
ناشناس۳۰۸۱۷۲۷۰۸:۵۸:۰۱ ۱۴۰۲/۳/۱۶
به اصطلاح هنرمندان و ورزشکاران چه مشکل و معضلی را از این ملت برداشته اند که با این همه پول یامفت نجومی که به آنان از کیسه ملت داده شده است طلبکار نظام و انقلاب و مردم هستند
ناشناس۳۰۸۱۹۷۵۱۱:۱۳:۳۸ ۱۴۰۲/۳/۱۶
فقط به هنرمندان از جیب ملت پول داده میشه؟ جاهای دیگه نیستن که بودجه نجومی می گیرن؟ فایده اونها برای مردم چیه؟
ناشناس۳۰۸۲۲۰۱۱۳:۳۱:۵۴ ۱۴۰۲/۳/۱۶
از وقتی صنعت فیلم سازی درست شد انحرافات اخلاقی هم بیشتر شد چون ترویج رفتارهای نادرست آن بالا هست تا رفتارهای درست
رویا۳۰۸۲۵۲۰۱۶:۳۶:۱۲ ۱۴۰۲/۳/۱۶
یک زمانی من عاشق بازیاش، بودم الان ارزومه بیدارشم نگن ایشون یک روزی بازیگر منتخب بوده
هادی۳۰۸۲۰۲۵۱۱:۴۳:۰۳ ۱۴۰۲/۳/۱۶
هموطن گرامی اگه بخواهیم با این دیدگاه نگاه کنیم که مسولان با این همه امکانات و قدرت قانون گذاری و زمانی که در اختیار داشتن ما رو از نظر اقتصادی و بین المللی به کجا رسوندن.
ناشناس۳۰۸۱۷۲۸۰۸:۵۸:۰۵ ۱۴۰۲/۳/۱۶
درود بر پرستویی درود بر عادل فردوسی پور
ناشناس۳۰۸۱۹۰۷۱۰:۳۲:۱۲ ۱۴۰۲/۳/۱۶
عادل فردوسی پور و پرویز پرستویی از وقتی سیاسی کاری را شروع کردند جایگاهشان را از دست دادند.
حسین۳۰۸۱۹۲۰۱۰:۳۷:۴۵ ۱۴۰۲/۳/۱۶
بعضی عوام الناس که سلبریتی را در حد انسان بی عیب قبول دارد ونمی داند او الان هم که بر علیه وطن حرف میزند دارد بازی میکند وپولش را گرفته
ناشناس۳۰۸۱۷۳۲۰۸:۵۹:۳۱ ۱۴۰۲/۳/۱۶
قرار بود قسمتی از هزینه مالی اغتشاشات از به اصطلاح سلبریتی ها گرفته شود
ناشناس۳۰۸۱۷۳۴۰۸:۵۹:۴۱ ۱۴۰۲/۳/۱۶
هنرمند از دید امثال شماها فقط مهران رجبی است که همزمان در 10 نقش می تواند نقش بازی کند.
ناشناس۳۰۸۱۸۹۰۱۰:۲۶:۴۱ ۱۴۰۲/۳/۱۶
مهران رجبی به برخی هنرمندان وطن فروش شرف دارد.
ناشناس۳۰۸۲۱۷۹۱۳:۲۵:۳۰ ۱۴۰۲/۳/۱۶
مهران رجبی حداقل وطن فروش نیست
ناشناس۳۰۸۲۲۰۴۱۳:۳۳:۱۴ ۱۴۰۲/۳/۱۶
کسانی که با کپی کاری از روی رسانه دشمن مطلب بگذارند خائن هستند و باید بایکوت شوند
م.ب۳۰۸۲۴۰۱۱۵:۲۶:۰۴ ۱۴۰۲/۳/۱۶
سلام، مهران رجبی توانایی و لیاقتشو داره که هزار ماشاالله در هر نقشی بی ریا و با احساس بازی میکنه و هم مجری توانایی است . هنرمندان حسود و کم ظرفیت چشم دیدنش را ندارن. به جای تشویق ، حسادت می‌کنند. درصورتیکه همین آقای رجبی با همشون بازی کرده و احترام شان میکند و زیرآب کسی را نمیزند
ناشناس۳۰۸۱۷۳۶۰۹:۰۰:۱۷ ۱۴۰۲/۳/۱۶
هنرمندی که آزاده نباشد، فقط یک مجسمه ناطق است.
ناشناس۳۰۸۱۸۴۸۱۰:۰۶:۱۲ ۱۴۰۲/۳/۱۶
لایک زدم ولی تا تعریف تون از ازاده چی باشه؟ کسی که آزاده است چهل سال نمک خورده و بعد نمکدان نمی شکند .
ناشناس۳۰۸۲۰۱۵۱۱:۳۷:۵۳ ۱۴۰۲/۳/۱۶
نمک چه کسی را خورده؟کار کرده و دستمزد گرفته پس طلب و بدهی مالی ندارد اما طرف مردم ایستاده نه مسئولین.
ناشناس۳۰۸۲۰۹۸۱۲:۲۷:۲۳ ۱۴۰۲/۳/۱۶
ما که راضی نیستیم میلیاردی به این اقای سلیبریتی بدن
ناشناس۳۰۸۲۳۰۴۱۴:۲۹:۵۷ ۱۴۰۲/۳/۱۶
نمکدان ملت است، نمک انقلاب ملت است و نمک خورده آنهایی هستند که شغل و منصب های 45 سال گذشته شان به دلیل انقلاب ملت است. اگر نمک دان شکسته ای سراغ دارید، نمک خورده ها باید پاسخگو باشند نه مطالبه گر!
ناشناس۳۰۸۱۷۳۸۰۹:۰۰:۵۷ ۱۴۰۲/۳/۱۶
چرا اکثریت افراد مشهور کشور که در بین به اصطلاح هنرمندان و ورزشکاران هستند مشکلات فرهنگی و طلاق و سو استفاده از شهرت و موقعیت خود دارند
ناشناس۳۰۸۱۹۸۰۱۱:۱۶:۰۰ ۱۴۰۲/۳/۱۶
اولا متاسفانه تو کشور ما به دلیل سیاستهای غلط فرهنگی تنها و تنها ورزشکاران و هنرپیشه ها را تو بوق و کرنا میکنند و شهرت دارند و الا در کشورهای پیشرفته علاوه بر هنرپیشه ها و ورزشکاران ، چهره های علمی و اندیشمند نیز از شهرت برخوردارند به دلیل نگرش علمی و ارزشی که برای دانشمندان و متفکرانشون قائل هستند. دوما یادمان باشه هنرمندان تنها یک عده محدود بازیگر نیستند بلکه هنر دنیای وسیعی دارد و هنرمندان طیف گسترده ای از شاخه های هنری از هنرمندان تجسمی گرفته تا نویسندگان و شاعران و موسیقیدانان و خوانندگان و آهنگسازان و هنرمندان سنتی و صنایع دستی ایرانی هستند که در دهها شاخه هنری در اوج مهجوریت بدون حاشیه مشغول خلق آثار هنری هستند و شهرت برای آنها در اولویت نیست
ناشناس۳۰۸۱۷۴۵۰۹:۰۳:۱۰ ۱۴۰۲/۳/۱۶
هنرمندانی که همواره به فکر جیب خود و پیمودن نردبان ترقی از راه میان بر هستند، جایگاهی در دل مردم ندارند.
ناشناس۳۰۸۱۷۴۹۰۹:۰۴:۳۲ ۱۴۰۲/۳/۱۶
هر جا فساد هست پای یک فرد با شهرت کاذب هست
ناشناس۳۰۸۱۸۵۷۱۰:۱۰:۰۱ ۱۴۰۲/۳/۱۶
یه نگاه به فسادهای اقتصادی بکن و ببین پای کدوم هنرمند و ورزشکار در اونها هست!!!
ناشناس۳۰۸۱۸۷۴۱۰:۲۰:۱۳ ۱۴۰۲/۳/۱۶
پای همه فسادها کسانی هستند که راحت به پول زیاد رسیدند. دعا کنیم قبل از اینکه به پول برسیم ظرفیت وجودمان گسترده شود.
ح. فریدون۳۰۸۲۶۹۱۱۸:۵۷:۲۹ ۱۴۰۲/۳/۱۶
احتمالا عکس تخته نرد بازی علی دایی با بابک زنجانی رو ندیدید
ناشناس۳۰۸۲۰۸۶۱۲:۲۰:۵۸ ۱۴۰۲/۳/۱۶
بیشتر فسادها جای دیگری است.
ناشناس۳۰۸۱۷۵۱۰۹:۰۴:۵۵ ۱۴۰۲/۳/۱۶
هنرمندی که به تحولات اجتماعی اهمیت نداده و همواره خنثی جلوه می کند، انسان نیست.
