توضیح روند مشارکت در انتخابات از زبان قائم‌مقام شورای‌نگهبان

  4030408041 ۰ نظر، ۲ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

قائم مقام دبیر شورای نگهبان گفت: بر اساس آمار، تعداد کسانی که از صبح در انتخابات شرکت کردند، آمار خوبی است.

توضیح روند مشارکت در انتخابات از زبان قائم‌مقام شورای‌نگهبان

به گزارش مهر، سیامک ره‌پیک، قائم مقام دبیر شورای نگهبان امروز و پس از مشارکت در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران مستقر در شورای نگهبان با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری انتخابات مهمی است، گفت: رئیس جمهور در کشور ما اختیارات قابل توجهی دارد و حتماً انتخاب رئیس جمهور و کسی که خصوصیات لازم را برای اداره کشور داشته باشد و از این اختیارات قانونی برای منافع کشور استفاده کند، کار مهم و ضروری است.

وی بیان کرد: بنابراین امروز که روز انتخاب رئیس جمهور است، روز بسیار مهمی است. ان‌شاء‌الله که همه ملت شریف ایران در این انتخابات شرکت کنند و نقش خود را برای تعیین سرنوشت و اداره کشور ایفا کنند.

قائم مقام دبیر شورای نگهبان تصریح کرد: همه باید تلاش کنند تا هم مشارکت خوب که موجب عزت کشور می‌شود، ایجاد شود و همچنین فرد اصلح انتخاب شود که هر دو بر اساس فرمایش‌های رهبری مهم هستند و این کار قابل انجام است و مردم می‌توانند آن را انجام دهند.

ره‌پیک اظهار کرد: بر اساس آمار، تعداد کسانی که از صبح در انتخابات شرکت کردند، آمار خوبی است و امیدواریم که تا پایان وقت مردم با انگیزه و با نشاط در این انتخابات شرکت کنند.

وی تاکید کرد: رسانه‌ها و اصحاب رسانه در این امر نقش دارند و ان‌شاء‌الله نقش خود را ایفا کنند و در ایجاد نشاط، انگیزه، دعوت و تبلیغ موفق باشند.