وزیر دادگستری: مردم هیچگاه نظام و انقلاب را رها نمی‌کنند

  4021122038 ۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

وزیر دادگستری تاکید کرد: ما مسئولان باید کوتاهی‌های خود را جبران کنیم؛ اگرچه مردم هیچگاه این نظام و انقلاب را رها نمی‌کنند و همانطور که امروز حضور باشکوهی در راهپیمایی ۲۲ بهمن داشتند در انتخابات هم مشارکت پرشوری خواهند داشت.

امیرحسین رحیمی روز یکشنبه در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ در گفت و گو با ایرنا، حضور پرشور و حماسی در راهپیمایی و انتخابات را نشان دهنده جدی بودن مردم قدرشناس و پایبندی آنها به آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست و گفت: ما مسئولان باید بیشتر به آرمان‌ها پایبند باشیم و با خدمت صادقانه بیشتر زمینه حضور مردم را فراهم کنیم.

وزیر دادگستری افزود: این مردم همچنان به آرمانهای نظام و انقلاب پایبند هستند و ما هم باید بتوانیم معیشت آنها را بهبود ببخشیم و آرامش را برای زندگی این مردم قدرشناس تامین کنیم.

رحیمی خاطرنشان کرد: ما مسئولان باید کوتاهی‌های خود را جبران کنیم؛ اگرچه مردم هیچگاه این نظام و انقلاب را رها نمی‌کنند و همانطور که امروز حضور باشکوهی در راهپیمایی ۲۲ بهمن داشتند در انتخابات هم مشارکت پرشوری خواهند داشت.

مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ پایتخت امروز یکشنبه از محل شهادت آرمان علی‌وردی (شهید امنیت) از شهرک اکباتان به سمت میدان آزادی و به شکل همزمان در ۱۴۰۰ بخش و شهرستان و بالغ بر ۳۵۰۰۰ روستای کشور برگزار شد.