آمار جدید شهدا و مجروحان جنگ غزه

  4030508083

در دویست و نود و هفتمین روز حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه، وزارت بهداشت فلسطین در غزه ضمن اعلام جدیدترین آمار تلفات جنگ رژیم صهیونیستی، از ۳ کشتار این رژیم علیه فلسطینیان در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

آمار جدید شهدا و مجروحان جنگ غزه

به گزارش ایسنا، وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد شمار قربانیان عملیات رژیم صهیونیستی در نوار غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تاکنون به ۳۹ هزار و ۳۶۳ شهید و ۹۰ هزار و ۹۲۳ زخمی رسیده است.

براساس گزارش شبکه خبری الجزیره، این وزارتخانه همچنین اعلام کرد نیروهای رژیم اشغالگر در ۲۴ ساعت گذشته ۳ کشتار علیه خانواده‌ها در نوار غزه مرتکب شدند که در پی آن ۳۹ فلسطینی شهید و ۹۳ تن دیگر نیز زخمی شدند.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد همچنان تعدادی از قربانیان زیر آوار هستند و اورژانس و دفاع مدنی قادر به دستیابی به اجساد آنها نیستند.

جنگ رژیم صهیونیستی تحت حمایت آمریکا علیه مردم غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ ادامه دارد و بیش از ۱۲۴ هزار فلسطینی شهید و زخمی شده‌اند و بیش از ۱۰ هزار فلسطینی هم در میان ویرانی گسترده و قحطی که منجر به مرگ صدها کودک شده است، مفقود هستند.

رژیم صهیونیستی با نادیده گرفتن ۲ قطعنامه شورای امنیت برای متوقف کردن فوری حملاتش به نوار غزه و نیز دستورالعمل‌های دیوان بین‌المللی دادگستری درباره لزوم اتخاذ تدابیری برای جلوگیری از نسل‌کشی و تلاش برای بهبود شرایط انسانی در غزه، به حملات خود ادامه می‌دهد.