واکنش بادامکی به افزایش سقف بودجه باشگاه‌ها  

  4030623041 ۰ نظر، ۱ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

معاون باشگاه پرسپولیس گفت: از روز اول به ما گفتند که قانون سقف بودجه حتما اجرا می‌شود و کوتاهی صورت نمی‌گیرد و ما نیز بر اساس آن در بازار نقل و انتقالات شرکت کردیم و چند بازیکن خود را از دست دادیم.

به گزارش ایسنا، حسین بادامکی، معاون در آخرین تمرین سرخپوشان پیش از سفر به عربستان گفت: بازیکنان جدید به ما اضافه شدند و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. مقداری ناهماهنگی وجود دارد اما سعی می‌کنیم با دست پر باز گردیم. از روز اول به ما گفتند که قانون سقف بودجه حتما اجرا می‌شود و کوتاهی صورت نمی‌گیرد و ما نیز بر اساس آن در بازار نقل و انتقالات شرکت کردیم و چند بازیکن خود را از دست دادیم. در فاصله چند ساعت مانده به پایان نقل و انتقالات و اعلام لیست آسیایی این اتفاق عجیب بود. برخی تیم‌ها یارگیری می‌کردند ولی نمی‌توانستند ثبت کنند که در آخرین لحظات اجازه این را دادند. ضمن اینکه هنوز درآمدی از بازی‌های آسیایی کسب نشده است و این جای سوال را بیشتر می‌کند.

بادامکی درباره دریافت پاداش حضور در فینال آسیا اظهار کرد: خیلی سخت است ولی ما هنوز پولی دریافت نکردیم اما زمانی که در بازی‌های آسیایی قرار داریم از طریق مکاتباتی که داشتیم خود AFC برخی هزینه‌ها را پرداخت می‌کند.