اگر شبکه های جمهوری اسلامی نبودند جنایات صهیونیست ها پنهان می ماند

  4020722061 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

کارشناس مسائل استراتژیک گفت: اگر شبکه های جمهوری اسلامی به پوشش تحولات فلسطین اشغالی نمی پرداختند بخشی از افکار عمومی جهان از واقعیت آنچه در آن سرزمین روی می دهد محروم می شد.

در روز 7 مهرماه نیروهای مقاومت اسلامی فلسطین از غزه به سرزمین های اشغالی هجوم بردند و توانستند بیش از 1000 نظامی صهیونیست را به اسارت بگیرند و بر تعدادی از پایگاه های نظامی و برج های دیده بانی پیرامون باریکه غزه استیلا یابند. حرکتی که برای اولین بار انجام شد تا در مبادله اسرا بتوانند اسرای فلسطینی را از زندان های رژیم صهیونیستی آزاد کنند. پاسخ اسرائیل اما بمباران سنگین خانه های مردم غزه و کشتار زنان و کودکان فلسطینی بود. حوادثی که تلویزیون های پرس تی وی و هیسپان تی وی انعکاس می یابد و جهان می تواند شدت جنایات تل آویو را ببینند.

در همین باره روح الله مدبر، کارشناس مسائل استراتژیک، تاکید کرد: رسانه های غربگرا همواره دست به سانسور اخباری می زنند که بر خلاف نظرشان باشد و طبعا حقایق تحولات فلسطین را هم نشان نمی دهند دقیقا برعکس پرس تی وی و هیسپان تی وی شفاف و دقیق حقیقت را بازتاب می دهند.

وی در خصوص نحوه اطلاع رسانی پیرامون تحولات فلسطین اشغالی ادامه داد: اگر شبکه های جمهوری اسلامی به پوشش تحولات فلسطین اشغالی نمی پرداختند بخشی از افکار عمومی جهان از واقعیت آنچه در آن سرزمین روی می دهد محروم می شد.

مدبر، خاطرنشان کرد: پرس تی وی تریبون رسمی جمهوری اسلامی ایران و زبان گویای محور مقاومت هستند و تاکنون توانسته اند جنایات و فجایعی که اسرائیل رقم می زند را افشا کنند 

این کارشناس تصریح کرد: به علت همین موفقیت و موثر بودن این تلویزیون خبری است که آمریکا و اروپا دست به تحریم پرس تی وی زدند چرا که غرب از انتشار حقیقت می هراسد.

وی اظهار داشت: تصاویری که صهیونیست ها از شکنجه اسرای فلسطینی منتشر می کنند ناشی از ترس و وحشت آنان است و تلاش می کنند با این اقدام لطمه ای که به حیثیت نظامی شان در اثر حمله مقاومت وارد شد را جبران کنند. 

مدبر، با اشاره به تصمیم برخی دولت های عربی برای عادی سازی روابط با تل آویو گفت: چنانکه رهبر انقلاب هم اخیرا فرمودند کسانی که عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را سرمشق خود قرار دادند روی اسب بازنده شرط بندی کردند، عملیات اخیر مقاومت حماس، مشخص کرد که اعرابی که به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی اقدام کردند باید خِرَدگرایی را در دستور کار خود قرار دهند و بدانند که بازی در زمین اسرائیل قطعا به باخت آنها منجر می شود. 

تحلیلگر مسائل راهبردی افزود: دولت باکو که تصور میکرد نزدیکی به تل آویو می تواند امنیت وی را تامین کند الان می تواند ببیند که قدرت اسرائیل یک ببر کاغذی است و این رژیم از کسانی شکست بسیار بزرگی را دریافت کرد که سالها در محاصره قرار دارند و زیر رصد اطلاعاتی دائم تل آویو بودند با این حال نتوانست امنیت خود را تامین کند. 

وی تاکید کرد: آن رئیس جمهور کشور همسایه که روزی با پهپاد اسرائیلی عکس یادگاری می گرفت اکنون باید عکس خود را مخفی کند چرا که دوستی با تل آویو نه تنها به سود کسی نیست بلکه آسیب زا هم هست.

