حمله شریعتمداری به تحریف واژه ها / توضیحات قالیباف درباره حمایت از طرح صیانت

  4021115068 ۲۷ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها ـ حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند ـ کار دشواری است. بسته خبری ـ تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

حمله شریعتمداری به تحریف واژه ها / توضیحات قالیباف درباره حمایت از طرح صیانت

حمله شریعتمداری به تحریف واژه ها

حسین شریعتمداری، مدیرمسئول کیهان در این روزنامه نوشت: «یکی از ترفندهای گمراه‌کننده دشمن که برای پیشگیری از انتخاب نامزدهای شایسته به کار می‌برد، تحریف دو واژه «‌تند‌رو‌» و «‌میانه‌رو‌» است. دشمنان بیرونی و جریانات غربگرای داخلی اصرار دارند افرادی را که در اعتقادات و باورهای خود به اسلام و انقلاب ثابت قدم هستند «‌‌تندرو»! معرفی کنند و در مقابل، از کسانی که در تندبادهای مخالف از اصول و مبانی کوتاه می‌آیند و منافع ملی را نادیده می‌گیرند، «‌میانه‌رو‌»! می‌نامند.

این عده که متاسفانه بعضاً بر اثر غفلت در میان نیروهای معتقد به اسلام و انقلاب نیز دیده می‌شوند، به این نکته بدیهی از ترفند موذیانه دشمن توجه ندارند که «‌میانه‌روی‌»، نقطه مقابل «‌تند‌روی‌» نیست. اگر تندروی را به معنای تاکید و پایداری بر اصول و مبانی بدانیم -که چنین نیز هست- نقطه مقابل آن «‌انحراف» است نه «میانه‌روی»...

نگاهی به تاریخ ۴۵ ساله انقلاب بیندازید! چه می‌بینید؟! فداکاری‌ها، ثبات قدم‌ها، مردم دوستی‌ها و پاکدستی‌ها را در میان چه کسانی می‌یابید؟ آنان که شعار میانه‌روی می‌دادند؟! و یا در قاموس و کارنامه کسانی که بر ایستادگی در برابر دشمنان و فداکاری و مردم دوستی تاکید داشته‌اند و از سوی دشمنان بیرونی و جریانات غربگرا و‌... «‌تندرو‌» نامیده می‌شدند؟!»

***

توضیحات قالیباف درباره حمایت از طرح صیانت

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف در نشست داوطلبان نمایندگی تهران در انتخابات مجلس شورای اسلامی که از سوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی برگزار شد گفت: مجلس یازدهم بدون‌شک نسبت به ۱۰ دوره گذشته یک گام به جلو بوده است. وقتی به مجلس آمدم برخی دوستانه به من گفتند مجلس را با شهرداری اشتباه نگیر، چون اینجا نمی‌توان نقشه راه ترسیم کرد. من در پاسخ گفتم تمام تلاش خود را برای رسیدن به یک وحدت نظر و همراهی و تقریب افکار در مجلس به کار می‌گیریم و امروز برنامه هفتم توسعه که تدوین شده است یکی از نمونه‌های همین حرکت در نقشه راه است.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بزرگترین اقدام در حوزه دانش‌بنیان‌ها به همان قانونی بازمی‌گردد که در این مجلس تصویب و آماده شد. در طرح عفاف و حجاب روشن بگویم که این موضوع قانون دارد و کسی معطل بی‌قانونی نیست. قانون وجود دارد و این قانون باید اجرا شود. بحث شد که بیاییم و یک قانون جامع‌تر بگذاریم، لایحه قوه قضائیه با ۹ ماده به دولت رفت و دیدیم که هرچه در این قانون وجود دارد سلبی است و فقط جرم‌انگاری شده است. ما بیش از ۷۰ ماده در جنبه‌های ایجابی گذاشتیم و یکی از بخش‌ها را با حداکثر ۱۳ ماده و به طریق جمع‌سپاری، برای جرم‌انگاری در نظر گرفتیم.

وی یادآور شد: برخی گفتند شما اگر عفاف و حجاب برایتان مهم بود دوفوریتی بودن آن را تصویب می‌کردید در حالی که نظر ما این بود که چنین موضوعی که جنبه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی دارد و مهم است نمی‌توان سرسری برخورد کرد. پس با تأمل آن را بررسی و پیگیری کردیم.

