دعوت خاتمی از چهره‌های اصلاح‌طلب به کاندیداتوری

  4030309063 ۱۷ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس دولت اصلاحات درحالی که در انتخابات مجلس مشارکت نکرد، برای انتخابات ریاست جمهوری حضور فعالی دارد و به چهره‌های این جریان پیشنهاد کاندیداتوری می‌دهد.

دعوت خاتمی از چهره‌های اصلاح‌طلب به کاندیداتوری

به گزارش فرهیختگان، اصلاح‌طلبان که پیش از این در انتخابات مجلس حضور بی‌رمقی داشتند و در پیام نهایی جبهه اصلاحات اعلام کردند که حضور فعالی در انتخابات نخواهند داشت، حالا اما به‌نظر می‌رسد برای مشارکت در انتخابات ریاست‌جمهوری چندان بی‌میل نیستند؛ تا جایی که رئیس دولت اصلاحات به چهره‌های این جریان پیشنهاد کاندیداتوری هم می‌دهد.

حضور فعالانه سیدمحمد خاتمی در حالی است که رئیس دولت اصلاحات حتی در فرآیند رأی‌گیری انتخابات مجلس مشارکت نکرد. امروز یک اظهارنظر از سیدمحمد صدر چهره نزدیک به رئیس دولت اصلاحات جالب توجه بود که گفت «من اخیراً با سیدمحمدخاتمی دیدار داشتم و ایشان به من پیشنهاد کاندیداتوری دادند.»

در همین‌باره محمدعلی ابطحی دیگر چهره اصلاح‌طلب نیز به ایسنا گفته «جریان اصلاح‌طلب این بار تصمیم گرفته که برخلاف دوره‌های قبلی مشارکت فعالی در انتخابات پیش‌رو داشته باشد. اصلاح‌طلبان تصمیم گرفتند از نامزدهای غیر اصلاح‌طلب حمایت نکنند زیرا او(روحانی) آسیب زیادی به جریان اصلاح‌طلب وارد کرد.»