هتل ارزان مشهد نزدیک حرم؛ هتل سه ستاره زیر ۱ میلیون

گزارش بازرگانی، ۳۱۶۱۴۱،   4030427010

در مشهد هتل‌های فراوانی با قیمت‌های متفاوت در نقاط مختلف شهر فعالیت دارند. با رزرو هتل ارزان مشهد شما می‌توانید سفری کم‌هزینه به این شهر داشته باشید و با بودجه کم مهمان امام رضا (ع) شوید و به جاهای دیدنی مشهد بروید.

هتل ارزان مشهد نزدیک حرم

مشهد شهری توریستی است که در آن هتل‌های متعددی برای اقامت مسافران در نظر گرفته شده است. شاید برایتان عجیب باشد، اما با زیر یک تومن شما می‌توانید در این شهر مذهبی، اقامتی راحت را در هتلی باکیفیت تجربه کنید و مکانی امن و آرام برای استراحت داشته باشید. برای سفری اقتصادی به خراسان رضوی و آشنایی با بهترین هتل ارزان مشهد تا پایان این مطلب با ما باشید.

هتل میامی مشهد

هتل میامی مشهد یکی از هتل‌های سه ستاره مشهد است که در سال 1392 افتتاح شده است. این هتل ارزان نزدیک حرم ساختمانی 5 طبقه دارد و روی هم رفته دارای 39 واحد اقامتی است. اتاق‌های هتل میامی مشهد شامل اتاق‌های دو تخته دبل و توئین، اتاق‌های دبل VIP، اتاق‌های سه تخته و اتاق‌های 4 تخته می‌شود. لازم به ذکر است که امکان رزرو این اتاق‌ها هم به صورت ساده و هم فولبرد وجود دارد و در صورت تمایل می‌توانید وعده‌های غذایی را در رستوران هتل میل کنید.

هتل میامی در خیابان امام رضا 35 واقع شده و دسترسی آسانی به حرم دارد. فاصله این هتل ارزان مشهد تا حرم مطهر امام رضا (ع) با ماشین حدود 5 دقیقه است. همچنین اگر بخواهید پیاده خود را از آنجا به حرم برسانید باید یک پیاده‌روی نیم ساعته را در خیابان معروف و سرزنده امام رضا در نظر بگیرید.

از امکانات هتل سه ستاره میامی مشهد می‌توان به رستوران و کافی‌شاپ خدمات خشکشویی، تاکسی سرویس، اینترنت، آسانسور، روم سرویس و جکوزی اشاره کرد. همچنین خدمات ویلچر و رمپ نیز برای افراد معلول در نظر گرفته شده تا این عزیزان بدون دردسر به اتاق واحدهای مختلف دسترسی داشته باشند.

هتل سیمرغ مشهد

هتل سیمرغ یکی از بهترین و محبوب‌ترین هتل‌های سه ستاره مشهد در میدان هفده شهریور، ابتدای بلوار شهید صدر است. رزرو هتل مشهد در چنین لوکیشینی به شما امکانی می‌دهد تا هم از حرم چندان دور نباشید و هم دسترسی خوبی به مراکز خرید مشهد مانند 17 شهریور و بازار امام رضا داشته باشید.

هتل سیمرغ مشهد فعالیت خود را در سال 1389 آغاز کرده و دارای 6 طبقه و 108 واحد اقامتی با ظرفیت کلی 288 نفر است. این هتل به منظور بازسازی و ارتقای سطح کیفی خدمات در سال 1399 تغییراتی در ساختمان هتل ایجاد کرده است. هتل سیمرغ با دکوراسیونی مدرن و شیک چیدمان شده که با رزرو هتل اقامتی دلنشین در آن انتظارتان را می‌کشد.

فاصله این هتل سه ستاره تا آستان قدس رضوی 10 دقیقه و تا فرودگاه نیم ساعت است. این هتل ضمن ارائه خدمات و امکانات مناسب، موقعیت جغرافیایی عالی و قیمت مناسبی نیز دارد. در هتل سیمرغ مشهد با کادری مجرب و تجهیزاتی به‌روز از مهمانان پذیرایی می‌شود که همین امر رضایت مهمانان را در سال‌های فعالیت آن به همراه داشته است.