قالیباف گفت: برخی شایعه می‌کنند که قالیباف نمی‌خواهد فلان کار را انجام دهد. در حالی که من در مورد طرح صیانت یک رشته توئیت زدم و محکم هم از طرح صیانت دفاع کردم. کسانی که می‌گویند لاپوشانی می‌کنیم حرف نادرستی می‌زنند، ما بچه انقلاب هستیم و لاپوشانی نداریم. آیا آنان که چنین می‌گویند خودشان یک توئیت درباره طرح صیانت در آن ایام زدند؟

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در عین حال که لاپوشانی نداریم اما حرف هم داریم و می‌گوییم اگر پلتفرمهایی باید به دلیل بحث‌های امنیتی بسته شود به عنوان دلسوز انقلاب یک نگاهی بکنیم که بعد ۱۵ تا ۱۶ ماه آیا امروز در پلتفرم‌های ما آن فرهنگ ایرانی و اسلامی که مدنظر بود ترویج شده است؟

خبرگزاری مهر درباره راهبرد انتخاباتی قالیباف نوشت: «حضور «محمدباقر قالیباف» در جلسه شورای‌عالی استان‌ها، سبب برخی گمانه‌زنی‌ها در خصوص استراتژی انتخاباتی او شده است. این گمانه‌زنی‌ها از آنجایی شدت گرفته که رییس فعلی شورای‌عالی استان‌ها، یک اصلاح‌طلب تبریزی به نام «شهرام دبیری» است.

نقطه محوری این گمانه‌زنی‌ها آن است که قالیباف از هم اکنون با راهنمای راست (شورای ائتلاف اصولگرا) و چرخش چپ (همراهی با اصلاح‌طلبانی چون دبیری) برای فردای ۱۱ اسفند (روز انتخابات ریاست مجلس آینده) برنامه دارد و نیاز به رأی اصلاح‌طلبان.»

***

بیش از ۷۵۰ نفر دیگر از داوطلبان نمایندگی مجلس تایید صلاحیت شدند

به گزارش ایسنا، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان از تایید صلاحیت بیش از ۷۵۰ نفر دیگر از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی خبر داد. تاکنون بیش از ۱۴ هزار و ۲۰۰ داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی تایید صلاحیت شده اند.

وی در ادامه اظهار کرد: در هفته پایانی بررسی اعتراضات داوطلبان مجلس شورای اسلامی، پرونده افرادی که اعتراضات خود را به شورای نگهبان اعلام کرده بودند مورد بررسی قرار گرفت و با بررسی‌های انجام شده تاکنون بیش از ۷۵۰ نفر دیگر از داوطلبان تایید صلاحیت شدند. بدین ترتیب تاکنون بیش از ۱۴ هزار نفر از داوطلبان مجلس شورای اسلامی تایید صلاحیت شدند. 

سخنگوی شورای نگهبان در ادامه تصریح کرد: اسامی این ۷۵۰ نفر از شورای نگهبان به وزارت کشور اعلام خواهد شد و به داوطلبان اطلاع رسانی خواهد شد. بررسی های شورای نگهبان در خصوص داوطلبان انتخابات مجلس تا پایان هفته ادامه دارد. مهلت نهایی شورای نگهبان برای بررسی صلاحیت داوطلبان مجلس ۱۹ بهمن ماه است. نتایج نهایی به داوطلبان اعلام خواهد شد. 

***

موسسه اعتباری نور منحل شد

پس از انتقال موفق و کامل سپرده‌ها، داراییها، تسهیلات، کارکنان و شعب موسسه اعتباری نور به بانک ملی ایران در کمتر از ۲ ماه ، مجمع عمومی فوق‌العاده مؤسسه اعتباری غیربانکی نور توسط کمیته عالی ساماندهی بازار غیرمتشکل پولی در بانک مرکزی برگزار و بر اساس تصمیم اعضاء مجمع عمومی یاد شده، این موسسه منحل گردید و هیأت تصفیه مؤسسه یاد شده نیز توسط بانک مرکزی ایران منصوب و فرآیند تصفیه مؤسسه آغاز شده است.

