پیکر پاک شهدای خدمت وارد مدرسه فیضیه قم شد

  4030301113

ییکر پاک و مطهر شهدای خدمت با حضور جمعی از علما، فضلا، مسئولان و طلاب وارد مدرسه فیضیه قم شد.

پیکر پاک شهدای خدمت وارد مدرسه فیضیه قم شد

به گزارش ایرنا، پیکر پاک شهدای خدمت امروز پس از تشییع در تبریز، دقایقی پیش وارد شهر قم و بلافاصله به مدرسه فیضیه منتقل شد.

در این مراسم شخصیت‌های مختلف از جمله مراجع و علمای حوزه علمیه قم همچون آیات الله نوری همدانی از مراجع عظام تقلید، شیخ عیسی قاسم، حجت الاسلام شهرستانی نماینده آیت الله سیستانی در قم ،‌آیت الله مدرسی و وزیر کشور حضور دارند.

این گزارش حاکی است: پیکرهای مطهر شهدای خدمت پس از مدرسه فیضیه در حال حاضر به سمت حرم مطهر معصومه(س) منتقل می شود.

بر اساس این گزارش، قرار است آیین تشییع پیکر شهیدان خدمت پس از طواف در حرم کریمه اهل‌بیت(س)، با حضور مردم ولایتمدار استان قم تا مسجد جمکران برگزار شود.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، پیکرهای مطهر شهدای خدمت از حدود ساعت ۱۶:۳۰ از ابتدای بلوار پیامبر اعظم(ص) عمود ۱۸ به سمت مسجد مقدس جمکران با حضور پرشور و گسترده مردم مومن، ولایی و همیشه در صحنه شهر کریمه اهل‌بیت(ع) تشییع خواهد شد.

به همین مناسبت و با تمهیدات استاندار قم، مدارس این استان امروز به دلیل استقبال از پیکر مطهر شهدای خدمت تعطیل شد و دانشگاه‌ها و ادارات این استان نیز تا ظهر فعالیت داشتند.

همچنین تمامی دستگاه‌های اجرایی و دولتی قم تا ساعت ۱۲ فعالیت خواهند داشت.

آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی هشتمین رئیس‌جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد «قیز قلعه‌سی» به سمت شهر تبریز، در منطقه «ورزقان» استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی‌الرضا(ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

حجت‌الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.