به گزارش پایگاه اطلاعرسانی بانک سپه؛ دکتر علیرضا قیطاسی دبیر شورای هماهنگی بانکها در نشست مشترک اعضای کمیسیون هماهنگی روابط عمومی بانکها با روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران و ستاد اربعین حسینی(ع)، ازخدماتدهی ویژه بانک سپه به زائران اربعین حسینی تقدیر و تشکر کرد.
دبیر شورای هماهنگی بانکها ضمن تشریح خدمات مختلفی که توسط نظام بانکی در ایام اربعین ارائه شد، با قدردانی از زحمات و تلاشهای صورتگرفته گفت: امسال بانکها تمام تلاش خود را بهکار بستند تا شاهد کمترین مشکل در خدماتدهی به زائران اربعین حسینی باشیم.
وی همچنین با اشاره به توزیع ارز زیارتی توسط بانک سپه و دیگر بانکها با استفاده از پیامرسانهای بله و روبیکا خاطرنشان کرد: این نوع خدمات چه بهصورت حضوری و چه غیرحضوری باعث رضایتمندی مردم و زائران در این ایام شد.
لازم به ذکر است، بانک سپه برای تسهیل در ارائه خدمات بانکی و تأمین وجه نقد مورد نیاز زائران اربعین حسینی علاوه بر استقرار 37 دستگاه خودپرداز سیار خود در نقاط پرتردد مرزی استانهای خوزستان، کرمانشاه و ایلام، 11 شعبه این بانک در استانهای مذکور را نیز از ساعت 6 صبح تا 20 در خدمت زائران اباعبدالله الحسین(ع) قرار داد و 111 شعبه بانک سپه در سراسر کشور تا 14 شهریور ماه نسبت به فروش ارز اربعین تا ساعت 18 هر روز اقدام کردند، همچنین فروش 24ساعته ارز اربعین بهصورت غیرحضوری و از طریق پیامرسان روبیکا نیز در این ایام توسط بانک سپه صورت گرفت.
فعالیت موکبهای بانکها در مبادی مرزی و مسیر پیادهروی و توزیع میلیونها بطری آب معدنی از دیگر خدمات نظام بانکی به زائران اربعین حسینی است