به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در راستای برنامه اصلاح نظام بانکی کشور ۱۱ آذر ماه ۱۴۰۲ نسبت به انتقال سپرده‌ها، داراییها، تسهیلات، کارکنان و شعب موسسه اعتباری نور به بانک ملی ایران اقدام کرد و در کمترین زمان؛ این فرآیند با موفقیت به اتمام رسید. 

***

روایت سردار جوانی از توطئه دشمنان برای انتخابات

به گزارش تسنیم، سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران در جمع اساتید دانشگاه پیام نور اردبیل، وحدت در انتخابات پیش‌رو را سد محکمی در برابر نفوذ غرب دانست و گفت: نسل انقلابی ما کار بزرگی انجام داد؛ ثمره این عمل 45 سال است که حفظ شده و مهم‌تر از آن، استمرار این حرکت در عصر امروز است. هم‌اکنون بیش از زمان قبل به نسل انقلابی نیاز داریم.

وی ادامه داد: امروزه تمامی مسئولان و تمامی نهادها نظیر آموزش و پرورش باید با تبلیغ مثبت از انقلاب، مانع گسترش تصویرسازی منفی دشمن شوند؛ دشمنان امروزه با روایت وارونه، به بزرگ کردن رژیم سابق می‌پردازند و با برجسته کردن مشکلات کنونی، سعی در ناامید ساختن جامعه دارند.

جوانی عنوان کرد: جهاد تبیین در عصر امروز، با روشن‌گری جامعه و با بصیرت مردم، می‌تواند مانع از نفوذ غرب شده و نگذارد دشمن به اهداف خود برسد؛ نمونه‌ای از این بازدارندگی در اغتشاشات سال گذشته مشاهده شد که دشمن سعی در ایجاد ناامنی در کشور داشت همان‌گونه که امروز نیز با تبلیغات منفی قصد در بازدارندگی مردم از پای صندوق‌های رای دارد.

***

حزب اعتدال‌وتوسعه برای اعلام لیست منتظر نظر نهایی شورای نگهبان است

به گزارش فارس محمد باقر نوبخت دبیرکل حزب اعتدال و توسعه کشور در نشست خبری با اصحاب رسانه در رشت با اشاره به لیست حمایتی اعتدال و توسعه در تهران اظهار کرد: قبلاً هم در مصاحبه‌های مخالف گفته شد، رویکرد حزب اعتدال توسعه به صورت ائتلافی با دیگر جریان‌ها بوده و بر همین اساس با اصلاح طلبان و اصول‌گرایان معتدل در حال رایزنی هستیم ولی منتظریم تا ۱۹ بهمن شورای نگهبان لیست نهایی کاندیداهای تأیید صلاحیت شده را اعلام کند. 

تا وی با اشاره به عدم تصمیم قطعی خود برای تغییر حوزه انتخابیه خود گفت: بنده فرزند گیلان بوده و همان محمدباقر معلم رشتی هستم و همگان از عواطف بنده نسبت به گیلان و رشت آگاه هستند به طوری‌که در هشت سال خدمتم در دولت تمامی پایان هفته در گیلان حضور داشته و در بحران برف سال ۹۸ تهران را ترک کرده و برای رفع مشکل گیلان به رشت آمدم، ولی طبق قانون تا ۱۹ بهمن امکان تغییر حوزه کاندیداها در کشور وجود ندارد. 

امکان ارائه لیست ۱۰ تا ۱۵ نفره از سوی اصلاح‌طلبان و اعتدال‌گرایان

محمدصادق جوادی حصار سخنگوی حزب اعتمادملی در گفت‌وگو با ایسنا درباره جلسات برخی احزاب اصلاح‌طلب با اعتدال و توسعه و حامیان لاریجانی، اظهار کرد: این جلسات برای بررسی شرایط سیاسی کشور برگزار می‌شود. این جلسات با حضور حزب کارگزاران، اعتماد ملی، ندای ایرانیان، اعتدال و توسعه و افراد نزدیک به علی لاریجانی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: اگر شرایط به گونه‌ای باشد که بتوانیم لیست بدهیم، ممکن است یک لیست با حضور ۱۰ یا ۱۵ نفر در تهران ارائه کنیم ولی خیلی بعید است که در شرایط فعلی بتوانیم لیست کامل بدهیم؛ زیرا کاندیدای نام آشنا و رای‌آور خیلی کم داریم. ممکن است افراد فرهیخته‌ای باشند که تاییدصلاحیت شده باشند ولی آن‌ها تمایلی برای حضور در لیست نداشته باشند و احزاب هم با آن‌ها ارتباط نگرفته باشند. تصور می‌کنم دست‌مان خیلی برای ارائه لیست قوی و رقابتی باز نیست و بعید است که بتوانیم لیست کامل در تهران ارائه کنیم.

