حضور در انتخابات؛ عامل مهم بازدارندگی در برابر توطئه‌های دشمنان

  4021210098 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

دیپلمات پیشین ایران گفت: حضور مردم در انتخابات تضمین کننده امنیت و تحکیم بخشنده به عناصر سیاسی، امنیتی و اقتصادی برای حفظ و حراست کشور از نگاه دشمنان است.

حضور در انتخابات؛ عامل مهم بازدارندگی در برابر توطئه‌های دشمنان

«سید علی سقائیان» در گفت‌وگو با ایسنا با بیان این‌که «انتخابات یک عامل بازدارندگی محسوب می‌شود»، گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و سایر مسئولین در رابطه با حضور پرشور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند، به نظر می‌رسد انتخابات یکی از عوامل مهم بازدارندگی در برابر نقشه ها و توطئه های شوم دشمنان است.

سفیر پیشین ایران در ارمنستان و برزیل خاطرنشان کرد: البته بارها مردم در رابطه با حضور در صحنه این را به اثبات رساندند که به‌رغم همه مشکلات، مسائل اقتصادی و تنگنای معیشتی پای انقلاب بوده و هستند. قطعا حضور مردم در صحنه و پای صندوق های رای را باید یک عامل مهم بازدارندگی در انقلاب ۴۵ ساله قلمداد کنیم. 

او تصریح کرد: هر بار که دشمن طراحی خود را علیه انقلاب اسلامی داشته‌؛ ایران مردم سالاری دینی خود را به عنوان یک الگوی بی نظیر در منطقه به اثبات رسانده و این حضور مردم در صحنه به فرمایش امام (ره) و مقام معظم رهبری تضمین کننده امنیت و تحکیم بخشنده به عناصر سیاسی، امنیتی و اقتصادی برای حفظ و حراست کشور از نگاه دشمنان بوده است.

این دیپلمات پیشین با اشاره به وجود مردم سالاری دینی در کشور ابراز داشت: مردم سالاری دینی یکی از عناصر مهم است و در انتخابات همیشه مردم را در صحنه حاضر دیدیم و پای صندوق‌های رأی بودند،؛ به‌رغم تبلیغاتی که دشمنان علیه مردم از طریق جنگ‌های شناختی و نرم افزارانه انجام می‌دهند اما مردم، جمهوری اسلامی ایران را باور دارند در صحنه هستند و پای صندوق های رأی می‌آیند. 

سقائیان خاطرنشان کرد: مردم سالاری دینی یکی دیگر از چهره‌های عناصر قدرت و بازدارندگی در ایران است که این عنصر و پدیده در کشورهای همسایه شاید کم‌نظیر باشد.