همچنین اتاق‌های هتل سیمرغ شامل اتاق‌های دو تخته، اتاق‌های سه تخته و اتاق‌های چهار تخته می‌شود که با رنگ‌های قهوه‌ای، زرشکی یا خاکستری چیدمان شده‌اند. در این واحدها امکانات رفاهی متنوعی مانند صندوق امانات، چای‌ساز، سشوار، تلفن، میز، یخچال و تلویزیون قرار دارد تا آرامش و آسایش مهمانان فراهم شود. در ضمن در صورت ظرفیت اضافه، امکان قرار دادن تخت یا کف‌خواب نیز در اتاق‌ها وجود دارد.

یک لابی باشکوه، روف‌گاردن، کافی‌شاپ با فضای دنج، رستوران، تاکسی سرویس، ترانسفر استقبال فرودگاهی و راه‌آهن، سرویس رفت به حرم و اتاق گیم و نت برخی از امکانات عمومی هتل سیمرغ مشهد است. از دیگر امکانات این هتل ارزان مشهد می‌توان به پارکینگ، سالن ورزشی، سالن بیلیارد، صبحانه رایگان و سالن همایش اشاره کرد.

هتل ارزان مشهد

هتل شیراز مشهد

هتل شیراز از دیگر هتل های ارزان مشهد است که فعالیت خود را در سال 1388 در خیابان دانشگاه آغاز کرده است. این هتل باسابقه در خیابان دانشگاه 19 و مجاورت برج آلتون واقع شده و دارای 77 اتاق با 220 تخت‌خواب است.

هتل شیراز مشهد ساختمانی 4 طبقه دارد که از این طبقات، یک طبقه مجزا برای مجموعه آبی در نظر گرفته شده است. در این مجموعه علاوه بر استخر، سونا و جکوزی، اتاق ماساژ نیز دیده می‌شود و خدمات ماساژ به مهمانان ارائه می‌شود.

هتل شیراز مشهد دارای یک رستوران با محیطی دنج و دکوراسیونی شیک است که 150 نفر ظرفیت دارد و وعده‌های صبحانه، ناهار و شام در آن سرو می‌شود. لازم است بدانید که وعده صبحانه در این رستوران برای مهمانان مقیم رایگان و سایر وعده‌ها شامل هزینه است. همچنین منوی غذایی در رستوران شیراز به شکل بوفه یا منوی انتخابی است و به سلیقه شما بستگی دارد.

علاوه بر این رستوران، یک کافی‌شاپ با ظرفیت 60 نفر نیز در هتل تدارک دیده شده تا در آن بتوانید دقایقی در محیطی دوستانه با هم گپ بزنید. این کافی‌شاپ با منویی متنوع از خوراکی و نوشیدنی‌های سرد و گرم در طول روز میزبان شماست.

سالن کنفرانس و همایش به ظرفیت 100 نفر، روم سرویس 24 ساعته، خدمات لاندری، پذیرش شبانه‌روزی و اینترنت و پارکینگ رایگان برخی از امکانات هتل شیراز مشهد است. همچنین فاصله این هتل ارزان مشهد تا حرم 2 کیلومتر است که برای نماز ظهر و شب می‌توانید با سرویس رایگان هتل خود را به حرم برسانید.

هتل پارسیان مشهد

هتل پارسیان مشهد یکی از هتل‌های سه ستاره شهر در خیابان کوهسنگی است. این هتل فعالیت خود را در سال 1385 آغاز کرده و جهت بهبود امکانات و خدمات در سال 1399 بازسازی شده است.

هتل پارسیان مشهد در حال حاضر 45 واحد اقامتی دارد که شامل اتاق‌های یک تخته، دو تخته دبل و توئین، چهار تخته، سوئیت رویال و سوئیت آپارتمان لوکس می‌شود. در این واحدها امکانات و تجهیزات مناسبی برای مهمانان در نظر گرفته شده تا کمبودی احساس نکنند و اقامت راحتی را تجربه کنند.