***

نظرسنجی‌ها سیر صعودی میل به مشارکت را نشان می‌دهد

به گزارش ایسنا سیدمحمد تقی شاهچراغی معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به اینکه بار اجرای انتخابات بر دوش مردم است گفت: از همه اقشار ۸۰۰ هزار نفر مشارکت دارند که مجری عملیات انتخابات در کشور هستند. ناظرین انتخابات از بازرسین و شورای نگهبان نیز همه مردمی هستند و کسی در قالب سازمان دولتی تکلیف ندارد که تقسیم کار کرده باشند بلکه مردم ثبت نام می‌کنند و پای کار می‌آیند. حتی اگر قرار بود حق الزحمه‌ای به آن‌ها پرداخت شود این کار هم در حق آن‌ها انجام نشده است ولی باز هم پای کار بودند.

وی افزود: قطعا مشارکت با مردم است و الزام و اجبار ندارد. با توجه به شرایط کشور و شرایطی که در منطقه و سطح بین المللی حاکم است در هر مقطعی که حضور مردم پررنگ‌تر بوده دشمنی‌ها نیز بیشتر بوده است. هرچند که علیرغم تمام گلایه‌مندی ها مردم همیشه حاضر هستند. اصولا مردم طبقه متوسط به پایین نقش بیشتری در مشارکت ایفا می‌کنند. این یعنی مردم حتی با وجود مشکلات باز هم علاقه مند به مشارکت هستند.

وی با اشاره به محله محوری شدن بررسی مسائل و تعیین جغرافیای خدمت برای تشکل ها گفت: در این مواجهه و تلاش نیاز به پیگیری چهره به چهره است. برای قوی شدن به انسجام ملی و وحدت جمعی نیاز داریم و تشکیل مجلس و مشارکت قوی این امر را محقق می‌کند. مجموعه کشور هر اقدامی که برای انتخابات و اجرای درست آن لازم بود انجام داده و در دو ماه گذشته در نظرسنجی‌هایی که داشتیم مشخص شد میل مردم نسبت به مشارکت در انتخابات سیر صعودی داشته است.

***

تمرکز سازمان مالیات بر دانه‌درشت‌ها است

به گزارش ایسنا، سیدمحمد هادی سبحانیان رئیس سازمان امور مالیاتی با بیان اینکه نفت ثروت همه ایرانیان، نسل فعلی و نسل آینده است، افزود: این نفت سهم فرزندان ماست که باید صرف عمران و آبادانی برای سال‌ها و دهه‌های آینده شود. آیا عقل سلیم حکم می‌کند که امروز این نفت را بفروشیم و صرف مخارج جاری کشور کنیم؟ در عین حال که شیر نفت هم دست ما نیست، بلکه دست مراجع بین‌المللی و سازمان اوپک است که می‌توانند با تحریم‌ها آن را تحت تاثیر قرار دهند.

وی ادامه داد: منطق دیگر این است که به طور مثال، همه ساکنان یک ساختمان باید به اندازه سهم خودشان برای تامین مخارج آن ساختمان هزینه کنند؛ اگر یک واحد این کار را انجام ندهد، یعنی سهم خود را نپرداخته است. اقتضای عدالت مالیاتی همین است. نمی‌شود در کشوری زندگی کنیم، امنیت و سلامت، بهداشتی  عمومی و آموزش فراهم شود، اما یک نفر نخواهد سهم خود را پرداخت کند. در همه جای دنیا یکی از قبیح‌ترین کارها این است که یک نفر سهم خود را از اداره کشور پرداخت نکند.