ناشناس۳۰۸۲۲۱۴۱۳:۳۷:۰۴ ۱۴۰۲/۳/۱۶
بستگی دارد چگونه واکنش نشان بدهد و اینها ثابت کردن دنبال عقده گشایی هستند آن هم با چیزهای کاذب چه برسد به دروغ
ناشناس۳۰۸۱۷۵۵۰۹:۰۶:۱۴ ۱۴۰۲/۳/۱۶
مرحوم سلحشور حدود ۱۰ سال پیش که وضعیت اینقدر افسار گسیخته نبود وضعیت به اصطلاح هنرپیشه ها را افشا کردند منتهی زیاد توجهی نشد تا رسیدیم به حالا
ناشناس۳۰۸۲۳۲۳۱۴:۴۴:۴۲ ۱۴۰۲/۳/۱۶
دقیقا و جناب پرستویی اگر ریگی به کفش ندارند اول بروند در آن صنعتی که فعال هستند مطلب بگذارند.
محمد۳۰۸۳۰۰۲۰۰:۴۵:۵۱ ۱۴۰۲/۳/۱۷
شیر مادر حلالت خدا رحمت کنه هنرمند الهی اقای سلحشور را ان شالله با انبیا محشور بشه
علی۳۰۸۱۷۶۷۰۹:۱۳:۰۶ ۱۴۰۲/۳/۱۶
بروید در دورترین روستاهای کشور ببینید دیدگاه شما را تایید می کنند یا دیدگاه پرستویی ها را
ناشناس۳۰۸۱۹۰۳۱۰:۳۱:۰۱ ۱۴۰۲/۳/۱۶
مردم ایران جمعیت اندک اینستاگرامی نیستن حضور 25 میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن و روز قدس در شهرها و روستاها بیانگر دیدگاه عمومی است.
ناشناس۳۰۸۱۷۷۳۰۹:۱۷:۲۲ ۱۴۰۲/۳/۱۶
سلبریتی ها خودشان را به ملت نشان دادند نشان دادند که وطن فروشند و هم از توبره میخورند و هم از آخور
ناشناسم۳۰۸۲۱۲۸۱۲:۵۵:۴۳ ۱۴۰۲/۳/۱۶
آفرین زیبا وجامع گفتین
ناشناس۳۰۸۱۷۷۸۰۹:۱۸:۰۴ ۱۴۰۲/۳/۱۶
هر کس هر حرفی غیر از شما بزند عوام است.
حسام۳۰۸۱۷۸۴۰۹:۲۲:۲۴ ۱۴۰۲/۳/۱۶
باز هم جناب ونکی دست به قلم برده و شخصی رو که به وضع وانفسای امروز جامعه و رویه فعلی انتقاد کرده، آماج حملات کلامی خودشون قرار دادند...
ناشناس۳۰۸۱۷۹۲۰۹:۲۶:۱۹ ۱۴۰۲/۳/۱۶
به هر حال مردم دو دسته شدن و این دردناکه ....دسته قوی رسانه دارن صدا و سیما رو دارن اما دسته دیگر هیچ جایی رو ندارن که حرفشون رو بزنن ....
ناشناس۳۰۸۱۸۹۳۱۰:۲۷:۵۳ ۱۴۰۲/۳/۱۶
البته در عوض- تقریبا-تمام رسانه های دشمنِ این سرزمین، از تفکر امثال پرستویی حمایت میکنند!!! به قول شاعر: حذر کن زآنچه دشمن گوید آن کن که بر زانو زنی دست تغابن
ناشناس۳۰۸۱۹۶۱۱۱:۰۷:۰۴ ۱۴۰۲/۳/۱۶
صدا و سیما در اختیار اکثریت مردم است صدای اقلیت از بی بی سی و اینترنشنال شنیده می شود.
ناشناس۳۰۸۲۲۸۶۱۴:۱۲:۲۴ ۱۴۰۲/۳/۱۶
هر کس دنبال زدن منافع ملی باشد نباید در صدا و سیما تریبون داشته باشند
داریوش۳۰۸۱۸۰۰۰۹:۳۳:۲۳ ۱۴۰۲/۳/۱۶
درود.....مگر از سفره کارگر و بازنشسته و کارمند و معلم شما خبر ندارید....
ناشناس۳۰۸۱۸۰۴۰۹:۳۵:۲۷ ۱۴۰۲/۳/۱۶
استاد پرستوئی در عمل مردم گرا هستند .
ناشناس۳۰۸۱۸۸۶۱۰:۲۴:۲۵ ۱۴۰۲/۳/۱۶
مردم گرا موقعیت سنج هست. با حرفهاش دل مردم ریش و آب به آسیاب دشمن نمی‌ریزد. و حرفی نمیزنه که بهانه دست دشمن باشه برای تحریم همان ملتی که دم از رنجش می‌زنند تا اقامت بگیرند. اگه این حرفهارو نزنند بهشون اقامت میدن؟؟؟؟
علیرضا۳۰۸۱۸۰۹۰۹:۳۹:۳۸ ۱۴۰۲/۳/۱۶
افرادی مثل ایشان که تاریخ مصرفشان تمام شده از روی استیصال و بدبختی وبرای عقب نماندن از قافله و همچنان دیده شدن هر کاری میکنن. بیچاره افرادی که این ها برایشان الگو هستن
محمد۳۰۸۱۸۱۹۰۹:۴۵:۰۴ ۱۴۰۲/۳/۱۶
هنرمندان تاج سر مردم ایران هستند .
ناشناس۳۰۸۲۶۹۶۱۹:۰۱:۲۸ ۱۴۰۲/۳/۱۶
واقعی مانند صنایع دستی و نقاشان چیره دست همچون استاد فرشچیان به اینها می گویند هنرمند و نه سبزه های مزبله
ناشناس۳۰۸۱۸۲۱۰۹:۴۶:۵۴ ۱۴۰۲/۳/۱۶
پرستویی دیگه شورشو در آورده .
ناشناس۳۰۸۱۸۲۶۰۹:۵۰:۴۳ ۱۴۰۲/۳/۱۶
تفرعنی که در بسیاری از سلبریتی ها و بازیکنان ورزشی وجود دارد، ریشه در عدم تطابق ظرف و مظروف دارد. بندگان خدا تقصیری ندارند، در حد و اندازه ای که بزرگشان کرده اند نبودند.
سلام۳۰۸۱۸۲۹۰۹:۵۲:۰۱ ۱۴۰۲/۳/۱۶
اگر نقدی بر موضع گیری آقای پرستویی دارید منصفانه بود که به سخنان آقای جبلی هم نقد می کردید آیا سخنان او را تایید می کنید؟
عبدالله۳۰۸۱۸۳۰۰۹:۵۲:۲۹ ۱۴۰۲/۳/۱۶
باسلام ، جناب آقای ونکی به نظرم اگر می خواهید نظر سنجی مردم را ببینید در معابر و اماکن عمومی شهر قدم بزنید تا متوجه نظر واقعی مردم شوید.
ناشناس۳۰۸۱۸۳۱۰۹:۵۳:۰۰ ۱۴۰۲/۳/۱۶
آقای پرستویی کاری نکنید از شما بدمان بیاید
ناشناس۳۰۸۱۸۳۳۰۹:۵۳:۵۳ ۱۴۰۲/۳/۱۶
آنقدر که پرویز پرستویی از جامعه طلبکار است کارگران معادن زغال سنگ نیستند انگار که سی سال رفته تو معدن کار کرده و حقشو خوردند
ناشناس۳۰۸۱۹۹۹۱۱:۲۷:۰۰ ۱۴۰۲/۳/۱۶
از جامعه طلبکار نیست،ازمسئولینی طلبکار است .
ناشناس۳۰۸۲۰۳۲۱۱:۴۵:۳۲ ۱۴۰۲/۳/۱۶
ایشان چه حق انحصاری برای خودش طلب کرده، برادر؟
بهنام۳۰۸۱۸۳۷۰۹:۵۵:۱۰ ۱۴۰۲/۳/۱۶
هنرمندان ایران از جنس ملت هستند و در تمام ایام در کنار مردم بوده و هستند این جماعتی که با اکثریت آراء ملت تکیه بر کرسی ریاست زده و کار را تمام شده دیدند آیا نمی‌دانند که چشمان زیادی به انتظار همت و مسیر درست در جریان رفع معیشت مردم به آنان دوخته است و نباید با تصمیمات انفرادی جامعه هنری ایران را مورد توهین و بی احترامی قرار داد فارق از رسالتی که دارند
ناشناس۳۰۸۱۹۰۲۱۰:۳۰:۴۶ ۱۴۰۲/۳/۱۶