از مزایای اقامت در هتل پارسیان مشهد می‌توان به موقعیت جغرافیایی ویژه آن اشاره کرد. این هتل ارزان مشهد در نزدیکی پارک کوهسنگی واقع شده و چشم‌اندازی تماشایی به مناظر طبیعی پارک دارد. همچنین هتل پارسیان به دور از شلوغی و ترافیک شهر قرار گرفته که همین امر امکانی به شما می‌دهد تا در آرامش به استراحت بپردازید. برخی از امکانات این هتل عبارتند از:

  • پارکینگ رایگان
  • اینترنت رایگان
  • صندوق امانات
  • سالن کنفرانس
  • عابر بانک
  • تاکسی سرویس
  • خدمات لاندری
  • خدمات تور
  • پذیرش 24 ساعته
  • روم سرویس
  • رستوران، سالن صبحانه‌خوری و کافی‌شاپ
  • جکوزی و سونا خشک
  • اتاق مخصوص افراد سیگاری
  • رمپ و ویلچر
  • اتاق مخصوص تماشای تلویزیون.

لیست ارزان ترین هتل های مشهد

هتل خانه سبز مشهد

هتل خانه سبز از دیگر هتل های ارزان مشهد واقع در میدان شهدا، خیابان توحید است. این هتل فعالیت خود را در سال 1382 در مجاورت مجتمع تجاری نصر آغاز کرده و در سال 1392 نیز مورد بازسازی قرار گرفته است.

هتل خانه سبز مشهد دارای 39 اتاق دو تخته و سه تخته، 5 واحد آپارتمان یک خوابه، 26 واحد آپارتمان دو خوابه و 6 واحد آپارتمان سه خوابه است. آپارتمان‌های این مجموعه متراژی بین 50 تا 100 متر مربع دارند و دارای فضایی دلباز و دلچسب هستند.

این هتل سه ستاره تلاش کرده تا با به‌کارگیری پرسنل متعهد و مجرب رضایت مهمانان را جلب کند و محیطی آرامش‌بخش را برای اقامت آن‌ها فراهم کند. همین امر سبب شده که هتل خانه سبز مشهد موفق به دریافت دو لوح برتر از نمایشگاه بین‌المللی ایرانگردی و جهانگردی شود و گواهینامه‌های متعددی را کسب کند.

از امکانات این هتل ارزان مشهد می‌توان به رستوران با سرو انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و فست‌فود اشاره کرد. همچنین یک کافی‌شاپ زیبا نیز در هتل وجود دارد که با انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد از شما پذیرایی می‌کند.

بد نیست بدانید که منوی فولبرد مجموعه شامل بیش از 13 غذای انتخابی است که سفارش هر کدام به سلیقه و ذائقه شما بستگی دارد. همچنین تمام غذاهای این مجموعه با مواد غذایی تازه و درجه یک تهیه می‌شوند و کیفیت بالایی دارند که شما را از پیدا کردن رستوران در سطح شهر یا آشپزی بی‌نیاز می‌کند.

از دیگر امکانات هتل خانه سبز مشهد می‌توان به کافی‌نت، فروشگاه و غرفه، اینترنت رایگان، سرویس رایگان شبانه‌روزی به حرم و خدمات لاندری اشاره کرد. این هتل ارزان نزدیک حرم خارج از محدوده طرح ترافیک واقع شده و با ماشین تنها 7 دقیقه تا آستان قدس رضوی فاصله دارد. همچنین یک پارکینگ با ظرفیت 70 خودرو نیز در هتل تدارک دیده شده تا شما هیچ نگرانی بابت امنیت ماشین نداشته باشید.

هتل صدر مشهد

هتل صدر از دیگر هتل های ارزان مشهد واقع در خیابان دانشگاه، بین دانشگاه 11 و 13 است. این هتل باسابقه فعالیت خود را در سال 1370 در ساختمانی 11 طبقه آغاز کرده و به منظور رفاه حال مسافران و ارتقای امکانات در سال 1391 نوسازی شده است.