رئیس سازمان امور مالیاتی خاطرنشان کرد: عدالت مالیاتی هم حکم می‌کند که اگر کسی ثروت‌مندتر بود، یعنی از امکانات کشور بیشتر استفاده کرده و بر مبنای اصل توانایی پرداخت، باید الیات بیشتری پرداخت کند. اما اگر یک نفر در جایگاه معیشتی پایین‌تر باشد، نباید مالیات دهد. این همه جای دنیا یک قاعده تعریف‌شده است؛ همان‌طور که همه باید مشارکت کنند، دولت‌ها باید برایی کسانی که درآمد پایین‌تری دارند، سطحی از معافیت را در نظر بگیرند.

سبحانیان با بیان اینکه تمرکز ما مالیات گرفتن از دانه‌درشت‌هاست، گفت: دانه‌درشت‌ها همان‌ها هستند که از گردش مالی بسیار بالایی برخوردارند، یعنی دهک‌های بالا و صدک‌های بالای درآمدی.  از آن طرف قاطبه مردم که شاید درآمدهای خیلی بالایی نداشته باشند، نباید در تیررس نظام مالیاتی باشد و نظام مالیاتی بر گرده آنها سنگینی کند.  این موضوع بخشی به قانون تبدیل شده و بخشی هم به بستر حقوقی نیاز دارد که مالیات بر مجموع درآمد اشخاص حقیقی را در دولت سیزدهم تدوین کرده و به مجلس ارسال کردیم که با همین منطق مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۳۷۹۰۵۸۲۰:۳۸:۲۷ ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
با حاج حسین موافقم رهبر معظم انقلاب هم قبلا فرموده بودند که تندرو و میانه رو ادبیات دشمن است از ادبیات دشمن استفاده نکنید.
ناشناس۳۳۷۹۰۹۷۲۱:۱۷:۳۸ ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
جناب شریعتمداری وقت کشی بسیار زیادی برای تصویب لایحه عفاف و حجاب صورت گرفته است لطفا پیگیری بفرمایید
ناشناس۳۳۷۹۳۸۱۰۹:۲۴:۳۶ ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
وقتی با افرادی مشهور مانند علی دایی و برنامه 360 برخورد نمی کنند که ...
ناشناس۳۳۷۹۵۱۳۱۱:۲۵:۰۶ ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
با اسطوره فوتبال و جوانمردی در کشور برخورد کنند ؟ چرا ؟ شما ناراحتی به برنامه ایشون نگاه نکن
ناشناس۳۳۷۹۴۳۷۱۰:۱۹:۴۸ ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
شما اول ببین چنین طرح و قانونی در هیچ کشور پیشرفته و موفق مسلمانی وجود دارد ؟ اگر مبنای شما برای تصویب چنین قانونی قران و پیامبر است که در قران و سیره پیامبر نه برای حجاب، اجباری وجود دارد و نه مجازاتی اگر مبنای شما خواست مردم است که در این خصوص اکثریت با شما موافق نیستند اگر مبنای شما عقل است که در این شرایط بحرانی اقتصادی و شرایط بحرانی منطقه تصویب چنین قوانینی که به شکاف بین مردم و حاکمیت و تنش در جامعه را افزایش می دهد عاقلانه نیست
ناشناس۳۳۷۹۵۳۷۱۱:۴۳:۵۹ ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
پس در هیچ کجای قران هم در مورد لخت کامل مجازاتی نگفته اما جهان قشنگت مانند دیگر کشورهای مسلمانان مجازات دارد یا مراکز دولتی و آموزشی اروپا که برعکس حجاب کامل را منع کردن راستی چرا از 150 سال اخیر از حجاب کامل به حجاب کمتر رخ داده در جهان و بعد به کشورهای مسلمان و شما دنبال تقلید؟!!!
ناشناس۳۳۷۹۶۳۱۱۲:۵۴:۳۴ ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
هیچ انسان سالمی لخت مادر زاد نمیاد بیرون و در تمام جوامع این موضوع عمومیت داره . در اروپا حجاب داشتن ممنوع نیست بلکه چون حاکمیت سکولار دارند و تنوع ادیان و مذاهب در آن کشوها زیاد است استفاده از هر نماد دینی و قبیلگی در ادارات و اموزشگاههای دولتی ممنوع است حجاب مسلمانان ممنوعه کیپا یهودیان ممنوعه عمامه سیک های هندی ممنوعه و نمادهای مربوط به افریقایی ها و بودایی ها و حتی صلیب در ادرات و اموزشگاههای دولتی ممنوعه ولی شما در اروپا زنان محجبه می بینید که به راحتی زندگی و تردد می کنند
ناشناس۳۳۷۹۶۴۱۱۳:۰۱:۳۲ ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
ربط لخت مادرزاد با ماجرای بگیر و ببند و توقیف خودرو به دلیل روسری چیه ؟ کسی که روسری نداره از نظر شماها لخت مادرزاده یا چی ؟ در این همه کشور مسلمان که حجاب اختیاری دارند مردم لخت و مادرزاد شده اند ؟
ناشناس۳۳۷۹۰۶۸۲۰:۵۲:۵۳ ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
درود بر شریعتمداری که واقعیت را گفت و برای همین آن افرادی که نامحرم و ناکارآمد هستند به مرحله تایید صلاحیت نرسند که کشور بیراهه بیشتر از این نرود
ناشناس۳۳۷۹۲۶۱۰۶:۰۸:۱۴ ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