ازجنس ملت کنار ملت نیست رفته خارج که خوش باشه. با توهین به ملت اقامت ازدشمن میگیره. پول مملکت خارج کرده که خوش باشه. عجب از جنس ملت هستن. آیا با هرپولی که از کشور خارج کردن لاقل معادل آن وارد کردن که ارزش پول ملی حفظ بشه به همان مردمی که ازشون نون خوردن و توهین کردن فشار نیاد. این همه چیز دانها این را نمی‌دانند که ورود و خروج پول از کشور باید حداقل یکسان باشه تا ارزش پول ملی حفظ بشه .تا توان خرید مردم فقیر پایین نیاد. یا می‌دانند به اسم طرفداری از مردم چوب لای سنگ اسیابشون میذارن. به قیمت اقامت گرفتن از کشورهای غربی!.
غلامرضا۳۰۸۲۹۰۹۲۲:۵۰:۴۴ ۱۴۰۲/۳/۱۶
متاسفانه هر فردی در هر جایگاهی منظور در هر صنف و مسلک از وضعیت اسف بار اقتصادی و اجتماعی گله کند در صف دشمن قلمداد میشود.
حمید امیری۳۰۸۱۸۴۱۰۹:۵۹:۰۰ ۱۴۰۲/۳/۱۶
از مردمی میگویید که با مسیولین و عملکردشان مشکل دارند و احتمالا از دید شما اندکند... شما حتما در میان مردم زندگی میکنید... بنظر گفتمان و نظرات روزمره شان برای درک این موضوع کافیست و نیاز به آمارگیری هم ندارد...!؟
ناشناس۳۰۸۱۸۴۴۱۰:۰۳:۴۸ ۱۴۰۲/۳/۱۶
چیکار کنن سلبریتی ها؟!!!!! نمی تونن که به مردم از زندگی پر از نفرت و طلاق خودشون گلایه کنن می تونن؟ نمی تونن اعتراف کنن که از پس مدیریت یک خانواده برنمیان.
ناشناس۳۰۸۱۹۰۴۱۰:۳۱:۲۶ ۱۴۰۲/۳/۱۶
احسنت
س م ش۳۰۸۱۸۴۵۱۰:۰۴:۵۶ ۱۴۰۲/۳/۱۶
درود بر آقای پرستویی که همیشه صدای مردم بوده و هست، درود بر مردی که همیشه پشت مردمش است
ناشناس۳۰۸۱۹۰۵۱۰:۳۱:۴۹ ۱۴۰۲/۳/۱۶
هندوانه زیر بغلش ندین مثل بادکنک باد میشه یه موقع می ترکه بادش شما رو خفه میکنه
عسکری۳۰۸۱۸۶۶۱۰:۱۶:۴۶ ۱۴۰۲/۳/۱۶
البته بجای هنرمند دیگه باید بگن هنرپیشه! هنر شغل‌شان بود وقتی از ایران انباشته از پول شدند بهتردیدن با دهن کجی و بد و بیراه به ایران بر شتر اقامتدادن کشورهای غربی سوار شوند و از این غافله عقب نمانند. هنرشان پول گرفتن برای قرائت دیالوگ بود بعد هم توهین کردن برای اقامت گرفتن. آقای پرستویی مطمئن هستن که ما مردم مثل سابق ریخت هنرپیشه ها رو با اینهمه بی حرمت کردن تو جشنواره های خارجی گرفته تا شبکه های اجتماعی میخواهییم ببینیم. منتظر نسل جدید لااقل هنرپیشه نه هنرمند هستیم تا ببینیم فیلم‌هایشان. البته اگه تونستیم هنرمند به معنای واقعی تربیت کنیم آن یک کمال خواهد بود و مایه روشنی چشم.چه بسیار هنرپیشه و چه اندک هنرمند.
ناشناس۳۰۸۱۸۶۹۱۰:۱۸:۰۴ ۱۴۰۲/۳/۱۶
کشور به لطف تنگ نظری دوستان دو قطبی شده و هر قطب خودشو حق به جانب میدونه متاسفانه نگاه نویسنده هم تک قطبیه . مصاحبه رئیس صدا سیما کاملا جناحی بود نه وحدت بخش البته صحبت های پرستویی هم سیاه نمایی هست
ناشناس۳۰۸۱۸۷۰۱۰:۱۸:۲۰ ۱۴۰۲/۳/۱۶
اینکه به اصطلاح هنرمندان با صدا سیما قطع ارتباط کردن به خاطر قیافه دیگران نیست بخاطر نون به نرخ روز خوردن آنهاست .درتوهمات فکری خود کار نظام را تمام شده می دانستند.والا این سلبریتی بی سواد بوی پول هرجا باشه هست چه در صداسیما و چه در هر جای دیگر
ناشناس۳۰۸۱۸۷۲۱۰:۱۹:۲۵ ۱۴۰۲/۳/۱۶
کاملا درسته شاید مردم از جهت گیری صداوسیما ومدیرانش خوششون نیاد اما قطعا ازاین قسم سلبریتی ها هم خوششون نمیاد. تعجب کردم وقتی دراستانه جام جهانی علیه تیم ملی وبازیکنان صحبت کردن.
ناشناس۳۰۸۱۸۹۲۱۰:۲۷:۴۶ ۱۴۰۲/۳/۱۶
سلبریتی ها عادت به ارتیست بازی دارن زندگی واقعی رو خیال می کنن فیلم است نه آقای پرستویی زندگی فیلم نیست خود مردم خوب و بد رو تشخیص میدهن نیازی به تو و امثال تو نیست ما هم علاقه ای به دیدن قیافه تو نداریم .
امیر۳۰۸۱۸۹۶۱۰:۲۸:۴۴ ۱۴۰۲/۳/۱۶
هی دم از مردم میزنی کدوم مردم ؟ شما سلبریتی های مرفه خوش گذرون چی از دل مردم میدونید؟ یه مقدار اعتباری که دارید از همین مردم دارید که به شخصه اونم نزد من یکی که از دست دادی.
مینا۳۰۸۱۸۹۷۱۰:۲۹:۱۰ ۱۴۰۲/۳/۱۶
پرویز پرستویی یک هنرمند واقعی هستند
ناشناس۳۰۸۲۲۲۵۱۳:۳۹:۲۴ ۱۴۰۲/۳/۱۶
بازیگر خوبی هست
ناشناس۳۰۸۱۸۹۸۱۰:۲۹:۲۹ ۱۴۰۲/۳/۱۶
نوسینده عزیز اندکی فکر کرده‌اید که این رابطه‌ای که ترسیم کرده‌اید، ممکن است به شکل دیگری هم باشد؟
ناشناس۳۰۸۱۸۹۹۱۰:۲۹:۵۱ ۱۴۰۲/۳/۱۶
این به اصطلاح هنرمندان از بس برا خودشون نوشابه باز کردن باورشان شده کسی هستن. معلم اخلاق دیگران شدن.
علی۳۰۸۱۹۰۹۱۰:۳۳:۵۹ ۱۴۰۲/۳/۱۶
وجودپرستویی چه نفعی برای مردم دارد؟
آل یاسین۳۰۸۱۹۱۲۱۰:۳۴:۳۸ ۱۴۰۲/۳/۱۶
باسلام استاد پرستویی از شیفتگان شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی هستند ایشان متعلق به خانواده معزز شهداست اگر گاهی انتقادی دارند فقط از سر دلسوزی است و لاغیر نقش آفرینی بی نقص استاد در آژانس شیشه ای تکرار نخواهد شد یاعلی
لیلا۳۰۸۲۲۶۴۱۳:۵۸:۳۷ ۱۴۰۲/۳/۱۶
آخه حرفهاش و مرامش ترامپ پسنده نه شهید پسند
ناشناس۳۰۸۱۹۱۸۱۰:۳۷:۰۱ ۱۴۰۲/۳/۱۶
مردم باید مطالبگری از مسئولان را نهادینه کنند.
ناشناس۳۰۸۱۹۴۲۱۰:۵۴:۳۹ ۱۴۰۲/۳/۱۶
چرا فقط افراد مانند پرستویی و خادم را نقد می کنید چرا مسئولان مثل جبلی .... و غیره را نقد نمی کنید.
محمد۳۰۸۱۹۴۴۱۰:۵۵:۱۷ ۱۴۰۲/۳/۱۶
به عقیده بنده آقای پرستویی از یک جهت درست میگه چون بودجه صدا و سیما از پول ملت ایران است ولی همه طیف اجازه صحبت و فعالیت در آن را ندارد.