هتل صدر مشهد دارای 148 واحد اقامتی شامل اتاق‌ها و سوئیت‌های یک تا پنج تخته است. این هتل ارزان مشهد نزدیک حرم از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است؛ به طوری که فاصله هتل تا حرم با ماشین تنها 5 دقیقه است و دسترسی خوبی نیز به مراکز خرید و سایر جاذبه‌های گردشگری شهر دارد. همچنین ایستگاه مترو سعدی و پایانه اتوبوس شهری نیز در نزدیکی هتل صدر قرار گرفته‌اند که برای رفت وآمد به نقاط مختلف شهر می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

هتل سه ستاره صدر دارای 2 رستوران با ظرفیت 800 نفر است که در آن انواع غذاها در محیطی آرام و دلچسب برای مهمانان سرو می‌شود. همچنین یک کافی‌شاپ مجهز با ظرفیت 60 نفر در این هتل قرار دارد که با نوشیدنی‌ها و دسرهای لذیذ در فضایی دنج و دوستانه از مهمانان پذیرایی می‌کند.

سالن کنفرانس با ظرفیت 45 نفر، دو تالار پذیرایی با ظرفیت کلی 500 نفر، لابی با ظرفیت 70 نفر و 5 لاین آسانسور برخی دیگر از امکانات هتل صدر مشهد است. علاوه بر این پارکینگ با ظرفیت محدود، ملزومات بهداشتی و امکانات رفاهی مناسب در اتاق‌ها و سرویس رایگان به حرم در سه نوبت نیز در این هتل برای مهمانان در نظر گرفته شده است.

هتل ارس مشهد

هتل ارس مشهد هتلی سه ستاره واقع در قطب تجاری و اداری مشهد است. این هتل در سال 1380 فعالیت خود را در بلوار فردوسی، روبه‌روی سالن ورزشی بهشتی مشهد آغاز کرده و دارای 7 طبقه و 60 واحد اقامتی است. هتل ارس مشهد در سال 1384 بازسازی شده تا بتواند خدمات خوب و باکیفیتی را به مهمانان خود ارائه دهد.

این هتل در نزدیکی مراکز خرید کیان سنتر، پروما و مرکز خرید پاژ قرار گرفته که امکانی به شما می‌دهد تا هر وقت خواستید برای خریدی لذت‌بخش راهی این مراکز خرید شوید. همچنین فاصله هتل ارس مشهد تا حرم 6 کیلومتر معادل با نیم ساعت رانندگی است. در ضمن این هتل تا منطقه گردشگری سپاد نیز تنها 10 دقیقه با ماشین فاصله دارد و مراکز اداری و ورزشی مختلف نیز در اطراف آن قرار دارند.

از امکانات هتل سه ستاره ارس می‌توان به سالن‌های چند منظوره ترنج و ترنم، اتاق عقد، صندوق امانات و اینترنت رایگان اشاره کرد. رستوران و فست‌فود، کافی‌شاپ، خدمات لاندری، پذیرش 24 ساعته و صندوق امانات از دیگر امکانات این هتل اقتصادی است. چنانچه به دنبال هتل متوسطی در یک موقعیت مکانی خوب هستید، هتل صدر گزینه‌ای مناسب و مقرون‌به‌صرفه برایتان است.

بهترین هتل های ارزان مشهد

هتل رضا مشهد

هتل رضا یکی دیگر از هتل‌های قیمت مناسب مشهد واقع در خیابان طبرسی، نبش طبرسی 14 است. این هتل قدیمی در سال 1357 به بهره‌برداری رسیده و در سال 1398 بازسازی شده است. هتل رضا مشهد 67 واحد اقامتی با امکاناتی قابل‌قبول دارد و واحدهایش شامل اتاق‌های دو تخته تا چهار تخته می‌شود.