دوران تندروی ها مدتهاست که به سر آمده است ولی ایشان همچنان دست از تندروی برنمی دارند!
mostafa.kamali95@yahoo.com۳۳۷۹۰۸۱۲۱:۰۴:۴۲ ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
از سلطان قلم جناب آقای شریعتمداری درخواست میشود برای اجرای قانون مشروعیت سنجی اموال و دارایی ها که به قانون از کجا آورده ای مشهور شده است و مادر تمامی مبارزات با فساد است قلم بزنند
ناشناس۳۳۷۹۲۶۲۰۶:۲۱:۰۴ ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
ما فکر می‌کردیم سعدی و حافظ و فردوسی و صدها شاعر و نویسنده ،صلح طلب ،سلطان قلم هستند.
ناشناس۳۳۷۹۳۷۶۰۹:۱۸:۳۳ ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
درست فکر کردید ولی ایشان سلطان قلم معاصر هستند .
ناشناس۳۳۷۹۴۳۹۱۰:۲۰:۳۵ ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
من چنین چیزی را قبول ندارم
ناشناس۳۳۷۹۰۸۵۲۱:۰۹:۳۳ ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
از ریاست محترم مجلس انقلابی سردار دکتر قالیباف نماینده انقلابی مجلس می خواهیم هرچه سریعتر تکلیف این مسله را که عنوان شده نماینده ای ۱۴۰ سکه گرفته تا از پیگیری طرح تحقیق و تفحصی منصرف شود را معلوم نمایند واقعا اگر این فساد زخ داده باشد
ناشناس۳۳۷۹۱۱۴۲۱:۳۶:۳۷ ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
هیات رییسه مجلس هر چه سریعتر تکلیف تصویب قانون عفاف و حجاب را پیگیری کنند و بیش از این تعلل و وقت کشی نکنند
ناشناس۳۳۷۹۴۳۵۱۰:۱۸:۳۲ ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
مهندسی شده برای بعد از انتخابات
ناشناس۳۳۷۹۴۴۲۱۰:۲۱:۲۹ ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
در مملکت مهمتر از نگهداشتن روسری بر سر زنان نداریم ؟؟
ناشناس۳۳۷۹۶۵۷۱۳:۱۲:۲۸ ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
برای شما مهم هست ولی برای آقایان خیر در عدم اجرای آن و فقط حرف می زنند
ناشناس۳۳۷۹۱۴۷۲۲:۱۴:۳۹ ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
ای قوه قضایی اقدام انقلابی
ناشناس۳۳۷۹۱۷۵۲۳:۰۲:۴۳ ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
مراقب باشید و این ستون را جایگاه کامنت های جناحی همسو با کیهان نکنید !
علی۳۳۷۹۳۱۵۰۸:۱۲:۰۱ ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
در استانه انتخابات مجلس لازم است مجلس فعلی طرح ها و لوایح مهمی که طی چهارسال عملکرد خودتصویب کرده و باعث برطرف شدن مشکلات کشور در حوزه های مختلف شده رابصورت لیستی همراه با دستاوردهای اجرا شدن آنها در اختیار رسانه ها قرار بدهد تا هم باعث افزایش میزان مشارکت مردم گردد و هم بهتر بتوانند در مورد نماینده های خود قضاوت کنند البته صادقانه نقاط ضعف مجلس فعلی را به مردم گزارش بدهند حوزه هایی مانند الکترونیکی شدن مجوزهای کسب و کار و یا افزایش میزان و تغییر روش جذب و صدور مجوز برای وکلا از میان فارغ التحصیلان حقوق و همینطور اجرای طرح رتبه بندی معلمان و تامین اعتبار بعداز گذشت سالها وعده مجلس و دولتهای قبل و .... این مسائل مردم را امیدوار تر خواهد کرد
ناشناس۳۳۷۹۴۴۱۱۰:۲۱:۰۳ ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
در مورد رانت خودرویی و تعدادزیادی تفحص ها که انجام نشده است و این مسله آخری راجع به افشاگری ۱۴۰ سکه هم اطلاع رسانی نمایند چرا نتیجه تفحص از بورس دولت قبل با گذشت قریب دو سال هنوز معلوم نشده است
ناشناس۳۳۷۹۳۸۳۰۹:۲۵:۴۸ ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
چه شکلی مفهوم میانه رو و تندرو رو درک نمی‌کنه؟ حرفی که زده اصلا مفهوم نمی‌ده
ناشناس۳۳۷۹۳۸۷۰۹:۳۱:۲۸ ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
حتی در استفاده از لغات غرض دارید مانند حمله که برای کیهان و شریعتمداری به کار می برید و در ذهن مخاطب!
جواد۳۳۷۹۴۲۰۱۰:۰۲:۰۲ ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
حسین شریعتمداری خود ار اساتید برتر تحریف و قلب واقیعت است
ناشناس۳۳۷۹۵۷۳۱۲:۱۳:۴۲ ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
ما به کسانی که فراتر از قانون عمل می کنند، با سخنرانی و نوشته های خود برای کشور هزینه می تراشند،هر گونه حرف بی سندی اعم از افترا و توهین می زنند و به هیچ جا پاسخگو نیستند ،تندرو می گوییم.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. حالا زمان مذاکره است