ناشناس۳۰۸۲۰۹۳۱۲:۲۴:۲۹ ۱۴۰۲/۳/۱۶
بله بودجه صدا و سیما ملی است چرا باید سلبریتی میلیاردمیلیارد بودجه صدا و سیما رو قورت بده و زبانش هم لال بشود برای گفتن این حق که حق الزحمه ها و قراردادهای میلیاردی عادلانه نیست .
ناشناس۳۰۸۱۹۵۹۱۱:۰۵:۳۸ ۱۴۰۲/۳/۱۶
آقتی ونکی از نگاه شما ، مردم چه کسانی هستند ؟
حسن مشهد۳۰۸۱۹۶۹۱۱:۱۱:۰۶ ۱۴۰۲/۳/۱۶
آقای پرستویی عزیزی ولی اگه برادرم هم باشی بخوای اعصاب مردم رو مشغول کنی ارزشی برام نداری سرت تو کارت باشه .
ناشناس۳۰۸۱۹۸۲۱۱:۱۶:۱۱ ۱۴۰۲/۳/۱۶
آقای ونکی بند اول نوشته ت رو یک بار دیگه بخون. در چند جمله چند بار به قشر عظیمی از مردم کشورت توهین کردی. بعد میخوای مردم طرفدار تو باشن؟
ناشناس۳۰۸۱۹۸۹۱۱:۲۰:۳۶ ۱۴۰۲/۳/۱۶
ونکی جان هر چند روز یکبار یه متن پر سر و صدا و جنجالی مینویسی و بعدم با سعه صدر کامنتها حتی مخالف رو منتشر میکنی آفرین. حالا نکته بنده خدمت شما بزرگوار اینه که به لطف نوع مدیریت دوستان شما ما هنوز در تعریف مفهوم مردم درجا میزنیم براستی مردم یعنی چه؟ مگر آنهایی که در اینستاگرام کامنت میگذارند مردم نیستند؟
ناشناس۳۰۸۲۰۱۶۱۱:۳۹:۰۰ ۱۴۰۲/۳/۱۶
هنرمند باید همه جور هنر مند باشد نه اینکه فقط جلوی دوربین هنرمند باشد هنر مند باید از بعد انسانی ، خانوادگی ، اجتماعی و ....... هم هنر مند باشد. این هنرمندان را که من مشاهده میکنم فقط و فقط جلوی دوربین هنر مند هستند و در بعد خانوادگی و ........... واقعا افتضاح می باشند (البته این مطالب شامل بعضی از هنرمندان شریف کشورمان نمی شود).فقط اگر یک نگاه کوچک به زندگی خصوصی این هنر مندان بیندازیم آنوقت است که مشاهده میکنیم که واقعا اینها نباید الگوی جوانان ما قرار گیرند.
ج۳۰۸۲۰۲۶۱۱:۴۳:۲۸ ۱۴۰۲/۳/۱۶
سلبریتی مطمئن باشید که اصلا به فکر مردم نیستند
ناشناس۳۰۸۲۰۲۷۱۱:۴۳:۳۸ ۱۴۰۲/۳/۱۶
یه مورد برای من جای سوال داره مدیران تلویزیون میگن ما به نظر مخاطب احترام میذاریم و طبق اون عمل میکنیم تو مورد برنامه ۹۰ که مرکز نظر سنجی خود صدا و سیما اعلام میکرد این برنامه پربیننده ترین برنامه تلویزیون بود و بعد از تعطیل کردن اون باز هم مردم خواستار پخش اون بودند . چرا هیچ وقت هیچ کس نیومد به مردم علت تعطیلی برنامه ۹۰ رو توضیح بده.
حافظ۳۰۸۲۰۳۱۱۱:۴۴:۲۶ ۱۴۰۲/۳/۱۶
سلام آقای پرستویی، شما یک هنرمند هستید. بنده ۵۲ سال سن دارم و شما را در نقش هایی که هنرمندی کرده اید. می پسندم. ای کاش هنرمندمی ماندید. اسیر عوام فریبی ها نمی شدید. از طرف مردم(همه مردم)،سخن نمی گفتید. به غیر از خود،به دیگران هم ارزش قایل می شدید.هنرمند باید کاری و رفتاری کند که قدر و اعتبارش روز به روز افزایش یابد. نه اینکه خود باعث تنزل اعتبارش شود. باتشکر
ناشناس۳۰۸۲۰۳۳۱۱:۴۵:۴۰ ۱۴۰۲/۳/۱۶
اون موقع که آقای پرستویی تو آمریکا زد تو گوش اون آدم بیخود خوب بود، امروز که حرفاش رو دوست ندارید شد عوامگرا؟
ناشناس۳۰۸۲۰۸۳۱۲:۱۸:۲۳ ۱۴۰۲/۳/۱۶
استمرار در عمل مهمه . حالا اونجا هم حرف حقی نزده یه سیلی زده
ناشناس۳۰۸۲۹۸۳۰۰:۲۰:۲۴ ۱۴۰۲/۳/۱۷
اتفاقا این استمرار در عمله. یعنی حقگو باشی از حمله تندروهای این طرف و اون طرف هم نترسی
ناشناس۳۰۸۲۰۴۰۱۱:۵۱:۱۳ ۱۴۰۲/۳/۱۶
ونکی جان خوشم میاد حرکت دز خلاف جریان مسیر عمومی خسته ات نمیکنه !!
ناشناس۳۰۸۲۰۴۲۱۱:۵۱:۳۵ ۱۴۰۲/۳/۱۶
خیلی جالبه حرفهای خودتون رو نقد سازنده میدونید اما حرفهای دیگران رو عوام گرایی!!!
ناشناس۳۰۸۲۰۴۳۱۱:۵۲:۱۹ ۱۴۰۲/۳/۱۶
مردم خودشان هستند كه نخبه،ورزشكار،هنرمندوسلبريتيهارا به عنوان قهرمان وپهلوان مورد توجه قرار ميدهند قهرمان هاي تحميلي بر مردم ماندگار نيستند
ناشناس۳۰۸۲۰۶۲۱۲:۰۳:۵۶ ۱۴۰۲/۳/۱۶
این دوست داره واقعا نقش مطرب رو بازی کنه و مشهور بشه ...
ناشناس۳۰۸۲۱۰۹۱۲:۴۰:۱۵ ۱۴۰۲/۳/۱۶
هر چی هست خودش است و هنرش.
احمدی از اهواز۳۰۸۲۰۸۲۱۲:۱۷:۴۴ ۱۴۰۲/۳/۱۶
سلام ، دوست عزیز متاسفانه هر کس میخواد نظر خودش را اعمال نماید از کلمه مردم استفاده می‌کند، چرا؟ برای گمراه کردن ذهن خواننده ها، رییس صدا وسیما میگه مردم ،بازیگران می‌گویند مردم ، چرا ،چون یه تعدادی طرفدار دارند .لطفا از کلمه مردم مایه نگذارید .
ناشناس۳۰۸۲۰۹۴۱۲:۲۴:۳۰ ۱۴۰۲/۳/۱۶
مردم خودشان بهتر تشخیص میدهند، لذا تحلیل های یکطرفه تاثیری بر باور آنان ندارد.
ناشناس۳۰۸۲۱۱۷۱۲:۴۵:۰۳ ۱۴۰۲/۳/۱۶
سعيد خان ونكي قدري بين مردم به قول خودتان عوام تعامل ورفت وآمد كنيد واز احوالات زندگيشان بپرسيد شايد نظر ديگري پيدا كنيد مطالب پشت ميزي وژورناليستي هميشه ممكن است درست نباشد پرستويي مرد قابل قبوليست ايراد هاي خودش را هم دارد.
ناشناس۳۰۸۲۱۲۳۱۲:۵۲:۰۴ ۱۴۰۲/۳/۱۶
نوشته‌اید: «مردم موضوعی یک‌وجهی نیست؛ شناخت آن پیچیدگی‌های خاصی خودش را می‌طلبد» پیشنهاد میکنم شما ابتدا خودتان این جمله را جلوی چشمتان نصب کرده و هر روز آن را با خود تکرار کنید.
محمودی۳۰۸۲۱۲۵۱۲:۵۲:۴۱ ۱۴۰۲/۳/۱۶
