ابلاغ قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تا دو هفته دیگر

  4030307128 ۱۲۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴۷ تکراری یا غیرقابل انتشار

نماینده مردم تربت‌ حیدریه، مه‌ولات و زاوه گفت: موضوع همسان‌سازی حقوق بازنشستگان به‌صورت قانون درآمده، اما این قانون مربوط به برنامه هفتم توسعه کشور است که در یکی دو هفته آینده ابلاغ می‌شود.

ابلاغ قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تا دو هفته دیگر

محسن زنگنه در حاشیه برگزاری آیین بزرگداشت شهدای خدمت در شهرستان خواف، در گفت‌وگو با  ایسنا درباره سمت و سوی مسیر حرکت دولت آینده، اظهار کرد: با توجه به اینکه در سیاست‌های کلان کشور، مسائل اقتصادی اولویت دارد، پیش‌بینی می‌شود حرکت دولت آینده، سمت و سوی اقتصادی داشته باشد. از این رو، مباحث اقتصادی و برنامه‌های اقتصادی که کاندیداها می‌دهند برای مردم مهم است.

سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم درباره زمان اجرای قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان، گفت: موضوع همسان‌سازی حقوق بازنشستگان به‌صورت قانون درآمده، اما این قانون مربوط به برنامه هفتم توسعه کشور است که یکی دو هفته آینده ابلاغ می‌شود و پیش از ابلاغ آن، دولت اختیار دارد از اول فروردین‌ ماه امسال آن را اجرا کند، البته مجلس به میزان ۶۵ هزار میلیارد تومان، منابع مالی برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در نظر گرفته است تا پس از عملیاتی شدن قانون و ابلاغ برنامه پرداخت شود.