شما می‌توانید اتاق‌های این هتل سه ستاره را به صورت فولبرد یا با قیمت کمتری بدون ناهار و شام رزرو کنید. صبحانه رایگان، پارکینگ و اینترنت رایگان برخی از خدمات هتل رضا مشهد است. مزیت دیگر اقامت در این هتل فاصله 3 کیلومتری آن تا حرم است که امکانی به شما می‌دهد تا کمتر از 10 دقیقه به زیارت امام مهربانی‌ها بروید.

هتل آپارتمان معین درباری مشهد

هتل آپارتمان های ارزان مشهد

معین درباری هتل آپارتمانی سه ستاره واقع در خیابان امام رضا 19 است. این هتل در سال 1378 به بهره‌برداری رسیده و در سال 1392 نیز برای بهبود امکانات بازسازی شده است.

هتل آپارتمان معین درباری 4 طبقه اقامتی و 32 واحد سوئیت و آپارتمان با امکاناتی مناسب دارد. فاصله این هتل ارزان مشهد تا حرم تنها 3 کیلومتر است و دسترسی آسانی نیز به مراکز خرید و جاهای دیدنی مشهد دارد. هتل آپارتمان معین درباری به واسطه ارائه خدمات مناسب، امکانات کافی و به‌کارگیری پرسنل مجرب توانسته در سال‌های فعالیت خود امتیاز خوبی از مهمانان بگیرد و رضایت آن‌ها را جلب کند.

yektanetتریبون

پربحث‌های هفته

  1. طرح برخورد با تخلفات شیشه دودی و تخلفات پلاک آغاز شد

  2. مطالبه‌ای که در حال به‌ثمر نشستن است

  3. تصمیم پوتین برای گرفتن «انتقام سخت» از اوکراین

  4. مردم از نفس افتاده و چرتکه بنزینی دولت ها

  5. مراقب تکرار فرجام برجام باشیم!

  6. بازگشت مدیر خوش‌نام صنعت آب و برق کشور به وزارتخانه

  7. کمبود برق فقط تقصیر مردم نیست

  8. شکست یک روایت اصلاح طلبانه

  9. نظرات برگزیده مخاطبان الف: اینترنت بدون فیلتر، زمینه مطالبه‌گری است/ پلیس باید مطابق ضوابط و دستورالعمل‌ها اقدام کند

  10. آیت‌الله سبحانی در نامه‌ای خطاب به قالیباف: اجازه ندهید طرح تعطیلی شنبه بار دیگر بررسی شود

  11. کیهان: جناب پزشکیان! اظهارات خلاف واقع دیروزتان را اصلاح کنید

  12. پای صحبت پزشکی که از بالاترین حقوق در آمریکا گذشت و به ایران بازگشت

  13. هیچ منطقی وجود ندارد که بنزین را با دلار آزاد بخریم و با یارانه به مردم بفروشیم

  14. نیامده، شاخ و شانه می کشد!

  15. رهبر انقلاب: آقای رئیس جمهور برای انتخاب وزیران با من مشورت کردند/ در هوش مصنوعی باید به لایه های زیر ساختی برسیم

  16. پشت پرده تحرکات نظامی اوکراین در خاک روسیه چیست؟

  17. حاکم اصلی آمریکا کیست؟!

  18. بازگشت ظریف به دولت / روایت طیب‌نیا از اولویت اقتصادی دولت

  19. واکنش ها به خداحافظی ضرغامی از وزارت میراث

  20. چرا رژیم‌ صهیونیستی بر آتش جنگ می دمد؟!

  21. هدف پزشکیان از بیان نظر رهبر انقلاب درباره وزرا در جلسه رای اعتماد چه بود؟

  22. آینده بازار مسکن چگونه خواهد بود؟

  23. فرصتی طلایی پشت دیوار کمبود پزشک

  24. عملیاتی که اسرائیل را تعطیل کرد!

  25. توضیح عراقچی درباره مرگ برجام/ پاسخ عباس عبدی به انتقادات از نطق پزشکیان در دفاع از کابینه

آخرین عناوین