ازبین هزاران بازیگر مجری فقط 11نفرشون منحرف شدن وراهشون بسمت ویزا واقامت کج کردن چندنفرشون موفق شدن ویزاگرفتن . بنظرم اینا ازجای مدیریت میشن وپول گرفتند چون همشون هماهنگ رو یه موضوع کارمیکنن .
ناشناس۳۰۸۲۱۲۶۱۲:۵۳:۳۰ ۱۴۰۲/۳/۱۶
پرویز پرستویی هنرمند باوجدان ومردم هست که همیشه حرف دل قشر متوسط را زده است.
محمد۳۰۸۲۱۳۱۱۲:۵۶:۴۶ ۱۴۰۲/۳/۱۶
سلام ایکاش نقد و جستاری مینوشتید که محتوی و پیام موثری داشته باشد، این خطوط حامل چه پیامی بود؟ بیشتر برای یارکشی بود، به عنوان یک رسانه سطح گفتمان را بالا ببرید تا مخاطب سواد رسانه ای اش افزایش یابد و منتقد شما مجبور به مطالعه و تامل شود.
ناشناس۳۰۸۲۱۴۰۱۳:۰۲:۰۰ ۱۴۰۲/۳/۱۶
کسی می تواند دم از مردمی بودن بزند که سطح زندگی اش هم سطح مردم باشد. چرا سلبریتی ها به حقوقهای نجومی خودشان ا اعتراضی نمی کنند؟ چرا یکبار نگفتن که قراردادهای میلیاردی سلبریتی ها حق نیروهای حق الزحمه ای صدا و سیماست؟
ناشناس۳۰۸۲۴۵۵۱۶:۰۰:۰۰ ۱۴۰۲/۳/۱۶
یعنی مسئولینی که دم از مردم میزنند،در سطح مردم درامد دارند و زندگی میکنند؟
محمدرضا۳۰۸۲۱۴۱۱۳:۰۲:۱۶ ۱۴۰۲/۳/۱۶
هنرمندکسی است که به تحریم کنندگان هموطن خویش بتازد نه اینکه به نفع آنها عمل کند
ناشناس۳۰۸۲۱۴۳۱۳:۰۳:۳۴ ۱۴۰۲/۳/۱۶
اگر مردمی هستن چرا زمان روحانی لالمونی گرفته بودن؟!! اگه سیاست حالیتون نیست نباید جیغ بکشین روحانی؟
ناشناس۳۰۸۲۱۵۶۱۳:۱۲:۳۶ ۱۴۰۲/۳/۱۶
اتفاقا شناخت مردم پیچیدگی خاصی ندارد و کاملا واضح است .
ناشناس۳۰۸۲۱۶۰۱۳:۱۵:۳۵ ۱۴۰۲/۳/۱۶
حاج کاظم باش افخمی احمدی نصیریان بمان
ناشناس۳۰۸۲۱۶۷۱۳:۱۶:۴۲ ۱۴۰۲/۳/۱۶
آقای پرستویی صرفاً در جواب صحبت رئیس صدا و سیما که اتفاقاً همین مضمون را در مورد هنرمندان بکار برده بود این مطلب را ادا کرد . پس هرچیزی عوض دارد گله ندارد .
ناشناس۳۰۸۲۱۷۲۱۳:۱۹:۵۳ ۱۴۰۲/۳/۱۶
آقای پرستویی از نقش مارمولک بیا بیرون شما فکر کردید کار تموم شده.
آرزو۳۰۸۲۱۸۱۱۳:۲۵:۴۹ ۱۴۰۲/۳/۱۶
پرستویی تو غیر از ناامیدی برای ملت کاری نمیکنی شما رو الکی بزرگت کردن
ناشناس۳۰۸۲۱۸۶۱۳:۲۶:۵۵ ۱۴۰۲/۳/۱۶
من تقریبا برنامه های سیما را نگاه نمی کنم جز در موارد خاص ولی از سلبریتی ها بی سواد و هنربندها بسیار بیشتر بدم می آید
ناشناس۳۰۸۲۱۸۷۱۳:۲۷:۱۸ ۱۴۰۲/۳/۱۶
سلام چرا از مدیری که حقوق ماهیانه اش چند ده میلیون هست صحبت نمیکنی مگر اینا مال مردم نیست اینا از بیت‌المال نیست فقط پولی که هنرمند یا فوتبالیست میگره بیت المال است. ما نفهمیدم شما مدافع مردم هستی یا نه چرا از گرانی و رنج مردم که تو این اوضاع واقعا داریم زیر فشار تورم به سختی زندگی می‌کنیم حرف نمیزنی چرا از من کارگر که حقوق ماهیانه ۲۷درصد اضافه شده ولی قیمت خوراکی‌ها توهمین یکی دوماه بیش ازدوبرابر شده حرف نمیزنی چرا از نرخ اجاره که سر به فلک کشیده حرف نمیزنی
ناشناس۳۰۸۲۱۸۸۱۳:۲۷:۲۸ ۱۴۰۲/۳/۱۶
امثال پرستویی . خادم . مجیدی . فردوسی پور . وریا غفوری و علی دایی و سایرین که محبوبیتشان بین مردم ماندگارشده بخاطر مردمی بودنشونه و با این حمله های هدایت شده جایگاهشون نه تنها متزلزل نمیشه و چیزی از اعتبار عمومی کم نمیشه .
ناشناس۳۰۸۲۵۷۵۱۷:۲۵:۵۲ ۱۴۰۲/۳/۱۶
اینهایی که نام بردیدیک زمانی محبوب بودند ولی الان خیلی ازمحبوبیتشون کاسته شده
ناشناس۳۰۸۲۱۹۷۱۳:۳۱:۱۲ ۱۴۰۲/۳/۱۶
متاسفانه رسانه های مدرن توهم زا هستند. پرستویی نقشهایش هم همیشه و بدون استثنا خودش را بازی کرده است. آنچه به غلط هنرپیشه خوانده شده است(به جای اکتور یا بازیگر) او و سایرین را (البته استثنا زیاد دارد) را متوهم کرده است. پرستویی کوچکتر از آنی است که مسائل بزرگ را درک کند.
ناشناس۳۰۸۲۲۱۲۱۳:۳۶:۱۷ ۱۴۰۲/۳/۱۶
در کل پرویز پرستویی خیلی نق نقو شده، خدا رحم به اطرافیانش بکنه با این همه موج منفی
قاسمی۳۰۸۲۲۲۸۱۳:۴۰:۵۷ ۱۴۰۲/۳/۱۶
آقادلقکی‌هم‌شدهنرمندی‌. هر‌وقت‌برای‌وطن‌‌کارخیری‌انجام‌دادی‌طلبکارباش وآدم‌خیرهم‌ازمردم‌توقعی‌ندارد‌کارخیر‌برای‌خداوآخرت‌‌‍‌است‌.
ناشناس۳۰۸۲۲۳۸۱۳:۴۵:۲۸ ۱۴۰۲/۳/۱۶
پرویز پرستویی 5 ساله آب به اسیاب دشمنان میریزه - فقط میخواد خودشو مطرح بکنه
ناشناس۳۰۸۲۲۴۸۱۳:۵۰:۱۷ ۱۴۰۲/۳/۱۶
اقای پرستوی شما چرا در امور اجتماعی و حوزه هایی اعم از سیاسی. امنیتی. دحالت می کنی و روان اجتماعی را مشوش می کنی تو کارت این است یک فیلم که کارگردان به شما خط می دهد را بازی کنی و باعث سرگرمی مردم باشی. چرا فکر می کنید شما سلبریتی ها در جامعه جایگاهی دارید.
ناشناس۳۰۸۲۲۶۳۱۳:۵۶:۰۵ ۱۴۰۲/۳/۱۶
این وطن فروش خون رو دستانشه از آشوب های گذشته واسه چی خبر ازش نشر میدید؟
مهدی۳۰۸۲۲۶۸۱۳:۵۹:۵۸ ۱۴۰۲/۳/۱۶
آقای پرستوئی زحمت کشیدند و نقشهایی که برایشان در نظر گرفتند خوب بازی کردند و در آن فیلم ها نویسنده و کارگردان و بازیگران و فیلمنامه و داستان بازی مشخص بودو محل تامین هزینه فیلم هم مشخص بود و نتیجه ای که محصول فیلم بود مشخص اما آقای پرستوئی گمات نمیکنید اکنون در فیلمی بازی میکنید که سرمایه گذار و عوامل و مقصود سناریوی آن برایتان مشخص نیست و تمام عواملی که ذکر شد نامعلوم است من گمان میکنم اکنون بازیگر و هنرپیشه نیستید اکنون بازیتان داده اند و خود نمیدانید هر چند به غرورتان برمیخورد اما بازی خورده اید گمان میکنید میدانید ولی اینگونه نیست اگر آدم خوبی نمیدانستمتان هیچ سخنی نمیگفتم من یک کارمند بازنشسته جانباز و جبهه رفته حدافل حقوق بگیر