مدبر، با اشاره به تبلیغاتی که برای مسیر «هند – عربستان – اسرائیل» که برای حذف نقش ایران در ترانزیت منطقه ای مطرح شده گفت: در عملیات اخیر حماس مشخص شد که رژیم صهیونیستی حتی توان تامین امنیت خودش را هم ندارد و همه می دانند که اصل اول برای ترسیم راهگذرهای ترانزیتی به امنیت مربوط است و بدون آن نمی توان کنش اقتصادی انجام داد و طبعا دوستان ما در هند نباید در مسیر بازی تل آویو قرار گیرند.

کارشناس مسائل اوراسیا، با بیان اینکه راهگذر شمال به جنوب هدیه روسیه به ایران است تصریح کرد: روسیه بر احداث راهگذر روسیه به هند از مسیر ایران پافشاری دارد و حتی تلاش می کند ساخت بخش ریلی این مسیر را با تامین مالی سرعت بخشد که هر چه سریعتر به بهره برداری برد و قطعا برای ایران منافع بسیاری خواهد داشت اما آنچه مانع بزرگی است نفوذ غربگرایانی است که نمی خواهند روابط خوب ایران و روسیه را ببینند. 

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۲۵۹۲۰۵۱۸:۳۲:۳۲ ۱۴۰۲/۷/۲۲
تمام شبکه های دنیا دارن جنایت اسرایبل و نشون مبدن
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. این نامه دلسوزانه است؟!

  2. واکنش قوه قضائیه به شایعه ای درباره زیباکلام

  3. دفاع از جمهوریت یا دفاع از الیگارشی؟

  4. مقاومت بی‌مبنای طلافروشان در مقابل شفافیت/ دولت عدول نکند، مردم هم حمایت می‌کنند

  5. نامه روحانی به مردم ایران درباره دلایل رد صلاحیتش/ این دفاعیه‌ شخصی نیست، دفاع از جمهوریت نظام است

  6. امضای مردم گیلان پای طومار حمایت از طرح نور

  7. فردا دیر است...

  8. جریمه کشف حجاب ۴ و نیم میلیون تومان است

  9. نوش‌دارو بعد از مرگ سهراب!

  10. محکومیت ساداتی‌نژاد به حبس/ روایت خاندوزی از کاهش تورم/ شانس قالیباف برای ریاست مجلس دوازدهم چقدر است؟

  11. حاج‌علی‌اکبری: گلایه‌ای از مجلس برای تصویب تعطیلی «شنبه‌ها» داریم

  12. انتقاد روزنامه اصولگرا از وزیر ارتباطات/ واکنش فرزین به انتشار اطلاعات مالی موسسه رائفی‌پور

  13. واکنش وزیر کشور به برخورد خشن برخی ماموران / نظر واعظی درباره نقاط ضعف و قوت دولت رئیسی

  14. واکنش روزنامه اصولگرا به زندانی‌شدن زیباکلام/ دستور اژه‌ای درباره پرونده چای دبش

  15. در آستانۀ سکولارشدنِ زیارت؟

  16. مأمور خاطی بازداشت شد

  17. آیا واقعاً آزادسازی قیمت‌ها تنها راه است؟

  18. چراغ سبز دولت به ارز آزاد؟!

  19. صادق زیباکلام روانه زندان شد

  20. بزرگ‌نمایی مشکلات به ضرر کشور است

  21. راه سخت قالیباف/ پیشنهاد جالب شریعتمداری درباره واکنش به اسرائیل

  22. نظرات برگزیده مخاطبان الف: نقش شورای نگهبان در کاهش مشارکت مردم چیست؟/ زندانی‌شدن زیباکلام به ضرر نظام تمام شد

  23. اعتراض بانوان به پوشش‌های نامناسب

  24. ماجرای سفر عبدالحمید به ترکیه چیست؟

  25. شنبه‌ای که تکلیف تعطیلی شنبه‌ها را روشن کند هنوز نرسیده است!

آخرین عناوین