  2. وقوع سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی

  3. تعطیل کردن شنبه از یک مجلس انقلابی بعید بود/ اکثر مردم ارتباط اقتصادی با خارج ندارند

  4. از کوه خواری تا سیل غافلگیرانه در مشهد

  5. توضیحات وزیر کشور درباره حادثه فرود سخت بالگرد حامل رییس جمهور

  6. سخنی با خانم‌ها و آقایان نماینده و برگزیده

  7. اسب‌ زین‌شده وزارت کار برای تضعیف حقوق قانونی کارگران!

  8. حکم امیر تتلو صادر شد

  9. واکنش رهبر معظم انقلاب به سانحه سقوط بالگرد رییس جمهور : همه برای سلامت این جمع خدمت‌گزار دعا کنند/ ملت ایران نگران و دلواپس نباشند

  10. واکنش آمریکا به بروز سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور ایران

  11. ماجرای سوار نشدن رئیسی به خودروی بنز از زبان نماینده مجلس

  12. رئیس هلال احمر به محل حادثه بالگرد رئیس جمهور رفت/ اعزام ۴۰ تیم واکنش‌سریع

  13. چالش امتحانات نهایی و استرس مضاعف میلیون‌ها دانش‌آموز

  14. دیروز مشهدی ها با تشکیل زنجیره انسانی پاکبان گرفتار در سیلاب را نجات دادند

پربحث‌های هفته

  1. این نامه دلسوزانه است؟!

  2. دفاع از جمهوریت یا دفاع از الیگارشی؟

  3. مقاومت بی‌مبنای طلافروشان در مقابل شفافیت/ دولت عدول نکند، مردم هم حمایت می‌کنند

  4. حالا زمان مذاکره است

  5. نامه روحانی به مردم ایران درباره دلایل رد صلاحیتش/ این دفاعیه‌ شخصی نیست، دفاع از جمهوریت نظام است

  6. امضای مردم گیلان پای طومار حمایت از طرح نور

  7. جریمه کشف حجاب ۴ و نیم میلیون تومان است

  8. وقوع سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی

  9. نظرات برگزیده مخاطبان الف: نقش شورای نگهبان در کاهش مشارکت مردم چیست؟/ زندانی‌شدن زیباکلام به ضرر نظام تمام شد

  10. نوش‌دارو بعد از مرگ سهراب!