ناشناس۳۰۸۲۲۷۵۱۴:۰۶:۰۲ ۱۴۰۲/۳/۱۶
درودخدابرهنرمندان وورزشکاران مردمی !!!
ناشناس۳۰۸۲۲۸۰۱۴:۱۰:۲۳ ۱۴۰۲/۳/۱۶
واقعا جای تاسف داره که ما بگیم سلبرتیهای هنری و ورزشی مردمی هستند
حسین ح۳۰۸۲۲۸۵۱۴:۱۲:۰۹ ۱۴۰۲/۳/۱۶
متاسفانه بعضی از هنرمندان تا چارتا فیلمشون میگیره خودشون رو گم میکنن وفکر میکنن وکیل مردمن قدر واندازه خودشون رو نمیدونن از جاشون در میرن
فرنیا۳۰۸۲۲۹۲۱۴:۱۷:۱۲ ۱۴۰۲/۳/۱۶
آقای پرستویی را غربگرا ها تهدید کردن خدا خیرشان ندهد
ناشناس۳۰۸۲۲۹۴۱۴:۱۹:۳۴ ۱۴۰۲/۳/۱۶
اینان در هنر بازی کردن استادند. پس صرفا بازی میکنند. ایشان را جدی نگیرید.
ناشناس۳۰۸۲۳۰۳۱۴:۲۹:۴۴ ۱۴۰۲/۳/۱۶
اتفاقا هیچ کس مثل جناب پرستویی مرد وباجربزه نیست وخیلی راحت حرفشو میزنه .
احمد۳۰۸۲۳۱۸۱۴:۴۲:۰۷ ۱۴۰۲/۳/۱۶
این‌هنر‌پیشگان‌تا‌کم‌میارند‌از‌مردم‌دم‌می‌زنند پرستوی‌عزیز‌آب‌رفته‌رو‌نمی‌شه‌به‌جوب‌برگرداند آقای‌جبلی‌مگه‌چی‌گفته‌که‌آنقدر‌ناراحتی؟
غلامرضا حسنوند۳۰۸۲۳۲۸۱۴:۴۶:۴۲ ۱۴۰۲/۳/۱۶
هنرمندان و ورزشکاران مردمی در قلب مردم هستن .
سید محسن۳۰۸۲۳۳۷۱۴:۵۰:۴۶ ۱۴۰۲/۳/۱۶
حالم ازپرویز پرسویی وبعضی ازفیلماش بهم می خوره خیلی مغرورشده
ناشناس۳۰۸۲۳۷۲۱۵:۰۷:۴۶ ۱۴۰۲/۳/۱۶
این پرستویی چقدر حرف زیادی میزنه باباکی اصلا تاریخ مصرفت تمام شده .
ناشناس۳۰۸۲۴۰۲۱۵:۲۶:۳۳ ۱۴۰۲/۳/۱۶
بعضی از این بازیگران و سلبریتی ها، بواسطه اینکه تصویر آنان از صدا و سیما پخش شده، خودشان را گم کرده گمان می کنند واقعا کسی شده اند، لذا غر ور و تکبر آنان را احاطه کرده
ناشناس۳۰۸۲۴۰۳۱۵:۲۷:۴۰ ۱۴۰۲/۳/۱۶
وقتی کسی رو بیخود باد کنن میشه این .....
رضارضوی۳۰۸۲۴۳۹۱۵:۵۴:۱۰ ۱۴۰۲/۳/۱۶
هنرمند توهر دوره ای هنرشو نشون داده ونون خورده همیشه هم هنرمند مردمی وغیرمردمی بوده وهمه میدونند چه کسانی ازجامعه ارتزاق میکنند اتفاقا وحقیقتا هنروهنرمند واقعی اونه که ازدردمردم وجامعه بگه.
ناشناس۳۰۸۲۴۴۳۱۵:۵۶:۱۱ ۱۴۰۲/۳/۱۶
مردم ما به اندازه کافی بالغ شدند که خوب را ازبد و سره را از ناسره تشخیص دهند. مردم ما منظور سلبریتیها را به خوبی درک میکنند چون همه از هم و با همند. استدلالات شما حتماً بر محبوبیت انها می افزاید.
ناشناس۳۰۸۲۴۴۴۱۵:۵۶:۳۳ ۱۴۰۲/۳/۱۶
بنده به عنوان یک شهروند معتقدم سطح تحلیل این مدل سلبریتی های ما به شدت پایینه و علتش هم عمدتا کسب اطلاع از کانال های محدوده. بعضا نیت خوبی هم دارن ولی توجه نمیکنن که وقتی ادم چیزی رو نمیدونه بهتره سکوت کنه.
ناشناس۳۰۸۲۴۴۸۱۵:۵۷:۰۶ ۱۴۰۲/۳/۱۶
نویسنده به نظر خیلی وطن دوست میاد نگارنده محترم لطفا یه چند روز مایه بذارید راجع به این ابر بحرانهای مملکت مسئولین رو بازخواست کنید اول محیط زیست یعنی بحران کم آبی زلزله احتمالی و آلودگی هوای کلانشهرها و برنامه مسئولین برای مقابله با اونها، دوم تورم و ارزش پول ملی، سوم فرار سرمایه و نخبگان.
سعید۳۰۸۲۴۵۷۱۶:۰۰:۵۷ ۱۴۰۲/۳/۱۶
خانم فاطمه معتمدآریا ، بعد از فوت مهسا امینی ، توی یه ویدئو داد میزد و فریاد می‌کشید و می‌گفت : من مادر مهسام. ولی بعد از شهادت آرشام در حادثه تروریستی شیراز ، این کار رو نکرد و نگفت که مادر آرشام هست. چرا؟ مگه هنرمند مردمی نبود؟ مگه مردم با مردم فرق داره؟ مگه آرشام با مهسا فرق داشت؟ مگه به خیال اغتشاشگران، هردو رو حکومت نکشته بود؟ نخیر، چو اگه فریاد میزد و می‌گفت من مادر آرشام هستم ، گرین کارتی در کار نبود. لطفاً کلمه باارزش هنرمند رو برای هر بازیگری بکار نبرید. اینها تعدادی آدم مشهور هستن که بازیگری بلدن. هنرمند نیستن.
ناشناس۳۰۸۲۴۷۰۱۶:۰۵:۲۵ ۱۴۰۲/۳/۱۶
زنده باد وطن زنده باد ایران .
س م۳۰۸۲۵۱۴۱۶:۳۲:۳۶ ۱۴۰۲/۳/۱۶
جناب ونکی .عدم پرداخت مالیات توسط هنرمندان بدلیل وجودقانونی است که خوددولت چنین قانونی تصویب کرده. فیلم وسریال وکتاب وموسیقی و....تولیدکنندوآنها هم از پرداخت مالیات معاف هستند .
ناشناس۳۰۸۲۵۱۶۱۶:۳۴:۱۵ ۱۴۰۲/۳/۱۶
مردم ایران همه مردم ایران هستند نه فقط کسانی که حرفهای ما را قبول دارند و با ما موافق هستند. همه حرفهای خود را از زبان مردم می زنند چرا که نماینده بخشی از مردم هستند.
کاوه۳۰۸۲۵۳۱۱۶:۴۳:۵۴ ۱۴۰۲/۳/۱۶
جانا سخن از زبان ما می گویی . هنرمندان ما ، ورزشکاران ما و خوانندگان ما اکثرا نوکر پول شده اند و جز جیب خودشان به چیز دیگری فکر نمی کنند . اگر ما به حرف این پوپولیستهای عوام گرا گوش نکنیم و خودمان دنبال پیدا کردن حقیقت برویم قطعا مملکتمان بهتر از اینها خواهد شد . سلبریتی های ایران ناخواسته مردم را بسمت کارهای ناپسند سوق می دهند.
ناشناس۳۰۸۲۵۶۱۱۷:۰۵:۵۷ ۱۴۰۲/۳/۱۶
سلام این آقای پرستویی صلاحیت اینو نداره که نماینده خانواده خودش باشه تا برسد به مردم. مردم از اینجور افراد متنفرند این اقا اصلا درکی از مسائل اجتماعی و سیا سی نداره .
ناشناس۳۰۸۲۵۸۲۱۷:۳۸:۲۲ ۱۴۰۲/۳/۱۶
