نخستین مواجهه «ترامپ» و «هریس» در مناظره تلویزیونی امشب

  4030620094 ۰ نظر، ۱ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

«کامالا هریس» نامزد حزب دموکرات و «دونالد ترامپ» نامزد حزب جمهوری‌خواه برای اولین بار سه‌شنبه ۱۰ سپتامبر (۲۰ شهریور) به وقت محلی در یک مناظره تلویزیونی با یکدیگر روبرو خواهند شد.

نخستین مواجهه «ترامپ» و «هریس» در مناظره تلویزیونی امشب

به گزارش مهر به نقل از خبرگزاری رویترز، کامالا هریس نامزد دموکرات انتخابات سال جاری در آمریکا و دونالد ترامپ همتای جمهوریخواه وی قرار است تا ساعاتی دیگر نخستین مناظره انتخاباتی در این کشور را برگزار کنند.

بر اساس اعلام این رسانه، دونالد ترامپ و کامالا هریس در اولین مناظره خود شامگاه امروز سه شنبه به وقت محلی و بامداد چهارشنبه به وقت گرینویچ در کمتر از ۲ ماه مانده به برگزاری انتخابات آمریکا و برای کسب کرسی ریاست جمهوری این کشور، با یکدیگر مواجه می‌شوند.

«اِن بی سی نیوز»، در این ارتباط نوشت: دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق و کامالا هریس، معاون رئیس جمهور آمریکا در اولین مناظره ریاست جمهوری خود با یکدیگر مواجه خواهند شد. خطرات برای هر دو نامزد زیاد است: هریس که تنها ۷ هفته پیش وارد رقابته های انتخاباتی شده، زمان محدودی برای تعیین نامزدی خود و جلب نظر رأی دهندگان داشته است.

هر ۲ کارزار موافقت کردند که از قوانین و قالبی مشابه در مناظره ژوئن بین ترامپ و جو بایدن رئیس جمهور آمریکا، از جمله میکروفون‌های خاموش (قاعده‌ای که کارزار هریس به دنبال تغییر آن بود) استفاده کنند. این مناظره به میزبانی «اِی بی سی نیوز» و پخش همزمان از «اِن بی سی نیوز» قرار است ساعت ۹ شب به وقت محلی آغاز شده و تقریباً ۹۰ دقیقه ادامه یابد.