  11. حمله رسانه اصولگرا به رائفی‌پور/ انتقاد شریعتمداری از نمایندگان موافق تعطیلی شنبه‌ها

  12. فرش‌های سعدآباد کجاست؟

  13. محکومیت ساداتی‌نژاد به حبس/ روایت خاندوزی از کاهش تورم/ شانس قالیباف برای ریاست مجلس دوازدهم چقدر است؟

  14. ماجرای سفر عبدالحمید به ترکیه چیست؟

  15. حاج‌علی‌اکبری: گلایه‌ای از مجلس برای تصویب تعطیلی «شنبه‌ها» داریم

  16. واکنش وزیر کشور به برخورد خشن برخی ماموران / نظر واعظی درباره نقاط ضعف و قوت دولت رئیسی

  17. واکنش روزنامه اصولگرا به زندانی‌شدن زیباکلام/ دستور اژه‌ای درباره پرونده چای دبش

  18. در آستانۀ سکولارشدنِ زیارت؟

  19. مأمور خاطی بازداشت شد

  20. تعطیل کردن شنبه از یک مجلس انقلابی بعید بود/ اکثر مردم ارتباط اقتصادی با خارج ندارند

  21. آیا واقعاً آزادسازی قیمت‌ها تنها راه است؟

  22. چراغ سبز دولت به ارز آزاد؟!

  23. پاسخ حماس به توهم صهیونیست ها

  24. اعتراض بانوان به پوشش‌های نامناسب

  25. پلیس این ۵ گروه را طبق لایحه حجاب باید بازداشت کند

پربحث‌های هفته

  1. این نامه دلسوزانه است؟!

  2. دفاع از جمهوریت یا دفاع از الیگارشی؟

  3. حالا زمان مذاکره است

  4. نامه روحانی به مردم ایران درباره دلایل رد صلاحیتش/ این دفاعیه‌ شخصی نیست، دفاع از جمهوریت نظام است

  5. وقوع سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی

  6. نظرات برگزیده مخاطبان الف: نقش شورای نگهبان در کاهش مشارکت مردم چیست؟/ زندانی‌شدن زیباکلام به ضرر نظام تمام شد

  7. حمله رسانه اصولگرا به رائفی‌پور/ انتقاد شریعتمداری از نمایندگان موافق تعطیلی شنبه‌ها

  8. محکومیت ساداتی‌نژاد به حبس/ روایت خاندوزی از کاهش تورم/ شانس قالیباف برای ریاست مجلس دوازدهم چقدر است؟

  9. حاج‌علی‌اکبری: گلایه‌ای از مجلس برای تصویب تعطیلی «شنبه‌ها» داریم

  10. واکنش وزیر کشور به برخورد خشن برخی ماموران / نظر واعظی درباره نقاط ضعف و قوت دولت رئیسی

  11. واکنش روزنامه اصولگرا به زندانی‌شدن زیباکلام/ دستور اژه‌ای درباره پرونده چای دبش

  12. رئیس جمهور: باید گره های ذهنی در رابطه با تشکیل خانواده و افزایش جمعیت باز شود

  13. تعیین تکلیف اسرائیل در حج امسال

  14. دستور محسنی اژه‌ای درباره پرونده‌های فولاد مبارکه و چای دبش

  15. آیت‌الله علم‌الهدی: ولایت مقدم بر عدالت است

  16. رحیم‌پور ازغدی: قبلا به شوخی می‌گفتند کاخ سفید را حسینیه می‌کنیم الان اما در حال رخ دادن است

  17. مخالفت آیت‌الله سبحانی با تعطیلی شنبه

  18. آخرین تصمیم دولت برای حمایت از نهضت ملی مسکن

  19. برائت نامه محمدعلی رامین از پسرش یاسین و مهناز افشار

  20. حل يك ابرچالش نظام

  21. محکومیت‌وزیر‌سابق جهادبه ۳ سال حبس/ احضار ۲ وزیر ‌در چای‌دبش 

  22. تعطیلی شنبه‌ها در مجلس رأی آورد/ نمایندگان چه گفتند؟

  23. تعطیلی پنجشنبه در مجلس رأی نیاورد/ نمایندگان چه گفتند؟

  24. اطلاعیه اداره‌کل زندان‌های اصفهان درباره توماج صالحی

  25. اظهارات جدید فرمانده نیروهای قدس درباره عملیات وعده صادق

آخرین عناوین