عزیز دلم هر کسی که با گفتار کردار و رفتار شما مخالف است که وطن فروش نیست اگر حرفی برای گفتن داشتید تهمت وطن فروش نمیزدید
ناشناس۳۰۸۲۵۹۱۱۷:۴۳:۲۱ ۱۴۰۲/۳/۱۶
کاش این جماعت سلبریتی تلاششون رو در همون حوزه تخصصی خودشون انجام دهند. کسی مجبورشون کرده در هر موردی اظهار نظر کنند و استوری بگذارند و لایک بگیرند؟؟
ناشناس۳۰۸۲۶۲۶۱۸:۰۵:۴۷ ۱۴۰۲/۳/۱۶
درود بر هنرمندان متعهد و مردمی که در کنار ملت خود می ایستند .
ناشناس۳۰۸۲۶۳۰۱۸:۰۶:۵۴ ۱۴۰۲/۳/۱۶
بابا جمع کنید این بساطو هی اره میدین تیشه میگیرین که چی .
ناشناس۳۰۸۲۶۵۲۱۸:۲۳:۱۱ ۱۴۰۲/۳/۱۶
پرستویی یکی از بهترین هنرمندانی هست که صدای مردم رافریادمی کند!
ناشناس۳۰۸۲۶۵۷۱۸:۲۶:۰۴ ۱۴۰۲/۳/۱۶
فعلا آقای ونکی یک روز گیر میده به رسول خادم یک روز به پرستویی تا نفر بعدی کی باشه .
ناشناس۳۰۸۲۶۶۰۱۸:۲۷:۳۱ ۱۴۰۲/۳/۱۶
کسی که پا روی خون برادرش می گذارد آدم نیست
ناشناس۳۰۸۲۶۷۳۱۸:۳۷:۴۰ ۱۴۰۲/۳/۱۶
این پرستویی کیه آخه در همه چی این مملکت نظر می ده در سیاست در اقتصاد در کشور داری در قضاوت و.... واقعا بعضی ها خودشون رو همه چیزدان می دونن. در حالیکه که هیچ چیز نمی دونن . جهل مطلقن.
احمد۳۰۸۲۶۷۴۱۸:۳۸:۲۱ ۱۴۰۲/۳/۱۶
آقای پرستویی هنرمندانی مثل شما نباشند بهتر است امثال شما آلت دست رسانه ها هستید و در خدمت منافع استراتژیک ملت ایران نیستید اگر امثال شما نباشید اتفاق منفی رخ نخواهد داد، لطفا برید هر جایی که دوست دارید
یوسف۳۰۸۲۶۹۰۱۸:۵۶:۱۶ ۱۴۰۲/۳/۱۶
متاسفانه یک هنرپیشه برای همه‌ی امور کشور خط ومشی تعیین می‌کند و باید بهش گفته بشه تو مگر نماینده مردمی ؟؟!!!!
ناشناس۳۰۸۲۶۹۵۱۹:۰۱:۰۶ ۱۴۰۲/۳/۱۶
به پرویز پرستویی و امثال او کاری ندارم ولی قطعا شما سایت الف و همفکران تان هم سمت مردم نیستید به هزار ویک دلیل و دلیل واضح آن بد آمدن تان از چهره های مردمی و عدم توجه و بیخیالی و خواست مردم در همه جهات و۰۰۰
ناشناس۳۰۸۲۷۱۸۱۹:۲۲:۳۷ ۱۴۰۲/۳/۱۶
اگر فرض را بر این بگذاریم که مردم از دیدن رئیس صدا وسیما هم بیزار باشند به علت حضور چندین ساله امثال پرستویی ودیگر سلبریتی ها بصورت مکرر وتکراری در صدا وسیماست مردم به همان اندازه از امثال شما هم بیزار هستن آقای پرستویی،شماها که بین حرف وعملتان از زمین تا آسمان فاصله است.
علیرضا۳۰۸۲۷۲۶۱۹:۳۸:۰۲ ۱۴۰۲/۳/۱۶
جناب ونکی ؟ استدلال های سطحی و یکجانبه نگر شما قانع کننده نیست.
ناشناس۳۰۸۲۷۲۸۱۹:۳۸:۵۰ ۱۴۰۲/۳/۱۶
پرویز پرستویی هنرپیشه ای بیش نیست و حرفهای او برای دیده شدن است .
ناشناس۳۰۸۲۷۶۳۲۰:۱۶:۰۶ ۱۴۰۲/۳/۱۶
سلام. مردم خودشون عاقل تر از هر هنرمند و ورزشکار وهر مسئولی که روی کار هست ،،،هستند.بازیگر نیستند که بخوان بازی در بیارن وگول بازیگرهای به اصطلاح مردم دوست را در بیارن. اکثر بازیگرهای تاریخ گذشته یهو همه دلسوز مردم شدن ودارن بدجور میسوزن .آخه اگه دارید میسوزید چرا سریع فکر بی حجابی ورفتارهای زننده وریخت وپاشهای لاکچری ومیلیاردی هاتون شدین دارید تو شبکه های مجازی فخر فروشی میکنید.؟؟؟کجای کارتون مردم دوستی ودلسوزی داره نشون میده.؟!
ناشناس۳۰۸۲۷۷۷۲۰:۳۱:۳۹ ۱۴۰۲/۳/۱۶
فعلا که صدا وسيما عجیب توی گل مانده همه اش داره فیلم و سریالهایی قدیمی رو تکرار میکنه
مهدی بابایی۳۰۸۲۸۰۵۲۰:۵۱:۴۲ ۱۴۰۲/۳/۱۶
آقای پرستویی اگه میخواهی مثل پرستو کوچ کنی راه باز و جاده دراز از تو بهترها میان انقدر هنرمند داشتیم یا رفتند یا کلا از دنیا رفتند سینما و تلویزیون و تئاتر لنگ نشد تو هم میخواهی بری بفرما
ناشناس۳۰۸۲۸۲۲۲۱:۰۴:۲۲ ۱۴۰۲/۳/۱۶
آقای پرستویی حرف حق را میزنند واکثریت با نظر ایشان موافق هستند
بهار۳۰۸۲۸۶۷۲۲:۰۲:۳۵ ۱۴۰۲/۳/۱۶
شماهایی که دارید آقای پرستویی رو چپ و راست می کوبید ایشون هم خانواده دارن و سالهای ساله زندگی مشترک خوبی دارن طلاق و جدایی نداشتن خیلی هم خوب زندگیشون اداره میکنن اقامت خارج هم ندارن تو امریکا سر جریان تو گوش اون افراطی و منافق زد.
ناشناس۳۰۸۲۹۰۴۲۲:۴۸:۵۱ ۱۴۰۲/۳/۱۶
جمهوری یعنی آحاد مردم حق اظهارنظر در امور کشور را دارند و مخالفت عده ای با آن یعنی سرکوب کردن آرا و نظریات مردم.
محمد۳۰۸۲۹۰۸۲۲:۴۹:۵۹ ۱۴۰۲/۳/۱۶
سلام.پرویز پرستویی درست میگوید....من خودم در این اجتماع دارم زندگی میکنم و با قطعیت میگوییم اکثر مردم چشم دیدن صدا و سیما را ندارند .
معلم بازنشسته ۷۲ ساله۳۰۸۲۹۲۷۲۳:۰۷:۵۵ ۱۴۰۲/۳/۱۶
آقای ونکی! شما هیچوقت به منتقدین خود پاسخ مستدل نداده ای.
Sh۳۰۸۳۰۷۷۰۵:۱۵:۳۴ ۱۴۰۲/۳/۱۷
اقای پرستویی به نظرم ساکت باشی و حرف نزنی ، براتون بهتره لا اقل یک کمی احترام برا خودت باقی بگذار انوقتی که فیلمهایی مثل لیلی با من است، بادیگارد ،اژانس شیشه ای و ..... امثال انرو بازی میکردی ،ان نقشها باعث شده بود در نظر مردم عزیز شوی،ولی الان ماهیت دو گانه خودت رو نشون دادی، بدون اکثریت مردم دیگه به سلبریتیهای هماهنگ با دشمنان کشور ارزشی قائل نیستند.
م۳۰۸۳۲۵۹۰۸:۵۹:۴۷ ۱۴۰۲/۳/۱۷
پرویز پرستویی در بین مردم است و مدام از مشکلات و موفقیت ها و افتخارات مردم صحبت می کند.
حسن۳۰۸۳۳۲۱۰۹:۳۳:۴۴ ۱۴۰۲/۳/۱۷
پرویز رسیده به آخر خط
yektanetتریبون

پربحث‌های هفته

  1. تکرار بازی سیاسی با مذاکره؟!

  2. قانون عفاف و حجاب کجاست؟/ وقتی گرانی خودرو را هم به علم‌الهدی ربط می‌دهند!/ جای درست لاریجانی؟

  3. جمعیت اتباع افغانستانی مقیم ایران بیش از ۶ میلیون نفر است

  4. بازگشت روحانی به سیاست با پرواز در خواب/ نسخه‌ جدید لاریجانی/ ادعای تازه درباره تابعیت فرزندان ظریف

  5. اتحادیه اروپا از جان ایران چه می خواهد؟!

  6. فردوسی‌پور و فرش قرمزی که پهن نشده!

  7. بدهکاران، طلبکار شدند!

  8. آن تجربه تلخ را تکرار نکنید

  9. نفوذی‌ها چه کسانی و در کجاها هستند؟

  10. وقت مقابله‌ به‌ مثل با اروپا نرسیده؟

  11. فمینیسم ایرانی و عبور از سکولاریسم

  12. آواز خواندن یک روحانی با تک نوازی ویولون

  13. اعتماد به ترامپ خطاست/ عراقچی علیه ساده‌سازی اصلاح‌طلبان/ شمشیر وفاق زیر گلوی مجلس

  14. با "مرد دیوانه" چگونه باید رفتار کرد؟!

  15. آدرس غلط روی تابلوی پاستور/ ظریف نباشد چه کسی جواب ترامپ را بدهد؟!/ پیامک‌هایی با مضمون خیانت که به نمایندگان مجلس ارسال می‌شود!

  16. درد بیمار و ناز طبیبان !

  17. ادعاهای غير واقعی درباره اقتصاد ایران

  18. انتقاد تند محمد مهاجری به پایداری‌‌چی‌ها و جلیلی

  19. چند نکته درباره تعامل عبدالحمید با دولت/ آیا پزشکیان همه صداهای اطراف خود را می‌شنود؟/ اولین قطعنامه فصل مدارا

  20. یارانه‌ها واریز شد

  21. تنها فرمولی که دولت های ما بلدند!

  22. نظرات برگزیده مخاطبان «الف»: اول قدرت بازدارنده همتراز، سپس مذاکره با آمریکا/ اقدام اروپا، نشان‌دهنده فعال‌شدن مکانیسم ماشه است

  23. شبیخون دلاری به صنعت خودرو !

  24. روایت عجیب حسن روحانی از نامزدی اش در انتخابات/ خواب سیدمحمد خاتمی را دیدم!/ خاتمی را زیر بالم گرفتم و به آسمان بردم!

  25. کمالوندی: ظرفیت غنی‌سازی را افزایش دادیم  

آخرین عناوین